8D01401 Бастапқы әскери дайындық білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
Әскери-педагогикалық білім беру саласында ғылым, білім және мәдени индустриялардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін кәсіби және ғылыми құзыреттерге, оларды практикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдыларына ие болатын ғылыми құзыретті және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Бастапқы әскери дайындық
8D01401
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
13
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тұлғалық-бағдарлы оқыту мен тәрбиелеу технологиясын меңгеру<br/> Мазмұны: Тұлғалық-тәжірибелік-бағдарлы оқытудың білім беру технологиялары. Тұлғаның үйлесімді дамуы. «Білімдер қоғамы» жағдайында адами капиталды дамытудың педагогикалық шарттары. Жеке тұлғаның әлеуметтік-мәдени бейімделуімен терең кәсіби дайындықтың органикалық үйлесімі. Оқушылардың құндылық, интеллектуалдық, адамгершілік және этикалық қасиеттерін дамыту әдістері. Интеллектуалдық ерекшеліктерді диагностикалау әдістері, тұлғаның өзін-өзі бағалау әдістері. Студенттердің оқу және ғылыми-зерттеу әрекеттерін біріктірудің тиімді әдістері. Мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның дамуы үшін идеялар мен білімдерді қалыптастыру.<br/> Құзыреттілік: педагогикалық жобалау дағдылары мен дағдылары, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттарға әскери-педагогикалық білім беру жүйесінде әлеуметтік-тәрбие үдерістерін басқарудың теориялық негіздері мен тәжірибелік әдістерін меңгерту, болашақ Отан қорғаушыларды тәрбиелеуде тиімді басқару модельдерін қолдануға үйрету және осы салада ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандар даярлау.<br/> Мазмұны: Әлеуметтік-тәрбие үдерістерінің теориялық негіздері. Әскери ортада тәрбиелік жұмысты басқару принциптері. Әлеуметтік-тәрбие жұмыстарының негізгі бағыттары. Тәрбие үдерістерін жоспарлау және ұйымдастыру әдістері. Әскери білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік серіктестік. <br/> Құзыреттілігі: Әлеуметтік-тәрбие жұмыстарының құрылымын, мазмұнын жоспарлау және ұйымдастыру қабілеті; тәрбие үдерістерін ғылыми тұрғыда зерттеп, оны жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттарға әскери білім беру жүйесінде қолданылатын заманауи инновациялық педагогикалық технологиялар жөнінде терең теориялық және практикалық білім беру, оларды әскери педагогикалық үдерісте тиімді қолдана білуге үйрету және осы салада ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.<br/> Мазмұны: Әскери білім берудегі инновация түсінігі және оның мәні. Инновациялық педагогикалық технологиялардың теориялық негіздері. Әскери оқытуда қолданылатын заманауи әдістемелер. STEM және STEAM тәсілдерін әскери білім беру саласында қолдану. Цифрлық білім беру ресурстары және қорғалған оқыту жүйелері. Инновациялық технологиялардың тиімділігін бағалау әдістері. <br/> Құзыреттілігі: Инновациялық технологияларды әскери білім беру саласында ғылыми тұрғыда талдап, бағалай білу және зерттеу жобаларын жасай алу .
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интеллект ерекшеліктерін диагностикалау әдістемесін, жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау әдістерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: терең кәсіби дайындық пен оның әлеуметтік-мәдени бейімделу бағдарламаларының органикалық қосылысы. Өзекті ғылыми-зерттеу мәселелерін тиімді шешу, сонымен қатар қоғамның дамуы үшін жаңа ғылыми идеялардың рөлі мен маңыздылығын барабар бағалау, олардың құндылығы мен антропологиялық өлшемін анықтау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: басқарушылық жобалау дағдылары мен дағдылары, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интеллект ерекшеліктерін диагностикалау әдістемесін, жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау әдістерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: терең кәсіби дайындық пен оның әлеуметтік-мәдени бейімделу бағдарламаларының органикалық қосылысы. Өзекті ғылыми-зерттеу мәселелерін тиімді шешу, сонымен қатар қоғамның дамуы үшін жаңа ғылыми идеялардың рөлі мен маңыздылығын барабар бағалау, олардың құндылығы мен антропологиялық өлшемін анықтау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: басқарушылық жобалау дағдылары мен дағдылары, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың әлеуметтену әдістерін меңгеру, өзекті әлеуметтік-тәрбиелік мәселелерді тиімді шешу қажеттілігін қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы құқықтық және нақты-практикалық өлшемдегі негізгі әлеуметтік-тәрбие процестері. Білім берудің тәрбиелік мүмкіндіктері. Студенттермен әскери-патриоттық тәрбие жұмысын жоспарлау. Бастапқы әскери дайындық бойынша аудиториядан тыс сабақтар мен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша Өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. <br/> Қалыптасқан дағдылар: әлеуметтік-тәрбие қызметіндегі білім мен дағдылар; әлеуметтену және эстетикалық коммуникация әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың әлеуметтену әдістерін меңгеру, өзекті әлеуметтік-тәрбиелік мәселелерді тиімді шешу қажеттілігін қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы құқықтық және нақты-практикалық өлшемдегі негізгі әлеуметтік-тәрбие процестері. Білім берудің тәрбиелік мүмкіндіктері. Студенттермен әскери-патриоттық тәрбие жұмысын жоспарлау. Бастапқы әскери дайындық бойынша аудиториядан тыс сабақтар мен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша Өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. <br/> Қалыптасқан дағдылар: әлеуметтік-тәрбие қызметіндегі білім мен дағдылар; әлеуметтену және эстетикалық коммуникация әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялар, Интеграция және пәнаралық пәндер негізінде кәсіби дайындықты жетілдіру.<br/> Мазмұны: алғашқы әскери дайындық және оның пәнаралық. Интеграциялық және пәнаралық аспектілер. Әскери-педагогикалық ғылымдағы пәнаралық тәсілдің эволюциясы. Бастауыш әскери білім берудің интеграциялық аспектілерінің мәні. Интеграция және пәнаралық негізінде әскери пәндерді қалыптастырудың ерекшеліктері мен құралдары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: зерттеу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық дереккөздерді теориялық талдау және жалпылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялар, Интеграция және пәнаралық пәндер негізінде кәсіби дайындықты жетілдіру.<br/> Мазмұны: алғашқы әскери дайындық және оның пәнаралық. Интеграциялық және пәнаралық аспектілер. Әскери-педагогикалық ғылымдағы пәнаралық тәсілдің эволюциясы. Бастауыш әскери білім берудің интеграциялық аспектілерінің мәні. Интеграция және пәнаралық негізінде әскери пәндерді қалыптастырудың ерекшеліктері мен құралдары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: зерттеу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық дереккөздерді теориялық талдау және жалпылау.
5
Докторлық диссертация
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
7
Докторлық диссертация
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
3
Докторлық диссертация
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
4
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
4
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
3
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
3
Докторлық диссертация
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
Докторлық диссертация
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
Докторлық диссертация
Ғылыми семинардың мақсаты: қазіргі шеттілдік білім берудегі докторанттардың ғылыми мәселені қою мен шешуге дайындау, ғылыми зерттеу жұмысының нәтижелерімен таныстыру, көпшілік алдында сөйлеу машықтарын жаттықтыру
3
Докторлық диссертация
Ғылыми семинардың мақсаты: қазіргі шеттілдік білім берудегі докторанттардың ғылыми мәселені қою мен шешуге дайындау, ғылыми зерттеу жұмысының нәтижелерімен таныстыру, көпшілік алдында сөйлеу машықтарын жаттықтыру
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ғылыми тағылымдамадан өту арқылы халықаралық ғылыми ортада тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Зерттеу әдістерін таңдау және қолдану. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу. Ғылыми тағылымдаманың мазмұны, мақсаты және өту тәртібі. Шетелдік ғылыми мекемелермен тәжірибе алмасу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді жоспарлайды және орындайды;<br/> ғылыми тағылымдама барысында алған білімдерін зерттеу жұмысына қолданады;<br/> халықаралық ғылыми ортада кәсіби байланыс орнатады.
7
Докторлық диссертация
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ғылыми тағылымдамадан өту арқылы халықаралық ғылыми ортада тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Зерттеу әдістерін таңдау және қолдану. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу. Ғылыми тағылымдаманың мазмұны, мақсаты және өту тәртібі. Шетелдік ғылыми мекемелермен тәжірибе алмасу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді жоспарлайды және орындайды;<br/> ғылыми тағылымдама барысында алған білімдерін зерттеу жұмысына қолданады;<br/> халықаралық ғылыми ортада кәсіби байланыс орнатады.
5
Докторлық диссертация
5
Докторлық диссертация
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация жазу және қорғау
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация жазу және қорғау
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
5
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны орындау
9
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны орындау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы (жалпы) курстарды жобалау, оқу сабақтарын әзірлеу, жүргізу және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: арнайы курстық бағдарламалар, оқу сабақтарына арналған материалдарды әзірлеу. Технологияларға негізделген оқу сабақтарын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді өткізу, талдау. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту<br/> Құзыреттіліктер: курстық бағдарлама құруға, оқу сабақтарын өткізуге, талдауға қабілетті, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетіне ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы (жалпы) курстарды жобалау, оқу сабақтарын әзірлеу, жүргізу және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: арнайы курстық бағдарламалар, оқу сабақтарына арналған материалдарды әзірлеу. Технологияларға негізделген оқу сабақтарын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді өткізу, талдау. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту<br/> Құзыреттіліктер: курстық бағдарлама құруға, оқу сабақтарын өткізуге, талдауға қабілетті, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетіне ие.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференцияларда зерттеу бойынша мақалалар дайындау және жариялау.
2
Докторлық диссертация
Халықаралық конференцияларда сөйлеген сөздері кейіннен сол конференциялардың материалдарында баяндаманы жариялау докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылауға және докторанттың ғылыми қоғамдастыққа жүргізген ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы жеткізуге бағытталған.
2
Докторлық диссертация
Халықаралық конференцияларда сөйлеген сөздері кейіннен сол конференциялардың материалдарында баяндаманы жариялау докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылауға және докторанттың ғылыми қоғамдастыққа жүргізген ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы жеткізуге бағытталған.
1
Докторлық диссертация
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
1
Докторлық диссертация
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әскери басшыны сабаққа дайындау тәртібін қалыптастыру.
Мазмұны: бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтарды өткізудің нысандары мен әдістері. Бастапқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Әскери басшыны сабаққа дайындау тәртібі. Бастапқы әскери дайындықтың оқу-материалдық базасы. Қару мен оқ-дәрілерді сақтау, оларды алу тәртібі. Білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын тексеру және бағалау.
Қалыптастырылатын дағдылар: болашақ кәсіби қызметінде қажетті білім және орындаушылық дағдылар.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторантың ғылыми-зерттеу практикадан өту үдерісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: заманауи физика-химиялық зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетілікті; компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жетекші орындаушы ретінде химия және жаратылыстану пәндері саласында теориялық және эксперименттік зерттеулерді орындау қабілеті мен дайындығы.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Тәжірибені қорғау
Антропология адам туралы ілім ретінде. Философиялық антропология гуманистік философия ретінде. Педагогикалық антропология: пәні, құрылымы және даму болашағы. Педагогикалық антропология түсінігі. Педагогикалық антропология қазіргі педагогиканың әдістемелік негізі ретінде. Антропологияның интегралдық ретінде қалыптасуы
адам туралы ғылыми білім. Адамды зерделеудегі жүйелі тәсіл. Жеке тұлға, қызмет субъектісі, жеке тұлға, жеке тұлға.