бизнес және басқару бакалавры
Әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы және экономика салаларындағы компанияның қаржы-шаруашылық қызметі туралы ақпаратты жинау, өңдеу және ұсынудың қазіргі заманғы әдістемелері мен тәсілдерін меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау. Түлектер аяқтағаннан кейін есеп саясатын қалыптастыра алады және қаржылық есептілікті талдай алады, 1С бағдарламасын қолдана алады, аудит жүргізе алады, Есеп және аудит стандарттарын қолдану тәжірибесін біледі.
Мемлекеттік аудит
6B04115
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
География
Математика
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерліктің теориясы мен практикасымен танысу және өз ісін құру негіздерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Пән кәсіпкерліктің мәні туралы түсініктерді қалыптастыруға, студенттердің шаруашылық практика талаптарын ескере отырып, тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру бойынша білім алуына, оларды іске асыру үшін жаңа бизнес-идеялар мен ресурстарды іздеуге бағытталған.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпкерліктің қазіргі заманғы нормаларына жауап беретін коммерциялық-іскерлік терминологияны білуі, кәсіпкерлік қызметтегі өз мүмкіндіктерін анықтай білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржы, қаржы жүйесі, саясат және қаржыны басқару саласында білім беру.<br/> Мазмұны: Пән студенттердің қаржының негізгі тұжырымдамаларын игеруге, қаржының мәнін, қаржылық қатынастардың ерекшелігін, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамын түсінуге және әртүрлі экономикалық субъектілердің қаржысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму тенденцияларын түсінуге, қаржы ағындарын қалыптастыру және бөлу процестерін талдай білуге, сондай-ақ ұйымдастыру, жоспарлау, ынталандыру тетіктерін игеруге бағытталған, барлық деңгейдегі қаржыны басқару.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік бағдарламалардың тиімділігін бағалау үшін қаржылық ойлауды дамыту, деректерді талдау, кірістер мен шығыстар туралы есептерді түсіну, ақша қаражаттарының қозғалысын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ғылыми экономикалық дүниетанымын қалыптастыру, макроэкономикалық талдаудың заманауи әдістерін меңгеру, ұлттық экономикалардағы және жалпы әлемдік экономикадағы туындайтын экономикалық проблемалар мен экономикалық жағдайларды объективті бағалай білу, сондай-ақ олардың ықтимал салдарын болжай білу.<br/> Мазмұны: пәнді зерттеу экономика субъектілері, қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен процестері, осы құбылыстарды зерттеудің әдістері мен құралдары, экономикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары туралы білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: макро деңгейде шаруашылық шешімдер қабылдау қабілеті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорынның ойлау және әрекет ету тәсілін қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті зерттеу және түсіну.<br/> Мазмұны: Пән студенттерге нарықтық қажеттіліктерді анықтауға және қанағаттандыруға мүмкіндік беретін бизнесті жүргізудің философиясы мен идеологиясы ретінде маркетинг туралы түсінік алуға, маркетингтің негізгі принциптері, маркетинг кешені және оның құрамдас бөліктері туралы идеяларды алуға, нарықтарды зерттеу және сегменттеу процедураларын игеруге, нарықтық ұсынысты орналастыруға, кәсіпорынның маркетингтік қызметіне қатысты шешім қабылдау және дәлелдеу дағдыларын игеруге бағытталған. өзгеретін нарықтық жағдай.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. Мазмұны: Пән ұйымды басқару ерекшеліктеріне қатысты теориялық білімді қалыптастыруға, менеджменттің пайда болуының негізгі теориялық тәсілдері мен алғышарттары қалай қалыптасқандығы туралы түсінік алуға, ғылыми зерттеулерді әзірлеуге және іске асыруға бағытталған ұйымдастырушылық іс-шараларды жүргізу дағдыларын игеруге, сондай-ақ менеджердің көшбасшылық қасиеттерін және оның басқару қызметінің стилін зерттеу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: микроэкономиканың негізгі көрсеткіштерімен таныстыру, талдауға, шешім қабылдауға үйрету, көптеген шешімдердің ішінен оңтайлы шешімді таңдауға бағыттау.<br/> Мазмұны: Пән студенттердің Микроэкономика туралы білім жүйесін басқа экономикалық пәндерді зерттеуде қолданылатын негізгі пәндердің бірі ретінде алуға, нарықтық заңдылықтарды, сондай-ақ негізгі экономикалық агенттердің мінез-құлқының ерекшеліктерін талдай білуді қалыптастыруға, қажетті зерттеу әдістерін таңдай білуге, өз бетінше шешім қабылдау дағдыларын бекітуге бағытталған;<br/> Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым – қатынас орнатудың кәсіби, оқу және әлеуметтік - мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін шет тілін ауызша және жазбаша түрде меңгеру; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым – қатынас орнату үшін шет тілін қолдана білу.<br/> Мазмұны: Тақырып бойынша тереңдетілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «келісу» және «қарсы болу» бойынша барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: шет тіліндегі көркем – әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндегі ақпаратты түсінуі тиіс; алынған ақпаратты жалпылау, оны өз көзқарасын негіздеу немесе мәселе бойынша қорытындыны қалыптастыру үшін жаңғырту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік экономиканы, әлемдік экономикалық жүйені құрудың негізгі ерекшеліктері мен принциптерін, оның даму процестерін, қазіргі заманғы жаһандық экономикалық мәселелерді зерттеу. Мазмұны: Пән студенттерге іргелі экономикалық білім берудің негіздерін кеңейтуге бағытталған, бұл қазіргі әлемдік экономиканың механизмін, Халықаралық экономикалық қатынастардың даму проблемаларын, оларды өз бетінше талдау дағдыларын игеру мүмкіндіктерін түсінуге, сондай-ақ Халықаралық экономикалық қатынастардың формалары мен эволюциясы туралы білімді және әлемдік жаһандану жағдайында күрделі және серпінді өзгеретін Халықаралық экономикалық байланыстарды талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді шаруашылықтар.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерде дербес экономикалық талдаулар жүргізу; әлемдік экономика оқиғаларын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және олардың экономикадағы қосымшаларын оқыту.<br/> Мазмұны: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Теорема Кронекера-Капелли. Әдісі Жордана-Гаусс. Векторлар және векторлар жүйесі. Тікелей.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: Математикалық талдау негіздерін білу, математикалық модельдерді құра білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маңызды экономикалық санаттар мен заңдарды зерттеу, экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу<br/> Мазмұны: Экономикалық теория пәні, әдісі. Меншік, кәсіпкерлік. Экономикалық жүйелердің түрлері. Тауар өндірісі. Ақша. Нарығы. Капитал. Өндіріс шығындары.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды талдаумен органикалық байланыстағы экономикалық теорияның негізгі ережелерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы кездесулер, сәлемдесулер. Өзіңіз туралы ақпарат. Менің қалам. Баратын жеріңізді көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) хат жазыңыз. Дене бөліктері, сыртқы түрінің сипаттамасы. Менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттер: тілді функционалды қолданудың негізгі түрлеріне, ақпаратпен, пікірлер мен көзқарастармен қарапайым алмасуға қатыса білуі керек; тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қамтамасыз ететін ең көп таралған өрнектер мен стандартты процедураларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. Ағылшын тілінің сөздік қорын А 2 деңгейінде дамыту.
Мазмұны: Уақыт. Күн режимі. Менің жұмыс күнім. Англиядағы Мерекелер. Хоббиі мен қызығушылықтары. Өмірбаяныңызды айтыңыз. Жыл мезгілдері. Климаты. Қаладағы менің сүйікті жерім. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі сипаттағы қарапайым мәлімдемелер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1 деңгейіне дейін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пайымдаулар қалыптастыру.
Мазмұны: дүкеннен өнімді сатып алыңыз. Тамақ. Менің пәтерім (менің үйім). Тұрғын үйді жалға алу және жалға алу: тұру шарттары. Адамдармен қарым-қатынас. Шетелде оқу және тағылымдамадан өту. Түйіндеме жазу. Жұмысқа арналған құрылғы.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі типтегі диалогтарды жүргізе білуі және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің жүйелі білімдерін аудиттің тұжырымдамалық және құқықтық негіздерін қалыптастыру және аудитке ілеспе қызметтер көрсету және аудит нәтижелерін кәсіби практикада пайдалану.
Мазмұны: жоспарлау, ұйымдастыру және аудиторлық тексеру негіздері; аудиторлық қызметті жүзеге асырудың құқықтық негіздері және аудиторлық қызмет стандарттарының нормалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық бухгалтерлік есептілікті және бухгалтерлік есептің жекелеген бөлімдерін жоспарлау, ұйымдастыру және аудит жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қаржылық аудиттің тұжырымдамалық және құқықтық негіздері туралы жүйелі білімді қалыптастыру және аудитке ілеспе қызметтер көрсету және аудит нәтижелерін кәсіби тәжірибеде қолдану.
Мазмұны: жоспарлау, ұйымдастыру және аудиторлық тексеру негіздері; аудиторлық қызметті жүзеге асырудың құқықтық негіздері және аудиторлық қызмет стандарттарының нормалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық бухгалтерлік есептілікті және бухгалтерлік есептің жекелеген бөлімдерін жоспарлау, ұйымдастыру және аудит жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бухгалтерлік есеп шоттарының жоспарын зерделеу негізінде студенттерге бухгалтерлік есептің негіздері мен тәртібі туралы ақпаратты жеткізу.
Мазмұны: бухгалтерлік есеп жүйесін ұйымдастыру негіздері, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлі, бухгалтерлік есептің негізгі тұжырымдамалары мен принциптері, бухгалтерлік баланс, шоттар жүйесі және қос жазба. Ағымдағы және ұзақ мерзімді активтер.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бухгалтерлік есеп пен есептілікті нормативтік реттеуді білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру, бухгалтерлік есеп пен аудитте ақпаратты өңдеуді автоматтандырудың теориялық негіздерін зерделеу, есептеу техникасын қолдану мүмкіндіктерін ашу, салық құжаттарын өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін зерделеу.
Мазмұны: бухгалтерлік есепті автоматтандыру жүйелерінің тарихы, мүмкіндіктері және жіктелуі. Бухгалтерлік есепті автоматтандырудың бағдарламалық құралдарын нарықтық талдау және жіктеу, бухгалтерлік есептің ең көп таралған бағдарламалық өнімдерін салыстырмалы талдау критерийлері. Бухгалтерлік есеп пен аудиттің автоматтандырылған жүйелерін бағдарламалық қамтамасыз ету. 1С бағдарламалық өнімдеріне шолу. 1С жүйесінде бухгалтерлік есепті ұйымдастыру: Бухгалтерлік есеп. Автоматтандыру бағдарламаларын бағалау және даму перспективалары. Аудиттегі автоматтандырылған технологиялардың теориялық негіздері. . Заманауи аудиторлық ұйымдарда автоматтандырылған технологияларды қолдану.
Қалыптастырылатын құзыреттер: "1С: Кәсіпорын" платформасында жұмыс істеу кезінде және "1С: Бухгалтерия"конфигурациясымен жұмыс істеу кезінде экономикалық білім негіздерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бюджеттік, нысаналы, кредиттік және өзге де ақшалай қаражаттарды тиімді пайдалану мақсатында
мемлекеттік қаржылық бақылауды ұйымдастыру, құжаттық бақылау мен орындалуын бақылауды жүргізу әдістемесі бойынша болашақ мамандардың қаржылық бақылау туралы білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: қаржылық бақылаудың мәні және нысандары. Қаржылық бақылаудың нормативтік-құқықтық және ақпараттық негіздері. Бюджет қаражатын пайдалану тиімділігінің аудиті. Міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын, түсімдердің жиынтық жоспарын және төлемдер бойынша қаржыландыруды жасау және жүргізу тәртібі. Тиімділік аудитінің стандарттары.
Қалыптасқан құзыреттер: стандартты теориялық және эконометрикалық модельдерді құру, аудит саласындағы нәтижелерді талдау және мазмұнды түсіндіру үшін қажетті экономикалық процестер мен құбылыстарды түсінуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЕО елдерінің халықаралық тәжірибесін зерделей отырып, есеп және аудит саласында терең білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Шетелдегі Бухгалтерлік есеп пен аудиттің жалпы принциптері мен ерекшеліктері. ЕО бухгалтерлік есебі мен аудитін құқықтық реттеу. Шет елдердің бухгалтерлік есеп модельдерінің (жүйелерінің) жіктелуі. ЕО елдерінің бухгалтерлік есебі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметті орындау, аудит жүргізу үшін халықаралық аудит стандарттарын пайдалану, кәсіби саладағы қатынастарды реттейтін заңдарды, нормативтік актілерді түсіну және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық тәжірибе шеңберінде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау саласында терең білімді қалыптастыру.
Мазмұны: ИНТОСАИ кәсіби Құжаттама жүйесі (IFPP)
ИНТОСАИ принциптері базалық және негізгі принциптерден тұрады. Жоғары аудит органдарының халықаралық стандарттары (ИССАИ). ИССАИДЫ іс жүзінде қаржылық қызмет аудиті, тиімділік аудиті немесе сәйкестік аудиті процестерінде қолдану.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметті орындау, аудит жүргізу үшін халықаралық аудит стандарттарын пайдалану, кәсіби саладағы қатынастарды реттейтін заңдарды, нормативтік актілерді түсіну және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2– В1 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру, кәсіби терминологияны меңгеру.
Мазмұны: Англия және ағылшын қоғамы. Менің болашақ мамандығым. Терминология. БАҚ. Оқиғалар, оқиғалардың сипаттамасы. Іскерлік кездесулер, келіссөздер. Кәсіпорын. Ақша.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әдеби тілде әртүрлі тақырыптар бойынша және мамандықтар бойынша жасалған, әдетте жұмыста, оқуда, бос уақытта және т. б. туындайтын нақты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіне білуі, зерттелетін тілдің елінде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе білуі, белгілі немесе ерекше тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама жасай білуі қызығушылық тудыратын тақырыптар, әсерлерді, оқиғаларды, үміттерді сипаттай білу, өз пікірлері мен жоспарларын баяндау және негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В2 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: абстрактілі және нақты тақырыптардағы күрделі мәтіндердің жалпы мазмұнын, соның ішінде жоғары мамандандырылған мәтіндерді түсінуі, Тараптардың кез келгеніне еш қиындықсыз ана тілінде сөйлейтіндермен үнемі сөйлесу үшін жеткілікті жылдам және стихиялы сөйлей білуі, әртүрлі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай білуі және негізгі мәселеге өз көзқарасыңызды білдіре білуі, әр түрлі пікірлердің артықшылығы мен кемшіліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: С1 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: Пікірталас. Экологиялық мәселелер. Қазіргі тенденцияның жаһандануы. Презентациялар. Халықаралық экономикалық қатынастар. Ревю жасаңыз.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі тақырыптағы көлемді күрделі мәтіндерді түсінуі, жасырын мағынаны тануы, сөздер мен сөз тіркестерін таңдауда қиындық туғызбай, жылдам қарқынмен өздігінен сөйлей білуі, ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас жасау үшін тілді қолдана білуі, күрделі тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі хабарлама жасай білуі, мәтінді ұйымдастыру модельдерін, құралдарды меңгергендігін көрсетуі керек байланыстар және оның элементтерін біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нарықтық басқару түріндегі кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде экономикалық ойлауды дамыту.
Мазмұны: Пән ұйым экономикасының ғылым ретіндегі негіздері, қазіргі заманғы өндірісті ұйымдастыруды басқару тетіктері және мақсатқа қол жеткізуге бағытталған шешімдер қабылдаудың практикалық дағдылары туралы теориялық білім алуға бағытталған, оларды іске асыру ұйымның тиімді жұмыс істеуін, бизнесті жүргізуді тиімді жетілдіру құралдарын еркін меңгеруге және өнім сапасы мен өндірістің бәсекеге қабілеттілігін жетілдіруге мүмкіндік беретін дағдыларды игеруді қамтамасыз етеді
Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынның шаруашылық объектісі ретіндегі мәнін, кәсіпорынның ресурстық базасын және өндіріс тиімділігін арттыру резервтерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: квазимемлекеттік сектор субъектілері қызметінің тиімділігіне мемлекеттік аудит жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеру.
Мазмұны: квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметі және олардың жіктелуі. Квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметі мәселелері жөніндегі нормативтік-құқықтық актілер. Квазимемлекеттік сектор субъектілері қызметінің тиімділігіне мемлекеттік аудит жүргізу әдістері мен тәсілдері. Квазимемлекеттік сектор субъектілері қызметінің тиімділігіне мемлекеттік аудит жүргізудің тиімділігін арттыру және оның экономиканың дамуына әсерін бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: аудит жүргізу үшін халықаралық аудит стандарттарын пайдалана отырып, кәсіби қызметті орындайды, Кәсіби саладағы қатынастарды реттейтін заңдарды, нормативтік актілерді түсінеді және бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қаржылық есептілікті жасаудың негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін қарастыру.
Мазмұны: қазіргі экономикалық жағдайда кәсіпорындардың қаржылық есептілігі беретін заманауи, толық және сенімді экономикалық ақпаратсыз Ұйымның экономикалық механизмін басқару қиын.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Қазақстан Республикасы кәсіпорындарының қаржылық есептілігінің құрамы мен мазмұнын білу; қаржылық есептілікте жүйелеу үшін деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеру; қаржылық есептілікте ақпаратты көрсету тәсілдерін меңгеру; кәсіпорындардың қаржылық есептілігін талдаудың тәсілдері мен әдістерін пайдалану дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикасын басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есептің рөлін игеру, оның міндеті ресурстардың барлық түрлерін пайдаланудың қауіпсіздігі мен орындылығын қамтамасыз ету.
Мазмұны: басқару жүйесіндегі бухгалтерлік есеп принциптері мен орны. Есеп саясаты. Салық саясаты. Кассада қолма-қол ақшаны есепке алуды құжаттамалық ресімдеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: пайдаланушылардың мүдделерін қанағаттандыру үшін бухгалтерлік ақпаратты бағалау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда қаржылық көрсеткіштердің мәні мен мазмұны, шаруашылық жүргізуші субъектінің қаржы-шаруашылық қызметінің экономикалық диагностикасына әдістемелік тәсілдердің тұжырымдамалық аппараты мен ғылыми құралдары туралы терең білімді қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың есепке алу-экономикалық ақпаратты Талдамалық өңдеудің практикалық дағдыларын игеруі.
Мазмұны: қаржылық талдаудың теориялық негіздері. Есеп беру ұйымның экономикалық қызметінің нәтижелерін, оның қаржылық және мүліктік жағдайын көрсететін көрсеткіштер жүйесі ретінде. Ұйымның қаржылық нәтижелері мен кірістілігін талдау. Ұйымның ағымдағы қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау. Ұйымның қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін болжамды талдау.
Қалыптасқан құзыреттер: ұйымның ағымдағы және перспективалық қаржылық жағдайы мен қаржылық-шаруашылық қызметінің нәтижелерін бағалау мақсатында экономикалық есептеулер жүргізу үшін қаржылық ақпараттың әртүрлі көздерін талдау және пайдалану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты ұйымдарды басқарудың маңызды функциясы ретінде қаржылық талдау туралы тұтас түсінік беру - қаржылық және басқарушылық талдаудың негізгі әдістерін түсіну және түсіну және оларды басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолдану-өндірістік-шаруашылық, қаржылық және инвестициялық қызметтің әртүрлі бағыттарын талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ХҚЕС пәнінің мақсаты: студенттерде халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының маңызы туралы түсінік қалыптастыру; стандарттарды әзірлеу тарихымен және оларды әзірлеуге әсер ететін факторлармен таныстыру; студенттерді арнайы терминологиямен, ХҚЕС ережелерімен және талаптарымен таныстыру; ХҚЕС құрылымын, құрамын және мазмұнын қарастыру; ақпарат сапасына халықаралық талаптар туралы түсінік алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде мемлекеттік аудит және бақылау жүйесінің жұмыс істеу тиімділігін ұйымдастыру және бағалау қағидаттары саласындағы қазіргі заманғы проблемаларды түсіну, бюджеттік және коммерциялық қызмет салаларындағы бақылау іс-шараларының негізгі кезеңдерінің мазмұны, мемлекеттік аудит әдістерін таңдау, бақылау іс-шараларының нәтижелерін жалпылау және оларды ресімдеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны: мемлекеттік аудиттің теориялық негіздері. Мемлекеттік аудиттің нормативтік-құқықтық негіздері. Мемлекеттік аудитті ұйымдастыру және жоспарлау. Мемлекеттік аудиттің рәсімдік негіздері. Бақылау іс-шарасының мазмұны мен кезеңдері. Бақылау іс-шарасының нәтижелері бойынша есептерді қалыптастыру. Қаржылық есептілік бойынша аудиторлық есептің ерекшеліктері. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау нәтижелерін талдау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларын меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпараттық технологияларды қолдана отырып, мемлекеттік аудитті жүргізу бойынша білім беру мен дағдыларына оқыту. Пән студенттердің заманауи цифрлық технологияларды қолдана отырып, аналитикалық деректерді басқару бойынша теориялық білімдері мен кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Мазмұны: электрондық Ішкі мемлекеттік аудитті Нормативтік-құқықтық реттеу. Электрондық Ішкі мемлекеттік аудит қағидалары. Электрондық Ішкі мемлекеттік аудитті жүргізу тәртібі.Электрондық Ішкі мемлекеттік аудиттің нәтижелері бойынша шешім қабылдау және құжаттарды қалыптастыру тәртібі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қазіргі қоғамның ғылыми дүниетанымын кеңейту және ішкі ұйымдастырушылық-өкімдік құжаттарды әзірлеу үшін IT бағдарламаларын қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде бюджеттік жүйені қалыптастыру және жұмыс істеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Міндеттері: бюджеттің экономикалық мазмұнын және оның макроэкономикалық реттеудегі рөлін, бюджеттік жүйені құру принциптерін, әртүрлі деңгейдегі бюджеттерді қалыптастыру және орындау тәртібін зерделеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: бюджеттік салымдардың тиімділігін бағалау; бюджеттің жасалуын және орындалуын талдау; мемлекеттік бюджеттің құрылымына, бюджет тапшылығын қаржыландыру көздеріне талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР Бюджет жүйесі бюджеттеріне кассалық қызмет көрсету (атқару) мәселелері бойынша мемлекеттік қазынашылық органдарында практикалық жұмыс дағдыларын меңгерген бакалаврларды даярлау. Міндеттері: курсты зерделеу бакалавр студенттерін бюджеттерді атқарудың қазынашылық технологиясының ерекшеліктері бойынша нақты біліммен қамтамасыз ету, оларға заңнамалық және нұсқаулық материалдармен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын үйрету; ҚР Бюджет жүйесі бюджеттерінің кассалық атқарылуының қазынашылық технологиясын ұйымдастыру мәселелері бойынша өз бетінше шешім қабылдауды үйрету болып табылады.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кірістер мен шығыстар бойынша бюджеттерді орындаудың жекелеген қатысушыларының проблемалары мен ықтимал мүдделерінің қақтығыстарына байланысты нақты жағдайларды талдау және дербес бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есебін жүргізу және қаржылық есептілігін жасау қағидаттарын, негіздерін, тәртібі мен ережелерін оқыту.
Мазмұны: мемлекеттік мекемелердің бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік жүйесінің принциптері, әдістері мен ережелері. Бюджеттік сыныптаманы (бағдарламаларды, ерекшеліктерді) ескере отырып, ҚС ҚЕХС шоттарының жоспары. Бюджет жоспарларын есепке алу және орындау. Ақша қаражаттарын есепке алу. Сатып алуды жоспарлау және есепке алу. Жеткізушілермен және сатып алушылармен есеп айырысуды есепке алу. Қызметкерлермен есеп айырысуды есепке алу. № 1 ҚС ҚЕХС "Қаржылық есептілікті ұсыну". № 3 ҚС ҚЕХС "Есеп саясаты, бухгалтерлік бағалаудағы өзгерістер және қателер"
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық есептілікті жасауды білу; ҚЕХС сәйкес бухгалтерлік (қаржылық) есептіліктің құрамы; ҚЕХС сәйкес бухгалтерлік (қаржылық) есептіліктің көрсеткіштерін қалыптастыру әдістемесі;- бухгалтерлік (қаржылық) есептілікті ҚЕХС бойынша есептілікке түрлендіру әдістемесі. ҚЕХС сәйкес қаржылық (бухгалтерлік) есептілік көрсеткіштерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР Мемлекеттік сатып алу саласында камералдық бақылау жүргізу қағидалары және камералдық бақылау кезінде практикалық қолдану дағдылары бойынша теориялық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: мемлекеттік сатып алуды камералдық бақылауды Нормативтік-құқықтық реттеу. бюджет қаражатының жұмсалуын бақылау. Камералдық бақылау жүргізу ережесі. Камералдық бақылау жүргізу тәртібі. Камералдық бақылау сапасын бақылау және Мемлекеттік сатып алуға қатысушылардың шағымдарын қарау сапасын бақылау.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық субъектілердің қызметін талдауға, жоспарлауды жүзеге асыруға, басқаруды ұйымдастырудың ғылыми негізделген қажетті формаларын таңдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР Салық кодексінің талаптарына сәйкес салық есебін жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: Салық есебі Салықтар бойынша салық базасын анықтау үшін ақпаратты жалпылау жүйесін ұсынады.
Қалыптасқан құзыреттер: қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыруға және жүргізуге қабілетті, кәсіпорынның ресурстарын, активтерін пайдалану тиімділігін бағалауға және ұйымның қаржылық жағдайын сипаттайтын негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептеуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық салу негіздерін, ҚР салықтары мен алымдарын есептеу тәртібін, ұйымның салық міндеттемелерін орындау мен жоспарлауды білу жиынтығын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: салық салудың теориялық негіздерін және оның экономикалық мәнін ашу; ҚР-да салық салуды реттеудің құқықтық негіздерін ұсыну; ҚР салық жүйесінде тікелей және жанама салықтардың әрекет ету механизмін ашу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және заңды тұлғалардан салықтарды есептей білу, салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салық аудитін жүргізудің, салық заңнамасын сақтаудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: аудит стандарттары және аудиторлардың кәсіби этикасы, қателер мен алаяқтық, олардың мәнділігін бағалау, аудитор жұмысының сапасын бақылау, салықтық тексеруді жоспарлау, деректерді электронды өңдеудің салық аудиті.Қалыптасатын құзыреттер: әзірлемелік ведомостарды құру, оның дұрыстығын қамтамасыз ету мақсатында түзету бухгалтерлік жазбаларды ресімдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпаратты жинау, өңдеу, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдаудың статистикалық әдістерін игеру және қолдану.
Мазмұны: Пән статистикалық ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тұжырымдамаларын игеруге, статистикалық ғылымның ұйымдастырылуы мен әдіснамасын түсінуге, статистикалық байқау жүргізудің практикалық дағдыларын алуға, қоғамның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық көрсеткіштерді есептеуге бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: статистиканың негізгі ұғымдарын, терминдерін білу, бұқаралық әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын, тенденцияларын анықтай және түсіне білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде практикалық аудиттің тұжырымдамалық және құқықтық негіздерін жүйелі білімдерін қалыптастыру және аудитке ілеспе қызметтер көрсету және аудит нәтижелерін кәсіби практикада пайдалану.
Мазмұны: жоспарлау, ұйымдастыру және аудиторлық тексеру негіздері; аудиторлық қызметті жүзеге асырудың құқықтық негіздері және аудиторлық қызмет стандарттарының нормалары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық бухгалтерлік есептілікті және бухгалтерлік есептің жекелеген бөлімдерін жоспарлау, ұйымдастыру және аудит жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру.
Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2. 2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру.
Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, оқу, зерттеу, іздеу түрлерін қолдана білуі; оқылған көркем мәтіннің мазмұны мен стилистикалық ерекшеліктерін талдай білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 1 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжам жасау. Өзінің жұмысбастылығы туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып әр түрлі диалог жүргізе білуі тиіс, жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты рәсімдеу, әр түрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек; айту, ақпарат тарату, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 2 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті базалық құзыреттерді дамыту.
Мазмұны: Медиа. Саяхат. Жұмыс тағылымдама. Веб-сайттар. Өкініш білдіру. Техникалық прогресс.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: француз тілінің грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін білу. Қарым-қатынас жасай білу, жазбаша қарым-қатынас стилін меңгеру.(Сауалнамалар, құжаттар, түйіндеме)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің "1С: Бухгалтерия" әмбебап бухгалтерлік бағдарламасының мысалында бухгалтердің жұмысын автоматтандыруға бағытталған заманауи бағдарламалық құралдарды игеруі.
Мазмұны: 1С бағдарламалық құралдар пакетінің негізгі мүмкіндіктері: бухгалтерлік есеп 8.3. Құрамы компоненттері және олардың функциялары. 1С пакетімен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістері: Бухгалтерлік есеп 8.3. Бухгалтерлік ақпараттық жүйелердің негізгі мүмкіндіктері мен даму тенденциялары.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қаржылық, басқарушылық және салықтық есепке алуды ұйымдастыру және жүргізу қабілетіне ие, кәсіпорынның ресурстарын, активтерін пайдалану тиімділігін бағалай алады және ұйымның қаржылық жағдайын сипаттайтын негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару және экономикалық процестер заңдылықтарының сандық көріністерін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен әдістер туралы ғылыми түсінік беру.
Мазмұны: Пән кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін экономикалық талдау әдістерін игеруге, әлеуметтік-экономикалық процестерді сандық бағалауды жүзеге асыруға, регрессиялық модельдер құруға және эконометрикалық талдаудың формальды нәтижелерін мазмұнды түсіндіруге және болжамның дәлдігі мен сенімділігін бағалай отырып, зерттелетін көрсеткіштердің болжамды мәндерін табуға бағытталған.
Қалыптасқан құзыреттер: әлеуметтік-экономикалық процестердің өзара байланысын сандық бағалау және байланыстың аналитикалық көрінісін анықтау әдістерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көпөлшемді статистикалық талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, шешілетін міндеттердің сахналанған бөлігінде осы әдістердің қолданбалы аспектілерін игеру және нәтижелерді түсіндіру, тиісті бөлімдермен жұмыс істеу дағдыларына ие болу.
Мазмұны: Пән Қазақстандағы статистиканың даму және ұйымдастыру тарихын зерделеуге; сипаттамалық және талдамалық статистиканың негізі болып табылатын ережелер мен әдістерді білуге; статистикалық әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді зерттеу әдістерімен танысуға; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, есептерді шешуде Статистика теориясын қолданудың практикалық дағдыларын әзірлеуге бағытталған.
Қалыптастырылатын құзыреттер: Статистикалық зерттеу әдістерін; қазіргі заманғы көрсеткіштер жүйесін құрудың, есептеудің және талдаудың әдіснамалық негіздерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық-әдіснамалық және ұйымдық-құқықтық негіздерін оқыту.
Мазмұны: экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық аспектісі және оның объектісі. Экономикалық өсім. Халықты ұтымды жұмыспен қамтуды және әлеуметтік қорғауды мемлекеттік реттеу. Экономиканы реттеудің қаржылық-бюджеттік әдістері
Қалыптасатын құзыреттіліктер: мемлекеттің экономикалық және әлеуметтік саясатын негіздеу бойынша тиісті жұмыстарды жүргізе білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің теориялық білімді игеруін зерттеу және қолданбалы экономикалық-математикалық модельдерді тұжырымдау, оларды талдау және басқару шешімдерін қабылдау үшін пайдалану бойынша қарапайым практикалық дағдыларды игеру.
Мазмұны: экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі түсініктері, пәні және қолдану салалары. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдердің жіктелуі. Белгісіздік пен тәуекел жағдайында шешім қабылдау әдістері. Жаппай қызмет көрсету модельдері
Қалыптасқан құзыреттіліктер: деректердің үлкен көлемін талдай білу. Маркетингтік деректерді өңдеу және түсіндіру үшін экономикалық модельдеу және статистикалық талдау әдістерін меңгеру. Нарықты және тұтынушылардың мінез-құлқын болжау үшін математикалық және статистикалық модельдерді қолдана білу. Деректерді талдау бағдарламаларымен жұмыс істеу дағдылары (мысалы, Excel, R, Python, MATLAB). Маркетингтік әрекеттердің нәтижелерін бағалау мүмкіндігі.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты-теориялық білімді бекіту. Ұйымдастыру-әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерделеу. Кәсіпорынның ұйымдық құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу. Сабақта алынған дағдыларды тәжірибеде қолдану. Құзыреттіліктер: тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және интерпретациялау тәсілдерін, әдістерін меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.