докторы PhD
Білім беру бағдарламасы әлемнің жетекші дене шынықтыру-спорт жоғары оқу орындары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде еңбек нарығы талаптарын ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы бағыт бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды реттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Дене шынықтыру және спорт
8D01404
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көпжылдық дайындықтың жалпы құрылымы және оны анықтайтын факторлар. Спортшыларды көп жылғы даярлаудың қазіргі заманғы жүйесінің теориялық-әдіснамалық негіздері. Көпжылдық дайындық жүйесін жоспарлау және құру заңдылықтары туралы әдіснамалық білім, басқару және бақылау дағдылары. Көпжылдық жетілдірудің әртүрлі кезеңдеріндегі құрылымы мен дайындық әдістемесі. Көпжылдық жетілу процесінде дайындықты күшейтудің негізгі бағыттары. Жүктемелердің динамикасы және ұзақ мерзімді жетілдіру процесінде әр түрлі басым бағыттағы жұмыстардың арақатынасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көпжылдық дайындықтың жалпы құрылымы және оны анықтайтын факторлар. Спортшыларды көп жылғы даярлаудың қазіргі заманғы жүйесінің теориялық-әдіснамалық негіздері. Көпжылдық дайындық жүйесін жоспарлау және құру заңдылықтары туралы әдіснамалық білім, басқару және бақылау дағдылары. Көпжылдық жетілдірудің әртүрлі кезеңдеріндегі құрылымы мен дайындық әдістемесі. Көпжылдық жетілу процесінде дайындықты күшейтудің негізгі бағыттары. Жүктемелердің динамикасы және ұзақ мерзімді жетілдіру процесінде әр түрлі басым бағыттағы жұмыстардың арақатынасы.
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
13
Докторлық диссертация
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық мәтіндерді құру дағдылары бойынша магистр дәрежесін алу. <br/> Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді безендіру түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары мен жанрлары. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және пішімдеу және эмпирикалық зерттеулердің деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелері мен ғылыми нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сынақтарын талқылау; диссертацияны талқылау, оның негізінде кафедра зерттеу жүргізген ұйым болып табылады.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинар докторанттардың классикалық және пост-классикалық ұтымдылық идеалдарының аясында ғылыми мәселелерді қалыптастыру және шешуді үйренуге бағытталған; көпшілік алдында сөз сөйлеу, ғылыми талқылау және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін таныстыру дағдыларын дамыту. Ғылыми семинардың ерекшелігі - ғылыми семинардың ұйымдастыру формалары докторанттарды бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қосу; Институттың кафедраларында жүргізілетін диссертациялық зерттеулерді сынауға(апробация) қатысу; Ғылыми және ғылыми конференцияларда, симпозиумдарда, форумдарда, дөңгелек үстелдерде, ғылыми пікірталастар мен дебаттарда баяндамалар мен презентациялардың тұсаукесерінде қорғау.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу жұмысы нәтижелерінің теориялық, ғылыми-практикалық маңызын анықтау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер әзірлеу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперименттің әдістерін таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстарды, әдістемелерді, тапсырмаларды және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: қалыптастырушы эксперимент бойынша алынған деректерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін проблема бойынша арнайы курстарды, авторлық бағдарламаларды құрастыру дағдыларына ие болу.
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
3
М(Д)ҒЗЖ
7
АБ
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
7
М(Д)ҒЗЖ
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдістемелік мәдениет ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметі мәдениетінің жүйе құраушы компоненті ретінде. Дене шынықтыру-спорттық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің мәдениетінің негізгі компоненті ретінде. Логикалық-әдістемелік тәсіл. Эволюциялық-эпистемологиялық тәсіл. Мәдени-тарихи көзқарас. Педагогикалық шығармашылықтың құрылымдық элементтері. ФКС педагогтарының зерттеу мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдістемелік мәдениет ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметі мәдениетінің жүйе құраушы компоненті ретінде. Дене шынықтыру-спорттық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің мәдениетінің негізгі компоненті ретінде. Логикалық-әдістемелік тәсіл. Эволюциялық-эпистемологиялық тәсіл. Мәдени-тарихи көзқарас. Педагогикалық шығармашылықтың құрылымдық элементтері. ФКС педагогтарының зерттеу мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдістемелік мәдениет ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметі мәдениетінің жүйе құраушы компоненті ретінде. Дене шынықтыру-спорттық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі ФКС педагогтарының ғылыми-зерттеу қызметінің мәдениетінің негізгі компоненті ретінде. Логикалық-әдістемелік тәсіл. Эволюциялық-эпистемологиялық тәсіл. Мәдени-тарихи көзқарас. Педагогикалық шығармашылықтың құрылымдық элементтері. ФКС педагогтарының зерттеу мәдениетін қалыптастырудың ғылыми-әдістемелік негіздері.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық білім саласында кадрлар даярлау.<br/> Мазмұны: Научно-исследовательская деятельность. Әріптестердің жетістіктерімен танысу және ғылыми ақпаратты талқылау. Ғылыми аппаратты анықтаудағы коммуникативтік форма. Кәсіби өріс және талқыланатын материалдың тақырыбын бекіту. Жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу және нәтижелері бойынша әріптестермен өзара іс-қимылды оңтайландыру.<br/> Қалыптасатын дағдылар: пәндік және кәсіби құзыреттіліктерді көпшілікке көрсету.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
20
ҒЗЖ қорғау
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
9
ҒЗЖ қорғау
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
5
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
9
ҒЗЖ қорғау
9
Докторлық диссертация
9
Тәжірибені қорғау
12
Докторлық диссертация
12
Докторлық диссертация
Нақты кәсіпорынның қызметімен, оның құрылымымен, оның өндірістік және басқару бөлімшелерінің негізгі функцияларымен танысу. Еңбекті ұйымдастыруды, өнім өндіру технологиясын, кәсіпорын жұмысының негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін зерттеу. Өндіріс резервтерін анықтау және кәсіпорын жұмысының тиімділігін арттыру жолдарын анықтау. Экономика, ұйымдастыру, жоспарлау және кәсіпорын қызметін басқару бойынша алынған теориялық білімді бекіту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TTFVV 5207 (Г)
5
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасы докторанттардың білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Тәжірибеден өтудің жеке жоспары. <br/> Кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша нормативтік, жоспарланған құжаттама. Кафедраның ғылыми-зерттеу қызметін реттейтін құжаттар. Эмпирикалық зерттеу базасымен жұмыс. Ақпаратты жинау және талдау әдістемесі. Заманауи технологиялармен және онлайн платформалармен жұмыс істеу дағдылары, отандық және шетелдік электрондық дерекқорлармен жұмыс істеу. Ғылыми және тәжірибелік - эксперименттік зерттеулер жүргізу.
4
Докторлық диссертация
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұтас спорттық-педагогикалық процесс түсінігі. Спорттық-педагогикалық процестің белгілері, қасиеттері мен қасиеттері. Спорттық-педагогикалық үдерістің мақсаты, міндеттері, басқару объектісі. Спорттық-педагогикалық процесті басқару туралы заңдар, принциптер, ережелер. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың құрылымы және жалпы негіздері. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың негізгі топтары. Спорттық-педагогикалық процесті басқару түрлері. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың заманауи моделі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұтас спорттық-педагогикалық процесс түсінігі. Спорттық-педагогикалық процестің белгілері, қасиеттері мен қасиеттері. Спорттық-педагогикалық үдерістің мақсаты, міндеттері, басқару объектісі. Спорттық-педагогикалық процесті басқару туралы заңдар, принциптер, ережелер. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың құрылымы және жалпы негіздері. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың негізгі топтары. Спорттық-педагогикалық процесті басқару түрлері. Спорттық-педагогикалық процесті басқарудың заманауи моделі.
1
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: халықаралық конференцияда басылым жариялау үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау мақсатында ғылыми басылымдарды таңдау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялану үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау, саралау және өңдеу.
2
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: халықаралық конференцияда басылым жариялау үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау мақсатында ғылыми басылымдарды таңдау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялану үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау, саралау және өңдеу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: халықаралық конференцияда басылым жариялау үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау мақсатында ғылыми басылымдарды таңдау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялану үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау, саралау және өңдеу.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференцияларда сөйлеген сөздері кейіннен сол конференциялардың материалдарында баяндаманы жариялау докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылауға және докторанттың ғылыми қоғамдастыққа жүргізген ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы жеткізуге бағытталған.
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
Докторлық диссертация
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
Докторлық диссертация
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дене шынықтыру және спорт ғылымын ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Таным әдістері зерттеу құралы ретінде. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің математикалық әдістері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Зерттеудің тарихи-педагогикалық әдістері. Зерттеудің жалпы логикалық әдістері. Зерттеу әдістерін таңдау принциптері.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық практика докторантураның маңызды компоненті болып табылады және жоғары мектепте білім беру және тәрбие үрдісін жүзеге асыру бойынша білім алушылардың практикалық қызметінің түрі болып табылады, ол оқу курстарын оқытуды, студенттердің оқу қызметін ұйымдастыруды, ғылыми-әдістемелік жұмысты, практикалық оқытушылық қызметтің дағдылары мен іскерлігін алуды қамтиды.