гуманитарлық білім бакалавры
Білім беру және ғылым салалары, мемлекеттік және басқару секторы үшін тиімділік проблемасын шешуге қабілетті шығармашылық және жоғары кәсіби қабілетті мамандарды даярлау, қойылатын талаптарға сай тарих бакалаврын даярлау бағытында кәсіптік құзыреттілігі бар кадрларды дайындау
Тарих
6B02202
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзілік тарих
География
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарихи даму процесіндегі экономикалық, материалдық және рухани мәдениет пен қоғамдық ұйымдағы өзгерістерді көрсететін тас, қола және темір дәуірі адамдарының даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді.Археологиялық білім саласындағы фактілік материалдарды ұсынады, археологияны зерттеу өткен мен бүгіннің органикалық бірлігін, адамның пайда болуы туралы іргелі мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді, әлемдік өркениеттің бастапқы көздері туралы идеяны қалыптастырады. Адамның жануарлар дүниесінен бөлініп шығу мәселесі. Антропогенез. Археологиялық дәуірлер,археологиялық мәдениеттер туралы нақты білімдерін қалыптастырумен ұштастырылады. Сондықтан белгілі бір дәуірді сипаттайтын жалпы белгілерді анықтауға ерекше назар аударылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дәстүрлі мемлекеттердің құрылуын, феодалдық құрылысты және негізгі институттардың рөлін талдай отырып, Батыс Еуропа тарихының ортағасырлық кезеңін зерттейді. Әлеуметтік-экономикалық жағдайы, тұрмысы, шіркеуі, тарихи оқиғалары (Ренессанс, Реформация), географиялық ашылулар, отарлау, қақтығыстар мен патша билігі зерттеледі. Курс Батыстың ортағасырлық тарихының фактілеріне сүйене отырып, оның дамуы мен ерекшелігін көрсететін халықаралық/жаһандық проблемалар мен тұжырымдарды жалпылаудың аналитикалық дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дәстүрлі мемлекеттердің құрылуын, феодалдық құрылысты және негізгі институттардың рөлін талдай отырып, Батыс Еуропа тарихының ортағасырлық кезеңін зерттейді. Әлеуметтік-экономикалық жағдайы, тұрмысы, шіркеуі, тарихи оқиғалары (Ренессанс, Реформация), географиялық ашылулар, отарлау, қақтығыстар мен патша билігі зерттеледі. Курс Батыстың ортағасырлық тарихының фактілеріне сүйене отырып, оның дамуы мен ерекшелігін көрсететін халықаралық/жаһандық проблемалар мен тұжырымдарды жалпылаудың аналитикалық дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән индустриалды қоғамның қалыптасу процестерін, модернизацияны, ұлттық мемлекеттердің қалыптасуын, демократиялық саяси жүйелердің және халықаралық қатынастардың әлемдік жүйесінің дамуын зерттейді. Курстың мақсаты студенттерге Батыстағы индустриалды қоғамның қалыптасуы туралы қажетті мағлұматтар беру, сонымен қатар олардың қазіргі замандағы тарихи процестің негізгі тенденциялары мен кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Бұл мақсатқа жету үшін материалдар мен дереккөздерді талдаудың аналитикалық әдістері мен тарихи көзқарасы қолданылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің тарихи сабақтастығы мен дамуын зерттейді. Осы кезеңдегі мемлекеттердің дереккөздері, әскери-саяси тарихы, мемлекеттік құрылымы, әлеуметтік-экономикалық жағдайы және мәдениеті зерттеледі. Курс тарих ғылымының соңғы жетістіктеріне негізделген және Ақ Орда, Моғолстан және Ноғай Ордасы құрамындағы қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуын қарастырады. Пәннің мақсаты-Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру, қазіргі заманға байланысты тарихи оқиғалар мен процестерді талдау және бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған.<br/> Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық программалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи программалау құралдары мен технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақ хандығы тарихының дереккөзі мен тарихнамалық негіздерін тереңдетіп зерттеуге арналған. Курста тарихи дереккөздердің жіктелуі, хандықтың құрылуының алғышарттары, олардың тарихи зерттеудегі маңызы, грек-рим, араб-парсы, шағатай, қытай және түркі деректеріне талдау жасау, сонымен қатар теориялық-методологиялық негіздері мен мамандандырылған осы тарихи кезеңді зерттеу қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазақ шежіресінің қалыптасуы мен тарихи дамуының этноәлеуметтік алғышарттарын, сондай-ақ оның Қазақстан мемлекеттілігіндегі рөлін зерттеуге бағытталған. Мазмұнында тарихи және көне дереккөздерді талдау, әдіснамалық мәселелер, хронологиялық аспектілер, шежіре деректерінің ерекшеліктері, әйелдердің рөлі, жат топтардың деректері мен интерпретациялық қызметтері бар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән XVIII ғасырдан бастап 1991 жылға дейінгі Қазақстанның тарихи өткенінің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Курс қазақ жүздерінің Ресейге қосылуының тарихи алғышарттары мен процесін, патша үкіметінің отаршылдық реформаларын және олардың салдарын, қазақ халқының отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресін, сондай-ақ ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік - экономикалық жағдайын қамтиды. Кеңес кезеңінің тарихы (1917-1991) және оның салдары да зерттеу объектісі болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән Қазақстан тарихы бойынша дереккөздерді зерделеуге, дереккөздің сол кездегі белгілі әлеуметтік жағдайларда болатын тарихи құбылыс ретіндегі табиғатын зерттеуге, пәнін анықтауға бағытталған. Пәннің негізгі түсініктері. Нарративті дереккөздер, деректану принциптері. ежелгі дүние тарихының қайнар көздері: рим-византиялық, парсы, түркі, қытай, моңғол деректерін зерттеу. Ортағасырлық тарихнама. Олардың тарихи дереккөздер ретінде көрсетеді. Оның басқа тарихи пәндермен байланысы. Қосалқы тарихи пәндер. Ауызша халық шығармашылығын талдаудың деректану әдістері. Қазақстан Ресей империясының құрамындағы жаңа кезең, кеңестік кезеңдегі Қазақстан тарихы және тәуелсіз Қазақстан туралы дереккөздер.
4
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән Қазақстан тарихы бойынша дереккөздерді зерделеуге, дереккөздің сол кездегі белгілі әлеуметтік жағдайларда болатын тарихи құбылыс ретіндегі табиғатын зерттеуге, пәнін анықтауға бағытталған. Пәннің негізгі түсініктері. Нарративті дереккөздер, деректану принциптері. ежелгі дүние тарихының қайнар көздері: рим-византиялық, парсы, түркі, қытай, моңғол деректерін зерттеу. Ортағасырлық тарихнама. Олардың тарихи дереккөздер ретінде көрсетеді. Оның басқа тарихи пәндермен байланысы. Қосалқы тарихи пәндер. Ауызша халық шығармашылығын талдаудың деректану әдістері. Қазақстан Ресей империясының құрамындағы жаңа кезең, кеңестік кезеңдегі Қазақстан тарихы және тәуелсіз Қазақстан туралы дереккөздер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны Қазақстан тарихына арналған тарихи еңбектерді зерделеуге бағытталған. Курстың мақсаты Қазақстан тарихнамасының объектісі мен пәнін талдау, тарих ғылымдары жүйесіндегі және тарихи зерттеу құрылымындағы осы пәннің орны мен маңызын анықтау болып табылады. Пән аясында тарихи ғылымды дамытудың әлеуметтік-саяси шарттары, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық мемлекеттерін зерттеу тарихы, XVIII ғасырдан ХХ ғасырдың басына дейінгі Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі, сондай-ақ тарихи зерттеулер тақырыбы қарастырылады. Пән тарихи еңбектерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны Қазақстан тарихына арналған тарихи еңбектерді зерделеуге бағытталған. Курстың мақсаты Қазақстан тарихнамасының объектісі мен пәнін талдау, тарих ғылымдары жүйесіндегі және тарихи зерттеу құрылымындағы осы пәннің орны мен маңызын анықтау болып табылады. Пән аясында тарихи ғылымды дамытудың әлеуметтік-саяси шарттары, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық мемлекеттерін зерттеу тарихы, XVIII ғасырдан ХХ ғасырдың басына дейінгі Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі, сондай-ақ тарихи зерттеулер тақырыбы қарастырылады. Пән тарихи еңбектерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән XVIII ғасырдан бастап 1991 жылға дейінгі тарихи кезеңдерді қамтиды. Мазмұны қазақ жүздерінің Ресейге қосылуы, патша үкіметінің отаршылдық реформалары, ұлт-азаттық күрес, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық жағдайы, кеңестік кезеңнің тарихы және оның салдарын қамтиды. Пән жаңа және қазіргі заман оқиғаларын талдау дағдыларын дамытуға және қазіргі Қазақстанның тарихын түсінуге ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аясында XVII ғасырдан бастап XXI ғасырдың басына дейінгі Еуропа мен Американың жетекші елдерінің тарихи процесі, оның ішінде индустриалды қоғам мен постиндустриалды жүйенің дамуы қарастырылады. Курстың мақсаты-қазіргі уақыттағы тарихи дамудың негізгі тенденциялары мен кезеңдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік әскери-саяси қақтығыстарға, саяси және әлеуметтік-экономикалық құрылымдардың эволюциясына, сондай-ақ қазіргі заманның жаһандық проблемаларына және Батыстың дамуына ерекше назар аударылады. Аналитикалық тәсіл материалдар мен дереккөздерді зерттеу, сондай-ақ саяси және әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау үшін қолданылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Шығыс елдерінің жаңа тарихының өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған. Отаршыл Шығыстың дамуының әлеуметтік-экономикалық және саяси аспектілеріне, отаршылдық жүйенің дағдарысы мен күйреуіне басты назар аударылады. Курс афро-азиялық әлемді деколонизациялау және кейінгі саралау үдерісімен байланысты ұғымдарды, анықтамаларды, фактілер мен оқиғаларды қарастырады. Пәннің мақсатына жету үшін зерттеу әдістері, тарихи деректерді талдау және түсіндіру, талдау дағдылары мен сыни тұрғыдан ойлау қабілеті қолданылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
8
Дипломдық жұмыс
Мамандық бойынша қорытынды аттестаттауды өткізудің мақсаты түлектердің дайындық деңгейінің біліктілік талаптарына сәйкестігін бағалау болып табылады.<br/> Мамандық бойынша кешенді емтиханға базалық пәндер циклінің міндетті компонент пәндері кіреді.<br/> Арнайы пәндерден тақырып таңдау бойынша теориялық және практикалық бөлімді қамтитын дипломдық жобаны орындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәндердің мақсаты-өткенді түсінуді кеңейту, тарихи зерттеулерді байыту және өткен дәуірлер мен мәдениеттер туралы қосымша ақпарат беру. Олар тарихи оқиғалардың егжей-тегжейін ашуға, күндерді, атауларды және белгілерді нақтылауға көмектеседі және өткеннің әлеуметтік-мәдени және саяси контекстін терең түсінуге мүмкіндік береді. Палеография, Тарихи метрология, Тарихи география, ономастика, нумизматика, сфрагистика, геральдика және шежіре сияқты қосалқы тарихи пәндер тарихи зерттеудің ажырамас бөлігі болып табылады. Олар тарихшыларға әртүрлі тарихи дереккөздер мен материалдарды тереңірек зерттеу және талдау үшін құралдар мен әдістерді ұсынады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қоғамдық және жеке тұлғаның құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру<br/> Мазмұны: Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелері; басқару жүйесі, техникалық тапсырма, мақсаттар, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржы құқығы және қаржы; мазмұндық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі<br/> Қалыптастыратын дағдылар: құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті меңгеру дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени құбылыстар мен процестерді зерттеу, мәдени ойлауды және мәдени құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: мәдениеттің негізгі теорияларын, мәдени құбылыстарды талдау әдістерін, Мәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен категорияларын, мәдениет пен өнер тарихын, мәдени дәстүрлерді және олардың қазіргі қоғамға әсерін зерттеу. Мәдениеттің морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениеттің семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Көшпенділер мәдениеті. Прототиптердің мәдени мұрасы. Ортағасырлық мәдениет. Орталық Азия. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетін қалыптастыру. Қазақ мәдениеті XVIII – ХІХ ғасырдың аяғы, ХХ ғасыр. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер контекстінде, жаһандану контекстінде. Қазақстанның мәдени саясаты. "Мәдени мұра" мемлекеттік бағдарламасы<br/> Құзыреттіліктер: мәдени құбылыстарды талдау және түсіндіру, мәдени контекст пен мәдени айырмашылықтарды түсіну, мәдени процестерді сыни тұрғыдан ойлау және бағалау қабілеті, теориялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Болашақ мұғалімдердің кәсіби қасиеттерін бойына сіңіру; <br/> Мазмұны: Университеттегі ағылшын тілінің теориялық курстары бойынша алған білімдерін оқу процесінде қолдануға;аудиторияны және жеке оқушыны зерттеу, олардың қарым-қатынасының мәнін түсіну және талдау мақсатында студенттердің ақыл-ой қабілеттері мен тәрбиесінің дамуын бақылау;<br/> Құзыреттіліктер: Кәсіби құзіреттілікті практикалық іс-әрекетте қолданады.
10
Тәжірибені қорғау
Тәжірибе мақсаты: Белгілі бір ұйымның қызметін зерттеу және бастапқы практикалық тәжірибені меңгеру негізінде арнайы пәндерді оқуда алған білімдерін бекіту, кеңейту, тереңдету және жүйелеу.Практика оқу үдерісінің компоненті және құрамдас бөлігі ретінде. Студенттердің дайындығын толықтырады және байытады, алған білімдерін бекіту және тереңдете отырып, кәсіби қызметке бейімделуге және өзіндік іс-әрекет үшін алғышарттарға ықпал етеді. Дипломдық жұмыс тақырыптары бойынша материалдарды жинақтау және өңдеу.
4
Тәжірибені қорғау
PP
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси процестерді, жүйелер мен институттарды зерттеу, сондай-ақ әртүрлі саяси актерлердің саяси қызметі мен мінез-құлқын талдау. <br/> Мазмұны: саясат теориясын, саяси режимдерді, саяси жүйелерді, саяси мәдениетті, саяси институттарды және саяси басқаруды зерттеуді қамтиды, студенттерге саяси процестер мен оқиғаларды талдау дағдыларын дамытуға және қазіргі қоғамдағы саясаттың маңыздылығын түсінуге көмектеседі<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Мемлекеттен халықаралық деңгейге дейінгі әртүрлі деңгейлердегі саяси процестер мен құбылыстарды түсіну және талдау.<br/> 2. Саяси көшбасшылардың саяси шешімдері мен іс-әрекеттерін сыни тұрғыдан бағалай білу.<br/> 3. Әр түрлі әдістер мен теорияларды қолдана отырып, саяси талдау жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Саясат, экономика, әлеуметтік процестер мен мәдениет арасындағы байланысты түсіну.<br/> 5. Ақпараттандырылған саяси шешімдер қабылдау және саяси сын-қатерлер мен дағдарыстарға жауап беру қабілеті.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны бүкіләлемдік тарих контекстінде түркі халықтарының қалыптасуы мен дамуы туралы ғылыми идеяны қалыптастыруға бағытталған. Түркілердің материалдық және рухани мәдениетінің ерекшеліктері зерттеліп, дәстүрлі өмір салты мен тұрмысы талданады. Бұл курс түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін ашып, олардың бірлігін көрсетеді. Негізгі тақырыптарға прототиптер, ерте орта ғасырлардағы түркі мемлекеттері, XV-ХХ ғасырлардағы түркі халықтары және жаңа тәуелсіз түркі мемлекеттері кіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философияны зерттеудің мақсаты - бізді қоршаған әлемге және оның адаммен қарым-қатынасына жетуді талап ететін және жетістіктерге жетуді талап ететін философиялық білімнің нәтижесі. Өз кезегінде, философиялық доктрина адамға адамның көзқарастарын бекітетін жалпы қағидалар туралы айтады. Адамдар жай ғана ұтымды негізді дамыту керек, соның арқасында дүниетаным біртұтас және адамның ақыл-ойының шынайы тіршілігін қамтамасыз етеді. Оның үстіне, тәжірибелік күш-жігер өз бағыт-бағдарын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастар тарихындағы маңызды мәселелерді зерттеу. Мазмұны: XVII ғасырдағы халықаралық қатынастар және Вестфалия халықаралық қатынастар жүйесінің қалыптасуы. МО XVIII ғасырда. ХVІІІ ғасырдың аяғы мен ХІХ ғасырдың басында Версаль конференциясынан қазіргі уақытқа дейін халықаралық процестер; әлемнің тарихи-саяси картасын, халықаралық дипломатияның рөлі мен орнын пайдалану. Халықаралық қатынастардың биполярлық жүйесі. Батыс-Шығыс Қақтығысы. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар мәселелері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің теориялық білімдерін зерделеуге және дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, оларды талдай білуге бағытталған. Курс аясында студенттер «тарихи дерек», «тарихнамалық шолу», ұғымымен танысып, деректанудың қалыптасуы мен дамуын, тарихи дереккөздердің жіктелуін, деректанулық талдаудың әдістері мен әдістемесін, деректанулық зерттеудің құрылымын, тарихи дереккөз ретінде мерзімді басылымдар мен заңнамалық актілерді, жеке құжаттарды зерттейді.Практикалық сабақтарда студенттер әртүрлі (жазбаша және ауызша) тарихи дереккөздерді талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 2216
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәнді оқыту - білім алушыларда экономика және кәсіпкерлік қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру, бизнес құрылымдарда құжаттама жүргізу. Аналитикалық ойлау дағдыларын игеру, қоғамның әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешу жолдарын Құзыретті іздеу. Курстың қысқаша мазмұны: экономикалық құбылыстардың мәнін, заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуын жүйелі түрде білу. Экономика негіздеріне, кәсіпкерлік идеяны іске асырудың практикалық мәселелеріне, Кәсіпкердің қызметін жоспарлауға, кәсіпкерліктегі негізгі және айналым капиталының маңыздылығына, баға саясатын әзірлеуге, өндіріс шығындарын азайтуға, сондай-ақ өндірістік-коммерциялық қызметтің нысандары мен әдістеріне ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушыларда экономикалық құбылыстардың мәнін, заңдылықтарын, әртүрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуын жалпы білімді кәсіпкерлік белсенділіктің логикасы туралы тұтас идеяны қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ХХ ғасырда маңызды саяси күшке айналған осы аймақтың қалыптасуы мен даму процестерін қарастырады. Пән бүкіл аймақты, сондай-ақ Қытай, Корея түбегі, Жапония, Австралия және Оңтүстік-Шығыс Азия елдерін қоса алғанда, жекелеген елдер мен аймақтарды жан-жақты зерттеуді қамтиды. ҚХР, АҚШ, Жапония және Корей түбегінің мемлекеттері сияқты негізгі факторларға ерекше назар аударылады. Тынық мұхиты аймағының тарихын зерттеу осы кең аймақ елдерінің ұлттық мүдделерін ескере отырып, тиімді сыртқы саяси байланыстар құруға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән архив құжаттарымен жұмыс істеу және оларды жариялау принциптерін түсіну үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Білімнің бұл саласы архивтерді зерттеумен, оларды ұйымдастырумен, сақтаумен және тарихшылардың зерттеу жұмысындағы маңыздылығымен айналысатын ғылыми пән болып табылады. Мұрағаттық құжаттармен жұмыс және оларды жариялау принциптері туралы білімді қалыптастырады. Архивтерді зерттеу әдістері, құжаттардың жіктелуі, материалдарды қалпына келтіру және қорғау зерттелуде. Құжаттану құжаттарды талдауға және жариялауға дайындауға, тізімдемелер мен каталогтар жасауға бағытталған. Мұрағаттардың түрлері және олардың ерекшеліктері зерттеледі, мұрағаттармен жұмыс істеу дағдылары дамиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дүниетаным мен дін мәселелерін зерттеу. Мазмұны: діни сананың жалпы және алуан түрлілігін талдау. Дінді оқытудың дүниетанымдық ұстанымдары мен объективтілігі. Діни сананың ерекшеліктері және зерттеу әдістері. Адамзаттың мәдени тарихында діннің пайда болуы және діннің жалпыға мәлім болу проблемасын шешу жолдары. Діннің шығу тегінің теологиялық, социологиялық, гносеологиялық концепцияларын анықтау. Құзыреттіліктер: әлемдік діннің қалыптасу ерекшеліктерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діннің әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде пайда болуының мистикалық және мифологиялық алғышарттарын, негізгі әлемдік діндер - буддизм, христиандық, исламды қарастырады. Діни наным сенімдердің моральдық аспектілеріне, әлеуметтік тұлғалық жетілудің дамуына және оның дамуында діни өзін-өзі тануға сүйенетін тарихқа деген дұрыс көзқарасқа ерекше назар аударылады. Әлемдік діндер тарихы туралы негізгі мәліметтер келтіріледі, дәстүрлі діни жүйелер мен конфессияларға сипаттама беріледі, олардың әлемдік және ұлттық мәдениетпен байланысы көрсетіледі. Пән әлемдік және негізгі ұлттық діндердің жалпы түсініктерін, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық ахуалды, толеранттылық пен діни төзімділікті тәрбиелеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және студенттердің зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, эссе жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференцияда тезистер дайындайды, дайындық бағыттары бойынша жобалардың тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста ислам мысалында діни-саяси экстремизмнің мәні, оның әлемде, әсіресе Қазақстанда таралуы ашылады. Радикализм мен ваххабизм, діни-саяси экстремизм мен дәстүрлі ислам өкілдері арасындағы теологиялық келіспеушіліктер сияқты мәселелер қарастырылады. Әлемдегі және Орталық Азия мемлекеттеріндегі діни-саяси экстремизмнің ерекшелігі көрсетілген. Діни - саяси экстремизмге қарсы іс-қимылдың тәжірибесі баяндалып, проблемалары талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс осы ұйымның отыз жылдық кезеңіндегі Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының құрылу тарихы мен даму бағыттарын талдайды. ТМД-ның халықаралық-құқықтық мәртебесін қарауға ерекше көңіл бөлінеді. Жаңа тәуелсіз мемлекеттердің экономикалық даму проблемалары, Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың (ЕурАзЭҚ) ерекшеліктері және Беларусь, Қазақстан және Ресейдің Кеден одағының қалыптасуы маңызды орын алады. Посткеңестік кеңістіктегі қақтығыстардың пайда болуын, оларды шешудің себептері мен жолдарын анықтайтын әртүрлі факторлар анықталады.. Сондай-ақ, КСРО тарихының орны мен маңызы, ТМД тарихнамасы, ТМД тарихының хронологиясы, ТМД тарихы туралы мәліметтер және олардың жіктелуі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Шығыс елдерінің еуропалық державалардың отарына айналған немесе оларға тәуелді болған отаршылдық жүйенің ең үлкен даму кезеңін қамтиды, жекелеген шығыс қоғамдарының модернизация импульстарына реакциясын көрсететін елтану материалдарынан тұрады және қоғамдық-саяси реформалардың ерекшеліктері мен ұлт-азаттық қозғалыстың пайда болып дамуы қарастырылады.Еуропалық өркениет пен Шығыстың дәстүрлі қоғамдары арасындағы өзара әрекеттесу параметрлеріне ерекше назар аударылады. Пәннің мақсатына жету үшін дереккөздер мен деректерді талдау, зерттеу және бағалау әдістері, аналитикалық ойлау және тарихи фактілерді жүйелеу қабілеті қолданылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жаһандық контексте әртүрлі аймақтар мен халықтар арасындағы тарихи байланыстарды зерттейді. Ол өзара әрекеттесуге, алмасуға және әсер етуге, шекаралар мен ұлттық шекаралардан асып түсетініне баса назар аударады. Пән дүниежүзілік үрдістерді, сауданы, мәдени алмасуды, көші-қонды және әлемнің әртүрлі бөліктері арасындағы қарым-қатынасты және олардың қазіргі жаһандық тарихты қалыптастыруға әсерін түсіну үшін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-көздермен жұмыс істеу қабілетін дамыту, зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жобалық және зерттеу қызметі Тарихи ақпаратты меңгеру құралы ретінде. Қалыптастыру және танымдық уәждемелерде жұмыс істеу әдістері, зерттеу дағдылары. Студент үшін жаңа қызмет түрлері: макет, репортаж, қойылым, кітап, модель, фотоальбом, конференциялар, электронды презентация. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жобалар мен бағдарламалармен жұмыс істеу кезінде дағдыларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны студенттердің қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестер туралы терең түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында Халықаралық экономикалық интеграцияның рөлі қарастырылады, әлемнің әртүрлі аймақтарындағы экономикалық интеграцияның тәжірибесі зерттеледі. Жаһанданудың теориялық модельдері және жаһандану мен Аймақтық интеграцияны анықтайтын объективті факторлар талданады. Халықаралық интеграцияның практикалық аспектілері, соның ішінде Еуропалық Одақтың тәжірибесі, Америкадағы, Азиядағы және Африкадағы Интеграция және посткеңестік кеңістіктегі экономикалық интеграция тенденциялары зерттелуде. Мегажобаларға халықаралық интеграцияны дамытудың жаңа кезеңі ретінде ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарихи контексте өнердің, фотографияның және киноның рөлін зерттейді. Ол экспрессияның визуалды формалары өткеннің мәдени, әлеуметтік және саяси процестерін қалай бейнелейтінін және әсер ететінін зерттейді. Пән өнер туындыларын, фотографиялық коллекцияларды және кинематографиялық фильмдерді талдайды, олардың маңыздылығы мен тарихты түсінуге және оны түсіндіруге қосқан үлесін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қарапайым адамдардың тарихын, олардың өткен өмірін түсіну үшін олардың өмірі мен әдет-ғұрыптарын зерттейді. Тамақтану, киім-кешек, тұрғын үй, отбасылық өмір және білім беру сияқты күнделікті өмірдің аспектілері зерттеледі. Әлеуметтік және мәдени тәжірибелер, әдет-ғұрыптар мен рәсімдер, сондай-ақ уақыт өте келе олардың өзгеруі қарастырылады. Пән қарапайым адамдардың тарихын және олардың қоғамды қалыптастыруға қосқан үлесін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста елдің қазіргі әлемдік үдерістегі орны мен рөлі талданады, оның жаһандану әлеміндегі жағдайына назар аударылады. Студенттер жаһанданудың Қазақстанға әсері туралы тұтас түсінік алады және жаһандық сын-қатерлер мен мүмкіндіктер контекстіндегі елдің маңыздылығын біледі. Бұл пән Қазақстанның әлемдік қоғамдастықтағы сыртқы саяси қызметін талдау және түсіну дағдыларын дамытады. Пән Қазақстанның әлемдік және аймақтық оқиғалармен және процестермен байланысын тарихи тұрғыдан зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қосалқы тарихи пәндер және оның тарих ғылымында алатын орны. Курсты оқу барысында түп деректерді тану мәселелеріне ерекше көңіл бөлу, анықтау және талдау, зерттеу. Қосалқы тарихи пәндердің жекелеме бөлімдерін оқу барысында түп-деректерді пайдалану, оның тарихи үрдісіндегі орны. Тарихи пәндерді оқу барысында пән бойынша негізгі материалдарды пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны исламға дейінгі Таяу Шығыс пен Сасанид Иранының, Араб халифаты мен Османлы империясының, Үндістан аумағындағы мемлекеттердің және Ұлы Моғолдар империясының, ерте ғасырдағы Қытай мен Қытай конфуциандық империясының, Корея мен Жапонияның, Индокитай және Оңтүстік-Шығыс аралдар әлемінің тарихын зерттеуге бағытталған Азиядан. Сондай-ақ ортағасырлық қоғамдарды талдауға формациялық және өркениеттік тәсілдердің арақатынасы қарастырылуда. Оқыту нәтижелеріне қол жеткізу үшін ғылыми талдау технологиялары, сондай-ақ осы кезеңнің көздерін ғылыми талдау және сынау тәсілдері мен әдістері пайдаланылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты аймақтың саяси және экономикалық мәселелерін, Ресей, АҚШ, Қытай, Түркия және Иранның аймақтағы стратегияларын, жаһанданудың Орталық Азияға әсерін зерттеу, сонымен қатар халықаралық қатынастар жүйесіндегі аймақтың орны мен рөлін анықтау болып табылады. Өңірде болып жатқан үдерістерді терең білу аймақтану саласындағы болашақ мамандарға Қазақстанның аймақ елдерімен ынтымақтастық стратегиясын дұрыс бағытта таңдауда көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Орталық Азия елдерінің тарихи және қазіргі заманғы өзара қарым-қатынастарын, сондай-ақ қазіргі заманғы халықаралық саясат тұрғысында олардың дамуына ықпал ететін факторларды зерттейді. Ол Орталық Азия халықтары мен мемлекеттерінің тарихын қамтиды, аймақтық және жаһандақ халықаралық қатынастар тарихындағы негізгі оқиғаларды қарастырады, сондай-ақ өңір мемлекеттерінің сыртқы саясатының тұжырымдамалық негіздерін зерделейді. Бұл пән Орталық Азия мен оның қазіргі жаһандық халықаралық қатынастар жүйесіндегі орнына қызығушылық танытқан студенттер, зерттеушілер мен саяси талдаушылар үшін маңызды болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
КПәнді өту барысында КСРО-ның 1922 жылы құрылғаннан бастап 1991 жылы жойылғанға дейінгі саяси, әлеуметтік-экономикалық және идеологиялық тарихының негізгі оқиғалары қарастырылады. Пән КСРО-ның қайта құрылуы мен ыдырауына әкелген елдің ішкі және сыртқы саясатының идеологиялық негіздерін, даму факторлары мен себептерін талдайды. Бұрын КСРО-ның құрылуы мен жойылуы, кеңестік атом қаруын құру, диссиденттік, ұлттық және конфессиялық саясат сияқты тақырыптар қамтылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ресейдің 18-20 ғасырдың басындағы Орталық Азия халықтарымен және мемлекеттерімен қарым-қатынасы зерттеледі. Отарлау саясатының дипломатиялық, әскери және мәдени аспектілері, олардың аймақтағы қазіргі геосаяси процестердің қалыптасуына әсері талданады.Сонымен қатар курста Ресей империясының Орталық Азияға қатысты қабылдаған саяси шешімдерінің тарихи жағдайлары мен салдарына және олардың аймақтағы қазіргі жағдайға әсеріне назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Ресей мен Қытайдың Орталық Азияға қатысты саяси стратегияларын талдап көрсетуге бағытталған. Курс аймақтағы екі елдің даму кезеңдері мен саясатының әртүрлі аспектілерін талдайды. Ресей мен Қытайдың тарихи ретроспективадағы және қазіргі кездегі мүдделері мен қарым-қатынастарының қақтығысына, сондай-ақ олардың халықаралық қатынастардың әлемдік жүйесі контекстіндегі Орталық Азиядағы саясатына назар аударылады. Курс студенттердің екі елдің заманауи саясатын және олардың аймақтық актерлермен қарым-қатынасын зерттеудегі аналитикалық дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи технологиялардың тарихты зерттеуге әсерін зерттейді. Оқыту мұрағаттар мен мәліметтер базасы сияқты сандық көздерді жинауды, талдауды және түсіндіруді қамтиды. Ақпаратты сыни бағалау дағдылары дамиды. Цифрлық құралдар игеріліп, тарихи процестерді тереңірек түсінуге және цифрлық дәуірдегі тарихты зерттеу тәсілдерін өзгертуге көмектесетін деректерді визуализация жасалады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тарих антропологиясы - қазіргі заманғы тарихи зерттеулердің ықпалды бағытымен таныстыратын курс. Пәннің мазмұны өткенді зерттеудегі антропологиялық және тарихи тәсілдердің өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Курс антропологиялық бағдарланған тарих эволюциясын ашады, соның ішінде ментальдылық тарихы, микроисториясы, күнделікті тарихы және жаңа мәдени тарихы бар. Онда тарихи-антропологиялық тәсілдің жалпы ерекшеліктері, сондай-ақ осы саладағы ұлттық мектептердің (Франция, Италия, Германия, АҚШ, Ұлыбритания) ерекшеліктері талданады. Тарихты зерделеу тұрғысында тарихшылар мен антропологтар арасындағы пәнаралық диалогқа ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлемдік/жаһандық тарихты зерттеудің әдістемелік мәселелері мен негізгі тәсілдері туралы түсінік қалыптастырады. Мақсаты – жаңа ғылыми білімге жету жолдары туралы, тарихи үдерістегі адам тәжірибесі туралы жүйелі білім, тарих ғылымындағы зерттеу тәжірибесін талдау және әдістемелік рефлексия дағдыларын дамыту. Курста тарихи зерттеулерде қолданылатын жалпы ғылыми және арнайы тарихи әдістерді қамтитын ғылыми әдістердің жіктелуі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлемдік/жаһандық тарихты зерттеудің әдістемелік мәселелері мен негізгі тәсілдері туралы түсінік қалыптастырады. Мақсаты – жаңа ғылыми білімге жету жолдары туралы, тарихи үдерістегі адам тәжірибесі туралы жүйелі білім, тарих ғылымындағы зерттеу тәжірибесін талдау және әдістемелік рефлексия дағдыларын дамыту. Курста тарихи зерттеулерде қолданылатын жалпы ғылыми және арнайы тарихи әдістерді қамтитын ғылыми әдістердің жіктелуі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алтын Орда тарихы Дешті Қыпшақ мемлекетінің тарихы, саяси құрылымы мен қызметі туралы ғылыми білімдерді қалыптастыруға бағытталған пән. Курс Алтын Орданың мәдениеті, этнографиясы, саяси тарихы, тарихи географиясы, экономикасы және археологиясын қамтиды. Бұл пәнді оқытудың мақсаты – Алтын Орданы түркі Еуразиясы тарихындағы шешуші кезең ретінде қарастыру, сонымен қатар оның түркі және әлемдік өркениеттердің дамуына ықпалын көрсету. Курс сонымен қатар Еуразия халықтарының ортақ тарихын объективті және тұтас қабылдауға ықпал ете отырып, түркі және Еуразияның басқа халықтары тарихының аз белгілі аспектілерін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алтын Орда тарихы Дешті Қыпшақ мемлекетінің тарихы, саяси құрылымы мен қызметі туралы ғылыми білімдерді қалыптастыруға бағытталған пән. Курс Алтын Орданың мәдениеті, этнографиясы, саяси тарихы, тарихи географиясы, экономикасы және археологиясын қамтиды. Бұл пәнді оқытудың мақсаты – Алтын Орданы түркі Еуразиясы тарихындағы шешуші кезең ретінде қарастыру, сонымен қатар оның түркі және әлемдік өркениеттердің дамуына ықпалын көрсету. Курс сонымен қатар Еуразия халықтарының ортақ тарихын объективті және тұтас қабылдауға ықпал ете отырып, түркі және Еуразияның басқа халықтары тарихының аз белгілі аспектілерін ашады .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өткен тарихтағы елдер мен халықтар арасындағы байланысты, сондай-ақ жаһанданудың тарихи процестерге әсерін зерттейді. Қазіргі әлемді қалыптастырған дипломатиялық қатынастар, сауда, мәдени алмасулар мен қақтығыстар зерттелуде. Жаһандық институттар, трансұлттық қозғалыстар мен халықаралық ұйымдар, олардың тарихтағы рөлі мен эволюциясы талданады. Жаһандық деңгейде әртүрлі мәдениеттер мен өркениеттердің өзара әрекеті мен әсері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны Батыс пен Шығыстың өркениеттері мен мәдени типтерінің әртүрлілігі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курста Ежелгі Египет, Месопотамия, Ежелгі Иран, Үндістан және Қытай сияқты ежелгі өркениеттер және олардың әлемдік мәдениеттің дамуына қосқан үлесі қарастырылады. Грецияның тарихы әртүрлі кезеңдерде зерттеледі, соның ішінде Крит-Микен, Гомер және архаикалық. Саясаттың саяси дамуы, соның ішінде Спарта мен Афина, сондай-ақ патшалық және республикалық кезеңдегі Ежелгі Македония мен Римнің дамуы талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты Шығыс мемлекеттерінің саяси, экономикалық және әлеуметтік даму ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Мазмұны: Қытай, Жапония, Араб елдері. АСЕН, ОА. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жеке тұлғалық қабілеттер: Шығыс елдерінің жаңа тарихы бойынша базалық тарихи ақпаратты түсіну, сыни талдау және баяндау, көрсетілген кезеңдегі шығыс елдерінің қоғамдық дамуының негізгі тенденциялары талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Археологиялық ескерткіштерді іздеу. Ескерткіштің хроникасын анықтау. Қазбалар. Қазба жұмыстарын жүргізуге арналған материалдар мен жабдықтар. Қазба жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Табылған ескерткіштерді сақтау. Қазба жұмыстарын жүргізу, табылған ескерткіштерді сақтау және тіркеу құжаттары. Материалдарды талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді әртүрлі типтегі және түрлі білім беру ұйымдарының қызметтерімен таныстыру. Білім беретін ортадағы тұлғааралық қарым-қатынас пен психологиялық климатты зерттеу. Оқу барысында алған білімін шғырмашылық ұжымдарда, оқу мекемелерінің сыныптарында қолдану және іске асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PP2