Педагогикалық ғылымдар магистрі/білім беру бойынша білім беру бағдарламасы 7М001108 - Педагог-профориентолог
Педагогикалық білім беру саласында академиялық дәрежесі бар адамдар үшін мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының тиімділігін арттыруға ықпал ететін білім алушылардың кәсіптік және тұлғалық дамуын талдаудың жаңа тәсілдерін іске асырудың терең кәсіби құзыреттілігі бар магистрлерді даярлау.
Педагог-кәсіби бағдарлаушы (IP)
7M01108
Педагогика және психология факультеті
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; қызметтің әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: персоналдың ұйымдағы жұмысқа қанағаттанушылығын зерттеуді дайындау, ұйымдастыру және жүргізу негіздерін білу және оларды практикада қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек нарығына қатысты статистикалық деректерді талдау әдістері мен әдістерін үйрету<br/> Мазмұны: білім алушыларда статистикалық талдаудың жалпы қағидаттарын, тәсілдері мен әдістерін, еңбек нарығы туралы деректер массивтерін жинау, статистикалық деректерді өңдеу және талдау әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; іріктеп байқауларды ұйымдастыру, топтар құру, динамика қатарларын өңдеу; еңбек ресурстары туралы деректерді бастапқы өңдеу; жұмысқа орналастырудың және еңбек ресурстарының әртүрлі индекстерін есептеу, корреляциялық-еңбек ресурстары мен еңбек нарығын регрессиялық талдау; <br/> Құзыреттіліктер: еңбек нарығындағы жаппай құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын олардың сандық сипаттамалары бойынша дербес зерттеу; макро және микро деңгейлердегі әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың даму тенденцияларын бағалау; әлеуметтік – экономикалық процестер мен еңбек ресурстары нарығының дамуының сандық және сапалық қатынастарын талдау; алынған есептеулер негізінде практикалық нәтижелер мен ұсыныстарды тұжырымдау. пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік факторлар, еңбек процестері, білім беру және кәсіпкерлік қызмет арасындағы қатынастарды зерттеу, сондай-ақ олардың қоғамдық дамуға әсерін талдау<br/> Мазмұны: білім алушылар еңбек әлеуметтануы саласындағы білімді игереді: әлеуметтік-еңбек процестерін социологиялық талдаудың негізгі классикалық және заманауи парадигмалары, әлеуметтік білім беру институтының тұжырымдамалары мен зерттеулері және оның басқа әлеуметтік институттармен байланысы, ғылым салаларының, экономика салаларының және басқа да қызмет түрлерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтары; сыни талдаудың әртүрлі цифрлық құралдары мен әдістерін қолдана отырып, еңбек нарығын зерттеудің озық дағдыларын алады, еңбекті қолданудың әртүрлі кәсіптік салалары мен экономика салалары тұрғысынан кәсіптік еңбек нарығындағы өзгерістердің ықтимал тенденциялары туралы сенімді ақпаратты іздеу әдістерін үйренеді. <br/> Құзыреттіліктер: еңбек қатынастары мен жұмыспен қамту саласын зерделеу кезінде қазіргі заманғы әлеуметтанулық талдаудың тұжырымдамалық аппаратын қолдану; еңбек пен өнімді қызметті қолданудың әртүрлі салалары мен салаларының ерекшеліктерін кең түсінуді меңгеру; қазіргі білім беру проблемаларын талдау және алған білімдерін практикада қолдану; еңбек нарығындағы үрдістердің өзгеруін болжау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіптік дамуға ықпал ететін және білім алушылардың жеке мүдделері мен мансаптық мақсаттарына сәйкес келетін курстарды таңдау стратегияларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: білім алушылар мектептің негізгі бейінін қолдайтын элективті курстарды мектептің базалық оқу жоспарына енгізу арқылы оқушылардың өзін-өзі анықтау мәселелерін шеше алады. Болашақ педагог-кәсіптік бағдар беруші жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі анықтауы бойынша белсенділігін ынталандыру нысандарын үйренеді, олардың мүдделеріне, қажеттіліктері мен өмірлік мақсаттарына барынша сәйкес келетін қосымша білім көлемін еркін таңдауға мүмкіндік жасайды.<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби таңдау процесінде түлектердің белсенді ұстанымын ынталандыру; оқушыларды оқытудың қосымша кәсіби бағдарлау траекториясын қалыптастыру; оқушының кәсіби қабілеттерін анықтау және элективті курстарды таңдауға көмектесу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
8
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: үнемі бақылау дағдыларын дамыту, мамандық таңдауды қолдау және қажеттіліктерге байланысты оқытудың жеке траекториясын қалыптастыру<br/> Мазмұны: оқушылардың кәсіптер мен оларға қойылатын талаптар туралы білімдеріндегі мүмкін олқылықтарды анықтау дағдыларын игеру, ал білім мен дағдыларды игеру, оқушыларға өздері туралы, сондай-ақ әртүрлі кәсіптердің талаптары туралы хабардар болуына көмектесу. Студенттер оқу процесінде (белгілі бір кәсіппен байланысты) және олардың кәсіби таңдауына қатысты шешім қабылдау процесінде студенттерге сындарлы қолдау көрсете алады<br/> Құзыреттіліктер: шешім қабылдау дағдыларын, белсенділік пен тұрақтылықты дамытуға көмек көрсету; кәсіби таңдау процесінде түлектердің позицияларын жандандыру; түлектердің кәсіби перспективалары мен негізгі даму тенденцияларын анықтау; мектеп түлектерінің кәсіби таңдауының жалпы көрінісін анықтау; Кәсіптік бағдар беру жұмысының басым бағыттарын анықтау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымды және оның ресурстарын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: негізгі ұғымдарды, теорияларды және басқару модельдерін игеру. Жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыру. Ұйымға әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды талдай білу. Нақты жағдайларды зерттеу және теориялық білімді практикада қолдану. Ұжыммен тиімді қарым-қатынас жасау және командаларды басқару қабілеттерін дамыту. Ұйым деңгейінде стратегияларды әзірлеу және іске асыру тәсілдерін зерттеу.<br/> Құзыреттіліктер: делегация, коучинг, басқару, өзіндік жұмыс, клиенттерге бағдарлау, ынтымақтастық, тұлғааралық дағдылар, ұйымшылдық, процеске бағдарлану, белсенді қызмет, Шабыт, шешім, сендіру қабілеті және т. б.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек нарығының жұмыс істеу негіздерін, оның құрылымын, динамикасын және экономикалық процестермен өзара іс-қимылды игеру
Мазмұны: жалақыны, жұмыспен қамтуды және жұмыссыздықты қалыптастыру тетіктерін түсіндіретін негізгі ұғымдар мен модельдерді; жұмыссыздықты төмендету жөніндегі шараларды, кәсіптік дағдыларды қалыптастыруды және қызметкерлердің әлеуметтік қорғалуын қолдауды қоса алғанда, еңбек нарығын реттеуге бағытталған мемлекеттік саясаттың әртүрлі стратегиялары мен құралдарын зерделеу. Экономикалық өсу, технологиялық өзгерістер, демографиялық өзгерістер және көші - қон сияқты макро және микроэкономикалық факторлардың еңбек нарығына әсерін зерттеу. Цифрландыру, жаһандану және жұмыс берушілердің талаптарын өзгерту сияқты еңбек нарығындағы заманауи сын-қатерлер мен үрдістерді талқылау.
Құзыреттері: еңбек әлеуетін дербес зерделеу және адами әлеуетті дамыту индексін есептеуді жүргізу; өңірдің және елдің еңбек ресурстарының жұмыспен қамтылуын айқындау; өңірлік еңбек нарығының даму үрдістерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: динамикалық еңбек нарығы жағдайында мансап жолын тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті дағдылар мен білімді қалыптастыру
Мазмұны: мансаптық процестерді зерттеудің заманауи тенденцияларын зерттеу, жеке тұлға, ұйым және қоғам деңгейінде іскерлік мансап пен мансаптық процестерді басқарудың мәні мен түрлерін игеру. Мансап жолын жоспарлауға (қызметкерлерді тарту, іріктеу, жалдау, персоналды дамыту, жұмыс пен қызметкерлерді бағалау, лауазымдық ауысулар) ерекше назар аударылады.
Құзыреттіліктер: қызметкерлердің өзін-өзі бағалауы және кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін арнайы тесттермен жұмыс істеу; әртүрлі мансаптық мақсаттарды анықтау: географиялық орналасуы, белсенді демалысқа арналған ресурстар, қызметкердің әлеуетін арттыру және оның дамуына ықпал ету; шығармашылық бағыт және т. б.; консультациялар өткізу бойынша бағдарламалар мен іс-шараларды әзірлеу, енгізу және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тиімді мансаптық дамуға және еңбек нарығында мүмкіндіктер іздеуге ықпал ететін кәсіби байланыстарды құру және қолдау дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: акт және БАҚ-ты кәсіптік бағдарлау жұмысындағы дәстүрлі тәсілдерді, мансапты дамытуға арналған ресурстар мен құралдарды қолдау, жақсарту және одан әрі дамыту құралы ретінде қолдану; қолданыстағы қызметтердің, желілік ресурстардың және мансапты дамыту, түрлендіру және басқару құралдарының құралы ретінде; қолдау үшін әкімшілік құрал ретінде, әртүрлі секторларда үздіксіз кеңес беру құралы ретінде (білім беру, оқыту, жұмысқа орналастыру және әлеуметтік сала)
Құзыреттіліктер: мансап туралы ақпаратқа қол жеткізуде және пайдалануда АКТ қолдану, мысалы, курстар мен бос жұмыс орындарының дерекқорлары; жарияланымдар мен ақпараттың басқа түрлерін пайдалану және жүйелеу; виртуалды оқытуды қолдану, мысалы, онлайн модельдеу; электрондық портфолио құру; кәсіптік бағдарлауда интернет-интерактивті жүйелерді және басқа қосымшаларды пайдалану;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кеңес беру қызметіндегі этикалық мінез-құлықтың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, күрделі кәсіби жағдайларда негізделген және этикалық дұрыс шешім қабылдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әр түрлі көздерден теориялық білімді іздеу және сыни таңдау, мектеп оқушыларының кәсіби бағдарлауында консультациялық ойлау мен практиканы дамыту және олардың кәсіби қабілеттері мен қызығушылықтарын анықтау үшін зерттеу нәтижелерін қолдану. Кеңес берудегі кәсіби этиканың маңыздылығын түсіну, мектеп оқушыларымен кеңесудің әртүрлі жағдайларында этикалық тәсілдерді қолдану дағдылары. Мектеп қоғамдастығындағы әр түрлі мамандар арасындағы қарым-қатынас пен ынтымақтастықты құру, кәсіби құндылықтар мен мінез-құлық үлгілерін ұстану дағдыларын дамыту.
Құзыреттіліктер: белгілі бір кәсіби құндылықтарға ие болуды, сондай-ақ нақты жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін білуді көздейтін этикалық және жеке құзыреттерді қолдану; мектеп қоғамдастығында кәсіби қарым-қатынас және ынтымақтастық дағдыларын қолдану; этиканы сақтау қажеттілігін түсіну және олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, олардың әл-ауқатын психологиялық тұрғыдан қолдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың тұлғалық және әлеуметтік дамуына ықпал ететін коммуникативті дағдылар деңгейін диагностикалау және бағалау әдістері мен құралдарын меңгеру.
Мазмұны: Мектеп оқушыларының коммуникативті қабілеттерін диагностикалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Т.Ханттың әлеуметтік интеллект тесті, Шурердің сахналық тесті, Дж.Гильфордтың мінез-құлық қабілеттерін тексеру, социометриялық әдістер, Ұйымдастырушылық қабілеттерді анықтау әдістері, Коммуникативті және ұйымдастырушылық бейімділік диагностикасы (ҚОС-2), Қарым-қатынаста өзін-өзі басқару қабілетін зерттеу, шағын топтардағы функционалдық көшбасшылық.
Құзіреттіліктер: Мектеп оқушыларының коммуникативтік қабілеттерін зерттеудің әдістемелік негіздерін негіздеу; Мектеп оқушыларының коммуникативті қабілеттерін диагностикалау үшін психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психология саласында сапалы және этикалық тұрғыдан дұрыс зерттеулер жүргізу үшін негізгі әдіснамалық тәсілдерді түсінуді және этикалық аспектілердің маңыздылығын түсінуді қалыптастыру
Мазмұны: психика мен тұлғаның психологиялық диагностикасының әдіснамалық және этикалық принциптері туралы білімді меңгеру. Әдістердің жіктелуі және психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері мен бағдарламалары, этикалық принциптерді сақтау негізінде оқушылардың психологиялық жағдайын бағалау процедураларын жүзеге асыру
Құзыреттіліктер: эмпирикалық психодиагностикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасын негіздеу; кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, жеке тұлғаны зерттеу үшін кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тәуекел тобындағы оқушыларға психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік көмек көрсету үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру
Мазмұны: тыңдаушылар асоциалды ортада өмір сүретін және немқұрайлы немесе агрессивті көзқарасты сезінетін, өмірлік қиын жағдайға тап болған, тілдік немесе бейімделу проблемаларын бастан кешіретін оқушылармен жұмыс істеу құзыреттерін игереді.
Құзыреттіліктер: оқушының кәсіби мансабын саналы және дербес құруға ішкі дайындығын біртіндеп қалыптастыру; оқушылардың ата-аналарымен топтық жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қолдану; баланың даму перспективаларын түзету және жүзеге асыру, нақты кәсіби қызметтің мағынасын өз бетінше анықтау; оқушының өзін уақыт өте келе дамып келе жатқан деп санау қабілетін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: бұл компонент кәсіби құзыреттіліктің барлық салаларын арттыру болып табылады
Мазмұны: әр түрлі форматтағы кеңес беру мен медиацияның практикалық кәсіби дағдыларын қалыптастырады, кәсіптік бағдар беру үшін мектеп қызметкерлері мен кәсіби қауымдастықтарды үйлестіру тәсілдерін меңгереді. Модуль ата-аналармен балаларының білім беру барысы мен дамуы туралы кеңес беру дағдыларын үйретеді. Ақпараттық жүйелер мен бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі мақсатты топтар үшін бар жұмыс орындары туралы ақпаратты іздеу, сондай-ақ мектеп қоғамдастығында кәсіптік бағдарлау стратегиясын дамыту және қолдау әдістерін меңгеру дағдыларын бекітеді.
Құзыреттіліктер: Педагог-кәсіби бағдаршы ретінде өзінің маңыздылығы мен жауапкершілігін сезіну; алған пәндік білімдерін практикада қолдану, оларды жаңа жағдайларға түрлендіру; жеке және топтық консультацияларды жоспарлау және жүргізу; білім беру процесінің субъектілерімен ынтымақтасу, білім беру үдерісін