білім бакалавры
«Тарих және қоғамтану» білім беру бағдарламасы (БББ) – білім беру ұйымдарында (мектептер, колледждер, жоғары оқу орындары) тарих және қоғамтану мұғалімі ретінде мамандық алғысы келетін білім алушыларды даярлауға арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы.
Тарих-қоғамтану (IP)
6B01610
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақстан тарихы
Дүниежүзілік тарих
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық технологияларды дамытудың қазіргі заманғы үрдістерінің теориясы мен тәжірибесін қарастырады.<br/> Мазмұны: компьютерлік технологиялар арқылы тарихи деректермен жұмыс істеудің технологиялық процесін меңгеру; тарихи зерттеудің аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуін оқып үйрену.<br/> Қалыптасатын дағдылар: электрондық тарихи деректерді талдау және зерттеу бағдарламаларын; ақпаратпен жұмыс істеу үшін арнайы компьютерлік технологияларды қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты зерделеу барысында болашақ оқытушылар академиялық жазу саласындағы ұғымдық аппарат туралы білімді қалыптастырады, ғылыми мәтіннің әртүрлі түрлерін (мақалалар, тезистер, эсселер, эсселер, дипломдық жұмыстар жазу; түрлі конкурстарға, конференцияларға қатысуға өтінімдер жазу) жасаудың практикалық дағдыларын дамытады, сондай-ақ олардың шығармалары туралы презентациялар дайындайды. Болашақ мұғалімдер логикалық, диалектикалық, аналитикалық, сыни ойлау дағдыларын, оқиғалар мен құбылыстарды талдау және салыстыру, заманауи ақпараттық білім беру технологияларын қолдана отырып жаңа білім алу қабілеттерін дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-мәдениеттер, тілдер, нәсілдік топтардың алуан түрлілігімен Жер тұрғындарының этникалық құрамының ғылыми көрінісі туралы нақты түсінік қалыптастыру. Этногенезге және этникалық тарихқа, әлемдегі қазіргі заманғы этномәдени және этноконфессиялық процестерді қоса алғанда, әлем халықтарының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетінің сипаттамасына елеулі орын берілген. Этнологиялық мектептер мен бағыттар. Халықтар: Австралия және Океания; Азия, Африка, Америка және Еуропа; Сібір, Кавказ, Орта Азия және Қазақстан.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарихи даму процесіндегі экономикалық, материалдық және рухани мәдениет пен қоғамдық ұйымдағы өзгерістерді көрсететін тас, қола және темір дәуірі адамдарының даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді.Археологиялық білім саласындағы фактілік материалдарды ұсынады, археологияны зерттеу өткен мен бүгіннің органикалық бірлігін, адамның пайда болуы туралы іргелі мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді, әлемдік өркениеттің бастапқы көздері туралы идеяны қалыптастырады. Адамның жануарлар дүниесінен бөлініп шығу мәселесі. Антропогенез. Археологиялық дәуірлер,археологиялық мәдениеттер туралы нақты білімдерін қалыптастырумен ұштастырылады. Сондықтан белгілі бір дәуірді сипаттайтын жалпы белгілерді анықтауға ерекше назар аударылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі<br/> Студенттер, мүмкін:<br/> * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау)<br/> * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану<br/> * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның жұмысымен және даму заңдылықтарымен таныс. Болашақ мұғалімдер өз білім алушыларының дамуын бақылай алады және сәйкесінше білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлай және жүзеге асыра алады. Болашақ мұғалімдер әртүрлі жағдайларда шығармашылықпен және барабар әрекет етеді және білім алушылардың оқуы мен әл-ауқатын қолдайды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану <br/> Студенттер мүмкін:<br/> * педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білу педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсіну.<br/> * * адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз.
8
Тәжірибені қорғау
Зерттеуге бағытталған ойлауды қалыптастыру. Білім беруде инновациялық тәсілдер мен технологияларды әзірлеу және қолдану. Қоғамда болып жатқан өзгерістер контекстінде зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқыту дағдыларын дамыту.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы туралы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудегі әдіснамалық тәсілдер туралы тұтас түсінік қалыптастырады, метакогнитивтік дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауда, тарихи дереккөздермен жұмыс жасауда қажетті сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тарихи дереккөздер жүйесінің дамуы туралы, тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеудегі әдіснамалық тәсілдер туралы тұтас түсінік қалыптастырады, метакогнитивтік дағдыларды дамытады. Болашақ мұғалімдер деректану категориялары мен тұжырымдамаларын талдауда, тарихи дереккөздермен жұмыс жасауда қажетті сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді, цифрлық дағдыларды, деректерді басқару дағдыларын дамытады.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жоба (бітіру жұмысы).<br/> Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды. Дипломдық зерттеу жазу кезінде педагогикалық практика нәтижелерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән біздің дәуірімізге дейінгі IV мыңжылдықтан б.з. д. V ғасырға дейінгі ежелгі өркениеттер тарихын, соның ішінде "Ежелгі Шығыс тарихы" мен "Ежелгі Греция мен Рим тарихын зерттейді."Студенттер ежелгі әлемнің жаһандық тарихтағы орны туралы білімдерін тереңдетеді, эллинизм, римдік Жерорта теңізі державасының құрылуы, Батыс Рим империясының құлауы және халықтардың ұлы қоныс аударуы сияқты дереккөздермен жұмыс істеу әдістерін және негізгі кезеңдерді үйренеді. Курс сонымен қатар Ніл, Евфрат және Тигр, Инд және Ганга, Хуанхэ сияқты ұлы өзен аңғарларындағы ежелгі өркениеттердің негізгі орталықтарын қамтиды. Курс ежелгі мәтіндерді талдау дағдыларын және ежелгі өркениеттер мәдениеті мен қоғамының дамуындағы маңызды белгілерді бөліп көрсету қабілетін дамытады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдерде әлемдік тарихтың бір бөлігі ретінде Қазақстан тарихы, халықтардың ұлы қоныс аудару дәуіріндегі ежелгі халықтың, тайпалардың рөлі және олардың әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы түсінік қалыптасады; қазақ жері өркениеттерді байланыстыратын өзіндік "көпір" ретінде қарастырылады. Болашақ мұғалімдер рефлексия дағдыларын қалыптастырады, әртүрлі құралдардың көмегімен танымдық белсенділікті қалай арттыру керектігі туралы түсінік алады, әртүрлі жағдайларда ежелгі адамның ойлау тәсілі мен іс-әрекетін модельдеу арқылы сыни ойлау қабілетін дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ежелгі өркениеттер тарихының ерекшеліктерін б.з. д. ІV ғасырдың ортасынан б. з. д. І мыңжылдықтың ортасына дейін түсіндіреді; адамзаттың ежелгі тарихына құндылық қатынасын дамытады, оларды өзара байланыста түсінеді және олардың мәдени айырмашылығымен бөліседі; дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі ақпаратты сыни тұрғыдан талдау қабілеті. Курс тарихи мәселелерді шешу және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеті арқылы шығармашылық ойлауды дамытады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер Батыс тарихын жаңа заманда зерттейді; Батыс тарихына құндылық қатынасын қалыптастырады; Батыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды түсінеді, "өнеркәсіптік революция" ұғымын біледі және оның маңыздылығын бағалайды. Курс сонымен қатар батыс демократиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады (Ұлы француз революциясы, Англиядағы демократиялық қозғалыстар). Болашақ мұғалімдер оқу процесінде алған білімдерін кәсіби қызметте қолданады; әлемдік тарихтағы Батыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Студент әртүрлі мәдени жағдайларда жұмыс істеу қабілетін, ынтымақтастық дағдыларын, қойылған міндеттерді шешу қабілетін, топтағы шығармашылық өзара іс-қимылды дамытады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазіргі кездегі шығыс тарихына құндылық қатынасты қалыптастырады; әлемдік тарихтағы Шығыс өркениеттерінің орнын анықтайды. Болашақ мұғалімдер Шығыс елдерінің дамуындағы айырмашылықтарды, олардың мәдениеті мен дүниетанымын түсінеді, яғни.мәдениетаралық коммуникация саласындағы идеялар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлау, Тарихи мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын дамытады; ақпараттың бастапқы және қайталама көздерін талдау қабілеті арқылы ақпараттық құзыреттілікті жетілдіреді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: <br/> 1. Жасанды интеллектке кіріспе<br/> 2. Машиналық оқыту және мұғаліммен оқыту / мұғалімсіз<br/> 3. Нейрондық желілер және терең оқыту<br/> 4. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру<br/> 5. Компьютерлік көру және үлгіні тану<br/> 6. Робототехника және автономды жүйелер<br/> 7. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну<br/> 2. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру қабілеті<br/> 3. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары<br/> 4. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып деректерді талдай және өңдей білу<br/> 5. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: өзін және кәсіби қызметін үнемі дамытудың өзектілігі мен мүмкіндігін сақтау үшін болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білім алады және білім беру мен педагогикалық кәсіпті дамытуға, оқытудың инновациялық тәсілдеріне және Оқытушы студенттер мен көшбасшыларға қатысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамушы ойлауды қабылдайды және қоғамдағы және білім беру ортасындағы үздіксіз өзгерістер контекстінде инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын әзірлеуге, енгізуге және қолдануға қабілетті.<br/> Құзыреттіліктер: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқытудың өзіндік дағдыларын дамыту; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдану; ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; өзінің зерттеу қызметін құжаттау және коммуникацияның әртүрлі формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсыну
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің әлеуметтік тарих және жаңа империялық тарих теориялары негізінде жаңа заманның Қазақстан тарихын (XVIII - XX ғасырдың басы) зерделеу арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруды көздейді. Курс қазақ қоғамының XVIII – ХХ ғасырлардың басындағы трансформациясының неғұрлым терең мағынасы мен маңызын айқындау қабілетін дамытады.. Болашақ мұғалімдер қазақ қоғамының өзгеруіне әсер еткен тарихи процестерді талдау дағдыларын жетілдіреді; өз мәдениеті мен басқа халықтардың мәдениеті құндылықтары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді; зерттеу жұмысын жазу кезінде қажетті фольклорды қоса алғанда, әртүрлі дереккөздерді түсіндіреді және пайдаланады; мәдени аспектілердің елдің тарихи дамуына әсерін анықтайды және когнитивті және метакогнитивті дағдыларды дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс фактілерді олардың интерпретациясынан ажырата білуді қалыптастырады, студентке құжат авторы зерттеу әдістерінің қаншалықты дұрыс таңдалғанын анықтауға, мәтіндердің жазылу себептерін талдауға және бөліп көрсетуге көмектеседі. Тарихнама тарихи жадыны қалыптастыру көзі ретінде зерттеледі. Болашақ мұғалімдер шығармашылық ойлауды, стиль, мәтін жазу сипаты негізінде әртүрлі мәтіндерді салыстыру, құжаттың жасалу уақыты мен авторын анықтау қабілетін жетілдіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The course provides knowledge about the historical beginnings and continuity of the Kazakh statehood, the contradictions and consequences of Soviet reforms in Kazakhstan, the acquisition and stages of the formation of the independent state of Kazakhstan, the Kazakh model of economic development, the policy of forming a new historical consciousness and worldview. The course forms the skills of critical assessment of the historical past, explains the ways of solving modern social problems
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты зерттеу болашақ мұғалімдерге ХХ - ХХІ ғасырдың басындағы әлемнің өзгеруінің негізгі тенденцияларын түсінуге мүмкіндік береді.; мәдени-тарихи қауымдастықтардың бірегейлігі, жаһандану процестерінің пайда болуы мен дамуы, қазіргі батыс өркениетінің дамуы контекстіндегі нақты тарихи мәдениеттің бірегейлігі туралы идеяларды қалыптастыру. Болашақ мұғалімдер өзгерістермен күресу, бүкіл адамзаттың тәжірибесінен үйрену, басқа адамның тәжірибесіне жауап беру қабілетін дамытады. Жаһандық хабардарлық дағдылары жетілдірілуде.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты-тарихшы студентті пәнаралық тәсіл ("Археология", "Этнология", "деректану", "Мұрағат дело", "музейтану", "академиялық жазу" және т.б.) негізінде жобалау-зерттеу қызметіне теориялық және практикалық дайындау. Курсты зерттеу барысында ғылыми тұжырымдамалар мен процестерді түсіну қалыптасады, зерттеу дағдылары дамиды. Курстың нәтижесі-мұрағат және мұражай тәжірибесі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер діннің теологиялық анықтамасы, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, діннің пайда болуының, дамуы мен таралуының табиғи сипаты, оның әлемдік мәдениетке қосылуы туралы түсініктерін жетілдіреді; "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" ҚР Заңын, Қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормалар туралы зерттейді, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс құқықтық мәдениетті, қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өздерінің және әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсініп, бағалай алады, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікке ие болады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер діннің теологиялық анықтамасы, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, діннің пайда болуының, дамуы мен таралуының табиғи сипаты, оның әлемдік мәдениетке қосылуы туралы түсініктерін жетілдіреді; "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" ҚР Заңын, Қазіргі Қазақстандағы конфессиялық қызметті реттейтін нормалар туралы зерттейді, әлемнің алуан түрлілігін түсінеді. Курс құқықтық мәдениетті, қазіргі құқықтық және діни жағдайды қабылдауда икемді ойлауды қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер өздерінің және әлемнің басқа мәдениеттерінің әдет-ғұрыптары мен сенімдері арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсініп, бағалай алады, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікке ие болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-қазіргі қоғамдағы қоғамдық-саяси және құқықтық жүйенің жұмыс істеу негіздері, Экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білімді игеру. Курс студенттерде қажетті нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер қазіргі әлемнің әлеуметтік процестерін зерттеу үшін мақсат қоя алады, міндеттер мен жұмыс процестерін дамыта алады. Студент пәнаралық әдістерді (тарих, антропология, мәдениеттану, экономика, география, Саясаттану, Психология және әлеуметтану) қолдана отырып, қоғамдағы адамның іс-әрекетін зерттеу үшін шығармашылық ойлауды, зерттеу дағдыларын дамытады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-қазіргі қоғамдағы қоғамдық-саяси және құқықтық жүйенің жұмыс істеу негіздері, Экономика мен рухани мәдениеттің даму тенденциялары туралы білімді игеру. Курс студенттерде қажетті нәтижелерге қол жеткізу үшін қажетті шығармашылық ойлау түрін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер қазіргі әлемнің әлеуметтік процестерін зерттеу үшін мақсат қоя алады, міндеттер мен жұмыс процестерін дамыта алады. Студент пәнаралық әдістерді (тарих, антропология, мәдениеттану, экономика, география, Саясаттану, Психология және әлеуметтану) қолдана отырып, қоғамдағы адамның іс-әрекетін зерттеу үшін шығармашылық ойлауды, зерттеу дағдыларын дамытады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әртүрлі қосалқы немесе арнайы тарихи пәндерді – Тарихи хронологияны, топонимиканы, геральдиканы, нумизматиканы, фалеристиканы, ономастиканы және басқаларды зерттеуді, олардың пайда болуы мен даму тарихымен таныстыруды қамтиды. Болашақ мұғалімдер жаңа дағдылар мен дағдыларды (хронологиялық және генеалогиялық кестелерді құрастыру, монеталарды жіктеу және т.б.), көптеген жаңа ақпаратпен күресу қабілеттерін игереді, зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдануды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әртүрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттік органдар мен құқықтық институттар туралы, олардың барлық ерекшеліктері, саяси және құқықтық категориялары, кейінгі өмірге қажетті құқықтық білімдері туралы базалық білімді қалыптастыруды көздейді. Болашақ мұғалімдер мемлекет пен құқықтың түрлері мен формаларының пайда болуын, дамуын, өзгеру процестерін зерттейді, құқықтық мәдениеттің жоғары деңгейін, заң ғылымының қазіргі жетістіктері негізінде құқықты құрметтеуді қалыптастырады. Курс қазіргі жағдайда шарлау, қақтығыстардың алдын алу дағдыларын қалыптастырады.
2
Тәжірибені қорғау
Студенттерді әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарының педагог-психологтарының қызметімен және педагогикалық және психологиялық технологиялармен таныстыру. Білім беру ортасындағы тұлғалық қатынастар мен психологиялық климатты зерттеу. Көрнекті педагог-психологтардың жұмыс тәжірибесін зерделеу және қорытындылау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалануға ие.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер Шығыс және батыс елдерінің даму кезеңдерін, проблемалары мен даму ерекшеліктерін зерттейді, негізгі тарихи оқиғаларды, соның ішінде жаңа әлемнің ашылуы мен Ұлы географиялық жаңалықтарды бағалайды; ортағасырлық Шығыс пен Батыстың әлемдік өркениеттер тарихындағы орны, сондай-ақ әлемдік діндердің даму тарихы. Курстың негізінде жатқан пәнаралық тәсілдің арқасында болашақ мұғалімдер инновациялық және бейімделгіш ойлауды қалыптастырады, яғни. жауаптарды механикалық нәрседен тыс ойлау, шешу және ұсыну қабілеті әртүрлі пәндердің тұжырымдамалық мазмұнын түсіну қабілетін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер түркітілдес әлемнің қалыптасуын және оның Қазақстан аумағындағы этно – әлеуметтік-саяси процестерге әсерін, Ұлы Жібек жолы бойындағы ортағасырлық қалалардың рөлін, Қазақ хандығының қалыптасуын және оның иран-түрік-қытай-славян әлемімен қарым-қатынасын, Моңғол империясы құқығының ықпалын зерттейді қазақтарға. Болашақ мұғалімдер тарихи дереккөздерді талдауға, себеп-салдарлық байланыстар орнатуға, зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті. Курс икемділік пен бейімділікті, жаңа оқу дағдыларын игеру қабілетін дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
2
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
6
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін енгізу. Оқу сабақтарын өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау. SOP және SOCH жазуды үйреніңіз. Электронды күнделікпен танысу. Педагогикалық әдістерді мектеп мұғалімінің көмегімен зерттеу және қолдану. Мектептің оқу қызметімен таныстыру. Сыныптан және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті арттыру. Студенттер дидактика, оқыту технологиясы, оқытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие және педагогикалық көмек көрсете алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын қолдана отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие. Студенттер:<br/> * өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінеді;<br/> * өзінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларын танып түсінеді;<br/> * оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлап және болжай алады;<br/> * оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде білім беру бағдарламасын қолдана алады;<br/> * жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін іс жүзінде қолданып, оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту әдiстемесiнiң теориялық-әдістемелік негіздері. Қазіргі кезеңдегі мектептегі тәрбиенiң ролі. Тарих пәнінің мемлекеттік стандарты. Тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері. Тарихтан оқу кешендері. Оқыту әдiстерiн жіктеу. Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. Сабақтардың типтері және оларды жіктеу. Оқытудың модульдік технологиялары. Оқытудың жаңа технологиялары және білімді бақылау. Қазақстанның Ұлттық мектебi, құзыреттік бiлiм беру. ҚР бiлiмді дамыту стратегиясы және мектептердiң 12-жылдық оқытуға өтуі. Мектеп бағдарламалары. Жаңартылған оқу бағдарламалары және мектеп тарих оқулықтары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту әдiстемесiнiң теориялық-әдістемелік негіздері. Қазіргі кезеңдегі мектептегі тәрбиенiң ролі. Тарих пәнінің мемлекеттік стандарты. Тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері. Тарихтан оқу кешендері. Оқыту әдiстерiн жіктеу. Тарихты оқытудағы көрнекіліктер. Сабақтардың типтері және оларды жіктеу. Оқытудың модульдік технологиялары. Оқытудың жаңа технологиялары және білімді бақылау. Қазақстанның Ұлттық мектебi, құзыреттік бiлiм беру. ҚР бiлiмді дамыту стратегиясы және мектептердiң 12-жылдық оқытуға өтуі. Мектеп бағдарламалары. Жаңартылған оқу бағдарламалары және мектеп тарих оқулықтары.
2
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер үлкен өзгерістер дәуіріндегі әлем туралы, отарлық жүйенің күйреуі, даму ерекшеліктері, адамзаттың мәдени жетістіктеріндегі Шығыс өркениеттерінің орны мен рөлі туралы білімдерін жетілдіреді, саяси, мәдени тарих туралы білімдерін практикада қолдана алады, ауызша тарих әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер зерттелетін кезеңнің Шығыс елдерінің дамуындағы экономикалық проблемаларды анықтау арқылы экономикалық сауаттылықты дамытады; белгілі бір елдің экономикасы мен мемлекеттік саясатындағы өзгерістердің салдарын зерттей отырып, шығындарды бағалай алады; шағын топтарда жобалық жұмысты орындау кезінде өзара іс-қимыл жасай отырып, зерттеу және коммуникациялық дағдыларды дамытады; қазіргі заманның маңызды мәселелерін түсіну, бағалау дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, жалпы биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары. Мазмұны: БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы Тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы заманауи идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Құзыреттері: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән этнографиялық дереккөздер мен зерттеу әдістерін, этнологиялық ғылымның қалыптасу тарихын, этнологиялық мектептерді, этникалық әлем халықтарын жіктеу принциптерін, этногенез мен этникалық тарихтың теориялық аспектілерін, мәдениет пен этникалық психология негіздерін, этносаралық коммуникация тұжырымдамаларын, этникалық қақтығыстарды және олардың қоныстануы мен алдын алу жолдарын қамтиды. Этнологияның теориялық және қолданбалы аспектілерімен байланысты терминологияны біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-мәдениеттер, тілдер, нәсілдік топтардың алуан түрлілігімен Жер тұрғындарының этникалық құрамының ғылыми көрінісі туралы нақты түсінік қалыптастыру. Этногенезге және этникалық тарихқа, әлемдегі қазіргі заманғы этномәдени және этноконфессиялық процестерді қоса алғанда, әлем халықтарының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетінің сипаттамасына елеулі орын берілген. Этнологиялық мектептер мен бағыттар. Халықтар: Австралия және Океания; Азия, Африка, Америка және Еуропа; Сібір, Кавказ, Орта Азия және Қазақстан.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-адамзаттың тарихи өткенін кешенді зерттеу. Қаралатын тақырыптар: Археология ғылым ретінде. Археологиялық зерттеу түрлері. Археологияның даму тарихы. Тас ғасыры. Палеолит. Мезолит. Неолит. Энеолит. Қола ғасыры. Темір ғасыры. Скиф-сібір әлемі. Кавказ Археологиясы. Дамыту археологиялық ғылым. Қазақстанның ортағасырлық қалалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ауызша тарих теориясын тарихтағы ғылыми бағыт ретінде, сондай-ақ тарихты ұрпақтан-ұрпаққа берудің қазақ ауызша-тарихи дәстүрі ретінде, сондай-ақ медиатехнология арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір адам мен қоғамның тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бейнелеу тарихы контекстінде тарихи шындықты қайта қарау туралы білімді қалыптастырады, мұнда "сурет" ұғымы визуализацияға негізделеді және сенсорлық тәжірибеге сүйенеді. Курс визуалды сауаттылықты, визуалды ойлауды, технологиялық сауаттылықты, визуалды мәдениетті, бейнені қайта құру және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Болашақ мұғалімдер визуалды ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фотосурет), сондай-ақ визуалды құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологияларын зерттейді. Болашақ мұғалімдер танымның сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, көрнекі көздерді (киноқұжаттар, теле-, бейнежазбалар, фотоқұжаттар), бейнелеу көздерін, ақпаратты өңдеу дағдыларын, зерттеу мақсаттарына жету үшін цифрлық және медиатехнологияларды тиімді пайдалану қабілетін жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әлемдегі, оның ішінде Қазақстандағы діни институттардың негізгі кезеңдерін, даму беталыстарын және өзекті мәселелерін; дін әлеуметтануының негізгі ұғымдары, санаттары мен тұжырымдамаларын зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты кеңес адамының күнделікті өмірінің саласын, мінез-құлық нормаларына әсер ететін факторларды, күнделікті өмірдегі жеке тұлғаның әлеуметтік-саяси қалауларын зерттеу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыруға; аудио, графиканы қоса алғанда, әртүрлі медиа құжаттарды талдау, түпнұсқа көздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электрондық тасымалдаушылармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа-өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интеллектуалдық тарихты зерттеудің жаңа ұстанымдары және методологиясымен таныстыру.
Интеллектуалдық тарихтың ғылым саласы ретінде дамуы. ХІХ ғ. қазақ ағартушылығының ерекшелігі. Алаштық зиялылардың ағартушылық мәселелеріне принципті көзқарастары. Кеңестік буын интеллектуалдарының білім, ғылым мәселелері бойынша көзқарастары. ХХ ғ. интеллектуалдық жетістіктер.
Қалыптасатын дағдылар: бірегейліктің қалыптасу контекстіндегі интеллектуалдық тарихты зерттеудің қазіргі заманғы ұстанымдары мен теориялар меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер қазіргі замандағы интеграция және дезинтеграция үдерістері туралы білімдері мен түсініктерін кеңейтеді, осы процестердің себептерін зерттейді және жаһандық және аймақтық деңгейде салдарын бағалайды; саяси, экономикалық, мәдени ынтымақтастықты дамытудағы халықаралық ұйымдардың маңызын; қазіргі халықаралық қатынастардың субъектісі ретіндегі Қазақстан Республикасының рөлі мен орнын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер теледидар, баспа өнімі, фотосурет, радио, кино, интернет және сандық медиа сияқты әртүрлі ақпарат құралдарында бейнеленген тарихпен адамның байланысын зерттейді; есте сақтауды зерттеудің негізгі анықтамалары мен тұжырымдамаларын қарастырады; бұқаралық ақпарат құралдарының қалай өзара әрекеттесетінін, тұлға мен қоғамның жадысын қалай қалыптастырып, кеңейтетінін анықтайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер түркі өркениетін көшпелі және отырықшы шаруашылық жүргізу тәсілдерінің өзара әрекеттесуі ретінде зерттейді, соның нәтижесінде түркілердің Еуразиядағы ерекше интеграциялық рөлі болды, бұл өркениеттің сәл басқа түрінің дамуына ықпал етті. Курс шеңберінде студенттерде түркі халықтары мен мемлекеттерінің дүниежүзілік-тарихи үдерістегі орны мен рөлі туралы тұтас көзқарас қалыптасады; болашақ маманның интеллектуалдық дамуы мен әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін түркі халықтары жинақтаған тарихи тәжірибені меңгеру негізінде тарихи ойлау мен әлеуметтік жадыны қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сенімнің трансформация үдерісі, діни идеялардың дамуына әлеуметтік-мәдени ортаның әсері, дін институтының трансформациясы туралы түсінік қалыптастырады; секуляризацияның әлеуметтік теориясын зерттейді; сыни ойлау дағдыларын және оларды діни және зайырлы дереккөздермен аналитикалық жұмыста пайдалану қабілетін жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстандағы қазіргі демография ғылымының өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастырады.Болашақ мұғалімдер қазақстандық өткен демографиялық құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің туған өлкесінің тарихи және мәдени ескерткіштерін, материалдарын іздестіру және жобалау әдістемесін, өлкетану жұмыстарын жоспарлау және жүргізу әдістерін, экскурсиялық-далалық жұмыстарды ұйымдастыруды біледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерді хронологиялық ойлау, тарихи ойлау негіздерімен таныстырады, тарихи талдау және өткенді Тарихи түсіну құралы ретінде түсіндіру дағдыларын жетілдіреді. Болашақ мұғалімдер тарихи сананың ұжымдық және жеке деңгейде жұмыс істеуінің әртүрлі аспектілерін ажыратады, тарихи сана туралы түсініктерін кеңейтеді, тарих пәні мен пәндік педагогиканы терең түсініп, тарих мұғалімі талап ететін когнитивті және гносеологиялық дағдыларды дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы модульдің пәндері білім алушыларда теориялық білімді, экономика негіздері және оны дамыту заңдылықтары бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға, экономикалық ойлауды қалыптастыруға, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейтуге, өз ісін құруға және білім алушылардың қаржылық сауаттылығын арттыруға; құқық негіздеріне, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыруға; экология негіздеріне, қоршаған орта қауіпсіздігіне, экологиялық мәдениет және өмір қауіпсіздігі.
Тәжірибені қорғау
Информатика мұғалімінің педагогикалық қызметінің негізгі міндеттерін меңгеру, педагогикалық құзыреттіліктерді дамыту, мұғалім тұлғасының кәсіби қасиеттерін қалыптастыру, педагогиканы, психологияны, информатиканы және информатиканы оқыту әдістемесін оқу барысында алған теориялық білімдерінбекіту және тереңдету, орта мектеп оқушыларына физика мен информатиканы оқытудың дағыдысын алу, мектептегі оқу-тәрбие үдерісімен таныстыру.
Тәжірибені қорғау
Археологиялық ескерткіштерді іздеу. Ескерткіштің хроникасын анықтау. Қазбалар. Қазба жұмыстарын жүргізуге арналған материалдар мен жабдықтар. Қазба жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Табылған ескерткіштерді сақтау. Қазба жұмыстарын жүргізу, табылған ескерткіштерді сақтау және тіркеу құжаттары. Материалдарды талдау