педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының (ББ) мақсаты бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи тіл білімі мен әдебиеттану саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын магистрлерді даярлау болып табылады.
Орыс тілі мен әдебиеті
7M01721
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистратура деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойын анық және логикалық түрде тұжырымдау, грамматика мен жазу стилін дұрыс қолдану, сонымен қатар жұмыс істеу қабілетін дамыту. дереккөздермен және оларды дұрыс келтіріңіз.<br/> Мазмұны: Академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа да академиялық дереккөздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда тіл мен жазу стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.<br/> Құзыреттіліктер: магистратурада және одан әрі ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білімдерді, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және жобалау және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс филологиялық білім беру пәндерінің базалық циклінің буыны болып табылады, онда әдебиет тарихы мен теориясын зерттеудің заманауи әдістеріне, бағыттары мен аспектілеріне қатысты әр түрлі мәселелер қарастырылады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық және әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған. Мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі даму тенденциялары туралы түсінік. Пәннің міндеттері қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен стратегиясын зерделеу, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінде психологиялық білімді, дағдыларды кәсіби қолдану.<br/> Мазмұны: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; қызметкерлер қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: басқарушылық қызметте білім мен дағдыларды қолдана білу, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
ҒЗЖ қорғау
Білім беру процесін қарқындату тұрғысынан ЖОО-да оқу процесінде студенттердің оқу уақытын ұйымдастыру және өзін-өзі ұйымдастыру, уақытты ұйымдастыру және оны пайдалану тиімділігін арттыру технологиясын қарастыратын тайм-менеджмент; Оқу уақытының өзін-өзі ұйымдастыру түрлері ұсынылған: жағдайлық (тікелей, сиюминутты) және ұзақ (алдын ала, алдын ала, алдын ала, әлеуетті).
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: нәтижелер алу мақсатында зерттеу дағдыларын табысты игеруді қамтамасыз ететін магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: диссертацияны рәсімдеу. Формулаларды ұсыну Ережелері.<br/> Диссертацияны қорғау тәртібі: кафедрада алдын ала қарау.<br/> Қорғауға дайындық: сөз сөйлеу және презентация мәтінін ресімдеу. Көпшілік алдында қорғау рәсімі.<br/> Қалыптасатын дағдылар: диссертацияны редакциялық ресімдеу, зерттеу нәтижелерін баяндау, ғылыми пікірталас жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Салыстырмалы әдебиеттану теориясы мен әдістемесі» пәні әдеби шығармаларды мәдениетаралық контекстте талдаудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Типологиялық байланыстарды, қарыздарды, әсерлерді және қабылдауды қарастырады. Пәнаралық тәсілдер мен қазіргі әдебиет теорияларын пайдалана отырып, ұлттық әдебиеттердің, көркемдік дәстүрлердің және дүниетанымдық жүйелердің өзара байланысын талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы лингвистикалық полипарадыгматикалық ұйымдастыру шеңберінде тілдік жүйедегі синхроникалық және диахроникалық аспектілерде, ауызша, жазбаша және виртуалды байланыс саласында одан әрі тәуелсіз зерттеуді қамтамасыз ететін студенттердің құзыреттіліктерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әдебиеттанудың өзекті мәселелері» пәні әдебиеттанудағы заманауи теориялық және әдістемелік тәсілдерді қарастырады. Интертексттілікке, постколониялық зерттеулерге, цифрлық гуманитарлық ғылымдарға және классикалық мәтіндердің жаңа оқуларына ерекше көңіл бөлінеді. Курс ХХІ ғасырдағы әдеби процестерге әлеуметтік және мәдени контексттердің әсерін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің әдебиеттануда қолданылатын әдіс-тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сонымен қатар әдеби мәтіндерді тиімді талдап, түсіндіруге мүмкіндік беретін сыни ойлау мен талдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әдебиеттанудағы әдіснаманың анықтамасы мен маңызы, әдеби зерттеу әдістемесінің дамуы, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттары мен мектептері.
Бұл пән студенттерге әдеби зерттеу жүргізуге қажетті теориялық негіздер мен практикалық әдістер туралы жан-жақты білім береді, сонымен қатар сыни талдау және ғылыми жазу дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: БАҚ және жарнамалық хабарламаларда қолданылатын тілдің ерекшеліктерін зерделеу, студенттердің сыни ойлауы мен мәтінді талдау дағдыларын дамыту, тиімді медиа мәтіндер мен жарнамалық материалдарды жасай білу.
Мазмұны: БАҚ және жарнама тілдерінің негізгі сипаттамалары мен айырмашылықтары, цифрлық технологиялардың БАҚ және жарнама тіліне әсері, әлеуметтік медиа мен онлайн жарнаманың рөлі, цифрлық ортадағы жаңа форматтар мен жанрлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдары жүйесімен таныстыру, әлем тілдерінің жүйесі мен табиғаты, мәні, әлеуметтік қызметі, тілдің жүйесі мен құрылымы туралы алғашқы ғылыми теориялық түсінік беру.
Мазмұны: қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары мен салалары туралы жалпы мағлұматтарды қалыптастыру, тіл білімінің жеке тараулары мен салаларына байланысты теориялық білімдерді меңгеруге бағыт беру.
Құзіреттіліктер: тіл біліміндегі зерттеу бағыттарының мақсаттары мен нысандарын анықтау; - тілдегі сыртқы және ішкі факторларды, олардың тілге әсерін негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қос тілді сөздіктегі сөз» курсы қос тілді сөздіктердегі сөздерді лексикографиялық сипаттау принциптерін зерттейді. Эквиваленттілік, полисемия және аударма сәйкестігі мәселелерін қарастырады. Мәдени контексттің аудармаға әсерін талдайды. Сөздік жазбаларын құрастыру әдістеріне және аударманың оңтайлы нұсқаларын таңдауға ерекше назар аударылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Когнитивтік лингвистика» пәні тіл мен ойлаудың байланысын, дүниені концептуализациялау мен категориялау механизмдерін зерттейді. Когнитивтік модельдерді, метафораларды, фреймдерді, сценарийлерді және прототиптерді қарастырады. Тілдік құрылымдардың адам танымын қалай көрсететінін және қалай қалыптастыратынын, лингвистика, психология және неврология ғылымдарының пәнаралық әдістерін пайдалана отырып талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде көркем мәтінді бір тілден екінші тілге кәсіби аударуға қажетті дағдылар мен дағдыларды, түпнұсқаның стильдік және мәдени ерекшеліктерін түсінуді, сонымен қатар оларды аудармада барабар жеткізе білуді дамыту.
Мазмұны: көркем аудармаға кіріспе, негізгі ұғымдар мен анықтамалар, көркем аударманың тарихы мен дамуы, мәдениетаралық қатынастағы көркем аударманың маңызы, көркем аударма теориясы мен әдістемесі. Бұл курс теориялық білімді практикалық дағдылармен ұштастыра отырып, көркем аудармаға кешенді көзқарасты дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақстанның лингвистикалық кеңістігіндегі орыс тілі» курсы оның мәртебесін, қызметін және еліміздің басқа тілдерімен байланысын қарастырады. Қостілділік, тіл саясаты, әлеуметтік лингвистикалық процестер, сондай-ақ қазақ және басқа тілдердің орыс тіліне әсері мәселелері қарастырылады. Қоғамның түрлі салаларындағы тілдің өзгеру динамикасына, қарым-қатынасқа ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің ерекшеліктерін және оның қазіргі мәдениеттің әртүрлі салаларындағы қызметін зерттеу, мәдени құндылықтардың қалыптасуы мен берілуіне әсер ететін тілдік құбылыстарды талдау.
Мазмұны: дискурстық талдаудың теориялық негіздері, мәдени мұраны сақтаудағы тілдің рөлі, әдеби шығармалардағы тіл және оның мәдени мәні, орыс тілінің басқа тілдермен және мәдениеттермен байланысы. Бұл пән студенттерге қазіргі әлемдегі орыс тілінің рөлін терең түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тілтану және өлкетану» пәні тіл мен мәдениеттің байланысын, лексиканың, фразеологияның және дискурстың ұлттық-спецификалық ерекшеліктерін зерттейді. Қарым-қатынас пен аудармада мәдени шындықты жеткізу жолдарын қарастырады. Салыстырмалы-когнитивтік тәсілдерге тоқталып, тілдің менталитет, стереотиптер мен мәдениетаралық қарым-қатынасты қалыптастырудағы рөлін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мектепте және жоғары оқу орындарында лингвистикалық пәндерді оқыту әдістемесі» пәні тіл білімін оқытудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар, дидактикалық принциптер, цифрлық ресурстар, сонымен қатар белсенді және интерактивті оқыту әдістері қарастырылады. Оқу-тәрбие процесін оқушылардың жас және танымдық ерекшеліктеріне қарай бейімдеуге ерекше көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әдебиетті оқытудағы интерактивті технологиялар» пәні мектепте және университетте оқу процесін жақсарту үшін цифрлық платформалар, онлайн курстар, ойын әдістері және мультимедиялық ресурстар сияқты заманауи технологияларды қолдануды зерттейді. Мақсаты – сыни тұрғыдан ойлауды, шығармашылық қабілеттерін дамыту, әдеби шығармаларды түсінуді жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің пәні – әдебиеттегі дүниенің мифологиялық бейнесі. Пәнді оқытудың мақсаты – миф, фольклор және әдебиеттің байланысын зерттеу.
Пәнді оқудың міндеттері:
- теориялық ұғымдарды түсіну: дүниенің мифологиялық моделі, архетип, хронотоп, сюжет, мотив, формула;
- жанр, сюжет, мотив, образдық жүйе және поэтика деңгейінде мифологизация принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«ХХ ғасырдағы орыс және қазақ поэзиясындағы табиғат әлемі» пәні өткен ғасырдағы орыс және қазақ ақындарының шығармаларындағы табиғат бейнелерін зерттейді. Пейзаждық поэзиядағы мотивтерді, символизмді, лексикалық-стильдік ерекшеліктерді, ұлттық дәстүрлерді талдайды. Поэтикалық мәтінде табиғат пен адам санасының өзара байланысына ерекше мән беріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Поэтикалық мәтінді жүйелі талдау» пәні поэзияның құрылымдық-семантикалық талдау әдістерін зерттейді. Ритм, метрика, троп, фонетика және синтаксисті зерттеуді қамтиды. Мәтін ішіндегі және мәдени контекстпен жүйелі байланыстарды қарастырады. Жасырын мағыналар мен авторлық стратегияларды ашуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Психоаналитикалық әдеби сынның теориясы мен тәжірибесі» пәні әдеби мәтіндерді талдауға психоаналитикалық ұғымдарды қолдануды зерттейді. Шығармашылықтың бейсаналық механизмдерін, символизмді, архетиптерді, психосексуалдық мотивтерді зерттейді. Шығармаларды Фрейд, Юнг, Лакан теорияларының призмасы арқылы талдайды, авторлар мен кейіпкерлердің терең психологиялық мағыналары мен қақтығыстарын ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық саудада және туризмде орыс тіліндегі сауда құжаттамасын тиімді пайдалана алатын мамандарды дайындау, жобалық дағдыларды дамыту және құжаттаманы басқару үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: халықаралық сауда мен туризмдегі орыс тіліндегі құжаттаманың маңызы мен рөлі, сауда және туристік құжаттаманың негізгі түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып туризм саласында қолданылатын орыс тіліндегі терминологияны талдауға арналған — қызмет көрсету, брондау, экскурсиялар және туристермен өзара әрекеттесудің басқа да қырлары. Бұл зерттеу терминдердің коммуникацияны жеңілдетуіне және қызмет көрсету сапасына әсерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде орыс тіліндегі терминологияны дұрыс қолдану, арнайы сөздік қорын меңгеру, коммуникативті дағдыларды дамыту және мәдени ерекшеліктерді түсіну үшін туризм саласында тиімді қарым-қатынас пен жұмыс істеуге қажетті білім мен дағдыларды дамыту.
Мазмұны: туризм терминологиясымен таныстыру, негізгі ұғымдар мен терминдер, туризм лексикасының тарихы мен дамуы, туризм индустриясындағы арнайы тілдің маңызы.
Бұл пәнді оқу студенттерге туристік индустрияда жұмыс істеу үшін қажетті орыс терминологиясын сенімді түрде пайдалануға мүмкіндік береді, бұл туристерге қызмет көрсету сапасын жақсартады және олардың кәсіби құзыреттілігін арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Тіл білімінің өзекті мәселелері» курсы тіл біліміндегі заманауи тенденцияларды, соның ішінде тілдің когнитивтік, әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін зерттейді. Сандық лингвистика, жасанды интеллект, мультимодальділік, тіл саясаты және жаһанданған әлемдегі тілдің өзгеру динамикасы мәселелері қарастырылады. Курс пәнаралық тәсілдер мен жаңа әдістемелерге назар аударады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мемлекеттік тілдің фразеологиялық корпусы» пәні фразеологиялық бірліктерді тілдің лексикалық жүйесінің бір бөлігі ретінде зерттейді. Олардың құрылымын, қызметін, семантикасын және шығу тегін қарастырады. Фразеологизмдердегі мәдени, тарихи және әлеуметтік сипаттарды, олардың мәдениетаралық қатынас пен аудармадағы рөлін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл тақырып халықаралық сауда мен туризм саласында орыс тіліндегі сауда құжаттарының (келісімшарттар, шот-фактуралар, жүкқұжаттар және т.б.) қолданылуын зерттейді. Құқықтық лексика, стандарттар және орыс тілінің іскерлік және мәдениетаралық байланыс құралы ретіндегі рөлі талданады.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Музыкалық білім берудегі зерттеуді жобалау және ұйымдастыру. Ғылыми проблеманы тұжырымдауды игеру, Музыкалық білім беру контекстінде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою. Әдістемені таңдау, гипотезаны негіздеу, үлгіні анықтау, диагностикалық құралдарды әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Студенттер мен ПОҚ қатысатын зерттеулердің этикалық аспектілері. Жеке зерттеу жоспарын дайындау және білім беру ортасында пилоттық зерттеу жүргізеді.
Педагогикалық практика