Педагогика ғылымдарының магистрі
Қазіргі заманғы формальды және бейресми көркемдік білім беру саласында кәсіби және ғылыми құзыреттері мен оларды іске асыру дағдылары бар педагог-зерттеушілерді даярлау
Кәсіптік оқыту
7M02001
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін, кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер психологиясы мен көркемдік практика теориясын зерттеу Мазмұны:" өнер психологиясы"," көркем шығармашылық психологиясы " және т.б. өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік құрал ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылықтың мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың байланысы. Көркемдік тәжірибенің психологиялық аспектілері. Өнер мен білім берудегі нейро бағыттары. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық психологиясын талдау дағдыларын өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер психологиясы мен көркемдік практика теориясын зерттеу Мазмұны:" өнер психологиясы"," көркем шығармашылық психологиясы " және т.б. өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік құрал ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылықтың мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың байланысы. Көркемдік тәжірибенің психологиялық аспектілері. Өнер мен білім берудегі нейро бағыттары. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық психологиясын талдау дағдыларын өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер саласындағы өнер мен білім беруді зерттеу теориясы мен әдістемесін зерттеу<br/> Мазмұны: мәдениет және өнер саласындағы білім беру үдерісін ұйымдастыру мен өткізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, көркемдік бейіндегі арнайы пәндер саласындағы функциялары мен әдістері. <br/> Қалыптасатын дағдылар: нақты аудиториялар мен контексттерге сәйкес келетін педагогикалық әдістемелерді таңдау мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу.<br/> Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Көркем академиялардың пайда болуы. Егемен Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: Тарихи ретроспективада өнер педагогикасының даму ерекшеліктерін түсіну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бейнелеу өнерінің көркем тілінің ерекшелігін зерттеу
Мазмұны: көркем тіл ғылыми анықтама ретінде, бейнелеу өнерінің тілі, қазақтардың дәстүрлі өнерінің тілі, образ және категория, ою-өрнек тіл ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: бейнелеу өнерінің көркем тілін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ дәстүрлі өнерінің басым мәнерлі құралдарының ерекшелігін зерттеу.
Мазмұны: қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтың дәстрлі музыка өнері. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Дәстүрлі қазақ киімінің мифопоэтигі.
Қалыптастырылатын дағдылар: дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер семиотикасы туралы түсініктерді қалыптастыру Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен, әдебиетпен және журналистикамен байланысы. Семиотика шығарманы талдау әдісі ретінде, бейнелер, символдар мен категориялар. Қалыптасатын дағдылар: өзінің кәсіби қызметінде Семиотиканың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер артефактілерін сыртқы зерттеу аясында практикалық жұмыс әдістерін зерттеу Мазмұны: өнер артефактілерін сыртқы зерттеу, мұражай жұмысы, арт-бағалаушы, заманауи туындыларды бағалау және талдау, сыртқы ақпаратты жинау және талдау әдістері (мұражайлар, галереялар және т.б.). Қалыптасатын дағдылар: өнер артефактілерін практикалық зерттеудің сапалы әдістерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби көркемдік білім беру жүйесінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану әдістерін зерттеу Мазмұны: көркемдік білім берудегі CT және AI. Графикалық редакторлар және оларды көркемдік білім беруде қолдану. Жасанды интеллект өнерде және оны көркемдік білім беруде қолдану мүмкіндігі. Қазіргі медиа. Сандық дәуірдегі көркемдік білім берудің жаңа траекториялары. Қалыптастырылатын дағдылар: кәсіби көркемдік білім беру шеңберінде КТ және АИ қолдану қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлық технологияларды және олардың көркемдік дизайндағы рөлін зерттеу Мазмұны: сандық технологиялар және өнер бұйымдарының дизайны. Сандық өндіріс дизайны. Сандық өндіріс пен көркем дизайнның өзара байланысы. Өнердегі цифрлық технологияның рөлі. Қалыптасатын дағдылар: көркем бұйымдарды жобалауда цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: креативті білім беру әдіснамасын және оның қазіргі қоғамдағы рөлін зерттеу Мазмұны: креативті тәжірибелер, өнердегі инновациялар, креативті индустриялардың теориясы мен тарихы, қазіргі заманғы өнер: зерттеу практикасы; креативті индустриялар саласындағы білім беру жүйесі. Қалыптастырылатын дағдылар: білім беру саласындағы академиялық және практикалық тректерді құруда заманауи тәсілдерді меңгеру және пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: креативті индустриялар және заманауи өнер тәжірибелерінің мәнін зерттеу
Мазмұны: креативті индустриялар: ұйымның мәні мен мәселелері. Қазіргі заманғы өнер кеңістігінің теориясы мен практикасының мәселелері. Креативті индустриялар және өнер нарығы.
Қалыптасатын дағдылар: креативті индустрияларды дамытуда заманауи тәсілдерді меңгеру және пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ ою-өрнегін этникалық белгі коды ретінде зерттеу
Мазмұны: ою-өрнек код ретінде. Белгілер мен белгілер. Қазақ ою-өрнегінің коммуникативтік, эстетикалық, онтологиялық функциялары. Қазақ ою-өрнегінің тарихы мен теориясы.
Қалыптасатын дағдылар: қазақ ою-өрнегін бұл белгі коды ретінде түсіну және зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркемдік өндірістің мәнін, бағыттары мен критерийлерін және олардың өнерге әсерін зерттеу Мазмұны: көркем өндіріс: зауыт және қолмен. Қолдан жасалған және өнер нарығы. Өнер өндірісінің әлемдік көшбасшылары: тәжірибе, аналитика. Қазақстанның көркемөнер өндірісін дамытудағы болашағы. Қалыптастырылатын дағдылар: көркемөнер өндірісі және оны жүзеге асыру саласындағы білімді меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өзекті композицияларды құру әдістері мен әдістерін зерттеу
Мазмұны: Шығармашылық пән ретінде өзекті композиция. Кескіндеме кеңістігін ұйымдастыру. Көркемдік формасы, түсі, сызығы және т.б. әр түрлі стильдер мен бағыттарда өзекті композициялар жасау.
Қалыптасқан дағдылар: курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларымен және өзекті композициялар жасау әдістерімен жұмыс жасау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнердегі жаңа тенденцияларды және олардың кәсіптік білімге әсерін зерттеу Мазмұны: өнердің жаңа тенденциялары, көркемдік практиканың өзекті түрлері, медиа, ғылым және өнер. Өзекті өнерді дамытудағы ғылымның рөлі. Қазіргі заманғы өнердің түрлері мен мәні. Қалыптасатын дағдылар: өнердегі жаңа тенденциялар туралы білімге ие болу және олардың кәсіптік білімге әсері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер семиотикасының негіздерін үйрену, сонымен қатар өнерді зерттеуде семиотикалық тәсілді түсінуді, талдауды және ескеруді үйрену
Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен және әдебиетпен байланысы. Семиотика шығарманы, бейнелерді, рәміздерді және өнер категорияларын талдау әдісі ретінде. Қазақстанның өнері мен мәдениетін семиотикалық зерттеу. Қазақ ою-өрнегі - бұл белгі коды.
Қалыптасқан дағдылар: Семиотика әдістерін өнер туындыларын талдау мен түсіндіруде қолдану мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сәндік өнер мен өнер өндірісін пәнаралық обал ретінде зерттеу Мазмұны: өнер және өндіріс синтезі, сәндік өнердің тарихы мен теориясы, сәндік өнердің ғылыми аспектілері өнер, ресурс ретінде көркем өндіріс, шығармашылық экономика. Қалыптасатын дағдылар: сәндік өнер мен көркем еңбекті әртүрлі қырынан зерттеу қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистрлерді шығармашылық композицияларды құру және талдау әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Көркем форма, түс, сызық және т.б. әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композицияларды құру.
Қалыптасатын дағдылар: курстың негізгі теориялық түсініктерін және шығармашылық композицияларды құру әдістерін қолдану
Педагогикалық практика
Музыкалық білім беру бойынша магистранттардың педагогикалық практикасы теориялық білімдерін оқу процесінің нақты жағдайында қолдануға мүмкіндік береді. Магистранттар практика шеңберінде сабақ береді, оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді, студенттермен және әріптестермен қарым-қатынас жасайды, педагогикалық іс-әрекетке талдау жасайды. Тәжірибе жоспарлау, бағалау, түзету және рефлексия сияқты кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған, бұл өз бетінше жұмыс істеуге дайын құзыретті мұғалімдерді қалыптастыруға ықпал етеді.