филология ғылымдары магистрі
«Әдебиеттану» пән саласы бойынша жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде және ғылыми салада әдебиет оқытушысының кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын және жалпы мәдени, кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін және оларды келесі бағыттарда жүзеге асыру дағдыларын меңгерген жоғары білікті педагог кадрларды даярлау:
- білім алушыда ғылыми ойлау және дүниетаным контекстінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды тәрбиелеу және қалыптастыру;
- гуманитарлық пәндер саласында жүйеленген білімді қалыптастыру және жалпы заңдылықтарды оқытудың инновациялық технологияларын қолдану;
- докторанттардың әдебиеттану үдерістері мен құбылыстарын бақылау мен талдаудың ғылыми-зерттеу және эксперименталдық әдістерінің негіздерін меңгеруі;
- ғылыми ойлау және дүниетаным контекстінде жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
Әдебиеттану
7M02309
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық мәтіндерді ұсыну заңдылықтары мен принциптері. Ғылыми мәтіннің құрылымы. Аналитикалық және сипаттамалық мәтін. Басқару әдістемесі және басқару материалдарын ұсынудың ғылыми стилінің ерекшеліктері. Басқару үшін ғылыми аппаратты және терминологиялық лексиканы құрылымдау. Зерттеудің ғылыми тұжырымдары.<br/> Құзыреттіліктер: академиялық зерттеу мәтіндерін жазу және рәсімдеу дағдысын меңгерген
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиет теориясы мен көркем әдебиет туралы ғылыми ұғымдар жүйесін білім алушыларға түсіндіре отырып, олардың ойлау жүйесін дамытуды көздейді. Білім алушылар әдебиет теориясы пәнінің мазмұны мен формасының ерекшеліктерін, шығармашылықтың басқа түрлерімен және басқа ғылымдармен байланысын анықтай отырып, көркем шығарманы талдау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс филологиялық білім беру пәндерінің базалық циклінің буыны болып табылады, онда әдебиет тарихы мен теориясын зерттеудің заманауи әдістеріне, бағыттары мен аспектілеріне қатысты әр түрлі мәселелер қарастырылады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық және әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған. Мақсаты Қазіргі әдебиеттанудың негізгі даму тенденциялары туралы түсінік. Пәннің міндеттері қазіргі әдебиеттанудың әдіснамасы мен стратегиясын зерделеу, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми таным тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген дүниетанымды қалыптастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OPNI 5205
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогиканың әдіснамасы. Кәсіби құзіреттілік. Университет оқытушысын оқыту теориясы.<br/> Қалыптасқан дағдылар: педагогиканың негізгі категорияларын, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясын және педагогикалық шеберлікті әдіснамалық негізде қолдану дағдылары мен қабілеттерін білу.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу дағдылары кешенін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Отандық және шетелдік ғылымның ең жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, заманауи ғылыми зерттеулер әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперменталдық зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: танымдық поэтика тұрғысынан әдебиеттің қалыптасуы мен дамуының тарихи көрінісін сипаттау.<br/> Мазмұны: Әдебиет ойлау ретінде. Қазіргі әдебиеттанудағы танымдық көзқарастың негіздерін анықтау. Көркем мәтін, көркем шығарма, таным, когнитивизм, әдебиеттегі дүние суреті. Көркем мәтінге когнитивтік талдау жасау. Когнитивтік база. Когнитивтік кеңістік. Когнитивтік ғылым – пәнаралық зерттеу саласы. Әртүрлі ұлттық мәдениеттердегі таным.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
9
ҒЗЖ қорғау
GZJM
4
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
6
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін, кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән пәні – әдебиеттегі әлемнің мифологиялық көрінісі. Пәнді оқытудың мақсаты-миф, фольклор және әдебиеттің өзара байланысын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Салыстырмалы әдебиеттану теориясы мен әдістемесі» пәні әдеби шығармаларды мәдениетаралық контекстте талдаудың принциптері мен әдістерін зерттейді. Типологиялық байланыстарды, қарыздарды, әсерлерді және қабылдауды қарастырады. Пәнаралық тәсілдер мен қазіргі әдебиет теорияларын пайдалана отырып, ұлттық әдебиеттердің, көркемдік дәстүрлердің және дүниетанымдық жүйелердің өзара байланысын талдайды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), монологиялық және диалогтық формада LSP қатынас (баяндама, тұсаукесер, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды т.б. жазу, рәсімдеу.Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс.Екі жақты аударма дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи қамтылуында орыс және шетел әдебиеті шығармаларымен танысу.
Мазмұны: балаларға арналған әдебиет жасайтын жазушылардың шығармалары, зерттелетін шығармалардың поэтикасының ерекшеліктерін қамту.
Құзыреттіліктер: балалар әдебиетінің жанрларын, көркем мәтіндер мен шығармалардың авторларын, жоба атауларын және туынды жасалған тарихи кезеңді өзара байланыстыра білу, балалар әдебиетінің шығармаларын сынып ерекшеліктеріне сәйкес таңдай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінді автор мен оқырманның ішкі дүниесінің көрінісі ретінде анықтау, мәтін мазмұны мен түсіндіру арасындағы байланысты анықтау.
Мазмұны: автор бейнесі, кейіпкер бейнесі, оқырманның қызметі, ішкі дүниелері, интерпретациясы. Мағынасы. Автордың ұстанымы және оны білдіру тәсілдері. «Көзқарас» ұғымы. Авторлық сана теориясының қазіргі концепциялары. Прозалық шығармадағы автор мен қаһарман образдарын өзара байланыстыра талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Поэтикалық мәтінді жүйелі талдау» пәні поэзияның құрылымдық-семантикалық талдау әдістерін зерттейді. Ритм, метрика, троп, фонетика және синтаксисті зерттеуді қамтиды. Мәтін ішіндегі және мәдени контекстпен жүйелі байланыстарды қарастырады. Жасырын мағыналар мен авторлық стратегияларды ашуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – докторанттарды психоаналитикалық әдеби сынның негізгі теориялық мәселелерімен терең таныстыру.
Мазмұны: психоанализдің негізгі принциптері мен әдістеріне сүйене отырып, көркем мәтіндерді зерттеуші. Курс аясында Зигмунд Фрейд, Карл Юнг, Жак Лакан және басқа да ойшылдардың психоаналитикалық теорияларының призмасы арқылы әлемдік және отандық әдебиет туындылары қарастырылады. Негізгі назар кейіпкерлердің санасыздығын, рәміздерін, мотивацияларын, қиялдарын, сондай-ақ әдеби мәтіндердегі психикалық жағдайлардың әртүрлі көріністерін талдауға аударылады.
Құзыреттілігі: зерттеушілік
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру.Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру.Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.