БІЛІМ БЕРУ БАКАЛАВРЫ
Француз тілін жоғары деңгейде меңгерген, коммуникативтік, цифрлық, инклюзивті білім беру құзыреттілігі мен дағдылары бар, сапалы оқу мазмұны мен білім беру үдерісін құруға қабілетті мұғалімді даярлау.
Француз тілі мұғалімдерін даярлау
6B01722
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Ағылшын тілі
Дүниежүзілік тарих
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілінде B2 деңгейінде коммуникативті дағдыларды дамыту. Сабақ барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика туралы білімдерін тереңдетеді, сонымен қатар оларды ауызша және жазбаша тілде қолдануды үйренеді<br/> Мазмұны: француз тіліндегі өзекті тақырыптар мен мәселелерді талқылау.Сөйлеу және өз көзқарасын дәлелдеу дағдыларын дамыту. Мәтіндерді орыс тілінен француз тіліне аудару тәжірибесі және керісінше. Француз тілінде тыңдау және жазу дағдыларын жетілдіру. Рөлдік ойындар, пікірталастар және презентациялар сияқты белсенді оқыту әдістерін қолдану. Студенттер сонымен қатар француз тілін білу мен дағдыларын тексеру үшін әртүрлі тапсырмалар мен сынақтарды күте алады. Бұл пән студенттерге француз тілінде ауызша және жазбаша түрде B2 деңгейінде сенімді қарым-қатынас жасауға көмектеседі.<br/> Құзыреттіліктер: пән бағдарламасында көрсетілген тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша тілде В2 + деңгейінің сөздік бірліктерін білу және қолдану; тыңдау кезінде негізгі ақпаратты түсіну және тыңдаудың әртүрлі түрлеріне тән стратегияларды түсіну; модульде көрсетілген тақырыпта ауызша және жазбаша сөйлеу үшін мақсатты сөздік элементтерін пайдалану; дағдыларды анықтай білу қазіргі айтылу стандартына сәйкес фонетикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеу; оқудың негізгі түрлерін және оқудың әртүрлі түрлеріне тән стратегияларды ажыратыңыз.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілінде сабақ жүргізу үшін тілдік дайындық деңгейіне жету<br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын әзірлеу және сабақтың деңгейлік дайындығы мен кезеңдеріне сәйкес оқу-дидактикалық материалды дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Олар сабақтың барысын, оның кезеңдерін сыни бағалауға және талдауға қабілетті.<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін француз тілін меңгеру; коммуникативтік-сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде дұрыс тілдік материалды пайдалану; сабақтың берілген мақсаттарына сәйкес оқу-дидактикалық материалдарды әзірлеу; өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау дағдыларын меңгеру.
2
[АБ + Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білім алады және білім беру мен педагогикалық кәсіпті дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне және Оқытушы студенттер мен көшбасшыларға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамушы ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы үздіксіз өзгерістер контекстінде инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын әзірлеуге, енгізуге және қолдануға қабілетті.<br/> Құзыреттіліктер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқытудың өзіндік дағдыларын дамыту; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдану; ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; өзінің зерттеу қызметін құжаттау және коммуникацияның әртүрлі формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсыну
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге кәсіби қажеттіліктерін ескере отырып, француз тілінің жоғары деңгейіне үйрету. Курс студенттерге француз тілінде, әсіресе бизнес, туризм, медицина және т. б. сияқты жұмыс салаларында қарым-қатынас дағдыларын жақсартуға көмектеседі. <br/> Мазмұны: тақырыптық сөздік пен фразеологизмдерді зерттеу, кәсіби тақырыптарда жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту, сонымен қатар жұмыс ортасында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті грамматикалық құрылымдарды игеру. Сонымен қатар, француз тіліндегі кәсіби мәтіндер мен құжаттаманы зерттеуге баса назар аударылады.<br/> Құзыреттері: 1. Кәсіби француз тілін және оның әртүрлі қызмет салаларындағы ерекшеліктерін терең түсіну. 2. Келіссөздерді, презентацияларды, іскерлік хат-хабарларды және т.б. қоса алғанда, жұмыс жағдайларында француз тілінде еш қиындықсыз сөйлесе білу 3. Француз тіліндегі кәсіби мәтіндермен және құжаттамамен жұмыс істеу дағдылары, ақпаратты тиімді алу және талдау қабілеті. 4. Француз тілін әртүрлі жағдайлар мен контексттерде бейімдеу және қолдану мүмкіндігі. 5. Кәсіби мақсаттарға жету және мансаптық өсу үшін француз тілін қолдану мүмкіндігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге француз тілін жетік меңгеру дағдыларын үйрету, әсіресе кәсіби қызмет аясында. <br/> Осылайша, "Кәсіби бағытталған француз тілі (C2 деңгейі)" пәні студенттерге француз тілін меңгеру дағдыларын жетілдіруге және оларды кәсіби ортада тиімді қарым-қатынасқа дайындауға көмектеседі.<br/> Мазмұны: француз тіліндегі іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі аспектілерін зерттеу, мысалы, іскерлік хат алмасу, презентациялар өткізу, конференцияларға қатысу және келіссөздер жүргізу. Француз тілінде сөйлейтін елдердегі кәсіби қарым-қатынастың мәдени ерекшеліктері мен нюанстары да зерттелетін болады. Студенттер мамандандырылған лексиканы оқиды, күрделі мәтіндерді түсіну және айту қабілетін, сондай-ақ ресми құжаттарды жазу қабілетін дамытады.<br/> Құзыреттері: 1. Кәсіби француз тілін C2 деңгейінде меңгеру, күрделі сөйлемдер құра білу және өз ойларын нақты және қисынды түрде білдіру. 2. Француз тілінде іскерлік хаттар, баяндамалар және басқа да ресми мәтіндер жаза білу.<br/> 3. Кәсіби тақырыптар бойынша ауызша қарым-қатынас дағдылары, соның ішінде аудитория алдында сөйлеу және пікірталастарға қатысу.<br/> 4. Француз тілінде сөйлейтін елдердегі кәсіби қарым-қатынастың мәдени ерекшеліктерін білу. 5. Француз тіліндегі кәсіби әдебиеттермен және Ресурстармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
8
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан дайындау және тапсыру
2
[АБ + Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасында вариативті шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптері туралы білімді қалыптастыру<br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер шет тілдік сөйлеу әрекетінің тілдік аспектілерін ажыратады, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шет тілін ерте меңгерген мектептерде шет тілін оқыту ерекшеліктерін, шет тілін бейінді оқитын мектептерде және мамандандырылған мектептерде шет тілін оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктерін зерделеуді қолданады. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістемелерді, ерте оқыту ортасында екі тілді оқытуды зерделейтін болады.<br/> Құзыреттіліктер: шет тілін оқытуда озық педагогикалық технологияларды шығармашылықпен пайдалану; оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, француз тілін оқыту процесінде IT технологияның жаңа құралдарын пайдалану; шет тілін оқыту әдістемесі және ол үшін негізгі ғылымдар бойынша ғылыми білімді интеграциялау, оқыту процесінде тиімді қолдану
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: студенттерді әртүрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлауға, іске асыруға және тиімділігін бағалауға дайындау, соның ішінде оқыту әдістерін талдау және таңдау, сондай-ақ цифрлық технологияларды интеграциялау. Сонымен қатар, курс студенттерді ата-аналармен және қоғаммен өзара әрекеттесуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оқыту және бағалау әдістемелерін бейімдеуге үйретуге бағытталған. Әр студенттің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін тиімді жоспарлау, бағалау және саралау дағдыларын игеру.<br/> Құзыреттіліктер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттіліктің, кәсіпкерліктің және тұрақты дамудың талаптарын түсіну; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту мен көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру, әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгеру.Құзіреттілігі: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну.
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
6
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін енгізу. Оқу сабақтарын өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау. SOP және SOCH жазуды үйреніңіз. Электронды күнделікпен танысу. Педагогикалық әдістерді мектеп мұғалімінің көмегімен зерттеу және қолдану. Мектептің оқу қызметімен таныстыру. Сыныптан және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру дағдылары.
2
[АБ + Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ + Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде оқытудың әдіснамалық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеу, нақты мектептің шарттары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, нысандарын, әдістері мен технологияларын жоспарлау, жетекшілік ету, оқыту және бағалау, сондай-ақ пайдалану.<br/> Мазмұны:<br/> 1. Білім берудің негізгі принциптері (білім берудің мақсаттары мен міндеттері, педагогикалық технологиялар, білім беру процесін құру принциптері).<br/> 2. Оқытудың интерактивті әдістері (проблемалық-бағдарланған оқыту (PBL), жобалық оқыту, геймификация, кейс-әдіс, зерттеушілік оқыту, инверттелген оқыту және т.б.).<br/> 3. Оқыту әдістемесі (оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдану, оқу материалын студенттердің қажеттіліктеріне бейімдеу).<br/> 4. Білімді бағалау және бақылау (білім алушылардың білімі мен іскерлігін бағалау әдістері, бақылау мен кері байланыстың әртүрлі нысандарын пайдалану).<br/> 5. Білім берудегі технологиялар (заманауи ақпараттық технологиялар мен қашықтықтан оқыту әдістерін қолдану).<br/> 6. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс (әртүрлі физиологиялық дамуы мен танымдық қабілеттері бар балалармен жұмыс істеу үшін білім беру процесі мен оқыту әдістемесін бейімдеу).<br/> Құзыреттіліктер: оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдау; технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әр түрлі қолдану; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалану; авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімді игеру, бұл лингвистикалық және әдістемелік құзыреттіліктің негіздерін кеңейтеді және тереңдетеді.<br/> Мазмұны: Қазақстандағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи үрдістерін ескере отырып, шет тілі мұғалімдерін даярлауға байланысты көптеген мәселелерді қамтиды. Бұл курс болашақ мұғалімдерді мектепте шет тілін оқыту үшін кәсіби-педагогикалық және оқу қызметі туралы қажетті біліммен қаруландырады және ғылыми және білім беру ақпараттарының ағымында бағдарлау дағдылары мен дағдыларын, оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында француз тілін оқыту әдістемесі бойынша жаңа ақпаратты іріктеу, талдау және бағалау қабілетін меңгеруді көздейді. <br/> Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсатқа, жоспарланған нәтижелерге, зерттелетін материалдың мазмұнына және болашақ мұғалімдердің жас ерекшеліктеріне байланысты ФЯ бойынша практикалық сабақтарды жоспарлау және талдау кезінде мектепте француз тілін оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен нысандарын пайдалану; француз тілінде оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту негіздері туралы білімдерін көрсету; интегративті білім негізінде теориялық білімдерін нығайтуды көрсету. шет тілдерін оқытудың педагогикалық процесінің негізгі заңдылықтарын анықтау тәсілдері; инклюзивті тәсілді ескере отырып, лингвистикалық гетерогенді сыныптарда жұмыс істеу әдістерін көрсету, мәдениетаралық хабардарлыққа ықпал ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық байланыстар мен тілдік қабілеттерді дамытудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру
Мазмұны: CLIL технологиясын қолдана отырып, білім беру процесінің мақсатын, мазмұнын және ұйымдастырылуын білу және түсіну. Болашақ мұғалімдер оқу процесіне белгілі бір терминдерді, белгілі бір тілдік құрылымдарды біріктіре алады, бұл лексиканы пәндік терминологиямен толықтыруға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі зерттеуге және қолдануға дайындайды
Құзыреттіліктер: олардың әдіснамасының барлық принциптеріне негізделген CLIL көмегімен сабақтар әзірлеу; шет тіліндегі білім беру қызметіндегі CLIL ерекшеліктерін ажырату; студенттердің жас, сенсорлық және интеллектуалдық қабілеттерін ескере отырып, әртүрлі ресурстардан CLIL технологияларын пайдалану тәжірибесін сыни бағалайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз әдебиетін зерттеу және студенттердің әдеби шығармашылығын дамыту.
Мазмұны: әр түрлі дәуірлер мен жанрлардың Француз мәтіндерін зерттеу, әдеби шығармаларды талдау, шығармашылық жазу әдістерін игеру және әдеби талғамды дамыту. "Littérature française et création littéraire" пәнін оқу студенттердің әдеби талғамына, шығармашылығына және жазу дағдыларына ықпал етеді, сонымен қатар оларға француз әдебиеті әлеміне еніп, білімдері мен мәдени көкжиектерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
Құзыреттері: 1. Француз әдебиетінің негізгі тенденциялары мен жетістіктерін білу және түсіну.
2. Әдеби мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.
3. Әр түрлі жанрдағы әдеби шығармаларды өз бетінше жасай білу.
4. Шығармашылық жазу және әдеби шығармашылық дағдыларын дамыту.
5. Әдеби әдістер мен әдістерді қолдана отырып, мәтінде өз ойлары мен эмоцияларын білдіре білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге оқу, ғылыми зерттеулер, жарияланымдар мен презентациялар сияқты академиялық салаларда француз тілін қолдануға үйрету.
Мазмұны: академиялық мәтіндерде қолданылатын жалпы лексиканы, грамматиканы және фразеологизмдерді зерттеу, сондай-ақ француз тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамыту, бұл студенттерге француз тілінде академиялық ортада табысты білім алуға және жұмыс істеуге көмектеседі және олардың одан әрі дамуы мен мансаптық өсуіне мүмкіндік береді.
Құзыреттері: 1. Француз тілінде академиялық лексика мен грамматиканы меңгеру.
2. Француз тіліндегі академиялық мәтіндерді түсіну және талдау қабілеті.
3. Француз тілінде академиялық мәтіндер мен презентациялар құрастыру дағдылары.
4. Француз тілінде академиялық тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірталастар жүргізе білу.
5. Академиялық ортада ақпарат пен идеялармен алмасу үшін француз тілін белсенді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру, студенттерге қазіргі француз тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйесі және оның қызметі туралы ғылыми білім беру
Мазмұны: Жалпы тіл білімі, Теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сондай-ақ сөйлеу мәдениеті бойынша семинармен пәнаралық байланыстарды түсіну. Курсты оқыту барысында болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттіліктерді игереді. Студент жасай аладыкүнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылатын және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін зерттелетін шет тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімдерін көрсетеді
Құзыреттіліктер: заманауи лингвистикалық тұжырымдамалар мен бағыттарды басшылыққа алу; тілдің негізгі функционалдық-стилистикалық сорттарын, француз тілінің нормаларын және әлем туралы жүйелі білімді меңгеру; Алған білімдерін практикада қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілі сабақтарын модельдеу мен жобалаудың әдістемелік және әдіснамалық негіздерін меңгеру, сондай-ақ Болашақ педагогтардың шет тілдерін оқыту процесіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығы
Мазмұны: болашақ мұғалімдерде шет тілді және когнитивті-әдістемелік құзыреттілік дамиды. Бұл құзыреттер Оқу процесін ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір оқушы үшін оқу нәтижелерін жеке бақылауға негізделген ұйымдастыруға көмектеседі, қызығушылықты, ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімділікті, іске асыруды, когнитивті жүктемені және өзін-өзі реттеуді қоса алғанда, ҰБТ-ны олардың жеке мүмкіндіктеріне сәйкес оқытуға мүмкіндік береді
Құзыреттіліктер: шет тілін оқыту процесін модельдеу, енгізу, бағалау, Сыни тұрғыдан түсіну; жеке және кәсіби дамуды қамтамасыз ету үшін шет тілдерін оқытудың танымдық және интерактивті технологияларын, әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану; шет тілдерін оқыту саласындағы инновациялық әдістемелік тәжірибені жинақтау және тарату.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде әртүрлі білім беру сатыларында қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану негізінде ақпараттық-технологиялық құзыреттілікті дамыту
Мазмұны: сыныпты онлайн немесе қашықтан басқару үшін қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Курс сыни ойлауды қалыптастыру және дамыту арқылы болашақ мұғалімдердің рефлексивті қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді заманауи қашықтықтан білім беру технологиялары туралы болашақ мұғалімдердің жүйелі идеяларын түсіну қабілеттеріне, сондай-ақ осы технологияларды өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындыққа бағытталған.
Құзыреттіліктер: тереңірек тілдік сүңгу үшін шет тілін оқыту саласындағы технологияларды белсенді қолдану есебінен оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру (бейнеконференциялар, интерактивті қосымшалар, оқыту курстары); шет тілін оқыту процесінде күрделі қосымшаларды енгізудің практикалық дағдыларын көрсету; онлайн оқыту технологияларын пайдалана отырып, француз тілі сабақтарын жоспарлау және өткізу; шет тілін оқытудың инновациялық тәсілдерін пайдалану; онлайн және онлайн ортада бағалау; онлайн және гибридті оқыту үшін курстарды әзірлеу дағдыларын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тілін қоса алғанда, зерттелетін тілдің елі туралы жалпы түсінік алу
Мазмұны: болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпыға бірдей танылған құрылым негіздері, елдердің негізгі даму тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, жоғары мәдени дәстүрлер туралы білімдерін кеңейтеді. Өз еліне және зерттелетін тіл еліне салыстырмалы талдау жүргізу мүмкіндігі.
Құзыреттері: басқа мәдениеттер мен діндердің өкілдерімен барабар және нәтижелі өзара іс-қимыл жасау; ұлттық мәдениеттің құндылығын түсіну, өз елінің және Оқытылатын тіл елінің тарихи мұрасы мен мәдени дәстүрлеріне құрметпен және ұқыптылықпен қарау; қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды дұрыс түсіндіру және оларға өз көзқарастарында бағдарлай білу кәсіби қызмет
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді мамандандырылған кәсіби салаларда француз тілін тереңдетіп оқытуға үйрету.
Мазмұны: белгілі бір білім саласында қолданылатын мамандандырылған лексиканы, терминдер мен сөз тіркестерін зерттеу, жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын игеру, Кәсіби саладағы тақырыптар бойынша әңгімелесу, мамандандырылған тақырыптардағы мәтіндерді оқу және талдау. Студенттер сонымен қатар француз тіліндегі кәсіби коммуникацияның ерекшеліктерімен танысады, ресми құжаттарды, шарттарды, презентацияларды және басқа мәтіндерді өздерінің кәсіби қызметі аясында рәсімдеу ережелерін үйренеді.
Пән кәсіби ортада француз тілінде табысты қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға және қызметтің әртүрлі салаларында болашақ мамандардың біліктілігін арттыруға бағытталған.
Құзыреттіліктер: зерттелетін салалар мен сөйлеу тақырыптары шеңберінде тыңдау және оқу кезінде хабарламаларды қабылдау және түсіну; әңгімелесушінің мәлімдемесін анықтау, нақтылау, толықтыру, даулы тезис, болжам жасау; рефлексияға шақыру (жеке іс-әрекетке); әртүрлі көзқарастарға қарсы тұру; қорытындылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзіміздің және басқалардың мәдени сәйкестігін, әрқайсымыздың мәдени болжамдарымызды, мәдениетаралық қарым-қатынастың нюанстарын және олардың түсіну мен өсу әлеуетін қалай түсінуге болады
Мазмұны: қарым-қатынастың әртүрлі стильдері, құндылықтардың әр елде қалай өзгеруі мүмкін екендігі және әртүрлі контексттерге қалай оңай бағалауға және бейімделуге болатындығы туралы білім. Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді дамытуға баса назар аудару: азаматтық, этикалық нормаларды ұстану патриотизмі; жауапкершілік; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман – педагогтарды тарту.
Құзыреттіліктер: отандық жоғары оқу орындарында мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру мен дамытудың оң шет тілдік тәжірибесін қолдану мүмкіндіктерін анықтау; әрбір ұлттық мәдениетке тән мінез-құлық акономерлерін жобалау негізінде мәдениетаралық қатынастарды реттеу; шетелдік жоғары оқу орындарында академиялық ұтқырлық бағдарламасына қатысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қазіргі ақпараттық қоғамда тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін қажетті дағдылары мен білімдерін қалыптастыру
Мазмұны: пәннің негізгі мазмұны медиа сауаттылықтың негізгі ұғымдары мен қағидаттарын зерделеуді, қазіргі заманғы медиа және ақпараттық ортаны талдауды, цифрлық технологиялармен және платформалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді, цифрлық ортадағы тиімді коммуникация қағидаттарын түсінуді, сондай-ақ ақпарат пен дереккөздерді бағалау кезінде сыни ойлауды дамытуды қамтиды. Пән сонымен қатар студенттерге ақпаратты талдау, синтездеу және түсіндіру дағдыларын, сондай-ақ коммуникативті мәселелерді шешуде шығармашылық пен тәуелсіздікті дамытуға көмектеседі.
Құзыреттіліктер: медиа сауаттылықтың негізгі анықтамалары, тұжырымдамалары, тәсілдері туралы білімдерін көрсету; виртуалды және медиа ортада жауапкершілікпен, сындарлы және этикалық қарым-қатынас жасау, хабарламалар жасау және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында тарату; медиа салада ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану; медиа мәтіндерді іздеу, талдау және іріктеу және оны түрлендіру, сақтау және беру әдістерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді француз тілін оқыту әдістері мен технологияларымен таныстыру,
Мазмұны: танымдық белсенділікті жандандыру, шет тілін оқытуда озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді қолдануға креативті тәсілді дамыту.
Құзыреттіліктер: француз тілін оқыту саласындағы зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді пайдалану; оқыту жағдайларына барынша сәйкес келетін оқытудағы интерактивті әдістерді шығармашылықпен таңдау; оқытудың интерактивті әдістерін қолдану арқылы, ғылыми дереккөздерді өз бетінше зерттеуге тарту арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін жандандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік сипаттамасы, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, әлем тілдерінің жіктелуі, әлемнің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру болып табылады
Мазмұны: тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері, тілге теориялық көзқарастары бар тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдау. Курс адамның сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге дейінгі лингвистикалық талдауға шолу жасайды, бұл болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін қалыптастырады. Студент шет тіліндегі ауызша жазбаша коммуникативтік қызметке қатысуға дайын екендігін білдіреді.
Құзыреттіліктер: тіл білімінің негізгі ұғымдары туралы білімдерін көрсету: тілдердің генеалогиялық және типологиялық жіктелуі;
тілдің қасиеттерін белгілер жүйесі, тілдің қызметі, тіл мен менталитеттің, тіл мен сөйлеудің арақатынасы, тілдің құрылымы, тілдің пайда болу теориясы ретінде көрсету; фонематикалық деңгей бірліктерінің қасиеттері, олардың сөйлеуді жүзеге асыруы, сөздің негізгі тіл бірлігі ретіндегі қасиеттері, сөз тіркестерінің түрлері, семантикалық өзгерістердің түрлері туралы білімдерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелуі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыру
Мазмұны: француз және ана тілдерінің тіларалық алшақтықтарының белгілері туралы олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігіндегі тілдер құрылымының ең жалпы ерекшеліктерін салыстыру. Курс француз және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес келетін бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттіліктің дамуына ықпал етеді. Білім алушы сөздің мәнмәтіндік мағынасын анықтай алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, жеке тілдік тәжірибенің көмегімен нақты ұлттық ерекшелей алады.
Құзыреттіліктер: француз және қазақ/ орыс тілдерінің фонологиялық жүйелерінің типологиясы туралы білімдерін көрсету; француз және қазақ/ орыс тілдерінің морфологиялық жүйелерінің типологиясы туралы білімдерін көрсету; синтаксистік және лексикалық жүйелердің типологиясы туралы білімдерін көрсету; француз тілін оқыту әдістемесінде салыстырмалы типология бойынша білімдерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілін әлемдік контексте байланыс құралы ретінде зерттеу.
Мазмұны: француз тілді елдердің негізгі тілдік құрылымдарын, лексикасын, мәдениеті мен әлеуметтік өмірінің аспектілерін зерттеуді қамтиды. Студенттер сонымен қатар мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникацияның ерекшеліктерімен танысады. Студенттер тілдік дағдыларды ғана емес, сонымен қатар франкофон елдерінің мәдени және әлеуметтік ерекшеліктерін де үйренеді.
Құзыреттіліктер: француз тіліндегі мәтіндерді түсіну және шығару қабілеті, негізгі тілдік құрылымдарды меңгеру, әртүрлі қарым-қатынас жағдайларына бейімделу және франкофон елдерінің мәдени ерекшеліктеріне құрмет көрсету қабілеті. Сонымен қатар, студенттер ақпаратпен жұмыс істеу және өзін-өзі оқыту дағдыларын дамытады, бұл оларға әртүрлі қызмет салаларында француз тілінде сөйлейтіндермен сәтті қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы шет тілді білім беру контекстінде оқытудың ерте кезеңінде француз тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы білім беру
Мазмұны: болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі кезеңде балалардың француз тілін оқыту процесінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдермен танысады, өйткені дәл осы кезеңде балалар тілді меңгеру тұрғысынан өздерінің максималды әлеуетін ашады
Құзыреттіліктер: заманауи шет тілді білім беру контекстінде ерте оқыту мен тілді дамытуды саралау; ерте оқыту жағдайында әзірлеу, енгізу және бағалау үшін әртүрлі құралдары бар инновациялық платформаларды тиімді қолдану; оқытудың ерте кезеңінде сөйлеу дағдыларын дамыту үшін ойын оқыту технологияларының мүмкіндіктерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілін тиімді үйрену үшін театр әдістері мен әдістерін қолдану.
Мазмұны: импровизация, рөлдік ойындар, мимика, жест-ишара және т.б. сияқты негізгі театр әдістерін үйрену. студенттер сонымен қатар классикалық және заманауи Француз пьесаларымен танысады, риторика мен артикуляцияны үйренеді, мәнерлеп оқу және тыңдау дағдыларын дамытады. Оқу процесінде студенттер театр қойылымдарына қатысады, француз тілінде рөлдер ойнайды, сценарийлер жасайды және мини-спектакльдерді басқарады. Тіл үйренудің бұл тәсілі студенттерге француз тілін меңгеруді жақсартуға ғана емес, сонымен қатар қарым-қатынас дағдыларын, өзіне деген сенімділікті, шығармашылық ойлауды және ынтымақтастық қабілетін дамытуға көмектеседі. Пән студенттердің жан-жақты дамуына, олардың мәдени байытылуына және шет тілін үйренуге деген ынтасын арттыруға ықпал етеді.
Құзыреттіліктер: шетелдік мәтіндерді оқығанда рөлдік ойындарды көрсету; кейіпкер туралы театр тарихын оқу; аудиторияда театрландырылған қойылыммен жұмыс істеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: вариативті шет тілді білім берудің қазіргі заманғы жүйесін дамытудың жетекші принциптері мен негізгі тенденцияларын білу және түсіну
Мазмұны: болашақ мұғалімдер шет тілін оқытуда STEAM және Steam технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен педагогикалық тәжірибені талдап, қорытындылай алады. Оқу процесін ұйымдастырудың мақсаттары мен формасына сәйкес білім алушылар үшін материалды таңдауда саралауға және сыни тұрғыдан қарауға қабілетті.
Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы шет тілді білім беру контекстінде тілді ерте оқыту мен дамытуды саралау; француз тілін оқыту процесінде өзіндік жұмыс, жобалау және зерттеу қызметі үшін STEM және ЅТЕАМ технологиясын қолдана отырып, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді француз тілінің фонетикасы мен грамматикасындағы қазіргі тенденциялармен таныстыру
Мазмұны: грамматикалық және фонетикалық тұрғыдан дұрыс шетелдік сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде тілді мағыналы зерттеу. Бұл курс теориялық ережелерді (ережелерді) және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениетаралық өзара әрекеттесуді жүзеге асыра алады.
Құзыреттіліктер: тілді қолданудың теориялық және практикалық аспектілері, оның ішінде оның фонетикалық, семантикалық, грамматикалық, мәтіндік және прагматикалық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету; тіл құрылымының әртүрлі аспектілерін зерттеудің негізгі тәсілдерін синтетикалық сипаттау; алған теориялық білімдерін ескере отырып, коммуникацияны жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді сөйлеу қарым-қатынасының әртүрлі салаларындағы тілдің жұмыс істеу заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және болашақ мұғалімдерде француз тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің барлық деңгейлеріндегі (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер) социолингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды қалыптастыру.
Мазмұны: Француз стилінің негізгі мәселелерін, тілдік экспрессивті құралдарды дұрыс қолдануды қамту. Болашақ мұғалімдер француз тілінің функционалды-стильдік жүйесі туралы білімге ие, зерттеудің лингвистикалық әдістерін біледі, мәтінде экспрессивті құралдарды таба алады және олардың функцияларын анықтай алады.
Құзыреттіліктер: мәтінді мән деңгейінде де, мағына деңгейінде де талдау; автордың ойы мен оның бейнеленген шындыққа эмоционалды қатынасын білдіретін көркемдік құралдарды тану; стилистикалық әдістер мен экспрессивті құралдарды түсіндіру дағдыларына ие болу; мәтінді стилистикалық талдау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдер үшін бұл пәннің мақсаты-мұғалімдер мен тәрбиешілер ретінде кәсіби қызметте қажет болатын шешендік өнер мен дипломатия дағдыларын дамытуға көмектесу.
Мазмұны: бұл курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті лингвистикалық дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Француз тілінде ауызша және жазбаша тілде сөйлесетін академиялық және практикалық сабақтардың бірегей үйлесімін ұсынады. Осы пәннің көмегімен студенттер аудитория алдында сенімді сөйлеуді, әріптестерімен, ата-аналарымен және оқушыларымен тиімді қарым-қатынас жасауды, қақтығыстарды бейбіт жолмен сендіруді және шешуді үйрене алады. Мұндай дағдылар олардың кәсіби қызметін сәтті жүзеге асыруға және басқалармен жақсы қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
Құзыреттіліктер: оңай және креативті сөйлеу – жазбаларсыз және сенімді сезіну; дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге іскерлік салада француз тілін кәсіби қолдануға үйрету.
Мазмұны: пәннің негізгі мазмұны Іскерлік лексика мен фразеологизмдерді, іскерлік жазудың ерекшеліктерін және кәсіби жағдайларда сөйлесу практикасын зерттеуді қамтиды. Пәнді оқу студенттерге француз тілінде іскерлік қарым-қатынасты сәтті жүргізу және халықаралық ортада жұмыс істеу үшін қажетті дағдылар мен білім алуға мүмкіндік береді.
Құзыреттері:
1. Келіссөздер, презентациялар, телефон қоңыраулары және хаттар сияқты іскерлік жағдайларда француз тілінде тиімді және сауатты сөйлесу мүмкіндігі.
2. Іскерлік француз тілін және оның ерекшеліктерін, оның ішінде терминологияны, іскерлік құжаттардың форматтарын және іскерлік қарым-қатынас хаттамаларын білу.
3. Француз тіліндегі іскерлік ақпаратты тыңдау және оқу дағдылары, сондай-ақ негізгі ойларды өз бетінше анықтау және мәтіндерді талдау мүмкіндігі.
4. Халықаралық бизнестің мәдени айырмашылықтары мен ерекшеліктерін ескере отырып, француз тілінде командада жұмыс істей білу және іскерлік келіссөздер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Тәжірибені қорғау
Бұл курс болашақ мұғалімдердің өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын дамытуға көзқарастарын қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, курс ынтымақтастық, мәселелерді шешу және көшбасшылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Олар өздерінің педагогикалық және зерттеу дағдыларын тереңдетеді, сондай-ақ өз мамандануына сәйкес практикалық дағдыларды дамытады (дидактика).
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.