педагогика ғылымдарының магистрі
аутизм спектрінің бұзылуындағы мінез-құлықты талдау, даму бұзылыстары, білім беру жүйесіндегі интеграция стратегиялары бойынша магистрлерді терең академиялық және кәсіби даярлау.
Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP)
7M01908
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SP 1305
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм саласындағы жетекші сарапшылардың зерттеу саласында қажетті білімге ие болуы, отандық және шетелдік тәжірибеде қалыптасқан әртүрлі шығу тегі аутистикалық жағдайларды дифференциалды диагностикалау әдістерін қолданудың тиімділігін талдау қабілеті; аутизмнің әртүрлі көріністері бар балалардың психикалық даму ерекшеліктерін диагностикалау, аутизм бар балаларды сүйемелдеу және әлеуметтендіру тәжірибесінің тиімділігін талдау және бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар «аутизм» санатына жататын адамдарды білдіретін әртүрлі терминологияны меңгереді; аутизмнің негізгі көріністерін білу: мінез-құлық, қарым-қатынас және сөйлеуді дамыту ерекшеліктері. Балалық аутизмнің медициналық және психологиялық жіктелуі бар. Отбасымен және мамандар командасымен жұмыс істеудің маңыздылығын біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды оқыту және дамыту мәселелері бойынша зерттеу саласында қажетті білімге ие; әртүрлі теориялар мен идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және салыстыру қабілеті; алған білімдерін тұжырымдау және дәлелдеу үшін қолдана алады. ғылыми мәселелер бойынша өзіндік пайымдаулары, аутизм спектрі бұзылған балалар үшін жаңа әдістер мен психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдануда негізгі әдістемелік принциптерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар жобалау элементтері бар практикалық есептердің әртүрлі түрлерін шеше білуі керек, кейс-менеджер ретінде көмектің әртүрлі кезеңдерінде іс жүргізе білуі, өзгермелі (әр түрлі) жағдайларда шешім қабылдау тәсілдерін таңдай білуі, ағымдағы және қорытынды бақылауды, қызметті бағалау мен түзетуді жүзеге асыруы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған баланы зерттеу, оқыту технологиялары, оқыту мен дамытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие, педагогикалық көмек көрсете алады, студенттердің әртүрлілігін және әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, процесті даралау дағдыларына ие. Аутизм спектрі бұзылған баланың заңды өкілдерімен өнімді өзара әрекеттесу процесін қамтамасыз ете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар қызмет теориясы, принциптері, қызмет түрлері, оның нормалар мен бұзушылықтар кезіндегі мінез-құлыққа әсері туралы тұтас түсінікке ие. Аутизм спектрі бұзылған балаларды зерттеу саласында ақылдылығы бар; аутизм спектрі бұзылған балалардың қарым-қатынас дағдыларын ынталандыру және мінез-құлқын реттеу; оларды білім беру процесіне қосу; аутизм спектрі бұзылған балада мінез-құлықты талдау негізінде басқалармен өзара әрекеттесудің әлеуметтік қолайлы тәжірибесін қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ЕББҚ балаларға математиканы оқыту әдістемесі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ЕББҚ балаларға тілді оқыту әдістемесі
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
13
Тәжірибені қорғау
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IO3208
8
Магистрлік диссертация
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
7
ҒЗЖ қорғау
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
7
М(Д)ҒЗЖ
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы психологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдіснамасын және оны зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардағы кемістіктің мәні, олардың психикалық даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. ЖТД бар балалардың сезу және қабылдау, есте сақтау, зейін, қиял, ойлау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған баланың отбасын сүйемелдеудің кешенді жүйесінде консультациялық және оқыту көмегін көрсетеді; өзгермелі жағдайларда бала мен отбасының табысты бейімделуін қамтамасыз етеді; әсер етуді қажет ететін отбасы проблемаларын диагностикалауды жүзеге асыру қабілетіне ие; дамытушылық іс-шаралардың барабар нысандарын, әдістері мен бағдарламаларын таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды интеграциялау саласында қажетті білімге ие; оларды білім беру процесіне қосу; педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар аутизм спектрі бұзылған балаларды тексерудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін біледі; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен принциптерін меңгеруі;отбасылық кеңес берудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация қызметінің рөлін түсіну; Қазақстан Республикасының нормативтiк құқықтық актiлерiне сәйкес аутизм спектрiнiң бұзылуы бар балалардың ерекше бiлiм беру қажеттiлiктерiн анықтау жөнiндегi ұжымдық қызметтi жобалауды, үйлестiрудi жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар эмоционалды бұзылулардың түрлерін және олардың белгілерін ажыратады: аутизм спектрінің бұзылуы, гиперактивтілік пен назар тапшылығының бұзылуы, эмоционалды депрессиялық жағдайлар. Балалардың эмоционалдық әл - ауқатының қазіргі заманғы сын-қатерлерін түсінеді; аутизм спектрі бұзылған балаларды тексерудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін меңгереді; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен қағидаттарын меңгереді; отбасына кеңес берудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар қызметінің рөлін түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар статистикалық мәліметтер мен зерттеулерді түсіндіру мүмкіндіктері туралы түсініктерін кеңейтеді. Олар статистикалық зерттеулерде деректерді жинау және өлшеу әдістерін меңгереді және олардың сандық және сапалық талдауларын жүргізеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылыми және педагогикалық зерттеулер саласында өздерінің сараптамалық білімдерін дамытады.Олар зерттеу барысында жиналған деректерді сыни тұрғыдан талдайды және қорытындылайды, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін жаңартады,оларды субъективті тәжірибемен байланыстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар зерттеуші мұғалім ретінде өз құндылықтарын, принциптері мен жұмыс әдістерін ойлауға және сыни тұрғыдан бағалауға қабілетті; кәсіби қызметінің тиімділігін түсінуге қабілетті; педагогикалық қызметті дамыту және кәсіби өсуді ілгерілету мүмкіндігін жоспарлай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар ата-ана болуды отбасындағы бала тәрбиесіндегі оң мақсаттарға, баланың жеке тұлғасы мен дербестігін дамытудағы әлеуметтік-мәдени және психологиялық құбылыс ретінде қарастырады. Студенттер ата-аналардың адекватты қарым-қатынастарын қалыптастыруда конструктивті консультациялық-педагогикалық көмек көрсету дағдыларына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы арнайы педагогиканың теориясы мен практикасын білу. Салыстырмалы арнайы педагогикадағы зерттеу пәні, міндеттері, әдістемесі мен әдістері. Салыстырмалы арнайы педагогиканы дамытудың жалпы тенденциялары мен ұлттық ерекшелігі, ЕББҚ бар адамдардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау. Шетелдік салыстырмалы педагогиканы зерттеудің тарихи кезеңдері. Салыстырмалы арнайы педагогиканың теориялық негіздері. ЕББҚ бар балаларды оқыту және тәрбиелеу туралы ғылыми білім құрылымындағы салыстырмалы арнайы педагогиканың орны. ҚР-да және әлемнің түрлі елдерінде арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері. Құзыреттілігі: салыстырмалы арнайы педагогика саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар сенсорлық интеграция саласында қажетті білімге ие; сенсорлық интеграция технологияларын меңгерген; педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.