педагогика ғылымдарының магистрі
Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)
7M01107
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оны практикалық тұрғыда жүзеге асыру жолдарын меңгере отырып, мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістері жөніндегі білімдерін кеңейтеді. Сонымен қатар, семинарлар шеңберінде топтық жұмыс форматында жүргізілетін тапсырмалар арқылы олар ұлттық және халықаралық деңгейдегі зерттеу жобаларын әзірлеу стандарттарымен танысады және оларды қолдану тәжірибесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының және мектеп стратегиясы мен жылдық жоспарына байланысты ішкі бағалау жүйесінің тұстарын зерттейді. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының және мектеп стратегиясы мен жылдық жоспарына байланысты ішкі бағалау жүйесінің тұстарын зерттейді. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылымның пайда болған кезінен бастап неоклассикалық ғылымның қазіргі кезеңіне дейінгі тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі концепцияларын, сонымен қатар ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттарда ғылыми ойлау мәдениеті қалыптасып, олардың аналитикалық қабілеттері мен зерттеушілік дағдылары дамиды. Магистранттар педагогикалық зерттеулерге қатысты ғылым философиясының негізгі онтологиялық және эпистемологиялық теориялары мен негізгі көзқарастарын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылымның пайда болған кезінен бастап неоклассикалық ғылымның қазіргі кезеңіне дейінгі тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі концепцияларын, сонымен қатар ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттарда ғылыми ойлау мәдениеті қалыптасып, олардың аналитикалық қабілеттері мен зерттеушілік дағдылары дамиды. Магистранттар педагогикалық зерттеулерге қатысты ғылым философиясының негізгі онтологиялық және эпистемологиялық теориялары мен негізгі көзқарастарын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Соңғы теориялық, әдістемелік және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері,зерттеудің заманауи әдістері. Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы аясында эксперименттік зерттеулер жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және ғылыми танымның басқа әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
9
Ғылыми-зерттеу практикасы
Соңғы теориялық, әдістемелік және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері,зерттеудің заманауи әдістері. Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы аясында эксперименттік зерттеулер жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және ғылыми танымның басқа әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
16
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектеп практикасының, дамудың және көшбасшылықтың негізгі элементі ретінде құндылықтардың маңыздылығы туралы түсініктерін дамытады. Олар негізгі құндылықтар мектеп бағдарламасында және мектептегі күнделікті жұмыста көрінетін барлық мүдделі тараптарды қамтитын құндылыққа бағдарланған оқу қоғамдастығын құрады. Магистранттар сондай-ақ мектеп құндылықтарының көшбасшысы ретіндегі өздерінің рөлін түсінеді. Олар мектеп құндылықтарын күнделікті іс-тәжірибелерінде және кәсіби тұлғасын қалыптастыруда көрсетеді, бала құқықтарының мызғымас құндылықтарына ұмтылады. Магистранттар көптілді және көп мәдениетті ортада жұмыс істей алады және мектеп қауымдастығының әрбір мүшесінің мәдени мұрасын, әдеттерін және құндылықтарын құрметтей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар адам ресурстарына байланысты қазақстандық заңнаманы және нормативтік актілерді және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын оқиды. Олар сондай-ақ лайықты және ашық басқару қағидаларын үйренеді және адам ресурстарын басқару саласындағы мектеп құндылықтарын түсінеді. Магистранттар ынтымақтастық үлгісі мен әрбір адам күшті оқу қауымдастығының бөлігі болып табылатын интерактивті жұмыс қоғамдастығын құру арқылы әрбір адамның әлеуеті мен құзыреттерін белсендіріп, дамыта алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар адам ресурстарына байланысты қазақстандық заңнаманы және нормативтік актілерді және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын оқиды. Олар сондай-ақ лайықты және ашық басқару қағидаларын үйренеді және адам ресурстарын басқару саласындағы мектеп құндылықтарын түсінеді. Магистранттар ынтымақтастық үлгісі мен әрбір адам күшті оқу қауымдастығының бөлігі болып табылатын интерактивті жұмыс қоғамдастығын құру арқылы әрбір адамның әлеуеті мен құзыреттерін белсендіріп, дамыта алады.
8
ҒЗЖ қорғау
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау барысы теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектеп мәдениетін үнемі қолдау мен дамуды қажет ететін, өзгертуге және жақсартуға қабілетті орта деп түсінеді. Олар зерттеу негізінде мектеп мәдениетін қалыптастыру жолдарын зерттейді, инновация енгізуден кейін мектеп мәдениетіндегі өзгерістерді бақылау әдістерін қолданады және оларға ұтымды, жағдайға сәйкес жауап береді. Магистранттар әлеуметтік және білім беру ортасының, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара әрекеттесу жолдарын және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар ортақ әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа әдістерін құрады немесе ескілерін жетілдіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарды таңдаған мамандығы бойынша терең теориялық және практикалық біліммен қаруландыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге, сыни ойлауға, инновациялық шешімдер қабылдауға және кәсіби ортада тиімді жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандар ретінде даярлау.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды таңдаған мамандығы бойынша терең теориялық және практикалық біліммен қаруландыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге, сыни ойлауға, инновациялық шешімдер қабылдауға және кәсіби ортада тиімді жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандар ретінде даярлау.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды таңдаған мамандығы бойынша терең теориялық және практикалық біліммен қаруландыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізуге, сыни ойлауға, инновациялық шешімдер қабылдауға және кәсіби ортада тиімді жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандар ретінде даярлау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар практик ретінде әлеуметтік жағдайларда білім сапасын жүйелі түрде бақылау және өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында өзіндік рефлексияның зерттеушілік дағдыларын дамытады. Магистранттар өзгерістерді басқару және әлеуметтік менеджмент саласындағы өз құзыреттерін кеңейтеді
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар практик ретінде әлеуметтік жағдайларда білім сапасын жүйелі түрде бақылау және өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында өзіндік рефлексияның зерттеушілік дағдыларын дамытады. Магистранттар өзгерістерді басқару және әлеуметтік менеджмент саласындағы өз құзыреттерін кеңейтеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру мекемелерінің жұмысын мемлекеттік реттеу тетіктері бойынша білімдерін тереңдетіп, озық әлемдік тәжірибемен танысады. Магистранттар ресми және бейресми білім берудің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, оларды тағайындау және қайта есептеу әдістерін біледі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетті өзгерту үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар оқытушылардың ұйым басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар арнайы және кәсіби ұйымдарда басқару және көшбасшылық туралы білімдерін кеңейтеді. Магистранттар ғылыми зерттеулерді озық әлемдік тәжірибемен талдай алады. Магистранттар арнай және кәсіби білім беру ұйымдары құрылымының ерекшеліктерін біледі, оларды өзгерту және жетілдіру бойынша мүмкін болатын ұсыныстар жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарының (дарынды балаларға, ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған мектеп-интернаттары, колледждер және т.б.) қалай қалыптасатындығымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар ұйымды дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілерді тарту жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені құрастырады. Магистранттар оқыту жағдайды білім беру бағдарламасымен және оқыту практикасымен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар білім алушылардың сұраныстары мен заманауи педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқу ортасын қалыптастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығы туралы түсініктерін тереңдетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар өздерінің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін дамытады.Білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін магистранттардың басқару дағдыларын меңгерту.Педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе, білім беру сапасын бағалаудың құрылымдарын және білім беру сапасын басқару.Магистранттар білім беру қызметінің сапасын басқару концепциялары мен модельдерін тиімді меңгереді. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы мен механизмдерін танысады. Сондай - ақ инновациялық үдерістерді басқару, On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару, кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысын меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән магистранттарға қазіргі заманғы білім беру жүйелерінің құрылымын, даму үрдістерін және оларды тиімді басқару механизмдерін меңгеруге бағытталған. Курс шеңберінде қашықтықтан оқыту технологияларын ұйымдастыру, цифрлық білім беру платформаларын қолдану және онлайн оқытудағы басқару стратегиялары қарастырылады.Магистранттар білім беру мекемелерінің басқару жүйесімен, білім сапасын бағалау құралдарымен, инновациялық білім беру технологияларымен және қашықтықтан оқытудың педагогикалық, ұйымдастырушылық және техникалық аспектілерімен танысады.
Пән қазіргі цифрлық трансформация жағдайында білім беру процесін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және басқару үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Білім беру жүйесіндегі қаржылық менеджмент» курсы барысында магистранттар білім беру ұйымдарының қаржылық қызметін басқару саласындағы жалпы мәдени, кәсіби және басқарушылық құзыреттерін дамытады. Олар қаржылық жоспарлау, бюджеттеу, ресурстарды тиімді пайдалану және қаржылық тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша терең білім мен тәжірибе қалыптастырады.
Курс магистранттарға қазіргі заманғы білім беру жүйесінде қаржылық шешімдер қабылдау, қаржы саясатын қалыптастыру және экономикалық тиімділікке бағытталған басқарушылық әрекеттерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, олар қаржылық есептілік жүргізу, инвестициялық жобаларды бағалау және аудит негіздерін меңгереді.
Магистранттар білім беру саласының даму үрдістерін ескере отырып, қаржылық басқарудың ғылыми-теориялық негіздерін саралап, білім беру ұйымдарының қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз етуге бағытталған кәсіби ұстанымдарын қалыптастырады. Жоғары оқу орнының болашақ оқытушылары ретінде олар қаржылық менеджмент саласындағы педагогикалық және әдістемелік қабілеттерін жетілдіреді, білім беру мекемелерінің экономикалық тиімділігін арттыруға арналған шешімдерді әзірлеуге үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар білім беру саясатын нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүктелімінің түрлері және болашақта стандарттар, әдістемелік нұсқаулар мен практикалар жіктелімінің түрлері арқылы зерттейді. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастырады, сондай-ақ әртүрлі саясаттарды енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс стратегиялық ойлау қабілетін, көшбасшылық қасиеттерді және ұзақ мерзімді даму стратегияларын қалыптастыруға бағытталған.
Пән барысында магистранттар білім беру ұйымдарының ішкі және сыртқы ортасын кешенді талдау, миссия мен көр vision қалыптастыру, стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді қою, даму стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру әдістерін үйренеді. Сонымен қатар, стратегиялық менеджмент құралдары мен әдістерін қолдана отырып, білім беру ұйымының бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын қарастырады.Магистранттар нақты кейстер мен практикалық жағдайларды талдау арқылы білім беру ұйымының даму бағдарламасын құру және оны іске асыруға қажетті басқарушылық дағдыларды меңгеред
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Бұл пән магистранттарды білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерді басқарудың теориялық және практикалық негіздерімен таныстырады. Курста инновациялық ойлау, жаңашылдықты енгізу стратегиялары, білім беру ұйымдарында инновацияларды жобалау және жүзеге асыру тәсілдері қарастырылады.
Магистранттар білім беру саласындағы заманауи трендтер мен технологияларды, цифрландырудың рөлін, педагогикалық инновациялардың тиімділігін бағалау құралдарын меңгереді. Сонымен қатар, білім беру мекемесінің даму стратегиясындағы инновацияның орны, инновациялық жобаларды басқару, командалық жұмыс пен өзгерістерді басқару мәселелері талданады.
Курс білім мен инновацияны ұштастыра отырып, білім беру жүйесінде сапалы және тиімді өзгерістер енгізу үшін болашақ көшбасшылардың басқарушылық, стратегиялық және шығармашылық құзыреттерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруіне бағытталған. Курс барысында магистранттар ғылымның философиялық және әдіснамалық негіздерімен, ғылыми танымның құрылымымен, зерттеу логикасы мен кезеңдерімен, сонымен қатар сапалық және сандық зерттеу әдістерімен танысады.
Магистранттар ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу, зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми гипотеза құру, зерттеу жоспарын жасау және эмпирикалық мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, курс барысында ғылыми мәтін жазудың ерекшеліктері мен академиялық этика мәселелері де қарастырылады.
Курс магистранттарға өзінің кәсіби саласында өзекті ғылыми мәселелерді анықтау, ғылыми зерттеу жобаларын дайындау және іске асыру, ғылыми нәтижелерді талдау мен қорытындылау, сондай-ақ оларды кәсіби және академиялық ортада ұсыну қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Магистранттар заманауи ғылым дамуының үрдістерін ескере отырып, ғылыми зерттеудің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырады және ғылыми-педагогикалық қызметте зерттеушілік құзыреттерін тиімді қолдануға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектеп бюджетінің қалай құрылатынымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар мектепті дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілер тартудың жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені жасайды. Магистранттар оқыту жағдайын мектеп бағдарламасымен және педагогикалық практикамен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар қазіргі педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқыту ортасын құрастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығын тереңірек түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектеп практикасының, дамудың және көшбасшылықтың негізгі элементі ретінде құндылықтардың маңыздылығы туралы түсініктерін дамытады. Олар негізгі құндылықтар мектеп бағдарламасында және мектептегі күнделікті жұмыста көрінетін барлық мүдделі тараптарды қамтитын құндылыққа бағдарланған оқу қоғамдастығын құрады. Магистранттар сондай-ақ мектеп құндылықтарының көшбасшысы ретіндегі өздерінің рөлін түсінеді. Олар мектеп құндылықтарын күнделікті іс-тәжірибелерінде және кәсіби тұлғасын қалыптастыруда көрсетеді, бала құқықтарының мызғымас құндылықтарына ұмтылады. Магистранттар көптілді және көп мәдениетті ортада жұмыс істей алады және мектеп қауымдастығының әрбір мүшесінің мәдени мұрасын, әдеттерін және құндылықтарын құрметтей алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектеп мәдениетін үнемі қолдау мен дамуды қажет ететін, өзгертуге және жақсартуға қабілетті орта деп түсінеді. Олар зерттеу негізінде мектеп мәдениетін қалыптастыру жолдарын зерттейді, инновация енгізуден кейін мектеп мәдениетіндегі өзгерістерді бақылау әдістерін қолданады және оларға ұтымды, жағдайға сәйкес жауап береді. Магистранттар әлеуметтік және білім беру ортасының, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара әрекеттесу жолдарын және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар ортақ әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа әдістерін құрады немесе ескілерін жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мектептің ұйымдастыру мәдениетінің ерекшелігін және оның педагогикалық көшбасшылықпен байланысы жайлы түсініктерін тереңдете түседі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар мұғалімдердің мектеп басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.
Педагогикалық практика
Магистранттардың жоғары оқу орнында оқытушылық қызметке және жалпы білім беретін мектепте педагог-психолог ретінде кәсіби іс-әрекетке бейімделуін қамтамасыз ету, теориялық білімдерін оқу-тәрбие процесінде тиімді қолдану, сабақ жоспарлау, өткізу, білім алушылармен кері байланыс орнату сияқты кәсіби дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру.
Тәжірибені қорғау
Магистранттардың жоғары оқу орнында оқытушылық қызметке және жалпы білім беретін мектепте педагог-психолог ретінде кәсіби іс-әрекетке бейімделуін қамтамасыз ету, теориялық білімдерін оқу-тәрбие процесінде тиімді қолдану, сабақ жоспарлау, өткізу, білім алушылармен кері байланыс орнату сияқты кәсіби дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру.