білім бакалавры
Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттерге, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін және білім беру үрдісін ұйымдастыруды жоғары сапада құруға қабілетті география мұғалімдерін даярлау.
География (IP)
6B01515
Жаратылыстану және география факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану әлеуметтік әлемді түсінуде. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін арттыру. Студенттер адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, оның құрылымдық компоненттері, даму заңдылықтары, тұлғаның жұмыс істеуі, жеке және жеке қасиеттерінің заманауи психологиялық теорияларын, модельдерін, тұжырымдамаларын игереді және білім алушылардың/оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда және әртүрлі білім беру контексттерінде білімді қолдана алады. өзара әрекеттесу үшін құзыреттерді игеру, өзара іс-әрекеттің әр түрлі серіктестік желілерінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтасу, педагогикалық қызметті дамытуға қолайлы жаңа қатынастар жасау.<br/> Студенттер:<br/> * педагогикалық психологияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен салаларын, психологиялық-педагогикалық білімді практикалық қолдануды біледі;<br/> * оқу және тәрбие процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды;<br/> * әр түрлі деңгейдегі білім беру орталарын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады;<br/> * кәсіби құзыреттіліктің дамуын өмір бойы үздіксіз оқу процесі ретінде түсінеді;<br/> • жеке, коммуналдық және желілік деңгейлердегі байланыс пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын біледі;<br/> • оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы жазбаша және ауызша қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдайды;<br/> • оқу тәжірибесін байыту үшін онлайн және контактілі оқытуда диалогты қолданады;<br/> • топтық динамиканың заңдылықтарын түсінеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафета. Жаттығуларды орындау: төзімділік, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық. Күш. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафета. Жаттығуларды орындау: төзімділік, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық. Күш. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FK 1108 (Г1)
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жобаны жүзеге асырудың мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту болып табылады. <br/> Студент:<br/> • тақырыпты таңдап, зерттеу сұрағын тұжырымдап, дипломдық жобаны орындау үшін жұмыс гипотезасын тұжырымдайды;<br/> • тақырып бойынша ғылыми деректерді жинау үшін зерттеу тақырыбындағы әдебиеттерді талдайды;<br/> • зерттеу нәтижелерін тұжырымдау, тиісті зерттеу әдістерін таңдау және жобаны жазу үшін педагогикалық практиканың нәтижелерін пайдаланады;<br/> • оқу процесінде қолдану үшін эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның мінез-құлқын, ойлауын, эмоцияларын және олардың механизмдерін зерттеу. <br/> Мазмұны: психологияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, психикалық процестерді зерттеу әдістерін, психотерапия негіздерін, сондай-ақ психологиялық диагностика негіздерін зерттеу. Студенттер психологияның дамушы, клиникалық, әлеуметтік, когнитивті және басқалары сияқты әртүрлі бағыттарын зерттейді. Бұл пән әртүрлі факторлардың өзара әрекеттесуі адамның мінез-құлқына қалай әсер ететінін және біздің қабылдауымыз бен реакцияларымыздың негізінде қандай заңдылықтар жатқанын түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттіліктер: адам психикасының негізгі заңдылықтарын түсіну, психологиялық процестер мен құбылыстарды талдау және бағалау қабілеті, сонымен қатар психологиялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Студенттер сонымен қатар қарым-қатынас, эмпатия, командада жұмыс істеу және жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытады. Ұлттық сана контекстіндегі тұлға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның мінез-құлқын, ойлауын, эмоцияларын және олардың механизмдерін зерттеу. <br/> Мазмұны: психологияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, психикалық процестерді зерттеу әдістерін, психотерапия негіздерін, сондай-ақ психологиялық диагностика негіздерін зерттеу. Студенттер психологияның дамушы, клиникалық, әлеуметтік, когнитивті және басқалары сияқты әртүрлі бағыттарын зерттейді. Бұл пән әртүрлі факторлардың өзара әрекеттесуі адамның мінез-құлқына қалай әсер ететінін және біздің қабылдауымыз бен реакцияларымыздың негізінде қандай заңдылықтар жатқанын түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттіліктер: адам психикасының негізгі заңдылықтарын түсіну, психологиялық процестер мен құбылыстарды талдау және бағалау қабілеті, сонымен қатар психологиялық білімді практикалық іс-әрекетте қолдану мүмкіндігі. Студенттер сонымен қатар қарым-қатынас, эмпатия, командада жұмыс істеу және жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын дамытады. Ұлттық сана контекстіндегі тұлға.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, модернизация; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
2
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: Болашақ мамандық. Демалыс. Заманауи тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: Болашақ мамандық. Демалыс. Заманауи тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті ауызша және жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттерді дамыту. С1-С2 деңгейлерінде оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау сияқты төрт тілдік дағдыларды қолдануды дамыту және біріктіру.<br/> Құзыреттіліктер: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға дайын болу, шет тіліндегі ақпаратпен алмасу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру.
Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі
Студенттер, мүмкін:
* бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау)
* оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
* оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының Жер бетінде таралуы мен орналасуын зерттеу.
Студенттер:
• биогеографиялық аудандастыру принциптерін және биомалар мен биоттарға антропогендік әсерлерді түсіну;
• географиялық ортаның ерекшеліктерімен өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды талдау;
•организмдердің таралу ерекшеліктерін және олардың ареалдағы таралу заңдылықтарын салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады.
Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғаламдық проблемаларды, ғаламдық үдерістерді және ғаламдануды зерттеу, Жер бетінде болып жатқан әлемдік ғаламданудың қалыптасуы тарихы мен үдерістердің жиынтығын қарастыру.
Студенттер:
• қазіргі Қазақстанның жағдайын жаһандану контекстінде қарастыру;
•жаһандану мәселесін жалрылау үшін оқу іс-әрекетінде жаһандық зерттеу нәтижелерін қолдану;
•ел экономикасы мен саясатының дамуына әсер ететін жаһандық үдерістерді бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: геоақпараттық жүйе технологияларын қолданып, географиялық ақпаратты өңдеудің дағдыларын игеру.
Студенттер:
• оқу іс-әрекет міндеттерін шешу үшін географиялық деректерді өңдеудің әдістері мен тәсілдерін қолдану;
• практикалық тапсырмаларды орындау үшін геоақпараттық технологияларды қолдану және сандық карта бойынша есептеулер жүргізу;
• ауа райының жағдайын бақылау нәтижелері бойынша өзінің тұрғылықты жерінің сандық картасын жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контекстінде географияны оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру.
Студенттер:
* зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамытады
* бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданады
* ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыта алады
* әртүрлі байланыс формаларын қолдана отырып, зерттеу іс-әрекетін -құжаттайды және нәтижелерді ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Географиялық зерттеулер жүргізілетін географиялық ақпараттың негізгі әдістері мен көздерін зерттеу.
Студенттер мүмкін:
• географиялық зерттеу әдістерін білу және алынған деректерді талдай және өңдей білу;
• математикалық әдістерді қолдана отырып, географиялық құбылыстар мен процестерге бақылау жүргізу;
* процестер мен құбылыстарды ғылыми сипаттау үшін географияда зерттеу әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер:
* оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды;
* технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады;
* оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады;
* авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және географияны оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.
Студенттер:
* оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық, пәндік саладағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді;
* оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлайды және болжай алады;
* жеке оқыту және көшбасшылық ұстнымдарын іс жүзінде қолданады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін географиялық, саяси және басқа да өзара әрекеттесетін факторларды бірлікте зерделеу.
Студенттер:
• геосаяси мәселелерді шешудегі елдердің өзара іс-әрекеттерін түсіндіреді;
• саяси қақтығыстардың пайда болуы мен дамуына әсер ететін факторларды анықтайды;
• географиялық ойлау арқылы геосаясаттың, саяси географияның және геоконфликтологияның заманауи мәселелерін қабылдау дағдыларын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерге Жердің ішкі құрылымы туралы білім беру.
Студенттерн:
• негізгі рельефті қалыптастыру процестерін анықтайды, аумақ рельефінің дамуын және оны экономикалық пайдаланудың әртүрлі тәсілдерімен геожүйелердің жұмыс істеуін болжау;
• минералдарды практикалық пайдалану үшін кеңістіктік орналасу заңдылықтарын, тау жыныстарын қалыптастыру мәнін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі дүниедегі геосаяси үдерістерді және әлем елдерінің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу.
Студенттер:
• жеке елдердің қазіргі заманғы жағдайын анықтауда геосаясаттың эволюциясын түсіндіру;
• саяси құрылымы мен экономикалық дамуын бағалау үшін әлем елдерінің геосаяси жағдайы туралы мысалдар келтіре алады;
• елдердің геосаяси кеңістіктегі рөлін анықтауда заманауи геосаяси үдерістерді зерттеудің нәтижелерін талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: геоэкономиканың негізгі категорияларын, дүниежүзі шаруашылығының құрылымы мен аумақтық үлгілерін және әлем елдерінің экономикалық даму көрсеткіштерін меңгеру.
Студенттер:
• жеке елдердің шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастыру;
• елдің экономикалық дамуын жақсарту мақсатында экономикалық саясатын зерттеу;
• қоршаған ортаға ықпалын бағалау үшін табиғатты пайдалану экономикасына талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: су нысандарын және сур ресурстарын қорғауды зерделеу.
Студенттер:
• жалпы гидросферадағы және түрлі әртиптегі су нысандарының негізгі гидрологиялық процестерін ажыратады;
• су нысандарын және гидрологиялық процестерді географиялыө гидрологиялық зерделеудің практикалық мағыздылығын көсете алады;
• су қауіпсіздігін қамтамасыз ету және болашақты болжамдау мақсатында жерүсті су ресустарының жағдайын, су нысандарындағы қауіпті гидрологиялық құбылыстарды зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиялық қабықтың ең үлкен таксондарының жүйелік кешенді сипаттамасын зерделеу.
Студенттер:
• құрлықтар мен мұхиттардың кешенді сипаттамаларының принциптерін түсінеді;
• табиғи, геожүйелердің қалыптасуы мен саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарының ерекшеліктерін салыстырады;
• аймақтағы проблемалық жағдайларды шешу үшін зерттеу нәтижелерін қолданады;
• табиғи геожүйелердің негізгі топтарын және олардың антропогендік модификацияларын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық шындықтың кеңістікке қатынасын және homo economicus пен кеңістіктің өзара әрекеттесуін зерделеу.
Студенттер:
• тауарларды өндіру және тарату саласына кеңістіктік факторлардың әсерін анықтайды;
• әлемдік экономиканың экономикалық қызметін өрістету үшін білімді пайдалануады;
• кеңістіктің ерекшеліктері мен әдістеріне сәйкес экономикалық шындықты баяндайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дүниежүзі аймақтарын, елдерді кешенді географиялық аудандастыруды зерттеу.
Студенттер:
• елдер және оның бөліктерін салыстыру әдістерін жүйелеу;
• елтанушылық ақпаратты іздестіріп оқудың дағдыларын қолдану;
• ақпарат көздерін қолданып, елдердің дамуына әлеуметтік, саяси, экономикалық және мәдени негізгі көрсеткіштері бойынша кешенді сипаттама құрастыру;
• ғаламдану үрдістерін анықтау үшін әртүрлі көрсеткіштері бойынша елдердің жағдайын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиялық қабықтың құрылымын, географиялық қабықтың қызметі мен дамуының жалпы заңдылықтарын оны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қоршаған кеңістікпен бірлікте және өзара әрекеттесуін зерделеу.
Студенттер:
• белгілі сипаттамалық қасиеттерге негізделген зерттелген географиялық объектілерді, процестер мен құбылыстарды салыстыру;
• қоршаған орта компоненттерінің өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау;
• экологиялық сауатты басқару шешімін қабылдау үшін қоршаған ортаға бағалау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: география ғылымдары саласы бойынша қажетті білімді және географияның заманауи теориялары мен тұжырымдарын меңгеру, географиялық білім берудің негізгі ұстанымдары мен тәілдерін анықтау.
Студенттер:
• әдіснамалық және теориялық мәнге негіз болатын тұжырымдық иделарды біледі;
• оқытуға неғұрлым жақын географиялық ғылымның зерттеу әдістерін таңдайды;
• оқу үдерісінде географиялық ғылым саласындағы өзгерістерді, олардың дамуын ескере отырып қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жер атауларының емлесі мен айтылу заңдылықтарын, географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерделеу.
Студенттер:
• топонимдердің айтылуын талдау негізінде жер атауларының әртүрлілігін анықтау;
• табиғи аумақтық және аквалдық атауларды тіркеудің әртүрлі әдістерін қолдану;
• географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру проблемаларын айқындау;
• жердің әртүрлі айқмақтары мен халықтарының жергілікті жер атаулары туралы мысалдар келтіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Студенттер:
* әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтайды.
* даму басымдықтарын анықтап, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлайды (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлейді).
* барлық оқушыларды қолдау үшін АКТ қолданады;
* инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастыққа жәрдемдеседі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: картография саласына қажетті білімдер мен географиялық картаны қолдану дағдыларын меңгеру.
Студенттер:
• әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалану үшін жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата білу;
• есептеулер мен графикалық жұмыстарды жүргізу үшін оқу-тәжірибелік зерттеулерде топографиялық карталарды қолдану;
картографиялық үлгілерді жаңа білім қалыптастыру мақсатында құрылымдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу.
Студенттер:
• экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету;
• климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау;
• климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу;
• ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның жекелеген аймақтарының табиғатын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін және қоғамдық ұйымдасуын зерттеу.
Студенттер:
• аймақтың әлеуметтік-экономикалық дамуы аясында аймақтың жағдайы туралы мини жоба әзірлеу;
• аймақтың шаруашылығын, халқын, әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстыру;
• ақпараттарды талдау негізінде Қазақстан экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы болжамдарды және мәселелерді шешудің мүмкін жолдарын негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін мемлекеттік реттеу мәселелерін зерделеу.
Студенттер:
• Қазақстанның агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың қазіргі жай-күйіне сипаттама бередіу;
• экономика проблемаларын шешу үшін елдің агроөнеркәсіптік кешендерін айқындайды;
• агроөнеркәсіптік кешенді дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды;
• ауыл тұрғындарының жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты; ауыл шаруашылығын мемлекеттік реттеу мәселелерін, аграрлық экономикадағы ауыл шаруашылығының тұрақты тетігін, еліміздің бәсекеге қабілеттілігінің өсу факторларын зерделеу.
Студенттер:
• ауыл шаруашылығын дамытудың қазіргі жай-күйіне сипаттама береді;
• экономиканың проблемаларын шешу үшін елдің үлкен ауыл шаруашылығы әлеуеті бар өңірлерді айқындайды;
• ауылдық аумақтарды дамыту үшін өнімнің бәсекеге қабілеттілігінің өсуін талдайды;
• ауыл тұрғындарының Жұмыспен қамту деңгейін оның даму ерекшеліктерін ескере отырып бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайын зерделеу.
Студенттер:
• ҚР шаруашылық салаларын салыстыру мақсатында елдердің экономикалық даму көрсеткіштерін құрастырады;
• экономиканы орналастыру факторлары және экономика салаларын орналастыру ерекшеліктері туралы білімді пайдаланады;
• экономиканың тұрақты дамуы және адамдардың өмір сүруіне қолайлы жағдай жасау мақсатында Қазақстан экономикасының дамуын бағалай алады;
Қазақстан экономикасының салаларын жіктеу мақсатында экономикалық-географиялық сипаттамаларды талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның өнеркәсіптік кешендерін зерделеу.
Студенттер:
• Қазақстанның өндірістік кешендері туралы білімдерін елдің өндіргіш күштерінің орналасуын түсіндіру үшін пайдаланады;
• қоғамның өндіргіш күштерінің даму деңгейін түсіндіру үшін өнеркәсіптің әсерін талдайды;
• Қазақстандағы өнеркәсіптің дамуына оның ел экологиясына тигізетін әсерін бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: табиғи және әлеуметтік-экономикалық сипаттағы туристік қажеттіліктерді зерделеу.
Студенттер:
• еліміздің тартымды таулы, рекреациялық, табиғи, су, экскурсиялық аймақтарын жіктеу үшін Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары туралы білімді пайдаланадыу;
• туризмді дамыту үшін Қазақстанның климаттық жағдайларын басқа елдермен салыстыадыу;
• туристік сұраныстың заманауи үрдістерін қанағаттандыру үшін Қазақстанның рекреациялық ресурстарын бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның физикалық-географиялық жағдайларын, географиялық орналасуы мен табиғи ерекшеліктерін зерделеу.
Студенттер:
• Қазақстанның табиғи ортасын зерттеу үшін геожүйелер компоненттерінің қалыптасу заңдылықтары мен өзара байланысы туралы білімді пайдаланады;
• Қазақстанның физикалық географиясының теориялық негіздерін біледі;
• ҚР геожүйелері компоненттерінің өзара байланысын талдау үшін картографиялық материалды пайдаланады;
табиғи кешендердің даму заңдылықтарын және жергілікті және өңірлік деңгейлердегі Қазақстанның физикалық географиясының проблемаларын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциялану және нарықтық экономика жағдайында өңірдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мәселелерін зерделеу.
Студенттер мүмкін;
• Қазақстанның әлемдік экономикалық интеграциядағы рөлін дәлелдей алады;
• Қазақстанның шекаралық өңірлермен интеграциясына әртүрлі ақпарат көздері бойынша зерттеулер жүргізеді;
• Қазақстанның экономикалық ынтымақтастығы мен тауар айналымының құрылымын әлемдік экономикалық бірлестіктермен және шекаралық өңірлермен салыстырады;
• Қазақстан экспорты мен импортының географиялық құрылымын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елді мекендердің негізгі түрлерінің ерекшеліктерін ашу.
Студенттер:
• статистикалық деректер бойынша еліміздің әр түкпіріндегі қала мен ауыл халқының арақатынасының көрсеткіштерін салыстырады;
• урбанизацияланған аумақтардың экологиялық мәселелерін зерттеу және проблемаларды шешу жолдарын ұсына алады;
• қалалық жүйелердің дамуының негізгі кезеңдерін және ауылдық елді мекендердің даму заңдылықтарын талдайды;
географиялық кеңістікті ұйымдастырудағы қалалардың рөлін, олардың құрылымы мен даму динамикасын бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін зерделеу және қоршаған ортаны, тәртіпті, әл-ауқатты сақтау мәселелерін жылдам өзгерістер жағдайында бағалау болып табылады.
Студенттер:
• қоршаған ортаға теріс әсерді талдау үшін геоақпараттық технологияларды қолдана алады;
• адамның климаттың өзгеруіне әсерін талдау және белгілі өзгерістердің нәтижелерін түсіндіреді;
• антропогендік әрекеттің жерге әсер ету дәрежесін бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоршаған ортаның қазіргі жағдайы және өңірлердің тұрақты дамуы мәселелерін зерттеу болып табылады.
Студенттер:
• адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін, экологиялық дағдарыстарды және оларды жеңу жолдарын зерттейді;
• табиғатты қорғауды, Қазақстан Республикасының тұрақты дамуын талдайдыу;
• аймақтардың тұрақты дамуын анықтау үшін геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көрсеткіштерді бақылаудың әртүрлі әдістерін қолданады;
қоршаған ортаның жай-күйін және елдің тұрақты дамуын бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гидродинамикалық, гидрохимиялық, гидроэкологиялық ерекшеліктер және су ресурстарының географиялық таралуы туралы білім беру.
Студенттер:
• су ресурстарының таралуы мен принциптерін бағалау үшін гидрологиялық нысандардың сипаттамасын қүрастырады;
• антропогендік әсерді ескере отырып, климаттық факторлардың өзара әсерлесуін талдайды;
• гидросфера туралы түсіну үшін гидрография мен су ресурстарының географиялық таралуын зерделеуде ақпараттық технологияларды қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ландшафттық зерттеулердің заманауи бағыттарын зерттеу.
Студенттер:
•нақты бір аумақтардың табиғатын қорғау мен абаттандыруда қолданылатын жобаларды негіздеуде ландшафттық тәсілді әзірлеу;
•ландшафттардың әртүрлі табиғи-антропогендік және мәдени түрлерінің дамуы мен ұйымдасуындағы заңдылықтарды талдау;
•антропогендік өзгеруімен байланысты ғылыми бағыттарды зерттеу;
•аумақтың экологиялық жағдайын бағалауда ландшафттық тәсілдерді салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің нәтижесі болып табылатын кеңістіктік мәдени айырмашылықтарды және мәдениеттердің аумақтық таралуын зерделеу.
Студенттер мүмкін:
• мәдени және географиялық кеңістіктің өзара әрекеттесуі туралы білімді пайдалана алады;
• мәдени география мен мәдениеттанудың өзара байланысының жалпы тенденцияларын талдайды;
• жер аймақтары арасындағы кеңістіктік және мәдени айырмашылықтарды зерттейді;
• әлемнің мәдени аудандарының электрондық карталарын жасау үшін геоақпараттық технологияларды қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат-табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың әлем халқының денсаулығына әсерін және аурулардың таралуының географиялық факторларын және географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін зерттеу.
Студенттер:
• географиялық ортаның халықтың денсаулығына әсерін дәлелдей алады;
• ауру түрлерінің таралу картасын жасайды;
• табиғи және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың адам денсаулығына әсерін бағалайды;
• экологиялық факторларды ескере отырып, медициналық-географиялық болжамдар жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты; атмосферадағы айналым процестерін, қазіргі климаттың өзгеруін зерделеу, Жердің климатына антропогендік әсерге байланысты проблемаларды түсіну.
Студенттер:
• су шаруашылығы және табиғатты қорғау объектілерін жобалауда метеорологиялық бақылау әдістерін қолданады;
• аймақтың антропогендік климаттық факторларын анықтау үшін эксперимент жүргізеді;
• метеорологиялық өлшеу материалдары мен метеорологиялық ақпараттың дұрыстығын және негізгі метеорологиялық сипаттамаларды есептеу әдістерін талдайды және бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өлкенің географиялық атауларын зерттеу, топонимикалық ақпаратты талдау.
Студенттер:
• белгіленген нысандардың ресми атауы мен жергілікті халықтың пайдалануы арасындағы айырмашылықтарды анықтайды;
• топонимикалық мәліметтерді жазудың әртүрлі әдістерін қолданады;
• жер атауларын Жергілікті пайдалану туралы ақпарат алу үшін далалық зерттеулер жүргізеді;
топонимикалық атау жататын жердің, объектінің немесе ауданның орналасуын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану
Студенттер мүмкін:
• педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну.
• педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну.
• адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз.
• білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: елдің өндірістік күштерін орналастыру және аймақтық экономиканың аумақтық ерекшеліктерін зерделеу.
Студенттер:
• өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуын, халқы мен шаруашылығын салыстырады;
• ел экономикасын дамыту проблемасын шешу үшін мысалдар келтіреді;
• ақпаратты талдау негізінде әлем экономикасының салалық және аумақтық құрылымының өзгеруі туралы гипотезаны және экономиканы дамыту проблемаларын шешудің мүмкін жолдарын негіздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы рекреациялық ресурстар және туризмнің дамуының перспективаларымен таныстыру.
Студенттер:
рекреациялық әрекеттерді аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен рекреациялық ресурстардың таралуына талдау жасау;
•адамзаттың әртүрлі рекреациялық іс-әрекетін жүзеге асырудың жағдайларын зерттеу;
•психофизиологиялық күштерді қайта қалпына келтіруге бағытталған адамдардың әртүрлі рекреациялық әрекеттерін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемнің жаратылысғылыми бейнесін түсіну, табиғат заңдылықтарын бағалау, талдау және оларды адамның практикалық ірекеті мақсатында пайдалану.
Студенттер:
• табиғаттың біртұтастығын сипаттау үшін кіріктірілген жаратылысы ғылыми білімді пайдаланады;
• тағиғат нысандарының кеңістікті уақыттық моделін даярлау үшін модель таңдауда шешім қабылдайды;
• негізгі жаратылысы ғылыми заңдылықтарды бағалау және талдайды, құбылыстар мен процестер арасындағы себеп салдарлы байланыстарды орнатады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: табиғатты пайдаланудың негіздерін зерттеу және әлемдік және отандық табиғатты пайдалану бойынша тәжірибелерді талдау.
Студенттер:
• табиғатты пайдаланудағы экономикалық тиімділікті анықтау үшін өндірістік іс-әрекетке экологиялық талдаулар жүргізу;
• деректерді пайдаланып, елдердегі жеке аудандардың табиғатты пайдаланудағы ерекшеліктері туралы жобалар жасау;
• қоршаған ортаға ластауынан болатын экономикалық залалдың мөлшерін анықтау үшін табиғат ресурстарын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ мұғалімдерді табиғаттың қауіпті құбылыстарымен және қауіпті табиғи және табиғи-техногендік құбылыстар мен тәуекелдерді дамыту тетіктерімен таныстыру болып табылады.
Студенттер:
• табиғи және табиғи-экологиялық қауіптер мен тәуекелдердің сипаттады;
• жағымсыз салдардың алдын алу үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын талдайды;
• қауіпті табиғи және әлеуметтік-техногендік құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық көріністеріне мысалдар келтіреді;
• жаһандық проблемаларды зерттеу экономика мен қоршаған ортаның тұрақты дамуын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әлемде болып жатқан демографиялық үдерістердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу.
Студенттер:
• дүниежүзі халқы санының динамикасын сипаттайтын демографиялық үдерістер мен құбылыстарды ажырата алады;
• жалпы және аймақтық демографиялық, миграциялық, этникалық үдерістердің ерекшеліктерін талдайды;
• жеке елдер халық санының өзгерістері туралы болжамдарды негіздей алады;
• халықпен байланысты үдерістерді талдауда кешенді географиялық тәсілдерді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өндіріс әдісіне және географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты аумақтық ұйымның, әлеуметтік инфрақұрылымның заңдылықтарын зерделеу.
Студенттер:
• әр түрлі елдер мен аймақтардағы экономиканы аумақтық ұйымдастырудың ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсіндіреді;
• географиялық ортаның ерекшеліктеріне байланысты өндірістің орналасуын анықтайды;
• аумақты пайдалану процестерін экономикалық-географиялық зерттейді,
• әр түрлі салалар мен қызмет түрлері арасындағы ресурстарды бөлу мен қайта бөлуді талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптерін, әдістері мен әдістерін зерттеу, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу.
Пәннің міндеттері: терминдер мен анықтамаларды қарастыру: мәні, формалары, капитал құрылымы, өндірісі. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
Педагогикалық практика
Зерттеуге бағытталған ойлауды қалыптастыру. Білім беруде инновациялық тәсілдер мен технологияларды әзірлеу және қолдану. Қоғамда болып жатқан өзгерістер контекстінде зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқыту дағдыларын дамыту.
Оқу практикасы
Оқу практикасының мақсаты географиялық және тарихи пәндер циклі бойынша жоғары оқу орнында алған білімдерін тереңдету және бекіту негізінде далалық кешенді археологиялық, тарихи-физикалық, экономикалық-географиялық зерттеулер дағдыларын дамыту болып табылады. Әр түрлі көздерден – археологиялық, тарихи, географиялық, статистикалық, картографиялық және т. б. зерттелетін объектілер туралы ақпаратты жинау және қорыту әдістерін өңдеу міндеттері болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты географиялық және тарихи пәндер циклі бойынша жоғары оқу орнында алған білімдерін тереңдету және бекіту негізінде далалық кешенді археологиялық, тарихи-физикалық, экономикалық-географиялық зерттеулер дағдыларын дамыту болып табылады. Әр түрлі көздерден – археологиялық, тарихи, географиялық, статистикалық, картографиялық және т. б. зерттелетін объектілер туралы ақпаратты жинау және қорыту әдістерін өңдеу міндеттері болып табылады.
Педагогикалық практика
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты-сынып жетекшісінің қызметін орындауда студенттердің педагогикалық іс-әрекет тәжірибесін игеру және түсіну. Психологиялық-педагогикалық практика-бұл таңдалған бағыт бойынша алдағы жұмыс туралы түсінік алуға және педагогикалық және психологиялық бағыттағы белгілі бір құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ оқу орнында психологиялық-педагогикалық іс-әрекетті құру негіздерімен танысуға бағытталған педагогикалық мамандықтар студенттерін практикалық даярлаудың құрамдас бөлігі.