8D053 – физикалық және химиялық ғылымдар Білім беру бағдарламасы бойынша (PhD) философия докторы
1. «8D05302 – физика» білім беру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері
1.1 «8D05302 – физика» білім беру бағдарламасының мақсаты физика саласындағы ғылым, білім және өндіріс қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін философия докторы (PhD) дәрежесін бере отырып, практикалық және ғылыми қызметте кәсіби және ғылыми құзыреттілікке және оларды жүзеге асыру дағдыларына ие бәсекеге қабілетті, білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
1.2 Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1 - Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми сала үшін дене тәрбиесі бойынша пәндерді тереңдетіп оқыту.
1.2.2 - физикалық есептерді шешудің заманауи әдістерін қолдану.
1.2.3 – докторанттарды іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеушілік дайындықты көздейтін ғылыми-педагогикалық бағыттағы зерттеу және инновациялық қызметке тарту
1.3 Білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптар:
1.3.1 - физиканың жүйелі түсінігін, физика саласындағы зерттеу дағдылары мен әдістерін көрсету;
1.3.2. – физика саласындағы ғылыми зерттеулер процесін жоспарлау, өз бетінше әзірлеу, іске асыру және түзету дағдысын меңгерген;
1.3.3 - ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануға лайық ғылыми облыстың шекарасын кеңейтуге өзіндік ерекше зерттеулермен үлес қосу;
Физика
8D05302
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
ҒЗЖ қорғау
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
13
ҒЗЖ қорғау
Әртүрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
4
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: физика саласындағы ғылыми зерттеу әдістерінің классификациясын беру. физиканың әр түрлі салаларынан зерттеу әдістерін енгізу. Ғылыми зерттеу нысандары. Теориялық зерттеулер. Эксперименттік зерттеу. Ғылыми зерттеулердің құрылымы.<br/> Ол ғылыми зерттеулердің әдістерін біледі, практикалық қызметінде түбегейлі жаңа міндеттерді қоя алады және шешеді.
12
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
5
ҒЗЖ қорғау
NIRD
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 1
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 2
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 3
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 4
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 5
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми тағылымдаман өту
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: Thomson Reuters, Scopus базаларына кіретін жарияланымдар
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, соның ішінде докторлық диссертацияны даярлау: ҒЖБССҚЕК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар
2
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы: Халықаралық конференция материалында мақала жариялау
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
18
ҒЗЖ қорғау
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
12
Докторлық диссертация
Владеет навыками ораторского искусства и публичного выступления. Способен к грамотному использованию стандартов по оформлению докторской диссертации. Уметь использовать нормативно-правовые документы, международные и отечественные стандарты при сборе документов к защите и представлению научной работы к защите.
12
Докторлық диссертация
Қорытынды аттестациялау: докторлық диссертацияны рәсімдеу және қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ортадағы сұйықтық пен газ қозғалысының физикалық міндетін зерттеуге бағытталған. Сұйықтық пен газ қозғалысының негізгі заңдылықтарын белгілеу үшін табиғаттың іргелі заңдарын (массаны, энергияны, импульсті және т.б. сақтау) қолдану әдістері қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ортадағы сұйықтық пен газ қозғалысының физикалық міндетін зерттеуге бағытталған. Сұйықтық пен газ қозғалысының негізгі заңдылықтарын белгілеу үшін табиғаттың іргелі заңдарын (массаны, энергияны, импульсті және т.б. сақтау) қолдану әдістері қарастырылады
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілетін арттыру.
3
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Физикаға тұрақсыздыққа кіріспе. Конвективті тұрақсыздық. Абсолюттік тұрақсыздық. тербеліс және толқындық жүйелердегі тұрақсыздық. Конвективті тұрақтылық теориясының жалпы ережелері. Жылу конвекциясының теңдеулері. Навье-Стокс теңдеуі. Буссинеске жақындаудағы конвекция теңдеуі. Механикалық тепе-теңдік. бірқалыпты қызған сұйықтықтағы конвективті қозғалыс. Қалыпты ашулар. Температураның критикалық градиенттері және критикалық қозғалыстар. Жазық көлденең қабат. Қатты шекаралар. Деформацияланатын бос бет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жоғары энергетикалық всплеккалы құрылыс объектілері ұғымын беру. Нейтринді астрофизика. Күн нейтрино мәселелері. Үлкен адронды коллайдер. Ғарыштық сәулелерді тіркеу тәсілдері. Қараңғы энергия мен қараңғы материяның мәселелері. Гравитациялық коллапс немесе әлемнің эволюциясының мәселелері. Гравитациялық линзалау. Әлемнің Кеңеюі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемнің физикалық бейнесі. Физиканы дамытудағы логикалық және тұжырымдамалық бірлік, оның жаратылыстану саласындағы орны. Сызықты және сызықты емес құбылыстар. Тұрақсыз күй динамикасының элементтері. Динамикалық тұрақсыздық табиғаты. Динамикалық хаос. Фракталдар. Термодинамика тепе-теңдіксіз жүйелер.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты: кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстары, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Инновациялық ашық онлайн-курстар ғылыми-зерттеу тәжірибесінің тиімділігінің көрсеткіші ретінде. Блокчейн технологиясын ғылыми-зерттеу тәжірибесінде қолдану сценарийлері. Ғылыми-зерттеу практикасында жасанды интеллект технологияларын қолдану.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасының мақсаты: кəсіби білімді жүйелендіру, кеңейту жəне шоғырландыру, магистранттарға өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу жəне эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық практика докторантураның маңызды компоненті болып табылады және жоғары мектепте білім беру және тәрбие үрдісін жүзеге асыру бойынша білім алушылардың практикалық қызметінің түрі болып табылады, ол оқу курстарын оқытуды, студенттердің оқу қызметін ұйымдастыруды, ғылыми-әдістемелік жұмысты, практикалық оқытушылық қызметтің дағдылары мен іскерлігін алуды қамтиды.