қызмет көрсету саласының бакалавры
Негізгі білімі мен тәжірибелік дағдылары бар, қонақ үй немесе мейрамхана бизнесін тиімді басқаруға және қонақтарға жоғары сапалы қызмет көрсетуге қабілетті бакалаврларды даярлау
Қонақ үй және мейрамхана бизнесі
6B11107
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақстан тарихы
Ағылшын тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилін меңгеру.<br/> Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған өкілдік; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оның дизайнына қойылатын талаптар; презентацияның ғылыми стилін қолдану; дәлелдей білу және парафразалау; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау мүмкіндігі.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қол жетімді түрде ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылымның қазіргі заманғы салаларының бірі және кәсіби этиканың құрамдас бөлігі ретінде Бизнес этикасы туралы тұтас түсінік қалыптастыру қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: бизнес этикасының ерекшелігі, негізгі тәсілдері, тұжырымдамасы және халықаралық принциптері. Қазақстандық іскерлік мәдениеттің жай-күйі және оның даму үрдістері. Корпоративтік мәдениет және корпоративтік этика негіздері. Іскерлік қарым-қатынас пен этикеттің негізгі ережелері. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: экономикалық және кадрлық шығындардың минимумымен кәсіпорынға бәсекелестік нарықта ұзақ мерзімді өмір сүруге мүмкіндік беретін барабар, этикалық, тиімді басқару шешімдерін қабылдайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметін талдау және жоспарлау үшін экономикалық әдістер мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қонақжайлылық индустриясының қазіргі нарығының құрылымы мен конъюнктурасы. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметін макро және микроэкономикалық талдаудың теориялық негіздері. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың тиімділігін есептеу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: қызметтің экономикалық тиімділігін арттыру мақсатында кәсіпорын экономикасына әсер ету әдістері мен құралдарын біледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарын құқықтық реттеуді ұсыну қабілетін қалыптастыру; қонақжайлылық саласындағы бағыттар, Нысандар, нормалар, заңнамалық база, қонақ үй және мейрамхана бизнесі франчайзингі саласындағы білімді түсіну және қолдану қабілеті туралы. <br/> Мазмұны: қонақүйлер мен мейрамханалар индустриясын мемлекеттік реттеудің мәні, құрылымы және құралдары. Құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесі. Қазақстан Республикасының қонақжайлылық саласындағы қызметті құқықтық реттеу мен регламенттеудің негізгі ережелерінің заңнамалық, нормативтік-құқықтық базасы. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің тарихы, негізгі түсініктері мен анықтамалары, Франчайзинг жағдайлары. Елдердің заңдары. Франчайзердің негізгі талаптары. Франчайзидің негізгі міндеттемелері. Франчайзингтің функциялары мен ішкі жүйелеріне сипаттама.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: Франчайзинг негіздері бойынша білімді практикада қолдану, нормативтік-анықтамалық материалдармен, құқықтық актілермен жұмыс істеу және дұрыс пайдалану және
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй индустриясы кәсіпорындарында микроэкономикалық талдау құралдарын және микроэкономикалық модельдеу логикасын меңгеру <br/> Мазмұны: қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының экономикалық қызмет субъектілері және тәуелсіз микро-экономикалық жүйе ретіндегі қызметінің теориялық негіздері. Қызметті экономикалық жоспарлау. Қызметтер көрсетудің бірыңғай кешені тұрғысынан негізгі қорлар, материалдық емес активтер, айналым қаражаттары және еңбек ресурстары.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: микроэкономикалық ойлау және талдау дағдыларын меңгерген.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың қонақүйлерде және басқа да орналастыру құралдарында қызмет көрсетудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеруі; білім алушыларда қонақүйлердегі заманауи технологиялық процестер туралы білім мен түсініктер жүйесін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: қонақ үй индустриясы өткен және қазіргі кезеңде. Туристік қызмет көрсету құрылымындағы қонақ үй қызметтері. Қонақ үй кәсіпорындары: түсініктері, жіктелуі және типологиясы. Қонақ үйлердің негізгі функциялары мен қызметтері. Қонақ үй ісін мемлекеттік реттеу. Қонақтарға тамақпен қызмет көрсетуді ұйымдастыру және технологиясы. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: тұтынушылардың сұраныстарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологияларды қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің басқару саласындағы теориялық білімдерін игеру және қонақ үйлер мен мейрамханаларда менеджменттің үздік тәжірибесін қолдану дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: ұйымдастыру және басқару қызметінің сипаттамасы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Байланыс. Басқарушылық шешімдер қабылдау. Жоспарлау. Басқару функциясы ретінде ұйымдастыру. Мотивация. Бақылау. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын білу; басқарушылық шешімдер қабылдау технологиясын, бизнестің іскерлік этикасы мен әлеуметтік жауапкершілігінің негіздерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үйлер мен мейрамханалардың бизнес индустриясында бухгалтерлік есепті жүргізуде теориялық, практикалық білімді игеру қабілетін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қонақжайлылық саласындағы бухгалтерлік есеп; құжаттама, шығындарды есепке алу, өнім мен қызметтердің өзіндік құнын есептеу; активтерді есепке алу; міндеттемелерді есепке алу және қонақжайлылықтағы шығындарды есепке алу; мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі қаржылық есептілік. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: қонақүйлер мен мейрамханалардың бизнес индустриясында бухгалтерлік есеп пен есептілікті нормативтік реттеуді білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: баға саясатын жүргізу және қызмет көрсету саласына салық салу үшін теория мен практиканың, баға белгілеу нысандары мен әдістерінің өзара байланысын түсіну қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу түсінігі мен мәні. Қызмет көрсету саласындағы баға механизмі. Баға стратегиялары мен модельдері. Салықтар мен салық төлемдерін есептеу әдістері. Қонақжайлылық кәсіпорындарында салық есебін және салық есептілігін ұйымдастыру.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: белгілі стратегиялар мен баға белгілеудің тактикалық әдістерін қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қонақ үй кәсіпорнының тамақтану қызметін ұйымдастыруды, оның қонақ үй кәсіпорнындағы рөлін, қызмет көрсетудің формалары мен прогрессивті әдістерін зерттеуде негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру <br/> Мазмұны: тамақтану қызметі, оның қонақ үй кәсіпорнындағы рөлі. Мейрамхана өндірісін ұйымдастыру. Кәсіпорындардың ұйымдық-құқықтық нысандары. Корпоративтік кәсіпкерліктің нысандары мен түрлері. Мейрамхана мекемесін ұйымдастырудың негізгі кезеңдері. Мейрамхана кәсіпорындары қызметкерлерінің еңбегін ғылыми ұйымдастыру. Рационалды бөлу және еңбек кооперациясы.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттер: өндірісті ұйымдастырудың және қызмет көрсетуді ұйымдастырудың барлық кезеңдеріне, қонақүйлер жанындағы тамақтану кәсіпорындарында және басқа да орналастыру құралдарында қауіпсіздік талаптарына сәйкес технологиялық жабдықтардың әртүрлі түрлерін пайдалануға қатысады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттерді Қонақжайлылық индустриясы нарығында белсенді экономикалық қызмет тәсілдеріне, өндіріс және іске асыру проблемаларын жүйелі шешу тәсілдеріне, нарықтың өзгеруіне икемді бейімделуге үйрету..<br/> Мазмұны: маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтің баға саясаты. Мейрамхана мен қонақ үй маркетингіндегі байланыс саясаты. Қонақ үйлер мен мейрамханалардың маркетингтік жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылаулар жүргізе білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тамақтануды ұйымдастыру және мейрамхана ісін жүргізу қабілеттерін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: мейрамхана ісінің тарихы, қазіргі жағдайы, мәселелері мен болашағы. Тамақтану кәсіпорындарының жіктелуі. Жаңа мейрамхананы ұйымдастыру, орналасқан жері, профилі, мәзірі, клиенттері, басқару құрылымы. Техникалық қызмет көрсетудің технологиялық схемалары мен формалары. Барды, қабылдаулар мен банкеттерді ұйымдастыру. Мейрамхананың өндірістік қызметі, маркетинг және мейрамхана ісінің инновациясы. <br/> Қалыптасқан құзыреттер: кәсіпорынның түрін белгілерге сәйкес белгілей білу, цехтарда технологиялық процестерді ұйымдастыру схемаларын құра білу, Технологиялық құжаттаманы әзірлеу және рәсімдеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым – қатынас орнатудың кәсіби, оқу және әлеуметтік - мәдени салаларында коммуникацияны жүзеге асыру үшін шет тілін ауызша және жазбаша түрде меңгеру; тұлғааралық және мәдениетаралық қарым – қатынас орнату үшін шет тілін қолдана білу.<br/> Мазмұны: Тақырып бойынша тереңдетілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «келісу» және «қарсы болу» бойынша барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.<br/> Қалыптасқан құзыреттер: шет тіліндегі көркем – әдеби, публицистикалық және ғылыми мәтіндегі ақпаратты түсінуі тиіс; алынған ақпаратты жалпылау, оны өз көзқарасын негіздеу немесе мәселе бойынша қорытындыны қалыптастыру үшін жаңғырту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде фронт-офис жұмысын ұйымдастыру және заманауи құралдарды басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Пән клиенттерге қызмет көрсету сапасын және қонақ үй мен мейрамхана қызметтерін басқарудың тиімділігін арттыру үшін vivision Management жүйелері сияқты қонақ үй және мейрамхана қызметтері индустриясында клиенттермен өзара әрекеттесуді басқаруды зерттеуге, сондай-ақ технологиялар мен басқару құралдарын пайдалануға бағытталған. Ол фронт-офистің рөлі мен құрылымын, фронт-офис процестерін технологиямен автоматтандыру арқылы клиенттерге қызмет көрсету процестерін түсінуді , сондай-ақ қонақ үйлер мен мейрамханаларда Vivision Management-ті қолданудың сәтті мысалдарының жағдайларын зерттеуді қамтиды.
Құзыреттіліктер: Vivision Management бағдарламалық жасақтамасын және басқа да автоматтандыру жүйелерін меңгеру; фронт-офисті тиімді басқару және жұмыс процестерін ұйымдастыру; басқаруда автоматтандыру технологияларын білу және қолдану; клиенттермен қарым-қатынас жасау техникасын меңгеру, командада жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу және жанжалды жағдайларды шешу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қызмет көрсету процесін ұйымдастыратын және клиенттердің табысты тәжірибесін құратын қоғамдық тамақтандыру мекемелерін тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды дамыту.
Мазмұны: Пән қоғамдық тамақтандыру және қонақ үй бизнесі саласындағы тамақ пен сусындарды басқаруды қамтиды және F & B саласындағы менеджмент қағидаттарын кешенді түсінуді қалыптастыруды көздейді; мейрамханалардың, кафелердің және басқа да қоғамдық тамақтандыру мекемелерінің жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және бағалау дағдыларын дамыту; өндірістік процестерді, қызмет көрсету сапасын және мекемелердің қаржылық көрсеткіштері.
Құзыреттіліктер: нарықты талдау, үрдістерді анықтау және тиісті стратегияларды әзірлеу; F&B саласында негізделген басқару шешімдерін қабылдау; сервистің жоғары деңгейін қамтамасыз ету және клиенттермен өзара іс-қимыл жасау бойынша қоғамдық тамақтану саласындағы жобаларды жоспарлау және бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1 деңгейінде тілдік материал негізінде коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы кездесулер, сәлемдесулер. Өзіңіз туралы ақпарат. Менің қалам. Баратын жеріңізді көрсетіңіз. Досыңызға (ата-анаңызға) хат жазыңыз. Дене бөліктері, сыртқы түрінің сипаттамасы. Менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттер: тілді функционалды қолданудың негізгі түрлеріне, ақпаратпен, пікірлер мен көзқарастармен қарапайым алмасуға қатыса білуі керек; тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін қамтамасыз ететін ең көп таралған өрнектер мен стандартты процедураларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа тілдік білім мен дағдыларды игеру. Ағылшын тілінің сөздік қорын А 2 деңгейінде дамыту.
Мазмұны: Уақыт. Күн режимі. Менің жұмыс күнім. Англиядағы Мерекелер. Хоббиі мен қызығушылықтары. Өмірбаяныңызды айтыңыз. Жыл мезгілдері. Климаты. Қаладағы менің сүйікті жерім. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі сипаттағы қарапайым мәлімдемелер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1 деңгейіне дейін коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, зерттелетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пайымдаулар қалыптастыру.
Мазмұны: дүкеннен өнімді сатып алыңыз. Тамақ. Менің пәтерім (менің үйім). Тұрғын үйді жалға алу және жалға алу: тұру шарттары. Адамдармен қарым-қатынас. Шетелде оқу және тағылымдамадан өту. Түйіндеме жазу. Жұмысқа арналған құрылғы.
Қалыптасқан құзыреттер: әртүрлі типтегі диалогтарды жүргізе білуі және жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі нарық жағдайында кәсіпорынның оңтайлы бәсекелестік стратегиясын әзірлеу тетіктері туралы идеяларды қалыптастыру.
Мазмұны: "бәсекелестік" терминінің түсінігі мен этимологиясы. Бәсекелестіктің формалары мен түрлері. Нарықтағы бәсекелестіктің маңызы. Бәсекелестер туралы ақпарат жинау көздері мен әдістері. Кәсіпорын өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігін талдау. Бәсекелестік артықшылықтарды басқару.
Қалыптасқан құзыреттер: нарықтағы белгілі бір кәсіпорынның бәсекелестік мәртебесін анықтай алады және сыртқы жағдайларға байланысты оңтайлы бәсекелестік стратегияны анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді теориялық біліммен қаруландыру және олардың халық шаруашылығы мен кәсіпорын деңгейінде еңбек ресурстарын басқару саласында практикалық дағдыларды игеруі .
Мазмұны: Еңбек ресурстарын басқару жүйесі. Еңбек ресурстарын басқару объектісі ретінде сипаттау. Еңбек ресурстарын жоспарлау. Еңбек ресурстарын пайдалану. Әлеуметтік-еңбек қатынастарын қалыптастыру және реттеу.
Қалыптасқан құзыреттер: Еңбек ресурстарын басқарудың негізгі тәсілдерін қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2.2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру
Мазмұны: Англия және тамақтану мәдениеті. Мишелин Мейрамханалары. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Ақпарат беру және алу. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, танысу, зерттеу, ізденіс оқу түрлерін пайдалана білуі; оқылған мәтіннің мазмұнын талдай білуі тиіс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.1 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі сипаттағы мәлімдемелер мен бейнематериалдарды құлақпен түсінуі; ақпаратты айтуы, беруі, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіруі, мамандығы бойынша негізгі терминологияны түсінуі және қолдануы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1.2 деңгейінде мейрамхана дела және қонақ үй бизнесі саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау
Мазмұны: болжамды білдіру. Сіздің жұмысыңыз туралы айту. Гипотезаны білдіру. Жобаны ұсыну, презентация жасау. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну
Қалыптастырылатын құзыреттер: қажетті арнайы терминологияны қолдана отырып, оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып, әртүрлі типтегі диалог жүргізе білуі; жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты ресімдей білуі, кәсіби сипаттағы құжаттамамен жұмыс істей білуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттердің топтық және жеке коучинг технологияларын пайдалану мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: коучинг пен психотерапия мен кеңес берудің айырмашылығы. Негізгі жаттықтырушы техниктері. Өзара әрекеттесу экологиясының принципі жаттықтырушының жұмысындағы психотехнологияның, импровизацияның және шынайылықтың арақатынасы туралы мәселенің негізі ретінде. Жаттықтырушының ресурстық жағдайы. Эмоционалды күйіп қалудың алдын алу, маманды дамыту және қалпына келтіру үшін жеке тәжірибелер. Жеке коучингтің ерекшеліктері. Топтық коучинг.
Қалыптастырылатын құзыреттер: жеке және топтық коучингтің негізгі әдістемелерін, жеке және топтық коучингтің жаңа әдістерімен жұмыс істеудің әдеттегі тәсілдерін интеграциялау мүмкіндіктерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ұйымдарды басқару теориясы мен практикасы саласындағы іргелі білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: көшбасшылықтың теориялық және әдіснамалық негіздері. Ұйымның өмірлік циклінің теориялары. Ұйымдастырушылық факторлардың моделі. Ұйымдық құрылымдарды жобалау. Өзгерістердің тиімділік моделі. Өзгерістерді басқару тәсілдерін талдау. Ұйымдастырушылық өзгерістер кезіндегі көшбасшылық.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кадрларды басқару жүйелерінің ерекшеліктерін анықтайды және талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй және мейрамхана сервисі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету технологиялары. Туризм және қонақ үй сервисі саласындағы стандарттау және сертификаттау жөніндегі халықаралық ынтымақтастық. ISO халықаралық стандарттары. Қонақ үй қызметінің халықаралық стандарттары. Сервистік қызмет кәсіпорындары мен мекемелерін техникалық және технологиялық жабдықтау міндеттері. Сервистік қызметтегі заманауи технологиялар.
Қалыптастырылатын құзыреттер: халықаралық сервис ережелері мен нормаларын және қазіргі заманғы технологияларды ескере отырып, қызмет көрсету процесін ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар мен жүйелер туралы терең білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Пән қонақжайлылық индустриясындағы бәсекеге қабілеттілікті арттыру және процестерді оңтайландыру үшін осы технологияларды тиімді пайдалана алатын мамандарды даярлауға бағытталған, соның ішінде келесі негізгі мәселелер: қонақжайлылық индустриясындағы ақпараттық технологиялардың даму тенденциялары, PMS және мейрамханаларды басқару жүйелерінің (POS) функционалы, онлайн брондау,қонақжайлылық индустриясындағы CRM жүйелері, қонақжайлылық индустриясындағы мобильді қосымшалар және киберқауіпсіздік.
Құзыреттіліктер: PMS және POS қоса алғанда, заманауи ақпараттық жүйелермен жұмыс істей білу; клиенттер мен операциялар туралы деректерді жинау және талдау; онлайн брондау мен сатуды басқару; клиенттер туралы ақпаратты этикалық пайдалануды қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді қонақ үй және мейрамхана бизнесінде адам ресурстарын тиімді басқаруға дайындау.
Мазмұны: Пән студенттерге тұтынушыларға қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз ету, қызметкерлердің ынтасын арттыру және ұжымда жағымды климат құру, қонақүйлер мен мейрамханалар индустриясындағы персоналды басқару процестері туралы тұтас түсінік алу және оларды осы серпінді салада табысты мансапқа дайындау үшін персоналды басқару принциптері мен әдістерін қолдануды үйренуге бағытталған.
Құзыреттіліктер: персоналды басқару стратегияларын әзірлеу және енгізу, әңгімелесу және кадрларды іріктеу; қызметкерлерді оқыту мен дамытуды ұйымдастыру; персоналдың әртүрлі деңгейлерімен тиімді қарым-қатынас жасау; персоналдың қажеттіліктеріне талдау жүргізу; қызметкерлер қызметінің нәтижелерін бағалау; ұжымды басқарудағы мәдени және әлеуметтік факторларды ескеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласында іс-шараларды тиімді жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті мамандарды даярлау.
Мазмұны: Пән әртүрлі форматтағы іс-шараларды сәтті жүзеге асыру үшін қажетті жобаларды басқару, коммуникация және маркетинг дағдыларын дамытуға бағытталған, түлектерге нарықтың заманауи талаптарына сәтті бейімделуге мүмкіндік беретін қонақүйлер мен мейрамханалар индустриясында іс-шараларды ұйымдастырудың кешенді тәсілін қалыптастыруға ықпал етеді. Бұл пәнді игеру іс-шаралардың түрлерін, маңыздылығын және қонақ үй және мейрамхана бизнесі үшін іс-шара менеджерінің рөлін түсінуді, сондай-ақ тәуекелдерді анықтау мен бағалауды, сондай-ақ эксперименттер мен инновацияларға дайындықты игеруді қамтиды.
Құзыреттіліктер: іс-шаралардың тұжырымдамалары мен бағдарламаларын әзірлеу қабілеті; іс-шараларды құру және бюджеттеу, логистика мен ресурстарды басқаруды ұйымдастыру, клиенттермен және мердігерлермен тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қонақжайлылық индустриясында жылжыту және сату негіздерін түсінуін қалыптастыру, сондай-ақ қонақүйлер мен мейрамханаларда маркетингтік стратегиялар мен әдістерді сәтті қолдану үшін практикалық дағдыларды игеру.
Мазмұны: Пән қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласында тиімді маркетинг пен сату үшін қажетті білім мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Ол қонақжайлылық индустриясында қызметтерді жылжыту, дәстүрлі және цифрлық жылжыту арналарын пайдалану, түсіну ерекшеліктерін игеруді қамтиды. клиенттермен жұмыс және ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды құру, мақсатты аудиториялар және нарықты сегменттеу.
Құзыреттіліктер: нарықты бағалау және мақсатты аудиторияны анықтау; бәсекелестік ортаны талдау; қонақүйлер мен мейрамханалардың қызметтерін ілгерілету стратегияларын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы инновациялық процестерді басқару дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: бұл пән студенттерге инновацияларды енгізу негіздері мен әдістерін, жаңа технологияларды талдау және бағалау дағдыларын, бәсекеге қабілеттілікті арттыруға ықпал ететін инновациялық жобаларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын үйретуге бағытталған. Ол Инновациялық менеджмент теориясын игеруді, сондай-ақ саладағы табысты инновациялық шешімдердің, трендтердің және жаңа технологиялардың (мысалы, автоматтандыру, AI пайдалану, тұрақты даму) мысалдарын зерттеуді, қонақүйлер мен мейрамханаларда инновацияларды енгізудің нақты жағдайларын талдауды және инновацияларды енгізуге байланысты тәуекелдерді басқару стратегияларын талдауды қамтиды.
Құзыреттіліктер: инновациялық менеджменттің мәнін түсіне білу; Ағымдағы трендтерді талдау және қонақ үй және мейрамхана бизнесінде инновацияларды енгізу мүмкіндіктерін анықтау;
инновациялық идеяларды қалыптастыру және дамыту, бірегей тұжырымдамалар мен ұсыныстарды әзірлеу; инновациялық шешімдерді енгізуге байланысты тәуекелдерді бағалау және басқару; инновацияларды әзірлеу және енгізу процесінің әртүрлі қатысушыларымен өзара әрекеттесу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді жайлылықты, қауіпсіздікті және тұтынушылардың қанағаттануын қамтамасыз ете отырып, қонақүйлер мен мейрамханалардың инфрақұрылымын жобалауға және басқаруға дайындау.
Мазмұны: қонақ үй және Мейрамхана қызметі саласында бизнестің тиімді жұмыс істеуі мен тартымдылығын қамтамасыз ету үшін кеңістіктік ортаны құруға және оңтайландыруға бағытталған, сонымен бірге бренд имиджін басқару және бірегей пайдаланушы тәжірибесін құру құралы ретінде дизайнның маңыздылығын түсінуді дамытады. Ол табысты бизнестегі инфрақұрылымның рөлі, бизнестегі Эргономика, дизайнның тұтынушыларды қабылдауға әсері, экологиялық таза материалдар мен технологияларды пайдалану, қонақүйлер мен мейрамханаларды жобалаудағы жағдайлар мен табысты тәжірибелерді талдауды қамтиды.
Құзыреттіліктер: клиенттің қажеттіліктері мен функционалдық талаптарына негізделген объектілердің әртүрлі түрлері үшін жобалық шешімдерді әзірлеу; инновациялық идеялар мен дизайн тұжырымдамаларын жасау; проблемаларды анықтау және тиімді шешімдерді ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қонақ үйлер мен мейрамханалардың фирмалық стилі мен дизайны, кеңістіктің интерьері, қызмет көрсету дизайны, олардың қонақ үйлер мен мейрамханалардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы рөлі туралы негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының дизайнының пайда болу тарихы. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының фирмалық стилін құру негіздері. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының дизайны. Жарық, пішін және түс. Түстің психологиялық әсері. Қонақ үйдің интерьер стилі және безендіру. Қонақ үйлер мен мейрамханалар дизайнындағы тоқыма бұйымдарының рөлі. Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы Фитодизайн. Музыка бренд стилін қалыптастырудың элементі ретінде.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір дизайнерлік шешімдерді қабылдаудың себеп-салдарлық байланысын түсіне алады, графикалық форматтардың әртүрлі түрлерін басшылыққа алады, үйлесімді пәндік-кеңістіктік орта құра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының салалық ерекшеліктерін ескере отырып, қаржылық менеджмент саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру .
Мазмұны: қонақжайлылық индустриясындағы қаржылық менеджмент. Жоспарлау жүйесі: бюджеттеу жоспарлау, есепке алу, бақылау және басқару технологиясы ретінде. Қаржылық модельдеу қонақжайлылық индустриясындағы даму және басқару құралы ретінде. Тәуекелдерді басқару.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экономикалық негізделген шешімдер қабылдай алады, Қонақжайлылық индустриясы ұйымдарының экономикалық тиімділігін қамтамасыз ете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде қызмет көрсету контекстінде Мәдениетаралық коммуникацияның ерекшеліктері мен маңыздылығын түсінуді қалыптастыру.
Мазмұны: бұл пән мәдени айырмашылықтарды зерттеуге, көпұлтты ортада тиімді қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуға бағытталған, ол студенттерге халықаралық ортада табысты жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды береді, бұл әсіресе жаһандану және мәдениетаралық өзара әрекеттестіктің өсуі жағдайында өзекті. Ол қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық коммуникациялардың маңызы мен әсерін игеруді, мәдени айырмашылықтарды құрметтеуді және қызмет көрсету саласындағы нақты жағдайларды зерттеуді қамтиды.
Құзыреттіліктер: әртүрлі мәдениеттердің өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасай білу; мәдени айырмашылықтарды және олардың қызмет көрсету саласындағы өзара іс-қимылға әсерін талдау; мәдени ерекшеліктерді біле отырып, көпұлтты ортада бейімделу және әрекет ету; мәдениетаралық өзара іс-қимылда туындайтын проблемаларды анықтау және шешу; көпұлтты топтарда өзара іс-қимыл жасау және ынтымақтасу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің әртүрлі елдердің іскерлік мәдениеттерінің әртүрлілігі мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру, студенттердің кәсіби менеджер этикасын, мәдени сезімталдығы мен төзімділігін дамытуға ықпал ету.
Мазмұны: мәдениетаралық менеджментке кіріспе. Іскерлік мәдениет. Іскерлік мәдениеттердің жіктелуі. Тромпенаарс бойынша іскерлік мәдениеттердің жіктелуі. Хофстид бойынша мәдениетті өлшеу. Тіл және іскерлік мәдениет. Олардың өзара әсері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әртүрлі іскерлік мәдениеттер жағдайында жұмысқа бейімделе алады және әртүрлі іскерлік мәдениеттерде шешім қабылдай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде мейрамхана және қонақ үй бизнесінде брендті тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ жоғары бәсекелестік ортада бірегей ұсыныс жасау үшін стратегиялық ойлауды дамыту.
Мазмұны: Пән қызмет көрсету саласындағы брендтерді басқарудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге, сондай-ақ күшті брендті құруға және қолдауға ықпал ететін стратегиялар мен әдістерді дамытуға бағытталған. Ол мейрамхана және қонақ үй бизнесінде брендтің маңызы мен рөлін түсінуді, бренд құру стратегияларын, брендті орналастыруды қалыптастыруды, клиенттермен қарым-қатынасты басқаруды (CRM) және адалдықты, мейрамхана мен қонақ үй бизнесінде сәтті және сәтсіз брендтердің жағдайларын зерттеуді қамтиды.
Құзыреттіліктер: нарықтық зерттеулер жүргізу және брендтік стратегияларды әзірлеу үшін деректерді талдау мүмкіндігі; брендті құру және ілгерілету үшін бірегей идеялар мен тұжырымдамаларды әзірлеу; брендті басқарудың ұзақ мерзімді стратегияларын әзірлеу және енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй және мейрамхана сервисі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: қонақ үй қызметінің қазіргі жағдайы және дамуы. Туристік өнім құрылымындағы қонақ үй қызметтері. Қонақ үй кәсіпорны қызметкерлерінің клиенттермен жұмысы. Қонақ үй кәсіпорындарының туристік фирмалармен қарым-қатынасы. Қонақтарды қабылдау мен орналастыруды ұйымдастыру технологиясын зерттеу. Тамақтану қызметтерінің жалпы сипаттамасы, даму тенденциялары. Мейрамхана қызметін жобалау мен ұйымдастырудағы заманауи бағыттар. Мейрамхана ұсынатын қызметтер. Қызмет көрсету формалары мен әдістері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әлеуметтік-тарихи, этикалық және философиялық контексте қоғамның мәдениетаралық әртүрлілігін қабылдауға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жабдық саласында заманауи технологияларды енгізу мақсатында қонақ үйлер мен мейрамханалардың функционалдық бөлімшелерінің қызметінің нәтижелерін талдау іскерлігін қалыптастыру .
Мазмұны: қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының инженерлік-техникалық жабдықтарының жалпы сипаттамасы. Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының инженерлік-техникалық жабдықтарын техникалық пайдалану. Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының инженерлік-техникалық қызметінің жұмысын ұйымдастыру. Ғимараттардың санитарлық-техникалық жүйелерінің жұмыс істеуі және оларды пайдалану. Қонақ үйлер мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарын энергиямен жабдықтау қонақ үйлердің телекоммуникациялық жүйелері. Қонақ үй кешендерінің кәсіби технологиялық жабдықтары. Тамақтану кәсіпорындарын материалдық-техникалық жабдықтау ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: қызмет көрсету процестерінің, пайдаланылатын ресурстардың, технологиялық процестердің параметрлерінің сапасын бақылауды біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қауіпсіз тамақ өнімдерін өндіруді қамтамасыз ететін тиімді менеджмент жүйесін құру әдістемесін игеру және міндетті алдын ала іс-шаралардың өндірістік бағдарламаларын, НАССР жоспарын, алдын ала талап ету бағдарламаларын әзірлеу, ішкі аудит жүргізу дағдыларын игеру .
Мазмұны: Еуразиялық экономикалық одақтың тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі саласындағы заңнамасы. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында НАССР жүйесін құрудың ұтымды тәсілі. НАССР бойынша қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнындағы сыни бақылау нүктелері. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары үшін ККТ, тағамдар мен бұйымдардың блок-схемасы үшін сыни шектеулер. НАССР жүйесінің сыртқы аудиті және бақылауы.
Қалыптастырылатын құзыреттер: әртүрлі мақсаттағы тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шараларды әзірлей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге өнім мен қызметті ілгерілетуде цифрлық технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды беру.
Мазмұны: өнімді жылжытуда цифрлық технологияны қолдану. Тауарлар мен қызметтерді жылжытудың цифрлық технологияларының элементтері. Интернетті жылжытудың ерекшеліктері мен құралдары. Сату әдістері және әлеуетті клиенттерге әсер етудің психологиялық әдістері. Өнімді жылжыту бойынша әдістердің тиімділік көрсеткіштері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби мәселелерді базалық деңгейде шешу үшін өзекті цифрлық құралдар мен бағдарламалық шешімдерді қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің туризм мен қонақжайлылықта VR-технологияларды пайдалану бойынша базалық білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді ұйымдастыру жобалары шеңберінде ақпараттық қауіпсіздікті және құқықтық қамтамасыз етуді қамтамасыз ету, сондай-ақ қажетті құзыреттерді қалыптастыру
Мазмұны: туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді жүргізу әдістемесі. Туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуді әзірлеуге қойылатын талаптар. Туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеуде интернет-ресурстарды пайдалану. 3D турлар туристік іс-шараларды виртуалды сүйемелдеудің бір түрі ретінде. Туристік іс-шараларды дауыстық виртуалды сүйемелдеудің әдістемелік әдістері. Мультимедиялық сүйемелдеуді құру бойынша ұсыныстар
Қалыптастырылатын құзыреттер: туризм саласындағы кәсіпорындардың маркетингтік тұжырымдамаларын іске асыру үшін заманауи ақпараттық коммуникациялық құралдарды меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде туристік қызметтерді брондау саласында заманауи технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Пән студенттерді электронды брондау жүйелерінде қолданылатын принциптер мен технологиялармен таныстыруға, туристік қызметтерді (қонақ үйлер, авиабилеттер, экскурсиялар және т.б.) резервтеуді ұйымдастыруға арналған түрлі платформалармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, туристік бизнесті басқару процестеріне жаңа технологияларды интеграциялауға үйретуге бағытталған. Бұл пәнді оқу студенттерге заманауи туристік индустрияға табысты кірігуге және клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзекті технологияларды пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл пәнді игеру брондау және резервтеу процестері жүйелерінің технологиялық аспектілерін де, Туризмдегі брондаудың құқықтық және этикалық аспектілерін де зерттеуді қамтиды.
Құзыреттіліктер: Туризмдегі қызметтерді брондау үшін негізгі платформалармен жұмыс істей білу; бизнестің әртүрлі түрлері үшін қолайлы жүйелерді талдау және таңдау дағдылары; нарықты талдау және тұтынушылардың қажеттіліктерін анықтау мүмкіндігі; брондау мәселелері бойынша тұтынушылармен өзара әрекеттесу; онлайн брондау және деректерді қорғауға қатысты заңнамалық аспектілер туралы білім.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А1. 1 деңгейінде тілдік материал негізінде тілдік коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: алғашқы байланыстар және танысу. Өзіңіз туралы ақпарат. Формулярды толтыру. Мен тұратын қала (оқу). Әлем елдері. Маршрутты көрсетіңіз. Досыңызға (әріптестеріңізге) ашық хат жазыңыз. Мамандықтар. Физикалық және психологиялық сипаттамалары. Мен және менің отбасым.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: белгілі бір тапсырмаларды орындау үшін қажетті таныс сөз тіркестері мен сөз тіркестерін түсініп, қолдана білуі керек, басқалармен таныстыра білуі, сұрақтар қоя білуі және тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтарға жауап бере білуі керек, егер әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, қарапайым әңгімеге қатысуы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін дамыту. Грамматикалық құрылымдарды игеру және француз тілінің лексикасын А деңгейінде игеру 1.2.
Мазмұны: уақыт және кесте. Қалаулар мен әдеттер. Жұмыс күні. Кездесуді жоспарлаңыз. Шақыру. Мерекелер: Франция мен Қазақстандағы Мерекелер. Қоңырау шалу. Кеңес беру. Суретшінің өмірбаянын айтыңыз. Сыртқы түрінің сипаттамасы. Жыл мезгілдері. Климаты. Аймақты сипаттаңыз. Досыңызға хат. Саяхат.
Қалыптасқан құзыреттер: қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына, қарым-қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік рөлдеріне, яғни қарым-қатынас серіктесі кім екеніне байланысты тиісті Тілдік формалар мен құралдарды таңдай және қолдана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А 2.1 - А 2.2 деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, меңгерілетін тілдің елі, ерекшеліктері, дәстүрлері және т. б. туралы пікірлер қалыптастыру.
Мазмұны: дүкендер, сатып алулар. Кафе, мейрамханалар. Тұрғын үй түрлері. Менің пәтерім (менің үйім). Пәтерді жалға алу. Достармен қарым-қатынас. Көршілер. Алмасу бойынша білім алу. Сұхбаттан қалай өту керек. Резюме.
Қалыптастырылатын құзыреттер: меңгерілетін шет тілінің құрылымдары мен жүйелерін, бірліктердің қызмет ету ерекшеліктерін білу және оларды әлеуметтік маңызды жағдайларда коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін пайдалана алуы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: А2. 2 деңгейінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру.
Мазмұны: Франция және француздар. Жұмыс туралы айту. Мәдени айырмашылықтар. Хабарлау. Баспасөз. Оқиғаға баға беріңіз. Баспасөздегі мәтіндердің түрлері. Кино. Бос уақыт. Туризм.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: әр түрлі сипаттағы шет тіліндегі мәтіндерді түсіне білуі, оқу, зерттеу, іздеу түрлерін қолдана білуі; оқылған көркем мәтіннің мазмұны мен стилистикалық ерекшеліктерін талдай білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 1 деңгейінде халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттерді пысықтау.
Мазмұны: болжам жасау. Өзінің жұмысбастылығы туралы айту. Гипотезаны білдіру. Кітапты таныстыру. Өзгерістер туралы айту. Өкініш білдіру. Пікір білдіру. Дәлелді түсіну.
Қалыптастырылатын құзыреттер: оқытылған тілдік материалды тиімді пайдалана отырып әр түрлі диалог жүргізе білуі тиіс, жазбаша сөйлеу дискурсының негізгі түрлерін сауатты рәсімдеу, әр түрлі сипаттағы сөздер мен бейнематериалдарды есту арқылы түсіну керек; айту, ақпарат тарату, көргені, оқығаны немесе тыңдағаны туралы өз пікірін білдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: В1. 2 деңгейінде Халықаралық экономикалық қатынастар саласында кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті базалық құзыреттерді дамыту.
Мазмұны: Медиа. Саяхат. Жұмыс тағылымдама. Веб-сайттар. Өкініш білдіру. Техникалық прогресс.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: француз тілінің грамматикалық және лексикалық ерекшеліктерін білу. Қарым-қатынас жасай білу, жазбаша қарым-қатынас стилін меңгеру.(Сауалнамалар, құжаттар, түйіндеме)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде цифрлық трансформация жағдайында клиентке бағдарланған тәсілдің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Мазмұны сандық экономика ұғымы. Цифрлық экономиканың қалыптасуының алғышарттары және оның экономикалық қатынастардың өзгеруіне әсері. Сандық экономикадағы сату. Қарым-қатынас маркетингі және клиентке бағдарлану. Клиент үшін құндылық құру процесі. Клиентке бағытталған жүйелерді бағалауды қалыптастыру.
Қалыптасқан құзыреттер: өмірдің әртүрлі салаларындағы цифрлық экономиканың қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді қалыптастыру және зерттеудің негізгі әдістеріне үйрету.
Мазмұны: экологиялық тұрақтылық принциптерін зерттеу, экологиялық деректерді талдау және түсіндіру әдістерін игеру және адам әрекетімен байланысты тәуекелдерді анықтау және бағалау. Курс заманауи экологиялық сын-қатерлер мен қауіпсіздік мәселелері туралы хабардарлықты арттыруға, сондай-ақ адам мен табиғаттың үйлесімді қатар өмір сүруіне ықпал ететін шешімдерді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті сыни ойлауды қалыптастыруға бағытталған. Зерттеу әдістеріне, қоршаған ортаға әсерді бағалау тәсілдеріне және қауіпсіз өмір сүруге ерекше назар аударылады, бұл экологияны күнделікті тәжірибеге біріктірудің маңыздылығын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.
Қалыптасқан құзыреттер: экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. Экология және қауіпсіздік саласында зерттеулер жүргізу дағдылары. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде эногастрономия негіздерін түсінуді, фудпейринг және бар дела дағдыларын меңгеруді қалыптастыру
Мазмұны: Пән тамақ пен сусындардың өзара әрекеттесуін, әртүрлі гастрономиялық және алкогольдік тәжірибелерді біріктіру өнерін, сондай-ақ бір-бірінің дәмдік қасиеттерін көрсететін және үйлестіретін тағамдар мен сусындардың комбинацияларын әзірлеу және ұсыну қабілетін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнді игеру фудпейринг пен бар ісінің эногастрономиясының негіздері мен принциптерін, сондай-ақ клиенттердің психологиясы мен тұтынушылық тәжірибемен жұмыс істеу мәселелерін, сондай-ақ фудпейринг бойынша интерактивті мастер-класстарды, түрлі сусындар мен тағамдардың дәмін татуды, өз коктейльдер мен мерекелік мәзірлерді жасауды және талдауды қамтиды.
Құзыреттіліктер: дәм комбинацияларын талдай білу және негізделген ұсыныстар жасай білу;
сусындарды дайындау және ыдыс-аяқ жасау техникасын меңгеру, тағамның дәмін тату және сапасын бағалау дағдылары; шарап, сыра және басқа да алкогольдік сусындарды өндіру процесін түсіну және олардың гастрономиялық ұсыныстарға әсері.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты-теориялық білімді бекіту. Ұйымдастыру-әдістемелік және нормативтік құжаттарды зерделеу. Кәсіпорынның ұйымдық құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу. Сабақта алынған дағдыларды тәжірибеде қолдану. Құзыреттіліктер: тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ұсыну және интерпретациялау тәсілдерін, әдістерін меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практика оқу процесінде алған білімдерін бекітуге, практикалық дағдыларды игеруге және озық тәжірибені игеруге бағытталған. Практиканың мақсаты білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді игеру, жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес ЖОО ұсынатын немесе таңдаған мекемеде//ұйымда өтеді. Тәжірибе аяқталғаннан кейін студенттер есепті тапсырады және қорғайды, бұл жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсетеді.