педагогика ғылымдарының магистрі
Шет тілін меңгеру деңгейлерінің еуропалық жүйесіне сәйкес шет тілін меңгерген, қазіргі заманғы шет тілді білім беру парадигмасының талаптарына сәйкес педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.
Шет тілі: екі шет тілі
7M01720
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогиканың әдіснамасы. Кәсіби құзіреттілік. Университет оқытушысын оқыту теориясы.<br/> Қалыптасқан дағдылар: педагогиканың негізгі категорияларын, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясын және педагогикалық шеберлікті әдіснамалық негізде қолдану дағдылары мен қабілеттерін білу.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбеден белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> <br/> - қазіргі ғылыми әдебиеттерге ену, негізінен<br/> ағылшын тілді;<br/> - теорияның қорытындысы (тіпті жұмыс эксперименталды болса да, бұл көмектеседі<br/> әдісті түсіну және оны өз міндетіне бейімдеу);<br/> - эксперимент жүргізу (тіпті жұмыс Теориялық болса да, бұл<br/> жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> - қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, тіпті егер олар болса да<br/> туылды деп көрінеді;<br/> <br/> - тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және
4
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
6
ҒЗЖ қорғау
Мамандықтың негізгі мәселелерін сақтау; Ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстың маңыздылығы, ғылыми жаңалығы және практикалық мәні; ғылым мен тәжірибенің заманауи жетістіктеріне негізделуі; компьютерлік технологияларды пайдалана отырып деректерді өңдеу мен интерпретациялаудың заманауи әдістеріне негізделуі; Заманауи зерттеу әдістермен жасалған; негізгі қорғалатын ережелер бойынша ғылыми-зерттеу (әдістемелік, практикалық) бөлімдерді қамтуы тиіс.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындаудың мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне жетуін, қызметтің барлық түрлері мен сапа менеджменті жүйесінің барлық меншік нысандары ұйымдарында, ұйымның барлық процестерін қамтитын, сапаны үздіксіз жақсарту жөніндегі қызметке тартылатын интеграцияланған менеджмент жүйелерінде әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативті технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Қалыптастырылатын дағдылар: сын тұрғысынан талдау, зерттеуді жобалау және жүзеге асыру, дербес ғылыми-зерттеу қызметі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Музыкалық білім беру саласында шет тілін меңгеру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу. Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу. Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел тілін оқыту мақсатында коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық оқу. Академиялық жазу. Зерттеу жұмысы. Тыңдау және жазып алу.
Құзыреттіліктер: шетел тілінде дәрістерді конспектілеу, зерттеу тақырыбы бойынша материалды таңдау үшін әртүрлі ғылыми әдебиеттерді пайдалана білу, оқытылатын тілде ғылыми мақала жаза білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ФОЖ-ның белгілі деңгейінде шет тілін меңгеру: оқытылатын шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын, қарым-қатынастың ғылыми стилін қалыптастыру. Медиация құзыретінің негіздерін қалыптастыру. Ғылыми әдебиеттерді оқу.
Мазмұны:
Ғылыми-техникалық француз тілі. Функционалды тіл. Француздар арнайы мақсаттарға арналған. Кәсіби
француз тілі. Француз тілі сабақтарындағы коммуникативті құзыреттілік моделі.
Құзыреттіліктер: Көрсетілген деңгейде лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық құзыреттіліктерді, күнделікті және ғылыми қарым-қатынас стильдерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы контекстінде қарым-қатынасты модельдеу қабілетін дамыту
Мазмұны: Мәдениетаралық қатынастың лингвистикалық құралдары. Мәдениетаралық қатынастың жағдаяттары, тақырыптары, лингвистикалық құралдары.
Құзіреттіліктер: лингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық және прагматикалық құзыреттіліктерді меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу нәтижелерін магистрлік диссертацияда қолдану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеудің кезеңдері. Ғылыми жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу мәтінін дайындау. Зерттеу әдістері. Оқу жұмысының ерекшелігі. Зерттеу жұмысын қорғау.
Құзыреттері: теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу жұмысының тәжірибесінде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білім құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертация бойынша жұмыс: фонологиялық шеберлікті дамыту: дидактикалық тәсілдер. Фонологиялық жүйені талдау, фонологиялық құзыреттілігін дамыту, «түзету» фонетикасы.
Құзыреттері: алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде және ұйымдастыруда қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынасты модельдеу дағдыларын дамыту
Мазмұны: Қазіргі ғылым мен тәжірибеде «модельдеу» түсінігін анықтаудың әртүрлі тәсілдері.
Қарым-қатынасты модельдеудің қолданыстағы тәсілдері және оларды дидактикалық мақсатта пайдалану мүмкіндігі. Мәдениетаралық қарым-қатынасты модельдеу.
Құзыреттіліктер: шет тілінде білім берудің заманауи тұжырымдамалық және әдістемелік негізделген моделін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары білім беру жүйесінің лингвистикалық пәндерді оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілігін дамыту
Мазмұны: Грамматикалық және лексикалық құзыреттілігін дамыту. Грамматика мен лексика қалай оқытылады? Тілдік материалды қалай ұсынуға болады? Коммуникативті бағыттағы грамматикалық және лексикалық тапсырмалардың әртүрлі түрлері
Құзіреттіліктер: лингвистикалық пәндерді оқыту тәжірибесінде педагогикалық модельдеуді жүзеге асыру қабілетінен тұратын кәсіби құзыреттілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу-тәрбие процесін басқару, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен өткізудің мақсаттарын, әдістерін таңдау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Кредиттік оқыту технологиясын қолдана отырып оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері: сабақ оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде, Шетел тілін оқытуды бақылау объектісі. Мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік қалыптасу деңгейін өлшеудің критериалды-бағалау шкаласы.
Құзыреттері: Білім беруді басқарудың заманауи жүйелерін өз бетінше зерттеп, талдай білу;жаңа білім беру мазмұнын, технологияларын және оқытудың нақты әдістерін құрастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел тілдерін оқытудың қазіргі деңгейі туралы білім алу.
Мазмұны: Сабақ барысын бақылау, сабақтың қазіргі халықаралық талаптарға сәйкестігін анықтау, сабақты жабдықтау, жоспарлау, оқушылардың тілді меңгеру деңгейіне және сабақтың алға қойған мақсатына сәйкес сабақтағы іс-әрекетін бақылау, оқушы. сабақ барысына қатысу. Сабақтарды талқылау
Құзіреттіліктер: мұғалімнің кәсіби шеберлік деңгейін және оның заманауи талаптарға сәйкестігін анықтай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тілін оқытуда жалпыеуропалық құзыреттілікке заманауи көзқарас негіздерін меңгеру.
Мазмұны: Жалпы еуропалық құзыреттер. Шетел тілін оқытудың деңгейлік моделі. Деңгей дескрипторлары. Деңгейлеп оқыту негізінде оқыту бағдарламалары мен құралдарын құру. Тіл мұғалімдеріне арналған еуропалық портфолио
Құзыреттері:
Халықаралық білім кеңістігінде танылған шет тілдерінде оқу процесін ұйымдастыру негіздерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – магистранттарды тілді меңгеру деңгейін, оқу контекстін, аудиторияны ескере отырып сабақты жоспарлауға және француз тілі сабағын талдауға үйрету.
Мазмұны. Жоспар түрлері, жоспар құрылымы. Маршруттау. Сабақ жоспары. Сабақты талдау.
Құзыреттіліктер: шетел тілі сабағының жоспарын құрастыра білу, мақсаттар мен білім беру міндеттерін тұжырымдау; оқу үлгерімін дамыту. Тілдік материалды баяндау әдістері мен тәсілдерін таңдау және шетел тілдерін оқытудың тиімділігін бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: француз тілі сабағында түпнұсқа материалдарды қолданудың практикалық негіздерін меңгеру.
Мазмұны: Әдістемелік категория ретінде шынайылық, түпнұсқалық материалдардың түрлері және оларды шет тілі сабағында қолдану әдістері. Түпнұсқалық материалдарды пайдалану әдістері мен тәртібі.
Құзыреттіліктер: сабақтың мақсатына сәйкес түпнұсқа материалды таңдап, дайындап, сабақта дұрыс пайдалана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: DELF – DALF халықаралық тестілеу негіздерін меңгеру
Мазмұны: Халықаралық сараптамалардың құрылымы, мазмұны және әдістері. Халықаралық сынақтарды құру және өткізу әдістемесі. Халықаралық сынақтарға дайындық.
Құзіреттіліктер: - әртүрлі деңгейдегі коммуникативті құзыреттердің дамуын бақылау үшін халықаралық тесттерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Грамматиканы лингвистикалық тұрғыдан ашу және оны әдістемеде беру.
Мазмұны: Лингводидактика: шетел тілдерін оқыту теориясы. Француз тілін шетел тілі ретінде оқыту теориясы. Француз тілін шетел тілі ретінде оқыту теориясының практикалық аспектілері. Тілдік құзыреттілік. Тілдік материалды таңдау. Шетел тілдерін оқытудың құзыреттілік тәсілі
Құзыреттіліктер: коммуникативті дағдыларды шетел тілі әрекетінде қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел тілі оқулықтарын құрудың теориялық негіздері мен заманауи тәсілдері.
Мазмұны: Оқу құралын талдау: жалпыеуропалық құзыреттілік талаптарына жауап беретін шетел тілі оқулығының талдау критерийлері, әдістемелік үлгісі. Қазіргі француз оқулықтары.
Құзыреттері: Қазіргі заманғы шетел тілі оқулығын құрастыра білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттар арасында мәдениетаралық коммуникативті құзыреттіліктерді меңгеру негіздерін қалыптастыру.
Мазмұны: Лингвистика мен дидактикадағы, мультикультурализмдегі, психолингвистикалық тәсілдердегі теорияларды ұсыну (игерту). Қазіргі лингводидактика тұрғысынан сабақтар мен оқу материалын бақылау және талдау.
Құзыреттері: Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында және шетел тілдерін оқытуда мәдениетаралық коммуникативті құзыреттер мен коммуникативтік мінез-құлықты модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Шетел тілін оқытуда инновациялық технологияларды меңгеру
Мазмұны: Шетел тілін оқытудағы инновациялық технологиялар негіздері. Оқытудың соңғы құралдарын пайдаланатын инновациялық технологиялар. Шетел тілін арнайы мақсатта оқытудағы инновациялық технологиялар. Шетел тілін оқытудағы заманауи процестер.
Құзыреттіліктер: прагматикалық құзыреттілікті меңгеру, шет тілін оқыту тәжірибесінде инновациялық технологияларды қолдана білу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп, зерттелетін тақырып бойынша баяндама түрінде ұсыну.
Құзыреттер: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру,ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.