доктор философии (PhD)
Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми сала үшін, ғылыми-педагогикалық қызметте жоғары кәсіби және зерттеу дағдылары бар бастауыш білім беру саласында PhD докторларын ғылыми-педагогикалық даярлау.
Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
8D01301
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus мәліметтер базасында ғылыми мақала жариялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Тіл, әдебиет» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің заманауи тенденцияларына сай магистранттарды даярлау. <br/> Мазмұны: Тілдік, әдебиеттік білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Тілдік білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Пәндерді оқытудағы пәнаралық байланыс. <br/> Құзыреттіліктер: «Тіл, әдебиет» саласын оқытуды жобалау, ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға үйрету, халықаралық талаптарға сәйкес мақала жазу бойынша кеңес беру.<br/> Мазмұны: Зерттелетін мәселенің теориялық-әдіснамалық аспектісін қарастыру. Әлемдік тәжірибені таңдалған тақырып бойынша талдау. Зерттеу аясында ғылыми жұмысты жарыққа шығару. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзыреттіліктер: зерттелетін мәселенің әлемдік тәжірибесін, теориялық-әдіснамалық аспектісін талдау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттардың диссертациялық зерттеуі бойынша теориялық бөлімінің дайындығын тексеру, қорытынды эксперимент өткізу үшін кеңес беру жұмыстарын жүргізу.<br/> Мазмұны: Диссертацияның теориялық бөлімін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеу, нақты материалдарды жинақтау. Диссертацияның эксперименталды бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Қорытынды эксперимент жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау.<br/> Құзыреттіліктер: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу нәтижесін рәсімдеу және докторлық диссертацияның соңғы нұсқасын дайындау бойынша докторанттарға кеңес беру. <br/> Мазмұны: Докторанттың зерттеу мәселесін шешу механизмдерін өңдеуі, зерттеу объектінің даму мүмкіндіктері мен болжамдық бағасы. Докторлық диссертацияның соңғы нұсқасын дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми ақпаратты қолдану, өңдеу, алу әдістері мен заманауи технологияларын игеру.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу нәтижесін рәсімдеу және докторлық диссертацияның соңғы нұсқасын дайындау бойынша докторанттарға кеңес беру. <br/> Мазмұны: Докторанттың зерттеу мәселесін шешу механизмдерін өңдеуі, зерттеу объектінің даму мүмкіндіктері мен болжамдық бағасы. Докторлық диссертацияның соңғы нұсқасын дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми ақпаратты қолдану, өңдеу, алу әдістері мен заманауи технологияларын игеру.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
7
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: зерттеу тақырыбы бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу, шетелдік кеңесшімен жұмыс жасау.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар мен бағдарламаны құру. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. <br/> Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде қолдану.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеулерге кіріспе және диссертация тақырыбын тұжырымдау. Семинардың мақсаты: ғылыми зерттеулердің негіздерімен танысу, диссертация тақырыбын таңдау және тұжырымдау. Ғылыми жұмыс тұжырымдамасын, зерттеу гипотезасын және проблематиканы әзірлеу. Музыкалық білім беру саласындағы ағымдағы зерттеулерді талқылау. Таңдалған тақырып бойынша ғылыми дереккөздер мен әдебиеттерге шолу. Семинар теориялық тәсілдерді талқылауды, жарияланымдарды талдауды, зерттеу әдістерін таңдауды қамтиды. Диссертация тақырыбын бекіту және зерттеу жоспарын құру.
18
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
30
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
3
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны аясында болашақ бастауыш сынып педагогтерін даярлау мәселелерімен танысу<br/> Мазмұны: Бастауыш білім беру мазмұнын жаңартылуы. Білім сапасын бағалау критерийлері. Бакалавриат және магистратура білім беру бағдарламасының "Педагог" кәсіби стандартымен байланысы. <br/> Құзыреттіліктер: білім берудегі жаңарту үрдістері білімін болашақ бастауыш сынып педагогтерін жаңартылған білім беру мазмұнына даярлау мәселелерінде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны аясында болашақ бастауыш сынып педагогтерін даярлау мәселелерімен танысу<br/> Мазмұны: Бастауыш білім беру мазмұнын жаңартылуы. Білім сапасын бағалау критерийлері. Бакалавриат және магистратура білім беру бағдарламасының "Педагог" кәсіби стандартымен байланысы. <br/> Құзыреттіліктер: білім берудегі жаңарту үрдістері білімін болашақ бастауыш сынып педагогтерін жаңартылған білім беру мазмұнына даярлау мәселелерінде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектептің білім беру үдерісінде сандық технологияларды пайдалануға үйрету<br/> Мазмұны: Оқыту кезінде сандық білім беру ресурстарын пайдалану. Электрондық оқу материалын дәрістерде қолдану. Заманауи педагогтың компьютерлік мәдениеті. Сандық білім беру ресурстары. Жаңа ұрпақтың электрондық білім беру ресурстарын құру, пайдаланудың педагогикалық аспектілері.<br/> Құзыреттіліктер: жоғары мектептің білім беру үдерісінде сандық технологияларды қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектептің білім беру үдерісінде сандық технологияларды пайдалануға үйрету<br/> Мазмұны: Оқыту кезінде сандық білім беру ресурстарын пайдалану. Электрондық оқу материалын дәрістерде қолдану. Заманауи педагогтың компьютерлік мәдениеті. Сандық білім беру ресурстары. Жаңа ұрпақтың электрондық білім беру ресурстарын құру, пайдаланудың педагогикалық аспектілері.<br/> Құзыреттіліктер: жоғары мектептің білім беру үдерісінде сандық технологияларды қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи бастауыш білім беру мәселелері бойынша теориялық-әдіснамалық білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Бастауыш білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен мазмұны. Педагогтың инновациялық қызметі. Үздіксіз және бейіндік оқыту жүйесіндегі қазіргі бастауыш сынып мұғалімі.<br/> Құзыреттіліктер: оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуы мәселелері бойынша теориялық-әдіснамалық негіздерін білу; оқу үдерісінің жаңа модельдерін, стратегияларын жобалау әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи бастауыш білім беру мәселелері бойынша теориялық-әдіснамалық білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Бастауыш білім беруді дамытудың қазіргі тенденциялары мен мазмұны. Педагогтың инновациялық қызметі. Үздіксіз және бейіндік оқыту жүйесіндегі қазіргі бастауыш сынып мұғалімі.<br/> Құзыреттіліктер: оқу үдерісінің мазмұны мен ұйымдастырылуы мәселелері бойынша теориялық-әдіснамалық негіздерін білу; оқу үдерісінің жаңа модельдерін, стратегияларын жобалау әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат: Болашақ педагогтердің әртүрлі қызмет салаларындағы кәсіби табыстылығын талдау және бағалау үшін теориялық және әдіснамалық негіздерді әзірлеу<br/> Мазмұны: Қазіргі әлемдегі кәсіби табыстылықты зерттеудің өзектілігі. Табыстылықтың жеке қасиеттермен, кәсіби құзыреттіліктермен және сыртқы әлеуметтік-экономикалық факторлармен байланысы. Кәсіби өсудің жеке траекториясы.<br/> Құзыреттіліктер: сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, өз қызметінің салдарын талдау және болжау қабілеті; қызметті ұйымдастыру және өзін-өзі ұйымдастыру, мақсаттар қою және оларға қол жеткізу құралдарын таңдау қабілеті; өзін-өзі дамыту, кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру, кәсіби өсудің жеке траекториясын қалыптастыру қабілеті.
12
Докторлық диссертация
Мақсаты: магистрлік жобаны қорғауға дайындау.<br/> Мазмұны: Магистратураның білім беру бағдарламасын игеру. Талапқа сай рәсімделген докторлық диссертацияны қорғауға ұсыну. Талап бойынша басылымға шыққан ғылыми еңбек көшірмелері мен тізімінің болуы. Авторды және қолдану көздерін сілтемесіз көрсету мәніне тексеру (диссертацияны Антиплагиат мәніне тексеру).<br/> Құзыреттіліктер: зерттеудің негізгі тұжырымдамаларын және идеясын қорғау, ұсыну және рәсімдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық статистика пәні – білім беру саласындағы деректерді жинау, талдау және интерпретациялау әдістерін меңгеруге арналған маңызды пән. Курс білім алушыларға эксперименттік зерттеулер жүргізу, сауалнама нәтижелерін талдау және статистикалық модельдер құру арқылы оқу тәрбие үдерісін бағалауға мүмкіндік береді. Пән барысында статистикалық әдістерді қолдану тәжірибесі, деректерді визуализациялау және болжам жасау тәсілдері жан-жақты қарастырылады. Білім алушылар статистикалық бағдарламаларды пайдаланып, нақты зерттеу жобаларын жүзеге асырып, оқу нәтижелерін сапалы бағалауды үйренеді. Пән білім алушылардің аналитикалық ойлауын дамыта және арттырады.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Математика және АКТ» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің тенденцияларына сай магистранттарды даярлау.
Мазмұны: математикалық, АКТ білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. «Математика, АКТ» білім беру саласының мазмұны. Математикалық, АКТ білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Бастауыш математикалық, АКТ білім берудің заманауи тенденциялары.
Құзыреттіліктер: «Математика және АКТ» білім беру пән саласын оқытуды жобалау және ұйымдастыру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдылары кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: Зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның қазіргі теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік зерттеу жүргізу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау.
Құзыреттіліктер: Зерттеу нәтижелерін зерттеу тақырыбы бойынша мақала, есеп, баяндама түрінде ұсыну.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.