білім бакалавры
Білім беру процесінің барлық деңгейлерінде пәндік, ақпараттық-коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру және психологиялық ағарту, диагностика және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру бойынша сабақтар өткізу дағдылары бар педагог-психологты даярлау.
Педагогика және психология (AST- ALM)
6B01101A
Білім факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын ар-ождан ұғымын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IKT1105
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SP 1205 (Г)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Оқушылардың дамуын бақылау, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу тәжірибесін жоспарлау және жүзеге асыру, жалпы оқу мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылықпен қолдау.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • әртүрлі студенттердің жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану • студенттердің нақты қолдауға, басшылыққа, оқытуға және бағалауға деген жеке қажеттіліктерін ескеру<br/> • нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдерді енгізу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
BBPOT1201
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Заманауи сауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Тарихты зерттеудің тұжырымдамалық негіздері. Тәуелсіздікке апарар жол. Азаматтық-саяси қарама-қайшылық. Кеңестік модель. ХХ ғасырдағы кеңестік реформалардың салдары. "Қайта құру" саясаты. Мемлекеттік құрылымды қалыптастыру. Экономикалық дамудың қазақстандық моделі. Әлеуметтік жаңғырту. Этнодемографиялық процестер. Дамудың қоғамдық-саяси перспективалары. Жаңа тарихи сананы қалыптастыру саясаты. Қазақстан қазіргі әлемде. Н. Ә. Назарбаев-тарихтағы тұлға. Болашағы біртұтас ұлтты қалыптастыру.
2
Тәжірибені қорғау
Курс барысында магистранттар бұрын алған теориялық білімдерін бекітеді, сондай-ақ педагогикалық қызмет процесінде өздерінің практикалық дағдыларын жетілдіреді. Олар педагогикалық және әдістемелік дағдыларды меңгереді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын дамытады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студентті педагогикалық мамандықтардың күрделі әлеміне енгізу. Мазмұны: мектепті демократияландыру және ізгілендіру жағдайында білім алушыда ойлаудың педагогикалық бағытын, кәсіби-педагогикалық ұстанымын қалыптастыру. жалпы мәдениетті кеңейту және болашақ мұғалімнің кәсіби мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға ықпал ету. Қалыптасатын құзыреттер: динамикалық ортада өмір сүру қабілетін дамыту, өз мүддесі үшін де, қоғам мүддесі үшін де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын болу;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрыптар мен дәстүрлер. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: болашақ мамандық. Демалыс. Қазіргі заманғы тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің Мамандығым. Адам және Табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Etn3221
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
EPs3316
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру түрлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен және психологтармен қарым-қатынас. Қалыптасатын құзіреттіліктер: инклюзивтік практикада білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың зерттеу қабілеттерін педагогикалық сүйемелдеудің психологиялық негіздерін оқу. Мазмұны: зерттеу мінез-құлқының феномені. Зерттеушініңжеке-тұлғалық сипаттамалары. Зерттеу қабілеттерінің теориялық моделі. Зерттеушілік оқыту технологиясы. Оқушылардың зерттеуіс-әрекетінің түрлері. Зерттеуқызметінің кедергілері (шығармашылық, ақпараттық, коммуникативтік).
Қалыптасатын құзыреттіліктер: зерттеу қызметін ынталандыру жәнежекелегензерттеу іскерліктерін дамыту әдістері мен тәсілдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық технологиялардың дамуымен медиа білім беру мәселесі өзекті бола түсуде. оқу процесінде медиа-білім беру әдістерін қолдану Әдістемеге деген көзқарасты өзгертеді; оқушылар мен мұғалімдердің зияткерлік және ғылыми өсуі байқалады; эксперименттік жұмыс сананы тәрбиелейді; медиа құралдарын қалай қолдануға болатындығы туралы түсінік пайда болды; жаңа ақпаратты іздеумен, электронды оқулықтармен жұмысты ұйымдастырумен айналысуға ниет пайда болды; салыстыру, өзгеріс енгізу оңай болатын электрондық нұсқада жоспарлау әзірленуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық-әдіснамалық құзыреттілікті және педагогикалық зерттеу жүргізуге дайындықты, облыстағы ғылым мен практиканың өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру.
Мазмұны: қазіргі педагогика мен психология мен білім беру практикасының мәселелерін бөліп көрсетуге, ғылымның әдіснамалық мәселелерін талдауға және түсіндіруге мүмкіндік беретін теориялық білімді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагог-психологтың кәсіби қызметін игерудің мәнін, перспективалары мен жолдарын ашу.
Мазмұны: педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін зерделеу негізінде және студенттердің кәсіби білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын игеруге деген көзқарасын қалыптастыру; студенттердің кәсіби өзін-өзі тануын, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету; студенттердің білім алушылармен жұмыста педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесу, студенттерді психологиялық-педагогикалық қызметтердің практикалық қызметімен не таныстыру керек.