білім бакалавры
Жоғары сапалы оқу мазмұнын құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті орыс тілі мен әдебиетін, заманауи метапәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілігі мен инклюзивті білім беру дағдыларын меңгерген мұғалімді даярлау.
Орыс тілі мен әдебиеті (қос дипломды)
6B01721
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. <br/> Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерін арттыру. Студенттер білім берудің әдістемелік жүйесін тұтастай түсінеді, нақты педагогикалық міндеттерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, бағыт-бағдар беруді, оқытуды және бағалауды үлгілей алады, білімдерді, оқытудың формаларын, әдістері мен технологияларын шарттарға сәйкес пайдалана алады. белгілі бір мектептің және оқушылардың мүмкіндіктері.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • оқуға қолайлы педагогикалық үлгілерді таңдау<br/> • технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және жан-жақты қолдану<br/> • оқыту барысында сәйкес оқу ортасын пайдаланыңыз.<br/> • авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелері мен принциптерін білу және қолдану
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі<br/> Студенттер, мүмкін:<br/> * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау)<br/> * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану<br/> * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Оқушылардың дамуын бақылау, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу тәжірибесін жоспарлау және жүзеге асыру, жалпы оқу мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылықпен қолдау.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • әртүрлі студенттердің жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тану • студенттердің нақты қолдауға, басшылыққа, оқытуға және бағалауға деген жеке қажеттіліктерін ескеру<br/> • нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдерді енгізу
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
8
Педагогикалық практика
Зерттеуге бағытталған ойлауды қалыптастыру. Білім беруде инновациялық тәсілдер мен технологияларды әзірлеу және қолдану. Қоғамда болып жатқан өзгерістер контекстінде зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқыту дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
DSh
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімдерді қамтитын арнайы пәндер бойынша дипломдық жобаны іске асыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және өз бетінше ізденуге негізделген оқыту технологияларын қолдана отырып, оқушылардың жан-жақтылығын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын дамыту.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • оқытуды жоспарлау және жеткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, іскерлік және тұрақтылық талаптарын түсіну;• оқуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау;<br/> • жекелендірілген оқыту және бағдарлау принциптерін тәжірибеде қолдану, өз оқушыларының қажеттіліктеріне жауап беру, олардың тұлғалық және өзін-өзі бағалауды дамытуға қолдау көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиетті оқыту, оқытудың әдістемелік негіздерін құру, қоғамның қажеттіліктеріне байланысты қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру арқылы болашақ педагогикалық қызметке дайындық. Әдебиетті оқыту әдістерін тиімді пайдалану. Көркем шығарма туралы түсінікті қалыптастыру; кәсіби қызметтің тән түрлерін оқыту. Оқыту әдістерін тиімді пайдалану, білім беру жүйесін ақпараттандыру арқылы оқытудың жаңа технологияларын енгізу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы оқу үрдісінің ұйымдастырылуымен таныстыру, студенттерге көркем мәтіннің мәні, оның ұғымдары мен категориялары туралы ақпаратты меңгерту; оқушылардың әдеби зерттеу объектісі ретіндегі көркем мәтін туралы түсініктерін дамыту; дағдыларын дамыту, көркем мәтінге филологиялық түсініктеме беру; <br/> Мазмұны: көркем мәтіннің мәні. оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, шығармашылық ойлау негіздерін басқару және теориялық білімдерін практикамен ұштастыру.<br/> Құзыреттері: орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру жолдарын біледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәндік пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерімен және бастапқы әдістемелік дағдылармен зерттеу. <br/> Мазмұны: орыс тілін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық және әдістемелік аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқыту әдістері мен принциптері, сабақ өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдістер мен әдістер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану әдістері қарастырылады.<br/> Құзыреттіліктер: пәндердің теориялық негіздерін және оларды оқыту технологияларын қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер жағдайында инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілетін, ғылыми-зерттеу және әзірлемелерге бағытталған ой-өрісін дамыту. <br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • зерттеуге негізделген тәсілдерді пайдалана отырып, өзіңіздің оқыту дағдыларыңызды дамыту<br/> • бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни тұрғыдан ойлауды қолдану<br/> • ғылыми зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту<br/> • өзіңіздің зерттеу әрекеттеріңізді құжаттаңыз және әртүрлі коммуникация нысандарын пайдалана отырып нәтижелерді ұсыну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздену дағдыларын меңгеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін педагогикалық ой-өрісі мен тәжірибесін дамытуда пайдалану. <br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын тану • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің айырмашылығын түсіну.<br/> • адам табиғаты туралы мәдени нанымдар мен олардың мұғалім жұмысына ықпалын ажырата алады.<br/> • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық-саяси, ғылыми және мәдени сипаттағы дәуірдің маңызды оқиғалары контекстінде поляк әдебиетінің бірегейлігін анықтау.<br/> Мазмұны: Поляк әдебиеті қамтылған және зерттелген, сонымен бірге адамзат өркениетінің жалпы мәдени дамуының бір бөлігі ретінде.<br/> Құзыреттіліктер: поляк әдебиеті мен мәдениетінің негізгі тарихи кезеңдері мен даму заңдылықтарына салыстырмалы талдау жасауды оқу үдерісінде қолдануды біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: поляк тілін теориялық және практикалық тексеру, студенттердің белсенді және пассивті сөздік қорын қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің негізгі түрлеріне (тыңдау, оқу, жазу, аудару) үйрету.<br/> Мазмұны: поляк тілінің пайда болу және даму тарихы; поляк тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйелерінің ерекшеліктері <br/> Құзіреттіліктер: күрделілігі орташа мәтіндерді оқу және аудару; курс бағдарламасымен анықталған тақырыптар бойынша әңгімелесу..
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі поляк тілі курсы студенттерге салыстырмалы перспективада поляк тілін барынша толық түсінуге бағытталған, яғни. орыс тіліне қатысты славян тілдерінің бірі ретінде. Мазмұны: поляк тіліндегі негізгі сөйлеу мүшелерінің жасалу ерекшеліктері; поляк тілінде қарым-қатынаста қолданылатын негізгі тіл стандарттары. Құзыреттері: мәтіндерді (негізінен ғылыми және публицистикалық, сонымен қатар құжаттарды) поляк тілінен орыс тіліне аударуды біледі;.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі белсенді оқыту әдістерінің ерекшеліктерін ашу және эссе жазуға үйрету кезінде оларды оқытуда пайдалану мүмкіндіктерін талдау.<br/> Мазмұны: жалпы білім беретін мектептерде оқушылар жазба жұмыстарымен айналысады. Эссе, баяндама, реферат, студенттік ғылыми жоба жазу және т.б.<br/> Құзыреттіліктер: оқу, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде талдау мен болжаудың дәстүрлі және жаңа әдістерін қолдануды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде 18 ғасырдағы ескі орыс және орыс әдебиетінің таңдамалы мәселелерімен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процеске тән белгілерді анықтау.
Мазмұны: орыс әдебиетінің ескі орыс және 18 ғасырдағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары және оларға әдеби талдау.
Құзіреттілігі: кәсіптік іс-әрекетті ұйымдастыруда халықтың ауызша өнерін пайдалану жолдарын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Романтизм және реализм.Элегия және Баллада В.А. Жуковский. А.С. Грибоедовтың" Ақылдың қасіреті". А.с. Пушкин, М.Ю. Лермонтов, Н. В. Гоголь реализмге қозғалыс контекстінде. "Табиғи мектебі".
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
19 ғасырдағы классикалық орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдері мен жанрларын зерттеу,
19 ғасыр жазушыларының шығармалары, шығармалар поэтикасы мен мәселелерін талдау. Көркемдік әдістер және дәуірдің әдеби процесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
19 ғасырдың 2-жартысындағы классикалық орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдері мен жанрларын зерттеу,
19 ғасырдың 2-жартысындағы жазушылар шығармашылығы (шығармалардың поэтика мәселелері мен мәселелерін талдау. Көркемдік әдістер мен дәуірдің әдеби процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушыларды көркем шығарманы қабылдауға, оны өз бетінше бағалауға немесе әдеби, эстетикалық, этикалық тұрғыда түсіндіруге үйрету. 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің шығармаларын талдау жазушылар шығармашылығын жаңа қырынан қарастыруға, олардың шығармаларында жаңа мазмұнды және эстетикалық аспектілерді ашуға мүмкіндік береді.
Мазмұны: орыс классикалық әдебиеті өткен дәуірдің әдеби мұрасы ретіндегі тәрбиелік, дамытушылық және тәрбиелік әлеуеті зор екендігі туралы оқушылардың түсініктерін дамыту.
Құзыреттері: орыс классикалық әдебиетін ғылыми талдауды біледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процеске тән белгілерді анықтау.
XII-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: күміс ғасыр мәдениетімен тығыз байланысты орыс әдебиетінің революцияға дейінгі кезеңі (1890-1917 жж.) туралы тұтас, толық түсінікке ие болу.
Мазмұны: орыс модернизмі ақындарының шығармашылығы қарастырылады: декадеттер, акмеистер, футуристер.
Құзіреттілік: 20 ғасыр басындағы әдеби процеске талдау жасауды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің дамуы туралы түсінік қалыптастыру; ХХ ғасырдағы орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыру; орыс әдебиетінің маңыздылығын көрсету; кәсіби қызмет мәселелерін шешуде алған білімдерін қолдануға үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиеттану ғылымы ретіндегі негізгі іргелі және жеке ұғымдарды қамтитын концептуалды аппаратты қалыптастыру. Аталған пәннің маңызды мақсаты болашақ филолог-бакалаврдың филологиялық мәдениетін, сонымен қатар оның кәсіби ойлауын қалыптастыру болып табылады.
Мазмұны: Әдеби терминология: зерттеудің негізгі мәселелері; Әдеби терминдердің типологиялық топтары: көркем әдебиеттің жалпы типологиясы. Оның генезисі және қазіргі өмір сүру формалары
Құзіреттіліктер: дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдау бойынша негізгі дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эстетикамен тығыз байланыста болатын әдебиеттану ғылымының бір саласы ретіндегі әдебиет теориясы туралы студенттердің білімдерін тереңдету, әдебиет теориясын тарихтағы әдебиетаралық өзара байланыстарды және олардың қазіргі жағдайын түсіндіретін ғылым ретінде көрсету.
Мазмұны: көркемдік-эстетикалық білімді дамыту және пәннің ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, осы бағыттағы ғылыми тұжырымдамаларды дамыту.
Құзыреттіліктер: әлемдік классикалық әдебиет пен өнердің негіздерін, әдеби, эстетикалық және теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдебиеттану ғылымының мазмұны мен мақсаты, негізгі әдеби терминдер мен ұғымдар туралы түсінік беру; білім алушыларды Қазіргі әдебиеттану әліпбиімен таныстыру; тыңдаушыларға әдебиеттану еңбегінің жолдары мен дағдылары туралы қажетті түсініктер беру.
Мазмұны: әдебиет туралы ғылым оның салаларын және оның қосымша салаларын, атап айтқанда теорияның, сынның, әдебиет тарихының бастауларын, олардың әрқайсысының табиғатына тән ерекшеліктерін түсіндіреді.
Құзыреттіліктер: әдебиет ғылымының тарихын, сөз өнерінің қоғамдық қызметін түсіну және практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: поэзияны зерттеудің заманауи әдістерімен, поэзияның негізгі теориялық және тарихи-әдеби мәселелерімен таныстыру, форма туралы ойларын жүйелеу және тереңдету.
Мазмұны: поэзияға байланысты негізгі ұғымдар мәтінді толық қабылдауға, талдауға жағдай ретінде қарастырылады. Құзыреттері: поэтикалық мәтінді талдау дағдылары бар, әдеби поэзияны терең бағалайды, сонымен қатар поэтикалық шығармалардың қалай жасалатынын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдары жүйесімен таныстыру, әлем тілдерінің жүйесі мен табиғаты, мәні, әлеуметтік қызметі, тілдің жүйесі мен құрылымы туралы алғашқы ғылыми теориялық түсінік беру.
Мазмұны: қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары мен салалары туралы жалпы мағлұматтарды қалыптастыру, тіл білімінің жеке тараулары мен салаларына байланысты теориялық білімдерді меңгеруге бағыт беру.
Құзіреттіліктер: тіл біліміндегі зерттеу бағыттарының мақсаттары мен нысандарын анықтау; - тілдегі сыртқы және ішкі факторларды, олардың тілге әсерін негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың тілдік ой-өрісін кеңейту және тереңдету, тіл жүйесі туралы ойларын жүйелеу, негізгі лингвистикалық терминдердің мазмұнын нақтылау. Тіл білімі саласындағы білімді меңгеру оның терминологиясын меңгерумен, ғылыми ұғымдарды нақты анықтаумен, лингвистикалық талдау дағдыларымен, тілдік жіктеулерді негіздеумен және тілдік құбылыстарды зерттеудің барынша адекватты әдістерін пайдалана білумен шартталады.
Мазмұны: Қытайдағы, Ежелгі Грециядағы, Ежелгі Римдегі, Армениядағы, Ирандағы жалпы тіл білімінің, көне тіл білімінің, тіл білімі мен парсы лексикографиясының зерттеу нысаны. Жапониядағы лингвистика. Түркі тілдерін зерттеудің басталуы. ХХ ғасыр тіл білімі Тіл біліміндегі әлеуметтік бағыт, «Сөз және заттар», эстетика бағыттары. Лингвистикалық мектептер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: суреткер тұлғасы туралы ғылыми-теориялық көзқарастар өрісін кеңейту.
Мазмұны: Мәтін және автор. Мәтін және мәнмәтін. Мәтін және оның тарихы. Мәтін және оқырман. Авторлық баян және көркем әлем. Мәтіннің психологиялық қуаты мен қызметі. Әдеби шығарма әлемі. Көркем мәтінді филологиялық талдау үдерісі.
Құзыреттіліктері: көркем мәтіннің поэтикалық сипатын, көркем мәтінді зерттеудің филологиялық бағыттарын танып-біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді меңгерудің мақсаттары: студенттерді мәтіннің ерекше түрі - көркем мәтінмен таныстыру; студенттердің көркем мәтіннің мәні, оның түсініктері мен категориялары туралы ақпаратты меңгеруі; студенттердің әдеби зерттеу объектісі ретінде көркем мәтін туралы түсініктерін қалыптастыру; көркем мәтінге филологиялық түсініктеме беру дағдыларын дамыту. Көпшілік алдында сөйлеген сөздерінде, пікірталастарында студент маңызды көркем шығармаларды талдайды және бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінді интерпретациялаудың тұжырымдамалар жүйесі мен зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру және олардың негізінде мәтіндердің әртүрлі түрлерін өз бетінше шығармашылық лингвистикалық, эстетикалық және мәдени түсіндіру дағдылары мен дағдыларын дамыту. Көркем мәтінді түсіндіруге баса назар аударылады.
Мазмұны: Пән сонымен қатар студенттердің болашақта, кәсіби іс-әрекетте қабілеттерін дамытуға, мәтінге саналы, шығармашылықпен қарау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Құзыреттіліктер: сөйлеу мәнерлерін анықтауды және оларды талдауды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Критериалды бағалау негізінде студенттерде жалпы мәдени, жалпы кәсіби құзыреттіліктерді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру; критериалды ойлау дағдыларын дамыту, оқушылардың оқу жетістіктері туралы ақпаратты терең талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетін оның проблемалық және жанрлық сан алуандығында зерттеу; қазақ әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері. Әдеби, фольклорлық кезең. Жанрлар. Орта ғасыр әдебиеті: жыраулар поэзиясы. Қазақ әдебиеті 19 ғ.ХХ ғасырдағы Қазақ әдебиеті; Дәуірдің көркемдік әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі есімдер мен шығармалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі орыс мәдениеті дамуының негізгі кезеңдерінің шекараларын әдебиетпен және фольклормен байланыстыра оқыту; философия, эволюцияның негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері
Мазмұны: орыс әдебиеті сабақтарында тәрбиелік, дамытушылық және тәрбиелік әлеуеті бар орыс мәдениеті өткеннің мұрасы ретінде студенттердің түсініктерін дамыту.
Құзыреттері: орыс классикалық әдебиетін ғылыми талдауды біледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің сөйлем мүшелерінің жүйесі, қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам және флексия жолдары, сөйлемдегі және мәтіндегі грамматикалық формалардың қызметі туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру.
Морфологияның теориялық ұғымдары және орыс тілінің грамматикалық құрылымының сипаттамасы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің синтаксистік жүйесін меңгерту.
Мазмұны: Синтаксистің негізгі ұғымдары. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Қазіргі синтаксистегі сөз тіркестерінің жіктелу принциптері мен аспектілері. Жай сөйлемді жіктеудің даулы мәселелері. Күрделі сөйлемдердің жіктелуі. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. Тыныс белгілерінің негізгі қызметтері (айыру және екпін). Орыс тілінің тыныс белгілерінде болып жатқан өзгерістерҚұзыреттіліктер: синтаксистік ұғымдар жүйесін меңгеруі, орыс тілінің синтаксистік құрылымы туралы түсінік алуы, мәтіннен әртүрлі синтаксистік бірліктерді бөліп алуы, оларға анықтамалар беруі, оларды талдай алуы (сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін) олардың құрылымдық, мағыналық, коммуникативтік құрылымы жағынан.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синхрония мен диахрониядағы қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелерін зерттеу. Ойлауды дамыту технологияларын, интерактивті әдістерді, талдау және синтездеу әдістерін қолдана отырып, студенттер оны қолданудың әртүрлі коммуникативтік салаларында орыс тілінің грамматикалық формаларын талдау, тиімді пайдалану және барабар қабылдау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді фонетика мен фонологияның теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі түсініктерді көрсете отырып, дыбыстық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектесу, қазіргі орыс тілінің орфографиялық және орфографиялық нормалары мәселелеріне назар аудару.
Мазмұны: қазіргі орыс тілінің сегменттік және суперсегменттік фонетикасының негізгі бірліктерін, функционалдық ерекшеліктерін меңгеру.
Құзіреттіліктер: тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатына функционалды талдау жасай алады, оларды оқу процесінде шебер қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас маманның қазіргі орыс тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесі туралы лингводидактикалық білімдерін қалыптастыру. Оның тарихи дамуының өнімді нәтижесі болып табылатын орыс тілінің лексикалық жүйесінің жағдайы туралы толық ақпарат беру. Кейс-әдісті (жағдайларды талдау) және ми шабуылын қолдану студенттердің оқу материалын жақсы түсінуіне ықпал етеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде әртүрлі санаттағы адамдармен олардың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, конструктивті қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту; басқарудың теориялық негіздерін қарастыру; іскерлік қарым-қатынас және өзара әрекеттесу негіздері; оқушылардың адамдармен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: іскерлік этиканың тұжырымдамалық аппараты мен қолданбалы аспектілерін түсіну; - іскерлік мінез-құлық пен кәсіби қарым-қатынастың практикалық дағдыларын меңгеру;
Құзыреттіліктер: күнделікті, әлеуметтік-мәдени, кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі жағдаяттарында тілді меңгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: лингвистикалық дағдыларды жетілдіру, ана тіліне деген қызығушылықты арттыру, әртүрлі мәтіндерді талдау әдістерін ұсыну және дағдыларын дамыту.
Мазмұны: әлемнің орыс тілдік бейнесінің ұлттық-мәдени ерекшелігін тікелей білдіретін көркем мәтіндерді талдау, талдау әдістерімен танысу, сонымен қатар мәтінді түсіндіру дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілі мен сөйлеу мәдениеті туралы білімдерін жүйелеу; алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдануды үйрету; кез келген жанрдағы және стильдегі мәтіндерден орфографиялық және пунктуациялық қателерді табу және түзету қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі тіл және сөйлеу, орфографиялық шеберхана, сөйлеу мәдениеті қарым-қатынас нормасы ретінде қарастырылады.
Құзыреттіліктер: қазақ тілінің құрылымы мен жүйесін, функционалдық бірліктердің ерекшеліктерін біледі, коммуникативті мақсатқа жету үшін оларды әлеуметтік жағдайда пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпы адам тілінің жүйесі мен құрылымын түсінуді тереңдету, студенттердің назарын орыс грамматикасының лингвистикалық ерекше құбылыстарына аудару;
Мазмұны: студенттерді стандартты грамматикалық мағынаны білдіріп қана қоймай, сонымен қатар жасырын семантикалық және прагматикалық ақпаратты қамтитын орыс грамматикасының тілдік ерекше құбылыстарымен таныстыру.
Құзыреттіліктер: Басқа тілдік мәдениет өкілдері әлемінің ұлттық тілдік суретінің ерекшеліктері туралы және коммуникативтік тәжірибелердің жиынтығында көрініс тапқан олардың қоғамының негізгі құндылықтар жүйесі туралы білімді басшылыққа алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: олардың қызмет ету заңдылықтарын, мәтін құру процесіндегі рөлін білу шеберлердің лингвистикалық дайындығына, магистрлердің тілдік фактілерді саналы түрде зерттеу қабілетін дамытуға және тілдік материалды талдау қабілетін қалыптастыруға қажет. .
Құзыреттері:Кәсіби қызметте, соның ішінде педагогикада пайдалана алады, филология саласындағы қазіргі ғылыми парадигма және оның даму динамикасы, филологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптері мен әдіснамалық әдістемелері жүйесін білу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: славян тілдері тарихының негізгі кезеңдерін, славян жазуын зерттеу. Тіл құбылыстарын зерттеудің бастапқы негізі ретінде жалпы славян дәуіріндегі құбылыстарды ескере отырып, 10-11 ғасырлардағы ескі орыс тілінің жағдайы алынады.
Мазмұны: орыс тілі жүйесінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық деңгейлерінің дамуын дәйекті түрде қарастыру.
Құзыреттері: орыс тілі тарихы саласында жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді меңгере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жалпы лингвистикалық құзыретті қалыптастыру
Пәннің мазмұны: Тіл лингвистиканың нысаны ретінде. Тіл ерекшелігі мәселесі. Тілдің пайда болуы мәселесі. Тілдің тарихи даму заңдылықтары. Тілдің ішкі құрылымы.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің жіктелуін және тілдердің арақатынасын біледі; Оқытылатын шетел тілі мен ана тілі мысалдары негізінде тілдік жүйе мен оның қызметін сипаттайтын құбылыстар туралы білімдерін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің жазбаша тілін түсіну дағдыларын дамыту, орыс ұлтының қалыптасуымен, тілдің дамуына әсер еткен және оның таралуына ықпал еткен негізгі тарихи оқиғалармен таныстыру, мәдени ұғымдарды талдау және бағдарлау қабілетін дамыту. біздің заманымыздың.
Мазмұны: Мәдениет пен қоғамның, мәдениет пен табиғаттың, мәдениет пен тұлғаның және т.б. өзара әрекеттестіктің өзекті мәселелерін зерттеу, мәдениетаралық диалогты дұрыс құра білу, заманауи әлеуметтік-мәдени тұжырымдамаларды түсіну.
Құзіреттілік: мәдениеттің тіл тарихындағы орнын анықтайды, кәсіби қызметте қолдануды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Пәнді оқу – студенттердің ағылшын тілінің теориялық грамматикасы мен лексикологиясы, сондай-ақ тіл білімі бойынша нормативтік курстарды оқу процесінде алған білімдерін тереңдету және мамандандыру.
Мазмұны: құрылымдық-жүйелік және функционалдық тәсілдердің бірлігіндегі орыс грамматикасының ерекшелігі; функционалдық грамматиканың негізгі бөлімдері..
Құзіреттіліктер: орыс грамматикасының жүйесіндегі және функционалды әлеуетіндегі ерекшеліктерін түсініп, тәжірибеде қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.