педагогика ғылымдарының магистрі
Кәсіби, жеке өсуге ұмтылатын, қазіргі ақпараттық ағымдарға бағдарланған, тарих пен дін феноменіне ғылыми көзқарасы бар, зерттеу, оқытушылық және сараптамалық жұмыстармен айналыса алатын, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті мамандарды даярлау
Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан
7M01611
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагогика ғылымының теориялық-әдістемелік негіздерін зерделеу және тарихты оқытудың негізгі әдістемелік дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: Қазақстан тарихы тарихи білім берудің заманауи жүйесінде. ЖОО-дағы тарих курсының құрылымы мен мазмұны. Қазақстан тарихын оқытудағы интербелсенді әдістер мен инновациялық технологиялар. ЖОО-да тарихты оқыту әдістерінің жіктелуі. Білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. АКТ-ның тарихты оқытудағы кәсіби шеберлікті арттырудағы ролі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагогика ғылымының теориялық-әдістемелік негіздерін зерделеу және тарихты оқытудың негізгі әдістемелік дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: Қазақстан тарихы тарихи білім берудің заманауи жүйесінде. ЖОО-дағы тарих курсының құрылымы мен мазмұны. Қазақстан тарихын оқытудағы интербелсенді әдістер мен инновациялық технологиялар. ЖОО-да тарихты оқыту әдістерінің жіктелуі. Білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. АКТ-ның тарихты оқытудағы кәсіби шеберлікті арттырудағы ролі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистрантта кәсіби қарым-қатынас психологиясы саласы бойынша терең кәсіби білім қалыптастыру<br/> Мазмұны: Педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас және тұлғааралық өзара әрекеттесу. Психологиялық құзыреттілік ұғымы. Коммуникация процесінің құрылымы мен функциялары. Тұлғааралық қабылдау әсері. Коммуникацияның вербальды және вербальды емес құралдары. Вербальды емес қарым-қатынас параметрлері.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагог имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін меңгеру<br/> Мазмұны : Мұғалімнің ерекше имиджі. Педагогтардың өзінің имиджге көзқарасы. Педагог имиджінің формасы. Педагог имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке мінездемелер, тұлғалық, коммуникативтік, әрекеттік және сыртқы тәртіптік; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Имидж дербес көрінісі ретінде. Имидж және карьера. <br/> Оқыту нәтижесі ОН 7<br/> Емтихан
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда түркі-монғол мемлекеттерінің тарихын зерттеу ғылыми ізденістер дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Түркі-монғол мемлекеттері тарихын зерттеудегі методологиялық тәсілдер. Түркі-монғол мемлекеттері тарихының тарихнамасы. Түркі-монғол мемлекеттері тарихының деректемесі. Түркі-монғол кезеңіндегі этногенез мәселесінің зерттелуі. Түркі-монғол мемлекеттерінің Еуразиядағы саяси- және мәденигенездегі ролінің зерттелуі. Түркі-монғол мемлекеттерінің Қазақстан территориясында мемлекеттіліктің дамуындағы тарихи орны.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда түркі-монғол мемлекеттерінің тарихын зерттеу ғылыми ізденістер дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Түркі-монғол мемлекеттері тарихын зерттеудегі методологиялық тәсілдер. Түркі-монғол мемлекеттері тарихының тарихнамасы. Түркі-монғол мемлекеттері тарихының деректемесі. Түркі-монғол кезеңіндегі этногенез мәселесінің зерттелуі. Түркі-монғол мемлекеттерінің Еуразиядағы саяси- және мәденигенездегі ролінің зерттелуі. Түркі-монғол мемлекеттерінің Қазақстан территориясында мемлекеттіліктің дамуындағы тарихи орны.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның көне және ортағасырлық тарихының дереккөздерін талдау және жүйелеу және осы кезең тарихнамасын әдістемелік талдау;
Мазмұны: Тарихи деректердің түрлері және олардың тарихи зерттеу объектілері ретіндегі маңызы. Олардың теориялық және әдістемелік негіздері. Тарихи сананы қалыптастырудағы тарихи дереккөздердің рөлі. Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихына қатысты грек-рим, араб-парсы, шағатай, қытай, түрік мәтіндерін талдау. Қазақстанның көрсетілген кезеңіне байланысты арнайы зерттеулерді зерттеп, тарихи талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жошы Ұлысының (Алтын Орда) тарихы мен мәдениетінің белгілі тарихи дереккөздерін талдау; Ұлыс Жошы тарихындағы тұлғаның рөліне баға беру.
Мазмұны: Жошы Ұлысының тарихы мен мәдениеті туралы дереккөздер мен тарихнама. Ұлыс Жошының білімі. Жошы Ұлысының халқының және территориясының этникалық құрамы. Ұлыс Жошының саяси тарихы. Ұлыс Жошы тарихындағы тұлғаның рөлі. Жошы Ұлысының саяси құрылымы мен билік жүйесі, шаруашылығы және рухани мәдениеті. Ұлыс Жошының мұрагер мемлекеттері. Ұлытаудағы Жошы хан кесенесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи ескерткіштер негізінде көне түркілер дүниетанымын зерделеу.
Мазмұны: Көне түркілер жазбаларының тарихнамасы. Көне түркі ескерткіштерін оқу және интерпретациялау. Көне түрік мәтіндеріндегі билік жөніндегі түсініктер. Түркі дәуіріндегі нанымдар мен діндердің дамуы. Діндер мен рухани құндылықтардың Ұлы Жібек жолы бойында таралуы. Түркі құдайи пантеоны. Дуалистік дүниетаным. «Мәңгі ел» идеясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ хандығының тарихи үдерістердегі орны мен рөлі туралы дереккөздерді жүйелеу және түсіндіру
Мазмұны: Қазақ хандығы тарихының тарихнамасы. Қазақ хандығының тарихы мен мәдениетіне қатысты дереккөздер: жіктелуі, дереккөздердің ішкі және сыртқы сыны. Қазақ хандығының құрылу уақыты мен орны мәселесі: дереккөздер мен тарихнама. Қазақ хандарының сыртқы саяси қызметі: жазба деректерге салыстырмалы талдау жасау. Саяси-әкімшілік ұйымдағы сабақтастық мәселесі. Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық құрылымы және мемлекет территориясы. XV-XVIII ғасырлардағы қазақ қоғамының мәдениеті мен діні. Қазақстан территориясындағы этникалық процестер және қазақтардың этногенезі. Қазақстан территориясындағы мемлекеттілік эволюциясындағы Қазақ хандығының рөлі мен орны мәселесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: XV-XVIII ғасырлардағы Қазақ хандығының сыртқы саясатындағы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтау.
Мазмұны: Қазақ хандығы және оның көршілері: мәселенің тарихнамасы және деректану. Тарихнамадағы қазақ-өзбек қатынастары. Тарихнамадағы қазақ-моғол қатынастары. Тарихнамадағы қазақ-ноғай қатынастары. Қазақ хандығы мен Ресей мемлекеті, қалмақтар, жоңғар хандығы арасындағы қарым-қатынас мәселесін зерттеудегі жаңа тәсілдер. Қазақ-қырғыз және қазақ-қарақалпақ қатынастары. Қазақ хандығы және Сефевидтік Иран: дереккөздерді салыстырмалы талдау. Қазақ хандарының дипломатиясы. Елшілер. Қазақ хандығының сыртқы саясатындағы тарихи тұлғалардың рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның қоғамдық-саяси және экономикалық тарихын зерттеуде ерте темір дәуірі ескерткіштерінің ерекшеліктерін анықтау және негіздеу.
Мазмұны: Қазақстанның ерте темір дәуіріндегі археологиялық ескерткіштердің классификациясы. Мәдени белгілерді анықтау және саралау. Ескерткіштер картасын құрастыру және басқа елдердегі ескерткіштермен байланысын анықтау. Ерте темір дәуірі ескерткіштеріне талдау жасай отырып, Қазақстанның қоғамдық-саяси және экономикалық тарихына эссе дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: парсы және шағатай деректерін зерттеу; түсіндіру және оларды ғылыми талқылауларда қолдану.
Мазмұны: Жазбаша дереккөздердің жіктелуі. Парсы деректеріндегі ортағасырлық Қазақстан тарихы. Шағатай деректеріндегі ортағасырлық Қазақстан тарихы. Түркі тайпаларының генеологиялық көздері. Парсы және шағатай деректерін жазып алу және талдау. Ортағасырлық Қазақстан тарихы бойынша парсы және шағатай деректерін пайдалана отырып эссе дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихты түсіндірудің және түсінудің концепциясын, Қазақстан тарихы бойынша зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді пайдаланудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін зерттеу.
Мазмұны: Өзекті мәселелерге шолу, тарихтың классикалық және қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін талдау, бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік тарихтың негізгі проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: археологиялық және антропологиялық зерделеу әдістерін, олардың Қазақстанның өткенін білудегі, түсінудегі қажеттілігі мен тиімділігін зерттеу
Мазмұны: Қазақстан археологиясындағы антропологияның рөлі мен әдістері. Қазақстанның археологиясы және пәнаралық зерттеулердегі антропологияның алатын орны. Археология ғылымында пәнаралық әдістерді қолдану және Қазақстан тарихында жиі туындайтын даулы тарихи кезеңдерді шешу. Қазақстан археологиясында антропологиялық зерттеулердің арқасында ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі құндылықтарын сипаттамасын анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: картадан әрбір тарихи кезеңнің әкімшілік-шаруашылық ерекшеліктерін көрсетіп, Қазақстан тарихындағы геосаяси өзгерістерге жан-жақты баға беру.
Мазмұны: Тарихи географияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазақстан тарихындағы географиялық фактор. Алғашқы көшпенділер шаруашылығының тарихи-географиялық сипаттамасы. Түркі тайпаларының қоныстануы және олардың мемлекеттерінің саяси территорияларының құрылуы. Қазақстан территориясындағы түркі топтарының шаруашылығы географиясының ерекшеліктері. Сауда жолдары мен байланыстарының географиясы. Дала қалаларының өзара әрекеттесуінің, орналасуының және дамуының географиялық ерекшеліктері. Түркі-моңғол ұлыстарының тарихи географиясы. Қазақстан территориясындағы постмонғол мемлекеттерінің саяси географиясы. Қазақ хандығының тарихи географиясы. Жаңа және қазіргі кезеңдегі Қазақстанның әкімшілік картасының өзгеру динамикасы. Қазақстан Республикасы: шекарасы, әкімшілік-аумақтық құрылымы және ЭҮП.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистрлік даярлық бағытында теориялық және практикалық білімдерді жүйелеу және бекіту, оларды нақты ғылыми мәселелерді шешуде қолдану;
Мазмұны: Магистрлік диссертация білікті ғылыми жұмыс ретінде. Диссертацияны зерттеу әдістемесі. Диссертацияның мазмұны және оны көрсету ережелері. Таңдалған білім беру бағдарламасы аясындағы өзекті мәселені теориялық және/немесе практикалық өңдеу. Ғылым мен техниканың қазіргі теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделген өз бетінше зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыра білу, диссертацияны жоспарлау мен дайындауда практикалық дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени ақыл-ой тарихын зерделеу, оның заңдылықтары мен ерекшеліктері және Қазақстан территориясындағы мәдениет ескерткіштері жөнінде түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Глоттогенез түсінігі. Культурогенез ырғағы. Тарихқа дейінгі кезеңдегі адамның мәдениеті. Ерте палеолиттегі өнер мен діни түсініктердің қалыптасуы. Алғашқы қауымдық өнер ескерткіштеріндегі антропо және зооморфтық бейнелердің ерекшеліктері. Тас дәуіріндегі тілдің, рационалды білімнің дамуы, діни түсініктердің қайта құрылуы. Архитектуралық құрылыс жүйелері. Кесенелер. Сәндік қолданбалы өнер. Қолөнер. Дін және мәдениет. Исламның күшеюі. Ғылым мен білімнің дамуы. Тіл білімінің дамуы. Әдебиет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырлардағы мәдени және ғылыми жетістіктердің Ұлы Дала өркениетінің қалыптасуына қосқан үлесін бағалау.
Мазмұны: Көне түркі жазба ескерткіштерінің ғылым мен мәдениеттің дамуындағы тарихи маңызы. Қазақ даласындағы ғылым мен мәдениеттің дамуындағы ислам өркениеті. Орта ғасыр ғалымдары. Ұлы Жібек жолындағы ғылым мен мәдениет. Қазақ хандығының рухани мәдениеті. Қазақстанның ортағасырлық тарихын зерттеудегі ортағасырлық деректер мен ғылыми еңбектердің тарихи маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: түркі-қазақ өркениеті туралы дерек көздерін салыстыру; көшпелілер өркениетінің сабақтастығын есептеңіз.
Мазмұны: Түркі-қазақ өркениеті әлемдік өркениет контекстіндегі. «Көшпелілер өркениеті». Тарихи-өркениеттік сабақтастыққа негізделген көшпелі өмір салты. Түркі-қазақ өркениетінің әлемдік мәдениетке қосқан үлесі. Түркі-қазақ мәдениеті мен өркениетін зерттеудегі әдіснаманың заманауи мәселелері. Түркі-қазақ өркениетін зерттеудегі еуроцентризмнің мифтері мен стереотиптері.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық, технологиялық жетістіктерін, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін, эксперимент мәліметтерін өңдеуді, интерпретациялауды таныстыру, кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.
Тәжірибені қорғау
PЕ