докторы PhD
Білім беру бағдарламасы әлемнің жетекші дене шынықтыру-спорт жоғары оқу орындары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде еңбек нарығы талаптарын ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы бағыт бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды реттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Дене шынықтыру және спорт
8D01404
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдылары бойынша магистр дәрежесін алу. <br/> Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді безендіру түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеулердің деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
3
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар докторанттардың классикалық және пост-классикалық ұтымдылық идеалдарының аясында ғылыми мәселелерді қалыптастыру және шешуді үйренуге бағытталған; көпшілік алдында сөз сөйлеу, ғылыми талқылау және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін таныстыру дағдыларын дамыту. Ғылыми семинардың ерекшелігі - ғылыми семинардың ұйымдастыру формалары докторанттарды бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қосу; Институттың кафедраларында жүргізілетін диссертациялық зерттеулерді сынауға(апробация) қатысу; Ғылыми және ғылыми конференцияларда, симпозиумдарда, форумдарда, дөңгелек үстелдерде, ғылыми пікірталастар мен дебаттарда баяндамалар мен презентациялардың тұсаукесерінде қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер әзірлеу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперименттің әдістерін таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстарды, әдістемелерді, тапсырмаларды және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: қалыптастырушы эксперимент бойынша алынған деректерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін проблема бойынша арнайы курстарды, авторлық бағдарламаларды құрастыру дағдыларына ие болу.
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
Докторлық диссертация
9
Тәжірибені қорғау
13
Докторлық диссертация
7
Докторлық диссертация
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: ҒЖБССҚЕК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
4
Докторлық диссертация
3
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдістемелік мәдениет ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметі мәдениетінің жүйе құраушы компоненті ретінде. Дене шынықтыру-спорттық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің мәдениетінің негізгі компоненті ретінде. Логикалық-әдістемелік тәсіл. Эволюциялық-эпистемологиялық тәсіл. Мәдени-тарихи көзқарас. Педагогикалық шығармашылықтың құрылымдық элементтері. ФКС педагогтарының зерттеу мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдістемелік мәдениет ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметі мәдениетінің жүйе құраушы компоненті ретінде. Дене шынықтыру-спорттық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің мәдениетінің негізгі компоненті ретінде. Логикалық-әдістемелік тәсіл. Эволюциялық-эпистемологиялық тәсіл. Мәдени-тарихи көзқарас. Педагогикалық шығармашылықтың құрылымдық элементтері. ФКС педагогтарының зерттеу мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: тәжірибелік дағдыларды бекіту және диссертациялық зерттеуде тәжірибелік нәтижелерді талдау, интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау<br/> Құзіреттілік: диссертациялық жұмыс тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталды зерттеулер жүргізу
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
18
ҒЗЖ қорғау
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
9
ҒЗЖ қорғау
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
5
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
12
Докторлық диссертация
5
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасы докторанттардың білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Тәжірибеден өтудің жеке жоспары. <br/> Кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша нормативтік, жоспарланған құжаттама. Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттар. Эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Ақпаратты жинау және талдау әдістемесі. Заманауи технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдылары, отандық және шетелдік электрондық дерекқорлармен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік - эксперименттік зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спортшыларды ұзақ мерзімді дайындаудың заманауи жүйесінің теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеуге, ұзақ мерзімді жетілдірудің әртүрлі кезеңдерінде ұзақ мерзімді дайындық, басқару және бақылау дағдыларының жүйесін жоспарлау және құруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спортшыларды ұзақ мерзімді дайындаудың заманауи жүйесінің теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеуге, ұзақ мерзімді жетілдірудің әртүрлі кезеңдерінде ұзақ мерзімді дайындық, басқару және бақылау дағдыларының жүйесін жоспарлау және құруға бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән организмде болып жатқан құрылым, функциялар мен процестер және олардың реттелу механизмдері туралы жүйеленген білімдерді зерттеуге, қоршаған орта жағдайларының өзгерістері мен әсерін ескере отырып, дене белсенділігіне бейімделуді қамтамасыз етуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру мен спортты педагогикалық басқарудың теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерін зерделеуге, оқу құралдары мен әдістері арқылы білім беру ұйымдарындағы педагогикалық мәселелерді шешуге, студенттердің денсаулығын сақтау және нығайту үшін дене дайындығын арттыруға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұтас спорттық-педагогикалық процесс түсінігі. Спорттық-педагогикалық процестің белгілері, қасиеттері мен қасиеттері. Спорттық-педагогикалық үдерістің мақсаты, міндеттері, басқару объектісі. Спорттық-педагогикалық процесті басқару туралы заңдар, принциптер, ережелер. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың құрылымы және жалпы негіздері. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың негізгі топтары. Спорттық-педагогикалық процесті басқару түрлері. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың заманауи моделі.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
Докторлық диссертация
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
Докторлық диссертация
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дене шынықтыру және спорт ғылымын ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Таным әдістері зерттеу құралы ретінде. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің математикалық әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Зерттеудің тарихи-педагогикалық әдістері. Зерттеудің жалпы логикалық әдістері. Зерттеу әдістерін таңдау принциптері.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.