ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
6В061 – Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (Ақпараттық жүйелер) білім беру бағдарламасының мақсаты - «Ақпараттық жүйелер» бағыты бойынша студенттердің жеке қасиеттерін дамыту, жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ:
1.1.1 - қоғам мен мемлекеттің жоғары білімді білікті мамандарын, бірінші кезекте, ақпараттық технологиялар мен жүйелерді зерттеу, дамыту, енгізу және қолдау саласындағы қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.2 - студенттердің азаматтық көзқарасын қалыптастыру, қазіргі өркениет пен демократия жағдайында жұмыс істеу және өмір сүру қабілетін қалыптастыру;
1.1.3 - қоғамның моральдық, мәдени және ғылыми құндылықтарын жинақтау, сақтау және жетілдіру;
1.1.4 - студенттердің ғылыми, техникалық, экологиялық, құқықтық, экономикалық және басқа білімді тарату, оның білім беру және мәдени деңгейін арттыру.
Ақпараттық жүйелер
6B06102
Математика, физика және информатика факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
It инфрақұрылымы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"UI/UX-дизайн және интерфейстерді әзірлеу" пәні пайдаланушы интерфейстері мен тәжірибесін жобалаудың негізгі принциптерін қамтиды, соның ішінде пайдаланушылардың қажеттіліктерін зерттеу, прототиптер жасау, тестілеу және дизайнды итеративті түрде жетілдіру. Студенттер визуалды безендіру, өзара әрекеттесу және навигация әдістерін үйренеді, сондай-ақ интуитивті және тартымды интерфейстерді әзірлеу үшін құралдарды меңгереді, бұл тиімді цифрлық өнімдерді жасауға ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Веб-тораптың негізгі стандарттары. Веб-қосымшалар және олардың даму жолдары ASP.Net Web Forms технологиясының негіздері Сервер басқару элементтері Веб-қосымшаның құрылымы мен дизайны. Қолданбаның веб-беттері арқылы шарлау. Веб-қосымшаның мәртебесін басқару Веб-қосымшаның деректер базасымен жұмыс істеуі Веб-қосымшалардың қауіпсіздігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқып үйренудің мақсаты - қазіргі заманғы web-технологияларды және білімнің байланысты салаларын, web-ресурстарды жасаудың әдістері мен құралдарын, әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану мен жылжыту. Сонымен қатар, web-бағдарламалаудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу, заманауи web-технологиялар туралы түсініктерін кеңейту. Зерттелетін технологияларды қолдана отырып, веб-қызметтер, сайттар, порталдар құру кезіндегі тәуелсіздіктің дамуы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. <br/> Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AIS 5301 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты - мәліметтер базасы теориясының негіздерін, SQL сұрау салу тілін, деректерді Физикалық деңгейде ұйымдастыру әдістерін, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістерін, Ақпараттық жүйелер әкімшісінің функцияларын, деректер қорын басқару жүйелерін пайдалана отырып қосымшаларды бағдарламалауды зерделеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық қауіпсіздік негіздері" пәнін оқытудың мақсаты қағидаттарды зерделеуге арналған<br/> мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін, оның ақпараттық инфрақұрылымын талдау тәсілдерін, қағидаттарын<br/> ақпаратты қорғау жүйелерін ұйымдастыру, жобалау және талдау, оларды кешенді құру негіздерін игеру<br/> мемлекеттік және жеке мақсаттағы қорғаныс дәрежелерінің әртүрлі деңгейлері мен ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бизнес-процестерді автоматтандыру және ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқару" пәні заманауи ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолдана отырып, бизнес-процестерді талдау, модельдеу және оңтайландыру әдістерін оқытуға бағытталған. Пән аясында автоматтандыру құралдары, жобаларды басқару әдістемелері (Agile, Scrum, Waterfall), ресурстарды, уақыт пен тәуекелдерді басқару, сондай-ақ ұйымның тиімділігін арттыруға арналған бағдарламалық шешімдер қарастырылады. Нақты бизнес-сценарийлерде ақпараттық технологияларды қолдану тәжірибесіне ерекше көңіл бөлінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C # бағдарламалау тілінің қарапайым операторлары. Есептеу процестерін ауыстырады. Циклдік процестердің алгоритмдері.<br/> C # тіліндегі бір өлшемді массивтер. Деректерді сұрыптау және іздеу. C # тілінің сыныптары мен әдістерінің (функцияларының) түсінігі. Стектер, кезектер сияқты құрылымдарды қолданып кестелерді қиюға арналған алгоритмдер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C # бағдарламалау тілінің қарапайым операторлары. Есептеу процестерін ауыстырады. Циклдік процестердің алгоритмдері.<br/> C # тіліндегі бір өлшемді массивтер. Деректерді сұрыптау және іздеу. C # тілінің сыныптары мен әдістерінің (функцияларының) түсінігі. Стектер, кезектер сияқты құрылымдарды қолданып кестелерді қиюға арналған алгоритмдер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алгоритмдердің есептеу және күрделілік теориясы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік әлем түсінігіндегі әлеуметтану. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және cтратификациясы. Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Мәдениет номадтардың. Прототүріктердің мәдени мұрасы.Ұлттық сана контексіндегі тұлға. Мен және менің уәжім. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалау технологиялары" пәні болашақ инженер-мамандарға бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің технологиялық аспектілері туралы теориялық білімді игеруге және барлық жоғары деңгейдегі тілдерде қолданылатын бағдарламалық құрылымдарды пайдалануда және кең ауқымды міндеттерді шешу үшін бағдарламаларды жылдам әзірлеудің интеграцияланған ортасын қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұлтты технологиялар негіздері, виртуализациямен жұмыс, контейнерлеу (Docker, Kubernetes). "Бұлтты есептеулер және виртуализация" пәні бұлтты инфрақұрылымдар мен виртуалды орталарды құру және басқару үшін қолданылатын негізгі принциптер, технологиялар мен әдістерді қамтиды. Курста бұлтты есептеулердің модельдері (IaaS, PaaS, SaaS), серверлерді, деректерді сақтау және желілік ресурстарды виртуализациялау технологиялары, сондай-ақ бұлтты ортада тиімді басқару және қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәсілдері қарастырылады. Сонымен қатар, пәнде ақпараттық технологиялар, бизнес және ғылым салаларында бұлтты шешімдер мен виртуализацияланған жүйелерді енгізу бойынша практикалық аспектілер зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдістемесін бағалау және таңдау; оларды шешудің әмбебап әдістері мен құралдарын қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында шешімдерді талдау, синтездеу, оңтайландыру. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымының білім беру процесінде бұлтты есептеулерді қолдануға қатысты бірқатар мәселелерді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдістемесін бағалау және таңдау; оларды шешудің әмбебап әдістері мен құралдарын қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында шешімдерді талдау, синтездеу, оңтайландыру. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымының білім беру процесінде бұлтты есептеулерді қолдануға қатысты бірқатар мәселелерді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты Android платформасының негізгі құрылғысын және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде сигналдық, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалану
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
веб бағдарламалауға кіріспе
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді "дене шынықтыру"пәнінің жаңартылған мазмұнын оқыту үшін теориялық және іс жүзінде дайындау.<br/> Мазмұны: "дене шынықтыру"пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. "Дене шынықтыру" пәнінің жаңартылған мазмұны. Дене шынықтыруды Оқыту құралдары, әдістері, формалары. Дене шынықтыру бойынша сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу.<br/> Құзыреттілігі: дене тәрбиесінің теориялық негіздері мен технологияларын білуді қолдана алады/
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыминегіздері. Заманауисауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыруменжәне спортпен өзіндік айналысудың негізгіәдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, акробатикалық жәнегимнастикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FK 1108 (Г1)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстық жобаның мақсаты-мәліметтер базасын (ДБ) жобалау және басқару дағдыларын игеру. Жұмысты орындау барысында студент "мәліметтер базасы мен қосымшаларды басқару" пәнін оқып-үйрену кезінде алған теориялық білімдерін қолдана отырып, мәліметтер базасын жобалап, ДҚБЖ-да қолданылатын жаңа технологияларды өз бетінше игеріп, әзірленген мәліметтер базасының мүмкіндіктерін көрсету үшін қосымша құруы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған.<br/> Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық программалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи программалау құралдары мен технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жетілдірілген бағдарламалау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жүйелік бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты білікті мамандарды даярлау болып табылады,<br/> операциялық бөлмелер саласында іргелі білімі мен практикалық дағдылары бар мамандар<br/> жүйелер мен Жүйелік бағдарламалау, қазіргі заманғы құрылыстың ұйымдастырылуы мен принциптерін зерттеу<br/> операциялық жүйелер мен жүйелік бағдарламалар, дамудың жалпы әдіснамасы туралы түсініктерді қалыптастыру<br/> заманауи алгоритмдік тілдер мен жүйелерді қолдана отырып, жүйеге бағытталған бағдарламалар<br/> бағдарламалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс аясында болашақ мұғалімдер дискретті математикалық есептерді шешу әдістерін үйренеді және сәйкес математикалық ойлауды дамытады. Сондай-ақ олардың логикалық-математикалық мәдениеті қалыптасып, математикалық логика бойынша іргелі дайындықтан өтеді. Болашақ мұғалімдер қолданбалы есептерде әрі қарай пайдалану үшін заманауи математикалық ұғымдарды меңгереді. Сондай-ақ математика, физика пәндері бойынша білімдері мен дағдыларын дамытады.<br/> Студенттерге берілетін мүмкіндік: дискретті математиканың негізгі ұғымдарын, осы салада қолданылатын математикалық объектілердің анықтамалары мен қасиеттерін білу; осы саладағы тұжырымдарды дәлелдеу әдістерін, негізгі тапсырмаларды алгоритмдеу дағдыларын меңгеру; дискретті математиканың әртүрлі салаларынан теориялық және қолданбалы есептерді шешу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерді оқуда жиі қолданылатын негізгі алгоритмдермен таныстыру.<br/> компьютерде практикалық есептерді шешу және тиімді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру процесі. Тапсырма<br/> Пәнді оқу – келесі бағыттар бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу: әдістер<br/> тиімді алгоритмдерді әзірлеу, сұрыптау және іздеу, графикалық алгоритмдер, ақпаратты кодтау және<br/> шифрлау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік графиканың аппараттық (техникалық) және қолданбалы бағдарламалық құралдары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: компьютерлік графиканың түрлері. Екі өлшемді графика: растрлық, векторлық, фракталдық. Үш өлшемді графика. Графикалық файл пішімдері. Түс үлгілері. Компьютерлік коллаж жасау ерекшеліктері. Қалыптастырылатын дағдылар: қолданбалы бағдарламаларды пайдалана отырып, дербес компьютерде графикалық объектілерді құра, өңдей және ресімдей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Графикалық бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тереңдету, комбинаторлық ойлау дағдыларын тәрбиелеу және студенттің бейнелі-графикалық ойлауын дамыту және ынталандыру жолымен көптеген шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Курстың теориялық бөлімінде дизайндағы жарық пен түс туралы ақпарат берілген: түстің адамға психологиялық және физиологиялық әсері, жарықтың түске әсері, колориметриялық шеңберлер және түс үйлесімінің үйлесімділігі, түстердің компьютерлік көрінісі, түс модельдері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми таным әдісі ретінде модельдеу. Таным әдісі ретінде модельдеу. Ақпараттық модельдер. Компьютерлік модельдеу технологиясы. Математикалық модельдеу технологиясы және оның кезеңдері. Модельдеу модельдеу. Стохастикалық жүйелерді модельдеу. Оқу процесінде компьютерлік модельдеу Компьютерлік графика және геометриялық модельдеу. Компьютерлік модельдерді оқыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейінгі отандық тарихтың негізгі кезеңдерін тану.<br/> Мазмұны: Тәуелсіздік жолы. Кеңес моделі. "Қайта құру" саясаты. Дамудың қазақстандық моделі. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. <br/> Қалыптасатын дағдылар: көздермен жұмыс істеу, жазу, презентациялармен дайындау және сөз сөйлеу, дискуссия және полемика жүргізу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
8
Выпускная работа
Мамандық бойынша кешенді емтихан бітірушіні даярлаудың соңғы мақсатының құзыреттілік құрылымына негізделген жүйелі, пәнаралық болып табылады. Кешенді емтихан жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша оқу кезеңінде білім алушы алған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтауға мүмкіндік береді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән техникалық және жаратылыстану-математикалық бағыттардағы білім алушыларға арналған. Пәннің мазмұнына элементар математиканың негіздері, математикалық анализдің кіріспесі, нақты сандар, функциялар, шектер, туынды және оның қолданылуы, интеграл және оның қасиеттері кіреді. Пән студенттердің логикалық ойлауын дамытып, инженерлік және ғылыми есептерді шешуге математикалық негіз береді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалдық сериялар, Жинақталу домені, Вейерштрасса біркелкі конвергенция белгісі, Теоремалар: Коши, Кронеккер-Капелли, Лагранж, ролле, Ферма, баламалы функциялар бойынша, баламалы функциялар. Көп айнымалы функциялардың дифференциалды есептелуі. Дифференциалдық теңдеулер. Жолдар. Ықтималдық теориясының элементтері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалдық сериялар, Жинақталу домені, Вейерштрасса біркелкі конвергенция белгісі, Теоремалар: Коши, Кронеккер-Капелли, Лагранж, ролле, Ферма, баламалы функциялар бойынша, баламалы функциялар. Көп айнымалы функциялардың дифференциалды есептелуі. Дифференциалдық теңдеулер. Жолдар. Ықтималдық теориясының элементтері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кесулер теориясының элементтерін, нақты сандарды, функцияның түсінігін және оның графигін, дәйектілігі мен функциясының шекараларын, функцияның үздіксіздігін зерттеу; функцияның туынды және дифференциалдық тұжырымдамасын енгізу, олардың қасиеттерін зерттеу және кері операцияларды ескере отырып, туынды құралдарды қолдану арқылы функцияларды толық зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Математикалық модельдеу және сандық әдістер" пәні әртүрлі үдерістер мен құбылыстарды сипаттайтын математикалық модельдерді құру принциптері мен оларды талдау және шешу үшін қолданылатын сандық әдістерді оқытуға арналған. Курста апроксимация әдістері, алгебралық және дифференциалдық теңдеулерді шешу, интерполяция, сандық интегралдау және оңтайландыру қарастырылады. Сандық әдістерді ғылым, техника және экономика салаларындағы қолданбалы есептерді шешуде бағдарламалық құралдар арқылы қолдануға ерекше назар аударылады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында болашақ мұғалімдер деректердің негізгі модельдерін, олардың сипаттамалары мен жұмыс принциптерін салыстырады. Талдау негізінде олар деректер моделін құруда, мәліметтер базасын басқарудың қолайлы жүйесін таңдауда және мәліметтер базасын құруда қолданылады.<br/> Студенттерге берілетін мүмкіндік: білімін анықтау деректер мен білімнің негізгі модельдері (оның ішінде "субъект-байланыс" инфологиялық моделі, даталогиялық реляциялық модель, білімді ұсынудың өндірістік модельдері), SQL реляциялық деректерді басқару тілі; деректер мен білімді абстракциялаудың негізгі принциптерін, мәліметтер базасын басқару жүйесін іске асыру тәсілдерін, мәліметтер базасын құру кезінде жобалық шешімдердің сапасын бағалау әдістерін, біліммен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істеу принциптерін ажыратыңыз; деректердің инфологиялық және даталогиялық модельдерін құра білу, дерекқорды басқару жүйелерін таңдау және бір пайдаланушының реляциялық дерекқорларын құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мобильді қосымшаларды әзірлеу, мобильді платформаларға арналған UX/UI негіздері, API-мен жұмыс "Мобильді әзірлеу (Android, iOS)" пәні Android және iOS операциялық жүйелері үшін мобильді қосымшаларды әзірлеудің негіздерін қамтиды. Курста студенттер мобильді интерфейстерді жобалау және әзірлеу, деректер базасымен жұмыс істеу, сыртқы қызметтермен интеграциялау, сондай-ақ тиісті бағдарламалау тілдері мен құралдарын (Android үшін Java, Kotlin, iOS үшін Swift) қолдануды үйренеді. Пән мобильді қосымшаларды жасау, өнімділікті оңтайландыру және деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларды қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Android платформасында мобильді қосымшалар жасаудың негізгі кезеңдерін үйретеді. Студенттер Android Studio ортасымен, бағдарламалау тілдерімен (Kotlin/Java), қолданбалы интерфейс (UI) құрастырумен, оқиғалармен жұмыс істеу, деректерді сақтау, құрылғылармен өзара әрекеттесу және қосымшаларды орналастыру дағдыларын меңгереді. Пән мобильді құрылғыларға арналған практикалық әрі қолданбалы шешімдерді әзірлеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Объектіге бағытталған бағдарламалау ұғымдары. Сыныптарды анықтауға және пайдалануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Есептерді шешу кезеңдері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Объектілі-бағдарламалау" пәні объектілі-бағдарламалау парадигмасын қолдана отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің принциптерін зерттейді. Курста ООП негізгі ұғымдары, яғни кластар мен объектілер, мұрагерлік, инкапсуляция, полиморфизм және абстракция қарастырылады. Студенттер осы принциптерді қолдана отырып бағдарламалар жобалау және әзірлеу әдістерін үйренеді, сондай-ақ Java, C++, Python сияқты объектілі-бағдарламалық тілдермен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді. Курс ООП негізінде бағдарламалық шешімдерді жасау мен оңтайландыру бойынша практикалық тапсырмаларды қамтиды.
2
Оқу практикасы
Студенттерді әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарының педагог-психологтарының қызметімен және педагогикалық және психологиялық технологиялармен таныстыру. Білім беру ортасындағы тұлғалық қатынастар мен психологиялық климатты зерттеу. Көрнекті педагог-психологтардың жұмыс тәжірибесін зерделеу және қорытындылау.
2
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты-оқытылған пәндер бойынша алған білімдерін бекіту, студенттерді болашақ мамандығының сипаты мен ерекшеліктерімен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Операциялық жүйелер" курсы студенттерге қоршаған ортаны құруға, ресурстарды бөлуге, пайдаланушы мен қолданбалы бағдарламаларды қажетті қызметтермен қамтамасыз етуге, желілік жұмысты ұйымдастыруға, файлдық жүйені қолдауға, ақпаратты, деректерді және қолданбалы бағдарламаларды рұқсатсыз пайдалану әрекеттерінен қорғауға мүмкіндік беретін заманауи операциялық жүйелерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері туралы іргелі түсініктер жасауға арналған. және т. б басқа.
8
Өндірістік тәжірибе
Практика оқу үдерісінің компоненті және құрамдас бөлігі ретінде. Студенттердің дайындығын толықтырады және байытады, алған білімдерін бекіту және тереңдете отырып, кәсіби қызметке бейімделуге және өзіндік іс-әрекет үшін алғышарттарға ықпал етеді. Дипломдық жұмыс тақырыптары бойынша материалдарды жинақтау және өңдеу.
14
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практиканың мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Практика түрі және оны жүргізу тәсілі. Магистратураның OOP құрылымындағы зерттеу тәжірибесінің орны. Практикадан өту нәтижесінде қалыптасатын магистранттардың құзыреттілігі. Тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Практикадан өту кезінде қолданылатын білім беру технологиялары. Өндірістік практиканы оқу-әдістемелік, ақпараттық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалау" пәнін оқытудың мақсаты әр түрлі күрделі дәрежесінде есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру тәсілдерімен<br/> сондай ақ Microsoft Visual Studio қосымшаларын әзірлеу ортасы мысалында бағдарламаларды құру дағдыларын меңгеру болып табылады <br/> (Visual Basic тілі, C#).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PN 1306
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Сандық әдістер» пәнінің мақсаты студенттердің жаратылыстану ғылымында туындайтын математикалық есептерді әр түрлі сандық әдістерді қолдана отырып, қажетті біліктілікке ие болуы, сонымен қатар процестерді суреттеу үшін компьютерлік технологияларды игеру және қолдану мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, жаңғырту; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негіздері кинематика. Динамика негіздері үдемелі қозғалыс. Динамикасы айналмалы қозғалыс дене. Элементтері релятивистік динамиканың. Жеке молекула - кинетикалық теория негіздері. Физикалық термодинамика негізі. Электростатика. Тұрақты электр тогы. Электромагнетизм. Электромагнитті тербелістер мен толқындар. Толқындық оптика. Кванттық механика элементтері. Элементтері қазіргі заманғы физика атомдардың және молекулалардың. Элементтері-атом ядросы физикасы. Элементар бөлшектер физикасының элементтері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философия пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, жан мен тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. «Мұғалік ел» және «Рухани жаһыры» -жаңа Қазақстанның философиясы
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеу үшін қажетті білім алу. <br/> Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, заманауи көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "қарсы" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндама, хат жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің экономикалық мәліметтерді жинау, өңдеу және талдау, жаппай экономикалық құбылыстардың даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу саласындағы дағдылары мен білімдерін дамытуға бағытталған. Ол сондай-ақ кәсіпкерліктің негізгі аспектілерін, соның ішінде бизнес түсінігін, кәсіпкерлік қызметтің түрлерін, меншік теориясын және басқарудың әлеуметтік нысандарын зерттеуді қамтиды. Пән сонымен қатар қаржы жүйесіне, кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөліне, макроэкономикаға, экономикалық дамудың циклдік сипатына және басқа аспектілерге, соның ішінде Қазақстанның әлемдік экономикалық қатынастардағы ерекшеліктеріне де әсер етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Android операциялық жүйесіне арналған жоғары өнімді, сенімді және тиімді қосымшаларды әзірлеудің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды. Студенттер Android архитектурасымен, Kotlin/Java тілдеріндегі бағдарламалау әдістерімен, ресурстарды оңтайландыру тәсілдерімен, сондай-ақ UI/UX жобалау негіздерімен танысады. Сонымен қатар, өнімділік тестілеу, көп ағынды өңдеу және заманауи Android кітапханаларын пайдалану дағдылары игеріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«C / C ++ тіліндегі бағдарламалау» пәнін игерудің мақсаты C / C ++ тілінде алгоритмдеу, императивті және объектілі-бағдарлы бағдарламалау негіздерін игеру, бағдарламалық құралдарды қолдана отырып дағдыландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"GameDev негіздері" пәні ойындарды заманауи әзірлеу теориясы мен практикасын білуді, әртүрлі типтегі ойын жобаларын ұйымдастыру, жоспарлау және іске асыру дағдыларын қамтамасыз етуге бағытталған. Ол болашақ әзірлеушінің шығармашылық және техникалық әлеуетті дамыту үшін барлық мүмкіндіктерді шебер пайдалануына бағытталған.
Студенттер: жүйелік ойлау, техникалық және дизайн ақпаратын жалпылау және талдау, ойын дамыту мәселелерін шешуде ойын индустриясының заманауи мәселелері туралы білімді қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру - веб-әзірлеудің мақсатты саласын қалыптастыру және дизайн түрлері, веб-қосымшалар, сайттар үшін пайдаланушы веб-интерфейстерді жобалау.
Мазмұны: веб-беттердің логикалық құрылымын жобалау, ақпарат берудің ыңғайлы шешімдерін әзірлеу, веб-жобаны жаңа веб-технологиялармен көркем безендіру.
Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік жобалау әдістерін еркін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқыту мақсаты - қазіргі web-технологиялар мен білімнің ілеспе салаларын, web-ресурстарды құру әдістері мен құралдарын игеру, әртүрлі қызмет түрлерінде қолдану және жылжыту. Сонымен қатар, базалық концепциялармен және web-бағдарламалау тәсілдерімен танысу, заманауи web-технологиялар туралы түсініктерді кеңейту. Зерттелген технологияларды пайдалана отырып, web-сервистерді, сайттарды, порталдарды құру кезінде дербестікті дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ақпараттық жүйелердің жұмыс істеуін қолдайтын сервистік компоненттерді, олардың құрылымы мен қызметтерін, сондай-ақ сервистік қызметтерді ұйымдастыру мен басқару тәсілдерін қарастырады. Пән барысында студенттер сервистік модельдермен, бұлтты технологиялармен, жүйелік әкімшілендіру негіздерімен, қызмет көрсетуді бақылау және ақауларды жою әдістерімен танысады. Сонымен қатар, студенттер нақты жүйелер мысалында АЖ сервистерін жобалау мен басқару дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-проблемаларды талдауды, мақсаттар мен міндеттерді қоюды, зерттеу объектісі мен тақырыбын бөлектеуді, зерттеу әдісі мен әдістерін таңдауды, сондай-ақ оның сапасын бағалауды қоса алғанда, зерттеу қызметін жүргізу қабілетін дамыту. Кәсіби мақсаттар-студенттердің заманауи іздеу жүйелерінің жұмыс принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерінің себептерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ақпараттық жүйелер мен деректер базаларынан қажетті ақпаратты тиімді іздеу және алу әдістерін үйретеді. Студенттер ақпаратты индекстеу, іздеу алгоритмдері, деректерді алдын ала өңдеу, ақпаратты құрылымдау және релевантты нәтижелерді талдау сияқты тақырыптарды меңгереді. Сонымен қатар, қазіргі заманғы іздеу жүйелерінің жұмыс істеу қағидалары, ақпаратты шығарудың табиғи тілді өңдеу әдістері және олардың қолдану салалары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелердің интерфейстері" пәнін оқыту мақсаты интерфейстердің түсінігі мен анықтамалары, ақпараттық жүйелердің интерфейстерінің сипаттамасы, оларды ұйымдастыру принциптері, ішкі және сыртқы интерфейстер, перифериялық құрылғылардың интерфейстері, пайдаланушы интерфейстері болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары
болып табылады: заманауи кәсіби пайдалану үшін білім жүйесін қалыптастыру
ақпаратты автоматтандыруға, өңдеуге және талдауға арналған ақпараттық технологиялар, сондай-ақ
қызмет көрсету кәсіпорындарында шешім қабылдау; студенттер арасында практикалық дағдыларды дамыту
кәсіпорындарда қолданылатын заманауи бағдарламалық өнімдермен жұмыс істеу
қызмет көрсету саласы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты - деректер қоры теориясының негіздерін, SQL сұраныстарының тілін, Физикалық деңгейде деректерді ұйымдастыру әдістерін, Ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістерін, Ақпараттық жүйелер әкімшісінің функцияларын, деректер қорын басқару жүйелерін пайдалана отырып қосымшаларды бағдарламалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Цифрлық бағалау және ақпарат сапасы. Ақпараттық процестер мен технологиялар эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпияның түрлері. Меншік құқығының объектісі ретінде құжатталған ақпарат. Ақпараттық қарама-қайшылық. Ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару. Компьютерлік жүйе ЗИ объектісі ретінде. Ақпараттық қауіпсіздік қатерлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бағдарламалау технологиялары» пәні болашақ инженерлер мен инженерлерге бағдарламалық жасақтаманы жасаудың технологиялық аспектілері туралы теориялық білімді игеруге және барлық жоғары деңгейлі тілдерде қолданылатын бағдарламалық қамтамасыздандыру конструкцияларын және кең ауқымды мәселелерді шешу үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу орталарын қолдануда практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалық жасақтаманы жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кәсіби қызмет объектілерін жобалау әдіснамасын бағалау және таңдау; оларды шешу үшін әмбебап әдістер мен құралдарды қолдану; кәсіби қызмет объектілерінің сапасын қамтамасыз ету мақсатында талдау, синтездеу, шешімдерді оңтайландыруды жүргізе білу. Курстың мазмұны білім беру мекемелерінің кең ауқымдағы білім беру процесінде бұлтты есептеулерді пайдаланумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беруде ақпараттық жүйелерді құру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Білім беру саласындағы ақпараттық жүйелерді жобалау" пәні білім беру мекемелерінде қолданылатын ақпараттық жүйелерді жобалаудың әдістері мен принциптерін зерттеуге арналған. Курста оқыту басқару жүйелері (LMS), электронды оқу материалдары, студенттер мен оқытушылардың деректер базалары, сондай-ақ қашықтықтан оқыту мен оқу процесін басқаруға арналған технологиялар сияқты білім беру ақпараттық жүйелерінің түрлері қарастырылады. Студенттер осы жүйелерді пайдаланушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, деректерді тиімді ұйымдастыру және қауіпсіздікті қамтамасыз ету, сондай-ақ оларды басқа білім беру платформалары мен қызметтерімен интеграциялау принциптерін үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты Android платформасының негізгі құрылғысын және мобильді жүйелерді дамыту үшін осы платформа ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ көрсетілген платформа шеңберінде сигналдық, аппараттық сенсорларды және стандартты ақпарат қоймаларын пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пән саласын зерттеуді, берілген жобаның техникалық және жұмыс құжаттамасын әзірлеуді, оларды іске асыруды, жобалау әдіснамасын таңдау кезінде шешім қабылдауды, топта жұмыс жасауды, тест тапсырмаларын әзірлеуді және бағдарламалық өнімді тестілеуді өткізуді қамтитын білім берудегі ақпараттық жүйелерді жобалау әдістерінің жүйелендірілген теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді визуализациялау және ақпарат
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жасанды интеллект ұғымы мен түрлерін зерттеу. Жасанды интеллектті қолдану салалары. Жасанды интеллект технологиялары мен жүйелері. Жасанды интеллект негізіндегі құралдар. Нейрондық желілер. Нейроинформатика. Чатбот және инновациялық жасанды интеллект құралдары. Нейрондық желіні оқыту принципі. Жасанды интеллект тілдері. Интеллектуалды тапсырма ұғымы. Жасанды интеллектті дамыту тәсілдері. Үлгіні тану теориясының пәні мен міндеттері. Тану мәселесі. Нейрондық желінің элементтері мен архитектурасы. Нейрондық желіні оқыту алгоритмдері. Ассоциативті жад желілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жүйелерді (есептеу жүйелерін)есептеудің дәстүрлі негіздері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Жүйелердің сенімділігін есептеудің дәстүрлі негіздері" пәнін игерудің мақсаты - білім алушыларда ақпараттық жүйелердің сенімділігін бағалаудың заманауи әдістері мен құралдары бойынша оларды тиімділік пен жұмыс істеу қауіпсіздігін арттыру міндеттерін шешуде пайдалану үшін білімді қалыптастыру.Қаттылық теориясы туралы жалпы ақпарат. Теориядағы жүйелердің жұмысын сипаттау тәсілдері. Қаттылық теориясының математикалық негіздері. Қарқындылық көрсеткіштері. Қаттылық теориясындағы детерминистік және стохастикалық заңдылықтар. Техникалық жүйелердің сенімділігін есептеу. Техникалық объектілер мен жүйелерді жобалау кезінде артықшылықтың (резервтеудің) ұтымды деңгейін айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән зияткерлік ақпараттық жүйелерді құрудың теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін зерттейді. Студенттер жасанды интеллект, білім базалары, шешім қабылдау модельдері, машиналық оқыту, логикалық шығару, сараптамалық жүйелер, сондай-ақ интеллектуалдық жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеу алгоритмдерімен танысады. Пән білім алушыларды заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, күрделі есептерді шешуге дайындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Бағдарламалаудың перспективалы тілдері" пәнін оқытудың мақсаты программалау тілдерінде құрудың және қолданудың жалпы принциптерімен танысу арқылы компьютерлік қауіпсіздік саласында болашақ мамандардың кәсіби және жалпы білім беру құзыреттіліктерін қалыптастыру, сонымен қатар C#, Java, Net, PHP, Python, Case тілінде практикалық есептерді шешу алгоритмдерін жобалау және жүзеге асыру дағдыларын дамыту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты: сыни ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің құрамындағы заттар интернетінің қауіпсіздігін, киберфизикалық жүйелерді қамтамасыз ету жөніндегі қызметтің негізгі бағыттарын; сыни ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің (ТБИ) құрамындағы заттар интернетінің қауіпсіздігі саласындағы негізгі ұғымдарды; заттар интернетінің қауіпсіздігі саласындағы негізгі қатерлерді, осалдықтарды, тәуекелдерді, құрамындағы киберфизикалық жүйелерді зерделеу болып табылады маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілері; желілік қауіпсіздікке қауіп төндіретін технологиялар, сондай-ақ желілік шабуылдарға қарсы іс-қимыл тетіктері; маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілерін қорғау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттардың негізгі талаптары; маңызды ақпараттық инфрақұрылым объектілерінің қауіпсіздік жүйелерін жобалау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Киберқауіпсіздіктің негіздері" пәні компьютерлік жүйелерді, желілерді және деректерді түрлі киберқауіптерден қорғаудың негізгі принциптері мен әдістерін қамтиды. Курста вирустар, хакерлік шабуылдар, фишинг және басқа да киберқылмыстар сияқты қауіптердің түрлері, сондай-ақ олардан қорғаудың әдістері, мысалы антивирустық бағдарламалар, криптография, қауіпсіздікті мониторингтеу және басқару жүйелері қарастырылады. Сонымен қатар, пәнде киберқауіпсіздіктің заңдық және құқықтық аспектілері, сондай-ақ ақпаратты қорғаудағы этикалық стандарттардың маңызы зерттеледі.Қауіптерді, қорғаныс әдістерін, енуді тексеруді зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - графикалық бағдарламалармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру және тереңдету, комбинаторлық ойлау қабілеттерін дамыту және оқушының графикалық-графикалық ойлауын дамыту және ынталандыру арқылы көптеген шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Курстың теориялық бөлімі дизайндағы жарық пен түс туралы ақпарат береді: түске адамның психологиялық және физиологиялық әсері, жарықтың түске әсері, колориметриялық шеңберлер мен түстердің үйлесімділігі, түстердің компьютерлік бейнесі, түс модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Тарату ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желі протоколдарының сипаттамалары. JavaScript негіздері, JavaScript көмегімен HTML формаларын өңдеу. Dynamic HTML нысан моделі. Желілік веб-беттер мен сайттарды құру. Мобильді қосымшаларды құру. Dynamic HTML (Dom) нысан моделі HTML құжатының құрылымын JavaScript веб-беттің мазмұнын, стилін және әрекетін динамикалық түрде өзгерту арқылы өзара әрекеттесе алатын нысан ағашы ретінде ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілер мен Интернет технологиялары негізінде бағдарламалық шешімдерді жобалау және енгізу саласындағы тұрақты теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу ақпараттық технологиялар саласындағы маманның кәсіби дамуындағы қажетті кезең болып табылады және компьютерлік технологияның қазіргі даму кезеңіне сәйкес келетін бағдарламалық қамтамасыздандырудың кәсіби дағдыларын одан әрі жетілдіруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәні деректер базасының теориялық негіздерін және SQL (Structured Query Language) тілін қолдана отырып, деректерді басқару тәсілдерін үйретеді. Пән барысында деректер базасының түрлері, құрылымы, жобалау принциптері, нормализация, кестелер арасындағы байланыстар, сұраныстарды құру, деректерді енгізу, өшіру, жаңарту және іздеу тәсілдері қарастырылады. Сонымен қатар, SQL тілінің негізгі командалары (SELECT, INSERT, UPDATE, DELETE), біріктірулер (JOIN), ішкі сұраныстар және транзакциялар сияқты күрделі мүмкіндіктері практикалық мысалдар арқылы меңгеріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәліметтер базасы. Негізгі ұғым. Мәліметтер базасының теориясы. Мәліметтер базасының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Деректер базасын тұжырымдамалық жобалау принциптері. Дерекқорды басқару жүйелері. Кіріктірілген және дербес мәліметтер базасын бағдарламалау құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Деректер базасын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Дерекқор серверлері. Деректер базасын таратылған өңдеу. SQL тілі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мәліметтер қорын жобалау, құру және басқару негіздерін оқытады. Пән барысында студенттер реляциялық мәліметтер қорының құрылымын, SQL тілін қолдануды, мәліметтерді модельдеу әдістерін және мәліметтер қоры басқару жүйелерін (МҚБЖ) үйренеді. Сонымен қатар, қауіпсіздік, тұтастық, транзакциялар және мәліметтермен тиімді жұмыс істеу тақырыптары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі ұғымдар мен терминдер. Мехатроника және робототехниканың даму кезеңдері. Мехатронды жүйелердің құрылымы мен жіктелуі. Механикалық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелері. Есте сақтау құрылғылары. Ақпараттық-өлшеу және коммуникациялық жүйелер. Механикалық техника. Роботтар. Роботтардың тағайындалуы және қолданылу саласы. Өнеркәсіптік роботтар. Параллельді манипуляторлармен жұмыс істеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән мехатроника мен робототехниканың негізгі ұғымдарын, құрылымын және жұмыс істеу принциптерін зерттейді. Студенттер сенсорлар, атқарушы механизмдер, басқару жүйелері және микроконтроллерлермен жұмыс істеуді үйренеді. Сонымен қатар, заманауи өнеркәсіп пен білім беру салаларында қолданылатын робототехникалық жүйелердің жобалануы мен бағдарламалануы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мобильді даму саласында жұмыс істеуге арналған ақпараттық технологиялар саласындағы арнайы білім негізінде бакалаврларды даярлау (мобильді қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының негізгі құрылғысын және осы платформада мобильді жүйелерді дамытуға мүмкіндік беретін мүмкіндіктерді зерделеу, практикалық дағдыларды игеру. пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Объектілі-бағытталған бағдарламалау" пәнін оқыту мақсаты бакалавр біліктілігін алатын студенттердің қосымшаларды құру саласындағы білімдері мен дағдыларын тереңдетуден, әзірлеушіге Java бағдарламалау тілі құралдарымен ұсынылатын мүмкіндіктерді зерделеуден тұрады. сонымен қатар, Java тілінің мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін зерттеу, атап айтқанда, Android платформасына бағытталған қосымшаларды жасау үшін оны пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Операциялық жүйелер және компьютерлік желілер" пәні операциялық жүйелердің жұмыс істеу негіздері мен компьютерлік желілердің жұмыс принциптерін зерттеуге арналған. Курста операциялық жүйелердің архитектурасы, жадымен, файлдық жүйелермен, процестермен және енгізу-шығару құрылғыларымен басқару процестері қарастырылады. Сонымен қатар, пән компьютерлік желілердің негіздерін, OSI және TCP/IP модельдерін, деректерді беру протоколдарын, маршрутизация, коммутаторлау және желілердің қауіпсіздігін қамтиды. Студенттер желідегі құрылғылардың өзара әрекеттесу әдістерін, сондай-ақ деректерді тиімді алмасуды қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелермен және желілік қосылымдармен жұмыс істеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты технологиялық процестерді автоматтандырудың заманауи техникалық құралдары – өнеркәсіптік роботтар (т.б.) бойынша білім алу болып табылады. Пәнді оқу кезінде кең қолданылатын өнеркәсіптік роботтардың заманауи түрлерін құру (есептеу және жобалау), енгізу және пайдалану саласында білім алу қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Медициналық-педагогикалық тәжірибе. Медициналық пәндер циклінің білімін практикада қолдану. Арнайы (түзету) мектептердің медициналық блоктарында жұмыс істеу. Психологиялық-педагогикалық тәжірибе. Әр түрлі диагностиканы қолдана отырып, ЖТД бар балаларды тексеру кезінде Психология және психологиялық-педагогикалық диагностика білімін қолдану. ПМПК жұмысымен танысу. Инклюзивті тәжірибе. Инклюзивті мектептерде жұмыс істеу.