филология ғылымдары магистрі
Әдебиет теориясы мен әдеби ескерткіштерді текстологиялық дайындау саласында әдебиеттанулық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген және педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде жоғары кәсіби шешу, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілік бар әдебиеттанудағы жоғары білікті кадрларды даярлау.
Әдебиеттану
7M02308
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру және коммуникативтік құзіреттілікті арттыру.<br/> Мазмұны: Академиялық жазудың негізгі жанрлары. Ғылыми мәліметтер базасы, электрондық каталогтар, қорлар, библиографиялық сипаттамалар. Ғылыми мәлімдеме, жарияланымдар, аналитикалық шолу, рецензия. Ғылыми зерттеулерді қаржыландыру.<br/> Қалыптасатын дағдылар: Түпнұсқаны дәл жеткізуді басшылыққа ала отырып, мәтінді талдау әдістемесін игеру; мәтінмен жұмыс жасау техникасын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстар туралы толық ақпарат беру. Мазмұны: әдеби шығармаларды түсіну және қабылдау үшін заманауи ғылыми-әдіснамалық принциптерді дұрыс қолдануға үйрету, қазіргі қазақ, орыс және шетел әдебиетіне қатысты әдебиеттануда жинақталған жүйелі білім беру, әдебиет теориясына, тарихына және сынына қатысты әдебиеттану мәселелерімен танысу. Құзыреттері: отандық және шетелдік әдебиеттерді салыстырмалы талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PTLL 5304 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
APL 5301 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың басқару психологиясының әдіснамалық, теориялық негіздерін меңгеріп, оларды зерттеу іс-әрекеті мен психологиялық-педагогикалық практикада қолдану.<br/> Мазмұны: басқару қызметінің заңдылықтары туралы Психология. Басқару қызметінің шарттары, ерекшеліктері.. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. <br/> Құзыреттіліктер: басқару қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқару қызметінің психологиялық шарттары мен сипаттамасын талдау.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистранттарда визуалды контент құру тәсілдері мен талаптарын қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндіктері қарастырылады. <br/> Мазмұны: көрнекі мазмұнның әртүрлі форматтары – фотосуреттер, бейнелер және графика; оларды әртүрлі тапсырмаларды орындау үшін тиімді ететін ерекшеліктер мен артықшылықтар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда баяндамалар мен сөз сөйлеулер дайындау; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурстарына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; жүргізілетін ғылыми және қолданбалы зерттеулер бағыты бойынша эссе дайындау және қорғау; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
6
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда баяндамалар мен сөз сөйлеулер дайындау; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурстарына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; жүргізілетін ғылыми және қолданбалы зерттеулер бағыты бойынша эссе дайындау және қорғау; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TMKYa 5307
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу ережесі. Жоғары оқу орындарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік актілер. Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік бақылау. Білім және ғылым саласындағы халықаралық қатынастар. Алғашқы әскери дайындық бойынша сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Алғашқы әскери дайындық сабағының құрылымы. Бастапқы әскери даярлықтың оқу-материалдық базасы.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетімен орындау қабілеттері мен практикалық дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: бекітілген жеке ҒЗЖ жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурстарына қатысу; ғылыми мақалалар дайындау және жариялыау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
LEN 8303
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TF 5205
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), монологиялық және диалогтық формада LSP қатынас (баяндама, тұсаукесер, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды т.б. жазу, рәсімдеу.Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс.Екі жақты аударма дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихындағы әдеби байланыстар туралы толық ақпарат беру.
Мазмұны: әдеби шығармаларды түсініп, қабылдау үшін қазіргі ғылыми әдіснамалық принциптерді дұрыс қолдануды үйрету, қазіргі қазақ, орыс және шетел әдебиеттеріне қатысты әдебиеттану ғылымында жинақталған жүйелі білім беру, әдебиеттің теориясы мен тарихына және сынына қатысты әдебиеттанудың мәселелерімен таныстыру.
Құзыреттілігі: теориялық білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби сын міндеттері.
Мазмұны: Әдеби сыншы және жазушы. Әдеби сыншы және оқырман. Әдеби сын шығармаларының негізгі жанрлары. Әлемдік әдеби-эстетикалық ой-пікірлер. ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басындағы қазақ баспасөзінің жай-күйі.
Кеңес дәуіріндегі қазақ әдеби сыны. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдеби сынының бүгінгі жай күйі, өкілдері.
Құзыреттілігі: Зерттеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Копирайтингтің негізгі ұғымдарын, әдеби шығармашылықпен байланысын түсіндіру. Мазмұны: әдеби шығармаларға оқырмандардың назарын аудару үшін жарнамалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастыру. Копирайтинг саласындағы жұмыс тәжірибесін жүйелеу және түсіндіру; жарнамалық мәтіндердің мазмұны мен стилін, олардың әдеби шығармашылықты танымал етудегі рөлін сыни бағалау.
Құзыреттілігі: копирайтингті қолдану туралы өз көзқарасын негіздеу және баяндау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі тарихи және мәдени процестің даму тенденцияларын түсіну және баспа ісі туралы білімдерді қалыптастыру.
Мазмұны оқу әдебиеттерін басып шығару туралы ақпаратты талдау: жаһандық тенденциялар, жетекші баспагерлер, нарықтық жағдайлар; - оқу әдебиеттерін басып шығару мен редакциялаудың сандық әдістері мен әдістерін, әсіресе олардың мониторингін қолдану
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ прозасындағы шығармашылық зертхана ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Жазушылық еңбектің алғышарттары мен әдістері, шығармашылық еңбектің негізгі заңдылықтарын, әдеби шығармашылықтың эстетикасы мен психологиялық негізін таныту. Шығармашылық жұмыстың басты кезеңдері, жазушы талантының табиғаты, бастапқы идея, материал жинау, жоспарлау, бейнелеу ұстанымдары мен формаларын зерделеу.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Филология ғылымының бүгінгі мәселелерін жан-жақты талдау, түсіндіру, соңғы жылдары жарық көрген монографиялармен, зерттеу мақалалармен таныстыру, маңызды еңбектерді конспектілеу, бүгінгі әдебиеттану бағытын аңғартатын пікірлер, негізгі идея, басты ағымдарды түсіндіру, салыстыру, алда тұрған өзекті мәселелерді айқындау, зерттеудің жаңа әдістемелері мен әдіс-тәсілдерін іздестіру, күрделі мәселелер туралы өз бетінше ой қорытып, ізденуге бағыт-бағдар беру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұқаралық және интернет-әдебиет туындыларының жанрлық-стилистикалық және көркемдік ерекшеліктерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: интернет-әдебиеттің даму перспективалары. олардың қазіргі оқырманның санасына әсері. Бұқаралық және кибер әдебиеттің жанрлық құрамы. Бұқаралық және интернет әдебиеттерін құрылымдық ұйымдастырудың ерекшеліктері. Интернет-әдебиеттің даму перспективалары. олардың қазіргі оқырманның санасына әсері. Құзыреттілік: белсенді оқыту әдістемесін біледі, қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Көркем мәтінді оқып үйренудің негізгі бағыттары мен әдістерін меңгерту.
Мазмұны:Құрылымдық-функциональдық әдіс және оның негізгі ұғымдары. Телеологиялық әдіс Көркем мәтінді оқып үйренудегі әдебиеттану әдістері және тарихи-әлеуметтік бағыт. Мәдени-психологиялық бағыт. Әдеби герменевтика рецептивтік теориясы.
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркем шығармаларды әртүрлі әдістер мен тәсілдер тұрғысынан талдай білу. Мазмұны: көркем шығармаларды талдаудың негізгі принциптерін, әдістерін түсіну және сипаттау, әдеби шығармаларды зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасын ажырату; көркем мәтінді зерттеу аспектілері; әдебиетті зерттеудің жалпы филологиялық және жеке әдістері; әдебиеттің қалыптасу, даму заңдылықтарын білу. Құзыреттілік: әдебиеттің қалыптасу, даму заңдылықтарын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологизм ұғымы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырып, оның көркем әдебиет шығармаларында алатын орны мен құрылымдық қызметтерін айқындау.
Мазмұны: әдебиет туралы ғылымның аса маңызды мәселесі болып табылатын көркем шығарманың құрылымдық бөлшектерінен көрінетін көркем әдебиеттегі психологизм негіздерін меңгерту сол арқылы көркемдік-эстетикалық талғам-таразысын қалыптастыру.
Құзіреттілігі: көркем туындыны бағалау жолдарына машықтандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Әдебиеттану ғылымындағы өлең поэтикасы .
Мазмұны: өлең құрылымы мен поэтикасының сөз өнері мұралары қалыптасуындағы тарихи негіздерін, өлеңсөз жүйесінің әлем халықтары поэзиясындағы басты салаларын ұлттық және әлемдік көркемдік дәстүр жалғастығы заңдылықтары негізінде түсіндіру; өлең өлшемдері негіздерін мәтіндік талдаулармен байыптау ерекшеліктерін меңгеру; өлең поэтикасындағы бейнелілік ерекшеліктерін саралап талдау.
Құзыреттілігі: теориялық білімін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарға ХХ ғасырдың 90-жылдары мен ХХ ғасырдың 2000-2019 жылдары арасындағы Қазақстан Республикасындағы және алыс, жақын шетелдердегі қазақ әдебиеті шығармаларын біртұтас көркемдік дәстүр жүйесімен саралап оқыту – негізгі мақсаты, міндеті. Сонымен бірге, Қазақстан Республикасындағы этностар (орыс, ұйғыр, неміс, түрік, кәріс, курд, т.б.) әдебиеті де біртұтас мемлекеттік ұстаным тұрғысында оқытылады. Тәуелсіздік дәуіріндегі әдеби жанрлар поэтикасы әлемдік классикалық дәстүр және жаңашылдық заңдылықтарымен түсіндіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклорлық поэтиканың табиғатын зерттеу нәтижелерін насихаттау.
Мазмұны: Ғасырлар бойы халық даналығын бойына сіңірген ауызша дамыған сөз өнерінің қасиет құнарының концепциялық сипаттарын, көркемдік құрылымын теориялық тұрғыда зерделеу аталған курстың негізгі мазмұнын құрайды. Әдебиеттану мен фольклористиканың даму тенденциялары. Мәдениет жүйесіндегі әдебиет және фольклор.
Құзыреттілігі: Кәсіби білімі тереңдейді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.
Тәжірибені қорғау
Докторанттардың педагогикалық практикасы Педагогикалық шеберлік дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және оларды одан әрі кәсіби қызметте пайдалану болып табылады.