Білім баклавры
Білім берудің барлық деңгейлерінде, заманауи технологияларды және шетел тілін оқытудың негізделген әдістемелерін, соның ішінде STEM және CLIL-ді меңгерген мектептердің әртүрлі түрлерінде жұмыс істей алатын, тілдік құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі жоғары деңгейдегі ағылшын тілі оқытушыларын даярлау.
Ағылшын тілі (IP)
6B01719
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм; Бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
АV (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – тілдің тарихи, тілдік және мәдени дамуының негізгі кезеңдері, оқытылатын тілдің теориялық аспектілерінің қазіргі жағдайы туралы мұғалімнің білімін қалыптастыру. Курстың өзектілігі тіл білімі саласында қажетті білімді меңгерген маман дайындау. Курс болашақ мұғалімдердің лингвистикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді, болашақ мұғалімдер теориялық грамматиканың, фонетиканың, стилистиканың, негізгі ағылшын тілінің жалпы бағыттарын меңгереді, негізгі морфологиялық және синтаксистік категориялармен әрекет етеді, ағылшын сөздерінің құрылымын, негізгі сөзжасам жолдарын, бейнелі фразеологизмдерді біледі. Курс болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінде ойлауға, нақты жағдаяттарда алған білімдерін қолдануға үйретеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейтетін және тереңдететін, ағылшын тілін оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білім алу. Курстың мазмұны Қазақстандағы шетел тілін оқыту саласындағы білім беру мазмұнын жаңартудың заманауи тенденцияларын ескере отырып, мұғалімдерді даярлауға қатысты мәселелердің кең ауқымын қамтиды. Аталмыш курс болашақ мұғалімдерге мектепте шетел тілін оқыту бойынша кәсіби педагогикалық және тәрбие беру қызметі туралы қажетті білім береді және ғылыми және білім беру ақпараттар ағынында бағдарлау дағдылары мен икемін меңгеруді, жаңа ақпаратты оқу-педагогикалық қызметте пайдалану мақсатында ағылшын тілін оқыту әдістемесі бойынша оны таңдау, талдау және бағалау қабілетін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – ағылшын тілінде оқыту үшін тілдік дайындық деңгейіне жету. Болашақ мұғалімдердің сабақ жоспарын құрастыру және оқу-дидактикалық материалды сабақтың дайындық деңгейі мен кезеңдеріне сәйкес дұрыс анықтау, саралау және пайдалану қабілеті. Сабақ барысын, кезеңдерін сыни тұрғыдан бағалап, талдай алады.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізген шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және болашақ мұғалімдерге күнделікті өмірдің, мәдениеттің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік және коммуникативтік мәселелерді шешу, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі білім алуға қажетті және жеткілікті деңгейде коммуникативтік құзыреттілікпен қамтамасыз ету болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазақстан Республикасында жан-жақты шет тілдік білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттары туралы білімді бекітуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тіліндегі сөйлесім әрекетінің лингвистикалық тұстарын саралайды, орта мектептің әртүрлі деңгейлерінде, шетел тілін ерте жастан оқытатын мектептерде шетел тілін оқытудың ерекшеліктері туралы білімдерін қолданады, ШТ арнайы және мамандандырылған мектептерде шетел тілін оқыту үдерісінің мазмұны мен құрылымы мен ерекшеліктерін зерттейді. Сондай-ақ дамудың психологиялық-педагогикалық даму алғышарттарын, көптілді ортада оқытудың қиындықтарын, авторлық әдістерді, ерте жастан оқыту жағдайында қос тілді оқытуды зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі • оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды • әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады • үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді • жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады • оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті) • қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алад
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ғылымға және оның жіктеліміне анықтама береді, ғылыми зерттеудің әдісі мен әдістемесін анықтайды, негізгі ғылыми ақпарат көздерімен, оқу және ғылыми жұмыстың құрылымымен, студенттік жұмысты (курстық жұмыстар, тезистер, рефераттар, баяндамалар) дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеулер, даму және инновациялар<br/> Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс нақты мамандықтың болашақ мұғалімдерін оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби қажеттіліктерін (тілді зерттеуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдаяттар, түпнұсқалық тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, болашақ кәсіби қызметке қатысты өзекті мәселелерді талқылау және т.б.) ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес тілді (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативтік функцияларды меңгеруге бағытталған, яғни шетел тілін үйренуге ынталандырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс белгілі бір мамандық бойынша болашақ мұғалімдерді оқытуға арналған және болашақ мұғалімдердің кәсіби мүдделерінің қажеттіліктерін ескере отырып, мамандыққа байланысты тілді қолдануға сәйкес келетін тілдік құралдарды (грамматика, лексика, фонетика) және коммуникативті функцияларды (тілді үйренуде қолданылатын кәсіби маңызды тақырыптар мен жағдайлар, шынайы тапсырмалар, проблемалық мәтіндер, өзекті мәселелерді талқылау және т.б.), бұл шет тілін үйренуге ынталандыруға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: студенттерді әртүрлі білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлауға, іске асыруға және тиімділігін бағалауға дайындау, соның ішінде оқыту әдістерін талдау және таңдау, сондай-ақ цифрлық технологияларды интеграциялау. Сонымен қатар, курс студенттерді ата-аналармен және қоғаммен өзара әрекеттесуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға оқыту және бағалау әдістемелерін бейімдеуге үйретуге бағытталған. Әр студенттің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін тиімді жоспарлау, бағалау және саралау дағдыларын игеру.<br/> Құзыреттіліктер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттіліктің, кәсіпкерліктің және тұрақты дамудың талаптарын түсіну; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту мен көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шығармашылық және сыни тұрғыдан көзқарастарды біріктіруге, тәуелсіз ойлау мен талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер ежелгі ағылшын тілінен қазіргі кезеңге дейінгі әдебиет, соның ішінде американдық әдебиет бойынша білім алады. Курс сонымен қатар кәсіби деңгейде шығармашылық жазылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Шығармашылық жазылым дағдысын дамыту болашақ кәсіби қызметке байланысты әдебиет және жазба тіл саласындағы тиімді жазу үшін қажетті, ағылшын тілін оқыту кезеңінде алынған білімін жүйелеуге және іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – мультимедиялық әлемде халықаралық және мәдениетаралық коммуникацияны түсіну. Тақырыптық курс көптеген жаһандық мәселелерді қамтиды, соның ішінде: жаңалықтар мен бұқаралық коммуникациялардың әртүрлілігі; жаһандық іскерлік коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарының жаңа беталыстары; технология саласындағы жетістіктер; коммуникацияның жаһандық көздері мен жүйелері; мәдени жағдайлар; символдық өзара әрекеттесу, құрылымдау, конвергенция, әлемдік жүйе және электронды отаршылдық теориялары; этикалық және құқықтық мәселелер; әлемдік нарықтағы жарнама мен қоғамдық қатынастардың рөлі мен әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді ағылшын тілінің фонетикасы мен грамматикасының заманауи тенденцияларымен таныстыру. Курстың өзектілігі тілді грамматикалық және фонетикалық жағынан дұрыс шетел тілінде сөйлеу дағдылары арқылы қарым-қатынас құралы ретінде мазмұнды зерттеуге бағытталған. Бұл курс теориялық ережелерді және практикалық бөлімді (жаттығуларды) қамтиды және мәдениет аралық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, мәдениет аралық өзара әрекеттестікке қатыса алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі заманғы шеттілдік білім беру жағдайында ерте жастан ағылшын тілін оқытудың тәсілдері мен әдістері туралы ақпарат беру. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі білім беру кезеңінде балаларға ағылшын тілін оқыту үдерісінде қолданылатын негізгі әдістер және тәсілдермен танысады, өйткені осы кезеңде балалар шетел тілін меңгеруге аса қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты оқу үдерісінде әртүрлі білім беру деңгейлерінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану негізінде ақпараттық технологиялар саласындағы құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. Курс сыныпты онлайн немесе қашықтан басқаруға қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Курс болашақ мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға, оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи онлайн оқыту технологиялары туралы болашақ мұғалімдердің жүйелік идеяларын түсіну қабілетін, сондай-ақ бұл технологияларды өздерінің кәсіби қызметінде қолдануға дайындығын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі жұмыс берушілер арасында сұранысқа ие тұлғааралық, мәдениетаралық және лингвистикалық дағдыларды дамытудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Олар CLIL технологиясын қолдана отырып, оқу үдерісінің мақсаты, мазмұны және ұйымдастырылуы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісіне нақты терминдер мен белгілі бір тілдік конструкцияларды кіріктіре алады, олар пәндік терминологияның сөздік қорын байытуға ықпал етеді және оны алған білімдері мен дағдыларын одан әрі меңгеруге және қолдануға дайындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі заманғы вариативті шетел тілін оқыту жүйесін дамытудың жетекші қағидаттары мен негізгі тенденциялары туралы білім мен түсінік қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер шетел тілін оқытуда STEM және STEAM технологияларын қолдана алады, озық жетістіктер мен оқыту тәжірибесін талдап, жалпылай алады. Олар оқу үдерісін ұйымдастырудың мақсаты мен нысанына сәйкес оқушыларға материал таңдауда саралап, сыни тұрғыдан қарай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс тілдік материалды қызықты әрі жеңіл меңгеруге, оны қарым-қатынас және театрландыру үдерісінде белсендіруге, сонымен қатар ағылшын тілі сабақтарында интерактивті білім беру технологиясы ретінде театрландыруды түсінуді ұсынуға бағытталған. Бұл курс ашық диалогты, эмоционалдық құрамдас бөлікті дамытуға, болашақ мұғалімдердің ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді, бұл шетел тілін үйрену мүмкіндіктерін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді тілдің стилистикасымен, оның негізгі санаттарымен, функционалдық стильдерімен, стилистикалық амалдар мен таныстыру, мәтінді стильдік талдаудың негізгі әдістеріне сипаттама беру, корпус стилін қолдану, сонымен қатар лексикологияны және лексикографияны оқыту болып табылады. Курстың өзектілігі стилистиканы қарастыруға, әртүрлі тілдік стильдерге және ағылшын тілінің негізгі нұсқаларына тән лексикалық құбылыстарды зерттеуге, онлайн бағдарламалар мен басқа да цифрлық құралдарды пайдалануға бағытталған. Бұл курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдерде әртүрлі жағдайларда тілдік және сөйлеу бірліктерін мақсатты түрде қолдану қабілеті қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – тілдердің типологиялық сипаттамасы мен жіктелімі, типологиялық зерттеу әдістемесі туралы білімдерін дамыту. Курстың өзектілігі тілдер құрылымының ортақ белгілерін олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігінде, ағылшын тілі мен ана тілдерінің тіларалық айырмашылықтарының ерекшеліктерін салыстыруға бағытталған. Курс ағылшын және қазақ/орыс тілдерін (фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық) салыстырмалы талдау мүмкін болатын барлық деңгейлерге сәйкес бөлімдерді қамтиды. Бұл курс лексикалық құзыреттілікті дамытуға ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер жеке тілдік тәжірибесі арқылы сөздің мән мәтіндік мағынасын анық айта алады, оның мағынасын ана тілімен салыстыра алады, нақты ұлттық ерекшеліктерді айқындай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс лексика мен ережелерді, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін пайдалана отырып, сөйлеу әрекеті құбылыстарының шығу тегін меңгеруді, сондай-ақ зерттеу және кәсіби мәселелерді шешу үшін шетел тіліндегі ақпаратты, кәсіби қызметтегі регламенттерді бағалау және пайдалану үшін шетел тілін қолдануға дайын болуды; ағылшын тілінде болашақ мансаптың бөлігі ретінде жұмысқа қатысты, коммуникативті және мамандандырылған оқытуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді ағылшын тілін оқытудың әдістерімен және технологияларымен таныстыру, танымдық іс-әрекетін белсендіру, шет тілін оқытудағы оқытудың озық педагогикалық технологияларды білуді ескере отырып, интерактивті тәсілдерді пайдалануға шығармашылық көзқарасты дамыту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - болашақ мұғалімдер ды пассивті реципиенттерден білім беру үрдісінде смарт-технологияларды белсенді пайдаланушыларға трансформациялау және олар ақылды технологияларды енгізуді және оларды ағылшын тілін оқыту үрдісіне біріктіруді үйренеді. Оқыту барысында болашақ мұғалімдер цифрлық технологияларды және педагогикалық, лингвистикалық және коммуникативті міндеттерді орындау үшін қолданылатын құрылғылар кешенін (компьютерлер, планшеттер, интерактивті тақталар, ықшам проекторлар) жақсы меңгереді. Болашақ мұғалімдер білім берудегі цифрлық түрлендірулер жағдайында табысты жұмыс істеу және смарт-технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларды меңгереді. Сонымен қатар, болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады, өйткені цифрлық зияткерлік білім берудің жаңа шындықтарына бейімделу жүйелі, ретті, шығармашылық идеялар мен мәселелерді шешу үшін ұйымдастырылған стратегияларды қажет етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалы, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қайталама зерттеу. Action research. Зерттеу дизайны - сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квази-эксперименттік, қарама- қарсы, лонгитюдті, кейс-стади, этнографиялық, эксплуатациялық, түсіндірме. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен жарамдылығы. Жаңадан өндірілу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Үлгіні қалыптастыру кезінде қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу. Іріктемені қосу және алып тастау критерийлері.Деректерді іріктеу-сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Деректерді тексеру. Сұхбатты транскрипциялау. Деректерді талдау-статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурстық талдау, тақырыптық талдау, мәтіндік талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық сыни пікір.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, заманауи білім беру технологияларын оқып-үйрену және меңгеру болып табылады. Курсты оқу нәтижесінде болашақ мұғалімдер ағылшын тілін оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдердің оқу жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерін қолдану мәселелерін түсінуді дамытуға бағытталған ағылшын тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттерін игереді. Болашақ мұғалімдер мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде болашақ мұғалімдердің тілді меңгеру ерекшеліктерін ескеретін заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды үйренеді, бұл оларға оқушыларды оқыту үрдісіне және шетел тілін оқыту әдістемесі саласындағы болашақ мұғалімдердің кәсіби дамуына қолайлы педагогикалық технологиялар мен шеттілін оқыту әдістерін когнитивті және дұрыс таңдауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шетелдік мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Уақытты басқару және жобаларды басқару. Стрессті басқару. Келіссөздер жүргізу дағдылары. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары. Топтық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер. Клиенттерге қызмет көрсету дағдылары. Қаржылық дағдылар. Аналитикалық және проблемаларды шешу дағдылары. Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары. Стратегиялық ойлау және жоспарлау дағдылары. Техникалық дағдылар. Уақытты басқару және ұйымдастыру дағдылары. Брендинг, маркетинг және желі құру дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ағылшын тілі сабақтарын үлгілеу және жобалаудың әдістемелік негіздерін меңгеру, сонымен қатар болашақ мұғалімдердің шетел тілдерін оқыту үдерісіне когнитивтік және интерактивті технологияларды енгізуге дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шеттілдік және когнитивтік-әдістемелік құзіреттілігі дамиды. Бұл құзыреттіліктер ұйымдастырушылық-әрекеттіктәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір жеке болашақ мұғалімдер үшін оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу үдерісін ұйымдастыруға көмектеседі, АТ-ны олардың жеке қабілеттеріне, оның ішінде қызығушылыққа, ішкі ынтасына, өзіндік тиімділікке, өзін-өзі көрсетуге, когнитивті жүктеме және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дипломатиялық және кәсіби қарым-қатынас үшін қажеттітілдік дағдылардың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. Ауызша және жазбаша ағылшын тілінде академиялық және практикалық коммуникациялық жаттығулардың бірегей үйлесімділігін ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді оқу нәтижелерін критерийлік бағалау технологиясымен таныстыру, сонымен қатар сапаны бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты дамыту, мақсат қоюға, болашақ мұғалімдердің білімін тексеруге арналған материалдың мазмұнына байланысты кәсіби дағдылар мен икемдерді дамыту, нәтижелерді бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау, ақпараттық технологиялар мен шетелдік әдістемелік және педагогикалық тәжірибеге негізделген тестілерді әзірлеу; білім беру үдерісін жетілдіру үшін кәсіби қызметінде осы білімді пайдалана алуға қабілетін дамыту болып табылады. Курс тұлғаның өзін-өзі жетілдіруін дамытуға, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерге оқытылатын тілдің еліне, оның ішінде тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және жалпы ақпарат тіліне шолу жасайды. Болашақ мұғалімдер елдердің табиғаты, жалпы танылған жүйенің негіздері, елдердің дамуының негізгі тенденциялары, мемлекеттің конституциялық негіздері, олардың жоғары мәдени дәстүрлері туралы білімдерін кеңейтеді. Олар өз елдерін оқытылатын тілдің елімен салыстыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі салаларын арттыру болып табылады: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы; Мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы; Пәндік және жалпы құзыреттіліктер саласы: Кәсіби саладағы тіл бойынша құзыреттіліктер саласы: қолдану. Болашақ мұғалімнің тұлғалық қасиеттерін дамыта отырып, жұмысқа бағытталған шетел тіліндегі қарым-қатынасқа үйрету, оқытылатын тіл елінің мәдениетін білу және кәсіби-лингвистикалық білімге негізделген арнайы және іскерлік дағдыларды меңгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – өз және өзге ұлттың мәдени болмысын, әрқайсымыз мәдени ортаның бет-бейнесі бола отырып, мәдени аралық өзара әрекеттестіктің ерекшеліктерін түсіну. Сіз әртүрлі қарым-қатынас стильдері туралы, құндылықтардың елден елге қалай өзгеретінін және әртүрлі жағдайларды қалай оңай бағалауға және оларға бейімделуге болатынын білесіз. Әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: азаматтық, патриоттық, этикалық нормаларды сақтауды дамытуға; жауапкершілікке мән беру; академиялық ұтқырлық бағдарламасы шеңберінде шетелдік маман-оқытушыларды тарту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерді фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстыру, ғылымилингвистикалық дүние танымын дамыту, болашақ мұғалімдерге қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық жүйелері және олардың қызметі туралы ғылыми білім беру. Бұл курстың өзектілігі пәнаралық коммуникаторларды жалпы лингвистика, теориялық фонетика, лексикология курстарымен, сонымен қатар сөйлеу мәдениеті бойынша практикуммен түсінуге бағытталған. Курс барысында Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және лингвистикалық құзыреттерді меңгереді. Болашақ мұғалімдер оқытылатын шет тілінің күнделікті және кәсіби қарым-қатынас саласында қолданылады және оны жеке қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін, фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құбылыстары туралы білімін көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерді медиа сауаттылықтың негізгі қиындықтарымен таныстырады, аналитикалық тәсілге негізделген сыни тұрғыдан ойлау мен цифрлық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар медиа контентті пайымдау мен түсінуді талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс сандық веб-ресурстар арқылы бұқаралық ақпарат құралдары мен мәдениет арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Іскерлік ағылшын тілін оқу болашақ мұғалімдерге кеңседе немесе басқа іскерлік ортада пайдалы болатын ағылшын тілі дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Курс сұхбат алу дағдыларын дамытуға, ағылшын тілінде іскерлік электрондық хаттарды жазуға және бизнес тақырыптары мен мәселелерін зерттеуге арналған кең ауқымды сабақтарды қолдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндіріс шығындары мен кірістері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік Экономикалық даму. Қазақстан жаһандық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Конституцияның, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттік саласы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі