заң ғылымдарының магистрі
Орта, техникалық, кәсіптік және жоғары білім беруде педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу үшін кәсіпкерлік және құқық саласында құзыреттілігі жоғары деңгейдегі магистр даярлау.
Білім құқығы
7M04211
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарылатын жүйені дамытудың жалпы және нақты заңдылықтарына сәйкес келетін басқарудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, басқару процесін зерттеу, ұйымдастыру және бағалау дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: Білім құқықтық реттеу объектісі ретінде. Білім беру саласындағы қатынастарды реттейтін заңнама. Баланың құқықтары және оларды ҚР заңнамасында құқықтық қорғау нысандары. Білім беру ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. ЖШҚ басшысының қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. <br/> Құзыреттері: білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге және кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыруға және оңтайландыруға қабілетті
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми таным тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген дүниетанымды қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы, пайда болуы және дамуы. Ғылыми таным құрылымы. Қазіргі ғылымның даму ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. <br/> Құзыреттіліктер: зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту, жаңа ақпараттық қоғам жағдайында білімді басқару қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қылмыстық құқық институттарының бірі ретінде тұлғаға қарсы қылмыстарды зерттеу, тұлғаға қарсы қылмыстардың алдын алу мен күресуге әсер ететін факторларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жеке адамға қарсы қылмыстардың түсінігін, жалпы сипаттамасы мен түрлерін, қол сұғушылықтың түріне және тікелей объектісіне байланысты жеке адамға қарсы қылмыстардың жіктелуін, жеке адамға қарсы қылмыстарды жеке адамға қол сұғумен байланысты басқа қылмыстардан ажыратуды зерттеу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: жеке адамға қарсы қылмыстарды заңды түрде дұрыс саралау, тергеу әрекеттерін өз бетінше жүргізу, сондай-ақ осы бағыт бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі магистранттармен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнында оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Магистранттар үшін тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасау мүмкіндігі. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
13
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР Білім беру саласындағы өзекті мәселелерді зерттеу.<br/> Мазмұны: білім беру жүйесінің экономикалық маңыздылығы және қызмет шарттары. Жоғары мектепті қолдаудың мемлекеттік жүйесінің моделі. ЖОО-ны қаржыландырудың бюджеттік және бюджеттен тыс көздері. Кәсіпкерлік қызметтен түсетін кірістер. Демеушілік қолдау. Білім беру қызметкерлерінің еңбек және еңбегіне ақы төлеу. Мұғалімдердің еңбекақысы. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: ҚР Білім беру жүйесінің ағымдағы жағдайын оқу.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
9
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
4
Тәжірибені қорғау
Практикадан өту жоспары мен кестесін құру. Одан әрі диссертациялық өңдеу үшін қажетті Шығыстану зерттеулерінің деректер базасын құру. Оқу барысында алынған теориялық және практикалық білімді түзету. Педагогикалық және әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгеру. Магистранттарда Шығыстану пәндері бойынша жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби салада шет тілінде коммуникативті дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: Магистранттардың кәсіптік саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін пайдалана білу.<br/> 6. Алған білім мен дағдыларды кәсіби іс-әрекетте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жария-құқықтық дауларды шешу процесіне және мемлекеттік органдардың құқық қолдану қызметіне қатысу үшін мүмкіндіктер ашатын теориялық білім мен құзыреттер алу.білім беру жүйелері.
Мазмұны: жария басқару саласындағы заңдылықты қамтамасыз етуге және (осы) білім беру саласында туындайтын әкімшілік-құқықтық дауларды шешуге арналған құқықтық мемлекеттің ажырамас институты. Әкімшілік Әділет институтын құрайтын құқық нормалары әкімшілік - юрисдикциялық мекемелердің немесе сот органдарының құқық қолдану қызметі арқылы жеке тұлғалар мен атқарушы билік органдары арасындағы құқықтық жанжалдарды әділ шешуді реттеуге бағытталған.
Құзыреттері: жария-құқықтық басқару процесінде туындайтын құқықтық қатынастар субъектілерінің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау және қорғау нысандарына қатысты негізгі ережелерді білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы құралдардың теориялық негіздерін беру.
Мазмұны: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік-құқықтық құбылыс ретіндегі табиғаты. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және ұйымдастырушылық стратегиялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы басқару моделі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері. Ұйымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті құқықтық реттеу. Білім беру ұйымындағы құқықтық актілерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тетігі ретінде сараптау. Қызметкерлердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық моделі. Әлеуметтік саладағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқыту үдерісінің заңдылықтарын зерделеу және олардың негізінде оқытушылардың қызметіне нормативтік талаптарды белгілеу.
Мазмұны: білім беру процесінің тиімділігі. Білім беру құқығы пәнін оқыту әдістемесі. Қазіргі жағдайда экономикалық және құқықтық ғылымдар саласындағы Әдістеменің рөлі мен маңызы. Экономикалық және құқықтық білім.
Құзыреттіліктер: белгілі бір оқу пәнін оқыту процесінде оқыту әдістемесін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда білім беру мекемелерінің маркетингтік қызметінің ерекшеліктері, құрылымы, мақсаттары мен негізгі бағыттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: оқу курсы білім беру мекемесінің маркетингтік ортасын талдауға, білім беру мекемелерін нарықта ілгерілетуге мүмкіндік береді. Білім беру мекемелерінің инновациялық стратегияларын, білім беру мекемесінің брендін және оның орналасуын зерттеу.
Қалыптастырылатын құзыреттер: маркетингтік экспресс-зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру, білім беру қызметтері нарығын сегменттеуді жүзеге асыру, білім беру мекемесі үшін маркетинг моделін әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру жүйесіндегі негізгі нормативтік-құқықтық құжаттаманы зерделеу, құқықтық базаны талдау.
Мазмұны: білім алушылардың, кәмелетке толмаған білім алушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) құқықтарын қорғау. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру қызметін қамтамасыз етуді, білім беру сапасын бағалауды жүзеге асыратын ұйымдар. Білім беру қызметіне қатысушылардың дербес деректерін қорғауды құқықтық қамтамасыз ету. Білім беру саласындағы құқық бұзушылық (білім беру азабы): түсінігі, белгілері. Білім беру саласындағы азаптардың жіктелуі. Білім беру саласындағы құқық бұзушылықтардың себептері мен шарттары. Білім беру азаптарының алдын алу жолдары. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершілік: мазмұны, түрлері, шаралары. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершіліктің негіздері. Білім беру саласындағы құқық бұзушылықтың құрамы. Білім беру саласындағы "құқықтық жауапкершілік" және "академиялық жауапкершілік" ұғымдарының арақатынасы. Білім беру саласындағы құқықтық жауапкершіліктің түрлері мен түрлері: тәртібі, субъектілері, критерийлері және тиімділік факторлары. Білім беру жүйесіндегі әкімшілік-құқықтық жауапкершілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесіндегі білім беруді құқықтық реттеуді зерделеу.
Мазмұны: білім алу құқығы: түсінігі, табиғаты, табиғи және конституциялық құқықтар мен бостандықтар жүйесіндегі орны. Білім беру құқығының мазмұны. ҚР Қазіргі мемлекеттік саясаты. Құқықтық реттеу институттары ретінде білім беру, оқыту және тәрбиелеу, балаларды күту және күту. Білім беруді халықаралық құқықтық реттеу. Білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен бағыттары. Білім беру және білім алушылардың құқықтары туралы ҚР Конституциясы. Білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер: ерекшеліктері, иерархиясы, түрлері. Білім беру қатынастарының ерекшеліктері. "Білім беру қатынастары" және "білім беру саласындағы қатынастар"ұғымдарының арақатынасы. Білім беру қатынастарының пайда болу, өзгеру және тоқтау негіздері. Білім беру қатынастарының субъектілері. Білім беру қатынастарына қатысушылардың құқықтық субъектілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ортасының криминологиялық қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етуге кедергі келтіретін қазіргі заманғы проблемаларды зерделеу
Мазмұны: қылмысқа қарсы қауіпсіздік-скулшутинг (оқу орындарының қабырғаларында білім беру қатынастарына қатысушыларға қарулы шабуыл). Экстремизмге қарсы қауіпсіздік (жастар экстремистік топтары). Интернет желісіндегі қауіпсіздік(білім беру қатынастарына қатысушылар үшін интернет-қылмыскерлердің құрбаны болу қаупі). Суицидке қарсы қауіпсіздік(жасөспірімдерді суицидке бағытталған әлеуметтік топтарға тарту мәселесі).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзекті проблемаларды, азаматтық заңнаманың қазіргі жай-күйі мен даму перспективаларын ескере отырып, құқық саласы ретінде азаматтық құқық туралы білімді қайта қарау және дамыту
Мазмұны: сабақтас пәндердің барлық салалары үшін әдіснамалық маңызы бар іргелі ғылым ретінде азаматтық құқықтың бар проблемалары туралы білім жүйесі
Құзыреттері: фактілер мен мән-жайларды заңды түрде дұрыс саралау; құқық субъектілерінің азаматтық заңнаманы сақтауын қамтамасыз ету проблемаларын анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ізгі-тұлғалық технологиялар: магистранттардың танымдық белсенділігін белсендіретін технологиялар; Ақпараттық технологиялар оқу үдерісінің элементтері ретінде; электрондық сабақтардың түрлері және оларды өткізу технологиялары; педагогикалық бағдарламалық құралдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеу әдістерін зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді. Әдістер туралы білім құрылымында жалпы мәліметтер мен қолдану техникасы бөлінеді. Зерттеудің ұйымдастыру әдістемесінің бөлімі дайындық, тақырыпты таңдау, проблеманы бөлу, жетекші идеяны анықтау, болжанатын жаңалықты және практикалық маңыздылығын көрсетеді. Мұның барлығы магистранттарға оларды педагогикалық эксперимент жүргізу кезінде дұрыс пайдалануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: криминология, қылмыстық құқық ғылымында қалыптасқан магистранттарда кәмелетке толмағандар жасаған қылмыстардың алдын алу, жолын кесу және алдын алу саласындағы көзқарастар мен ұсыныстарды бекіту.
Мазмұны: кәмелетке толмағандардың қылмыс себептері. Кәмелетке толмағандардың қылмысын зерттеу және алдын алу. Кәмелетке толмағандар мен жастар арасындағы қылмыстың криминологиялық сипаттамасы. Кәмелетке толмағандардың қылмысы - негізгі ұғымдар мен проблемалар.
Құзыреттері: кәмелетке толмағандардың қылмысын ашу мен жолын кесуде қылмыстық заңнаманы қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік экономиканың цифрлық трансформация процестерінің ерекшеліктері туралы білім алу.
Мазмұны: экономикалық трансформациялар және цифрлық экономика, экономиканың негізгі секторларын цифрландыру, цифрлық трансформацияның жұмыспен қамтуға, қаржыға, әлеуметтік салаға және халықаралық қатынастарға әсері.
Құзыреттер: әлемдік экономиканың, жаһандық экономикалық процестердің қазіргі заманғы үрдістеріне бағдарлана білу, Қазақстан үшін перспективалар мен ықтимал салдарларды түсіну
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби педагогикалық қызметте педагогикалық мәдениет негіздерін және нормативтік-құқықтық құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: құқықтық мәртебесі: мәні мен мазмұны. Құқықтық тәрбие және білім беру. Педагог қызметкерлер құқықтық білім беру субъектілері ретінде. Педагогтің құқықтық мәдениетін қалыптастырудың педагогикалық шарттары. Педагогикалық қызметпен айналысу құқығы. Педагог қызметкерлердің құқықтық мәртебесі. Педагог қызметкерлердің құқықтары мен бостандықтары, оларды іске асырудың кепілдіктері. Педагог қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. Педагог қызметкерлерді аттестаттау. Ғылыми-педагогикалық қызметкерлер. Субъектілер және мемлекеттік білім беру стандарттарын әзірлеу тәртібі. Мемлекеттік білім беру стандарттарының функциялары. Негізгі білім беру бағдарламасы: түсінігі, формасы, мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер тұжырымдау және оқушыларды құқық пен экономика негіздеріне оқыту процесінде мәселелерді шешу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық экономиканың негізгі мәселелерін өз бетінше талдай білу және түсіне білу; Қазақстандағы экономикалық проблема бойынша әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу кезінде ғылыми талдау әдістерін қолдана білу; мемлекет бақылайтын іргелі фактілер мен заңдылықтарды білу және түсіну, үкіметті басқару, басқарудың негізгі тұжырымдамаларының қоғамдық білімін бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда білім беру экономикасы саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру,
технологиялық кәсіпкерлік және инновациялық жобаларды басқару.
Мазмұны: инновациялық экономикаға кіріспе. Технологиялық кәсіпкерлік Стартапты құру және дамыту. Маркетинг. Нарықты бағалау. Product Development. Customer Development. Материалдық емес активтер және зияткерлік меншікті қорғау. Технологиялар трансферті және лицензиялау. Коммерциялық ҒЗТКЖ.
Құзыреттері: кәсіпкерлік шешімдерді негіздеуге және инновацияларды құру, енгізу және коммерцияландыру, инновациялық білім беру өнімдері мен технологияларының брендін қалыптастыру бойынша ұйымдастырушылық-басқару іс-шараларын әзірлеуге қабілетті