қызмет көрсету саласының бакалавры
Негізгі білімі мен тәжірибелік дағдылары бар, қонақ үй немесе мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға және қонақтарға жоғары сапалы қызмет көрсетуге қабілетті бакалаврларды даярлау
Қонақ үй және мейрамхана бизнесі
6B11107
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақстан тарихы
Ағылшын тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Академиялық жазу негіздері» студенттерді ғылыми стильде жазуға, грамматикалық және стилистикалық сауатты мәтін құрастыруға баулиды. Курс тиімді коммуникация, сыни ойлау және зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын меңгеруге көмектеседі. Студенттер ғылыми жазу әдістерін үйреніп, грамматикалық және стилистикалық сауаттылығын арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылымның қазіргі заманғы салаларының бірі және кәсіби этиканың құрамдас бөлігі ретінде Бизнес этикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: бизнес этикасының ерекшелігі, негізгі тәсілдері, тұжырымдамасы және халықаралық принциптері. Қазақстандық іскерлік мәдениеттің жай-күйі және оның даму үрдістері. Корпоративтік мәдениет және корпоративтік этика негіздері. Іскерлік қарым-қатынас пен этикеттің негізгі ережелері. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: экономикалық және кадрлық шығындардың минимумымен кәсіпорынға бәсекелестік нарықта ұзақ мерзімді өмір сүруге мүмкіндік беретін барабар, этикалық, тиімді басқару шешімдерін қабылдайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметін талдау және жоспарлау үшін экономикалық әдістер мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қонақжайлылық индустриясының қазіргі нарығының құрылымы мен конъюнктурасы. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін макро және микроэкономикалық талдаудың теориялық негіздері. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың тиімділігін есептеу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында кәсіпорын экономикасына әсер ету әдістері мен құралдарын біледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарын құқықтық реттеуді ұсыну қабілетін қалыптастыру; қонақжайлылық саласындағы бағыттар, Нысандар, нормалар, заңнамалық база, қонақ үй және мейрамхана бизнесі франчайзингі саласындағы білімді түсіну және қолдану қабілеті туралы. <br/> Мазмұны: қонақүйлер мен мейрамханалар индустриясын мемлекеттік реттеудің мәні, құрылымы және құралдары. Құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесі. Қазақстан Республикасының қонақжайлылық саласындағы қызметті құқықтық реттеу мен регламенттеудің негізгі ережелерінің заңнамалық, нормативтік-құқықтық базасы. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің тарихы, негізгі түсініктері мен анықтамалары, Франчайзинг жағдайлары. Елдердің заңдары. Франчайзердің негізгі талаптары. Франчайзидің негізгі міндеттемелері. Франчайзингтің функциялары мен ішкі жүйелеріне сипаттама.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: Франчайзинг негіздері бойынша білімді практикада қолдану, нормативтік-анықтамалық материалдармен, құқықтық актілермен жұмыс істеу және дұрыс пайдалану және
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй индустриясы кәсіпорындарында микроэкономикалық талдау құралдарын және микроэкономикалық модельдеу логикасын меңгеру <br/> Мазмұны: қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының экономикалық қызмет субъектілері және тәуелсіз микро-экономикалық жүйе ретіндегі қызметінің теориялық негіздері. Қызметті экономикалық жоспарлау. Қызметтер көрсетудің бірыңғай кешені тұрғысынан негізгі қорлар, материалдық емес активтер, айналым қаражаттары және еңбек ресурстары.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың қонақүйлерде және басқа да орналастыру құралдарында қызмет көрсетудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеруі; білім алушыларда қонақүйлердегі заманауи технологиялық процестер туралы білім мен түсініктер жүйесін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: қонақ үй индустриясы өткен және қазіргі кезеңде. Туристік қызмет көрсету құрылымындағы қонақ үй қызметтері. Қонақ үй кәсіпорындары: түсініктері, жіктелуі және типологиясы. Қонақ үйлердің негізгі функциялары мен қызметтері. Қонақ үй ісін мемлекеттік реттеу. Қонақтарға тамақпен қызмет көрсетуді ұйымдастыру және технологиясы. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологияларды қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина теориялар, принциптер, әдістер мен құралдарды зерттейді, олар жетекшілерге қонақ үйлер немесе мейрамханаларды тиімді басқаруға, негізделген шешімдер қабылдауға, жұмыс процестерін құруға және қолдауға мүмкіндік береді. Бұл негізгі пән, ол адамдармен, процестермен және жобалармен тиімді және нәтижелі басқаруға бағытталған кең ауқымды міндеттер мен функцияларды қамтиды. Оқыту процесінде студенттер стратегиялық менеджмент, адам ресурстарын басқару, ұйымдық мінез-құлық, операциялық менеджмент сияқты салаларда білім алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бухгалтерлік есепті жүргізу әдістері мен принциптерін, сондай-ақ қаржылық есептілікті аудиторлық тексеруді ұйымдастыруды зерттейді, активтерді, міндеттемелерді, капиталды және кірістерді есепке алу тақырыптарын қамтиды, сондай-ақ ақпараттың дұрыстығын қамтамасыз етудегі аудиттің рөлін талдайды. Студенттер есептілікті дайындау және аудиторлық рәсімдерді жүргізу дағдыларын меңгереді, бұл оларға ұйымдардың қаржылық жағдайын тиімді бағалауға және заңнамалық нормалардың сақталуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баға саясатын жүргізу және қызмет көрсету саласына салық салу үшін теория мен практиканың, баға белгілеу нысандары мен әдістерінің өзара байланысын түсіну қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу түсінігі мен мәні. Қызмет көрсету саласындағы баға механизмі. Баға стратегиялары мен модельдері. Салықтар мен салық төлемдерін есептеу әдістері. Қонақжайлылық кәсіпорындарында салық есебін және салық есептілігін ұйымдастыру.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: белгілі стратегиялар мен баға белгілеудің тактикалық әдістерін қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мәдениеттану» пәні мәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен теорияларын, мәдени үдерістерді, мәдениет тарихын және әртүрлі мәдени жүйелерді түсіндіреді. Қазіргі қоғамдағы мәдени әралуандылық туралы түсінік қалыптастырады. Мәдениеттану курсы мәдениетке жақын болуға, мәдени технологияларды меңгеруге, сондай-ақ мәдени үдерістерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қонақ үй кәсіпорнының тамақтану қызметін ұйымдастыруды, оның қонақ үй кәсіпорнындағы рөлін, қызмет көрсетудің формалары мен прогрессивті әдістерін зерттеуде негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру <br/> Мазмұны: тамақтану қызметі, оның қонақ үй кәсіпорнындағы рөлі. Мейрамхана өндірісін ұйымдастыру. Кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық нысандары. Корпоративтік кәсіпкерліктің нысандары мен түрлері. Мейрамхана мекемесін ұйымдастырудың негізгі кезеңдері. Мейрамхана кәсіпорындары қызметкерлерінің еңбегін ғылыми ұйымдастыру. Рационалды бөлу және еңбек кооперациясы.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: өндірісті ұйымдастырудың және қызмет көрсетуді ұйымдастырудың барлық кезеңдеріне, қонақүйлер жанындағы тамақтану кәсіпорындарында және басқа да орналастыру құралдарында қауіпсіздік талаптарына сәйкес технологиялық жабдықтардың әртүрлі түрлерін пайдалануға қатысады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді Қонақжайлылық индустриясы нарығында белсенді экономикалық қызмет тәсілдеріне, өндіріс және іске асыру проблемаларын жүйелі шешу тәсілдеріне, нарықтың өзгеруіне икемді бейімделуге үйрету..<br/> Мазмұны: маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтің баға саясаты. Мейрамхана мен қонақ үй маркетингіндегі байланыс саясаты. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың маркетингтік жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тамақтануды ұйымдастыру және мейрамхана ісін жүргізу қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: мейрамхана ісінің тарихы, қазіргі жағдайы, мәселелері мен болашағы. Тамақтану кәсіпорындарының жіктелуі. Жаңа мейрамхананы ұйымдастыру, орналасқан жері, профилі, мәзірі, клиенттері, басқару құрылымы. Техникалық қызмет көрсетудің технологиялық схемалары мен формалары. Барды, қабылдаулар мен банкеттерді ұйымдастыру. Мейрамхананың өндірістік қызметі, маркетинг және мейрамхана ісінің инновациясы. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынның түрін белгілерге сәйкес белгілей білу, цехтарда технологиялық процестерді ұйымдастыру схемаларын құра білу, Технологиялық құжаттаманы әзірлеу және рәсімдеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Психология» пәні (модуль) студенттерде психология ғылымының негізгі ұғымдары, теориялары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер кәсіби өзін-өзі анықтау психологиялық тұжырымдамаларын және әдістерін меңгереді. Өз-өзін реттеу мен эмоциялық интеллектті дамыту механизмдерін, әлеуметтік әрекеттесу дағдыларын, адамдарды және өзін түсіну тәсілдерін үйренеді, қақтығыс жағдайларындағы мінез-құлық үлгілері мен тиімді коммуникация техникасын меңгереді. Пән студенттерге психологиялық білімді күнделікті өмірде, тұлғааралық қатынастарда және болашақ кәсібінде қолдануға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым – қатынас орнатудың кәсіби, оқу және әлеуметтік - мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін шет тілін ауызша және жазбаша түрде меңгеру; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым – қатынас орнату үшін шет тілін қолдана білу.<br/> Мазмұны: Тақырып бойынша тереңдетілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «келісу» және «қарсы болу» бойынша барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: шет тіліндегі көркем – әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндегі ақпаратты түсінуі тиіс; алынған ақпаратты жалпылау, оны өз көзқарасын негіздеу немесе мәселе бойынша қорытындыны қалыптастыру үшін жаңғырту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қонақ үй бизнесінде фронт-офис жұмысы мен номерлік қорды басқаруға арналады. Брондау, қонақтарды қабылдау және орналастыру процесстері, отельдің басқа бөлімдерімен өзара әрекеттесу зерттеледі. Қызмет көрсету стандарттары, номерлердің жүктемесін басқару, есеп беру жүйелері және арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету қолданылуы талқыланады. Қызмет көрсету сапасын арттыру мен персоналдың жұмыс тиімділігін жоғарылатуға арналған заманауи тәсілдер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина қонақ үйлер мен мейрамханалардағы тамақтану бөлімдерін ұйымдастыру және басқаруға арналған. Мәзірді жоспарлау, сапа бақылауы, жабдықтау, баға қалыптастыру және қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктері зерттеледі. Қаржылық көрсеткіштерді талдау, F&B персоналын басқару және басқа қызметтермен өзара әрекеттесу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Қоғамдық тамақтандыру саласындағы заманауи трендтер мен стандарттар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы кездесулер, сәлемдесулер. Өзіңіз туралы ақпарат. Менің қалам. Баратын жеріңізді көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) хат жазыңыз. Дене бөліктері, сыртқы түрінің сипаттамасы. Менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттер: тілді функционалды қолданудың негізгі түрлеріне, ақпаратпен, пікірлер мен көзқарастармен қарапайым алмасуға қатыса білуі керек; тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қамтамасыз ететін ең көп таралған өрнектер мен стандартты процедураларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәні Ағылшын тілі В1, ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеруге, шекті деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасаудың практикалық дағдыларын үйретуге, яғни өмірдің негізгі салаларына байланысты жеке сөйлемдер мен жиі кездесетін өрнектерді түсінуге бағытталған (мысалы, өзі және отбасы мүшелері туралы негізгі ақпарат, сатып алу, жұмысқа орналасу және т. б.).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби ағылшын тілі (B1) бұл орта деңгейдегі кәсіби салада қолданылатын ағылшын тілін меңгеру курсы. Бұл деңгейде студенттер өз саласындағы арнайы терминологияны түсініп, қарапайым кәсіби құжаттармен жұмыс істей алады. Олар іскерлік хат алмасуларды жүргізу, кездесулерде қатысу, телефон арқылы сөйлесу, презентациялар жасау сияқты тапсырмаларды орындауға қабілетті болады. Студенттер жұмыс ортасында өз пікірін білдіруде сенімді бола бастайды, мысалы, жобаларды түсіндіру, ұсыныстар беру және мәселелерді шешу кезінде ағылшын тілін пайдалану дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі нарық жағдайында кәсіпорынның оңтайлы бәсекелестік стратегиясын әзірлеу тетіктері туралы идеяларды қалыптастыру.
Мазмұны: "бәсекелестік" терминінің түсінігі мен этимологиясы. Бәсекелестіктің формалары мен түрлері. Нарықтағы бәсекелестіктің маңызы. Бәсекелестер туралы ақпарат жинау көздері мен әдістері. Кәсіпорын өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін талдау. Бәсекелестік артықшылықтарды басқару.
Қалыптасқан құзыреттер: нарықтағы белгілі бір кәсіпорынның бәсекелестік мәртебесін анықтай алады және сыртқы жағдайларға байланысты оңтайлы бәсекелестік стратегияны анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина ұйымдағы еңбек ресурстарын тиімді пайдалану мәселелерін қарастырады. Еңбек жоспарлауы, бөлу, мотивациялау және бағалау әдістері зерттеледі. Кадрлық саясатты қалыптастыру, жұмыспен қамтуды және еңбек өнімділігін басқару тәсілдері қарастырылады. Еңбек процестерін талдау және нарықтың өзгеруі мен дамуына байланысты жұмыс ресурстарын оңтайландыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2.2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру
Мазмұны: Англия және тамақтану мәдениеті. Мишелин Мейрамханалары. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Ақпарат беру және алу. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, танысу, зерттеу, ізденіс оқу түрлерін пайдалана білуі; оқылған мәтіннің мазмұнын талдай білуі тиіс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы мәлімдемелер мен бейнематериалдарды құлақпен түсінуі; ақпаратты айтуы, беруі, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіруі, мамандығы бойынша негізгі терминологияны түсінуі және қолдануы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.2 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну, презентация жасау. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: қажетті арнайы терминологияны қолдана отырып, оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып, әртүрлі типтегі диалог жүргізе білуі; жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі, кәсіби сипаттағы құжаттамамен жұмыс істей білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина коучинг әдістері мен құралдарын зерттейді, жеке және кәсіби әлеуетті дамытуға бағытталған. Коучингтің әртүрлі тәсілдері, мақсат қою, мотивация және ішкі кедергілерді жеңу техникасы қарастырылады. Коуч пен клиент арасындағы сенімді қатынастарды қалыптастыруға, сондай-ақ бизнесте коучингті қолдану арқылы өнімділікті арттыру және командаларды дамытуға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ұйымдарды басқару теориясы мен практикасы саласындағы іргелі білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: көшбасшылықтың теориялық және әдіснамалық негіздері. Ұйымның өмірлік циклінің теориялары. Ұйымдастырушылық факторлардың моделі. Ұйымдық құрылымдарды жобалау. Өзгерістердің тиімділік моделі. Өзгерістерді басқару тәсілдерін талдау. Ұйымдастырушылық өзгерістер кезіндегі көшбасшылық.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кадрларды басқару жүйелерінің ерекшеліктерін анықтайды және талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй және мейрамхана сервисі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету технологиялары. Туризм және қонақ үй сервисі саласындағы стандарттау және сертификаттау жөніндегі халықаралық ынтымақтастық. ISO халықаралық стандарттары. Қонақ үй қызметінің халықаралық стандарттары. Сервистік қызмет кәсіпорындары мен мекемелерін техникалық және технологиялық жабдықтау міндеттері. Сервистік қызметтегі заманауи технологиялар.
Қалыптастырылатын құзыреттер: халықаралық сервис ережелері мен нормаларын және қазіргі заманғы технологияларды ескере отырып, қызмет көрсету процесін ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қонақ үй мен мейрамхана бизнесінде қолданылатын заманауи сандық шешімдерді қарастырады. Қонақ үйді басқару жүйелері (PMS), қызмет көрсету процестерін автоматтандыру, онлайн-брондау, электронды мәзірлер және CRM-платформалар зерттеледі. Технологиялардың сервис сапасын арттыру, персоналдың жұмысын оңтайландыру және деректерді талдау рөліне ерекше назар аударылады. Қонақжайлық индустриясындағы IT саласындағы инновациялар мен трендтер талқыланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина қонақ үй және мейрамхана бизнесінде персоналмен жұмыс істеудің ерекшеліктерін қарастырады. Қызметкерлерді іріктеу, бейімдеу, мотивациялау және бағалау әдістері зерттеледі, бұл саланың ерекшеліктерін ескере отырып жүзеге асырылады. Заманауи тәсілдер бойынша тиімді команда құру, қақтығыстарды басқару және қызмет көрсету жағдайында корпоративтік мәдениетті дамыту мәселелері қарастырылады..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қонақ үй және мейрамхана бизнесінде іс-шараларды ұйымдастыру және басқаруға арналады. Іс-шараларды жоспарлау мен жүзеге асыру кезеңдері, оның ішінде концепция, логистика, бюджетті құру және үйлестіру мәселелері зерттеледі. Корпоративтік іс-шаралар, банкеттер, тойлар және басқа да іс-шаралардың ерекшеліктері қарастырылады. Клиенттермен, серіктестермен және жеткізушілермен өзара әрекеттесуге, сондай-ақ әртүрлі аудиторияларға арналған ерекше ұсыныстарды жасауға назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қонақжайлық саласындағы қызметтерді жылжыту әдістері мен құралдарын қарастырады. Сату арналарын, клиенттерді тарту және ұстау стратегияларын, сандық маркетингті және пікірлермен жұмыс істеуді зерттейді. Әр түрлі аудитория сегменттерімен өзара әрекеттесудің ерекшеліктері, құндылық ұсынысын қалыптастыру және табыстылықты арттыру мәселелері қарастырылады. Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы сатуды ұйымдастырудың заманауи тәсілдері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы инновациялық процестерді басқару дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: бұл пән студенттерге инновацияларды енгізу негіздері мен әдістерін, жаңа технологияларды талдау және бағалау дағдыларын, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға ықпал ететін инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын үйретуге бағытталған. Ол Инновациялық менеджмент теориясын игеруді, сондай-ақ саладағы табысты инновациялық шешімдердің, трендтердің және жаңа технологиялардың (мысалы, автоматтандыру, AI пайдалану, тұрақты даму) мысалдарын зерттеуді, қонақүйлер мен мейрамханаларда инновацияларды енгізудің нақты жағдайларын талдауды және инновацияларды енгізуге байланысты тәуекелдерді басқару стратегияларын талдауды қамтиды.
Құзыреттіліктер: инновациялық менеджменттің мәнін түсіне білу; Ағымдағы трендтерді талдау және қонақ үй және мейрамхана бизнесінде инновацияларды енгізу мүмкіндіктерін анықтау;
инновациялық идеяларды қалыптастыру және дамыту, бірегей тұжырымдамалар мен ұсыныстарды әзірлеу; инновациялық шешімдерді енгізуге байланысты тәуекелдерді бағалау және басқару; инновацияларды әзірлеу және енгізу процесінің әртүрлі қатысушыларымен өзара әрекеттесу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі кеңістік жобалау және ұйымдастыру принциптерін қарастырады. Инфрақұрылымның функционалдығы, эстетикасы және эргономикасына қойылатын талаптар зерттеледі. Қызмет көрсету аймақтарын жоспарлау, жабдық орналастыру, қауіпсіздік талаптары және заманауи дизайнерлік шешімдерге назар аударылады. Қонақжайлық индустриясының ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді инфрақұрылымның мысалдары талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина қонақ үйлер мен мейрамханалардың интерьерін жобалау және безендіруге арналады. Функционалдылық, эстетика және эргономика принциптері, қонақтардың қажеттіліктері мен бренд ерекшеліктерін ескере отырып зерттеледі. Материалдарды, түстерді, жиһазды және жарықтандыруды таңдау, сондай-ақ әртүрлі клиенттер категорияларына арналған атмосфералық аймақтарды құру мәселелері қарастырылады. Заманауи дизайн трендтері және олардың қонақтардың әсеріне әсері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының салалық ерекшеліктерін ескере отырып, қаржылық менеджмент саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру .
Мазмұны: қонақжайлылық индустриясындағы қаржылық менеджмент. Жоспарлау жүйесі: бюджеттеу жоспарлау, есепке алу, бақылау және басқару технологиясы ретінде. Қаржылық модельдеу қонақжайлылық индустриясындағы даму және басқару құралы ретінде. Тәуекелдерді басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық негізделген шешімдер қабылдай алады, Қонақжайлылық индустриясы ұйымдарының экономикалық тиімділігін қамтамасыз ете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әртүрлі мәдениеттер өкілдерімен қызмет көрсету саласындағы қарым-қатынастың ерекшеліктеріне арналады. Әр халықтың мінез-құлық нормалары, дәстүрлері, құндылықтары және қарым-қатынас стилдері зерттеледі. Көпұлтты ортада клиенттермен және әріптестермен тиімді өзара әрекеттесу әдістері қарастырылады. Қақтығыстарды болдырмау, мәдениаралық сезімталдықты дамыту және қонақтардың мәдени күтілімдеріне сәйкес қызмет көрсетуді бейімдеу мәселелеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің әртүрлі елдердің іскерлік мәдениеттерінің әртүрлілігі мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, студенттердің кәсіби менеджер этикасын, мәдени сезімталдығы мен төзімділігін дамытуға ықпал ету.
Мазмұны: мәдениетаралық менеджментке кіріспе. Іскерлік мәдениет. Іскерлік мәдениеттердің жіктелуі. Тромпенаарс бойынша іскерлік мәдениеттердің жіктелуі. Хофстид бойынша мәдениетті өлшеу. Тіл және іскерлік мәдениет. Олардың өзара әсері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әртүрлі іскерлік мәдениеттер жағдайында жұмысқа бейімделе алады және әртүрлі іскерлік мәдениеттерде шешім қабылдай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дисциплина қонақжайлық саласындағы брендті қалыптастыру және дамытуға арналады. Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі компаниялардың имиджін басқару, позициялау және жылжыту стратегиялары қарастырылады. Танымалдықты, клиенттердің адалдығын және бәсекелік артықшылықтарды қалыптастыру құралдары зерттеледі. Сандық ортада бренд пен аудиторияның өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері мен сәтті мысалдары талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі қызмет көрсету нормалары мен стандарттарын зерттейді. Жоғары сапалы қызмет көрсету принциптері, этикет, персоналдың кәсіби дағдылары және ұсақ-түйектерге назар аудару мәселелері қарастырылады. Қонақтарға жайлы атмосфера жасау, қонақжайлықты дамыту және клиенттердің қанағаттанушылығын басқару мәселелеріне көңіл бөлінеді. Қызмет көрсету сапасын арттырудағы корпоративтік мәдениеттің рөлі және үздік тәжірибелер зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мейрамханалар мен қонақ үйлерде қолданылатын жабдықтарды таңдау, пайдалану және қызмет көрсету мәселелерін қарастырады. Кәсіби техниканың түрлері, асханалар, барлар, мейрамхана залдары және қонақ үй нөмірлері үшін қолданылатын жабдықтардың сапа, қауіпсіздік және тиімділік талаптары зерттеледі. Энергия тиімділігі, инновациялық шешімдер және жабдықты пайдалану тиімділігін арттыру арқылы қызмет көрсету сапасын жақсарту және шығындарды азайту мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қауіпсіз тамақ өнімдерін өндіруді қамтамасыз ететін тиімді менеджмент жүйесін құру әдістемесін игеру және міндетті алдын ала іс-шаралардың өндірістік бағдарламаларын, НАССР жоспарын, алдын ала талап ету бағдарламаларын әзірлеу, ішкі аудит жүргізу дағдыларын игеру .
Мазмұны: Еуразиялық экономикалық одақтың тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі саласындағы заңнамасы. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында НАССР жүйесін құрудың ұтымды тәсілі. НАССР бойынша қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнындағы сыни бақылау нүктелері. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары үшін ККТ, тағамдар мен бұйымдардың блок-схемасы үшін сыни шектеулер. НАССР жүйесінің сыртқы аудиті және бақылауы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі мақсаттағы тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шараларды әзірлей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тиімді маркетинг үшін заманауи цифрлық құралдар мен платформаларды қолдануды зерттейді, онлайн жарнама, SEO, SMM, мазмұнды маркетинг және аналитика әдістерін және олардың тұтынушылардың мінез-құлқына әсерін қарастырады. Студенттер тез өзгеретін цифрлық нарық жағдайында өнімдер мен қызметтердің көрінуі мен сатылымын арттыруға бағытталған цифрлық науқандарды Стратегиялық жоспарлау мен жүзеге асыруды меңгеруде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің туризм мен қонақжайлылықта VR-технологияларды пайдалану бойынша базалық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді ұйымдастыру жобалары шеңберінде ақпараттық қауіпсіздікті және құқықтық қамтамасыз етуді қамтамасыз ету, сондай-ақ қажетті құзыреттерді қалыптастыру
Мазмұны: туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді жүргізу әдістемесі. Туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді әзірлеуге қойылатын талаптар. Туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуде интернет-ресурстарды пайдалану. 3D турлар туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеудің бір түрі ретінде. Туристік іс-шараларды дауыстық виртуалды сүйемелдеудің әдістемелік әдістері. Мультимедиялық сүйемелдеуді құру бойынша ұсыныстар
Қалыптастырылатын құзыреттер: туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік тұжырымдамаларын іске асыру үшін заманауи ақпараттық коммуникациялық құралдарды меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән туризмдегі электрондық брондау және резервтеу жүйелерін зерттейді, соның ішінде қонақ үйлер, әуе билеттері және қызметтерді онлайн брондау платформалары. Мұндай жүйелердің жұмыс принциптері, басқа қызметтермен интеграциясы, клиенттік деректерді басқару және транзакцияларды өңдеу қарастырылады. Танымал платформаларды талдау, деректердің қауіпсіздігі және технологиялар арқылы клиенттік тәжірибені жақсарту мәселелеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Француз тілі А2.1» пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, жазбаша және ауызша қарым-қатынас дағдыларын игеруге, яғни негізгі өмір салаларымен байланысты (мысалы, өзің туралы, отбасы мүшелері, сатып алулар, жұмысқа орналасу туралы ақпарат) жиі кездесетін сөз тіркестерін және жеке сөйлемдерді түсіну деңгейіне үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі А2.2 пәні неғұрлым күрделі грамматикалық құрылымдарды зерттеуге және француз тілінің лексикасын толықтыруға бағытталған, бұл таныс немесе тұрмыстық тақырыптарға қарапайым ақпарат алмасуға байланысты міндеттердің орындалуын қамтамасыз етеді, сонымен қатар қарапайым сөздермен өздері туралы, туыстары мен жақындары туралы сөйлесуге, күнделікті өмірдің негізгі аспектілерін сипаттауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі B1.1 пәні француз тілін шет тілі ретінде меңгеруге, жеткілікті деңгейде ауызша және жазбаша түрде практикалық коммуникациялық дағдыларды үйретуге бағытталған. Яғни, әдетте жұмыста, оқуда, демалыста және т.б. туындайтын әртүрлі тақырыптар бойынша әдеби тілде жасалған түсінікті хабарлардың негізгі идеясын түсіну. Тіл оқытылатын елде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда қарым-қатынас жасау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Француз тілі пәні В1. 2 күнделікті және кәсіби қарым-қатынастың жиілік лингвистикалық материалына негізделген мәтіндерді түсінуді, сондай-ақ белгілі немесе ерекше қызығушылық тудыратын тақырыптар бойынша үйлесімді хабарлама құруды, әсерді, оқиғаны, үмітті, ұмтылысты сипаттауды қамтитын француз тілін шет тілі, неғұрлым күрделі синтаксистік конструкциялар және лексикалық айналымдар ретінде тереңірек меңгеруге бағытталған.. өз пікіріңізді және болашақ жоспарларыңызды баяндаңыз және негіздеңіз, сонымен қатар ағымдағы оқиғалар туралы жаңалықтар мен қарапайым репортаждарды түсінуді қамтамасыз етіңіз, көптеген фильмдердің мазмұнын түсіну, егер олардың кейіпкерлері әдеби тілде сөйлесе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде цифрлық трансформация жағдайында клиентке бағдарланған тәсілдің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны сандық экономика ұғымы. Цифрлық экономиканың қалыптасуының алғышарттары және оның экономикалық қатынастардың өзгеруіне әсері. Сандық экономикадағы сату. Қарым-қатынас маркетингі және клиентке бағдарлану. Клиент үшін құндылық құру процесі. Клиентке бағытталған жүйелерді бағалауды қалыптастыру.
Қалыптасқан құзыреттер: өмірдің әртүрлі салаларындағы цифрлық экономиканың қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән эногастрономия, фудпейринг және бар ісін зерттейді, тағамдар мен сусындардың үйлесімділігін талдайды. Виналарды және басқа сусындарды тағамдарға таңдау принциптері, дәм тату және сервировка ерекшеліктері қарастырылады. Алкогольді және алкогольсіз коктейльдермен жұмыс істеу әдістері, бармен шеберлігі техникасы зерттеледі. Қонақтардың тәжірибесін жақсарту үшін ерекше гастрономиялық және бар ұсыныстарын жасауға назар аударылады.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасы студенттерге теориялық білімді нақты жағдайда қолдануға мүмкіндік береді. Тәжірибе барысында кәсіби ортамен танысу, практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту, сондай-ақ әріптестермен және клиенттермен өзара әрекеттесу жүреді. Студенттер жобалармен жұмыс істеу тәжірибесін алады, өзекті мәселелерді шешеді және нарық талаптарына бейімделуді үйренеді, бұл олардың болашақ кәсіби қызметіне дайындалуына ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.