педагогика ғылымдарының магистрі
1.1 Білім беру бағдарламасының мақсаты мен миссиясы «7М013 – Пәндік мамандандырусыз мұғалімдерді даярлау (Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі)» білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек рыногында сұранысқа ие, бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білім игерген, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді құрылымдауға және шешуге қабілетті, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқарушылық әрекеттерді табысты жүзеге асыратын жоғары білікті педагог кадрларды даярлау болып табылады.
Білім беру бағдарламасының миссиясы ̶ әлемдік стандарттар талаптарына жауап бере алатын бастауыш білім саласында іргелі базалық білімгеие магистрлерді даярлау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру.
Білім беру бағдарламасының негізгі көрсеткіштері
«7М013 – Пәндік мамандандырусыз мұғалімдерді даярлау (Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі)» білім беру бағдарламасы бойынша магистратура бағдарламасын игерудің нормативті мерзімі 2 жылды құрайды (оқуың ғылыми-педагогикалық формасы үшін). «7М013 – Пәндік мамандандырусыз мұғалімдерді даярлау (Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі)» білім беру бағдарламасы бойынша магистратура бағдарламасының көлемі 120 есептік бірлікті құрайды (ECTS). Бағдарлама бюджеттік және ақылы негізде құрылған, практикаға бағдарлық сипаттамаға ие, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жүргізіледі. Берілетін біліктілік: «7М013 – Пәндік мамандандырусыз мұғалімдерді даярлау (Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі)» білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі.
Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
7M01301
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ (орыс) тілін оқытуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: бастауыш тілдік білімнің жаңартылған бағдарламалары. Бастауыш сыныптардағы қазақ (орыс) тілі курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Қазақ (орыс) тілін оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі қазақ (орыс) тілі сабағының түрлері.<br/> Құзыреттілігі: бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математиканы оқытуды ұйымдастыруда білім, білік және құзыреттіліктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесі - ғылым және оқу пәні. Математиканы оқытудың мазмұны, құралдары, әдістері мен формалары. «Сандар және шамалар», «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері», «Жиын. Логика элементтері», «Математикалық модельдеу» бөлімдері және оларды оқыту әдістемесі. Математика сабағында білім алушылардың өздік, алгоритмдік, шығармашылық, зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру.<br/> Құзыреттіліктері: математиканы оқытуды жоспарлау мен ұйымдастыру кәсіби біліктерін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мектептегі педагогикалық үдеріс жүйе және тұтас құбылыс ретінде. Жас, жеке дара даму ерекшеліктері. Қазіргі тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдары. Дидактика. Жаңартылған бастауыш білім мазмұны. Қазіргі бастауышта оқытудың заңдылықтары, ұстанымдары, әдістері, құралдары мен формалары.<br/> Құзыреттілігі: өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық қызметке дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық қызметті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мектептегі педагогикалық процесс жүйе және біртұтас құбылыс ретінде. Дамудың жас ерекшеліктері, жеке ерекшеліктері. Қазіргі білім берудің заңдылықтары мен принциптері. Дидактика. Жаңартылған бастауыш білім берудің мазмұны. Қазіргі Бастауыш оқытудың заңдылықтары, принциптері әдістері, құралдары мен формалары. <br/> Құзыреттіліктер: өзін-өзі тәрбиелеуге, инновациялық және шығармашылық қызметке дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастауыш мектеп психологиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш сынып оқушылары психологиясының базалық білімімен таныстыру. <br/> Мазмұны: дамудың әлеуметтік жағдайы және бастауыш сынып оқушысының даму психологиясы. Оқыту мен дамудың өзара байланысы заңдылықтары. Бастауыш сынып оқушысының физикалық және психикалық дамуы. Бастауыш сынып оқушысының тұлғалық дамуы. Оқу мотивациясының ерекшеліктері. Танымдық қабілеттердің диагностикасы.<br/> Құзыреттілігі: бастауыш сынып оқушысының оқу әрекетін белсенділік сипаты мен жас ерекшеліктеріне байланысты құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Тіл, әдебиет» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің заманауи тенденцияларына сай магистранттарды даярлау. <br/> Мазмұны: Тілдік, әдебиеттік білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері. Тілдік білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Пәндерді оқытудағы пәнаралық байланыс. <br/> Құзыреттіліктер: «Тіл, әдебиет» саласын оқытуды жобалау, ұйымдастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұны: Философия науки. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Қалыптасатын дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагогикалық теория негіздері мен педагогикалық шеберлік, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогиканың әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. Университет оқытушыларын оқыту теориясы.<br/> Құзыреттер: педагогиканың негізгі категориялары туралы білімдерін қамту, педагогикалық әдістерді қолдану дағдылары мен дағдыларын ұсыну, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті түсіндіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OSKYa 1302
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер орта мектепте математика бөлімдерін оқытудың математикалық мазмұнын, әдістерін, әдістерін меңгеруді жетілдіреді. Олар мінез-құлық және когнитивтік тәсілдер арқылы сындарлы оқыту теориясын қолдану дағдыларын дамытады. Сондай-ақ олар мектепте математика сабағын өткізуге және оқушылардың оқу әрекетін ұйымдастыруға арналған әдістемелік әзірлемелерді зерттейді.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
С1, С2 (тіллік мамандар) деңгейінде шет тілін игеру, монологты және диалогты түрде (баяндама, таныстырылым, әңгіме, пікірталас) LSP қатынас жасау. Ғылыми стильдің ауызша, жазбаша түрлері грамматикасын оқып үйрену. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, т.б. жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма біліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды «Soft skills» даму ерекшеліктері мен технологиясымен таныстыру.
Мазмұны: Коммуникативті дағдылар (іскерлік ынтымақтастық қабілеті, басқа адамдармен бірлесіп жұмыс істеуге дайын болу, басқалардың пікіріне төзімділік, коммуникативті өзара әрекеттесу дағдылары); қарым-қатынас құру. Эмоционалды интеллект. Көшбасшылық. Шығармашылық мәселелерді шешу. Жанжалды жағдайларды шешу мүмкіндігі. Икемділік, ойлау мен мінез-құлық үлгілерінен асып түсу мүмкіндігі.
Құзыреттіліктер: магистранттардың икемді дағдыларын, коммуникация, тайм-менеджмент дағдыларын, командада жұмыс істеу дағдыларын дамыту, кәсіби қызметте "Soft skills" іске асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.
Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі саласындағы теориялық-қолданбалы білімдер.
Мазмұны: Бағалаудың заманауи құралдары. Мониторинг. Білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың дәстүрлі жүйесі мен халықаралық тәжірибесі.
Құзыреттіліктер: бағалаудың мазмұны мен критерийлерін, оқыту үдерісін бақылаудың тәсілдерін білу; критерийлерді жасап, оқу жетістіктерінің нәтижелерін түсіндіре, жүйелей алу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу құралы ретіндегі интербелсенді оқыту технологиясын игеру, шығармашылық педагогикалық ойды дамыту.
Мазмұны: Интербелсенді оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Интербелсенді технологиялар, әдістер. Интербелсенді әдістердің жіктемеленуі. Оқытудың интербелсенді әдістерін іріктеудің критерийлері. Релаксацияның белсенді әдістері. Ақыл-ойды белсендіру тәсілдері.
Құзыреттіліктер: интербелсенді оқыту әдістерін игеру, кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуде интербелсенді технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыздандырудың негізгі ұғымдары жайлы жүйелі біліммен қаруландыру.
Мазмұны: Бастауыш мектептегі білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыздандырудың мақсаты мен міндеттері. Негізгі бағыттары: психологиялық қамтамасыздандырудың формалары мен әдістері. Білім беру ортасындағы тұлғаның дамуын психологиялық қамтамасыздандырудың алдын-алу бағдарламасы.
Құзыреттіліктер: бастауыш білім берудегі оқу-тәрбие үдерісін психологиялық қамтамасыздандырудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын білу; психологиялық-педагогикалық қамтамасыздандырудың негізгі бағыттарын бағалаудың әдістері мен құралдарын іріктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: алдыңғы қатарлы озық тәжірибені жалпылау.
Мазмұны: Алдыңғы қатарлы тәжірибені зерттеу мен ендірудің педагогикалық шарттары. АОТ-ні зерттеу мен ендіру мәселелері. Мұғалімнің шығармашылығы. Кәсіби-шығармашылық өздігінен білім алу жоғары адамгершілік және мәдени деңгейге жетудің шарты ретінде.
Құзыреттіліктер: озық тәжірибені зерттеу мен ендірудің педагогикалық шарттарын, педагогтің кәсіби құзыреттіліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш мектеп педагогикалық ғылымының өзекті мәселелері жайлы түсінік.
Мазмұны: Білім берудің негізгі беталыстары, мәселелері, болашағы. Білім беру жүйелерінің мектепке дейінгі, бастауыш деңгейлері арасындағы сабақтастық. Бастауыш білім берудің әдіснамалық мәселелері.
Құзыреттіліктер: білім беруді дамытудың әлемдік беталыстарын қолдану; заманауи білім парадигмаларының мәселелерін, болашағын анықтай алу; ғылыми-зерттеу әрекетінің негіздерімен қарулану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу құралы ретіндегі ӨМШТ-н игеру, шығармашылық педагогикалық ойды дамыту.
Мазмұны: ӨМШТ-ның ғылыми-әдістемелік негіздері. Шығу тарихы, қалыптасу кезеңі. ӨМШТ білім алушылардың сыни ойлауы, шығармашылық қабілеттерін дамытудың мақсатқа бағыттылық, басқарушылық үдерісінің құралы ретінде.
Құзыреттіліктер: ӨМШТ әдістерін, ӨМШТ-н пайдалану арқылы кәсіби-педагогикалық, оқу міндеттерін практикалық тұрғыдан шешуді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ бастауыш сынып педагогтерін оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеудің теориялық және әдіснамалық негіздерімен қаруландыру.
Мазмұны: ұлттық құндылықтар мәселесінің ресми құжаттардағы орны. «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясына негізделген бастауыш білім беру құндылықтары. Тәрбиелеудегі құндылықтарға бағытталған тәсілдеме.
Құзыреттілігі: ұлттық құндылықтарға негізделген тәрбиелеудің инновациялық тәсілдемелерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Дүниетану және жаратылыстану» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің заманауи тенденцияларына сай магистранттарды даярлау.
Мазмұны: Жаратылыстану-ғылыми білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. «Дүниетану және жаратылыстану» білім беру саласының мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Пәндерді оқытудағы пәнаралық байланыс.
Құзыреттіліктер: «Дүниетану және жаратылыстану» білім беру пән саласын оқытуды жобалау және ұйымдастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «Математика және АКТ» пән саласы білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесінің тенденцияларына сай магистранттарды даярлау.
Мазмұны: математикалық, АКТ білім берудің ғылыми-теориялық негіздері. «Математика, АКТ» білім беру саласының мазмұны. Математикалық, АКТ білім беруді ұйымдастырудың жүйелілік тұғыры. Бастауыш математикалық, АКТ білім берудің заманауи тенденциялары.
Құзыреттіліктер: «Математика және АКТ» білім беру пән саласын оқытуды жобалау және ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға білім беру әрекетін бақылау, қамтамасыз етуді жүзеге асыруға үйрету.
Мазмұны: Білім беру жүйесіндегі бақылаудың түрлері. Бақылау білім беру ұйымдарын басқару функциясы ретінде. Білім беру үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру. Аралық, мемлекеттік қорытынды аттестация. Педагогтардың инновациялық әрекетін психологиялық-педагогикалық қамтамасыздандыру.
Құзыреттіліктер: Мектептің, ЖОО-ның білім беру әрекетіне бақылау жасап, оны қамтамасыздандыра алу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білім берудегі негізгі үдерістер мен жаңа технологияларды меңгеру және оларды оқу іс-әрекетінде және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану.
Мазмұны: талдау, бақылау, бағалау, жобалау, жоспарлау, басқару, құрылымдау, мобильді құрылғылар.
Құзыреттіліктер: білім берудің заманауи трендтерін, оқу үрдісінде мобильді құрылғыларды қолдану; зерттеу және практикалық қызметте жаңа технологияларды қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми-педагогикалық жобалау базасын құрайтын теориялық ережелермен, зерттеу жүргізу ерекшеліктерімен таныстыру.
Мазмұны: ғылыми-педагогикалық жобалау әдістемесі, теориялары мен технологиялары. Ғылыми-педагогикалық жобалаудың ерекшеліктері. Білім беру ортасын жобалаудың технологиялық процесі. Ғылыми-педагогикалық жобалаудың стратегиясы, принциптері мен кезеңдері. Зерттеу нәтижелері. Ғылыми-педагогикалық жобалаудағы Этика.
Құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық жобалаудың ерекшеліктерін, оның технологияларын, формаларын, принциптерін, орындалу реттілігін түсіну; зерттеу қызметінде теориялық білімді жүзеге асыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда дамытушылық білім ортасын жобалау ерекшеліктері жайлы біртұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Тәрбие, білім ортасын жобалау технологиясы. Жобалау процедуралары, бастауыш мектептегі дамытушылық білім ортасын жобалаудың ұстанымдары, технологиясы. Дамытушылық білім кеңістігін ұйымдастырудың тәсілдері мен әдістемесі.
Құзыреттіліктер: педагогтың жобалаушылық әрекетінің әдіснамалық негіздерін білу; тәрбиелік, тәрбиелік білім ортасын жобалаудың технологияларын пайдалану тәжірибесін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар жайлы біліммен қарулану.
Мазмұны: Мәдени-тарихи іс-әрекеттік тұғыр. Іс-әрекет категориялары: негізгі теориялық бағыттары. Іс-әрекет категориялары мен психикалық бейнелеулер, қатынас жасау және тұлғаның өзара байланысы. Іс-әрекеттің әдіснамалық қызметтері. Іс-әрекеттік тұғыр: зерттеудің негізгі бағыттары. Жүйелілік тұғырдың сипаттамасы және оның ұстанымдарын әрекетті оқытуда жүзеге асыру. Іс-әрекетке құрылымдық, процессуалдық және қызметтік талдау. Мәдениет тұлғаның білім беру әлеуметтік эволюциясының факторы ретінде.
Құзыреттіліктер: іс-әрекетті және әлеуметтік құралдарды реттей алу қабілетінің болуы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда білім беру жүйесіндегі көптілді оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері жайлы жүйелі білімдермен қаруландыру.
Мазмұны: Категория – көптілді білім берудің ұғымдық аппараты. Қазақстандағы көптілді білім берудің құқықтық құжаттары. Бастауыш мектептегі көптілді білім беру.
Құзыреттіліктер: көптілді білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін білу; біртұтас жүйе, көптілді білім берудің әдіснамалық, психологиялық, әдістемелік негіздері жайлы пікір қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам, бала жайлы білімнің ғылыми-теориялық негіздерімен қарулану.
Мазмұны: Педагогикалық антропологияға кіріспе. Адам педагогикалық антропологияның пәні ретінде. Адамның дамуы ғылыми мәселе ретінде. Мәдениет антропологиялық феномен ретінде. Тәрбие антропологиялық үдеріс ретінде. Педагогикалық әрекеттің құрылымы жайлы білімдер, көзқарастар, сенімдер жүйесінің педагогикалық дүниетанымын қалыптастыру.
Құзыреттіліктер: адам, бала жайлы заманауи теориялық білімді жүйелеу, түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:магистранттарды педагогтың кәсіби этикасы жайлы, педагогикалық қызметтің кәсіби-этикалық нормалары жайлы біртұтас түсініктермен қаруландыру.
Мазмұны: Педагогикалық деонтология – кәсіби борыш жайлы ғылым. Деонтология ұстанымдары. Педагогтың кәсіби этикасы кәсіби қызметтің ұстанымдар, адамгершілік нормаларының жүйесі ретінде.
Құзыреттіліктер: педагогикалық деонтологияның теориялық негіздерін, педагогикадағы «этика», «деонтология» ұғымдарының арақатынасын; кәсіби борышты сезінудің критерийлерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістерін пайдалануға үйрету.
Мазмұны: Педагогика мен психологиядағы өлшеу мәселелері. Математикалық нысандар жайлы түсінік. Зерттелетін нысандардың жиынтығы. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің негізгі әдістері. Таңдаманы бағалау әдістері. Дұрыс үлестірілім. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Регрессиялық талдау. Рангілік корреляциялар.
Құзыреттіліктер: статистикалық ғылыми нәтижелерді математикалық әдістермен өңдеу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу, талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық, тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер, практикалық біліктерді жүйелеу, кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу, талдау.
Құзыреттіліктер: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.