педагогика ғылымдарының магистрі
Пәндік, кәсіби, коммуникативтік, мәдени құзыреттілік дағдыларына ие, Бастапқы әскери дайындық саласында жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті магистрді, педагогті даярлау
Бастапқы әскери дайындық
7M01401
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.<br/> Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогтың инновациялық қызметі туралы білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: әскери-педагогикалық білім берудегі инновациялық қызметтің пайда болуының, дамуының алғышарттары, мақсаттары мен міндеттері. Инновациялық қызметтің негізгі түсініктері. Педагогикалық инновациялардың түрлері. Инновациялық білім беру процесі. Инновациялық процестің мәні мен құрылымы. Педагогикалық жаңалықтарды жобалау және іске асыру. Инновацияға кедергі келтіретін факторлар. Инновациялық-педагогикалық қызметтегі рефлексия.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: дербес менеджмент дағдылары, өзінің инновациялық қызметін жүзеге асыру қабілеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери істің заманауи педагогикалық технологияларын игеруде білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: отандық және шетелдік әскери-педагогикалық ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, әскери-ғылыми зерттеулердің, эксперименттік деректерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерімен танысу. Әскери-ғылыми зерттеу жүргізудің жалпы және арнайы әдістерін қолдану.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: әскери-педагогикалық технологиялардың білімі, іскерлігі мен дағдылары.
9
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
6
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
8
Магистрлік диссертация
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: үздіксіз өзін-өзі тану қажеттілігін қалыптастыру, қазіргі заманғы жауынгерге қажетті жеке қасиеттерді дамыту.<br/> Мазмұны: оқушының физикалық, рухани және интеллектуалдық өзін-өзі дамыту тәсілдерін игеру. Кәсіби өзін-өзі тануды қалыптастыру, рухани-адамгершілік қасиеттерді, психологиялық сауаттылықты, ойлау мен мінез-құлық мәдениетін дамыту.<br/> Қалыптасқан дағдылар: білімді тұлғаның рухани-адамгершілік дамуында, психологиялық сауаттылықты, ойлау мен мінез-құлық мәдениетін қамтамасыз етуде қолдану.
4
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік білім беру кеңістігі, әлемдік білім беру жүйесі, білім берудегі инновациялар, білім берудегі интеграциялық процестер, әлемдік білім беруді интернационалдандыру, жүйелік көзқарас, педагогикалық ЖОО, инновациялық мектеп, студенттердің кәсіби дайындығы, ЖОО-дағы заманауи технологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери оқыту мен тәрбиелеудің әдістері, нысандары мен құралдары, әскери-педагогикалық және психологиялық процестерді басқару туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: психиканың жұмыс істеу заңдылықтары мен механизмдерін, оқу, қызметтік және әскери-педагогикалық қызмет жағдайында жауынгер мен әскери ұжымның жеке басының психологиясын қалыптастыруды зерттейтін психологиялық ғылымды талдау.
Қалыптасқан дағдылар: әскери істің әртүрлі бағыттарын білу және бағдарлай білу, Әскери психология мен педагогиканың теориялық негіздерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери білім беру жүйелерін басқару теориясын қалыптастыру .
Мазмұны: білім беру жүйелерін басқару теориялары, білім беру саласындағы басқару заңдылықтары, білім беру процесін басқару ғылымы тұрғысынан түсіну. Әр түрлі деңгейдегі білім беру жүйелері: елдің, субъектінің, қаланың немесе ауданның ауқымында жұмыс істейді. Білім беру мекемесінің ұжымын құрайтын адамдарды басқару, басқару функциялары.
Қалыптасқан дағдылар: әскери-теориялық қызметті жүзеге асыру; әскери-білім беру процестерін жобалау, құру және басқару қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери білім беру жүйесін дамыту, оның даму тенденцияларын талдау бойынша ғылыми көзқарастарды қалыптастыру.
Мазмұны: әскери білім беру кеңістігі, әскери білім беру жүйесі, әскери білім беру деңгейлері, әскери білім берудегі интеграциялық процестер, әскери білім беруді интернационалдандыру, жүйелік тәсіл, кадет корпусы, әскери университетте курсанттарды кәсіби даярлау.
Қалыптасқан дағдылар: әскери білім берудегі басқару дағдылары мен инновациялар, тәлімгерлік жүйесі, модератор, тьютор, әлеуметтік өзара әрекеттесу технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі формасы ретінде. Ғылыми таным әдістері. Ғылыми әскери-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Әскери-педагогикалық білім беру теориясы мен практикасындағы зерттеу. Әскери педагогтың зерттеушілік мінез-құлқының негізгі дағдылары мен дағдыларын дамыту. Зерттеу қызметінің түрлері.
Қалыптастырылатын дағдылар: әскери педагогтың зерттеу қызметінің әдістері туралы білім мен дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің жалпы ережелері, принциптері мен әдістері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: ғылыми зерттеулер теориясы мен практикасының заңнамалық негіздері. Ғылыми зерттеулердің принциптері мен әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. ҒЗЖ-ға қойылатын талаптар. Ғылыми-техникалық ақпарат көздері. ҒЗЖ бойынша есептілік. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу.
Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеу бойынша нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жоспарлау дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-педагогикалық білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Әскери-педагогикалық білімнің басқа ғылымдармен байланысы. Әскери-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Әскери-танымдық процестің принциптері, әдістері, мазмұны, шарттары. Білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Әскери-ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамасы.
Қалыптасқан дағдылар: әдіснамалық біліммен жұмыс істей білу; зерттеулерге әдіснамалық талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: бастауыш әскери білім беру әдіснамасының пәні мен міндеттері. Әскери білімнің басқа ғылымдармен байланысы. Әскери-педагогикалық білім беру әдістемесі қызмет саласы ретінде. Оқу-танымдық процестің принциптері, әдістері, мазмұны, шарттары. Білім беру проблемаларын әдіснамалық талдаудың құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми деңгейлер. Зерттеудің әдіснамалық сипаттамасы.
Қалыптасқан дағдылар: әдіснамалық біліммен жұмыс істей білу; зерттеулерге әдіснамалық талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери басшыны сабаққа дайындау тәртібін қалыптастыру.
Мазмұны: бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің нысандары мен әдістері. Бастапқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Әскери басшыны сабаққа дайындау тәртібі. Бастапқы әскери дайындықтың оқу-материалдық базасы. Қару мен оқ-дәрілерді сақтау, оларды алу тәртібі. Білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын тексеру және бағалау.
Қалыптастырылатын дағдылар: болашақ кәсіби қызметінде қажетті білім және орындаушылық дағдылар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу ережелерін қалыптастыру.
Мазмұны: жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. ҒЗЖ ұйымдастыру, өткізу және бақылау құрылымы. Ғылыми зерттеулердің оқу-материалдық базасы.
Қалыптастырылатын дағдылар: Бастапқы әскери даярлық бойынша ҒЗЖ жүргізу нысандары мен әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: сабақтарды мультимедиялық технологиялармен дидактикалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесі. Бастапқы әскери дайындық сабақтарында жұмыс істеуге арналған компьютерлік бағдарламалар. Оқытуда заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдану. Бастапқы әскери дайындық бойынша компьютерлік бағдарламаларды іске асыру тәсілдері мен енгізу нәтижелері.
Қалыптастырылатын дағдылар: мультимедиялық және ақпараттық білім беру технологияларын түсіну білімі мен дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: әскери-патриоттық тәрбие үздіксіз, мақсатты процесс ретінде жастарды тиімді әскери-патриоттық тәрбиелеу және бастапқы әскери оқыту үшін жағдай жасау бойынша ғылыми негізделген ұйымдастырушылық қызметті жүргізу. Отанды сенімді қорғау үшін қажетті моральдық-патриоттық қасиеттерді қалыптастыру.
Қалыптасқан дағдылар: патриоттық құндылықтар, көзқарастар мен нанымдар жүйесі, елдің мәдени және тарихи өткенін, дәстүрлерін құрметтеу, әскери-патриоттық тәрбиені басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастапқы әскери дайындық философиясының әдіснамалық ерекшелігі. Әскери ғылым философиясының бастапқы әскери дайындықпен және эстетикамен байланысы. Дүниетанымдық ұстанымдарды қалыптастырудағы алғашқы әскери дайындықтың рөлі мен маңызы. Бастапқы әскери дайындықтың басқа өнер түрлерімен өзара қарым-қатынасының әртүрлі аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: философияның жалпы заңдары мен категорияларын және олардың әскери-педагогикалық құбылыстарға әсерін қалыптастыру.
Мазмұны: әскери педагогиканы ғылым ретінде дамыту, оны өзін - өзі тану және өзін-өзі құру мәселелері. Әскери-педагогикалық ғылым пәнін анықтау және талдау. Ғылымның негізгі категорияларының ғылыми мазмұны, олардың әскери-педагогикалық білімнің тұтас жиынтығындағы орны, әскери-педагогикалық терминологияны нақтылау. Әскери-педагогикалық теорияны құру құрылымы мен тәсілдеріне қойылатын негізгі талаптарды негіздеу.
Қалыптасқан дағдылар: әскери-педагогикалық ғылымның дамуын болжау және іргелі және қолданбалы сипаттағы зерттеулер мәселелерін негіздеу.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық тәжірибе - студенттерді физика мұғалімінің жұмысына табысты дайындаудың бір құралы. Ол студенттерді кәсіби қызметке дайындауға көмектеседі. Бұл оқыту мен білім берудің заңдары мен принциптерін барынша толық түсінуге, кәсіби шеберліктер мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.