Гуманитарлық білім бакалавры
Білім беру бағдарламасының мақсаты – шығыстану саласында дүниетанымы кең, іргелі білімі бар, алған кәсіби дағдыларын дамытып, жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Бұл білім беру бағдарламасы халықаралық қатынастар жүйесіндегі шығыстың күрделі мәселелерін сыни талдау, халықаралық стандарттарға сәйкес қытай тілдерін меңгеру құзыреттерін, сондай-ақ осы тілдерге аудармада практикалық дағдыларды дамытуға арналған жазбаша және ауызша нысаны.
Шығыстану (қытайтану)
6B02217
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Ағылшын тілі
Дүниежүзілік тарих
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің коммуникативті құзыреттілігін оның барлық негізгі компоненттерінде В1 деңгейінде қалыптастыру. Міндеттері: тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыру; сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал ету; еркін диалогтік қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; студенттерді Қытай және Қазақстан мәдениетінің элементтерімен таныстыру; студенттерді қытай әдебиетінің үлгілерімен және мерзімді басылым материалдарымен таныстыру; студенттерді мәтінді стилистикалық талдау негіздерімен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау дағдыларын дамыту, шығыс тілінің негізгі сөздік қорын игеру. Мазмұны: айтылу және екпін ережелері; оқылатын шығыс тілінің негізгі грамматикалық нормалары, каллиграфия, лексилогияның негізгі нормалары; синтаксистік ережелер; оқытылатын қытай тілінің негізгі лексикалық қоры. Құзіреттіліктер: оқылған қытай тілінде оқу, жазу және сөйлеу; күрделі емес коммуникативтік актілерді жүзеге асыру; қытайтілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында коммуникативті ниеттерді ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыру. Аудио немесе бейне жазбалардағы ана тілінде сөйлейтіндер орындайтын мәтіннің жалпы мазмұнын, сонымен қатар мұғалімдер мен студенттердің сөзін тыңдап түсіну. Берілген тақырып бойынша пікір (ойын) білдіру. Сөздік. Әлеуметтік- тұрмыстық салада ауызша және жазбаша нысанда қарапайым коммуникативті ниеттерді жүзеге асыруға арналған сөздік қорының көлемін игереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық деңгейде қытай тілін қолдану дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту; күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеу; лексикалық қорды кеңейту.Мазмұны: күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеу; ауызша және жазбаша түрде өз пікірін білдіру үшін тілдік экспрессия құралдарын (синонимдер, омонимдер, антонимдер) пайдалану; лексикалық қорды байыту. Құзыреттіліктер: тілдік экспрессия құралдарын пайдалана отырып, қытай тілінде В2 деңгейінде сөйлеу қызметін жүзеге асыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерді каллиграфияның негізгі әдістерімен, каллиграфиялық құралдарды (қылқалам, тушь, қағаз) дайындау әдістерімен, иероглифтің ерекшеліктерін құрастыру принциптерімен таныстыру. Курс ұлы тан каллиграфы Оуян Сюньдің көркемдік мәнеріне негізделген кайшу стилінің (Қытай жарғылық хаты) негіздерін зерттеуді көздейді. Курс бағдарламасы иероглифтің бастапқы графикалық элементтері мен "орта кайшу" (чжункай) деп аталатын қарапайым иероглифтермен жұмыс жасауды қамтиды. Студенттер арнайы каллиграфиялық қағазға қылқаламмен иероглиф жазуды үйренеді; бастапқы кезең жазу қолын тіреп отырып жазуды үйренуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты тілдік сипаттамаларды, ұлттық-мәдени ерекшеліктерді, ауызша дайындалған / дайындалмаған, ресми / бейресми сөйлеудің прагматикалық және дискурсивті аспектісін ескере отырып, дұрыс айтылу мен интонацияны түзету және қою үшін қажетті фонетикалық материалды зерттеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қытайды жан-жақты зерттеу, оның табиғаты, халқы, экономикасы, мәдениеті, Әлеуметтік ұйымы, тілі мен дәстүрлері туралы мәліметтерді жүйелеу. Қытайдың және оның аймақтарының аумақтық қауымдастықтарының, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени және конфессиялық факторларының дамуын, сондай-ақ сұхбаттасушының сөйлеу мәдениеті мен бастапқы мәтіндерді барабар түсіну арқылы тіларалық қарым-қатынастағы құзыреттілікті зерттеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді ХХ—ХХІ ғасырлардағы Қытай әдебиетінің дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерімен таныстыру.Мазмұны: ХХ ғасырдағы қытай әдебиетінің тарихы, оның ішінде "пролетарлық әдебиет", "социалистік реализм" және "мәдени революция" әдебиеті; революциядан кейінгі әдебиет (1978 жылдан бастап) — "еркін әдебиет", "іздеу әдебиеті", ХХІ ғасырдағы постмодернизм және әдебиет; негізгі бағыттар мен жанрлар; негізгі авторларды талдау (Мо Ян, Гао Синцзянь, Ю Хуа, Цзя Пинва, Лю Цзицин және т. б.); жаһандану мен батыс әдебиетінің қытай әдебиетінің дамуына әсері; талдаудың негізгі теориялық тұжырымдамалары. Құзыреттіліктер: білім: қытай әдебиетінің даму кезеңдері, негізгі авторлар, жанрлар, бағыттар, тарихи және әлеуметтік факторлардың әсері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің лингвистикалық көкжиегін кеңейту, теориялық лингвистикаға қызығушылықты қалыптастыру, ғылыми тілді және зерттеу жұмысына қызығушылықты дамыту. Мазмұны: Қытай грамматикасының теориялық аспектілерін зерттеу: грамматикалық категориялар мен формалар, сөйлеу бөліктерінің теориясы, сөзжасам және форма, пәннің тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты. Құзыреттіліктер: қытай тілі теориясының негіздері бойынша білімді интеграциялау; қытай тілінің теориялық негіздерін жіктеу, сипаттау және талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты келесі аспектілерден тұратын кешенді курс болып табылады: тіл тарихы, лексикология, теориялық фонетика, теориялық грамматика. Пәнді оқудың негізгі міндеті – тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, коммуникативтік құзіреттіліктерді меңгеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы емес" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты - технологияларды - әдістер мен тәсілдерді игеру. Халықаралық стандарттардың қытай тілі бойынша емтихан шет тілін меңгеру деңгейін сертификаттау. Курс игеруді қарастырады лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру халықаралық деңгейлеріне сәйкес тілдік құзыреттер мен халықаралық коммуникация. Дайындық дағдыларын талдау және дамыту арқылы жүргізіледі HSK емтиханының барлық кезеңдерін табысты өту үшін қажетті: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу, сондай-ақ лексика-грамматикалық тапсырмалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: табысты оқу және қытайдың академиялық ортасына қатысу үшін қажетті қытай тілін меңгеру деңгейін дамыту. Академиялық жазу және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, соның ішінде эссе жазу, ғылыми пікірталастар мен презентациялар өткізу. Студенттерді Қытайдың академиялық мәдениетінің ерекшеліктерімен, оның ішінде дәйексөз ережелері мен ғылыми жұмыстардың құрылымымен таныстыру.Курстың мазмұны: тілдік құзыреттілік: ғылыми мәтіндер мен пікірталастар үшін мамандандырылған лексика мен грамматиканы дамыту. Ғылыми мәтіндерді оқу және түсіну, дәрістер мен семинарларды тыңдау дағдылары. Ауызша сөйлеу: пікірталастарға қатысу, зерттеуді ұсыну. Жазбаша сөйлеу: академиялық жұмыстарды құрастыру, дәйексөз ережелерін сақтау. Құзыреттіліктер: мамандандырылған лексика, дәйексөз ережелері, ғылыми жұмыстардың құрылымы, академиялық стильді білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: C1 деңгейінде мәдениетаралық кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесуге, ғылыми және мамандандырылған әдебиеттерді түсінуге, кәсіби құжаттамамен жұмыс істеуге және кәсіби ортада диалогқа қатысуға мүмкіндік беретін сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін игеру. Құзыреттіліктер: кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау, ғылыми және мамандандырылған әдебиеттер мен құжаттарды түсіну және пайдалану, кәсіби міндеттерге сәйкес жазбаша мәлімдемелер жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қытай әдебиетінің ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейінгі дамуының бастапқы кезеңінің ерекшеліктерін, оның ішінде поэтика, Стилистика және тілді зерттеу. Мазмұны: ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейінгі қытай әдебиетінің тарихы, жазбаша тілдің, әдеби жанрлардың, стилистикалық ерекшеліктер мен сюжеттік құрылыстың қалыптасуы. Қытай әдебиеті контекстіндегі "ежелгі" және "орта ғасырлар" ұғымдарын анықтау және түсіну, сондай-ақ осы кезеңдегі әрбір әдебиет бойынша авторлық очерктерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Қытайдың әлемдік тарихи үдерістегі рөлі мен орнын зерттеу, сондай-ақ өткен ғасырда елдің дамуы. Курстың мазмұны: отарлау кезеңін қоса алғанда, жаңа және қазіргі заманның негізгі тарихи-саяси оқиғалары. Қытайдағы ұлт-азаттық қозғалыстың себептері мен барысын талдау. Қытай тарихындағы саяси және рухани көшбасшылардың рөлі. Қытайдағы дәстүрлі және заманауи мәдениеттерді модернизациялау және синтездеу процестері. Пәннің тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты. Құзыреттіліктер: әлемдік тарихи процесс контекстіндегі Қытайдың тарихи дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын талдау. Қытайдың қазіргі саяси аренадағы рөлі мен орнын сипаттау. Қытайдың қазіргі экономикалық, саяси және әлеуметтік дамуын талдау кезінде ұзақ мерзімді Тарихи перспективаның мәселелерін бөліп көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: бизнес, туризм, аударма, журналистика, халықаралық қатынастар және ғылыми зерттеулер салаларында кәсіби қызметке қажетті қытай тілін меңгерудің жоғары деңгейін дамыту. Қытай тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның практикалық дағдыларын қалыптастыру, іскерлік келіссөздер жүргізу, құжаттамамен жұмыс, аудармалар мен презентациялар.Курстың мазмұны: тілдік құзыреттілік: мамандандырылған лексиканы дамыту және грамматиканы тереңдету. Ауызша сөйлеу: диалог, келіссөздер, пікірталастар, көпшілік алдында сөйлеу.Жазбаша сөйлеу: іскери құжаттар, рефераттар, аудармалар, презентациялар. Материалдармен жұмыс: ғылыми мақалаларды, іскерлік құжаттарды оқу. Құзыреттіліктер: білу: мамандандырылған лексика, грамматика, Қытай Іскерлік этикеті мен мәдениетінің негіздері, мәдениетаралық қарым-қатынас принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді классикалық және қазіргі кезеңдерде Қытайдың тарихымен, мәдениетімен, философиясымен, дінімен және өнерімен таныстыру; тарихи және мәдени процестерді сыни тұрғыдан ойлау мен талдау дағдыларын дамыту; Қытайды жан-жақты өркениет ретінде терең түсінуді қалыптастыру; әрі қарай зерттеуге түрткі бола отырып, қытай мәдениеті мен тарихына деген қызығушылықты ояту. Мазмұны: классикалық қытайтану: Қытай тарихы: ежелгі дәуірден бастап ҚХР - ның қалыптасуына дейін. Философия: конфуцийшілдік, даосизм, буддизм және олардың әсері. Дін: дәстүрлі нанымдар, буддизм, даосизм, ислам.Әдебиет және өнер: классикалық мәтіндер, поэзия, кескіндеме, каллиграфия.Қазіргі қытайтану: Қазіргі Қытай: саяси жүйе, экономика, сыртқы саясат.Қазіргі мәдениет: кино, әдебиет, жаһанданудың әсері. Құзыреттіліктер: Қытай тарихындағы негізгі кезеңдер мен негізгі тұлғалар; философия және дін ұғымдары; қазіргі мәдениеттің ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің халықаралық қауіпсіздік қатерлерінің өзгермелі сипаты контекстінде қытайдың қазіргі әлемдік саясат пен экономикадағы рөлі мен орны, әлемдік геосаяси кеңістік туралы теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған, оның контурлары тек қана сызылып жатқан әлемдік тәртіп контекстінде; әлемдік саясат пен экономикадағы көші-қон процестерінің рөлі туралы кешенді түсінік; көші-қон процестерінің әсер ету дәрежесін салыстырмалы талдау дағдылары елдің ішкі және сыртқы саясатына әсері туралы түсінік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қытай мәдениетінің негізгі элементтері мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар қытай мәдениетінің негізгі категорияларын талдау. Қытай философиялық және философиялық-діни ойының қытай мәдениеті мен жалпы өнеріне әсеріне ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, курста Қытай мәдениеті өзінің бүкіл өмірінде өзінің тұрақтылығы мен өзіндік ерекшелігін сақтайтын механизмдер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің Қазақстан-Қытай қатынастарының тарихы, қазіргі жағдайы, негізгі бағыттары мен даму ерекшеліктері бойынша кешенді білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру шеңберінде студенттер өзара іс-қимылдың әртүрлі бағыттары бойынша Қазақстан мен ҚХР қарым-қатынастарын дамытудың болжамды сценарийлерін ғылыми талдауға және құруға ықпал ететін зерттеу және сараптамалық-талдамалық қызмет дағдыларын, құзыреттерді игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: теориялық: студенттерді қытай тілінен аударма негіздерімен, оның ішінде тарихпен, негізгі теориялармен, әдістермен, аударма түрлерімен, аудармашының этикалық аспектілері мен кәсіби этикасымен таныстыру. Практикалық: көркем, публицистикалық, ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндерді аударуды қоса алғанда, қытай тілінен ана тіліне және кері аударма дағдыларын, сондай-ақ аударма тапсырмалары мен құралдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Курстың мазмұны: аударманың теориялық негіздері: аудармаға кіріспе: түсінігі, тарихы, аударма түрлері (жазбаша, ауызша, синхронды, әдеби және т.б.), этикалық аспектілері.Аударма теориялары: негізгі теориялар (эквиваленттілік, коммуникативті функция, функционалды стиль), тәсілдер (сөзбе-сөз, еркін). Практикалық аударма дағдылары: мәтіндерді аудару: көркем әдебиет, публицистика, ғылыми және техникалық мәтіндер, іскерлік құжаттама. Құзыреттіліктер: білу: аударманың негізгі теориялары мен әдістері, аударма түрлері, қытай жазуының ерекшелігі, Қытайдың мәдени ерекшеліктері, аударма қызметінің этикалық жағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейінгі қытай тілінің даму тарихы мен қалыптасу процестерін зерттеу.Курстың мазмұны: Қытайдың ежелгі шығыс жазба ескерткіштері. Ортағасырлық жазба ескерткіштер және олардың тілдік ерекшеліктері. Қытай жазба ескерткіштері бойынша ғалымдардың зерттеулері. Қытай тарихын зерттеудің заманауи көзқарастары. Оқу нәтижесі: студенттер қытай тілінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1990 жылдардағы көші-қон процестеріндегі негізгі тенденциялар,ішкі мигранттар санының өсуі, реципиент ел ретінде ҚХР-ның тартымдылығының артуы. Көші-қон заңнамасының XXI ғасырдағы эволюциясы. Шетелдіктерге қайта виза алу ережелерін жеңілдету (2017). Мамандар мен жоғары білікті жұмысшыларға визалық талаптарды жеңілдету (2018). Мемлекеттік көші-қон басқармасын құру (2018). COVID-19 пандемиясының ҚХР-дағы көші-қон процестеріне әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі қоғамдағы сауатты діни саясатты болжау үшін дінтанудың негізгі бағыттарын, теориялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: діни ілімдердің мазмұны, діни культтер, салт-дәстүрлер; діннің қоғамның мәдениеті мен өміріндегі рөлі мен орны; елдің тарихи процестеріндегі діни фактор; қазіргі діни жағдайлар.Қытайдағы тарихи процестер мен қазіргі діни жағдайға діни фактордың әсерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: 1949 жылдан кейінгі кезеңге назар аудара отырып, студенттерді қазіргі Қытайды қалыптастырған негізгі тарихи процестермен таныстыру. Революциялық өзгерістерді, экономикалық және саяси реформаларды, әлеуметтік өзгерістерді және сыртқы саясаттың дамуын зерттеуді қамтиды. Тарихи оқиғаларды сыни тұрғыдан түсіну, заңдылықтарды анықтау, ақпарат көздерін талдау және Қытайдағы Заманауи процестер туралы өз пікірін қалыптастыру үшін аналитикалық ойлауды дамыту. Курстың мазмұны: 1949 жылғы Революция және ҚХР-ның қалыптасуы. Экономикалық өзгерістер: Дэн Сяопиннің реформалары, нарықтық экономикаға көшу, индустрияландыру, сыртқы экономикалық байланыстар, "Бір белдеу, бір жол"бастамасы. Саяси реформалар: ҚКП рөлі, биліктің өзгеруі, саяси жүйе және оның тетіктері, Ұлттық қауіпсіздік. Қытайдың әлемдегі сыртқы саясаты мен рөлі:" Қытайдың бейбіт өрлеуі", көрші елдермен және Батыс державаларымен қарым-қатынас, Халықаралық ұйымдарға қатысу, экономикалық дипломатия, әлемдік мәселелер бойынша ұстаным. Құзыреттіліктер: білу: қазіргі қытай тарихындағы негізгі оқиғалар мен процестер; экономикалық және саяси даму кезеңдері; әлеуметтік өзгерістер; сыртқы саяси басымдықтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді аймақтық және халықаралық ұйымдар шеңберіндегі саяси процестермен, олардың құрылымымен, функцияларымен және шешім қабылдау механизмдерімен, сондай-ақ Қытайға баса назар аудара отырып, Халықаралық қатынастар мен аймақтық саясатқа әсерімен таныстыру.Курстың мазмұны: теориялық негіздері: халықаралық ұйымдардың анықтамасы, олардың жіктелуі және тарихы.Халықаралық қатынастар теориялары (реализм, либерализм, конструктивизм және т.б.).Халықаралық ұйымдардың функциялары мен міндеттері, шешім қабылдау тетіктері. Құзыреттері: халықаралық ұйымдардың түрлері мен функциялары, олардың Қытайға әсері, проблемалары мен қиындықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде Қытайдың табиғаты, халқы, экономикасы және саяси құрылымы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға; Қытайдың әлеуметтік, экономикалық және саяси дамуының негізгі тенденциялары және аймақтық және әлемдік саясат пен экономикадағы маңызды өзгерістер аясында даму перспективалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің Қытайдың негізгі мәдени, материалдық, ақыл-ой, этнопсихологиялық, өркениеттік құрамдас бөліктері, елдің мәдени даму ерекшеліктері, ескерткіштер мен жекелеген аймақтардың бірегейлігі туралы теориялық білімдерін қалыптастыруға; студенттерді діни-философиялық ағымдармен, әлемдік әдеби процестің негізгі тенденциялары туралы, әртүрлі әдеби дәстүрлердің өзара байланысы мен сабақтастығы туралы таныстыруға; негізгі әдеби дәстүрлерді меңгеру әдебиеттану саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың әдістері мен әдістері, олардың тарихы мен қазіргі жағдайы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тарихи шындықты объективті бағалау үшін тарихи және деректанулық зерттеудің негізгі әдістерін қолдана отырып, тарихи дереккөздерді талдау қабілетін қалыптастыру.Мазмұны: тарихи дереккөздердің шығу тегінің, шынайылығы мен объективтілігінің Тарихи-әдіснамалық негіздерін зерттеу; тарихи ғылымдар жүйесіндегі деректану мен тарихнаманың рөлі; дереккөздерді жіктеу және жүйелеу; тарихи дереккөздер мәтіндерінің мазмұнын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қытай контекстінде дипломатиялық келіссөздер жүргізудің теориялық негіздері мен әдістерін зерделеу, сондай-ақ Қытай дипломаттарымен келіссөздерді дайындау мен өткізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қытаймен дипломатиялық келіссөздер жүргізу техникасы. Дипломатиялық хат-хабарлардың түрлері: ноталар, ауызша ноталар, естелік жазбалар, меморандумдар, Қытай дипломатиялық қарым-қатынасындағы жартылай ресми сипаттағы жеке хаттар. Қытай өкілдерімен дипломатиялық келіссөздер кезіндегі мінез-құлық этикасы. Қытайдың дипломатиялық мәдениетінің ерекшеліктері.Құзыреттіліктер: Қытай контекстінде халықаралық коммуникация құралдарын меңгеру. Қытай дипломаттарымен дипломатиялық келіссөздер дайындау және өткізу қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді негізгі этникалық және ареалдық фольклорлық дәстүрлермен таныстыру,Қытайдың ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі негізгі діни бағыттарымен таныстыру. Курста студенттер буддизм мен даосизмнің қалыптасуы мен дамуы туралы біледі, негізгі құдайлар, ғибадатхана мәдениеті, канондық мәтіндер және осы діндердің соңғы кездегі өзгерістері туралы түсінік алады. Курстың жеке бөлігі мифологияға - әртүрлі дәуірлердегі қытай мәдениетінің мифологиялық идеяларына, сюжеттері мен кейіпкерлеріне арналады. Курста фольклорлық идеялар мен жанрлардың өмір сүру формалары, олардың өзгеру ерекшеліктері және қазіргі қытай мәдениетінде өмір сүру талқыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ежелгі және ортағасырлық Қытай мемлекеттерінің тарихын зерттеу. Мазмұны: әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени аспектілерде Шығыс өркениеттерінің пайда болуы мен дамуы. Шығыста алғашқы мемлекеттердің қалыптасуы. Ежелгі және ортағасырлық Қытайдың рухани және материалдық мәдениеті. Ежелгі Шығыс өркениеттерінің әлемдік мәдениетке қосқан үлесі. Ежелгі және орта ғасырлардағы Қытай тарихы бойынша негізгі дереккөздерді талдау және жіктеу. Құзыреттіліктер: ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен сипаттамаларын анықтау; Қытай халқының тарихи дәстүрлері мен ұлттық дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттау; Қытайдың өркениетті дамуының ерекшелігі туралы тұтас ғылыми идеяны көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің жалпы сөйлеу мәдениетін арттыруға, коммуникативті өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларында тілдік құралдарды дұрыс қолдану іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеу мәдениетінің негізгі белгілері. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік, этикалық аспектілері. Сөйлеу қарым-қатынас этикасы. Сөйлеу стратегиялары, тактикасы, әдістері. Коммуникативті сәтсіздіктердің себептері. Іскерлік ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.