педагогика ғылымдарының магистрі
Пәндік, кәсіби, коммуникативтік, мәдени құзыреттілік дағдыларына ие, Бастапқы әскери дайындық саласында жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті магистрді, педагогті даярлау
Бастапқы әскери дайындық
7M01401
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әскери қызметкерлердің психологиялық және физикалық дайындықтарын кешенді түрде қамтамасыз ету, оларды әскери қызметтің түрлі шарттарына бейімдеу, сондай-ақ әскери тапсырмаларды орындауда жоғары деңгейдегі психологиялық төзімділік пен физикалық шыдамдылықты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Әскери қызметке психологиялық тұрғыдан дайын болу, эмоционалды тұрақтылық пен стреске қарсы тұру қабілеттілігі. Әскери қызметке қажетті физикалық дайындықты игеру, дене шынықтыру мен денсаулықты нығайту. Әскери қызметтің қиыншылықтары, стресстік жағдайлар, қауіп-қатерге төтеп беру дағдылары. <br/> Дамытылатын дағдылар: Әскери стандарттарға сәйкес физикалық жаттығуларды орындау және оларды тиімді игеру. Әскери физикалық стандарттар: Әскери қызметшілер үшін орнатылған физикалық тесттер мен нормативтер, оларды орындау тәсілдері мен дайындық деңгейін бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастарды әскери қызметке және Отанды қорғауға дайындаудың бірыңғай, мақсатты жүйесін әзірлеуге және енгізуге магистранттардың қатысуы.<br/> Мазмұны: «Өзара әрекеттесу» ғылыми категория ретінде. Алғашқы әскери дайындық пәндері және олардың рөлдері. Әртүрлі қатысушылардың: мемлекеттік органдардың, оқу орындарының, әскери ұйымдардың және қоғамдық бірлестіктердің келісілген әрекеттері. Өзара әрекеттестіктің ғылыми негізі. Кешенді тәсіл: Бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру пәндерін біріктіру ерекшеліктері. Ортақ жүйе шеңберінде субъектілердің өзара әрекетін ұйымдастыру. Жастарды әскери қызметке дайындауға жұртшылықты тарту.<br/> Дамытылатын дағдылар: бастапқы әскери дайындықты қамтамасыз ету және сапасын арттыру үшін мұғалімдердің, әкімшіліктің және басқа да мүдделі тараптардың тиімді өзара әрекеттесу дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды қолда бар материалдық және адами ресурстарды тиімді пайдалануға үйрету, сапалы оқытуды қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: Оқыту мақсатын анықтау, сабақ кестесін құру, оқу материалдары мен әдістемелік әзірлемелерді таңдау. Оқу процесін құрал-жабдықтармен, оқу құралдарымен, құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету. Қаржылық және материалдық ресурстарды ұтымды бөлу. Адам ресурстарын пайдалану. Қажетті инфрақұрылымды құру және қолдау. Жаттығу процесін оңтайландыру, қажетсіз кідірістерді жою және оқу уақытын барынша пайдалану.<br/> Дамытылатын дағдылар: оқу іс-әрекетін жоспарлау, бастапқы әскери дайындықтың әртүрлі құрамдас бөліктері арасында ресурстарды бөлу және үйлестіру дағдылары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистратура студенттерінің жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру, аумақтық және азаматтық қорғаныс бойынша білімдерін дамыту.<br/> Мазмұны: Орталық және атқарушы органдардың жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру саласындағы өкілеттіктері. Вонский есеп. Жұмылдыру резерві. Әскери қызмет өткеру ережелері. Резервтік қызмет. Запастағы әскери қызметке түсетін адамдарға қойылатын талаптар. Әскери резервшілерді қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының аумақтық әскерлері. Аумақтық қорғаныс шаралары. Аумақтық және азаматтық қорғаныс саласындағы мемлекеттік реттеу.<br/> Дамытылатын дағдылар: жұмылдыру дайындығын, аумақтық және азаматтық қорғанысты ұйымдастыруда құқықтық білімдерін қолдана білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогтың инновациялық қызметі туралы білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: әскери-педагогикалық білім берудегі инновациялық қызметтің пайда болуының, дамуының алғышарттары, мақсаттары мен міндеттері. Инновациялық қызметтің негізгі түсініктері. Педагогикалық инновациялардың түрлері. Инновациялық білім беру процесі. Инновациялық процестің мәні мен құрылымы. Педагогикалық жаңалықтарды жобалау және іске асыру. Инновацияға кедергі келтіретін факторлар. Инновациялық-педагогикалық қызметтегі рефлексия.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: дербес менеджмент дағдылары, өзінің инновациялық қызметін жүзеге асыру қабілеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери істің заманауи педагогикалық технологияларын игеруде білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік әскери-педагогикалық ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, әскери-ғылыми зерттеулердің, эксперименттік деректерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерімен танысу. Әскери-ғылыми зерттеу жүргізудің жалпы және арнайы әдістерін қолдану.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: әскери-педагогикалық технологиялардың білімі, іскерлігі мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қолданбалы әскери-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қолданбалы эксперименттік зерттеулердің әдістемесі. Қолданбалы зерттеулердің түрлері. Әскери қызметтегі қолданбалы зерттеулер. Қолданбалы педагогикалық зерттеулердегі жасанды және табиғи эксперименттер. Әскери-педагогикалық қолданбалы зерттеулердің әдістемесі. Әскери педагогикалық білім берудің теориясы мен практикасындағы қолданбалы зерттеулер. Мұғалімнің зерттеушілік әрекетінің негізгі дағдылары мен дағдыларын дамыту.<br/> Дамытылатын іскерліктер: әскери педагогикадан қолданбалы зерттеулер жүргізудегі білім мен дағды..
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
6
Ғылыми-зерттеу практикасы
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
9
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
8
Магистрлік диссертация
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: үздіксіз өзін-өзі тану қажеттілігін қалыптастыру, қазіргі заманғы жауынгерге қажетті жеке қасиеттерді дамыту.<br/> Мазмұны: оқушының физикалық, рухани және интеллектуалдық өзін-өзі дамыту тәсілдерін игеру. Кәсіби өзін-өзі тануды қалыптастыру, рухани-адамгершілік қасиеттерді, психологиялық сауаттылықты, ойлау мен мінез-құлық мәдениетін дамыту.<br/> Қалыптасқан дағдылар: білімді тұлғаның рухани-адамгершілік дамуында, психологиялық сауаттылықты, ойлау мен мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагогикалық кадрларды кәсіби даярлауда кіріктірілген оқыту туралы ғылыми көзқарастарды дамыту.<br/> Мазмұны: интегративті метажүйелік ойлау әдістемесі, оқыту мен тәрбиелеудегі интегративті тәсіл, білім берудегі интеграциялық процестер, интеграцияланған оқыту технологиялары; білім беруді интернационалдандыру, оқу пәндерін интеграциялау, білім мен инновацияны біріктіру. Мектептердің, колледждердің және университеттердің білім беру бағдарламаларын интеграциялау; «білім-ғылым-тәжірибе» саласындағы интеграция. Біріктірілген оқыту және инклюзивті білім беру. Метаобъектілер. Бастапқы әскери дайындық пен дене шынықтыру пәндерін біріктіру ерекшеліктері<br/> Дамытылатын дағдылар: кіріктірілген оқыту технологиясын қолдана білу және кіріктірілген байланыстарды орнату.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жеке дамудың ең жоғары деңгейіне (акме) жету мүмкіндігін қамтамасыз ететін заңдылықтар мен механизмдерді білу.
Мазмұны: Тұлға дамуының ғылыми негіздері; қоршаған қоғамда тұлғаның қалыптасуы. Әскери, педагогикалық акмеология. Басқару акмеологиясы, шығармашылық, іргелі акмеология. Сыртқы орта мен қоғам жағдайына бейімделу, тұлғалық өсу, кәсіби маман ретінде өзін-өзі жүзеге асыру.
Қалыптасқан дағдылар: өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту дағдылары
Оқу практикасы
Мақсаты: Жеке дамудың ең жоғары деңгейіне (акме) жету мүмкіндігін қамтамасыз ететін заңдылықтар мен механизмдерді білу.
Мазмұны: Тұлға дамуының ғылыми негіздері; қоршаған қоғамда тұлғаның қалыптасуы. Әскери, педагогикалық акмеология. Басқару акмеологиясы, шығармашылық, іргелі акмеология. Сыртқы орта мен қоғам жағдайына бейімделу, тұлғалық өсу, кәсіби маман ретінде өзін-өзі жүзеге асыру.
Қалыптасқан дағдылар: өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік білім беру жүйесін, оның дамуының қазіргі тенденцияларын қалыптастыру.
Мазмұны: әлемдік білім беру кеңістігі, әлемдік білім беру жүйесі, білім берудегі инновациялар, білім берудегі интеграциялық процестер, әлемдік білім беруді интернационалдандыру, жүйелі тәсіл, педагогикалық ЖОО, инновациялық жоғары мектеп, студенттерді кәсіби даярлау, ЖОО-дағы заманауи технологиялар.
Қалыптасатын дағдылар: білім берудегі инновацияларға, тәлімгерліктің, модератордың, әлеуметтік өзара іс-қимыл технологиялары бойынша тьютордың кәсіби және жеке қасиеттеріне бағдарлану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әскери-патриоттық білім-берудің әдістері, формалары мен құралдары туралы білімдерін қалыптастыру, әскери педагогикалық білім берудегі идеялық-тәрбиелік, әлеуметтік-психологиялық процестерді басқару.
Мазмұны: Оқу, қызметтік және әскери-педагогикалық іс-әрекет жағдайында жеке жауынгер мен әскери ұжымның патриотизмін қалыптастыру, психиканың қызмет ету заңдылықтары мен механизмдерін зерттей отырып, психология ғылымын талдау. Әскери-патриоттық білім-беруді ұйымдастырудың заманауи тәсілдері. Әскери-патриоттық тәрбиенің әдістері мен құралдары, технологиялары
Қалыптасқан дағдылар: әскери-патриоттық тәрбиенің теориялық және қолданбалы негіздерін меңгеру; болашақ сарбаздардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру білімдері мен дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әскери педагогикалық білім берудің мәні, мақсаты, мазмұны, әдістері мен құралдары, ұйымдастыру және жүзеге асыру туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Әскери педагогикалық білім беру философиясы мен әдістемесінің пәні мен міндеттері. Әскери педагогикалық білімнің философиялық-әдістемелік сипаттамасы. Әскери педагогикалық білімнің басқа білім және ғылым салаларымен байланысы. Әскери педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Әскери танымдық процестің мәні, принциптері, заңдылықтары, әдістері, мазмұны, шарттары. Тәрбие мәселелерін талдау құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және нақты ғылыми деңгейлер.
Дамытылатын дағдылар: философиялық және әдістемелік біліммен әрекет ете білу; оқу іс-әрекетіне әдістемелік талдау жүргізе білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, нысандары мен құралдары, әскери-педагогикалық және психологиялық процестерді басқару туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: психиканың жұмыс істеу заңдылықтары мен механизмдерін, оқу, қызметтік және әскери-педагогикалық қызмет жағдайында жауынгер мен әскери ұжымның жеке басының психологиясын қалыптастыруды зерттейтін психологиялық ғылымды талдау.
Қалыптасқан дағдылар: әскери істің әртүрлі бағыттарын білу және бағдарлай білу, Әскери психология мен педагогиканың теориялық негіздерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери білім беру жүйелерін басқару теориясын қалыптастыру .
Мазмұны: білім беру жүйелерін басқару теориялары, білім беру саласындағы басқару заңдылықтары, білім беру процесін басқару ғылымы тұрғысынан түсіну. Әр түрлі деңгейдегі білім беру жүйелері: елдің, субъектінің, қаланың немесе ауданның ауқымында жұмыс істейді. Білім беру мекемесінің ұжымын құрайтын адамдарды басқару, басқару функциялары.
Қалыптасқан дағдылар: әскери-теориялық қызметті жүзеге асыру; әскери-білім беру процестерін жобалау, құру және басқару қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери білім беру жүйесін дамыту, оның даму тенденцияларын талдау бойынша ғылыми көзқарастарды қалыптастыру.
Мазмұны: әскери білім беру кеңістігі, әскери білім беру жүйесі, әскери білім беру деңгейлері, әскери білім берудегі интеграциялық процестер, әскери білім беруді интернационалдандыру, жүйелік тәсіл, кадет корпусы, әскери университетте курсанттарды кәсіби даярлау.
Қалыптасқан дағдылар: әскери білім берудегі басқару дағдылары мен инновациялар, тәлімгерлік жүйесі, модератор, тьютор, әлеуметтік өзара әрекеттесу технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі формасы ретінде. Ғылыми таным әдістері. Ғылыми әскери-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Әскери-педагогикалық білім беру теориясы мен практикасындағы зерттеу. Әскери педагогтың зерттеушілік мінез-құлқының негізгі дағдылары мен дағдыларын дамыту. Зерттеу қызметінің түрлері.
Қалыптастырылатын дағдылар: әскери педагогтың зерттеу қызметінің әдістері туралы білім мен дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің жалпы ережелері, принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: ғылыми зерттеулер теориясы мен практикасының заңнамалық негіздері. Ғылыми зерттеулердің принциптері мен әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. ҒЗЖ-ға қойылатын талаптар. Ғылыми-техникалық ақпарат көздері. ҒЗЖ бойынша есептілік. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу.
Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеу бойынша нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жоспарлау дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-педагогикалық білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Әскери-педагогикалық білімнің басқа ғылымдармен байланысы. Әскери-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Әскери-танымдық процестің принциптері, әдістері, мазмұны, шарттары. Білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Әскери-ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамасы.
Қалыптасқан дағдылар: әдіснамалық біліммен жұмыс істей білу; зерттеулерге әдіснамалық талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-педагогикалық білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Әскери-педагогикалық білімнің басқа ғылымдармен байланысы. Әскери-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Әскери-танымдық процестің принциптері, әдістері, мазмұны, шарттары. Білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Әскери-ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамасы.
Қалыптасқан дағдылар: әдіснамалық біліммен жұмыс істей білу; зерттеулерге әдіснамалық талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің жалпы ережелері, принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: ғылыми зерттеулер теориясы мен практикасының заңнамалық негіздері. Ғылыми зерттеулердің принциптері мен әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. ҒЗЖ-ға қойылатын талаптар. Ғылыми-техникалық ақпарат көздері. ҒЗЖ бойынша есептілік. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу.
Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеу бойынша нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жоспарлау дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери-педагогикалық жүйелерді басқару теориясы бойынша білімдерін дамыту.
Мазмұны: әскери-педагогикалық жүйенің құрамдас бөліктері, әскери-педагогикалық жүйелерді басқару теориялары, әскери-педагогикалық білім беру саласындағы басқару заңдылықтары, оқу-тәрбие процесін басқару ғылымы тұрғысынан түсіну. Әртүрлі деңгейдегі әскери-педагогикалық жүйелер: ел, облыс, қала немесе аудан масштабында. Басқару функциялары, ұжымдарды басқару және әскери-педагогикалық жүйенің процестері.
Дамыған дағдылар: басқару іс-әрекетін жүзеге асыру дағдылары; әскери-педагогикалық жүйелерді жобалау, құру және басқару қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: бастауыш әскери білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Әскери білімнің басқа ғылымдармен байланысы. Әскери-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Оқу-танымдық процестің принциптері, әдістері, мазмұны, шарттары. Білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Зерттеудің әдіснамалық сипаттамасы.
Қалыптасқан дағдылар: әдіснамалық біліммен жұмыс істей білу; зерттеулерге әдіснамалық талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастапқы әскери даярлық міндеттерін тиімді іске асыру үшін қажетті кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, білім беру ұйымдары жағдайында білім алушылармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға, жүргізуге және жетілдіруге қабілетті маманның функцияларын орындауға дайындығын дамыту болып табылады. Мазмұны: пән шеңберінде алғашқы әскери даярлықты ұйымдастырушы-оқытушы қызметінің негізгі міндеттері, функциялары мен бағыттары, кәсіби қызметтің құқықтық және нормативтік негіздері, сондай-ақ маманның кәсіби құзыреттілігі мен жеке қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптар зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери басшыны сабаққа дайындау тәртібін қалыптастыру.
Мазмұны: бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің нысандары мен әдістері. Бастапқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Әскери басшыны сабаққа дайындау тәртібі. Бастапқы әскери дайындықтың оқу-материалдық базасы. Қару мен оқ-дәрілерді сақтау, оларды алу тәртібі. Білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын тексеру және бағалау.
Қалыптастырылатын дағдылар: болашақ кәсіби қызметінде қажетті білім және орындаушылық дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: білім алушыларда Азаматтарды бастапқы кезеңде әскери қызметке даярлауға байланысты өзекті мәселелер мен үрдістер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде бастапқы әскери даярлықты (АӘД) ұйымдастырудың тарихи және заманауи тәсілдері зерделенеді, отандық және шетелдік практика тәжірибесі, нормативтік-құқықтық база талданады, сондай-ақ жастардың әскери қызметке дайындығын қалыптастырудың әдістемелік аспектілері қаралады. Қарулы Күштер құрылымындағы өзгерістер, жаңа технологияларды енгізу, дене шынықтыру мен психологиялық даярлыққа қойылатын талаптардың өсуі, патриоттық тәрбие беру және әскери қызметке уәждемені қалыптастыру мәселелері сияқты қазіргі заманғы проблемалар мен сын-тегеуріндерге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттарға тәлімгер мен жастың өзара жүйелі қарым-қатынасын ақпаратпен және тәжірибемен алмасуға үйрету.
Мазмұны: Тәлімгерлік қызметтің әртүрлі тәсілдері, олардың алғашқы әскери дайындықтың тиімділігін арттырудағы және жастардың тұлғалық өсуіндегі рөлі. Тьюторлық осы саладағы қызығушылықтар мен таланттарды анықтауға арналған тәлімгерлік әдіс ретінде. Менторлық тәлімгерлік әдіс ретінде, онда тәлімгер жастарға әскери қызметте табысты өту үшін қажетті тәжірибе, білім мен дағдыларды меңгеруге көмектеседі. Коучинг тәлімгерлік әдіс ретінде, онда жаттықтырушы жастарға әскери саладағы мақсаттарын анықтауға және оған жетуге көмектеседі.
Дамытылатын дағдылар: әлеуметтік өзара әрекеттесу технологияларындағы модератор, тьютор, ментор, коучтың кәсіби және жеке қасиеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Алғашқы әскери дайындық бойынша жобаларды құрастыру және жүзеге асыру арқылы білім мен дағдыларды нақты жағдайларда қолдана білу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Алғашқы әскери дайындық бойынша жоба түрлері: ғылыми жобалар, оқу жобалары, практикалық жобалар, модельдеу жобалары. Бастапқы әскери дайындықтың нақты жағдайларын шешу үшін зерттелетін тақырыпқа байланысты жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру. Жобалық іс-шараларды жүзеге асыру кезеңдері. Кәсіби тапсырмаларды орындаудың стандартты емес шешімдері және өзіндік тәсілдер. Жобалық әрекеттерді пайдаланудың артықшылықтары,
Мәселелерді шешу дағдыларын дамыту: жағдаяттарды талдау, гипотеза қою, жоспар құру және оларды жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттарға диссертациялық зерттеулерді МАК қорғауға сапалы ұсынуға көмектесу.
Мазмұны: Диссертациялық зерттеу тақырыбын таңдау, зерттеу тақырыбының өзектілігі, тақырыптың даму жағдайы, диссертация құрылымы, диссертациялық зерттеу нәтижелерін апробациялау, диссертацияны дайындау, орындау және қорғау ережелері, баяндаманы презентацияға дайындау, диссертацияны алдын ала қорғау, диссертацияны қарауға жіберілген негізгі құжаттарды қарау, комиссияның қарауына дайындау.
Қалыптасқан дағдылар: диссертацияны дайындау, жобалау және қорғау дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери қызметтің құқықтық негіздерін тереңдетіп оқыту, алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің кәсіби-құқықтық құзыреттілігін қалыптастыруды қамтамасыз ету.
Мазмұны: Қазақстан Республикасы Конституциясының, Әскери доктринаның, Қорғаныс және Қарулы Күштер туралы заңның негізгі ережелері; Мемлекеттің әскери ұйымын құрудың құқықтық мәселелері, Қарулы Күштерді жинақтауды және әскери қызметті құқықтық реттеу. Әскери қызметкерлердің тәртіптік, әкімшілік және материалдық жауапкершілігі туралы заңнама. Мемлекеттің әскери ұйымындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес. Мемлекеттің әскери ұйымындағы құқық қорғау және құқық қорғау қызметінің қазіргі жағдайы
Дамытылатын дағдылар: нормативтік құқықтық актілердің талаптарына сәйкес жастарды әскери қызметке дайындауды ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жастардың кәсіби-құндылық бағыттылығын, патриоттық құндылықтар жүйесін, көзқарастары мен сенімдерін қалыптастыруда білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Әскери-патриоттық тәрбие үздіксіз, мақсатты процесс ретінде. Білім беру ұйымдарындағы әскери-патриоттық клубтардың жұмысы. Жастарға тиімді әскери-патриоттық тәрбие беру үшін жағдай жасау бойынша ғылыми негізделген ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу. Отан қорғаушыға қажетті адамгершілік-патриоттық қасиеттерді қалыптастырудың қолданбалы негіздері.
Дамытылатын дағдылар: еліміздің мәдени-тарихи өткеніне, әскери дәстүрлеріне құндылықтық көзқарас, жастарды құндылық бағдарына бағыттай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Бастапқы әскери дайындық бойынша білім беру бағдарламасының негізгі пәндері бойынша сабақтарды дайындауға және өткізуге магистрант дайындау, университетте әскери-патриоттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.
Мазмұны: ЖОО-да алғашқы әскери дайындық сабақтарының мазмұны, нысандары, әдістері және сабақтарын ұйымдастыру және өткізу құралдары. Бастапқы әскери дайындықты басқаруға арналған білім құрылымы. ЖОО-да алғашқы әскери дайындық және студенттермен әскери-патриоттық тәрбие бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі. Алғашқы әскери дайындық пен әскери-патриоттық тәрбиенің оқу-материалдық базасын жетілдіру және дамыту. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын тексеру және бағалау
Қалыптасқан дағдылар: жоғары оқу орындарының талаптарына сәйкес бастапқы әскери дайындықты басқара білу, бастапқы әскери дайындықты басқару бойынша оқытушының кәсіби іс-әрекетінде қажетті әдістемелік білім мен дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарындағы әскери-патриоттық тәрбие жұмысының әртүрлі тұжырымдамалық негіздерін зерттеу.
Мазмұны: Үздіксіз білім беру жүйесінде Отан қорғаушы тұлғасын тәрбиелеу және дамыту тұжырымдамалары. Оқу процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздері. Әскери-патриоттық тәрбиенің студент жастарды тәрбиелеудің басқа түрлерімен байланысы. Әскери-патриоттық тәрбиенің дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастырудағы рөлі мен маңызы. Ұлттық құндылықтар болашақ әскери қызметшінің әскери-патриоттық тәрбиесі мен тұлғасын дамытудың негізі болып табылады.
Дамытылатын дағдылар: мектеп пен жоғары оқу орындарында әскери-патриоттық тәрбие жұмысының басым бағыттары бойынша іс-шараларды өткізу қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу ережелерін қалыптастыру.
Мазмұны: жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. ҒЗЖ ұйымдастыру, өткізу және бақылау құрылымы. Ғылыми зерттеулердің оқу-материалдық базасы.
Қалыптастырылатын дағдылар: Бастапқы әскери даярлық бойынша ҒЗЖ жүргізу нысандары мен әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистратура студенттерінің жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру, аумақтық және азаматтық қорғаныс бойынша білімдерін дамыту.
Мазмұны: Орталық және атқарушы органдардың жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру саласындағы өкілеттіктері. Вонский есеп. Жұмылдыру резерві. Әскери қызмет өткеру ережелері. Резервтік қызмет. Запастағы әскери қызметке түсетін адамдарға қойылатын талаптар. Әскери резервшілерді қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының аумақтық әскерлері. Аумақтық қорғаныс шаралары. Аумақтық және азаматтық қорғаныс саласындағы мемлекеттік реттеу.
Дамытылатын дағдылар: жұмылдыру дайындығын, аумақтық және азаматтық қорғанысты ұйымдастыруда құқықтық білімдерін қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери-педагогикалық зерттеулер әдіснамасының негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Пән білім алушыларда әскери білім беру және тәрбие саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және қолданбалы негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде педагогикалық және әскери-педагогикалық зерттеулер әдіснамасының іргелі ұғымдары, зерттеу жұмысын ұйымдастырудың қазіргі ғылыми тәсілдері, принциптері мен әдістері зерделенеді. Зерттеу әдістерін таңдауға және негіздеуге, гипотезаларды тұжырымдауға, мақсаттар мен міндеттерді қоюға, сондай-ақ ғылыми зерттеу аппаратын жасауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: сабақтарды мультимедиялық технологиялармен дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Бсатапқы әскери дайындық сабақтарында жұмыс істеуге арналған компьютерлік бағдарламалар. Оқытуда заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдану. Бастапқы әскери дайындық бойынша компьютерлік бағдарламаларды іске асыру тәсілдері мен енгізу нәтижелері.
Қалыптастырылатын дағдылар: мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларын түсіну білімі мен дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әскери қызметтің қазіргі жағдайында робототехникалық жүйелерді әзірлеу, пайдалану және тиімді қолдану принциптерін түсіну үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.Мазмұны: Пәнді оқу барысында әскери робототехниканың даму тарихымен, әлем армияларында роботтық кешендерді қолданудың негізгі бағыттары мен тенденцияларымен танысады. Құрлықтағы, әуе және теңіз ұшқышсыз жүйелерінің дизайн ерекшеліктері, олардың функциялары, бағдарламалық қамтамасыз ету және жасанды интеллект элементтері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: сабақтарды мультимедиялық технологиялармен дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Бастапқы әскери дайындық сабақтарында жұмыс істеуге арналған компьютерлік бағдарламалар. Оқытуда заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдану. Бастапқы әскери дайындық бойынша компьютерлік бағдарламаларды іске асыру тәсілдері мен енгізу нәтижелері.
Қалыптастырылатын дағдылар: мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларын түсіну білімі мен дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-патриоттық тәрбие үздіксіз, мақсатты процесс ретінде жастарды тиімді әскери-патриоттық тәрбиелеу және бастапқы әскери оқыту үшін жағдай жасау бойынша ғылыми негізделген ұйымдастырушылық қызметті жүргізу. Отанды сенімді қорғау үшін қажетті моральдық-патриоттық қасиеттерді қалыптастыру.
Қалыптасқан дағдылар: патриоттық құндылықтар, көзқарастар мен нанымдар жүйесі, елдің мәдени және тарихи өткенін, дәстүрлерін құрметтеу, әскери-патриоттық тәрбиені басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастапқы әскери дайындық философиясының әдіснамалық ерекшелігі. Әскери ғылым философиясының бастапқы әскери дайындықпен және эстетикамен байланысы. Дүниетанымдық ұстанымдарды қалыптастырудағы алғашқы әскери дайындықтың рөлі мен маңызы. Бастапқы әскери дайындықтың басқа өнер түрлерімен өзара қарым-қатынасының әртүрлі аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: философияның жалпы заңдары мен категорияларын және олардың әскери-педагогикалық құбылыстарға әсерін қалыптастыру.
Мазмұны: әскери педагогиканы ғылым ретінде дамыту, оны өзін - өзі тану және өзін-өзі құру мәселелері. Әскери-педагогикалық ғылым пәнін анықтау және талдау. Ғылымның негізгі категорияларының ғылыми мазмұны, олардың әскери-педагогикалық білімнің тұтас жиынтығындағы орны, әскери-педагогикалық терминологияны нақтылау. Әскери-педагогикалық теорияны құру құрылымы мен тәсілдеріне қойылатын негізгі талаптарды негіздеу.
Қалыптасқан дағдылар: әскери-педагогикалық ғылымның дамуын болжау және іргелі және қолданбалы сипаттағы зерттеулер мәселелерін негіздеу.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың зерттеу практикасының негізгі мақсаты-ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерттеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау. Алған дағдылары мен іскерліктерін бекіту үшін тәжірибе алу құзыреттілігін береді.
М(Д)ҒЗЖ
Магистранттың зерттеу практикасының негізгі мақсаты-ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерттеу, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау. Алған дағдылары мен іскерліктерін бекіту үшін тәжірибе алу құзыреттілігін береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық тәжірибе - студенттерді физика мұғалімінің жұмысына табысты дайындаудың бір құралы. Ол студенттерді кәсіби қызметке дайындауға көмектеседі. Бұл оқыту мен білім берудің заңдары мен принциптерін барынша толық түсінуге, кәсіби шеберліктер мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.