Педагогика ғылымдарының магистрі
Қазіргі заманғы формальды және бейресми көркемдік білім беру саласында кәсіби және ғылыми құзыреттері мен оларды іске асыру дағдылары бар педагог-зерттеушілерді даярлау
Кәсіптік оқыту
7M02001
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Ғылыми-зерттеу тәжірибесінің негізгі мақсаты магистранттарды магистрлік диссертацияны аяқтау үшін өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау болып табылады. Тәжірибенің негізгі мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер жүргізуде тәжірибе жинақтау және келесідей дағдыларды меңгеру болып табылады: өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және шешу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық бағдарламаларды әзірлеу
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер психологиясы мен көркемдік практика теориясын зерттеу Мазмұны:" өнер психологиясы"," көркем шығармашылық психологиясы " және т.б. өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік құрал ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылықтың мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың байланысы. Көркемдік тәжірибенің психологиялық аспектілері. Өнер мен білім берудегі нейро бағыттары. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық психологиясын талдау дағдыларын өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер саласындағы өнер мен білім беруді зерттеу теориясы мен әдістемесін зерттеу<br/> Мазмұны: мәдениет және өнер саласындағы білім беру үдерісін ұйымдастыру мен өткізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, көркемдік бейіндегі арнайы пәндер саласындағы функциялары мен әдістері. <br/> Қалыптасатын дағдылар: нақты аудиториялар мен контексттерге сәйкес келетін педагогикалық әдістемелерді таңдау мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу.<br/> Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Көркем академиялардың пайда болуы. Егемен Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: Тарихи ретроспективада өнер педагогикасының даму ерекшеліктерін түсіну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бейнелеу өнерінің көркем тілінің ерекшелігін зерттеу
Мазмұны: көркем тіл ғылыми анықтама ретінде, бейнелеу өнерінің тілі, қазақтардың дәстүрлі өнерінің тілі, образ және категория, ою-өрнек тіл ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: бейнелеу өнерінің көркем тілін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ дәстүрлі өнерінің басым мәнерлі құралдарының ерекшелігін зерттеу.
Мазмұны: қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтың дәстрлі музыка өнері. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Дәстүрлі қазақ киімінің мифопоэтигі.
Қалыптастырылатын дағдылар: дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер семиотикасы туралы түсініктерді қалыптастыру Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен, әдебиетпен және журналистикамен байланысы. Семиотика шығарманы талдау әдісі ретінде, бейнелер, символдар мен категориялар. Қалыптасатын дағдылар: өзінің кәсіби қызметінде Семиотиканың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер артефактілерін сыртқы зерттеу аясында практикалық жұмыс әдістерін зерттеу Мазмұны: өнер артефактілерін сыртқы зерттеу, мұражай жұмысы, арт-бағалаушы, заманауи туындыларды бағалау және талдау, сыртқы ақпаратты жинау және талдау әдістері (мұражайлар, галереялар және т.б.). Қалыптасатын дағдылар: өнер артефактілерін практикалық зерттеудің сапалы әдістерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби көркемдік білім беру жүйесінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану әдістерін зерттеу Мазмұны: көркемдік білім берудегі CT және AI. Графикалық редакторлар және оларды көркемдік білім беруде қолдану. Жасанды интеллект өнерде және оны көркемдік білім беруде қолдану мүмкіндігі. Қазіргі медиа. Сандық дәуірдегі көркемдік білім берудің жаңа траекториялары. Қалыптастырылатын дағдылар: кәсіби көркемдік білім беру шеңберінде КТ және АИ қолдану қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлық технологияларды және олардың көркемдік дизайндағы рөлін зерттеу Мазмұны: сандық технологиялар және өнер бұйымдарының дизайны. Сандық өндіріс дизайны. Сандық өндіріс пен көркем дизайнның өзара байланысы. Өнердегі цифрлық технологияның рөлі. Қалыптасатын дағдылар: көркем бұйымдарды жобалауда цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: креативті индустриялар және заманауи өнер тәжірибелерінің мәнін зерттеу
Мазмұны: креативті индустриялар: ұйымның мәні мен мәселелері. Қазіргі заманғы өнер кеңістігінің теориясы мен практикасының мәселелері. Креативті индустриялар және өнер нарығы.
Қалыптасатын дағдылар: креативті индустрияларды дамытуда заманауи тәсілдерді меңгеру және пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ ою-өрнегін этникалық белгі коды ретінде зерттеу
Мазмұны: ою-өрнек код ретінде. Белгілер мен белгілер. Қазақ ою-өрнегінің коммуникативтік, эстетикалық, онтологиялық функциялары. Қазақ ою-өрнегінің тарихы мен теориясы.
Қалыптасатын дағдылар: қазақ ою-өрнегін бұл белгі коды ретінде түсіну және зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркемдік өндірістің мәнін, бағыттары мен критерийлерін және олардың өнерге әсерін зерттеу Мазмұны: көркем өндіріс: зауыт және қолмен. Қолдан жасалған және өнер нарығы. Өнер өндірісінің әлемдік көшбасшылары: тәжірибе, аналитика. Қазақстанның көркемөнер өндірісін дамытудағы болашағы. Қалыптастырылатын дағдылар: көркемөнер өндірісі және оны жүзеге асыру саласындағы білімді меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өзекті композицияларды құру әдістері мен әдістерін зерттеу
Мазмұны: Шығармашылық пән ретінде өзекті композиция. Кескіндеме кеңістігін ұйымдастыру. Көркемдік формасы, түсі, сызығы және т.б. әр түрлі стильдер мен бағыттарда өзекті композициялар жасау.
Қалыптасқан дағдылар: курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларымен және өзекті композициялар жасау әдістерімен жұмыс жасау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнердегі жаңа тенденцияларды және олардың кәсіптік білімге әсерін зерттеу Мазмұны: өнердің жаңа тенденциялары, көркемдік практиканың өзекті түрлері, медиа, ғылым және өнер. Өзекті өнерді дамытудағы ғылымның рөлі. Қазіргі заманғы өнердің түрлері мен мәні. Қалыптасатын дағдылар: өнердегі жаңа тенденциялар туралы білімге ие болу және олардың кәсіптік білімге әсері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнерді зерттеудегі семиотикалық тәсілдің ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен және әдебиетпен байланысы. Семиотика шығарманы, бейнелерді, рәміздерді және өнер категорияларын талдау әдісі ретінде. Қалыптасатын дағдылар: Семиотиканың тұжырымдамалық аппаратын өнерді зерттеу мен практикада қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сәндік өнер мен өнер өндірісін пәнаралық обал ретінде зерттеу Мазмұны: өнер және өндіріс синтезі, сәндік өнердің тарихы мен теориясы, сәндік өнердің ғылыми аспектілері өнер, ресурс ретінде көркем өндіріс, шығармашылық экономика. Қалыптасатын дағдылар: сәндік өнер мен көркем еңбекті әртүрлі қырынан зерттеу қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистрлерді шығармашылық композицияларды құру және талдау әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Көркем форма, түс, сызық және т.б. әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композицияларды құру.
Қалыптасатын дағдылар: курстың негізгі теориялық түсініктерін және шығармашылық композицияларды құру әдістерін қолдану
Педагогикалық практика
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.