білім бакалавры
Еңбек нарығында сұранысқа ие және бәсекеге қабілетті, заманауи пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктерге, инклюзивті білім беруді жүзеге асыру дағдыларына ие, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті кәсіби мамандарды даярлау.
Арнайы педагогика (IP) (AST-ALM)
6B01901A
Білім факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IKT1105
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SP 1206 (Г)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныс. Болашақ мұғалімдер өз білім алушыларының дамуын бақылай алады және сәйкесінше білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлай және жүзеге асыра алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі жағдайларда шығармашылықпен және барабар әрекет етеді және білім алушылардың оқуы мен әл-ауқатын қолдайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Заманауи сауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DSh
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SDP 2208
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PPDOV 2206
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттер жүйке жүйесінің онтогенезімен, орталық жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі арасындағы байланыспен таныс. Орталық жүйке жүйесінің бұзылыстарының себептерін, механизмдерін, белгілерін, сипаттамаларын түсіну.
2
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: лингвистика және білім беру саласындағы оқытудың әдіс-тәсілдерін игерту. <br/> Мазмұны: Жалпы немесе арнайы курстарға арналған дәрістер конспектілері мен семинарларды әзірлеу және орындау, білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады, оқу практикасының нәтижелерін талқылау бойынша қорытынды конференцияда есеп береді.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 1104
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 1102 (Г) Қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: болашақ мамандық. Демалыс. Қазіргі тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу анализатор жүйелері мен орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу заңдылықтарымен қалыпты және бұзушылықтармен; көру, есту, сөйлеу органдары ауруларының этиологиясымен, ағымымен, механизмдерімен, салдарымен; бұзылулардың алдын алу әдістерімен; сенсорлық жүйелер мен ОЖЖ зақымданған кезде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерімен танысуға бағытталған. Студенттер ерте даму скринингінің нәтижелерін талдауды үйренеді; одан әрі даму мен оқуға кедергілерді анықтау және жеңу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орталық жүйке жүйесінің және жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясын, олардың сөйлеу мен танымдық процестерге әсерін зерттеуге бағытталған; студенттер ерте даму скринингтерінің нәтижелерін талдауға үйренеді; ОЖЖ және ЖЖБ бұзылуының бұзылу сипаты мен дәрежесіне әсерін түсіну; түзету дамыту жұмыстарын жоспарлау кезінде ағзаның бейімделу мүмкіндіктерін пайдалану.