Педагогикалық ғылымдар магистрі/білім беру бойынша білім беру бағдарламасы 7М001108 - Педагог-профориентолог
Педагогикалық білім беру саласында академиялық дәрежесі бар адамдар үшін мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысының тиімділігін арттыруға ықпал ететін білім алушылардың кәсіптік және тұлғалық дамуын талдаудың жаңа тәсілдерін іске асырудың терең кәсіби құзыреттілігі бар магистрлерді даярлау.
Педагог-кәсіби бағдарлаушы (IP)
7M01108
Педагогика және психология факультеті
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; қызметтің әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: персоналдың ұйымдағы жұмысқа қанағаттанушылығын зерттеуді дайындау, ұйымдастыру және жүргізу негіздерін білу және оларды практикада қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек нарығына қатысты статистикалық деректерді талдау әдістері мен әдістерін үйрету<br/> Мазмұны: білім алушыларда статистикалық талдаудың жалпы қағидаттарын, тәсілдері мен әдістерін, еңбек нарығы туралы деректер массивтерін жинау, статистикалық деректерді өңдеу және талдау әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; іріктеп байқауларды ұйымдастыру, топтар құру, динамика қатарларын өңдеу; еңбек ресурстары туралы деректерді бастапқы өңдеу; жұмысқа орналастырудың және еңбек ресурстарының әртүрлі индекстерін есептеу, корреляциялық-еңбек ресурстары мен еңбек нарығын регрессиялық талдау; <br/> Құзыреттіліктер: еңбек нарығындағы жаппай құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын олардың сандық сипаттамалары бойынша дербес зерттеу; макро және микро деңгейлердегі әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың даму тенденцияларын бағалау; әлеуметтік – экономикалық процестер мен еңбек ресурстары нарығының дамуының сандық және сапалық қатынастарын талдау; алынған есептеулер негізінде практикалық нәтижелер мен ұсыныстарды тұжырымдау. пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік факторлар, еңбек процестері, білім беру және кәсіпкерлік қызмет арасындағы қатынастарды зерттеу, сондай-ақ олардың қоғамдық дамуға әсерін талдау<br/> Мазмұны: білім алушылар еңбек әлеуметтануы саласындағы білімді игереді: әлеуметтік-еңбек процестерін социологиялық талдаудың негізгі классикалық және заманауи парадигмалары, әлеуметтік білім беру институтының тұжырымдамалары мен зерттеулері және оның басқа әлеуметтік институттармен байланысы, ғылым салаларының, экономика салаларының және басқа да қызмет түрлерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтары; сыни талдаудың әртүрлі цифрлық құралдары мен әдістерін қолдана отырып, еңбек нарығын зерттеудің озық дағдыларын алады, еңбекті қолданудың әртүрлі кәсіптік салалары мен экономика салалары тұрғысынан кәсіптік еңбек нарығындағы өзгерістердің ықтимал тенденциялары туралы сенімді ақпаратты іздеу әдістерін үйренеді. <br/> Құзыреттіліктер: еңбек қатынастары мен жұмыспен қамту саласын зерделеу кезінде қазіргі заманғы әлеуметтанулық талдаудың тұжырымдамалық аппаратын қолдану; еңбек пен өнімді қызметті қолданудың әртүрлі салалары мен салаларының ерекшеліктерін кең түсінуді меңгеру; қазіргі білім беру проблемаларын талдау және алған білімдерін практикада қолдану; еңбек нарығындағы үрдістердің өзгеруін болжау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіптік дамуға ықпал ететін және білім алушылардың жеке мүдделері мен мансаптық мақсаттарына сәйкес келетін курстарды таңдау стратегияларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: білім алушылар мектептің негізгі бейінін қолдайтын элективті курстарды мектептің базалық оқу жоспарына енгізу арқылы оқушылардың өзін-өзі анықтау мәселелерін шеше алады. Болашақ педагог-кәсіптік бағдар беруші жоғары сынып оқушыларының өзін-өзі анықтауы бойынша белсенділігін ынталандыру нысандарын үйренеді, олардың мүдделеріне, қажеттіліктері мен өмірлік мақсаттарына барынша сәйкес келетін қосымша білім көлемін еркін таңдауға мүмкіндік жасайды.<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби таңдау процесінде түлектердің белсенді ұстанымын ынталандыру; оқушыларды оқытудың қосымша кәсіби бағдарлау траекториясын қалыптастыру; оқушының кәсіби қабілеттерін анықтау және элективті курстарды таңдауға көмектесу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың педагогикалық ойлауын, әдіснамалық білім мен біліктіліктерін білім алушыларға кәсіптік бағдар берудің инновациялық тәсілдерін енгізу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогикалық білім мен білім беру практикасының өзара әрекеттесуінің диалектикасы. Зерттеу этикасы, логикасы, әдіснамасы, әдістемесі және педагогикалық зерттеу әдістері. "Action Research" педагог-кәсіби бағдар берушінің зерттеу қызметіне көзқарас ретінде. Кәсіби бағдарлау жұмысы саласындағы заманауи үрдістерді, проблемаларды талдау. Кәсіптік бағдарлаудағы инновациялық тәсілдер. Ұсынымдар әзірлеу және нәтижелерді білім беру практикасына енгізу.<br/> Құзыреттіліктер: оқушылармен кәсіптік бағдар беру жұмысында педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдыларына ие; оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау сапасын арттыру үшін инновациялық әдістер мен технологияларды әзірлеу және енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы еңбек нарығы мен білім беру қызметтерінің ерекшеліктерін, олардың даму үрдістерін талдау және болжау дағдыларын терең түсінуді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Еңбек және білім беру қызметтері нарығы. Қазақстандағы білім беру қызметтері нарығының құрылымы мен сегментациясы. Еңбек нарығын зерттеу: еңбек нарығы туралы мәліметтер жиынтығын жинау әдістері мен әдістері, статистикалық мәліметтерді өңдеу және талдау әр түрлі жұмыспен қамту және еңбек ресурстарының индекстерін есептеу. Заманауи үрдістер мен сын-қатерлер: жаһанданудың, цифрландырудың және AI еңбек нарығында білім беру қызметтерінде жаңа кәсіптердің пайда болуына әсері.<br/> Құзыреттіліктер: Қазақстандағы еңбек нарығы мен білім беру қызметтерін зерттеу және бағалау дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
10
Ғылыми-зерттеу практикасы
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: іздеу, зерттеу, аналитикалық және жобалық қызметті жүзеге асырудың құзыреттілігі мен дағдыларын дамытады, көшбасшылық қасиеттерін, креативтілігі мен сыни ойлауын жақсартады. <br/> Шешімдерді әзірлеу және қабылдау құзыреттерін қалыптастырады.
8
Магистрлік диссертация
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: үнемі бақылау дағдыларын дамыту, мамандық таңдауды қолдау және қажеттіліктерге байланысты оқытудың жеке траекториясын қалыптастыру<br/> Мазмұны: оқушылардың кәсіптер мен оларға қойылатын талаптар туралы білімдеріндегі мүмкін олқылықтарды анықтау дағдыларын игеру, ал білім мен дағдыларды игеру, оқушыларға өздері туралы, сондай-ақ әртүрлі кәсіптердің талаптары туралы хабардар болуына көмектесу. Студенттер оқу процесінде (белгілі бір кәсіппен байланысты) және олардың кәсіби таңдауына қатысты шешім қабылдау процесінде студенттерге сындарлы қолдау көрсете алады<br/> Құзыреттіліктер: шешім қабылдау дағдыларын, белсенділік пен тұрақтылықты дамытуға көмек көрсету; кәсіби таңдау процесінде түлектердің позицияларын жандандыру; түлектердің кәсіби перспективалары мен негізгі даму тенденцияларын анықтау; мектеп түлектерінің кәсіби таңдауының жалпы көрінісін анықтау; Кәсіптік бағдар беру жұмысының басым бағыттарын анықтау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымды және оның ресурстарын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: негізгі ұғымдарды, теорияларды және басқару модельдерін игеру. Жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыру. Ұйымға әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды талдай білу. Нақты жағдайларды зерттеу және теориялық білімді практикада қолдану. Ұжыммен тиімді қарым-қатынас жасау және командаларды басқару қабілеттерін дамыту. Ұйым деңгейінде стратегияларды әзірлеу және іске асыру тәсілдерін зерттеу.<br/> Құзыреттіліктер: делегация, коучинг, басқару, өзіндік жұмыс, клиенттерге бағдарлау, ынтымақтастық, тұлғааралық дағдылар, ұйымшылдық, процеске бағдарлану, белсенді қызмет, Шабыт, шешім, сендіру қабілеті және т. б.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйымды және оның ресурстарын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: негізгі ұғымдарды, теорияларды және басқару модельдерін игеру. Жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыру. Ұйымға әсер ететін ішкі және сыртқы факторларды талдай білу. Нақты жағдайларды зерттеу және теориялық білімді практикада қолдану. Ұжыммен тиімді қарым-қатынас жасау және командаларды басқару қабілеттерін дамыту. Ұйым деңгейінде стратегияларды әзірлеу және іске асыру тәсілдерін зерттеу.<br/> Құзыреттіліктер: делегация, коучинг, басқару, өзіндік жұмыс, клиенттерге бағдарлау, ынтымақтастық, тұлғааралық дағдылар, ұйымшылдық, процеске бағдарлану, белсенді қызмет, Шабыт, шешім, сендіру қабілеті және т. б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау психологиясы саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды және кәсіби даму бағытын құруда оқушыларды психологиялық қолдау құзыреттерін дамыту.<br/> Мазмұны: жеке тұлғаның ішкі әлеуетін өзектендіру ретінде өзін-өзі анықтау. Өзін-өзі анықтау түрлері. Жеке өзін-өзі анықтаудағы өзін-өзі бағалаудың рөлі. Жеке өзін-өзі анықтау және өмірлік стратегиялар. Кәсіби өзін-өзі анықтаудағы қайшылықтар. Кәсіби өзін-өзі анықтаудың құндылық негіздері. Мамандық таңдау туралы шешім қабылдау. Кәсіби тәсілдер, жоспарлар мен перспективаларды түсіну. Артықшылық түрлері. Кәсіби өзін-өзі анықтау шарттары. Кәсібилендіру кезеңдері. Кәсіби даму траекториясын құру.<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясының негізгі теориялары мен әдістерін меңгерген; жеке және кәсіби даму траекториясын талдай, бағалай және құра алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек нарығының жұмыс істеу негіздерін, оның құрылымын, динамикасын және экономикалық процестермен өзара іс-қимылды игеру
Мазмұны: жалақыны, жұмыспен қамтуды және жұмыссыздықты қалыптастыру тетіктерін түсіндіретін негізгі ұғымдар мен модельдерді; жұмыссыздықты төмендету жөніндегі шараларды, кәсіптік дағдыларды қалыптастыруды және қызметкерлердің әлеуметтік қорғалуын қолдауды қоса алғанда, еңбек нарығын реттеуге бағытталған мемлекеттік саясаттың әртүрлі стратегиялары мен құралдарын зерделеу. Экономикалық өсу, технологиялық өзгерістер, демографиялық өзгерістер және көші - қон сияқты макро және микроэкономикалық факторлардың еңбек нарығына әсерін зерттеу. Цифрландыру, жаһандану және жұмыс берушілердің талаптарын өзгерту сияқты еңбек нарығындағы заманауи сын-қатерлер мен үрдістерді талқылау.
Құзыреттері: еңбек әлеуетін дербес зерделеу және адами әлеуетті дамыту индексін есептеуді жүргізу; өңірдің және елдің еңбек ресурстарының жұмыспен қамтылуын айқындау; өңірлік еңбек нарығының даму үрдістерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың еңбектің, білім берудің және кәсіпкерліктің әлеуметтанулық аспектілері бойынша білімдерін кеңейту, осы салалардағы әлеуметтік процестерді талдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әлеуметтік - еңбек процестерін әлеуметтік талдаудың негізгі классикалық және заманауи парадигмалары, әлеуметтік білім беру институтының тұжырымдамалары мен зерттеулері және оның басқа әлеуметтік институттармен байланысы, ғылым салаларының, экономика салаларының және басқа да қызмет түрлерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтары. Еңбекті қолданудың әртүрлі кәсіби салалары мен экономика салалары тұрғысынан кәсіби еңбек нарығындағы өзгерістер үрдістері. Еңбек, білім беру және кәсіпкерлік саласындағы әлеуметтанулық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері.
Құзыреттіліктер: қазіргі қоғамдағы еңбек, Білім және кәсіпкерліктің әлеуметтік аспектілерін түсіну және талдау үшін білім мен дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: динамикалық еңбек нарығы жағдайында мансап жолын тиімді жоспарлау және іске асыру үшін қажетті дағдылар мен білімді қалыптастыру
Мазмұны: мансаптық процестерді зерттеудің заманауи тенденцияларын зерттеу, жеке тұлға, ұйым және қоғам деңгейінде іскерлік мансап пен мансаптық процестерді басқарудың мәні мен түрлерін игеру. Мансап жолын жоспарлауға (қызметкерлерді тарту, іріктеу, жалдау, персоналды дамыту, жұмыс пен қызметкерлерді бағалау, лауазымдық ауысулар) ерекше назар аударылады.
Құзыреттіліктер: қызметкерлердің өзін-өзі бағалауы және кәсіби өзін-өзі анықтауы үшін арнайы тесттермен жұмыс істеу; әртүрлі мансаптық мақсаттарды анықтау: географиялық орналасуы, белсенді демалысқа арналған ресурстар, қызметкердің әлеуетін арттыру және оның дамуына ықпал ету; шығармашылық бағыт және т. б.; консультациялар өткізу бойынша бағдарламалар мен іс-шараларды әзірлеу, енгізу және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби бағдарлау үшін кәсіби желілерді құру, дамыту және қолдау саласында құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: акт және БАҚ кәсіптік бағдарлау жұмысындағы дәстүрлі тәсілдерді, мансапты дамытуға арналған ресурстар мен құралдарды қолдау, жақсарту және одан әрі дамыту құралдары ретінде; қолданыстағы қызметтердің, желілік ресурстардың және мансапты дамыту, түрлендіру және басқару құралдарының құралдары ретінде. Тиімді кәсіби желілерді құру принциптері. Желілік этика және сандық бедел. Бос жұмыс орындары мен тағылымдамаларды іздеу үшін әлеуметтік медианы пайдалану. Кәсіптік бағдар беру бойынша Онлайн-консультациялар мен вебинарлар. Кәсіптік бағдарлаудағы желілік белсенділіктің тиімділігін талдау
Құзыреттіліктер: желілік онлайн платформалар мен интернет-интерактивті жүйелерді және басқа да қосымшаларды кәсіби бағдарлауда қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тиімді мансаптық дамуға және еңбек нарығында мүмкіндіктер іздеуге ықпал ететін кәсіби байланыстарды құру және қолдау дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: акт және БАҚ-ты кәсіптік бағдарлау жұмысындағы дәстүрлі тәсілдерді, мансапты дамытуға арналған ресурстар мен құралдарды қолдау, жақсарту және одан әрі дамыту құралы ретінде қолдану; қолданыстағы қызметтердің, желілік ресурстардың және мансапты дамыту, түрлендіру және басқару құралдарының құралы ретінде; қолдау үшін әкімшілік құрал ретінде, әртүрлі секторларда үздіксіз кеңес беру құралы ретінде (білім беру, оқыту, жұмысқа орналастыру және әлеуметтік сала)
Құзыреттіліктер: мансап туралы ақпаратқа қол жеткізуде және пайдалануда АКТ қолдану, мысалы, курстар мен бос жұмыс орындарының дерекқорлары; жарияланымдар мен ақпараттың басқа түрлерін пайдалану және жүйелеу; виртуалды оқытуды қолдану, мысалы, онлайн модельдеу; электрондық портфолио құру; кәсіптік бағдарлауда интернет-интерактивті жүйелерді және басқа қосымшаларды пайдалану;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби бағдарлау саласында түрлі әлеуметтік әріптестермен өзара білімін, біліктілігін және дағдыларын қалыптастыру, жастардың кәсіби өзін-өзі анықтауын табысты сүйемелдеу құзыреттерін дамыту.
Мазмұны: әлеуметтік серіктестіктің түсінігі, мәні және функциялары. Жастардың кәсіби өзін-өзі анықтауын дамытудағы әлеуметтік серіктестіктің рөлі. Білім беру ұйымдарының, жұмыс берушілердің, мемлекеттік құрылымдар мен қоғамдық бірлестіктердің өзара іс-қимылы. Әлеуметтік серіктестіктің формалары мен модельдері. Тәлімгерлік, тағылымдама, дуальды оқыту бағдарламалары. Әлеуметтік серіктестермен жұмыс істеу әдістері мен технологиялары. Кәсіптік бағдарлауды және әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылды реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер.
Құзыреттіліктер: әлеуметтік серіктестік саласындағы білімді талдау және қолдану, әлеуметтік әріптестердің қатысуымен коммуникация, өзара іс-қимыл және кәсіптік бағдарлау іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың элективті курсты таңдауын және педагогтың басқарудағы білімі мен біліктілігін қалыптастыру
Мазмұны: мектептің негізгі профилін қолдайтын, оқушылардың қызығушылықтары, қажеттіліктері мен өмірлік мақсаттарына сәйкес келетін элективті курстарды таңдау факторлары, мақсаттары, міндеттері мен қызметтері. Элективті курстың мазмұны мен әдістемелік жүйесін таңдау және әзірлеу. Элективті курстарды оқыту әдістемесінің негізгі басымдықтары. Курсты зерттеуде күтілетін нәтижелері мен диагностикалау және курстың тиімділігін бағалау әдістерін анықтау. Педагогтың дамуын және студенттердің белгілі бір кәсіпті игеруге немесе еңбек нарығында сәтті бейімделуге қажетті элективті курстарды таңдауын басқару тетіктері.
Құзыреттіліктер: оқушыларды оқытудың қосымша кәсіби бағдарлау траекториясын қалыптастыру және оқушылардың элективті курстарды таңдауын сүйемелдеу дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: еңбек нарығының заманауи үрдістерін талдау негізінде оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын және кәсіптік бағдарлау жұмысын қолдау әдістері мен технологияларын тиімді қолдану білімі мен құзыреттілігін дамыту.
Мазмұны: жеке қасиеттерді, кәсіби мотивация мен қызығушылықты бағалаудың психодиагностикалық әдістері мен формалары. Кәсіптік бағдар беру әдістері және инклюзия қағидаттары арқылы нақты мамандық таңдау мен шешім қабылдауға көмек көрсету технологиялары. Кәсіптік бағдарлаудың ақпараттық-компьютерлік және Интернет-технологиялары. Кәсіптік бағдарлау іс-шараларын ұйымдастыру. Тәлімгерлік және кәсіби сынақтар.
Құзыреттіліктер: кәсіптік бағдарлау іс-шараларын ұйымдастыру дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесін тиімді сүйемелдеу үшін магистранттардың тәлімгерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын игеруі.
Мазмұны: оқушыларды кәсіптік бағдарлаудағы тәлімгердің рөлі. Оқушылардың кәсіби таңдауымен бірге тәлімгер-тәлімгердің қызметтері мен міндеттері. Кәсіптік бағдар берудегі тәлімгерлік әдістері мен технологиялары. Тәлімгерліктің нәтижелілігін бағалау критерийлері мен әдістері. Табысты жағдайларды талдау және кәсіптік бағдар беру жұмысында тәлімгерлік бағдарламаларын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Құзыреттіліктер: кәсіптік бағдарлау технологияларын таңдау, жүргізу, талдау және жобалау ісінде тәлімгердің дағдылары және олардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесінде оқушылармен сенімді қарым-қатынас құруы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби бағдар беру қызметінде кеңес беру мен қолдаудың этикалық нормалары мен ұстанымдарының ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту.
Мазмұны: оқушылардың кәсіби таңдауын сүйемелдеудегі педагог пен психолог рөлі. Жеке және топтық кәсіби кеңес беру. Педагог-кәсіби бағдар берушінің кәсіби этикалық ұстанымдары. Құпиялылық, әртүрлі кеңес беру жағдайларындағы этикалық нормалар мен тәсілдер, кәсіптік бағдарлау тренингтері мен бағдарламаларын ұйымдастыру, кәсіптік бағдарлау жұмысындағы цифрлық ортадағы өзара іс-қимыл. Мектеп қауымдастығындағы қарым-қатынас пен ынтымақтастықты құрудың формалары мен әдістері, кәсіби құндылықтар мен мінез-құлық үлгілері.
Құзыреттіліктер: білім алушылардың кәсіби таңдауына, мектеп қоғамдастығындағы кәсіби қарым-қатынас мен ынтымақтастыққа кеңес беру және сүйемелдеу этикасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың тұлғалық және әлеуметтік дамуына ықпал ететін коммуникативті дағдылар деңгейін диагностикалау және бағалау әдістері мен құралдарын меңгеру.
Мазмұны: Мектеп оқушыларының коммуникативті қабілеттерін диагностикалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Т.Ханттың әлеуметтік интеллект тесті, Шурердің сахналық тесті, Дж.Гильфордтың мінез-құлық қабілеттерін тексеру, социометриялық әдістер, Ұйымдастырушылық қабілеттерді анықтау әдістері, Коммуникативті және ұйымдастырушылық бейімділік диагностикасы (ҚОС-2), Қарым-қатынаста өзін-өзі басқару қабілетін зерттеу, шағын топтардағы функционалдық көшбасшылық.
Құзіреттіліктер: Мектеп оқушыларының коммуникативтік қабілеттерін зерттеудің әдістемелік негіздерін негіздеу; Мектеп оқушыларының коммуникативті қабілеттерін диагностикалау үшін психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психология саласында сапалы және этикалық тұрғыдан дұрыс зерттеулер жүргізу үшін негізгі әдіснамалық тәсілдерді түсінуді және этикалық аспектілердің маңыздылығын түсінуді қалыптастыру
Мазмұны: психика мен тұлғаның психологиялық диагностикасының әдіснамалық және этикалық принциптері туралы білімді меңгеру. Әдістердің жіктелуі және психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері мен бағдарламалары, этикалық принциптерді сақтау негізінде оқушылардың психологиялық жағдайын бағалау процедураларын жүзеге асыру
Құзыреттіліктер: эмпирикалық психодиагностикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасын негіздеу; кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, жеке тұлғаны зерттеу үшін кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдау және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тәуекел тобындағы оқушыларға психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік көмек көрсету үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру
Мазмұны: тыңдаушылар асоциалды ортада өмір сүретін және немқұрайлы немесе агрессивті көзқарасты сезінетін, өмірлік қиын жағдайға тап болған, тілдік немесе бейімделу проблемаларын бастан кешіретін оқушылармен жұмыс істеу құзыреттерін игереді.
Құзыреттіліктер: оқушының кәсіби мансабын саналы және дербес құруға ішкі дайындығын біртіндеп қалыптастыру; оқушылардың ата-аналарымен топтық жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қолдану; баланың даму перспективаларын түзету және жүзеге асыру, нақты кәсіби қызметтің мағынасын өз бетінше анықтау; оқушының өзін уақыт өте келе дамып келе жатқан деп санау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау процесін сүйемелдеу үшін цифрлық технологияларды қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру, құзыреттерді дамыту, кәсіптік бағдар беру жұмысында заманауи цифрлық ресурстар мен құралдарды пайдалану.
Мазмұны: кәсіптік бағдар берудегі цифрлық технологиялардың түсінігі мен жіктелуі. Кәсіптік бағдарлауға арналған Интернет-ресурстар мен онлайн-платформалар. Кәсіби кеңес беру және өзін-өзі анықтау үшін онлайн ресурстарды шолу және талдау. Виртуалды кәсіптік бағдарлау іс-шаралары оларды ұйымдастыру және өткізу. Сандық ресурстарды, виртуалды кәсіби сынақтарды құру және пайдалану технологиялары. Әлеуметтік медиа және кәсіби өзін-өзі анықтау.
Құзыреттіліктер: ұйымдастыру, сүйемелдеу, кәсіби бағдарланған кеңес беру үшін жаңа цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру және кәсіптік бағдарлау қызметін қолдау үшін өзінің цифрлық ресурстарын әзірлей білу.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практиканың мақсаты: жеке және кәсіби құзыреттіліктерді, білімдерді, дағдыларды бекіту және дамыту.
Мазмұны: өндірістік практика кәсіптік бағдар беру жұмысы бойынша білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен танысуға, педагог-кәсіптік бағдар берушінің қызметін практикалық іске асыруға, магистрантты болашақ кәсіптік қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған.
Құзыреттіліктер: оқушылардың кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтауын қолдау және сүйемелдеу және олардың кәсіби даму бағытын жобалауда практикалық кәсіби құзыреттіліктері мен дағдыларын қалыптастырады және бекітеді. Мектеп қоғамдастығында кәсіптік бағдарлау стратегиясын дамыту және қолдау әдістерін меңгерген.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: бұл компонент кәсіби құзыреттіліктің барлық салаларын арттыру болып табылады
Мазмұны: әр түрлі форматтағы кеңес беру мен медиацияның практикалық кәсіби дағдыларын қалыптастырады, кәсіптік бағдар беру үшін мектеп қызметкерлері мен кәсіби қауымдастықтарды үйлестіру тәсілдерін меңгереді. Модуль ата-аналармен балаларының білім беру барысы мен дамуы туралы кеңес беру дағдыларын үйретеді. Ақпараттық жүйелер мен бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалана отырып, әртүрлі мақсатты топтар үшін бар жұмыс орындары туралы ақпаратты іздеу, сондай-ақ мектеп қоғамдастығында кәсіптік бағдарлау стратегиясын дамыту және қолдау әдістерін меңгеру дағдыларын бекітеді.
Құзыреттіліктер: Педагог-кәсіби бағдаршы ретінде өзінің маңыздылығы мен жауапкершілігін сезіну; алған пәндік білімдерін практикада қолдану, оларды жаңа жағдайларға түрлендіру; жеке және топтық консультацияларды жоспарлау және жүргізу; білім беру процесінің субъектілерімен ынтымақтасу, білім беру үдерісін