білім беру бакалавры
Педагогикалық білім берудің тізбектелген үлгісінің мақсаты - белгілі бір пәндік салада академиялық дәрежесі бар және білім беру мекемелерінде өз қызметін жүзеге асыру үшін оған сәйкес педагог біліктілігін алғысы келетін мамандар қатарынан педагог кадрларды даярлау болып табылады.
Педагогикалық қайта даярлау (IP)
PR0011
Педагогика және психология факультеті
Педагогическая переподготовка
күндізгі (ҚОТ қолданумен)
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі (ҚОТ қолданумен), Педагогическая переподготовка)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі (ҚОТ қолданумен), Педагогическая переподготовка)
4
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
3
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
3
[АБ + Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
4
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
5
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білім алады және білім беру мен педагогикалық кәсіпті дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне және Оқытушы студенттер мен көшбасшыларға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамушы ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы үздіксіз өзгерістер контекстінде инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын әзірлеуге, енгізуге және қолдануға қабілетті.<br/> Құзыреттіліктер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқытудың өзіндік дағдыларын дамыту; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдану; ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; өзінің зерттеу қызметін құжаттау және коммуникацияның әртүрлі формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсыну
3
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде оқытудың әдіснамалық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеу, нақты мектептің шарттары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, нысандарын, әдістері мен технологияларын жоспарлау, жетекшілік ету, оқыту және бағалау, сондай-ақ пайдалану.<br/> Мазмұны:<br/> 1. Білім берудің негізгі принциптері (білім берудің мақсаттары мен міндеттері, педагогикалық технологиялар, білім беру процесін құру принциптері).<br/> 2. Оқытудың интерактивті әдістері (проблемалық-бағдарланған оқыту (PBL), жобалық оқыту, геймификация, кейс-әдіс, зерттеушілік оқыту, инверттелген оқыту және т.б.).<br/> 3. Оқыту әдістемесі (оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдану, оқу материалын студенттердің қажеттіліктеріне бейімдеу).<br/> 4. Білімді бағалау және бақылау (білім алушылардың білімі мен іскерлігін бағалау әдістері, бақылау мен кері байланыстың әртүрлі нысандарын пайдалану).<br/> 5. Білім берудегі технологиялар (заманауи ақпараттық технологиялар мен қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану).<br/> 6. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс (әртүрлі физиологиялық дамуы мен танымдық қабілеттері бар балалармен жұмыс істеу үшін білім беру процесі мен оқыту әдістемесін бейімдеу).<br/> Құзыреттіліктер: оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау; технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану; авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану.
4
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: студенттерді әртүрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлауға, іске асыруға және тиімділігін бағалауға дайындау, соның ішінде оқыту әдістерін талдау және таңдау, сондай-ақ цифрлық технологияларды интеграциялау. Сонымен қатар, курс студенттерді ата-аналармен және қоғаммен өзара әрекеттесуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оқыту және бағалау әдістемелерін бейімдеуге үйретуге бағытталған. Әр студенттің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін тиімді жоспарлау, бағалау және саралау дағдыларын игеру.<br/> Құзыреттіліктер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттіліктің, кәсіпкерліктің және тұрақты дамудың талаптарын түсіну; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту мен көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
4
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру, әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгеру.Құзіреттілігі: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну.
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
21
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.