ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
6В061 – Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (Ақпараттық жүйелер) білім беру бағдарламасының мақсаты - «Ақпараттық жүйелер» бағыты бойынша студенттердің жеке қасиеттерін дамыту, жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ:
1.1.1 - қоғам мен мемлекеттің жоғары білімді білікті мамандарын, бірінші кезекте, ақпараттық технологиялар мен жүйелерді зерттеу, дамыту, енгізу және қолдау саласындағы қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.2 - студенттердің азаматтық көзқарасын қалыптастыру, қазіргі өркениет пен демократия жағдайында жұмыс істеу және өмір сүру қабілетін қалыптастыру;
1.1.3 - қоғамның моральдық, мәдени және ғылыми құндылықтарын жинақтау, сақтау және жетілдіру;
1.1.4 - студенттердің ғылыми, техникалық, экологиялық, құқықтық, экономикалық және басқа білімді тарату, оның білім беру және мәдени деңгейін арттыру.
Ақпараттық жүйелер
6B06102
Математика, физика және информатика факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
It инфрақұрылымы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып үйренудің мақсаты - қазіргі заманғы web-технологияларды және білімнің байланысты салаларын, web-ресурстарды жасаудың әдістері мен құралдарын, әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану мен жылжыту. Сонымен қатар, web-бағдарламалаудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу, заманауи web-технологиялар туралы түсініктерін кеңейту. Зерттелетін технологияларды қолдана отырып, веб-қызметтер, сайттар, порталдар құру кезіндегі тәуелсіздіктің дамуы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AIS 5301 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты - мәліметтер базасы теориясының негіздерін, SQL сұрау салу тілін, деректерді Физикалық деңгейде ұйымдастыру әдістерін, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістерін, Ақпараттық жүйелер әкімшісінің функцияларын, деректер қорын басқару жүйелерін пайдалана отырып қосымшаларды бағдарламалауды зерделеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық қауіпсіздік негіздері" пәнін оқытудың мақсаты қағидаттарды зерделеуге арналған<br/> мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін, оның ақпараттық инфрақұрылымын талдау тәсілдерін, қағидаттарын<br/> ақпаратты қорғау жүйелерін ұйымдастыру, жобалау және талдау, оларды кешенді құру негіздерін игеру<br/> мемлекеттік және жеке мақсаттағы қорғаныс дәрежелерінің әртүрлі деңгейлері мен ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C # бағдарламалау тілінің қарапайым операторлары. Есептеу процестерін ауыстырады. Циклдік процестердің алгоритмдері.<br/> C # тіліндегі бір өлшемді массивтер. Деректерді сұрыптау және іздеу. C # тілінің сыныптары мен әдістерінің (функцияларының) түсінігі. Стектер, кезектер сияқты құрылымдарды қолданып кестелерді қиюға арналған алгоритмдер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алгоритмдердің есептеу және күрделілік теориясы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалау технологиялары" пәні болашақ инженер-мамандарға бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің технологиялық аспектілері туралы теориялық білімді игеруге және барлық жоғары деңгейдегі тілдерде қолданылатын бағдарламалық құрылымдарды пайдалануда және кең ауқымды міндеттерді шешу үшін бағдарламаларды жылдам әзірлеудің интеграцияланған ортасын қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдістемесін бағалау және таңдау; оларды шешудің әмбебап әдістері мен құралдарын қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында шешімдерді талдау, синтездеу, оңтайландыру. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымының білім беру процесінде бұлтты есептеулерді қолдануға қатысты бірқатар мәселелерді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты Android платформасының негізгі құрылғысын және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде сигналдық, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалану
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
веб бағдарламалауға кіріспе
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыминегіздері. Заманауисауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыруменжәне спортпен өзіндік айналысудың негізгіәдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, акробатикалық жәнегимнастикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жетілдірілген бағдарламалау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жүйелік бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты білікті мамандарды даярлау болып табылады,<br/> операциялық бөлмелер саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары бар мамандар<br/> жүйелер мен Жүйелік бағдарламалау, қазіргі заманғы құрылыстың ұйымдастырылуы мен принциптерін зерттеу<br/> операциялық жүйелер мен жүйелік бағдарламалар, дамудың жалпы әдіснамасы туралы түсініктерді қалыптастыру<br/> заманауи алгоритмдік тілдер мен жүйелерді қолдана отырып, жүйеге бағытталған бағдарламалар<br/> бағдарламалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді оқуда жиі қолданылатын негізгі алгоритмдермен таныстыру.<br/> компьютерде практикалық есептерді шешу және тиімді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру процесі. Тапсырма<br/> Пәнді оқу – келесі бағыттар бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу: әдістер<br/> тиімді алгоритмдерді әзірлеу, сұрыптау және іздеу, графикалық алгоритмдер, ақпаратты кодтау және<br/> шифрлау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
KG 2305
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми таным әдісі ретінде модельдеу. Таным әдісі ретінде модельдеу. Ақпараттық модельдер. Компьютерлік модельдеу технологиясы. Математикалық модельдеу технологиясы және оның кезеңдері. Модельдеу модельдеу. Стохастикалық жүйелерді модельдеу. Оқу процесінде компьютерлік модельдеу Компьютерлік графика және геометриялық модельдеу. Компьютерлік модельдерді оқыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейінгі отандық тарихтың негізгі кезеңдерін тану.<br/> Мазмұны: Тәуелсіздік жолы. Кеңес моделі. "Қайта құру" саясаты. Дамудың қазақстандық моделі. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. <br/> Қалыптасатын дағдылар: көздермен жұмыс істеу, жазу, презентациялармен дайындау және сөз сөйлеу, дискуссия және полемика жүргізу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
8
Выпускная работа
Мамандық бойынша кешенді емтихан бітірушіні даярлаудың соңғы мақсатының құзыреттілік құрылымына негізделген жүйелі, пәнаралық болып табылады. Кешенді емтихан жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша оқу кезеңінде білім алушы алған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтауға мүмкіндік береді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалдық сериялар, Жинақталу домені, Вейерштрасса біркелкі конвергенция белгісі, Теоремалар: Коши, Кронеккер-Капелли, Лагранж, ролле, Ферма, баламалы функциялар бойынша, баламалы функциялар. Көп айнымалы функциялардың дифференциалды есептелуі. Дифференциалдық теңдеулер. Жолдар. Ықтималдық теориясының элементтері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кесулер теориясының элементтерін, нақты сандарды, функцияның түсінігін және оның графигін, дәйектілігі мен функциясының шекараларын, функцияның үздіксіздігін зерттеу; функцияның туынды және дифференциалдық тұжырымдамасын енгізу, олардың қасиеттерін зерттеу және кері операцияларды ескере отырып, туынды құралдарды қолдану арқылы функцияларды толық зерттеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер деректердің негізгі модельдерін, олардың сипаттамалары мен жұмыс принциптерін салыстырады. Талдау негізінде олар деректер моделін құруда, мәліметтер базасын басқарудың қолайлы жүйесін таңдауда және мәліметтер базасын құруда қолданылады.<br/> Студенттерге берілетін мүмкіндік: білімін анықтау деректер мен білімнің негізгі модельдері (оның ішінде "субъект-байланыс" инфологиялық моделі, даталогиялық реляциялық модель, білімді ұсынудың өндірістік модельдері), SQL реляциялық деректерді басқару тілі; деректер мен білімді абстракциялаудың негізгі принциптерін, мәліметтер базасын басқару жүйесін іске асыру тәсілдерін, мәліметтер базасын құру кезінде жобалық шешімдердің сапасын бағалау әдістерін, біліммен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу принциптерін ажыратыңыз; деректердің инфологиялық және даталогиялық модельдерін құра білу, дерекқорды басқару жүйелерін таңдау және бір пайдаланушының реляциялық дерекқорларын құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Объектіге бағытталған бағдарламалау ұғымдары. Сыныптарды анықтауға және пайдалануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Есептерді шешу кезеңдері.
2
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты-оқытылған пәндер бойынша алған білімдерін бекіту, студенттерді болашақ мамандығының сипаты мен ерекшеліктерімен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Операциялық жүйелер" курсы студенттерге қоршаған ортаны құруға, ресурстарды бөлуге, пайдаланушы мен қолданбалы бағдарламаларды қажетті қызметтермен қамтамасыз етуге, желілік жұмысты ұйымдастыруға, файлдық жүйені қолдауға, ақпаратты, деректерді және қолданбалы бағдарламаларды рұқсатсыз пайдалану әрекеттерінен қорғауға мүмкіндік беретін заманауи операциялық жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы іргелі түсініктер жасауға арналған. және т. б басқа.
14
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практиканың мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Практика түрі және оны жүргізу тәсілі. Магистратураның OOP құрылымындағы зерттеу тәжірибесінің орны. Практикадан өту нәтижесінде қалыптасатын магистранттардың құзыреттілігі. Тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Практикадан өту кезінде қолданылатын білім беру технологиялары. Өндірістік практиканы оқу-әдістемелік, ақпараттық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалау" пәнін оқытудың мақсаты әр түрлі күрделі дәрежесінде есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру тәсілдерімен<br/> сондай ақ Microsoft Visual Studio қосымшаларын әзірлеу ортасы мысалында бағдарламаларды құру дағдыларын меңгеру болып табылады <br/> (Visual Basic тілі, C#).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PN 1306
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Сандық әдістер» пәнінің мақсаты студенттердің жаратылыстану ғылымында туындайтын математикалық есептерді әр түрлі сандық әдістерді қолдана отырып, қажетті біліктілікке ие болуы, сонымен қатар процестерді суреттеу үшін компьютерлік технологияларды игеру және қолдану мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, жаңғырту; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негіздері кинематика. Динамика негіздері үдемелі қозғалыс. Динамикасы айналмалы қозғалыс дене. Элементтері релятивистік динамиканың. Жеке молекула - кинетикалық теория негіздері. Физикалық термодинамика негізі. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Электромагнетизм. Электромагнитті тербелістер мен толқындар. Толқындық оптика. Кванттық механика элементтері. Элементтері қазіргі заманғы физика атомдардың және молекулалардың. Элементтері-атом ядросы физикасы. Элементар бөлшектер физикасының элементтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, жан мен тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. «Мұғалік ел» және «Рухани жаһыры» -жаңа Қазақстанның философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. <br/> Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау, жаппай экономикалық құбылыстардың даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу саласындағы дағдылары мен білімдерін дамытуға бағытталған. Ол сондай-ақ кәсіпкерліктің негізгі аспектілерін, соның ішінде бизнес түсінігін, кәсіпкерлік қызметтің түрлерін, меншік теориясын және басқарудың әлеуметтік нысандарын зерттеуді қамтиды. Пән сонымен қатар қаржы жүйесіне, кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөліне, макроэкономикаға, экономикалық дамудың циклдік сипатына және басқа аспектілерге, соның ішінде Қазақстанның әлемдік экономикалық қатынастардағы ерекшеліктеріне де әсер етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Android құрылғыларына арналған жоғары өнімді қосымшаларды әзірлеу" курсының мақсаты-Android платформасының негізгі құрылғысын және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде дабылды, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалану.
Java-Мобильді қосымшаларды бағдарламалау тілі. Android қосымшаларын әзірлеуге кіріспе. Пайдаланушы интерфейстерін құру және Android қолданбаларында басқару элементтерін пайдалану. Анимация және күйін келтіру. Көптеген әрекеттері бар қосымшаларды әзірлеу. Ниеттер, мәліметтер базасы, сенсорлармен жұмыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«C / C ++ тіліндегі бағдарламалау» пәнін игерудің мақсаты C / C ++ тілінде алгоритмдеу, императивті және объектілі-бағдарлы бағдарламалау негіздерін игеру, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып дағдыландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру - веб-әзірлеудің мақсатты саласын қалыптастыру және дизайн түрлері, веб-қосымшалар, сайттар үшін пайдаланушы веб-интерфейстерді жобалау.
Мазмұны: веб-беттердің логикалық құрылымын жобалау, ақпарат берудің ыңғайлы шешімдерін әзірлеу, веб-жобаны жаңа веб-технологиялармен көркем безендіру.
Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік жобалау әдістерін еркін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-проблемаларды талдауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, зерттеу объектісі мен тақырыбын бөлектеуді, зерттеу әдісі мен әдістерін таңдауды, сондай-ақ оның сапасын бағалауды қоса алғанда, зерттеу қызметін жүргізу қабілетін дамыту. Кәсіби мақсаттар-студенттердің заманауи іздеу жүйелерінің жұмыс принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерінің себептерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелердің интерфейстері" пәнін оқыту мақсаты интерфейстердің түсінігі мен анықтамалары, ақпараттық жүйелердің интерфейстерінің сипаттамасы, оларды ұйымдастыру принциптері, ішкі және сыртқы интерфейстер, перифериялық құрылғылардың интерфейстері, пайдаланушы интерфейстері болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары
болып табылады: заманауи кәсіби пайдалану үшін білім жүйесін қалыптастыру
ақпаратты автоматтандыруға, өңдеуге және талдауға арналған ақпараттық технологиялар, сондай-ақ
қызмет көрсету кәсіпорындарында шешім қабылдау; студенттер арасында практикалық дағдыларды дамыту
кәсіпорындарда қолданылатын заманауи бағдарламалық өнімдермен жұмыс істеу
қызмет көрсету саласы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты - деректер қоры теориясының негіздерін, SQL сұраныстарының тілін, Физикалық деңгейде деректерді ұйымдастыру әдістерін, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістерін, Ақпараттық жүйелер әкімшісінің функцияларын, деректер қорын басқару жүйелерін пайдалана отырып қосымшаларды бағдарламалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бағдарламалау технологиялары» пәні болашақ инженерлер мен инженерлерге бағдарламалық жасақтаманы жасаудың технологиялық аспектілері туралы теориялық білімді игеруге және барлық жоғары деңгейлі тілдерде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыздандыру конструкцияларын және кең ауқымды мәселелерді шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу орталарын қолдануда практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалық жасақтаманы жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдіснамасын бағалау және таңдау; оларды шешу үшін әмбебап әдістер мен құралдарды қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында талдау, синтездеу, шешімдерді оңтайландыруды жүргізе білу. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымдағы білім беру процесінде бұлтты есептеулерді пайдаланумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беруде ақпараттық жүйелерді құру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пән саласын зерттеуді, берілген жобаның техникалық және жұмыс құжаттамасын әзірлеуді, оларды іске асыруды, жобалау әдіснамасын таңдау кезінде шешім қабылдауды, топта жұмыс жасауды, тест тапсырмаларын әзірлеуді және бағдарламалық өнімді тестілеуді өткізуді қамтитын білім берудегі ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерінің жүйелендірілген теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді визуализациялау және ақпарат
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жасанды интеллект ұғымы мен түрлерін зерттеу. Жасанды интеллектті қолдану салалары. Жасанды интеллект технологиялары мен жүйелері. Жасанды интеллект негізіндегі құралдар. Нейрондық желілер. Нейроинформатика. Чатбот және инновациялық жасанды интеллект құралдары. Нейрондық желіні оқыту принципі. Жасанды интеллект тілдері. Интеллектуалды тапсырма ұғымы. Жасанды интеллектті дамыту тәсілдері. Үлгіні тану теориясының пәні мен міндеттері. Тану мәселесі. Нейрондық желінің элементтері мен архитектурасы. Нейрондық желіні оқыту алгоритмдері. Ассоциативті жад желілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жүйелерді (есептеу жүйелерін)есептеудің дәстүрлі негіздері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жүйелердің сенімділігін есептеудің дәстүрлі негіздері" пәнін игерудің мақсаты - білім алушыларда ақпараттық жүйелердің сенімділігін бағалаудың заманауи әдістері мен құралдары бойынша оларды тиімділік пен жұмыс істеу қауіпсіздігін арттыру міндеттерін шешуде пайдалану үшін білімді қалыптастыру.Қаттылық теориясы туралы жалпы ақпарат. Теориядағы жүйелердің жұмысын сипаттау тәсілдері. Қаттылық теориясының математикалық негіздері. Қарқындылық көрсеткіштері. Қаттылық теориясындағы детерминистік және стохастикалық заңдылықтар. Техникалық жүйелердің сенімділігін есептеу. Техникалық объектілер мен жүйелерді жобалау кезінде артықшылықтың (резервтеудің) ұтымды деңгейін айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістері" пәнін оқытудың мақсаты WINDOWS Операциялық ортасының интерфейсінің талаптарын қолдайтын қосымшаларды құру принциптерін, күрделі құрылымды бағдарламалар пакеттерін ұйымдастырудың және жобалаудың типтік әдістерін, бағдарламалық жасақтаманы жобалау процесінің кезеңдерін, басқаруды автоматтандырудың жоғары дәрежесі бар қолданбалы бағдарламаларды құру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалаудың перспективалы тілдері" пәнін оқытудың мақсаты программалау тілдерінде құрудың және қолданудың жалпы принциптерімен танысу арқылы компьютерлік қауіпсіздік саласында болашақ мамандардың кәсіби және жалпы білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыру, сонымен қатар C#, Java, Net, PHP, Python, Case тілінде практикалық есептерді шешу алгоритмдерін жобалау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты: сыни ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің құрамындағы заттар интернетінің қауіпсіздігін, киберфизикалық жүйелерді қамтамасыз ету жөніндегі қызметтің негізгі бағыттарын; сыни ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің (ТБИ) құрамындағы заттар интернетінің қауіпсіздігі саласындағы негізгі ұғымдарды; заттар интернетінің қауіпсіздігі саласындағы негізгі қатерлерді, осалдықтарды, тәуекелдерді, құрамындағы киберфизикалық жүйелерді зерделеу болып табылады маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілері; желілік қауіпсіздікке қауіп төндіретін технологиялар, сондай-ақ желілік шабуылдарға қарсы іс-қимыл тетіктері; маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілерін қорғау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттардың негізгі талаптары; маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің қауіпсіздік жүйелерін жобалау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - графикалық бағдарламалармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру және тереңдету, комбинаторлық ойлау қабілеттерін дамыту және оқушының графикалық-графикалық ойлауын дамыту және ынталандыру арқылы көптеген шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Курстың теориялық бөлімі дизайндағы жарық пен түс туралы ақпарат береді: түске адамның психологиялық және физиологиялық әсері, жарықтың түске әсері, колориметриялық шеңберлер мен түстердің үйлесімділігі, түстердің компьютерлік бейнесі, түс модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілер мен Интернет технологиялары негізінде бағдарламалық шешімдерді жобалау және енгізу саласындағы тұрақты теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық технологиялар саласындағы маманның кәсіби дамуындағы қажетті кезең болып табылады және компьютерлік технологияның қазіргі даму кезеңіне сәйкес келетін бағдарламалық қамтамасыздандырудың кәсіби дағдыларын одан әрі жетілдіруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі ұғымдар мен терминдер. Мехатроника және робототехниканың даму кезеңдері. Мехатронды жүйелердің құрылымы мен жіктелуі. Механикалық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелері. Есте сақтау құрылғылары. Ақпараттық-өлшеу және коммуникациялық жүйелер. Механикалық техника. Роботтар. Роботтардың тағайындалуы және қолданылу саласы. Өнеркәсіптік роботтар. Параллельді манипуляторлармен жұмыс істеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мобильді даму саласында жұмыс істеуге арналған ақпараттық технологиялар саласындағы арнайы білім негізінде бакалаврларды даярлау (мобильді қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының негізгі құрылғысын және осы платформада мобильді жүйелерді дамытуға мүмкіндік беретін мүмкіндіктерді зерделеу, практикалық дағдыларды игеру. пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Объектілі-бағытталған бағдарламалау" пәнін оқыту мақсаты бакалавр біліктілігін алатын студенттердің қосымшаларды құру саласындағы білімдері мен дағдыларын тереңдетуден, әзірлеушіге Java бағдарламалау тілі құралдарымен ұсынылатын мүмкіндіктерді зерделеуден тұрады. сонымен қатар, Java тілінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу, атап айтқанда, Android платформасына бағытталған қосымшаларды жасау үшін оны пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты технологиялық процестерді автоматтандырудың заманауи техникалық құралдары – өнеркәсіптік роботтар (т.б.) бойынша білім алу болып табылады. Пәнді оқу кезінде кең қолданылатын өнеркәсіптік роботтардың заманауи түрлерін құру (есептеу және жобалау), енгізу және пайдалану саласында білім алу қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.