педагогика ғылымдарының магистрі
Білім беру ұйымы басшысының оқу, әдістемелік, тәрбие қызметі бойынша басшылықты жүзеге асыруға және көмекшісі болуға және білім беру бастамаларын әзірлеу, сынақтан өткізу және енгізу үшін жағдайларды қамтамасыз етуге, сондай-ақ педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асырудағы қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті магистрлерді даярлау.
Цифрлық педагогика (IP)
7M01509
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойын дизайнының негіздері. Ойынның дамуы: сюжеті, кейіпкерлері, механикасы. Ойын тепе-теңдігін орнату: қиындықтар мен марапаттар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару. Ойыншының әрекетін талдаңыз және болашақ жаңартуларда ойынды жақсарту үшін деректерді пайдаланыңыз. Ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологиялар. Ойын қозғалтқыштарына шолу. Unity Engine туралы негізгі түсініктер. Ойын жүйесін бағдарламалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ақпараттық қауіпсіздік негіздері" пәнін оқытудың мақсаты қағидаттарды зерделеуге арналған<br/> мемлекеттің ақпараттық қауіпсіздігін, оның ақпараттық инфрақұрылымын талдау тәсілдерін, қағидаттарын<br/> ақпаратты қорғау жүйелерін ұйымдастыру, жобалау және талдау, оларды кешенді құру негіздерін игеру<br/> мемлекеттік және жеке мақсаттағы қорғаныс дәрежелерінің әртүрлі деңгейлері мен ерекшеліктері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар рөлдің заманауи тұжырымдамаларымен және практикадағы басқару психологиясының көп өлшемді аспектілерімен танысады. Олар кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін өздерінің психологиялық мәдениеті мен басқару дағдыларын арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім берудегі цифрлық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптері. Цифрландырудың білім беру процесінің сапасына әсері. Табысты цифрландырудың индикаторлары мен критерийлері. Цифрландыру стратегиясын әзірлеу. Өзгерістерді басқару және жаңа технологияларды енгізу. Сандық трансформациядағы тәуекелдер мен кедергілер. Заманауи цифрлық құралдар мен платформаларға шолу. Цифрлық технологиялардың даму перспективалары мен тенденциялары. Жаңа технологиялардың білім беру процесі мен ұйымдастырушылық мәдениетке әсері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытудағы STEM тәсілінің негізгі мәні. STEM – білім беру. Қазіргі білім беру ортасында STEAM білім беру. Білім берудегі STEAM тәсілі. Робототехника қолданбалы ғылым ретінде. Робототехника және білім беру. Робототехниканың жалпы принциптері. Робототехниканы оқытудағы жобалар әдісі. Жоба жұмысын ұйымдастыру. Жалпы білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі робототехника бөлімінің мазмұны. Робототехниканы зерттеуге арналған құрал-жабдықтар. Роботтық жинақтар: Lego WeDo, LegoMindstorms NXT, Lego Mindstorms EV3, Tetrix, Matrix, Fischertechnic, Arduino, онлайн жинақтар және т.б. Робот жинағының электрондық және құрылымдық құрамдас бөліктері. Роботтық құрылғыларды жобалау негіздері. Робот құрастырушыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Роботтық құрылғыларды бағдарламалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеу ойлауы және цифрлық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Оқушылардың информатика және АКТ саласындағы зерттеу және жобалау қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеу ойлауы және цифрлық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Оқушылардың информатика және АКТ саласындағы зерттеу және жобалау қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, рәсімдеу. <br/> Мазмұны: оқу курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблема ұғымы, оны тұжырымдау және тұжырымдау. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика әдіснамасының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағат материалдарын зерттеу әдісі. <br/> Құзыреттілігі: психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін оқыту және тәрбиелеу практикасына енгізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
6
ҒЗЖ қорғау
Курс барысында магистранттар магистратура деңгейіне тән академиялық зерттеулер саласында өз дағдыларын дамытады. Олар деректерді этикалық түрде талдайды және талдау негізінде қорытынды жасайды. Олар сондай-ақ ғылыми пікірталас жүргізу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар ғылыми қоғамдастыққа, сондай-ақ жалпы жұртшылыққа ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі формаларында зерттеу нәтижелерін ұсынады.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы университеттік білім беру бағдарламасын меңгеру кезінде алынған теориялық білім мен ғылыми-зерттеу жұмысы барысында осы білімді қолдану бойынша практикалық іс-әрекет арасындағы өзара байланысты қамтамасыз етуге бағытталған.<br/> ҒЗЖ өту нәтижесінде магистрант магистранттардың ғылыми мүдделерін ескере отырып, кәсіби саладағы өзіндік аналитикалық қызмет дағдыларын игеруі тиіс (ҒЗЖ магистранттардың ғылыми-зерттеу мүдделеріне сәйкес тақырып шеңберінде мақалаларды немесе аналитикалық шолуларды/анықтамаларды дайындау мақсатында оның ішінде бөгде ұйымда өтуін қарастырады).
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы университеттік білім беру бағдарламасын меңгеру кезінде алынған теориялық білім мен ғылыми-зерттеу жұмысы барысында осы білімді қолдану бойынша практикалық іс-әрекет арасындағы өзара байланысты қамтамасыз етуге бағытталған.<br/> ҒЗЖ өту нәтижесінде магистрант магистранттардың ғылыми мүдделерін ескере отырып, кәсіби саладағы өзіндік аналитикалық қызмет дағдыларын игеруі тиіс (ҒЗЖ магистранттардың ғылыми-зерттеу мүдделеріне сәйкес тақырып шеңберінде мақалаларды немесе аналитикалық шолуларды/анықтамаларды дайындау мақсатында оның ішінде бөгде ұйымда өтуін қарастырады).
8
Магистрлік диссертация
QD
8
Магистрлік диссертация
QD
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. Нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Инструментальдық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды жүзеге асырудың компьютерлік технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқушылардың оқудағы жетістіктері. Тесттік бақылау оқушылардың оқу жетістіктерінің сапасын өлшеу құралы ретінде. AI қолданбалары мен қызметтерінің классификациясы. АИ негізінде оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау-өлшеу материалдарын әзірлеу әдістері. Сандық аналитика. Оқушылардың жетістіктерін диагностикалауға арналған цифрлық қызметтер. Прокуратура. Оқушылардың оқу жетістіктерін талдауға арналған сандық іздер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар өздерінің теориялық және әдіснамалық білімдерін кеңейтіп, шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, цифрлық маркетинг саласындағы кәсіби дағдыларын бекіте отырып, тақырып туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесі. Цифрлық білім беру ресурстарының архитектурасының негіздері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру кезектілігі. Мазмұнды іріктеу және цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша әдістемелік мақсатқа сай навигацияны қалыптастыру. Цифрлық білім беру ресурстарын мазмұнды толтыруға қойылатын талаптар. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнды мазмұнын ұсыну тәсілдері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар Кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шет тіліндегі кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар Кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шет тіліндегі кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттың құндылығы. Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделі. Ақпараттың сандық және сапалық көрсеткіштері. Ақпараттық процестер мен технологиялардың эволюциясы. Ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығы. Бұқаралық және құпия ақпарат. Құпиялардың түрлері. Меншік құқығы объектісі ретінде құжатталған ақпарат. Ақпараттық қақтығыс. Ақпараттық соғыстар және ақпараттық қару. ЗИ нысаны ретінде компьютерлік жүйе. Ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Магистранттар Машиналық оқыту теориясы мен түйсігі бойынша жан-жақты нұсқаулық жасайды. Олар Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің практикалық презентациясы түрінде бөліседі және түсіндіреді, сонымен қатар оларды нақты есептерде қолдану тәсілдерін көрсетеді. Магистранттар пән бойынша білімдерінің сандық ізін қалдырады және басқаларды өз салаларында машиналық оқытуды үйренуге және қолдануға шабыттандырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар білім беру мен Әлеуметтік зерттеулердегі этиканы оларға қатысқандарға зиян келтірмейтін немесе қауіп төндірмейтін зерттеулер жүргізудің жетекші принципі ретінде қарастырады. Білім беруді зерттеу этикасы олардың дамуы мен моральдық ойларының шекараларын итермелейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Информатика саласындағы мектеп білімінің мазмұнын дамыту. Оқушылардың есептеу ойлауы және цифрлық құзыреттілігі. Мектептегі информатика курсына арналған сандық мазмұн. Информатиканы оқыту әдістемесіндегі дәстүрлер мен инновациялар. Негізгі мектептегі заманауи информатика сабақтары. Оқушылардың информатика және АКТ саласындағы зерттеу және жобалау қызметі. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы информатика мұғалімінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар виртуалды және аралас оқыту технологиялары бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және оларды қолдану негізінде оқыту әдістерін өзгертеді. Олар виртуалды және аралас оқыту туралы түсініктерін академиялық білім алу үшін ғана емес, сонымен қатар ХХІ ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту үшін жұмыс істейтін прогрессивті білім беру технологиясы ретінде қалыптастырады.
Бұл курстың мақсаты - "виртуалды және аралас оқыту" технологиясын игеру және оны қолдану негізінде Мұғалімнің тәжірибесін өзгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертацияның түсінігі мен құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерде және халықаралық интернет-ресурстардан ғылыми ақпаратты іздеуде қолданылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдарын зерттейді. Олар ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері туралы біледі. Магистранттар ғылыми ақпаратпен (Web of science, Scopus және т.б.) жұмыс істеу, ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу, диссертациялық зерттеулер дайындау және нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Data science, жасанды интеллект, үлкен деректер және бұлтты технологиялар. Табиғи тілді өңдеу, деректерді терең талдау, когнитивті есептеу, классификация және регрессия мәселелерін шешу үшін мұғаліммен Машиналық оқыту, кластерлеу мәселелерін шешу үшін мұғалімсіз Машиналық оқыту, нейрондық желілерге негізделген терең оқыту, "Заттар интернеті"
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарының негізгі түрлері. Дейін процесті жүзеге асыруға арналған бағдарламалық жасақтама. Информатиканы оқытуды ұйымдастыруда ДО және ЦОР технологиясын қолдану ерекшеліктері. Қашықтықтан білім беру кезінде бақылауды ұйымдастыру. Do ұйымына арналған цифрлық ресурстар мен қызметтер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Сандық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Қашықтықтан білім беру жүйесіндегі білім деңгейін бақылау және бағалау әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары.
Аспаптық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды іске асырудың компьютерлік технологиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Роботтардың механикалық құрылысы. Роботтардың механикалық конструкцияларын жобалау әдістері. Роботтардың механикалық бөлшектерін басқаруды автоматтандыру әдістері. Роботтарды компьютерлік жобалау негіздері. Роботтарды компьютерлік модельдеу негіздері. Электр қозғалтқыштарының жұмыс принциптері туралы түсінік. Қосымша датчиктер және оларды роботтардың дизайнында пайдалану мүмкіндігі. Автономды бағдарламалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құрылымы. Ақпаратты қорғау құралдары. Вирусқа қарсы бағдарламалар. Брандмауэрлер. Криптоқорғау құралдары. Қол жеткізуді басқару құралдары. Тұтастықты бақылау. Аутентификация құралдары. Виртуалды жеке желілер (VPN). Интрузияны анықтау және алдын алу жүйелері (IDS/IPS). Ақпаратты қорғаудың интеллектуалды технологиялары. Нейрондық желілер. Ақпараттық жүйелер қауіпсіздігін басқару модельдері ақпараттық-коммуникациялық технологиялар сегменті ретінде ISO/IEC TR 13335. Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару (SIEM).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламалау тілдерінің ұрпақтары. Бағдарламалаудың императивті, объектіге бағытталған, логикалық және функционалды тәсілдері-артықшылықтары, кемшіліктері және негізгі сипаттамалары. Функционалды бағдарламалау парадигмасына кіріспе. Функционалды бағдарламалаудың математикалық негіздері. Ламбда есептеулері. Функционалды бағдарламалаудың дәйекті тілдері. Функционалды бағдарламалау тілдеріндегі Параллелизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тиімді білім беру мазмұнын құрудың негізгі принциптері мен әдістері. Білім беру мазмұнының тиімділігін бағалау әдістері. Электрондық білім беру кеңістігіндегі педагогтың ақпараттық қауіпсіздігі.
Интерактивті сабақтар мен тапсырмаларды жасау үшін әртүрлі сандық құралдар мен қызметтерді пайдалану. Қашықтықтан оқыту жүйесінде білім беру мазмұнын әзірлеу. Білім беру мазмұнын құру үшін бағдарламалау тілдерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар академиялық бағдарламаларды, курстар мен тренингтік сессияларды жобалау мен құрудың тиімді инновациялық әдістері мен тәсілдері туралы түсінік алады. Курс сонымен қатар магистранттардың дизайн және технология дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар педагогикалық дизайнның мәнін, рөлін, орнын, міндеттерін түсінуді және кәсіби қызметте педагогикалық дизайнды іске асыру үшін жалпы принциптерді, тетіктер мен нысандарды қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу әдістемесі. Сандық білім беру ресурстарының архитектурасының негіздері. Сандық білім беру ресурстарын құру кезектілігі. Мазмұнды іріктеу және цифрлық білім беру ресурстарының мазмұны бойынша әдістемелік мақсатқа сай навигацияны қалыптастыру. Сандық білім беру ресурстарын мазмұнды толтыруға қойылатын талаптар. Сандық білім беру ресурстарының мазмұнды мазмұнын ұсыну тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау құрылымы. Ақпаратты қорғау құралдары. Вирусқа қарсы бағдарламалар. Брандмауэрлер. Криптоқорғау құралдары. Қол жеткізуді басқару құралдары. Тұтастықты бақылау. Аутентификация құралдары. Виртуалды жеке желілер (VPN). Интрузияны анықтау және алдын алу жүйелері (IDS/IPS). Ақпаратты қорғаудың интеллектуалды технологиялары. Нейрондық желілер. Ақпараттық жүйелер қауіпсіздігін басқару модельдері ақпараттық-коммуникациялық технологиялар сегменті ретінде ISO/IEC TR 13335. Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару (SIEM).
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың ғылыми іздену қабілетін жүзеге асыру, сонымен бірге креативтілік, объективтілік, дербестік, ғылыми-зерттеу қызметіне жауапкершілікпен және шығармашылық тұрғыдан қарау.
Мазмұны: ғылыми зерттеу әдіснамасын негіздеу; ғылыми-психологиялық зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, ғылыми білімге қол жеткізу және құру тәсілдерін іріктеу. Қазіргі заманғы теориялар мен талдау әдістері негізінде академиялық тұтастықты сипаттайтын ғылыми зерттеуді өз бетінше жүргізу.
Құзыреттіліктер: психология бойынша ғылыми зерттеу үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру; таңдаған ғылыми әдістердің сапасы мен нәтижелілігін зерттеу және көрсету саласын жүйелі түсінуге қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбие жұмысының тәжірибесін алу.
Мазмұны: Алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілігі: оқытуда алған білімдерін пайдалануға; оқу сабақтарын жобалауға, өткізуге және талдауға қабілетті.