педагогика ғылымдарының магистрі
аутизм спектрінің бұзылуындағы мінез-құлықты талдау, даму бұзылыстары, білім беру жүйесіндегі интеграция стратегиялары бойынша магистрлерді терең академиялық және кәсіби даярлау.
Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP)
7M01908
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SP 1305
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм саласындағы жетекші сарапшылардың зерттеу саласында қажетті білімге ие болуы, отандық және шетелдік тәжірибеде қалыптасқан әртүрлі шығу тегі аутистикалық жағдайларды дифференциалды диагностикалау әдістерін қолданудың тиімділігін талдау қабілеті; аутизмнің әртүрлі көріністері бар балалардың психикалық даму ерекшеліктерін диагностикалау, аутизм бар балаларды сүйемелдеу және әлеуметтендіру тәжірибесінің тиімділігін талдау және бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар «аутизм» санатына жататын адамдарды білдіретін әртүрлі терминологияны меңгереді; аутизмнің негізгі көріністерін білу: мінез-құлық, қарым-қатынас және сөйлеуді дамыту ерекшеліктері. Балалық аутизмнің медициналық және психологиялық жіктелуі бар. Отбасымен және мамандар командасымен жұмыс істеудің маңыздылығын біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар «аутизм» санатына жататын адамдарды білдіретін әртүрлі терминологияны меңгереді; аутизмнің негізгі көріністерін білу: мінез-құлық, қарым-қатынас және сөйлеуді дамыту ерекшеліктері. Балалық аутизмнің медициналық және психологиялық жіктелуі бар. Отбасымен және мамандар командасымен жұмыс істеудің маңыздылығын біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды оқыту және дамыту мәселелері бойынша зерттеу саласында қажетті білімге ие; әртүрлі теориялар мен идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және салыстыру қабілеті; алған білімдерін тұжырымдау және дәлелдеу үшін қолдана алады. ғылыми мәселелер бойынша өзіндік пайымдаулары, аутизм спектрі бұзылған балалар үшін жаңа әдістер мен психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдануда негізгі әдістемелік принциптерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар жобалау элементтері бар практикалық есептердің әртүрлі түрлерін шеше білуі керек, кейс-менеджер ретінде көмектің әртүрлі кезеңдерінде іс жүргізе білуі, өзгермелі (әр түрлі) жағдайларда шешім қабылдау тәсілдерін таңдай білуі, ағымдағы және қорытынды бақылауды, қызметті бағалау мен түзетуді жүзеге асыруы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған баланы зерттеу, оқыту технологиялары, оқыту мен дамытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие, педагогикалық көмек көрсете алады, студенттердің әртүрлілігін және әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, процесті даралау дағдыларына ие. Аутизм спектрі бұзылған баланың заңды өкілдерімен өнімді өзара әрекеттесу процесін қамтамасыз ете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар қызмет теориясы, принциптері, қызмет түрлері, оның нормалар мен бұзушылықтар кезіндегі мінез-құлыққа әсері туралы тұтас түсінікке ие. Аутизм спектрі бұзылған балаларды зерттеу саласында ақылдылығы бар; аутизм спектрі бұзылған балалардың қарым-қатынас дағдыларын ынталандыру және мінез-құлқын реттеу; оларды білім беру процесіне қосу; аутизм спектрі бұзылған балада мінез-құлықты талдау негізінде басқалармен өзара әрекеттесудің әлеуметтік қолайлы тәжірибесін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ЕББҚ балаларға математиканы оқыту әдістемесі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ЕББҚ балаларға тілді оқыту әдістемесі
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда педагогтармен және психологтармен өзара әрекеттесу.
8
Магистрлік диссертация
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
7
ҒЗЖ қорғау
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
7
М(Д)ҒЗЖ
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы психологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдіснамасын және оны зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардағы кемістіктің мәні, олардың психикалық даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. ЖТД бар балалардың сезу және қабылдау, есте сақтау, зейін, қиял, ойлау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған баланың отбасын сүйемелдеудің кешенді жүйесінде консультациялық және оқыту көмегін көрсетеді; өзгермелі жағдайларда бала мен отбасының табысты бейімделуін қамтамасыз етеді; әсер етуді қажет ететін отбасы проблемаларын диагностикалауды жүзеге асыру қабілетіне ие; дамытушылық іс-шаралардың барабар нысандарын, әдістері мен бағдарламаларын таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды интеграциялау саласында қажетті білімге ие; оларды білім беру процесіне қосу; педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды тексерудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін біледі; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен принциптерін меңгеруі;отбасылық кеңес берудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қызметінің рөлін түсіну; Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiне сәйкес аутизм спектрiнiң бұзылуы бар балалардың ерекше бiлiм беру қажеттiлiктерiн анықтау жөнiндегi ұжымдық қызметтi жобалауды, үйлестiрудi жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар эмоционалды бұзылулардың түрлерін және олардың белгілерін ажыратады: аутизм спектрінің бұзылуы, гиперактивтілік пен назар тапшылығының бұзылуы, эмоционалды депрессиялық жағдайлар. Балалардың эмоционалдық әл - ауқатының қазіргі заманғы сын-қатерлерін түсінеді; аутизм спектрі бұзылған балаларды тексерудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін меңгереді; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен қағидаттарын меңгереді; отбасына кеңес берудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар қызметінің рөлін түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар статистикалық мәліметтер мен зерттеулерді түсіндіру мүмкіндіктері туралы түсініктерін кеңейтеді. Олар статистикалық зерттеулерде деректерді жинау және өлшеу әдістерін меңгереді және олардың сандық және сапалық талдауларын жүргізеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылыми және педагогикалық зерттеулер саласында өздерінің сараптамалық білімдерін дамытады.Олар зерттеу барысында жиналған деректерді сыни тұрғыдан талдайды және қорытындылайды, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін жаңартады,оларды субъективті тәжірибемен байланыстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар зерттеуші мұғалім ретінде өз құндылықтарын, принциптері мен жұмыс әдістерін ойлауға және сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті; кәсіби қызметінің тиімділігін түсінуге қабілетті; педагогикалық қызметті дамыту және кәсіби өсуді ілгерілету мүмкіндігін жоспарлай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ата-ана болуды отбасындағы бала тәрбиесіндегі оң мақсаттарға, баланың жеке тұлғасы мен дербестігін дамытудағы әлеуметтік-мәдени және психологиялық құбылыс ретінде қарастырады. Студенттер ата-аналардың адекватты қарым-қатынастарын қалыптастыруда конструктивті консультациялық-педагогикалық көмек көрсету дағдыларына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар сенсорлық интеграция саласында қажетті білімге ие; сенсорлық интеграция технологияларын меңгерген; педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.