бизнес және басқару бакалавры
Маркетинг саласында кең іргелі білімі бар, экономика, маркетинг, менеджмент, қаржы, бухгалтерлік есеп, статистика саласында қажетті білімі бар, бастапқы материалды талдай алатын, қорытынды жасай алатын және шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік қызметін жүзеге асыратын ұсынымдарды ұсына алатын командада жұмыс істей алатын, еңбек нарығының және технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделген, бастамашылық, маманды дайындау.
Маркетинг
6B04119
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
География
Математика
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
6
[АБ + Емтих] (100)
Пән бухгалтерлік есепті жүргізу әдістері мен принциптерін, сондай-ақ қаржылық есептілікті аудиторлық тексеруді ұйымдастыруды зерттейді, активтерді, міндеттемелерді, капиталды және кірістерді есепке алу тақырыптарын қамтиды, сондай-ақ ақпараттың дұрыстығын қамтамасыз етудегі аудиттің рөлін талдайды. Студенттер есептілікті дайындау және аудиторлық рәсімдерді жүргізу дағдыларын меңгереді, бұл оларға ұйымдардың қаржылық жағдайын тиімді бағалауға және заңнамалық нормалардың сақталуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерліктің теориясы мен практикасымен танысу және өз ісін құру негіздерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Пән кәсіпкерліктің мәні туралы түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің шаруашылық практика талаптарын ескере отырып, тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру бойынша білім алуына, оларды іске асыру үшін жаңа бизнес-идеялар мен ресурстарды іздеуге бағытталған.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпкерліктің қазіргі заманғы нормаларына жауап беретін коммерциялық-іскерлік терминологияны білуі, кәсіпкерлік қызметтегі өз мүмкіндіктерін анықтай білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржы" пәні ақша ағындарын, активтер мен міндеттемелерді мемлекеттік және жеке кәсіпорындар мен үй шаруашылықтары деңгейінде басқарудың негізінде жатқан қаржы процестерінің принциптерін, негіздері мен құралдарын зерттеуді қамтиды. Қаржының теориялық аспектілеріне және оларды тиімді қаржылық шешімдер қабылдау үшін практикалық пайдалануға баса назар аударылады. Пәннің мақсаты-қаржы, қаржы жүйесі, қаржы саясаты және қаржыны басқару саласында білім беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән елдің немесе әлемдік экономиканың бүкіл экономикасындағы экономикалық құбылыстарды зерттейді. Макроэкономика кең экономикалық көрсеткіштер мен процестерді талдайды, мысалы: жалпы ішкі өнім, жұмыссыздық, инфляция, мемлекеттік бюджет. монетарлық саясат, экономикалық өсу, Халықаралық экономика. Макроэкономиканың негізгі құралдарына IS-LM, AD-AS (жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс) сияқты модельдер, сондай-ақ экономикалық тұрақтылықты бағалау және болашақ экономикалық тенденцияларды болжау үшін талдау әдістері кіреді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тауарлар мен қызметтерді құруға, жылжытуға және сатуға, сондай-ақ әртүрлі нарықтардағы тұтынушылардың қажеттіліктері мен мінез-құлқын талдауға байланысты процестерді зерттейді. Курс аясында студенттер компанияларға нарықпен тиімді қарым-қатынас жасауға және тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыруға көмектесетін әдістер мен стратегиялармен танысады. Пән студенттерді маркетинг теориясы мен практикасының негіздерімен таныстыруға, олардың нарықтық жағдайды талдау, маркетингтік шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маркетингтік зерттеулер нарық, тұтынушылар және бәсекелестер туралы деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін зерттейді. Пән мақсатты аудиторияның тенденцияларын, қалаулары мен мінез-құлқын анықтауға мүмкіндік беретін сапалық және сандық тәсілдерді қамтиды. Студенттер сауалнамалар, фокус-топтар және деректерді талдау сияқты құралдармен танысады, бұл маркетинг пен өнімдерді немесе қызметтерді жылжыту стратегиясында негізделген шешімдер қабылдауға ықпал етеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Менеджмент» пәні білімалушыларда келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: менеджмент бойынша соңғы мамандандырылған білімдерді білім берудің әртүрлі салаларында қолдана білу; менеджер және көшбасшысы ретінде үздіксіз кәсіби даму; эмоционалды интеллект және эмоционалды тұрақтылықты; персоналды басқаруда жаңа мазмұнды құрудағы тәжірибеге негізделген әлеуметтік жауапкершілік; басқарудағы кәсіпкерлік дағдылар; цифрлық ортада басқарудың ерекшеліктерін меңгерген менеджер, конструктивті өзара әрекеттесу қабілеттерін және жаһандық сын-қатерлерге бейімделу; стратегиялық шешімдер қабылдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тұтынушылар мен фирмалар сияқты жеке экономикалық агенттердің мінез-құлқын зерттейді, бұл субъектілердің ресурстарды бөлу, тауарлар мен қызметтерді өндіру және тұтыну туралы шешім қабылдауын талдайды. Негізгі тақырыптарға сұраныс пен ұсыныс, икемділік, нарықтық құрылымдар, сондай-ақ бағалар мен өндіріс көлеміне әсер ететін факторлар жатады. Микроэкономика нарықтардың қалай жұмыс істейтінін және олардың экономикалық әл-ауқатқа қалай әсер ететінін түсінуге көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәні француз тілі А2.1, француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, шекті деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасаудың практикалық дағдыларын үйретуге, яғни өмірдің негізгі салаларына байланысты жеке сөйлемдер мен жиі кездесетін өрнектерді түсінуге бағытталған (мысалы, өзі және отбасы мүшелері туралы негізгі ақпарат, сатып алу, жұмысқа орналасу және т.б.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәні француз тілі А2.2 неғұрлым күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеуге және француз тілінің лексикасын толықтыруға бағытталған, бұл таныс немесе тұрмыстық тақырыптарға қарапайым ақпарат алмасуға байланысты міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді, сонымен қатар қарапайым сөздермен өздері туралы, туыстары мен жақындары туралы сөйлесуге, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттауға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1.1-де француз тілі пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, шекті деңгейде ауызша және жазбаша түрде практикалық қарым-қатынас дағдыларын үйретуге бағытталған. Яғни, әдеби тілде әр түрлі тақырыптарда жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т.б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі пәні В1. 2 күнделікті және кәсіби қарым-қатынастың жиілік лингвистикалық материалына негізделген мәтіндерді түсінуді, сондай-ақ белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама құруды, әсерді, оқиғаны, үмітті, ұмтылысты сипаттауды қамтитын француз тілін шет тілі, неғұрлым күрделі синтаксистік конструкциялар және лексикалық айналымдар ретінде тереңірек меңгеруге бағытталған.. өз пікіріңізді және болашақ жоспарларыңызды баяндаңыз және негіздеңіз, сонымен қатар ағымдағы оқиғалар туралы жаңалықтар мен қарапайым репортаждарды түсінуді қамтамасыз етіңіз, көптеген фильмдердің мазмұнын түсіну, егер олардың кейіпкерлері әдеби тілде сөйлесе.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық экономика елдер арасындағы экономикалық қатынастарды, соның ішінде сауданы, инвестицияларды және валюта бағамын зерттейді, жаһанданудың ұлттық экономикаға әсерін талдайды, халықаралық сауда тетіктерін, төлем баланстарын және елдердің экономикалық саясатын зерттейді. Пән салыстырмалы артықшылықтар теорияларын, халықаралық қаржы нарықтарын және Дүниежүзілік сауда ұйымы мен Халықаралық валюта қоры сияқты халықаралық ұйымдардың экономикалық қатынастарды реттеудегі рөлін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экономикадағы математика» пәні экономикалық құбылыстарды талдауда математикалық әдістер мен модельдерді қолдануды зерттейді. Ол бизнес пен қаржы саласында негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін сызықтық алгебра, есептеулер және статистика сияқты тақырыптарды қамтиды. Студенттер экономика және кәсіпкерлік саласындағы практикалық мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін ресурстарды оңтайландыру, болжау және тәуекелдерді бағалау құралдарын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экономикалық жүйелердің қызмет етуінің негізгі принциптері мен механизмдерін зерттейді. Ол сұраныс пен ұсыныс, нарық, баға, мемлекеттің экономикадағы рөлі сияқты тақырыптарды қамтиды. Пән экономикалық шешімдердің қалай қабылданатынын, ресурстардың қалай бөлінетінін және әртүрлі экономикалық агенттердің өзара әрекеттесуін түсінуге көмектеседі. Курста алынған білім аналитикалық ойлауды дамытуға және экономикалық процестерді бағалауға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Event маркетинг" пәні брендті, өнімді немесе қызметті жылжыту мақсатында іс-шараларды жоспарлауды, ұйымдастыруды және өткізуді зерттейді. Оған аудиторияны тарту стратегиялары, қатысушылар үшін бірегей тәжірибе жасау және оқиғалардың тиімділігін бағалау кіреді. Серіктестермен, демеушілермен және медиамен өзара әрекеттесу аспектілері, сондай-ақ қол жетімділік пен белсенділікті арттыру үшін әлеуметтік медианы пайдалану қарастырылады. Іс-шараларды ұйымдастырудағы шығармашылық пен инновацияға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық қатынастар теориясы мен практикасының негіздерімен танысу (PR).
Мазмұны: білім алушыларда PR-қызметті ұйымдастыру негіздері туралы, сондай-ақ PR-қызметтің әртүрлі түрлерінің ерекшелігі туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру.
Құзыреттіліктер: әртүрлі мақсатты аудиториялардың қажеттіліктерін ескере отырып, тиімді PR-өтініштер жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.
Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.
Құзыреттері:
- Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;
- Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;
- Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;
- Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
- Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Аймақтық маркетинг" пәні белгілі бір аймақтарға қолданылатын маркетингтің нақты аспектілерін зерттейді, тұтынушылардың қалауын, бәсекелестік стратегияларын және жергілікті нарық жағдайларын талдайды. Маркетингтік тәсілдерді аймақтың мәдени, экономикалық және әлеуметтік ерекшеліктеріне бейімдеуге, сондай-ақ жергілікті қажеттіліктер мен мүмкіндіктерді ескере отырып, тауарлар мен қызметтерді жылжытудың тиімді стратегияларын жасауға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тауарлар мен қызметтерге бағаны қалыптастыру принциптерін зерттеу.
Мазмұны: Пән студенттердің өзіндік құн, бәсекелестік, сұраныс және ұсыныс сияқты тауарлар мен қызметтердің бағасын қалыптастыруға әсер ететін факторлар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған; шығындар әдісі, құндылық әдісі, бәсекелестік баға белгілеу және т. б. сияқты баға белгілеудің әртүрлі тәсілдерімен танысу; бағаның өзгеруі сұранысқа қалай әсер ететінін зерттеу тауарлар мен қызметтерге.
Құзыреттіліктер: теориялық білімді практикада қолдану, тиімді баға стратегияларын әзірлеу және іске асыру; сіздің бизнесіңізде немесе кәсіби қызметіңізде салық аспектілерін ескеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән банктік қызметтер мен өнімдерді жылжыту әдістері мен стратегияларын зерттейді. Ол нарықты талдауды, тұтынушыларды сегменттеуді, жарнамалық науқандарды әзірлеуді және тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды қамтиды. Студенттер клиенттерді тарту және ұстап қалу, сондай-ақ банктің бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін маркетингтік құралдарды қолдануды үйренеді. Инновацияға және қаржылық ортадағы өзгерістерге бейімделуге баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бренд маркетингі брендті құру және басқару стратегияларын, сондай-ақ оны тұтынушылардың қабылдауын зерттейді. Пән бәсекелестік ортаны талдауды, бірегей ұсынысты әзірлеуді және аудиториямен эмоционалды байланысты қалыптастыруды қамтиды. Брендтің орналасуына, оның визуалды сәйкестігіне және байланыс стратегияларына ерекше назар аударылады. Брендті тиімді басқара білу оның құндылығы мен клиенттердің адалдығын арттыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде бизнестің сәттілігіне әсер етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру қызметтері мен мекемелерін ілгерілетудің стратегиялары мен әдістерін зерттейді. Ол мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін талдауды, оқу орнының брендін әзірлеуді, студенттерді тарту үшін цифрлық технологияларды пайдалануды және оң имиджді қалыптастыруды қамтиды. Негізгі назар әлеуетті білім алушылармен тиімді өзара іс-қимылға, сондай-ақ білім беру саласындағы бәсекелестік ортаны бағалауға аударылады, бұл білім беру мекемелеріне нарықтағы өзгерістерге бейімделуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән нарыққа жаңа идеяларды, өнімдер мен қызметтерді енгізу әдістері мен стратегияларын зерттейді, тұтынушылардың қажеттіліктерін талдауға, бірегей ұсыныстарды әзірлеуге және инновациялардың тиімділігін бағалауға бағытталған. Студенттер инновациялық шешімдерді сәтті ілгерілету үшін қажетті шығармашылық ойлау мен дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін құндылық құру, өзгерістерді басқару және динамикалық бизнес ортасына бейімделу процестерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән онлайн ортада тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен құралдарын зерттейді. Ол SEO, мазмұн маркетингі, әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетингі және веб-трафикті талдау сияқты тақырыптарды қамтиды. Студенттер клиенттерді тарту және ұстап қалу әдістерін үйренеді, сонымен қатар әртүрлі цифрлық платформалар үшін табысты маркетингтік стратегияларды жасауға мүмкіндік беретін жарнамалық науқандардың тиімділігін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі қағидаттарын, деректерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі тақырыптары бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерделеуді қамтиды; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саладағы зерттеулер жүргізу бойынша; алынған деректерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды пайдалану бойынша, моральдық негізделген шешімдер қабылдау бойынша.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қызметтер маркетингі" пәні қызметтер сияқты материалдық емес тауарларды жылжыту және сату ерекшеліктерін зерттейді, клиент үшін құндылық стратегияларын, қызмет сапасын басқару әдістерін және клиенттермен қарым-қатынасты қалыптастыру және қолдау жолдарын қамтиды. Тұтынушылардың мінез-құлқын талдауға, бәсекелестік ортаны бағалауға және Қызметтерді нарықта сәтті орналастыру үшін тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Логистика — бұл тауарлардың, қызметтердің және ақпараттың пайда болу нүктесінен тұтыну нүктесіне дейін тиімді қозғалуы мен сақталуын жоспарлау, іске асыру және бақылау процестерін зерттейтін пән. Логистиканың мәні осы процестерді оңтайландыруда, бұл клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға және ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ұйымдардың маркетингтік қызметін тиімді басқарудың стратегиялары мен әдістерін зерттейді, маркетингтік бағдарламаларды жоспарлауды, іске асыруды және бақылауды, нарықты талдауды, мақсатты аудиторияны сегменттеуді және маркетингтік стратегияларды әзірлеуді қамтиды. Студенттер тауарлар мен қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктеріне сәтті бейімдеуге және компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға мүмкіндік беретін бәсекелестік ортаны зерттеу және талдау деректеріне негізделген шешім қабылдау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік жобаларды іске асырудың барлық кезеңдерінде басқаруға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру.
Мазмұны: пәндер: студенттердің экономикалық объектілердің жоғары нарықтық бәсекеге қабілеттілігі үшін маркетингтік жобаларды, стратегияларды, құралдарды, механизмдерді, түрлерді, технологияларды және маркетингтік дизайнды басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын алуы.
Құзыреттері: оларды ресурстық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету бойынша тиімді шешімдер қабылдау, инновациялық және инвестициялық процестерді интеграциялау, тұрақты дамуға қол жеткізу мақсатында компания жобаларының портфелін кешенді жоспарлауды жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маркетингтік зерттеулер ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, кәсіпорын қызметіндегі маркетингтік зерттеулердің рөлін анықтау. Курс маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдарына, басқару шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты қалыптастыру және талдау әдістеріне негізделген. Бұл пән ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу қабілетімен, басқару шешімдерін қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістерімен, экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық-басқару модельдерін құру қабілетімен анықталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсатты аудиторияға тауарлар мен қызметтер туралы ақпаратты беру әдістері мен стратегияларын зерттейді, жарнама, PR, тікелей маркетинг және сандық медиа сияқты әртүрлі байланыс арналарын қамтиды. Басты назар тиімді хабарламалар құруға, бренд имиджін қалыптастыруға және тұтынушылармен өзара әрекеттесуге бағытталған. Студенттер маркетингтік мақсаттарға жету үшін коммуникациялық науқандарды әзірлеу және олардың тиімділігін талдау дағдыларын үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде мақсатты нарық пен бәсекелестіктің ерекшеліктерін түсіну, нарықтың өсу драйверлерін, оның әлеуетін анықтау және бағалау, маркетингтің компанияның нарықтық және қаржылық нәтижелеріне қосқан үлесін негіздеу негізінде компанияның маркетингтік мақсаттары мен маркетингтік стратегияларын әзірлеу үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру.
Мазмұны: Пән ұйымдағы маркетингтік талдаудың негізгі процестерін; маркетингтік зерттеулер бағдарламасын әзірлеу технологияларын зерттейді; маркетингтік зерттеулер бағдарламасын іске асырудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, жүргізілген зерттеу нәтижелері бойынша маркетингтік шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; big Data және медиааналитикамен жұмысты зерттейді.
Құзыреттіліктер: маркетингтік талдау жүргізеді және оның нәтижелерін өңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сауда кеңістігіндегі тұтынушылардың мінез-құлқының психологиялық факторларын зерделеу және талдау бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету, оларды кәсіби қызметте, сату орындарындағы сауда қызметін басқару бөлігінде барынша тиімді пайдалану мақсатында.
Пәнді зерделеу кезінде сауда-саттықтың мәні мен құрылымы; сауда саласындағы нарықты маркетингтік зерттеу әдістері; мақсатты аудиториялардың мінез-құлқы; белгілі бір сауда құралдарының ерекшеліктері мен қолдану аясы қарастырылады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: нарықты, тұтынушылардың қалауын және бәсекелестік ортаны талдау; ассортиментті жоспарлауды, тауарларды орналастыруды және сауда кеңістігін сауатты безендіруді қоса алғанда, сауда стратегияларын әзірлеу; тауарлар мен қызметтерді табысты жылжыту үшін әріптестермен, жеткізушілермен және клиенттермен өзара іс-қимыл жасау; шығындарды азайту және сатуды барынша арттыру мақсатында тауарлық-материалдық құндылықтарды оңтайландыру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бизнес пен өндірістік процестерге арналған тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен әдістерін зерттейді, нарықты талдауды, тұтынушыларды сегменттеуді, баға стратегияларын әзірлеуді және брендті басқаруды қамтиды. Клиенттермен өзара әрекеттесуге, тарату арналарын оңтайландыруға және серіктестермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға баса назар аударылады, бұл бизнестің бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тиімді маркетинг үшін заманауи цифрлық құралдар мен платформаларды қолдануды зерттейді, онлайн жарнама, SEO, SMM, мазмұнды маркетинг және аналитика әдістерін және олардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін қарастырады. Студенттер тез өзгеретін цифрлық нарық жағдайында өнімдер мен қызметтердің көрінуі мен сатылымын арттыруға бағытталған цифрлық науқандарды Стратегиялық жоспарлау мен жүзеге асыруды меңгеруде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салық және салық салу пәні салық салудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін, соның ішінде салық жүйесінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін, салық салудың принциптері мен нысандарын, салық түрлерін және олардың экономикадағы рөлін қамтиды. Курс шеңберінде студенттер салықтардың негізгі түрлерімен, олардың функцияларымен, салық жинау және бақылау тетіктерімен, сондай-ақ салық төлеушілердің құқықтары мен міндеттерімен танысады. Курс студенттерге салық салу негіздерін үйретіп, оларды салық салу бойынша практикалық мәселелерді шешуге дайындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Статистика деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін зерттейді. Бұл үлгілерді анықтауға, болжам жасауға және сандық ақпарат негізінде негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Деректерді қорытындылайтын сипаттамалық статистиканы және популяциялар туралы қорытынды жасау үшін үлгілерді пайдаланатын инференциалды статистиканы қамтиды. Статистика экономика, медицина, Әлеуметтану және басқа да көптеген салаларда қолданылады, күрделі құбылыстар мен процестерді түсінуге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін ұзақ мерзімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және жүзеге асыруға бағытталған, нарықтық ортаны талдауды, мақсатты сегменттерді анықтауды, өнімдер мен қызметтерді орналастыруды және ресурстарды жоспарлауды қамтиды. Стратегиялық маркетинг ұйымдарға нарықтағы өзгерістерге бейімделуге, ұсыныстарын оңтайландыруға және тұрақты өсу мен кірістілікті қамтамасыз ете отырып, тұтынушылармен тиімді қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән нарықта тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге бағытталған тиімді жарнамалық науқандарды құрудың принциптері мен әдістерін зерттейді, мақсатты аудиторияны талдауды, жарнамалық арналарды таңдауды, шығармашылық тұжырымдамаларды әзірлеуді және жарнамалық іс-шаралардың тиімділігін бағалауды қамтиды. Студенттер жарнаманың тұтынушылық мінез-құлыққа әсерін зерттейді және маркетингтік мақсаттарға жету үшін стратегияларды әзірлеу дағдыларын үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге нарықта тауарлар мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін маркетингтің заманауи әдістері мен құралдарын үйрету.
Мазмұны: Пән әртүрлі салалардағы кәсіпорындардың теориясы мен практикасындағы маркетингтің негізгі элементтерін зерттеуді қамтиды. Маркетингтік қызметті жүзеге асырудың принциптері мен әдістерін сипаттау практикалық бағытқа ие және өнімдер мен қызметтерді өндіру мен сатудың кез-келген саласында қолдануға арналған.
Құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулер жүргізу, өнім мен баға стратегияларын, тарату арналары мен коммуникациялық саясатты қалыптастыру, маркетингтік кешенді басқару және тауарлар мен қызметтерді нарықта тиімді жылжыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән туристік қызметтер мен бағыттарды ілгерілету әдістерін, сондай-ақ саяхатқа сұранысты қалыптастыруды зерттейді, мақсатты аудиторияны талдауды, коммуникация стратегияларын әзірлеуді, баға белгілеуді және тартымды ұсыныстар жасауды қамтиды. Туристік өнімдердің бірегей ерекшеліктеріне, брендингке және тұтынушыларды тарту үшін цифрлық технологияларды пайдалануға назар аударылады, бұл туристік индустрияны дамытуға және қызмет көрсету сапасын жақсартуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тауарлар мен қызметтерді таңдау мен сатып алуға әсер ететін процестерді зерттейді, тұтынушылардың мотивациясын, қалауы мен әдеттерін, сондай-ақ мәдениет, әлеуметтік орта және жеке сипаттамалар сияқты факторларды талдайды. Тұтынушылардың мінез-құлқын түсіну компанияларға тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, өнімдер мен қызметтерді жақсартуға және тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттер әртүрлі тақырыптарда сөйлесе алатын, күрделі мәтіндердің негізгі идеяларын түсінетін және өзекті мәселелерге қатысты өз ойларын білдіре алатын жалпы Еуропалық жүйе бойынша француз тілін меңгеру деңгейін B2 деңгейіне дейін арттыру.
Мазмұны: Лексика және грамматика: сөздік қорын кеңейту; грамматикалық құрылымдарды терең зерттеу. Оқу: әдеби және дәріссіз мәтіндерді талдау; негізгі идеяларды бөліп көрсете білу, қорытынды жасау және оқығанын түсіну. Тыңдау: ана тілінде сөйлейтіндердің әр түрлі тақырыптағы ауызша сөйлеуін түсіну (дәрістер, радио хабарлар, сұхбаттар). Сөйлеу: пікірталастарға қатысу, диалог жүргізу, берілген тақырыптар бойынша ауызша хабарламаларды дайындау және ұсыну. Жазу: әр түрлі мәтіндер жазу; жазбаша сөйлеуді құрылымдау және дәлелдеу дағдыларын дамыту.
Құзыреттіліктер: әртүрлі жағдайлар мен контексттерде француз тілінде тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті; лексикалық және грамматикалық Құзыреттілік; кәсіби, академиялық және әлеуметтік салаларды қоса алғанда, өмірдің әртүрлі салаларында француз тілін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Француз тілі А2.1» пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын игеруге, яғни негізгі өмір салаларымен байланысты (мысалы, өзің туралы, отбасы мүшелері, сатып алулар, жұмысқа орналасу туралы ақпарат) жиі кездесетін сөз тіркестерін және жеке сөйлемдерді түсіну деңгейіне үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі А2.2 пәні неғұрлым күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеуге және француз тілінің лексикасын толықтыруға бағытталған, бұл таныс немесе тұрмыстық тақырыптарға қарапайым ақпарат алмасуға байланысты міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді, сонымен қатар қарапайым сөздермен өздері туралы, туыстары мен жақындары туралы сөйлесуге, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі B1.1 пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, жеткілікті деңгейде ауызша және жазбаша түрде практикалық коммуникациялық дағдыларды үйретуге бағытталған. Яғни, әдетте жұмыста, оқуда, демалыста және т.б. туындайтын әртүрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған түсінікті хабарлардың негізгі идеясын түсіну. Тіл оқытылатын елде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі пәні В1. 2 күнделікті және кәсіби қарым-қатынастың жиілік лингвистикалық материалына негізделген мәтіндерді түсінуді, сондай-ақ белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама құруды, әсерді, оқиғаны, үмітті, ұмтылысты сипаттауды қамтитын француз тілін шет тілі, неғұрлым күрделі синтаксистік конструкциялар және лексикалық айналымдар ретінде тереңірек меңгеруге бағытталған.. өз пікіріңізді және болашақ жоспарларыңызды баяндаңыз және негіздеңіз, сонымен қатар ағымдағы оқиғалар туралы жаңалықтар мен қарапайым репортаждарды түсінуді қамтамасыз етіңіз, көптеген фильмдердің мазмұнын түсіну, егер олардың кейіпкерлері әдеби тілде сөйлесе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықаралық нарықтарда тауарлар мен қызметтерді жылжыту стратегиялары мен әдістерін зерттейді, әртүрлі елдердегі маркетингтік қызметке әсер ететін мәдени, экономикалық және саяси факторларды талдауды қамтиды. Студенттер өнімдерді жергілікті жағдайларға бейімдеуді, тарату арналарын таңдауды және халықаралық аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау үшін коммуникациялық стратегияларды әзірлеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Эконометрика - экономикалық деректерді талдау үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолданумен айналысатын экономика саласы. Эконометрика болжам жасауға, гипотезаларды тексеруге және экономикалық процестерді талдауға мүмкіндік беретін экономикалық модельдердің құрылысы мен бағалауын зерттейді. Эконометрика экономикалық теорияларды эмпирикалық тексерудің және Макроэкономика, Микроэкономика, қаржылық талдау және басқа салалар сияқты негізделген экономикалық шешімдер қабылдаудың негізгі құралы ретінде қызмет етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Электрондық коммерция саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның қазіргі заманғы бизнес пен маркетингтегі рөлін түсіну, сондай-ақ электрондық сауданың табысты стратегияларын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі.
Мазмұны: электрондық коммерцияға кіріспе. Электрондық коммерция түрлері: B2B, B2C, C2C және т.б. электрондық коммерция технологиялары мен платформалары, танымал платформаларға шолу (Shopify, WooCommerce, Magento және т. б.). Электрондық коммерция маркетингі: Интернет-маркетингтің мақсаттары мен стратегиялары, интернет-дүкендерге арналған SEO және SEM, электрондық коммерциядағы әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетингі және мазмұн маркетингі. Электрондық коммерциядағы тенденциялар мен болжамдар. Электрондық коммерцияның құқықтық аспектілері. Электрондық коммерцияның трендтері мен болашағы
Құзыреттіліктер: нарықты және тұтынушылық тенденцияларды талдай білу. Интернет-дүкендер құруға және CRM-мен жұмыс істеуге арналған платформаларды білу. Онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі. Жарнамалық науқандарды жүргізу және олардың тиімділігін оңтайландыру мүмкіндігі. Деректерді қорғау және құпиялылық принциптерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қолданылуын зерттеу.
Мазмұны: Пән экономикалық ақпаратты сауатты түсіндіру үшін білуі керек математиканың бөлімдерін игеруге бағытталған: экономикалық талдауда дифференциалды және интегралды есептеудің математикалық аппараты қалай қолданылады, бірнеше айнымалылардың функционалдық теориясының көмегімен өндірістік функцияларды, ресурстарға сұраныс функцияларын, микроэкономикада зерттелетін пайдалылық функцияларын қалай құруға және зерттеуге болады және т.
Қалыптасқан құзыреттер: Математикалық талдау, Алгебра және геометрия негіздерін білу және нақты процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін құра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экономикалық статистика экономикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін зерттейді. Бұл экономикалық құбылыстар мен процестерді бағалауға, заңдылықтар мен тенденцияларды анықтауға, сондай-ақ сандық ақпарат негізінде негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді. Пән экономикалық ортаны терең түсінуге және аналитикалық дағдыларды жақсартуға ықпал ететін статистикалық құралдарды экономикада теориялық аспектілерді де, практикалық қолдануды да қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды зерттеу, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.
Мазмұны: Пән студенттердің қазіргі экономикалық теорияның тұжырымдамалары мен категориялары туралы іргелі білімдерін игеруге, нарықтық экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын және оның субъектілерінің мінез-құлқын, нарықтардың әртүрлі түрлеріндегі бағалар мен өндіріс көлемін қалыптастыру тетіктерін, ұлттық өндіріс көлемдерінің, инфляцияның, Жұмыспен қамтудың және басқа да макроэкономикалық агрегаттардың өзара байланысы мен динамикасын игеруге бағытталған;
Қалыптасқан құзыреттер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электрондық коммерция" пәні интернет арқылы тауарлар мен қызметтерді сатып алу және сату процестерін зерттейді, онлайн-дүкендерді құру және басқару аспектілерін, цифрлық маркетинг стратегияларын, төлем жүйелерін, логистиканы және құқықтық мәселелерді қамтиды. Электрондық сауданың дамуына әсер ететін тенденциялар мен технологиялар, сондай-ақ онлайн-сатылымның тиімділігін арттыру үшін пайдаланушы тәжірибесін талдау және оңтайландыру әдістері қарастырылады.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасы студенттерге теориялық білімді нақты жағдайда қолдануға мүмкіндік береді. Тәжірибе барысында кәсіби ортамен танысу, практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту, сондай-ақ әріптестермен және клиенттермен өзара әрекеттесу жүреді. Студенттер жобалармен жұмыс істеу тәжірибесін алады, өзекті мәселелерді шешеді және нарық талаптарына бейімделуді үйренеді, бұл олардың болашақ кәсіби қызметіне дайындалуына ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Студенттерге теориялық білімді нақты жағдайда қолдануға мүмкіндік береді. Кәсіпорындардағы жобалар мен міндеттерге қатысу кәсіби дағдыларды дамытуға, таңдалған саладағы жұмыстың ерекшеліктерін түсінуге және әлеуетті жұмыс берушілермен байланыс орнатуға көмектеседі. Тәжірибе студенттерге Жұмыс ортасына және нарық талаптарына бейімделуге мүмкіндік беру арқылы мамандықты түсінуді тереңдетуге және болашақ мансапқа дайындалуға ықпал етеді. Сондай-ақ өзекті ғылыми проблеманы зерттеуде тәжірибе жинақтауға және бакалаврдың бітіру біліктілік жұмысын орындауға дайындалуға ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.