педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының (ББ) мақсаты бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи тіл білімі мен әдебиеттану саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау болып табылады.
Орыс тілі мен әдебиеті
7M01721
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистратура деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойын анық және логикалық түрде тұжырымдау, грамматика мен жазу стилін дұрыс қолдану, сонымен қатар жұмыс істеу қабілетін дамыту. дереккөздермен және оларды дұрыс келтіріңіз.<br/> Мазмұны: Академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа да академиялық дереккөздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда тіл мен жазу стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: магистратурада және одан әрі ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білімдерді, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және жобалау және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс филологиялық білім беру пәндерінің базалық циклінің буыны болып табылады, онда әдебиет тарихы мен теориясын зерттеудің заманауи әдістеріне, бағыттары мен аспектілеріне қатысты әр түрлі мәселелер қарастырылады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық және әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған. Мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі даму тенденциялары туралы түсінік. Пәннің міндеттері қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен стратегиясын зерделеу, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
9
ҒЗЖ қорғау
Білім беру процесін қарқындату тұрғысынан ЖОО-да оқу процесінде студенттердің оқу уақытын ұйымдастыру және өзін-өзі ұйымдастыру, уақытты ұйымдастыру және оны пайдалану тиімділігін арттыру технологиясын қарастыратын тайм-менеджмент; Оқу уақытының өзін-өзі ұйымдастыру түрлері ұсынылған: жағдайлық (тікелей, сиюминутты) және ұзақ (алдын ала, алдын ала, алдын ала, әлеуетті).
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс магистранттардың әдеби оқуын тереңдетуге, әдеби аралық процестің формалары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем мәтіндерді салыстырмалы талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге, сонымен қатар жалпы гуманитарлық дүниетанымын кеңейтуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы лингвистикалық полипарадыгматикалық ұйымдастыру шеңберінде тілдік жүйедегі синхроникалық және диахроникалық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды байланыс саласында одан әрі тәуелсіз зерттеуді қамтамасыз ететін студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің әдебиеттануда қолданылатын әдіс-тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сонымен қатар әдеби мәтіндерді тиімді талдап, түсіндіруге мүмкіндік беретін сыни ойлау мен талдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әдебиеттанудағы әдіснаманың анықтамасы мен маңызы, әдеби зерттеу әдістемесінің дамуы, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттары мен мектептері.
Бұл пән студенттерге әдеби зерттеу жүргізуге қажетті теориялық негіздер мен практикалық әдістер туралы жан-жақты білім береді, сонымен қатар сыни талдау және ғылыми жазу дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: БАҚ және жарнамалық хабарламаларда қолданылатын тілдің ерекшеліктерін зерделеу, студенттердің сыни ойлауы мен мәтінді талдау дағдыларын дамыту, тиімді медиа мәтіндер мен жарнамалық материалдарды жасай білу.
Мазмұны: БАҚ және жарнама тілдерінің негізгі сипаттамалары мен айырмашылықтары, цифрлық технологиялардың БАҚ және жарнама тіліне әсері, әлеуметтік медиа мен онлайн жарнаманың рөлі, цифрлық ортадағы жаңа форматтар мен жанрлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдары жүйесімен таныстыру, әлем тілдерінің жүйесі мен табиғаты, мәні, әлеуметтік қызметі, тілдің жүйесі мен құрылымы туралы алғашқы ғылыми теориялық түсінік беру.
Мазмұны: қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары мен салалары туралы жалпы мағлұматтарды қалыптастыру, тіл білімінің жеке тараулары мен салаларына байланысты теориялық білімдерді меңгеруге бағыт беру.
Құзіреттіліктер: тіл біліміндегі зерттеу бағыттарының мақсаттары мен нысандарын анықтау; - тілдегі сыртқы және ішкі факторларды, олардың тілге әсерін негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты-магистранттарды әртүрлі тілдердің элементтері, аударма қызметі, орыс тілінен қазақ тіліне аударудың лексикалық және грамматикалық ерекшеліктері арасындағы баламалы қатынастардың негіздерімен таныстыру, орыс-қазақ сөздіктерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жалпы семантикалық континиумның бейтарап жүйесінің призмасы арқылы тілдік жүйелердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді лингвистикаға когнитивтік тәсілдердің негізгі теорияларымен және қазіргі когнитивистік тенденциялармен таныстыруға арналған. Тілдік мәселелер курс аясында басқа когнитивтік ғылымдар аясында қарастырылады.
Пәнді игерудің мақсаты: негізгі когнитивтік теориялармен және пән арнасындағы жұмыстармен, оның ішінде ең жаңаларымен танысу; тілдің негізінде жатқан когнитивтік механизмдер және оларды түсіндіретін теориялар туралы негізгі идеяларды қалыптастыру; когнитивтік тәсілдер тұрғысынан тілді талдау дағдыларын игеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде көркем мәтінді бір тілден екінші тілге кәсіби аударуға қажетті дағдылар мен дағдыларды, түпнұсқаның стильдік және мәдени ерекшеліктерін түсінуді, сонымен қатар оларды аудармада барабар жеткізе білуді дамыту.
Мазмұны: көркем аудармаға кіріспе, негізгі ұғымдар мен анықтамалар, көркем аударманың тарихы мен дамуы, мәдениетаралық қатынастағы көркем аударманың маңызы, көркем аударма теориясы мен әдістемесі. Бұл курс теориялық білімді практикалық дағдылармен ұштастыра отырып, көркем аудармаға кешенді көзқарасты дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің ерекшеліктерін және оның қазіргі мәдениеттің әртүрлі салаларындағы қызметін зерттеу, мәдени құндылықтардың қалыптасуы мен берілуіне әсер ететін тілдік құбылыстарды талдау.
Мазмұны: дискурстық талдаудың теориялық негіздері, мәдени мұраны сақтаудағы тілдің рөлі, әдеби шығармалардағы тіл және оның мәдени мәні, орыс тілінің басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысы. Бұл пән студенттерге қазіргі әлемдегі орыс тілінің рөлін терең түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру, оны заманауи мектеп пен жоғары оқу орнының жұмыс жағдайында практикалық қызмет үшін қажетті білім, кәсіби дағдылар жүйесін игеру. Курс Қазіргі заманғы филологиялық білім берудің өзекті мәселелері туралы, сондай-ақ кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті сөздік мұғалімін даярлау мақсатында әдебиетті ғылым ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесінің даулы мәселелері туралы түсінік беруге арналған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты магистранттарды педагогикалық практикадан өтуге және лингвистикалық пәндерді университеттік оқыту саласындағы өзіндік кәсіби қызметке дайындау және олардың оқу, әдістемелік және зерттеу компоненттерінің органикалық байланысына деген кәсіби көзқарасын қалыптастыру болып табылады. университет оқытушысының қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің пәні – әдебиеттегі дүниенің мифологиялық бейнесі. Пәнді оқытудың мақсаты – миф, фольклор және әдебиеттің байланысын зерттеу.
Пәнді оқудың міндеттері:
- теориялық ұғымдарды түсіну: дүниенің мифологиялық моделі, архетип, хронотоп, сюжет, мотив, формула;
- жанр, сюжет, мотив, образдық жүйе және поэтика деңгейінде мифологизация принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән қазіргі Қазақстандағы тілдік процестердің динамикасын зерттеуге арналған және орыс тілінің Қазақстандағы орнын ашады. Дүниежүзілік лингвистикалық кеңістіктің даму тенденциялары қарастырылып, орыс тілін плуроцентристік ретінде анықтайды, тілдер туралы заң мен орыс тілінің Қазақстандағы қолдану ерекшеліктерін қарастырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән теориялық, тарихи және мәдени сипаттағы мәселелердің кең ауқымын зерттеуге, орыс поэзиясының мәдениетінің ерекшеліктерін ашуға бағытталған курстар жүйесінде өз орнын алады. Нәтижесінде, осы курсты оқу барысында студенттерде зерттелетін құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін анықтауға, орыс өлеңі мен поэтикалық стиліндегі дәстүрлер мен жаңалықтардың өзара байланысын орнатуға тұрақты қызығушылық қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық саудада және туризмде орыс тіліндегі сауда құжаттамасын тиімді пайдалана алатын мамандарды дайындау, жобалық дағдыларды дамыту және құжаттаманы басқару үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: халықаралық сауда мен туризмдегі орыс тіліндегі құжаттаманың маңызы мен рөлі, сауда және туристік құжаттаманың негізгі түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде орыс тіліндегі терминологияны дұрыс қолдану, арнайы сөздік қорын меңгеру, коммуникативті дағдыларды дамыту және мәдени ерекшеліктерді түсіну үшін туризм саласында тиімді қарым-қатынас пен жұмыс істеуге қажетті білім мен дағдыларды дамыту.
Мазмұны: туризм терминологиясымен таныстыру, негізгі ұғымдар мен терминдер, туризм лексикасының тарихы мен дамуы, туризм индустриясындағы арнайы тілдің маңызы.
Бұл пәнді оқу студенттерге туристік индустрияда жұмыс істеу үшін қажетті орыс терминологиясын сенімді түрде пайдалануға мүмкіндік береді, бұл туристерге қызмет көрсету сапасын жақсартады және олардың кәсіби құзыреттілігін арттырады.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
Педагогикалық практика