Гуманитарлық білім бакалавры
Білім беру бағдарламасының мақсаты – шығыстану саласында дүниетанымы кең, іргелі білімі бар, алған кәсіби дағдыларын дамытып, жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. Бұл білім беру бағдарламасы халықаралық қатынастар жүйесіндегі шығыстың күрделі мәселелерін сыни талдау, халықаралық стандарттарға сәйкес қытай тілдерін меңгеру құзыреттерін, сондай-ақ осы тілдерге аудармада практикалық дағдыларды дамытуға арналған жазбаша және ауызша нысаны.
Шығыстану (қытайтану)
6B02217
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Ағылшын тілі
Дүниежүзілік тарих
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану. Әлеуметтану әлеуметтік әлемді түсінуде. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс.<br/> Саясаттану. Саяси ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, модернизация; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.<br/> Мәдениеттану.Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.<br/> Психология. Ұлттық сана мәнмәтініндегі тұлға. Мен және менің уәждемем. Эмоциялар, эмоционалды зият. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық шиеленіс. Шиеленістегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің коммуникативті құзыреттілігін оның барлық негізгі компоненттерінде В1 деңгейінде қалыптастыру. Міндеттері: тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыру; сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға ықпал ету; еркін диалогтік қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту; студенттерді Қытай және Қазақстан мәдениетінің элементтерімен таныстыру; студенттерді қытай әдебиетінің үлгілерімен және мерзімді басылым материалдарымен таныстыру; студенттерді мәтінді стилистикалық талдау негіздерімен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сөйлеу, жазу, оқу және тыңдау дағдыларын дамыту, шығыс тілінің негізгі сөздік қорын игеру. Мазмұны: айтылу және екпін ережелері; оқылатын шығыс тілінің негізгі грамматикалық нормалары, каллиграфия, лексилогияның негізгі нормалары; синтаксистік ережелер; оқытылатын қытай тілінің негізгі лексикалық қоры. Құзіреттіліктер: оқылған қытай тілінде оқу, жазу және сөйлеу; күрделі емес коммуникативтік актілерді жүзеге асыру; қытайтілінің ерекше дыбыстарын дұрыс айту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында коммуникативті ниеттерді ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыру. Аудио немесе бейне жазбалардағы ана тілінде сөйлейтіндер орындайтын мәтіннің жалпы мазмұнын, сонымен қатар мұғалімдер мен студенттердің сөзін тыңдап түсіну. Берілген тақырып бойынша пікір (ойын) білдіру. Сөздік. Әлеуметтік- тұрмыстық салада ауызша және жазбаша нысанда қарапайым коммуникативті ниеттерді жүзеге асыруға арналған сөздік қорының көлемін игереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: базалық деңгейде қытай тілін қолдану дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту; күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеу; лексикалық қорды кеңейту.Мазмұны: күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеу; ауызша және жазбаша түрде өз пікірін білдіру үшін тілдік экспрессия құралдарын (синонимдер, омонимдер, антонимдер) пайдалану; лексикалық қорды байыту. Құзыреттіліктер: тілдік экспрессия құралдарын пайдалана отырып, қытай тілінде В2 деңгейінде сөйлеу қызметін жүзеге асыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерді каллиграфияның негізгі әдістерімен, каллиграфиялық құралдарды (қылқалам, тушь, қағаз) дайындау әдістерімен, иероглифтің ерекшеліктерін құрастыру принциптерімен таныстыру. Курс ұлы тан каллиграфы Оуян Сюньдің көркемдік мәнеріне негізделген кайшу стилінің (Қытай жарғылық хаты) негіздерін зерттеуді көздейді. Курс бағдарламасы иероглифтің бастапқы графикалық элементтері мен "орта кайшу" (чжункай) деп аталатын қарапайым иероглифтермен жұмыс жасауды қамтиды. Студенттер арнайы каллиграфиялық қағазға қылқаламмен иероглиф жазуды үйренеді; бастапқы кезең жазу қолын тіреп отырып жазуды үйренуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты келесі аспектілерден тұратын кешенді курс болып табылады: тіл тарихы, лексикология, теориялық фонетика, теориялық грамматика. Пәнді оқудың негізгі міндеті – тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі, нормативтік және функционалдық грамматика туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, коммуникативтік құзіреттіліктерді меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты тілдік сипаттамаларды, ұлттық-мәдени ерекшеліктерді, ауызша дайындалған / дайындалмаған, ресми / бейресми сөйлеудің прагматикалық және дискурсивті аспектісін ескере отырып, дұрыс айтылу мен интонацияны түзету және қою үшін қажетті фонетикалық материалды зерттеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қытайды жан-жақты зерттеу, оның табиғаты, халқы, экономикасы, мәдениеті, Әлеуметтік ұйымы, тілі мен дәстүрлері туралы мәліметтерді жүйелеу. Қытайдың және оның аймақтарының аумақтық қауымдастықтарының, сыртқы саяси, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени және конфессиялық факторларының дамуын, сондай-ақ сұхбаттасушының сөйлеу мәдениеті мен бастапқы мәтіндерді барабар түсіну арқылы тіларалық қарым-қатынастағы құзыреттілікті зерттеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді ХХ—ХХІ ғасырлардағы Қытай әдебиетінің дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерімен таныстыру.Мазмұны: ХХ ғасырдағы қытай әдебиетінің тарихы, оның ішінде "пролетарлық әдебиет", "социалистік реализм" және "мәдени революция" әдебиеті; революциядан кейінгі әдебиет (1978 жылдан бастап) — "еркін әдебиет", "іздеу әдебиеті", ХХІ ғасырдағы постмодернизм және әдебиет; негізгі бағыттар мен жанрлар; негізгі авторларды талдау (Мо Ян, Гао Синцзянь, Ю Хуа, Цзя Пинва, Лю Цзицин және т. б.); жаһандану мен батыс әдебиетінің қытай әдебиетінің дамуына әсері; талдаудың негізгі теориялық тұжырымдамалары. Құзыреттіліктер: білім: қытай әдебиетінің даму кезеңдері, негізгі авторлар, жанрлар, бағыттар, тарихи және әлеуметтік факторлардың әсері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің лингвистикалық көкжиегін кеңейту, теориялық лингвистикаға қызығушылықты қалыптастыру, ғылыми тілді және зерттеу жұмысына қызығушылықты дамыту. Мазмұны: Қытай грамматикасының теориялық аспектілерін зерттеу: грамматикалық категориялар мен формалар, сөйлеу бөліктерінің теориясы, сөзжасам және форма, пәннің тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты. Құзыреттіліктер: қытай тілі теориясының негіздері бойынша білімді интеграциялау; қытай тілінің теориялық негіздерін жіктеу, сипаттау және талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы «Шет тілі» пәні шет тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы «Шет тілі» пәні шет тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы емес" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты - технологияларды - әдістер мен тәсілдерді игеру. Халықаралық стандарттардың қытай тілі бойынша емтихан шет тілін меңгеру деңгейін сертификаттау. Курс игеруді қарастырады лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру халықаралық деңгейлеріне сәйкес тілдік құзыреттер мен халықаралық коммуникация. Дайындық дағдыларын талдау және дамыту арқылы жүргізіледі HSK емтиханының барлық кезеңдерін табысты өту үшін қажетті: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу, сондай-ақ лексика-грамматикалық тапсырмалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: табысты оқу және қытайдың академиялық ортасына қатысу үшін қажетті қытай тілін меңгеру деңгейін дамыту. Академиялық жазу және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, соның ішінде эссе жазу, ғылыми пікірталастар мен презентациялар өткізу. Студенттерді Қытайдың академиялық мәдениетінің ерекшеліктерімен, оның ішінде дәйексөз ережелері мен ғылыми жұмыстардың құрылымымен таныстыру.Курстың мазмұны: тілдік құзыреттілік: ғылыми мәтіндер мен пікірталастар үшін мамандандырылған лексика мен грамматиканы дамыту. Ғылыми мәтіндерді оқу және түсіну, дәрістер мен семинарларды тыңдау дағдылары. Ауызша сөйлеу: пікірталастарға қатысу, зерттеуді ұсыну. Жазбаша сөйлеу: академиялық жұмыстарды құрастыру, дәйексөз ережелерін сақтау. Құзыреттіліктер: мамандандырылған лексика, дәйексөз ережелері, ғылыми жұмыстардың құрылымы, академиялық стильді білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: C1 деңгейінде мәдениетаралық кәсіби бағдарланған коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесуге, ғылыми және мамандандырылған әдебиеттерді түсінуге, кәсіби құжаттамамен жұмыс істеуге және кәсіби ортада диалогқа қатысуға мүмкіндік беретін сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін игеру. Құзыреттіліктер: кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау, ғылыми және мамандандырылған әдебиеттер мен құжаттарды түсіну және пайдалану, кәсіби міндеттерге сәйкес жазбаша мәлімдемелер жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қытай әдебиетінің ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейінгі дамуының бастапқы кезеңінің ерекшеліктерін, оның ішінде поэтика, Стилистика және тілді зерттеу. Мазмұны: ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейінгі қытай әдебиетінің тарихы, жазбаша тілдің, әдеби жанрлардың, стилистикалық ерекшеліктер мен сюжеттік құрылыстың қалыптасуы. Қытай әдебиеті контекстіндегі "ежелгі" және "орта ғасырлар" ұғымдарын анықтау және түсіну, сондай-ақ осы кезеңдегі әрбір әдебиет бойынша авторлық очерктерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: Қытайдың әлемдік тарихи үдерістегі рөлі мен орнын зерттеу, сондай-ақ өткен ғасырда елдің дамуы. Курстың мазмұны: отарлау кезеңін қоса алғанда, жаңа және қазіргі заманның негізгі тарихи-саяси оқиғалары. Қытайдағы ұлт-азаттық қозғалыстың себептері мен барысын талдау. Қытай тарихындағы саяси және рухани көшбасшылардың рөлі. Қытайдағы дәстүрлі және заманауи мәдениеттерді модернизациялау және синтездеу процестері. Пәннің тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты. Құзыреттіліктер: әлемдік тарихи процесс контекстіндегі Қытайдың тарихи дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын талдау. Қытайдың қазіргі саяси аренадағы рөлі мен орнын сипаттау. Қытайдың қазіргі экономикалық, саяси және әлеуметтік дамуын талдау кезінде ұзақ мерзімді Тарихи перспективаның мәселелерін бөліп көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: бизнес, туризм, аударма, журналистика, халықаралық қатынастар және ғылыми зерттеулер салаларында кәсіби қызметке қажетті қытай тілін меңгерудің жоғары деңгейін дамыту. Қытай тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның практикалық дағдыларын қалыптастыру, іскерлік келіссөздер жүргізу, құжаттамамен жұмыс, аудармалар мен презентациялар.Курстың мазмұны: тілдік құзыреттілік: мамандандырылған лексиканы дамыту және грамматиканы тереңдету. Ауызша сөйлеу: диалог, келіссөздер, пікірталастар, көпшілік алдында сөйлеу.Жазбаша сөйлеу: іскери құжаттар, рефераттар, аудармалар, презентациялар. Материалдармен жұмыс: ғылыми мақалаларды, іскерлік құжаттарды оқу. Құзыреттіліктер: білу: мамандандырылған лексика, грамматика, Қытай Іскерлік этикеті мен мәдениетінің негіздері, мәдениетаралық қарым-қатынас принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді классикалық және қазіргі кезеңдерде Қытайдың тарихымен, мәдениетімен, философиясымен, дінімен және өнерімен таныстыру; тарихи және мәдени процестерді сыни тұрғыдан ойлау мен талдау дағдыларын дамыту; Қытайды жан-жақты өркениет ретінде терең түсінуді қалыптастыру; әрі қарай зерттеуге түрткі бола отырып, қытай мәдениеті мен тарихына деген қызығушылықты ояту. Мазмұны: классикалық қытайтану: Қытай тарихы: ежелгі дәуірден бастап ҚХР - ның қалыптасуына дейін. Философия: конфуцийшілдік, даосизм, буддизм және олардың әсері. Дін: дәстүрлі нанымдар, буддизм, даосизм, ислам.Әдебиет және өнер: классикалық мәтіндер, поэзия, кескіндеме, каллиграфия.Қазіргі қытайтану: Қазіргі Қытай: саяси жүйе, экономика, сыртқы саясат.Қазіргі мәдениет: кино, әдебиет, жаһанданудың әсері. Құзыреттіліктер: Қытай тарихындағы негізгі кезеңдер мен негізгі тұлғалар; философия және дін ұғымдары; қазіргі мәдениеттің ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің халықаралық қауіпсіздік қатерлерінің өзгермелі сипаты контекстінде қытайдың қазіргі әлемдік саясат пен экономикадағы рөлі мен орны, әлемдік геосаяси кеңістік туралы теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған, оның контурлары тек қана сызылып жатқан әлемдік тәртіп контекстінде; әлемдік саясат пен экономикадағы көші-қон процестерінің рөлі туралы кешенді түсінік; көші-қон процестерінің әсер ету дәрежесін салыстырмалы талдау дағдылары елдің ішкі және сыртқы саясатына әсері туралы түсінік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қытай мәдениетінің негізгі элементтері мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар қытай мәдениетінің негізгі категорияларын талдау. Қытай философиялық және философиялық-діни ойының қытай мәдениеті мен жалпы өнеріне әсеріне ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, курста Қытай мәдениеті өзінің бүкіл өмірінде өзінің тұрақтылығы мен өзіндік ерекшелігін сақтайтын механизмдер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің Қазақстан-Қытай қатынастарының тарихы, қазіргі жағдайы, негізгі бағыттары мен даму ерекшеліктері бойынша кешенді білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру шеңберінде студенттер өзара іс-қимылдың әртүрлі бағыттары бойынша Қазақстан мен ҚХР қарым-қатынастарын дамытудың болжамды сценарийлерін ғылыми талдауға және құруға ықпал ететін зерттеу және сараптамалық-талдамалық қызмет дағдыларын, құзыреттерді игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: теориялық: студенттерді қытай тілінен аударма негіздерімен, оның ішінде тарихпен, негізгі теориялармен, әдістермен, аударма түрлерімен, аудармашының этикалық аспектілері мен кәсіби этикасымен таныстыру. Практикалық: көркем, публицистикалық, ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндерді аударуды қоса алғанда, қытай тілінен ана тіліне және кері аударма дағдыларын, сондай-ақ аударма тапсырмалары мен құралдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Курстың мазмұны: аударманың теориялық негіздері: аудармаға кіріспе: түсінігі, тарихы, аударма түрлері (жазбаша, ауызша, синхронды, әдеби және т.б.), этикалық аспектілері.Аударма теориялары: негізгі теориялар (эквиваленттілік, коммуникативті функция, функционалды стиль), тәсілдер (сөзбе-сөз, еркін). Практикалық аударма дағдылары: мәтіндерді аудару: көркем әдебиет, публицистика, ғылыми және техникалық мәтіндер, іскерлік құжаттама. Құзыреттіліктер: білу: аударманың негізгі теориялары мен әдістері, аударма түрлері, қытай жазуының ерекшелігі, Қытайдың мәдени ерекшеліктері, аударма қызметінің этикалық жағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: ежелгі дәуірден орта ғасырларға дейінгі қытай тілінің даму тарихы мен қалыптасу процестерін зерттеу.Курстың мазмұны: Қытайдың ежелгі шығыс жазба ескерткіштері. Ортағасырлық жазба ескерткіштер және олардың тілдік ерекшеліктері. Қытай жазба ескерткіштері бойынша ғалымдардың зерттеулері. Қытай тарихын зерттеудің заманауи көзқарастары. Оқу нәтижесі: студенттер қытай тілінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1990 жылдардағы көші-қон процестеріндегі негізгі тенденциялар,ішкі мигранттар санының өсуі, реципиент ел ретінде ҚХР-ның тартымдылығының артуы. Көші-қон заңнамасының XXI ғасырдағы эволюциясы. Шетелдіктерге қайта виза алу ережелерін жеңілдету (2017). Мамандар мен жоғары білікті жұмысшыларға визалық талаптарды жеңілдету (2018). Мемлекеттік көші-қон басқармасын құру (2018). COVID-19 пандемиясының ҚХР-дағы көші-қон процестеріне әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі қоғамдағы сауатты діни саясатты болжау үшін дінтанудың негізгі бағыттарын, теориялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: діни ілімдердің мазмұны, діни культтер, салт-дәстүрлер; діннің қоғамның мәдениеті мен өміріндегі рөлі мен орны; елдің тарихи процестеріндегі діни фактор; қазіргі діни жағдайлар.Қытайдағы тарихи процестер мен қазіргі діни жағдайға діни фактордың әсерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: 1949 жылдан кейінгі кезеңге назар аудара отырып, студенттерді қазіргі Қытайды қалыптастырған негізгі тарихи процестермен таныстыру. Революциялық өзгерістерді, экономикалық және саяси реформаларды, әлеуметтік өзгерістерді және сыртқы саясаттың дамуын зерттеуді қамтиды. Тарихи оқиғаларды сыни тұрғыдан түсіну, заңдылықтарды анықтау, ақпарат көздерін талдау және Қытайдағы Заманауи процестер туралы өз пікірін қалыптастыру үшін аналитикалық ойлауды дамыту. Курстың мазмұны: 1949 жылғы Революция және ҚХР-ның қалыптасуы. Экономикалық өзгерістер: Дэн Сяопиннің реформалары, нарықтық экономикаға көшу, индустрияландыру, сыртқы экономикалық байланыстар, "Бір белдеу, бір жол"бастамасы. Саяси реформалар: ҚКП рөлі, биліктің өзгеруі, саяси жүйе және оның тетіктері, Ұлттық қауіпсіздік. Қытайдың әлемдегі сыртқы саясаты мен рөлі:" Қытайдың бейбіт өрлеуі", көрші елдермен және Батыс державаларымен қарым-қатынас, Халықаралық ұйымдарға қатысу, экономикалық дипломатия, әлемдік мәселелер бойынша ұстаным. Құзыреттіліктер: білу: қазіргі қытай тарихындағы негізгі оқиғалар мен процестер; экономикалық және саяси даму кезеңдері; әлеуметтік өзгерістер; сыртқы саяси басымдықтар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді аймақтық және халықаралық ұйымдар шеңберіндегі саяси процестермен, олардың құрылымымен, функцияларымен және шешім қабылдау механизмдерімен, сондай-ақ Қытайға баса назар аудара отырып, Халықаралық қатынастар мен аймақтық саясатқа әсерімен таныстыру.Курстың мазмұны: теориялық негіздері: халықаралық ұйымдардың анықтамасы, олардың жіктелуі және тарихы.Халықаралық қатынастар теориялары (реализм, либерализм, конструктивизм және т.б.).Халықаралық ұйымдардың функциялары мен міндеттері, шешім қабылдау тетіктері. Құзыреттері: халықаралық ұйымдардың түрлері мен функциялары, олардың Қытайға әсері, проблемалары мен қиындықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде Қытайдың табиғаты, халқы, экономикасы және саяси құрылымы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға; Қытайдың әлеуметтік, экономикалық және саяси дамуының негізгі тенденциялары және аймақтық және әлемдік саясат пен экономикадағы маңызды өзгерістер аясында даму перспективалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің Қытайдың негізгі мәдени, материалдық, ақыл-ой, этнопсихологиялық, өркениеттік құрамдас бөліктері, елдің мәдени даму ерекшеліктері, ескерткіштер мен жекелеген аймақтардың бірегейлігі туралы теориялық білімдерін қалыптастыруға; студенттерді діни-философиялық ағымдармен, әлемдік әдеби процестің негізгі тенденциялары туралы, әртүрлі әдеби дәстүрлердің өзара байланысы мен сабақтастығы туралы таныстыруға; негізгі әдеби дәстүрлерді меңгеру әдебиеттану саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың әдістері мен әдістері, олардың тарихы мен қазіргі жағдайы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тарихи шындықты объективті бағалау үшін тарихи және деректанулық зерттеудің негізгі әдістерін қолдана отырып, тарихи дереккөздерді талдау қабілетін қалыптастыру.Мазмұны: тарихи дереккөздердің шығу тегінің, шынайылығы мен объективтілігінің Тарихи-әдіснамалық негіздерін зерттеу; тарихи ғылымдар жүйесіндегі деректану мен тарихнаманың рөлі; дереккөздерді жіктеу және жүйелеу; тарихи дереккөздер мәтіндерінің мазмұнын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қытай контекстінде дипломатиялық келіссөздер жүргізудің теориялық негіздері мен әдістерін зерделеу, сондай-ақ Қытай дипломаттарымен келіссөздерді дайындау мен өткізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қытаймен дипломатиялық келіссөздер жүргізу техникасы. Дипломатиялық хат-хабарлардың түрлері: ноталар, ауызша ноталар, естелік жазбалар, меморандумдар, Қытай дипломатиялық қарым-қатынасындағы жартылай ресми сипаттағы жеке хаттар. Қытай өкілдерімен дипломатиялық келіссөздер кезіндегі мінез-құлық этикасы. Қытайдың дипломатиялық мәдениетінің ерекшеліктері.Құзыреттіліктер: Қытай контекстінде халықаралық коммуникация құралдарын меңгеру. Қытай дипломаттарымен дипломатиялық келіссөздер дайындау және өткізу қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерді негізгі этникалық және ареалдық фольклорлық дәстүрлермен таныстыру,Қытайдың ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі негізгі діни бағыттарымен таныстыру. Курста студенттер буддизм мен даосизмнің қалыптасуы мен дамуы туралы біледі, негізгі құдайлар, ғибадатхана мәдениеті, канондық мәтіндер және осы діндердің соңғы кездегі өзгерістері туралы түсінік алады. Курстың жеке бөлігі мифологияға - әртүрлі дәуірлердегі қытай мәдениетінің мифологиялық идеяларына, сюжеттері мен кейіпкерлеріне арналады. Курста фольклорлық идеялар мен жанрлардың өмір сүру формалары, олардың өзгеру ерекшеліктері және қазіргі қытай мәдениетінде өмір сүру талқыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ежелгі және ортағасырлық Қытай мемлекеттерінің тарихын зерттеу. Мазмұны: әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени аспектілерде Шығыс өркениеттерінің пайда болуы мен дамуы. Шығыста алғашқы мемлекеттердің қалыптасуы. Ежелгі және ортағасырлық Қытайдың рухани және материалдық мәдениеті. Ежелгі Шығыс өркениеттерінің әлемдік мәдениетке қосқан үлесі. Ежелгі және орта ғасырлардағы Қытай тарихы бойынша негізгі дереккөздерді талдау және жіктеу. Құзыреттіліктер: ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен сипаттамаларын анықтау; Қытай халқының тарихи дәстүрлері мен ұлттық дүниетанымының ерекшеліктерін сипаттау; Қытайдың өркениетті дамуының ерекшелігі туралы тұтас ғылыми идеяны көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің жалпы сөйлеу мәдениетін арттыруға, коммуникативті өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларында тілдік құралдарды дұрыс қолдану іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеу мәдениетінің негізгі белгілері. Сөйлеу мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік, этикалық аспектілері. Сөйлеу қарым-қатынас этикасы. Сөйлеу стратегиялары, тактикасы, әдістері. Коммуникативті сәтсіздіктердің себептері. Іскерлік ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.