жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасы білім беру үдерісін жүзеге асырудың мақсаттарын, нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы саладағы түлектердің дайындық сапасын бағалауды реттейді және тыңдаушыларға арналған оқыту сапасын қамтамасыз ететін материалдарды және тиісті білім беру технологияларын енгізуді қамтиды
Математиканың іргелі және өзекті бағыттарынан терең, жүйелі теориялық білімді және практикалық дағдыларды игерген, оларды кәсіби қызметінде жүзеге асыра алатын математика бағыты бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистрін дайындау
Математика
7M05401
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді айырымдық схемалар теориясымен таныстыру, есептерді сандық шешу алгоритмдерін құру тәсілдерін әзірлеу.<br/> Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: Айырымдық схемалар теориясының негізгі ұғымдары. Аппроксимация, тұрақтылық, жинақтылық. Айырымдық схеманың тұрақтылығы мен жинақтылығы арасындағы байланыс. Жинақтылық туралы теорема. Математикалық физиканың негізгі теңдеулері үшін айырымдық схемалар. Айырымдық схемалардың тұрақтылығын зерттеудің негізгі әдістері. Тор теңдеулерін шешу әдістері. Бірінші ретті теңдеулердің гиперболалық жүйелері үшін сипаттамалар әдісі. Ақырлы элементтер әдісі. Вариациялық-айырымдық схемалар.<br/> Қалыптасатын құзыреттілік: Айырымдық теңдеулер және айырымдық схемалар теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Alg-2 2205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аралас типтегі теңдеулер туралы түсінік құру, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты процестердің математикалық модельдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымша беру.<br/> Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: аралас типті теңдеулерге әкелетін қолданбалы есептер. Аралас типті теңдеудің негізгі ұғымдары. Лаврентьев-Бицадзе теңдеуі. Аралас типті теңдеу үшін негізгі шеттік есебін қою. А.В.Бицадзенің максимум принципі. Жалғыздық теоремалары. Трикоми есептерінің шешімін зерттеудің әдістері.<br/> Қалыптасатын құзыреттілік: аралас түрдегі теңдеулерді зерттеу дағдыларын және алынған білімді жаратылыстану-ғылыми мазмұнда қолдану дағдыларын меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GTF5201
4
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми-философиялық дүниетанымды қалыптастырады. Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениет, өркениет ғылымы. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушыларда қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының фундаментальды негіздерін білуін қалыптастыру, осы білімді нақты дифференциалдық теңдеулерді зерттеу және шешу кезінде қолдана білу.<br/> Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есеп шешімінің бар болуы және жалғыздығы туралы теорема. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер. Динамикалық жүйелер.<br/> Қалыптасатын құзыреттілік: Дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін меңгерген.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу және осы негізде базалық білім мен ғылыми ізденісті қалыптастыру, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдануға үйрету.Мазмұны: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы мен қазіргі заманы. Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсаттарды студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу және осы негізде базалық білім мен ғылыми ізденісті қалыптастыру, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдануға үйрету.Мазмұны: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы мен қазіргі заманы. Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсаттарды студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)<br/> Ғылыми – зерттеу жұмысы - бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, өйткені оларға жоғары оқу орнының профессор-оқытушылар құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын интеллектінің ең жақсы қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс.
9
М(Д)ҒЗЖ
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)<br/> Ғылыми – зерттеу жұмысы - бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, өйткені оларға жоғары оқу орнының профессор-оқытушылар құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын интеллектінің ең жақсы қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. Ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы магистранттың жеке қалауы бойынша таңдалуы тиіс.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MA 2308
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Mat 1210
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
UMF2207
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Математикалық физиканың классикалық емес теңдеулері туралы түсінік құру, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты процестердің математикалық модельдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымша беру.<br/> Тақырыптар мен бөлімдердіңатауы: Екі тәуелсіз айнымалысы бар үшінші ретті жалпы дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі. Құрама және аралас-құрама типтердің теңдеуі. Құрама теңдеу үшін Девис және Сестранд есебі. Еселі сипаттамалы үшінші ретті теңдеулері үшін Каттабригтің шеттік есептері. Жевре есебі типінің есептері. Математикалық физиканың классикалық емес теңдеулері үшін интегралдық шартымен есептер.<br/> Қалыптасатын құзыреттілік: Математикалық физиканың классикалық емес теңдеулерін зерттеу дағдысын және алынған білімді жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде қолдану дағдысын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Математикалық физиканың классикалық емес теңдеулері туралы түсінік құру, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты процестердің математикалық модельдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымша беру.<br/> Тақырыптар мен бөлімдердіңатауы: Екі тәуелсіз айнымалысы бар үшінші ретті жалпы дифференциалдық теңдеулердің жіктелуі. Құрама және аралас-құрама типтердің теңдеуі. Құрама теңдеу үшін Девис және Сестранд есебі. Еселі сипаттамалы үшінші ретті теңдеулері үшін Каттабригтің шеттік есептері. Жевре есебі типінің есептері. Математикалық физиканың классикалық емес теңдеулері үшін интегралдық шартымен есептер.<br/> Қалыптасатын құзыреттілік: Математикалық физиканың классикалық емес теңдеулерін зерттеу дағдысын және алынған білімді жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде қолдану дағдысын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: функционалдық талдау мен операторлар теориясының негізгі түсініктерін меңгеру.<br/> Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: Метрикалық кеңістік. Сепарабельді кеңістік. Толық метрикалық кеңістік. Бейнелеу. Гомеоморфизм. Сызықтық кеңістіктер. Банах кеңістігі. Норма бойынша жинақтылық. Евклид кеңістігі. Евклид кеңістігінің сипаттамалық қасиеті. Гильберттік кеңістік. Рисс-Фишердің теоремасы. Сызықтық және кері операторлар. Сызықтық функционал. Шағын операторлар және олардың қасиеттері. Гильберт-Шмидт теоремасы.<br/> Қалыптасатын құзыреттілік: Математикалық білімнің басқа салаларында және ғылыми жаратылыстану пәндерінде алынған дағдыларды қолдана алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке туынды дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешу әдістері туралы түсінік құру, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты процестердің математикалық модельдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымша беру.
Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: Дербес туындылы теңдеулер теориясының жалпы сұрақтары. Коши есебі. Негізгі шеттік есептер. Шектес есептер. Негізгі шектік есептер (Коши есебі, Гурса есебі). Грин Функциясы.
Қалыптасатын құзыреттілік: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді зерттеу дағдыларын меңгеру және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде алынған білімді қолдану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Шеттік есептерді шешу әдістері туралы түсінік құру, ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымша беру.
Мазмұны: Сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Шеттік есептер. Есептердің шешімілімділігі. Есептердің шешімін табудың алгоритмдері.
Құзыреттілік: сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді зерттеу дағдысын және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде алынған білімді қолдану дағдысын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интегралдық-дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері, ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымшасы туралы түсінік құру.
Мазмұны: Интегралдық-дифференциалдық теңдеулер. Кошидің арнайы есебі. Шеттік есептер. Есептердің бірмәнді шешілуі. Шеттік есептердің шешімін табу алгоритмдерінқұру.
Құзыреттілік: сызықты интегралдық дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді зерттеу дағдыларын меңгеру және жаратылыстану-ғылыми мазмұндағы пәндерде алынған білімді қолдану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кешенді талдау бойынша базалық білімді кеңейту.
Мазмұны: Аналитикалық функциялардың интегралды қасиеттері. Аналитикалық функциялардың түрлі ұсынымдары. Аналитикалық функциялардың геометриялық қасиеттері. Аналитикалық функциялар және олардың қасиеттері. Комплекс талдаудың қосымшалары. Мәселелер мен есептер.
Құзыреттілік: кәсіби қызметте пәнді меңгеру нәтижесін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кешенді талдау бойынша базалық білімді кеңейту.
Мазмұны: Гельдерлік кеңістік. Бөлшекті-үздіксіз аналитикалық функциялар. Функцияны Лоран қатарына жіктеу. Коши типті интегралдар. Коши формуласы. Сызықты түйіндес есебі. Канондық түрдің сингулярлы интегралдық теңдеулері.
Құзыреттілік: кәсіби қызметте пәнді меңгеру нәтижесін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық модельдеудің негізгі тәсілдерін қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды пайдалана отырып қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру.
Мазмұны: Математикалық модель және моделдеу. Ғылыми зерттеулердегі математикалық моделдер. Математикалық моделдерді тұрғызудың кезеңдері. Шешудің әдісін таңдау. Бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен математикалық моделді жүзеге асыру.
Құзыреттілік: кәсіби қызметте пәнді меңгеру нәтижелерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Математикалық физиканың арнайы функцияларын ұсыну, алған білімдерін жаратылыстану пәндеріндегі нақты процестердің математикалық физикасына ғылыми зерттеулер жүргізуге қолдану.
Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: бірінші және екінші тектегі Эйлер интегралдары. Гипергеометриялық функциялар. Гипергеометриялық типтегі теңдеу. Жеке шешімдерді құру. Гипергеометриялық типтегі функциялардың негізгі қасиеттері: қайталанатын қатынастар, қуат қатарларына ыдырау. Параметрлердің әртүрлі мәндеріндегі гипергеометриялық теңдеудің сызықтық тәуелсіз шешімдерін таңдау. Цилиндрлік функциялар. Бессель Теңдеуі. Математикалық физиканың кейбір есептерін шешудің мысалдары
Қалыптасқан құзыреттілік: негізгі арнайы функцияларды және олардың ерекшеліктерін біледі, арнайы функцияларды қолдана отырып математикалық физика есептерін шешу әдістерін қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нақты айнымалы функциялар теориясының негізгі түсініктері мен ережелерін меңгеру.
Тақырыптар мен бөлімдердің атауы: Жиындар теориясы. Жиындардың аддитивті функциялары. Жиындардың өлшемі. Өлшенетін жиындар. Өлшенетін функциялар және олардың қасиеттері. Өлшенетін функциялар класы. Өлшенетін функциялар тізбегі. Лебег, Егоров, Лузин теоремалары. Лебег интегралы. Стилтьес интегралы.
Қалыптасатын құзыреттілік: Нақты айнымалы функциялар теориясының классикалық бөлімінің негізгі ережелерін, нақты айнымалы функциялар теориясының негізгі идеяларын және әдістерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Банах кеңістігіндегі есептеулер, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты үдерістердің математикалық модельдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімдер қосымшасы туралы біртұтас түсінік құру.
Мазмұны: Метрикалық, сызықтық, нормаланған кеңістіктер.. Сызықтық нормаланған кеңістіктегі дифференциалдық есептеу.
Құзыреттілік: Математикалық талдаудың негізгі әдіснамалық мәселелерін білу, Математикалық талдау әдістерін және негізгі математикалық құрылымдар жүйесін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: монша кеңістіктерінде интегралды есептеу туралы тұтас түсінік құру.
Мазмұны: Метрикалық, сызықтық, нормаланған кеңістіктер. Функционалдар. Абстрактілі функциялар. Сызықтық нормаланған кеңістіктердегі интегралдық есептеу.
Құзыреттілік: Математикалық талдаудың классикалық бөлімдерінің негізгі әдіснамалық мәселелерін меңгеру, Математикалық талдау әдістерін және негізгі математикалық құрылымдар жүйесін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: операторлар теориясының математикалық негіздерін меңгеру.
Мазмұны: Метрикалық, толық метрикалық кеңістік. Бейнелеу. Гомеоморфизм. Сызықтық кеңістіктер. Нормаланған, Банахов, Евклид, Гильберт кеңістігі. Сызықтық операторлар. Сызықтық функционал. Ықшам операторлар.
Құзыреттілік: сызықтық операторларды зерттеу дағдыларын және практикалық есептерді шешуде операторлар теориясының математикалық аппаратын қолдану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: параболо-гиперболалық теңдеу үшін шеттік есептерді шешу туралы түсінік құру, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты үдерістердің математикалық моделдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімд іқосымша беру.
Тақырыптар мен бөлімдердіңатауы: Параболо-гиперболалық теңдеуге (ПГТ) арналған Трикоми есептерінің аналогы. Типті өзгертудің сипаттамалық желісімен ПГТ үшін есеп қою. Тұрақты және күшті шешімдер. Типті өзгертудің сипаттамалық желісімен ПГТ үшін шеттік есеп шешімінің бірмәнділігі. ПГТ үшін ығыстырылған есептер. Типті өзгертудің екі желісі бар ПГТ үшін локальды емес есептер шешімінің бар болуы және жалғыздығы туралы теоремалар
Қалыптасатын құзыреттілік: ПГТ үшін шеттік есептердің шешілуін зерттеу дағдыларын меңгеру және алынған білімді жаратылыстану-ғылыми мазмұнда қолдану дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сингулярлы теңдеулер туралы түсінік құру, жаратылыстану-ғылыми пәндердегі нақты процестердің математикалық модельдеріне ғылыми зерттеулер жүргізуге алынған білімді қосымша беру
Мазмұны: Гельдерлік кеңістік. Канондық түрдің сингулярлы интегралдық теңдеулері. Сипаттамалық теңдеудің шешімі. Есептер индексі. Сингулярлы интегралдық теңдеуді реттеу. Шеңбердегі Риман-Гильберт есебі.
Құзыреттілік: кәсіби қызметте пәнді меңгеру нәтижелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сызықтық операторлар туралы және оларды интегралды теңдеулерді шешу кезінде қолдану туралы түсінік құру.
Мазмұны: Нормаланған кеңістік. Шектелген шағын операторлар. Рисс теориясы. Дуальды жүйелер және Фредгольм альтернативасы. Квадратуралық әдістер
Құзыреттілік: қойылған міндеттерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдануға дайындық
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: функционалдық кеңістікті құрудың жалпы принциптерін, әртүрлі функционалдық кеңістіктердің ерекшеліктерін зерттеу, бейнелерді зерттеуде функционалдық кеңістіктердің қасиеттерін қолдану
Мазмұны: метрикалық кеңістік. Сызықтық метрикалық кеңістіктер және функционалдар. Банах кеңістігіндегі сызықтық операторлар. Әлсіз және күшті теоремалар.
Құзыреттілік: функционалдық операторларды зерттеу дағдыларын және алынған білімді жаратылыстану-ғылыми мазмұнда қолдану дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі математиканың теориялық және қолданбалы бөлімдерінде өзіндік зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы Функционалдық талдау әдістерін оқу.
Мазмұны: метрикалық және топологиялық кеңістік. Гильберттік кеңістіктер және олардағы сызықтық операторлар.
Құзыреттілік: Функционалдық талдау әдіснамасын, функционалдық талдау аймағындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау дағдыларын меңгеру
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді