8D01401 Бастапқы әскери дайындық білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
Әскери-педагогикалық білім беру саласында ғылым, білім және мәдени индустриялардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін кәсіби және ғылыми құзыреттерге, оларды практикалық және ғылыми қызметте іске асыру дағдыларына ие болатын ғылыми құзыретті және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
Бастапқы әскери дайындық
8D01401
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интеллект ерекшеліктерін диагностикалау әдістемесін, жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау әдістерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: терең кәсіби дайындық пен оның әлеуметтік-мәдени бейімделу бағдарламаларының органикалық қосылысы. Өзекті ғылыми-зерттеу мәселелерін тиімді шешу, сонымен қатар қоғамның дамуы үшін жаңа ғылыми идеялардың рөлі мен маңыздылығын барабар бағалау, олардың құндылығы мен антропологиялық өлшемін анықтау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: басқарушылық жобалау дағдылары мен дағдылары, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интеллект ерекшеліктерін диагностикалау әдістемесін, жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау әдістерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: терең кәсіби дайындық пен оның әлеуметтік-мәдени бейімделу бағдарламаларының органикалық қосылысы. Өзекті ғылыми-зерттеу мәселелерін тиімді шешу, сонымен қатар қоғамның дамуы үшін жаңа ғылыми идеялардың рөлі мен маңыздылығын барабар бағалау, олардың құндылығы мен антропологиялық өлшемін анықтау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: басқарушылық жобалау дағдылары мен дағдылары, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың әлеуметтену әдістерін меңгеру, өзекті әлеуметтік-тәрбиелік мәселелерді тиімді шешу қажеттілігін қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы құқықтық және нақты-практикалық өлшемдегі негізгі әлеуметтік-тәрбие процестері. Білім берудің тәрбиелік мүмкіндіктері. Студенттермен әскери-патриоттық тәрбие жұмысын жоспарлау. Бастапқы әскери дайындық бойынша аудиториядан тыс сабақтар мен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша Өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. <br/> Қалыптасқан дағдылар: әлеуметтік-тәрбие қызметіндегі білім мен дағдылар; әлеуметтену және эстетикалық коммуникация әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың әлеуметтену әдістерін меңгеру, өзекті әлеуметтік-тәрбиелік мәселелерді тиімді шешу қажеттілігін қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы құқықтық және нақты-практикалық өлшемдегі негізгі әлеуметтік-тәрбие процестері. Білім берудің тәрбиелік мүмкіндіктері. Студенттермен әскери-патриоттық тәрбие жұмысын жоспарлау. Бастапқы әскери дайындық бойынша аудиториядан тыс сабақтар мен тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру. Бастапқы әскери дайындық бойынша Өзін-өзі тәрбиелеуді ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. <br/> Қалыптасқан дағдылар: әлеуметтік-тәрбие қызметіндегі білім мен дағдылар; әлеуметтену және эстетикалық коммуникация әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялар, Интеграция және пәнаралық пәндер негізінде кәсіби дайындықты жетілдіру.<br/> Мазмұны: алғашқы әскери дайындық және оның пәнаралық. Интеграциялық және пәнаралық аспектілер. Әскери-педагогикалық ғылымдағы пәнаралық тәсілдің эволюциясы. Бастауыш әскери білім берудің интеграциялық аспектілерінің мәні. Интеграция және пәнаралық негізінде әскери пәндерді қалыптастырудың ерекшеліктері мен құралдары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: зерттеу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық дереккөздерді теориялық талдау және жалпылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялар, Интеграция және пәнаралық пәндер негізінде кәсіби дайындықты жетілдіру.<br/> Мазмұны: алғашқы әскери дайындық және оның пәнаралық. Интеграциялық және пәнаралық аспектілер. Әскери-педагогикалық ғылымдағы пәнаралық тәсілдің эволюциясы. Бастауыш әскери білім берудің интеграциялық аспектілерінің мәні. Интеграция және пәнаралық негізінде әскери пәндерді қалыптастырудың ерекшеліктері мен құралдары.<br/> Қалыптасқан дағдылар: зерттеу мәселесі бойынша психологиялық-педагогикалық дереккөздерді теориялық талдау және жалпылау.
5
Докторлық диссертация
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
3
Докторлық диссертация
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
4
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
Докторлық диссертация
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
3
Докторлық диссертация
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
Докторлық диссертация
Ғылыми семинардың мақсаты: қазіргі шеттілдік білім берудегі докторанттардың ғылыми мәселені қою мен шешуге дайындау, ғылыми зерттеу жұмысының нәтижелерімен таныстыру, көпшілік алдында сөйлеу машықтарын жаттықтыру
7
Докторлық диссертация
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация жазу және қорғау
9
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны орындау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы (жалпы) курстарды жобалау, оқу сабақтарын әзірлеу, жүргізу және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: арнайы курстық бағдарламалар, оқу сабақтарына арналған материалдарды әзірлеу. Технологияларға негізделген оқу сабақтарын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді өткізу, талдау. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту<br/> Құзыреттіліктер: курстық бағдарлама құруға, оқу сабақтарын өткізуге, талдауға қабілетті, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетіне ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы (жалпы) курстарды жобалау, оқу сабақтарын әзірлеу, жүргізу және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: арнайы курстық бағдарламалар, оқу сабақтарына арналған материалдарды әзірлеу. Технологияларға негізделген оқу сабақтарын, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді өткізу, талдау. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту<br/> Құзыреттіліктер: курстық бағдарлама құруға, оқу сабақтарын өткізуге, талдауға қабілетті, ғылыми және педагогикалық ойлау мәдениетіне ие.
2
Докторлық диссертация
Халықаралық конференцияларда сөйлеген сөздері кейіннен сол конференциялардың материалдарында баяндаманы жариялау докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылауға және докторанттың ғылыми қоғамдастыққа жүргізген ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы жеткізуге бағытталған.
1
Докторлық диссертация
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы дүниежүзілік ғылымның соңғы жетістіктерін меңгеру, белгілі бір саладағы ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында жүзеге асырылады. Тәжірибе кезінде шетелдік ғылыми кеңесшінің басшылығымен докторант диссертацилық жұмысың орындайды, ғылыми әдебиеттерді және зерттеу материалдарын талдайды.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Докторантың ғылыми-зерттеу практикадан өту үдерісі келесі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған: заманауи физика-химиялық зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін өз бетінше жүзеге асыру қабілетілікті; компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жетекші орындаушы ретінде химия және жаратылыстану пәндері саласында теориялық және эксперименттік зерттеулерді орындау қабілеті мен дайындығы.