білім бакалавры
Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, инклюзивті білім беру дағдылары бар, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті тарих және археология бойынша педагогті даярлау.
Цифрлық тарих және археология
6B01609
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Х1V ғасырдың аяғынан ХІХ ғасырға дейінгі осы аймақтардағы елдердің тарихын зерттеу; сонымен қатар Азия мен Африканың өткені, бүгіні және болашағы, олардың мәдениеті, тарихы және әлеуметтік-саяси процестері туралы терең түсінік қалыптастыру.<br/> Мазмұны: 1919 жылдан біздің күнімізге дейінгі кезеңдегі Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени өміріндегі ұлт-азаттық қозғалыстар, жаңғырту процестері және дәстүрлі және заманауи синтезі, рөлін түбегейлі өзгерту. Дүниежүзілік жүйедегі Азия және Африка елдері.<br/> Қалыптасатын дағдылары: жаңа және жақын тарихтың маңызды оқиғаларының себеп-салдарлық байланысын орнату; Шығыс елдерінің жаңа және жақын тарихындағы оқиғалардың негізгі тарихи концепциялары мен бағалауларын шарлау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. <br/> Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі тарихи кезеңдердегі адамдардың қалдырған материалдық іздері арқылы адамзат өркениетінің өткенін зерттеу.<br/> Мазмұны: өткен заманда қалдырған жәдігерлерді пайдалана отырып, адамзат тарихын алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейін қайта құру.<br/> Қалыптастыратын дағдылары: жәдігерлерді сипаттайды, алынған ақпаратты талдап, жүйелейді және бағалайды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
7
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану <br/> Студенттер мүмкін:<br/> * педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білу педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсіну.<br/> * * адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз.
7
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану <br/> Студенттер мүмкін:<br/> * педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білу педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсіну.<br/> * * адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз.
8
Тәжірибені қорғау
Зерттеуге бағытталған ойлауды қалыптастыру. Білім беруде инновациялық тәсілдер мен технологияларды әзірлеу және қолдану. Қоғамда болып жатқан өзгерістер контекстінде зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы оқыту дағдыларын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, тұлғаның жұмыс істеуін және оның жеке қасиеттерін игеру. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, студенттердің қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа түрлері арқылы байланыса, өзара әрекеттесе және ынтымақтаса алады және олардың оқытушылық қызметін дамытуға ықпал ететін жаңа қатынастар жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: психология бойынша теориялық білім. Адамның дамуын білу. Білім беру ортасын жобалау дағдылары. Қарым-қатынас және өзара әрекеттесу дағдылары. Байланыс және өзара әрекеттесу әдістері. Топтық динамиканы білу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Білім берудегі цифрлық технологиялар" пәні білім беру саласындағы цифрлық технологиялардың рөлін, мүмкіндіктері мен қолданылуын зерделеуге және түсінуге бағытталған заманауи білім беру бағдарламаларының негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Технология барған сайын маңызды рөл атқаратын қазіргі ақпараттық қоғамда бұл пән болашақ білім беру мұғалімдері мен мамандарын цифрлық құралдар мен ресурстарды оқу процесіне біріктіруге дайындауға арналған. Курс барысында болашақ мұғалімдер білім беру процесінде ақпараттық технологиялардың қолданылуын бағалайды және мұғалім ретінде өздерінің цифрлық құзыреттіліктерін қалыптастырады. Студенттер: кәсіби міндеттерді шешу үшін ресурстық-ақпараттық базаларды қалыптастыра алады; өз зерттеулерінің нәтижелерін талдай алады және оларды нақты білім беру және зерттеу міндеттерін шешуде қолдана алады; білім беру процесін ұйымдастыруда және іске асыруда цифрлық ресурстарды қолдана алады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ежелгі дүниенің, соның ішінде Антикалық және Шығыстың әртүрлі өркениеттерінің тарихын зерттеу, сонымен қатар сол дәуірлерде орын алған саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени процестерге талдау жасау.<br/> Мазмұны: пән екі блокқа құрылған: олардың біріншісі ежелгі Шығыс өркениеттеріне, екіншісі – ежелгі әлемге Ежелгі Греция мен Ежелгі Рим өркениеттеріне арналған.<br/> Қалыптастыратын дағдылары: Шығыс және Ежелгі мемлекеттердің қоғамы мен мемлекетінің, мәдениетінің, дінінің эволюциясының ерекшеліктерін біледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көне дәуірде қазіргі Қазақстан территориясын мекендеген халықтардың тарихы мен мәдениетін зерттеу. Бұл пән қазақ мәдениетінің шығу тегін, оның дамуы мен басқа мәдениеттермен өзара байланысын түсінуге көмектеседі.<br/> Мазмұны: осы пәнді зерттеу шеңберінде осы аумақты мекендеген ежелгі халықтардың тарихы мен мәдениетінің әртүрлі аспектілері қарастырылады: олардың тұрмыс-тіршілігі, қоғамдық ұйымы, діні, өнері, ғылымы мен техникасы.<br/> Қалыптасқан дағдылары: Қазақстанның көне тарихының күрделі мәселелерінің шығу тегі мен даму барысын талдап, тарихи даму заңдылықтары мен принциптерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Америка мен Еуропа елдеріндегі екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейінгі кезеңнің қазіргі уақытқа дейінгі тарихын зерттеу;<br/> Мазмұны: Батыс елдерінің модернизациясы және индустриялық қоғамның қалыптасуы; индустрияландыру кезеңі; постиндустриалды кезең.<br/> Қалыптасатын дағдылары: жаңа және жақын тарихтың маңызды оқиғаларының себеп-салдарлық байланысын орнату; Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жақын тарихындағы оқиғалардың негізгі тарихи концепциялары мен бағалауларын шарлау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: <br/> 1. Жасанды интеллектке кіріспе<br/> 2. Машиналық оқыту және мұғаліммен оқыту / мұғалімсіз<br/> 3. Нейрондық желілер және терең оқыту<br/> 4. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру<br/> 5. Компьютерлік көру және үлгіні тану<br/> 6. Робототехника және автономды жүйелер<br/> 7. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну<br/> 2. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру қабілеті<br/> 3. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары<br/> 4. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып деректерді талдай және өңдей білу<br/> 5. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың мақсаты кәсіби даму және өзара іс-қимыл саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: жақсарту бағыттарын табу үшін өзінің кәсіби қызметі мен жұмыс ортасын бағалайды; өзінің кәсіби қызметіне зерттеуге негізделген тәсілді қолданады және тәуелсіз зерттеу жұмысын жүргізеді; зерттеу рәсімінің әдеп аспектілерін ескереді және қолданады; ақпаратты жинау және талдау кезінде сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытады; өзінің жеке зерттеу қызметін құжаттайды және қарым-қатынастың әртүрлі нысанын қолдана отырып, нәтижелерін ұсынады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХVII ғасырдың басынан XX ғасырдың басына дейінгі кезеңдегі Қазақстан тарихын зерттеу.<br/> Мазмұны: Қазақстанның Ресейге қосылуы, XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық дамуы, Қазақстанның Ресейге қосылуы кезеңіндегі халық-азаттық күрес, XIX ғасырдың II-жартысындағы Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық қатынастар, XVIII-XX ғасыр басындағы Қазақстанның мәдениеті<br/> Қалыптасатын дағдылары: Қазақстанның жаңа тарихындағы тарихи құбылыстар мен оқиғаларды талдап, бағалау; тарихи дереккөздердің негізгі түрлерімен жұмыс істейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырлар кезеңіндегі, дәлірек айтсақ, біздің заманымыздың бірінші мыңжылдығы соңындағы Қазақстан тарихын зерттеу. 15 ғасырдың соңына дейін.<br/> Мазмұны: осы кезеңдегі Қазақстан аумағындағы негізгі оқиғалар қарастырылады: әртүрлі халықтардың қоныс аударуы мен шапқыншылығы, көшпелі қоғамдардың құрылуы, мемлекеттік құрылымдардың құрылуы, басқа мәдениеттермен және мемлекеттермен, дінмен, өнермен және ғылыммен өзара әрекеттесу.<br/> Қалыптасатын дағдылары: Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы тарихи құбылыстарды талдау және бағалау; тарихи дереккөздердің негізгі түрлерімен жұмыс істейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді Қазақстан тарихы контекстінде тарихи дереккөздердің негізгі түрлерімен және оларды талдау әдістерімен таныстыру; тарихи дереккөздер мен Қазақстан тарихы бойынша әдебиеттерді зерттеу.<br/> Мазмұны: жазба деректер, этнографиялық дереккөздер, Қазақстан тарихының тарихнамасы мен кезеңдері.<br/> Қалыптасатын дағдылары: студенттер әртүрлі дереккөздермен жұмыс істеуге және олардың мазмұнын талдауға, нақты белгілерді анықтауға, олардың жасалу және пайдалану контекстін есепке алуға, сонымен қатар әртүрлі тарихи дереккөздерді, соның ішінде мұрағаттық құжаттарды, кітаптарды, журналдар мен мақалаларды, сондай-ақ оқуды үйренеді. тарихи зерттеудің әртүрлі әдістері ретінде.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Рим империясының құлауынан 15 ғасырдың аяғына дейінгі кезеңдегі Батыс Еуропаның тарихын зерттеу.<br/> Мазмұны: Батыс Еуропаның негізгі даму кезеңдерін оқып-үйрену, сол дәуірлерде болған саяси-әлеуметтік, экономикалық және мәдени процестерді талдау; негізгі тарихи оқиғалармен, тұлғалармен және олардың Батыс Еуропаның дамуына қосқан үлесімен танысу; олар да осы кезеңді зерттеуде қолданылған тарихи зерттеулердің қайнар көздері мен әдістерін зерттейді.<br/> Қалыптасатын дағдылар: тарихи процестің қозғаушы күштері мен заңдылықтарын түсіне білу; ұлтшыл мемлекеттердің құрылуы және діннің қоғамдық қатынастарға әсері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру, әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгеру.Құзіреттілігі: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну.
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
6
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін енгізу. Оқу сабақтарын өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау. SOP және SOCH жазуды үйреніңіз. Электронды күнделікпен танысу. Педагогикалық әдістерді мектеп мұғалімінің көмегімен зерттеу және қолдану. Мектептің оқу қызметімен таныстыру. Сыныптан және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру дағдылары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға бағытталған ойлауды қалыптастыру, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер жағдайында инновациялық тәсілдер мен оқыту технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдана білу.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өзіндік оқыту дағдыларын дамыту<br/> • бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни тұрғыдан ойлауды қолдану<br/> • зерттеулерге қатысу және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту<br/> • өзіңіздің зерттеу іс-әрекетіңізді құжаттаңыз және әртүрлі коммуникация нысандарын пайдалана отырып нәтижелерді ұсыныңыз
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және өз бетінше ізденістерге сүйене отырып, оқушылардың жан-жақтылығын және оқыту технологияларын қолдануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • оқытуды жоспарлау және өткізу кезінде өзінің педагогикалық және пәндік саласындағы құзыреттілік, іскерлік және тұрақты даму талаптарын түсіну • оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау;<br/> • жеке оқыту және бағыт-бағдар беру принциптерін тәжірибеде қолдану, өз оқушыларының қажеттіліктерін ескеру, олардың тұлғалық және өзін-өзі бағалауын дамытуға қолдау көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерін арттыру. Студенттердің білім берудің әдістемелік жүйесіне тұтас көзқарасы бар, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады, жоспарлауды, бағыт-бағдар беруді, оқыту мен бағалауды жүзеге асырады, оқытудың білімдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын шарттарға сәйкес пайдалана алады. белгілі бір мектептің және оқушылардың мүмкіндіктері.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • оқытуға қолайлы педагогикалық үлгілерді таңдау<br/> • технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқу әдістерін шығармашылық және жан-жақты қолдану<br/> • оқыту барысында сәйкес оқу ортасын пайдаланыңыз<br/> • авторлық құқық пен деректерді қорғаудың нормалары мен принциптерін білу және қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерін арттыру. Студенттердің білім берудің әдістемелік жүйесіне тұтас көзқарасы бар, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады, жоспарлауды, бағыт-бағдар беруді, оқыту мен бағалауды жүзеге асырады, оқытудың білімдерін, формаларын, әдістері мен технологияларын шарттарға сәйкес пайдалана алады. белгілі бір мектептің және оқушылардың мүмкіндіктері.<br/> Оқушылар орындай алады:<br/> • оқытуға қолайлы педагогикалық үлгілерді таңдау<br/> • технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқу әдістерін шығармашылық және жан-жақты қолдану<br/> • оқыту барысында сәйкес оқу ортасын пайдаланыңыз<br/> • авторлық құқық пен деректерді қорғаудың нормалары мен принциптерін білу және қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың түркі дүниесінің ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру, сонымен қатар мәдени-жазба мұраларды талдап, түсіндіре білуге дағдыландыру.<br/> Мазмұны: түркі тілдес халықтардың тілдері, әдебиеті, тарихы, фольклоры, діні мен этнографиясы.<br/> Қалыптасатын дағдылары: түркі тілдес халықтардың дамуындағы жалпы проблемалар мен тенденцияларды талдау және бағалау, қоғам мен мемлекет, мәдениет эволюциясының ерекшеліктеріне бағдарлау.
2
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени мұраны сақтау және насихаттау бойынша білімдерін қалыптастыру.
Мазмұны: Сандық гуманитарлық ғылымдардағы бағыт ретінде тарихи-мәдени мұраны үш өлшемді модельдеу; Ғылыми виртуалды реконструкциялардың классификациясы мен типологиясы; 3D виртуалды реконструкциялар мен жобалардың тұсаукесері.
Қалыптасатын дағдылары: үш өлшемді модельдеу және виртуалды реконструкциялау негізінде мәдени мұра объектілерінің виртуалды мұражайларын, мұрағаттарын және цифрлық көшірмелерін құру дағдыларын, сондай-ақ ғылыми-тарихи зерттеу дағдыларын қалыптастыру;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихты зерттеудің іргелі әдістеріне цифрлық әдістердің әсерін көрсету.
Мазмұны: Тарихи зерттеулердің негізгі әдістері, технологиялары және құралдары;
Қалыптасатын дағдылар: тарихи зерттеулерде цифрлық құралдарды ғылыми зерттеу әдістеріне кіріктіру дағдыларын қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медиамәдениеттің негізгі ұғымдарымен, сонымен қатар тарихшының мүмкіндіктерін кеңейтетін медиа теорияларымен танысу.
Мазмұны: цифрлық байланыс саласындағы негізгі түсініктерді қалыптастыру; медиа коммуникацияны, сондай-ақ заманауи мәдениетті талдау құралдарын зерттеу; медиа дизайнның негізгі дағдыларын қалыптастыру.
Қалыптасатын дағдылары: сыни ойлауды дамыту, бұл жағдайда медиа мәтіндерді бағалау және талдау, оларды түсіндіру, декодтау, «жалған», жалған және арандатушылық ақпаратты өз бетінше анықтау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: деректер қорын құру және жүргізу негіздерін түсіну, сонымен қатар тарихи зерттеулерде деректер қоры мен ақпараттық жүйелерді пайдалану және талдау.
Мазмұны: Білімнің гуманитарлық салаларындағы ақпараттық жүйелер мен мәліметтер қоры: тұжырымдама, тарихнама. Классификация; Білімнің гуманитарлық салаларында ақпараттық жүйелер мен деректер қорын құру; Мәліметтер базасы негізінде зерттеулер жүргізу.
Қалыптасатын дағдылары: гуманитарлық ғылымдар мен білім беру үшін, оның ішінде әртүрлі типтегі тарихи дереккөздер негізіндегі мәліметтер базасы мен ақпараттық жүйелерін талдау, әзірлеу және пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамды әлеуметтік тіршілік иесі ретінде және оның қоғамдағы рөлін зерттеу; сонымен қатар мәдени және әлеуметтік әртүрлілікті түсіну, мәдени жүйелер мен әлеуметтік құрылымдарды зерттеу, адам түрінің тарихы мен эволюциясын зерттеу.
Мазмұны: Физикалық антропология ғылым ретінде. Гомо түріндегі эволюция және қазіргі заманғы Homo sapiens түрінің қалыптасуы. Физикалық антропология және археологиялық зерттеу әдістері.
Қалыптасатын дағдылары: жаратылыстану-математикалық білім элементтерін танымдық және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жалпы білім беретін мектептердің тарихшылары мен кәсіби археологтардың жұмыстарын бірлесіп ұйымдастыру тәжірибесін зерделеу және оны жүзеге асыру жолдарын талдау.
Мазмұны: Археология ғылымының пәнаралық байланысы; Педагогикалық археологияның объектісі, пәні, теориясы мен әдістері; Педагогикалық археологияның білім кеңістігі; Педагогикалық археологияның эксперименттік компоненті.
Қалыптасатын дағдылары: мектеп мұражайлары мен далалық экспедициялық лагерьлер базасында жобалау және іздестіру және зерттеу іс-әрекеті дағдыларын дамыту; тарих және мәдениет ескерткіштеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдана білу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: білім беру үшін маңызды зерттеу мәселелерін зерттеу әдістері, қазіргі заманғы зерттеу теориялары, мәліметтер жинау жүйелері, материалдарды визуализациялау және бейнелеу әдістері.
Қалыатасатын дағдылары: білім беру ортасындағы маңызды мәселелерді зерттеу арқылы ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи зерттеулерде ГАЖ технологияларын қолданудың негізгі бағыттарын зерттеу.
Мазмұны: Тарихи тақырыптар бойынша ГАЖ құру үшін мәліметтер қорын қалыптастыру; Табиғи ландшафтты тарихи зерттеулерде ГАЖ технологияларын қолдану; Әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды тарихи зерттеудегі ГАЖ технологиялары; Сауда жолдары мен саяхат жолдарын зерттеудегі ГАЖ технологиялары.
Қалыптасатын дағдылары: әлеуметтік-экономикалық және демографиялық көрсеткіштердің уақыт бойынша өзгеруін анимация түрінде бейнелеу; реконструкция жасау – тарихшылардың ГАЖ-дың ең көп ізденетін қасиеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке текті құжаттарды талдау және түсіндіру үшін цифрлық қолданбалы құралдарды зерттеу, сондай-ақ бұрыннан зерттелген жеке шыққан құжаттарды көрсетуге арналған қолданбалы бағдарламаларды зерттеу.
Мазмұны: Күнделіктердің көрнекілігі, хаттар мен корреспонденцияларды өңдеу және талдау, тарихи мәтіндерді өңдеу құралдары.
Қалыптасатын дағдылары: дереккөздерді цифрландыру, жеке деректерді түсіндіру және сыни талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге археологиялық және жазба деректердің көмегімен тарихты тереңірек меңгеруге көмектесу.
Мазмұны: Археология және мәдени мұра салалары. Байқағыштық, зейінділік сияқты әртүрлі дағдыларды дамыту. Археологиялық олжалар мен заттарды зерттеу.
Қалыптасатын дағдылары: күрделі жұмыстарды орындау, мәліметтерді талдау, жіктеу және түсіндіре білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қосымша ғылыми және оқу пәндері мен әдістерін, оқытудың интерактивті түрлерін өткізу.
Мазмұны: Өлкетану өзінің туған жерлері туралы халықтық таным ретінде сонау ертеде пайда болған
Қалыптасатын дағдылары: Ауызша немесе әр түрлі құжаттарда барлық мәліметтерді жазып алу мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді археологияны оқытудың негізгі ұғымдарымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру
Мазмұны: Тарих сабақтарында археологиялық материалдарды пайдалану. Археологиялық жәдігерлер мен ескерткіштерді зерттеудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Музей қорындағы түпнұсқа заттармен жұмыс жасау.
Қалыптасатын дағдылары: Тарихи дереккөздерді түсіндіру, оқу іс-әрекетінде археологиялық материалдарды пайдалана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: археологиялық эксперимент туралы негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Керамиканың тәжірибелік күйдіру және тәжірибелік іздерін өңдеу.
Мазмұны: Тарихи қайта құру – антропогеннің ерте кезеңдеріндегі адамдардың өмірі туралы түсінік алудың бірден-бір мүмкіндігі.
Қалыптасатын дағдылары: археологиялық жәдігерлерді алғашқы белгілері бойынша анықтай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық ортада контентті дамытудың негізгі тенденцияларымен таныстыру; жеке білім беру брендін құру және оны жылжыту, сондай-ақ цифрлық ортада монетизациялау құралдарын зерттеу.
Мазмұны: БАҚ коммуникация, медиа білім беру; Білім беру мазмұнын құру;
Қалыптасатын дағдылары: цифрлық тарихи контентті құра білу, оқу медиа нарығын талдау, авторлық контент құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: «үлкен деректер» ұғымымен таныстыру, үлкен деректерді өңдеудегі пәнаралық байланысты көрсету; сонымен қатар тарихи зерттеулер бойынша үлкен деректерді талдау және визуализациялау әдістерін іс жүзінде қолданады.
Мазмұны: Математикалық және компьютерлік модельдер мен әдістерді қолдана отырып, күрделі жүйелерді модельдеу және жобалау; Зерттеу үшін бастапқы ақпаратты жинау үшін сандық және сапалық әдістер мен әдістерді қолдану, сондай-ақ мәселелердің тиімді шешімдерін әзірлеу;
Қалыптасатын дағдылары: кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді біртұтас, жүйелі ғылыми көзқарасқа сүйене отырып жүргізе білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тарихи-мәдени мұра объектілерін қорғау мен пайдаланудың мақсаты оларды жаңғыртуды, сақтауды, танымал етуді қамтамасыз ету болып табылады.
Мазмұны: Қасиетті нысандар – тарихи және есте қалатын орындар, жасанды және табиғи діни нысандар, ландшафттар, көрнекті тарихи оқиғалар мен тұлғалармен байланысты құрылыстар, сондай-ақ адамдардың рухани құндылықтары.
Қалыптасатын дағдылар: тарихи-мәдени мұраны сақтауға жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру; студенттерге археологиялық, тарихи және мәдени мұра ескерткіштерін зерттеу, қорғау, есепке алу және насихаттауға байланысты құжаттаманы құрастыру дағдылары мен дағдыларын үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи-мәдени мұра ескерткіштерін цифрлық форматқа көшіру және цифрландыру нәтижелерін әлеуметтік желілерде жариялаудың теориялық және практикалық мәселелері
Қалыптасқан дағдылар: виртуалды зертхана студенттерді ынталандырады және білімді жүйелі етеді; Заманауи технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты жинау, талдау, гипотеза қою, жалпылау және салыстыру, қорытынды жасау және оларды тәжірибеде қолдану қабілеттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: археологиядағы пәнаралық (жаратылыстану) зерттеудің заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастыру, материалды өңдеу мен өңдеудің негізгі әдістерін өзіміздің ғылыми-зерттеу қызметімізде одан әрі қолдану мүмкіндігі.
Мазмұны: археологиядағы далалық зерттеу әдістері, оның ішінде экспедициялық тәжірибе бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; артефактілермен жұмыс істеуге үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дүние жүзіндегі әртүрлі халықтардың мәдениеттері мен қоғамдарының әртүрлілігін, олардың бір-бірімен қарым-қатынасын және олардың өмірі мен болмысына мәдениеттің әсерін зерттеу және түсіну.
Мазмұны: Пәнді оқу барысында студенттер фотограмметрия, Agisoft Metashape Professional бағдарламасы арқылы үш өлшемді археологиялық нысандарды зерттейді, 3D модельдерін, мұражай коллекцияларын жасайды.
Қалыптасатын дағдылары: оқушылардың сыни ойлауы мен талдау дағдыларын дамытады. Міне, осылайша студенттер көптеген дереккөздер мен ғылыми теорияларды талдайды, тарихи-мәдени идеяларды, фактілер мен оқиғаларды бағалайды және түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: гуманитарлық ақпаратты талдау, ұйымдастыру және визуализациялау үшін цифрлық медиа мен технологияларды пайдалану саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Сандық гуманитарлық ғылымдар: пәні, бағыттары, тұжырымдамалық аппараты, тарихы. Модельдеу, ақпараттық жүйелер, мәліметтер қоры. Сандық гуманитарлық ғылымдардың инфрақұрылымдары. Сандық гуманитарлық ғылымдардағы деректер мен жобаларды басқару.
Қалыптасатын дағдылары: мүмкіндіктерін біледі және кәсіби саланың мәселелерін шешу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: филология, тарих, лингвистика, мәдениеттану пәндеріндегі мәтінді компьютерлік өңдеу әдістерін қолдану негізінде студенттерді жаңа зерттеу тәсілдерімен және тапсырмаларымен таныстырады.
Мазмұны: Гуманитарлық ғылымдардағы жаңа әдістер; Сандық гуманитарлық ғылымдардың философиялық негіздері; мүмкіндіктер мен сұрақтар; Филологиядағы компьютерлік әдістер;
Қалыптасатын дағдылар: мәтіндік корпусты құру және талдау, статистикалық модельдерді құру, үлкен деректермен жұмыс, мәтін параметрлерін формализациялау, стилометрия, желіні талдау, машинада оқылатын құрылымдық белгілерді құру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
Тәжірибені қорғау
Пәннің мақсаты: теориялық білімді бекіту. Шығармашылық композицияны орындау үшін эскиз жасау. Материалда шығармашылық жұмыстарды орындау. Мазмұны: шикізат материалдарының технологиясы мен құрылымын, бұйымдарды технологиялық өңдеудің әдістері мен тәсілдерін зерттеу, практикалық жұмыста жүргізілген нәтижелерді орындау және түсіндіру.
Қалыптасатын дағдылар: қолданбалы өнер саласында кешенді білім мен практикалық іскерлікті қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Оқу нәтижесін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау принциптері. Кезеңдер мен бағалау құралдары. Критериалды кестелер - бұл рубрикалар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Суммативті бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Тапсырмалар портфолиосы. Портфолио функциялары мен құрамы.
Тәжірибені қорғау
Археологиялық ескерткіштерді іздеу. Ескерткіштің хроникасын анықтау. Қазбалар. Қазба жұмыстарын жүргізуге арналған материалдар мен жабдықтар. Қазба жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Табылған ескерткіштерді сақтау. Қазба жұмыстарын жүргізу, табылған ескерткіштерді сақтау және тіркеу құжаттары. Материалдарды талдау