Білім баклавры
Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
Ағылшын тілі (IP)
6B01719
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм; Бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – тілдің тарихи, тілдік және мәдени дамуының негізгі кезеңдері, оқытылатын тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы мұғалімнің білімін қалыптастыру. Курстың өзектілігі тіл білімі саласында қажетті білімді меңгерген маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың, негізгі ағылшын тілінің жалпы бағыттарын меңгереді, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен әрекет етеді, ағылшын сөздерінің құрылымын, негізгі сөзжасам жолдарын, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, нақты жағдаяттарда алған білімдерін қолдануға үйретеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейтетін және тереңдететін, ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білім алу. Курстың мазмұны Қазақстандағы шетел тілін оқыту саласындағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, мұғалімдерді даярлауға қатысты мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Аталмыш курс болашақ мұғалімдерге мектепте шетел тілін оқыту бойынша кәсіби педагогикалық және тәрбие беру қызметі туралы қажетті білім береді және ғылыми және білім беру ақпараттар ағынында бағдарлау дағдылары мен икемін меңгеруді, жаңа ақпаратты оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша оны таңдау, талдау және бағалау қабілетін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты: ағылшын тілінде сабақ жүргізу үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын әзірлеу және сабақтың деңгейлік дайындығы мен кезеңдеріне сәйкес оқу-дидактикалық материалды дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Олар сабақтың барысын, оның кезеңдерін сыни бағалауға және талдауға қабілетті.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және білім алушылардың тұрмыстың, мәдениеттің түрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазақстан Республикасында жан-жақты шет тілдік білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары туралы білімді бекітуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі сөйлесім әрекетінің лингвистикалық тұстарын саралайды, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шетел тілін ерте жастан оқытатын мектептерде шетел тілін оқытудың ерекшеліктері туралы білімдерін қолданады, ШТ арнайы және мамандандырылған мектептерде шетел тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық даму алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістерді, ерте жастан оқыту жағдайында қос тілді оқытуды зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алад
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ғылымға және оның жіктеліміне анықтама береді, ғылыми зерттеудің әдісі мен әдістемесін анықтайды, негізгі ғылыми ақпарат көздерімен, оқу және ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмысты (курстық жұмыстар, тезистер, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Курс дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыруды қамтиды. Ол кәсіби білім, талдау қабілеті мен зерттеу дағдылары деңгейін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеулер, даму және инновациялар<br/> Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс нақты мамандықтың болашақ мұғалімдерін оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін (тілді зерттеуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдаяттар, түпнұсқалық тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке қатысты өзекті мәселелерді талқылау және т.б.) ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес тілді (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативтік функцияларды меңгеруге бағытталған, яғни шетел тілін үйренуге ынталандырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер:<br/> * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді;<br/> * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді;<br/> * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады;<br/> * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады;<br/> * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шығармашылық және сыни тұрғыдан көзқарастарды біріктіруге, тәуелсіз ойлау мен талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер ежелгі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейінгі әдебиет, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Курс сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазылым дағдысын дамыту болашақ кәсіби қызметке байланысты әдебиет және жазба тіл саласындағы тиімді жазу үшін қажетті, ағылшын тілін оқыту кезеңінде алынған білімін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – мультимедиялық әлемде халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияны түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа беталыстары; технология саласындағы жетістіктер; коммуникацияның жаһандық көздері мен жүйелері; мәдени жағдайлар; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлемдік жүйе және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; әлемдік нарықтағы жарнама мен қоғамдық қатынастардың рөлі мен әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасының заманауи тенденцияларымен таныстыру. Курстың өзектілігі тілді грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетел тілінде сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде мазмұнды зерттеуге бағытталған. Бұл курс теориялық ережелерді және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениет аралық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениет аралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі заманғы шеттілдік білім беру жағдайында ерте жастан ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы ақпарат беру. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру кезеңінде балаларға ағылшын тілін оқыту үдерісінде қолданылатын негізгі әдістер және тәсілдермен танысады, өйткені осы кезеңде балалар шетел тілін меңгеруге аса қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты оқу үдерісінде әртүрлі білім беру деңгейлерінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану негізінде ақпараттық технологиялар саласындағы құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Курс сыныпты онлайн немесе қашықтан басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Курс болашақ мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи онлайн оқыту технологиялары туралы болашақ мұғалімдердің жүйелік идеяларын түсіну қабілетін, сондай-ақ бұл технологияларды өздерінің кәсіби қызметінде қолдануға дайындығын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық, мәдениетаралық және лингвистикалық дағдыларды дамытудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Олар CLIL технологиясын қолдана отырып, оқу үдерісінің мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісіне нақты терминдер мен белгілі бір тілдік конструкцияларды кіріктіре алады, олар пәндік терминологияның сөздік қорын байытуға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі меңгеруге және қолдануға дайындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі заманғы вариативті шетел тілін оқыту жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі тенденциялары туралы білім мен түсінік қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тілін оқытуда STEM және STEAM технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен оқыту тәжірибесін талдап, жалпылай алады. Олар оқу үдерісін ұйымдастырудың мақсаты мен нысанына сәйкес оқушыларға материал таңдауда саралап, сыни тұрғыдан қарай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс тілдік материалды қызықты әрі жеңіл меңгеруге, оны қарым-қатынас және театрландыру үдерісінде белсендіруге, сонымен қатар ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде театрландыруды түсінуді ұсынуға бағытталған. Бұл курс ашық диалогты, эмоционалдық құрамдас бөлікті дамытуға, болашақ мұғалімдердің ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шетел тілін үйрену мүмкіндіктерін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдің стилистикасымен, оның негізгі санаттарымен, функционалдық стильдерімен, стилистикалық амалдар мен таныстыру, мәтінді стильдік талдаудың негізгі әдістеріне сипаттама беру, корпус стилін қолдану, сонымен қатар лексикологияны және лексикографияны оқыту болып табылады. Курстың өзектілігі стилистиканы қарастыруға, әртүрлі тілдік стильдерге және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да цифрлық құралдарды пайдалануға бағытталған. Бұл курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдерде әртүрлі жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты түрде қолдану қабілеті қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелімі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімдерін дамыту. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының ортақ белгілерін олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігінде, ағылшын тілі мен ана тілдерінің тіларалық айырмашылықтарының ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер жеке тілдік тәжірибесі арқылы сөздің мән мәтіндік мағынасын анық айта алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, нақты ұлттық ерекшеліктерді айқындай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін пайдалана отырып, сөйлеу әрекеті құбылыстарының шығу тегін меңгеруді, сондай-ақ зерттеу және кәсіби мәселелерді шешу үшін шетел тіліндегі ақпаратты, кәсіби қызметтегі регламенттерді бағалау және пайдалану үшін шетел тілін қолдануға дайын болуды; ағылшын тілінде болашақ мансаптың бөлігі ретінде жұмысқа қатысты, коммуникативті және мамандандырылған оқытуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән болашақ ағылшын тілі мұғалімдерінің кәсіби және академиялық коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер арнайы лексика мен жанрларды меңгеріп, білім беру және мәдениетаралық ортада ауызша және жазбаша тілдесу дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістерімен және технологияларымен таныстыру, танымдық іс-әрекетін белсендіру, шет тілін оқытудағы оқытудың озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді пайдалануға шығармашылық көзқарасты дамыту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер ды пассивті реципиенттерден білім беру үрдісінде смарт-технологияларды белсенді пайдаланушыларға трансформациялау және олар ақылды технологияларды енгізуді және оларды ағылшын тілін оқыту үрдісіне біріктіруді үйренеді. Оқыту барысында болашақ мұғалімдер цифрлық технологияларды және педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативті міндеттерді орындау үшін қолданылатын құрылғылар кешенін (компьютерлер, планшеттер, интерактивті тақталар, ықшам проекторлар) жақсы меңгереді. Болашақ мұғалімдер білім берудегі цифрлық түрлендірулер жағдайында табысты жұмыс істеу және смарт-технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларды меңгереді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады, өйткені цифрлық зияткерлік білім берудің жаңа шындықтарына бейімделу жүйелі, ретті, шығармашылық идеялар мен мәселелерді шешу үшін ұйымдастырылған стратегияларды қажет етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалы, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қайталама зерттеу. Action research. Зерттеу дизайны - сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квази-эксперименттік, қарама- қарсы, лонгитюдті, кейс-стади, этнографиялық, эксплуатациялық, түсіндірме. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен жарамдылығы. Жаңадан өндірілу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Үлгіні қалыптастыру кезінде қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу. Іріктемені қосу және алып тастау критерийлері.Деректерді іріктеу-сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Деректерді тексеру. Сұхбатты транскрипциялау. Деректерді талдау-статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурстық талдау, тақырыптық талдау, мәтіндік талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық сыни пікір.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, заманауи білім беру технологияларын оқып-үйрену және меңгеру болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдер ағылшын тілін оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдердің оқу жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерін қолдану мәселелерін түсінуді дамытуға бағытталған ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттерін игереді. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде болашақ мұғалімдердің тілді меңгеру ерекшеліктерін ескеретін заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды үйренеді, бұл оларға оқушыларды оқыту үрдісіне және шетел тілін оқыту әдістемесі саласындағы болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуына қолайлы педагогикалық технологиялар мен шеттілін оқыту әдістерін когнитивті және дұрыс таңдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шетелдік мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Уақытты басқару және жобаларды басқару. Стрессті басқару. Келіссөздер жүргізу дағдылары. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары. Топтық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер. Клиенттерге қызмет көрсету дағдылары. Қаржылық дағдылар. Аналитикалық және проблемаларды шешу дағдылары. Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары. Стратегиялық ойлау және жоспарлау дағдылары. Техникалық дағдылар. Уақытты басқару және ұйымдастыру дағдылары. Брендинг, маркетинг және желі құру дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілі сабақтарын үлгілеу және жобалаудың әдістемелік негіздерін меңгеру, сонымен қатар болашақ мұғалімдердің шетел тілдерін оқыту үдерісіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шеттілдік және когнитивтік-әдістемелік құзіреттілігі дамиды. Бұл құзыреттіліктер ұйымдастырушылық-әрекеттіктәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір жеке болашақ мұғалімдер үшін оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу үдерісін ұйымдастыруға көмектеседі, АТ-ны олардың жеке қабілеттеріне, оның ішінде қызығушылыққа, ішкі ынтасына, өзіндік тиімділікке, өзін-өзі көрсетуге, когнитивті жүктеме және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажеттітілдік дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Ауызша және жазбаша ағылшын тілінде академиялық және практикалық коммуникациялық жаттығулардың бірегей үйлесімділігін ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқу нәтижелерін критерийлік бағалау технологиясымен таныстыру, сонымен қатар сапаны бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты дамыту, мақсат қоюға, болашақ мұғалімдердің білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнына байланысты кәсіби дағдылар мен икемдерді дамыту, нәтижелерді бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, ақпараттық технологиялар мен шетелдік әдістемелік және педагогикалық тәжірибеге негізделген тестілерді әзірлеу; білім беру үдерісін жетілдіру үшін кәсіби қызметінде осы білімді пайдалана алуға қабілетін дамыту болып табылады. Курс тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін дамытуға, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерге оқытылатын тілдің еліне, оның ішінде тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тіліне шолу жасайды. Болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпы танылған жүйенің негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, олардың жоғары мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді. Олар өз елдерін оқытылатын тілдің елімен салыстыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; Мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; Пәндік және жалпы құзыреттіліктер саласы: Кәсіби саладағы тіл бойынша құзыреттіліктер саласы: қолдану. Болашақ мұғалімнің тұлғалық қасиеттерін дамыта отырып, жұмысқа бағытталған шетел тіліндегі қарым-қатынасқа үйрету, оқытылатын тіл елінің мәдениетін білу және кәсіби-лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды меңгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – өз және өзге ұлттың мәдени болмысын, әрқайсымыз мәдени ортаның бет-бейнесі бола отырып, мәдени аралық өзара әрекеттестіктің ерекшеліктерін түсіну. Сіз әртүрлі қарым-қатынас стильдері туралы, құндылықтардың елден елге қалай өзгеретінін және әртүрлі жағдайларды қалай оңай бағалауға және оларға бейімделуге болатынын білесіз. Әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: азаматтық, патриоттық, этикалық нормаларды сақтауды дамытуға; жауапкершілікке мән беру; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-оқытушыларды тарту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылымилингвистикалық дүние танымын дамыту, болашақ мұғалімдерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйелері және олардың қызметі туралы ғылыми білім беру. Бұл курстың өзектілігі пәнаралық коммуникаторларды жалпы лингвистика, теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сонымен қатар сөйлеу мәдениеті бойынша практикуммен түсінуге бағытталған. Курс барысында Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттерді меңгереді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын шет тілінің күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылады және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін, фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімін көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстырады, аналитикалық тәсілге негізделген сыни тұрғыдан ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар медиа контентті пайымдау мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Іскерлік ағылшын тілін оқу болашақ мұғалімдерге кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы болатын ағылшын тілі дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбат алу дағдыларын дамытуға, ағылшын тілінде іскерлік электрондық хаттарды жазуға және бизнес тақырыптары мен мәселелерін зерттеуге арналған кең ауқымды сабақтарды қолдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндіріс шығындары мен кірістері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік Экономикалық даму. Қазақстан жаһандық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Конституцияның, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттік саласы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының міндеттері: «дінтану» саласындағы отандық және шетелдік ғылымның жетістіктері туралы арнайы әдебиетті және басқа да ғылыми ақпаратты зерделеу болып табылады. Ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу. Тақырып (тапсырма) бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу. Елдегі және әлемдегі этноконфессиялық қатынас бойынша талдау материалдарын дайындауға қатысу.
Педагогикалық практика
Педагогикалық (дипломалды) практика студенттерге мектепте алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Практика барысында болашақ мұғалімдер сабақ жоспарлап, өткізеді, оқу үдерісін бақылайды, талдайды және оқушылармен жұмыс істеп, кәсіби құзыреттіліктерін дамытады.
Педагогикалық практика
Оқыту процесінде алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін енгізу. Сабақты өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.