білім бакалавры
Бастапқы әскери дайындық бойынша жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызы бар міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылықпен және жоғары кәсіби деңгейде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті келесі бағыттарда жүзеге асыра алатын: оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру; Бастапқы әскери дайындық саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; қазіргі ғылыми деңгейде бастапқы әскери дайындық бойынша оқу процесін ұйымдастыру.; ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
Бастапқы әскери дайындық
6B01401
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Автомобиль дайындығы
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OP 2202
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Soc 2107 Әлеуметтік әлем түсінігіндегі әлеуметтану. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтендіру және сәйкестік. Отбасы және қазіргі заман. Девиация, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық және ұлт социологиясы. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технологиялар және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: БӘД бакалаврының лауазымдық міндеттерін табысты орындау үшін қажетті көлемде білім алатын жоғары білікті мамандарды даярлау.<br/> Мазмұны: бағдарлау туралы жалпы түсінік. Көкжиектің жақтарын, жергілікті жерлердегі бағыттарды анықтау әдістемесі. Әскери байланыс бойынша сабақтарды оқыту әдістемесі. Әскери-инженерлік дайындық бойынша сабақ өткізу әдістемесі. Инженерлік кедергілердің мақсатын, жіктелуін зерттеу бойынша сабақтар өткізу әдістемесі. Әскери бөлімшелер басқармасындағы байланыстың мәні, міндеттері. Байланыс құралдары. Радиобайланыс құралдарының жалпы сипаттамасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әскери робототехника негіздері
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы мәдениетті қалыптастыру, рухани-адамгершілік, азаматтық, әлеуметтік, тұлғалық және интеллектуалдық даму, білім алушылардың әлеуметтік табыстылығын, шығармашылық қабілеттерін дамытуды, денсаулығын сақтау мен нығайтуды, оның дамуы мен денсаулық жағдайының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді қамтамасыз етуді, тұлғаның қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ететін өзін-өзі жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әскери-медициналық дайындық оқыту әдістемесімен
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OVPV 3334
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әскери-педагогикалық цикл пәндерінің ішіндегі бастапқы әскери дайындық негіздері студенттерді жалпы білім беретін мектептердегі БӘД мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындаудағы негізгілердің бірі болып табылады және студенттердің оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеуді, оларды практикалық дағдылармен және өзіндік педагогикалық жұмыс үшін теориялық білімді игеруді көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің әртүрлі функциялары туралы кешенді білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Алғашқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери және технологиялық дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларына сипаттама.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Денсаулықты сақтау және насихаттау мәдениетін қалыптастыру<br/> Мазмұны: Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи-ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Тәуелсіз дене тәрбиесі мен спорттың негізгі әдістері.<br/> Қалыптасқан дағдылар: толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың тиісті деңгейін сақтау.
2
РК(с оценкой)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Заманауи сауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
РК(с оценкой)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OBO 1309
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ педагогтар педагог ретінде өзінің жұмысының ғылыми дәлелді дамуын білуі үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеудің этикалық аспектісін сақтай отыра, деректерді жинау және талдау әдістемесін әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ педагогтар этикалық түрде жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері
5
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VIK 3202
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогика туралы ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Білім берудің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдау және шешу қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
Выпускная работа
8
Выпускная работа
Мақсаты: магистрлік жобаны қорғауға дайындау.<br/> Мазмұны: Магистратураның білім беру бағдарламасын игеру. Талапқа сай рәсімделген докторлық диссертацияны қорғауға ұсыну. Талап бойынша басылымға шыққан ғылыми еңбек көшірмелері мен тізімінің болуы. Авторды және қолдану көздерін сілтемесіз көрсету мәніне тексеру (диссертацияны Антиплагиат мәніне тексеру).<br/> Құзыреттіліктер: зерттеудің негізгі тұжырымдамаларын және идеясын қорғау, ұсыну және рәсімдеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ішкі тәртіп ережелері, әскери қызметшілердің жалпы міндеттері және олардың арасындағы қарым-қатынас, негізгі лауазымды тұлғалар мен тәуліктік наряд тұлғаларының міндеттері.<br/> Мазмұны: Жарғының күші Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының (бұдан әрі – Қарулы Күштер) әскери қызметшілеріне, сондай-ақ әскери жиындарға шақырылған әскери міндеттілерге, оларды өткеру кезеңінде әскери қызметтен әскери киім нысанын кию құқығымен босатылған азаматтарға, оны киген кезде қолданылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оны игеру барысында студенттер мәдениет теориясының негіздері (Мәдениеттанудың пәні, негізгі ұғымдары, құрылымы мен қызметтері), сонымен қатар Мәдениеттанудың басты мектептері, бағыттары, тұжырымдамалары туралы түсініктерді алуы тиіс. Оларға мәдениеттану, мәдениет философиясы, мәдениеттің символдық, ойын, психологиялық концепциялары, мәдениет архетиптері теориясы
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мектептегі тәрбие жұмысы, оның әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: кәсіби қасиеттері. Білім берудің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Мазмұны, әдістері, құралдары, оқыту формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқытудың мотивтері, педагогикалық технологиялары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер:<br/> * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды;<br/> * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады;<br/> * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады;<br/> * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалануға ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру, әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгеру.Құзіреттілігі: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VPP 1201
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
10
Тәжірибені қорғау
2
Оқу практикасы
Педагогикалық практика
2
Оқу практикасы
Педагогикалық практика
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саптық дайындықты оқыту негіздері. Саптық дайындықты оқыту әдістері. Саптық байқау. Жеке саптық дайындықты тексеру және бағалау. Саптық үйлесімділікті тексеру және бағалау. Саптық тәсілдер және қарумен қозғалыс. Қаруы бар саптық тұрақ. Орнында автоматпен тәсілдерді орындау. Қарумен бұрылу және қозғалыс. Саптан шығу, бастыққа қарумен келу және одан кету. "Жатық" ("ұрысқа"), "тұр", тәсілдері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, жаңғырту; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
2
РК(с оценкой)
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, жан мен тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. «Мұғалік ел» және «Рухани жаһыры» -жаңа Қазақстанның философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-Дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: болашақ мамандық. Демалыс. Қазіргі тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің Мамандығым. Адам және Табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама./
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әскери жабдықтарды үйрену және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығы. Жеке оқыту, жарғылық оқу — жаттығулар, қарауылдық қызмет, атыс, тактикалық оқу-жаттығулар, далалық инженерлік Іс, оқу маневрлері-осының барлығы, әрқайсысы өзінше, әскерлерді әр түрлі қатынастарда дамыта отырып, олардың жауынгерлік даярлығына және жауынгерлік әзірлігін арттыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жауынгер және әскери ұжымдардың жеке басының жауынгерлік және моральдық-психологиялық қасиеттерін, дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: әскери педагогика мен психологияның жалпы мәселелері Қазақстандағы әскери білім беру жүйесін талдау және оның даму болашағы. Әскери-педагогикалық үрдістің негізгі құрылымдық элементтерінің, тұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясының сипаттамасы және оның оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы рөлі. Қазіргі Қарулы Күштердегі әскери педагогика мен психологияның ғылым және практика ретіндегі рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет жүйесіндегі Философия. Философия танымдық іс-әрекет ретінде, танымдық қатынас ретінде, әлеуметтік және жеке сананың формасы ретінде. Философия дүниетаным ретінде. Философия ғылым ретінде: объект, объект, құрылым, әдістер, функциялар. Философиялық білімнің негізгі мәселелері: адамның айналасындағы әлемнің құбылыстары мен процестерінің пайда болуы, мәні, мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары. Философиялық білімнің ерекшелігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әскери-техникалық дайындық саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру
Мазмұны:"Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиолокациялық кешендерін пайдалану және жөндеу". Практикалық сабақтар теориялық білімді бекіту және тереңдету, П-18 радиолокациялық станция (РЛС) жүйелері мен блоктарының жұмыс істеуін тексеру және баптауын практикалық дағдыларды үйрету, сондай-ақ олардың техникалық жағдайын бағалау мақсатында өткізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: мұғалім қызметінде интерактивті технологияларды қолдану арқылы оқытудың маңызы мен тиімділігін көрсету.
Мазмұны: оқу үрдісінде интерактивті технологиялар балаларды оқылатын пәндермен қызықтырып қана қоймай, мұғалімдердің интерактивті тақталарды шығармашылық және терең ойластыра қолдануы тамаша дамыту мүмкіндіктерін туғызады, сабақтарда білім беру қызметінің қазіргі деңгейін қамтамасыз етеді. Интерактивті технологиялароқыту процесін ұйымдастыру,
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің дербес компьютерлерді құру және олардың бағдарламалық қамтамасыз етілуін ұйымдастырудың теориялық негіздерін оқыту
Мазмұны: жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер "Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиолокациялық кешендерін пайдалану және жөндеу" және "Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиотехникалық құралдарын автоматтандырылған басқару құралдарын пайдалану және жөндеу"ӘҚҚ бойынша жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің түрлі қызметтері туралы кешенді білімді қалыптастыру.
Мазмұны: бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Бастапқы әскери даярлықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің ақпараттық технологиялары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия аймағының жалпы сипаттамасы: халық, экономика және саясат, мәдениет, діндер, халықтардың дәстүрлері. Аймақтағы елдің қауіпсіздігіне қауіп. Қазақстан Республикасының Өңірлік саясаты. Ұлттық қауіпсіздік түсінігі. Ұлттық қауіпсіздік кешенді жүйе ретінде, оның мәні мен құрылымы. Ұлттық қауіпсіздіктің негізгі түрлері: қоғамдық қауіпсіздік; әскери қауіпсіздік; саяси қауіпсіздік; экономикалық қауіпсіздік; ақпараттық қауіпсіздік; экологиялық қауіпсіздік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектептегі бағалау, оқу технологиясының негізгі түрлері мен түсініктері. Бағалау әдістемесі бойынша білім деңгейін анықтау принциптерін түсіну. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері. Оқытуды бағалауға жаңа көзқарас. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдері және оны жүзеге асыру тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім мен дағдыларды көрсету, байыту, АӘД сабақтарында және әскери-патриоттық тәрбие бағдарламасы бойынша практикалық дайындық процесінде алған белгілі бір дағдыларды көрсету, дене шынықтыру сабақтарында және спортпен шұғылдану кезінде алған дене шынықтыруды көрсету. Салауатты өмір салтын насихаттау және дамыту, әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу. Оқушыларда ұжымшылдық, жолдастық, достық, жауапкершілік және өзара көмек сезімдерін тәрбиелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өскелең ұрпақтың дене және психикалық денсаулығын қамтамасыз ету.
Мазмұны: "Денсаулық" түсінігі, оның мазмұны мен өлшемдері. Авторлардың кәсіби көзқарасымен анықталатын осы ұғымның көптеген анықтамалары бар. Салауатты өмір салты-аурудың алдын алу негізі. Онда профилактиканың ең құнды түрі — аурулардың пайда болуының алдын алатын, адамның бейімделу мүмкіндіктерінің ауқымын кеңейтетін аурулардың бастапқы алдын алу іске асырылатынын атап өткен жөн.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Тәжірибені қорғау
Бұл курс болашақ мұғалімдердің өздерінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын дамытуға көзқарастарын қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, курс ынтымақтастық, мәселелерді шешу және көшбасшылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Олар өздерінің педагогикалық және зерттеу дағдыларын тереңдетеді, сондай-ақ өз мамандануына сәйкес практикалық дағдыларды дамытады (дидактика).
Тәжірибені қорғау
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді жан-жақты дамыту, практикада кәсіби біліктілікті жетілдіру және мұғалім (мектепке дейінгі мұғалім, бастауыш сынып мұғалімі, пән мұғалімі, сынып жетекшісінің көмекшісі/кураторы) ретінде жұмыс істеу үшін қажетті пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады