педагогика ғылымдарының магистрі
Бастауыш білім
7M01302
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ (орыс) тілін оқытуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: бастауыш тілдік білімнің жаңартылған бағдарламалары. Бастауыш сыныптардағы қазақ (орыс) тілі курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Қазақ (орыс) тілін оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі қазақ (орыс) тілі сабағының түрлері.<br/> Құзыреттілігі: бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математиканы оқытуды ұйымдастыруда білім, білік және құзыреттіліктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесі - ғылым және оқу пәні. Математиканы оқытудың мазмұны, құралдары, әдістері мен формалары. «Сандар және шамалар», «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері», «Жиын. Логика элементтері», «Математикалық модельдеу» бөлімдері және оларды оқыту әдістемесі. Математика сабағында білім алушылардың өздік, алгоритмдік, шығармашылық, зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру.<br/> Құзыреттіліктері: математиканы оқытуды жоспарлау мен ұйымдастыру кәсіби біліктерін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан Республикасындағы бастауыш білім беру мазмұнын жаңарту үдерісінде қазіргі заманғы тиімді білім беру тенденцияларын зерделеу, талдау және қолдану.<br/> Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны. Қазақстандық білім беру жүйесі және оның әлемдік білім беру үдерістеріне сәйкестігі. Қазіргі білімнің елдің тұрақты дамуына әсері. Бастауыш оқыту әдістемесінің негізгі міндеттері. Smart технологиясының заманауи мүмкіндіктері мен артықшылықтары, STEM бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудағы халықаралық және отандық тәжірибенің тиімділігі. Бастауыш білім беру ұйымдарындағы инновациялық процестерді басқару және тиімді ұйымдастыру жолдары.<br/> Құзіреттілігі: бастауыш білім берудегі заманауи тенденцияларды қолдана білу, жаңа технологияларды ғылыми-зерттеу және тәжірибелік жұмыстарда қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мектептегі педагогикалық үдеріс жүйе және тұтас құбылыс ретінде. Жас, жеке дара даму ерекшеліктері. Қазіргі тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдары. Дидактика. Жаңартылған бастауыш білім мазмұны. Қазіргі бастауышта оқытудың заңдылықтары, ұстанымдары, әдістері, құралдары мен формалары.<br/> Құзыреттілігі: өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық қызметке дайын.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш мектеп педагогикалық ғылымының өзекті мәселелері жайлы түсінік. <br/> Мазмұны: Білім берудің негізгі беталыстары, мәселелері, болашағы. Білім беру жүйелерінің мектепке дейінгі, бастауыш деңгейлері арасындағы сабақтастық. Бастауыш білім берудің әдіснамалық мәселелері. <br/> Құзыреттілік: білім беруді дамытудың әлемдік беталыстарын қолдану; заманауи білім парадигмаларының мәселелерін, болашағын анықтай алу; ғылыми-зерттеу әрекетінің негіздерімен қарулану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануды үйрету.<br/> Мазмұны: Компьютердің көмегімен оқытуды автоматты бағдарламамен басқару әдістемесі. Компьютермен басқарылатын оқытудың педагогикалық негіздері. Цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация. Университетте цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалану. Интернет технологиялары. Виртуалды оқыту. Сандық қызметтер мен құралдар. Онлайн курстар.<br/> Құзыреттілік: цифрлық контентті құра білу, цифрлық ресурстар мен цифрлық технологияларды пайдалана білу.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын жүзеге асыруға педагогтың дайындығын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету.<br/> Мазмұны: мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы, оның нормативтік-құқықтық базасы, сабақтастық принципі негізінде педагогикалық үдерісті басқарудың механизмдері мен ерекшеліктері. <br/> Құзыреттілік: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығын іске асыруды қамтамасыз етуге қабілетті.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік дағдыларды дамытудың тиімді әдістерін, тәсілдерін оқыту
Мазмұны: әлеуметтік дағды, оқушылардың табысты әлеуметтенуінің мәселелері, әлеуметтік дағдылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Әлеуметтік дағдыларды дамытуға бағытталған әдістемелер.
Құзыреттілік: әлеуметтік дағдыларды дамытуда құндылықты-бағытталған тәсілдерді білу. Оқушылардың әлеуметтік дағдыларының даму деңгейін анықтай білу, олардың әлеуметтік дағдыларының тиімді дамуына ықпал ететін әдістерді меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі білім берудегі бағалау үдерісінің теориялық, практикалық, психологиялық аспектілерімен таныстыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен таныстыру.
Мазмұны: оқытудың сапасын бақылауға қойылатын талаптар, мәні, функциялары, бағалаудың қазіргі заманғы құралдары, оларды оқу үдерісінде қолдану.
Құзыреттілік: функцияны, талаптарды, бақылау түрлерін, формаларын, әдістерін білу; бақылау жүргізу процедурасын, портфолионың артықшылықтарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды экожүйені құру және жобалау принциптерін қолдануға үйрету.
Мазмұны: күрделі мәселелерді шешуге және жаңа инновациялық технологияларды қолдануға шығармашылық көзқарас. Инновациялық және креативті тәсілдерді қолдана отырып, бастауыш білім беру саласындағы проблемалар. Білім берудегі экожүйелік тәсіл. Ынтымақтастық қағидаттарына негізделген өмір мен іс-әрекет. Белгілі бір аймақта немесе секторда шешуге қажетті міндеттер. Бірлескен ерікті оқыту мен дамудың желілік модельдері.
Құзыреттілік: жергілікті білім беру мүмкіндіктерін кеңейтуді, қоғамдастықтардың дамуына үлес қосуды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білім берудегі негізгі үдерістер мен жаңа технологияларды меңгеру және оларды оқу іс-әрекетінде және психологиялық-педагогикалық тәжірибеде қолдану.
Мазмұны: талдау, бақылау, бағалау, жобалау, жоспарлау, басқару, құрылымдау, мобильді құрылғылар.
Құзыреттіліктер: білім берудің заманауи трендтерін, оқу үрдісінде мобильді құрылғыларды қолдану; зерттеу және практикалық қызметте жаңа технологияларды қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқытылатын пәндер арқылы шет тілі оқыту және шет тілі арқылы пәндерді оқыту.
Мазмұны: оқу үдерісіндегі CLIL рөлі мен орны,қазіргі білім беру ортасы жағдайында CLIL қолдану ерекшеліктері, оқу үрдісіне CLIL енгізудің әдістемелік ұсынымдарын тәжірибелік іске асыру.
Құзіреттілік: мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту, мақсатты тілдің кәсіби терминологиясын меңгеру, тілдің жалпы құзыретін жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдануды үйрету.
Мазмұны: Қазіргі ғылымның әдістемелері мен құрылымдары. Педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Ғылыми білімге жүйелік көзқарас. Ғылыми зерттеулерде қолданылатын шығармашылық цифрлық технология құралдары. Халықаралық интернет ресурстарынан ғылыми ақпаратты іздеу. Ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері. Негізгі қорлар және зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістері.
Құзыреттілік: ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерде және халықаралық интернет-ресурстардан ғылыми ақпаратты іздеуде қолданылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдарын зерттейді. Олар ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері туралы біледі. Магистранттар ғылыми ақпаратпен (Web of science, Scopus және т.б.) жұмыс істеу, ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу, диссертациялық зерттеулер дайындау және нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, алынған жердегі және практикалық білімдерін коммерцияландыруда қолдануға қабілетті мамандарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз ету.
Мазмұны: Ғылыми, тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды орындауда қолданылатын инновациялық әдістер. Ғылыми ақпараттарды іздеу негіздері, жаңа идеяларды құруға бағытталған зерттеу әдістері, құқықтық қатынастар. Интеллектуалдық қызмет нәтижелерін беру және коммерцияландыру.
Құзыреттілік: инновациялық зерттеулер мен коммерцияландыру әдістерін кәсіби қызметінде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коучингтің тұжырымдамасы мен негізгі даму кезеңдерін, коучингтің негізгі артықшылықтарын, коучингті ұйымдастыру құрылымын қарастыру.
Мазмұны: Оқу-кәсіби іс-әрекеттің мәні мен құрылымы. коучинг әдістері. Маманның кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері. Кәсіби әрекетке мотивациялық-құндылық қатынасы. Маманның кәсіби және тұлғалық дамуының акмеологиялық негіздері. Тұлғаның кәсіби дамуының психологиялық механизмдері.
Құзыреттілік: болашақ мамандарды кәсіби қызметке баулуды қамтамасыз ететін коучинг түрлерін кәсіби қызметте қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялық заманауи топтық оқыту әдістерін үйрену.
Мазмұны: коллаборативті орта; оқу-қалыптастырушы әлеует; топ мүшелерінің өзара қарым-қатынасы және өзара тәуелділігі; топтың әрбір мүшесінің өз табыстары мен барлық топтың жетістіктері үшін жеке жауапкершілігі; топта сыни ойлау стратегиясы;
Құзыреттілік: коллаборация және кооперация әдістерін меңгеру, баламалы таңдау идеясына негізделген өз мінез-құлығының шығармашылық нұсқаларын моделдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу үрдісінде АКТ қолдану құзыреттілігін қалыптастыру.
Мазмұны: оқытудағы ақпараттық-әрекеттік модельдерді іске асырудағыАКТ; танымдық қызметті жандандыруда, оқушының оқу жетістіктерін бақылау.
Құзыреттілік: танымдық қызметті белсендіру, оқу жетістіктерін бақылау, бағалау және мониторинг жүйесін іске асыру үшін оқытудағы АКТ-ны талдау, таңдау, АКТ үшін материалдар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық жобаларды әзірлеу және енгізу арқылы оқу үдерісін инновациялармен қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Білім берудегі жоспарлаудың тарихы. Педагогикалық жобалаудың теориялық негіздері. Білім беру жүйесін жобалау аспектілері. Жоба мәдениеті. Жоба қызметінің субъектілері мен объектілері. Жобалық іс-шараларды ұйымдастыру. Педагогикалық жобалардың түрлері. Жоба қызметінің нәтижелері және бағалау. Педагогикалық жобалауға қатысушыларға қойылатын талаптар.
Құзыреттілік: педагогикалық жобалау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық зерттеулердегі математикалық өңдеу әдістерін пайдалануға үйрету.
Мазмұны: Педагогика мен психологиядағы өлшеу мәселелері. Математикалық нысандар жайлы түсінік. Зерттелетін нысандардың жиынтығы. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің негізгі әдістері. Таңдаманы бағалау әдістері. Дұрыс үлестірілім. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялық әдістері. Регрессиялық талдау. Рангілік корреляциялар.
Құзыреттілік: статистикалық ғылыми нәтижелерді математикалық әдістермен өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сабақты инновациялық тәсілмен әзірлеу және ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру.
Мазмұны: инновациялық сабақ - функционалдық сауаттылықты дамыту құралы. Инновациялық сабақтардың түсінігі мен құрылымы. Инновациялық сабақтардың сипаттамасы.
Құзыреттіліктер: сабақтарды инновациялық тәсілмен әзірлеу және ұйымдастыру; сабақтарды инновациялық құрылымдауды іске асыру кезінде педагогикалық қызметтің нәтижелерін сыни бағалау; сабақ барысында білім алушылардың мінез-құлқын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың функционалдық тілдік, математикалық сауаттылығын қалыптастырушы, бастаушы педагогикалық үдерісті жүзеге асыруды қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру теориясын, практикасын дамытудың көрсеткіштері, шарттары, үрдістері, бағыттары;
Құзыреттілік: негізгі ұғымдарды сипаттау, теорияның, практиканың даму бағыттарын, үрдістерін талдау, функционалдық тілдік, математикалық сауаттылықты диагностикалау үшін тапсырмаларды өңдеу, пайдалану.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеудің біліктер жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: отандық және шетел ғылымының жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялардың жетістіктерімен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстыру. Теориялық және эксперименталды зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-әдіснамалық семинар аясында баяндау.
Құзыреттілік: ғылыми зертттеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануға, алынған мәліметтерді талдау және таныстыра алуға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу және талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілік: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.