педагогика ғылымдарының магистрі
Кәсіби, жеке өсуге ұмтылатын, қазіргі ақпараттық ағымдарға бағдарланған, тарих пен дін феноменіне ғылыми көзқарасы бар, зерттеу, оқытушылық және сараптамалық жұмыстармен айналыса алатын, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті мамандарды даярлау.
Тарих-дінтану
7M01602
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IMR 1213
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің психологиялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Дін психологиясының негізгі бағыттары. Діншілдік эволюциясы. Діни адамдардың психикасының мотивациялық және реттеуші салалары, діни адамның жеке басының мәселелері, діни тәжірибе, діни сенім, діннің компенсаторлық функциялары. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарастыру. Құзыреттілігі: діннің ішкі мәнін және оның адам психолгиясына әсерін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтану (Дін философиясы, дін тарихы, Дін әлеуметтануы, Дін психологиясы және т.б. арасындағы әдіснамалық және семантикалық байланыстар), сондай-ақ Дінтану және гуманитарлық циклдің басқа пәндері (тарих, психология, әлеуметтану, философия және т. б.) арасындағы пәнаралық байланыстарды пайдалану ерекшеліктерін зерттеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазақстандағы және шетелдегі діни білім берудің өзекті мәселелеріне арналған. Олардың ерекшеліктері білім мен тәрбиеге діндердің көзқарастары мәселелеріне бағытталған кейбір басқа пәндермен салыстыра отырып қарастырылады: Білім философиясы, Білім теологиясы, білім мәдениеті және көп конфессиялы және көп мәдениетті қоғамдағы білім әлеуметтануы, жастарды тәрбиелеу және экстремизмнің алдын алу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі қағидаттары мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінікті қалыптастыру.Педагогика ЖОО-да оқытудың әдістері мен тәсілдері туралы ғылым ретінде. Негізгі педагогикалық санаттарды, әдіснаманы, тарихты және басқа ғылымдармен байланысты зерделеуді қамтиды. Жоғары білім берудің қазіргі заманғы парадигмаларын, кәсіби құзыреттілікті, оқытушыны оқыту теориясын және білім берудегі менеджментті қамтиды. Оқытудың кредиттік технологиясын, МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыруды, оқу-әдістемелік материалдарды жасауды және жоғары оқу орнында тәрбие жұмысын қарастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі қағидаттары мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінікті қалыптастыру.Педагогика ЖОО-да оқытудың әдістері мен тәсілдері туралы ғылым ретінде. Негізгі педагогикалық санаттарды, әдіснаманы, тарихты және басқа ғылымдармен байланысты зерделеуді қамтиды. Жоғары білім берудің қазіргі заманғы парадигмаларын, кәсіби құзыреттілікті, оқытушыны оқыту теориясын және білім берудегі менеджментті қамтиды. Оқытудың кредиттік технологиясын, МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыруды, оқу-әдістемелік материалдарды жасауды және жоғары оқу орнында тәрбие жұмысын қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарих білімінің мазмұнына, ЖОО-дағы тарих курсының құрылымы мен мазмұнына байланысты маңызды Нормативтік-құқықтық құжаттармен танысуға бағытталған. Жоғары оқу орындарында тарихты оқыту әдістерінің жіктелуі. Оқыту теориясы мен әдістемесі, Қазақстанда пәнді оқыту әдістемесін қалыптастыру және дамыту, жаңартылған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендер, оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері, инновациялық педагогикалық технологиялар, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Сабақты жоспарлаудың заманауи түрлерімен жұмыс істеу әдістемесін, рефлексия әдістерін таңдау технологиясы бойынша ұсыныстар алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек көзі ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IIK 2313
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеруге, сондай-ақ олардың кәсіби қызмет саласындағы білімдері мен дағдыларын дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пән шеңберінде басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері баяндалады. Кәсіби қарым-қатынастың әр түрлері мен нысандары қарастырылады. Есту ақпаратын және кәсіби эмоцияларды қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар мен ғылыми жұмыстардың басқа да түрлерін жазуды және ресімдеуді үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер сөздік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық тілдер бөлінісінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеруге, сондай-ақ олардың кәсіби қызмет саласындағы білімдері мен дағдыларын дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пән шеңберінде басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері баяндалады. Кәсіби қарым-қатынастың әр түрлері мен нысандары қарастырылады. Есту ақпаратын және кәсіби эмоцияларды қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар мен ғылыми жұмыстардың басқа да түрлерін жазуды және ресімдеуді үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер сөздік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық тілдер бөлінісінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтанудың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын талдау, бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік діндердің түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; дінтану зерттеулерінде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы әдістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытудың мақсаты дәстүрлі әлемдік діндер ескерткіштерін деректанулық талдау болып табылады. Діни дәстүр тұрғысынан мәтіндік дереккөздерді контекстік талдау мақсатында зерттеледі. Дереккөздерді анықтау. Жазба мәтіндері, теологиялық ілімдер, шіркеу актілері, діни және құқықтық әдет-ғұрыптар. Ежелгі/библиялық еврей, ескі өсиет әдебиеті: Еврей жазбалары, христиан діні, буддистердің әдебиеті. Діни шығармалардың мәтіндерімен жұмыс істеудің, әртүрлі діндердің ерекше тілдерін түсіндірудің негізгі әдіснамалық принциптері мен дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста ислам мысалында діни-саяси экстремизмнің мәні, оның әлемде, әсіресе Қазақстанда таралуы ашылады. Радикализм мен ваххабизм, діни-саяси экстремизм мен дәстүрлі ислам өкілдері арасындағы теологиялық келіспеушіліктер сияқты мәселелер қарастырылады. Әлемдегі және Орталық Азия мемлекеттеріндегі діни-саяси экстремизмнің ерекшелігі көрсетілген. Діни - саяси экстремизмге қарсы іс-қимылдың тәжірибесі баяндалып, проблемалары талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тарихи жадыны, ұлттық кодты және халықтың символдық мұрасын қалпына келтіруге бағытталған. Бірінші, Қазақстанның мәдени-өркениеттік сәйкестігін айқындайтын негізгі тарихи оқиғалар мәнмәтініндегі дін тарихының кеңейтілген панорамасы ұсынылған. Екіншіден, еліміздің қазіргі заманғы діни картасы: зайырлы мемлекеттегі жаңа мәртебесі мен функциялары бар дәстүрлі діндер, сондай-ақ жаңа діни бірлестіктер туралы жасалады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты меңгеру кезінде магистранттар қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестердің теориялық мәселелері, жаһандану және интеграция процестеріндегі тенденциялар, қазіргі интеграциялық процестердің себептері, бағыттары, сипаты мен салдары туралы білімдерін тереңдетеді. Дін жаһандық үрдістерді реттеу факторы ретінде. Саяси интеграция және ыдырау процестеріндегі діни фактор. Сондай-ақ курсты зерделеу барысында жаһандану және халықаралық интеграция процестерінің әлемдік экономика мен саясатқа әсері талданады .
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Исламның Қазақстан аумағына енуі мен таралуының және Орталық Азия аумағында суффизмнің таралуының бастауымен таныстыру. Мазмұны: арабтардың исламды жаулап алуы және таратуы, Мұхаммедтің жақтастары, Мавереннахрды жаулап алуы, Орта Азия халықтарының, Орта Азия мемлекеттерінің IX-XII ғасырлардағы үздіксіз күресі. Тасаввуфтың харизматикалық көшбасшыларының Орталық Азияда діннің таралуындағы рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дінтану тарихы, оның пәні мен әдістері, қазіргі заманғы дінтану проблемаларын шешу үшін оның маңызы туралы білім қалыптастыру; дінтанудың ғылыми пән ретінде қалыптасуын, оның тарихи дамуын көрсету. Дінтанудағы салыстырмалы мифологиялық бағыт. Антропологиялық және этнографиялық дінтану. Дінтанудағы феноменологиялық бағыт. Дінтанудағы социологиялық бағыт. Дінтанудағы психологиялық бағыт. Дінді семиотикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқытудың мақсаты-ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі тарихи ойдың даму генезисі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Бір кешенде тарихи білімді кәсібилендіру, тарихты ғылыми пән ретінде қалыптастыру процесі қарастырылады. Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихнама, жаңа дәуірдегі тарих ғылымы , әлеуметтік тарих және тарихи антропология, саяси, экономикалық, зияткерлік тарих.Тарихтың білімнің басқа салаларымен қарым-қатынасына, тарихи дамудың кең таралған тұжырымдамалық модельдеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өзекті мәселелерге шолу, тарихтың классикалық және қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін талдау және бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік тарихтың негізгі проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемде кең таралған ханафи масхабының әдіснамасы мен құрылымын ашу. Ханафи мазхабы арқылы әлемге және қазақ жеріне православиелік ислам мен Ақиданың сенімін тарату.Міндетті: ханафи мектебінің ерекшелігі, үкім шығару тәсілдері. Масхабтың үкімдерінің жаңа заманның талаптарымен үйлесуі. Шариғат үкімдерін шығару кезінде Әбу Ханифаның әдіснамасына кеңінен тоқталу керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тарих ғылымының жаңа және қазіргі кезеңдегі даму процесі туралы білім мен түсінік жүйесін, сондай-ақ тарихи және тарихнамалық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. "Теориялық деректану және тарихнама"курсының пәні мен міндеттері. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Дереккөздермен зерттеу жұмысы. Дереккөздердің құрамы мен түрі. Шет елдердің қазіргі заман тарихнамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытудың мақсаты тарихнама тарихының дүниетанымдық аспектілері туралы білімді қалыптастыру; әртүрлі елдердегі ұлттық тарихнамалық мектептердің ерекшеліктерін көрсету болып табылады. Курс шетелдік тарихи ойдың дамуындағы негізгі бағыттарды салыстырмалы түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Зерттеу барысында Батыс тарих ғылымының негізгі жұмыстарына талдау жасалады. Курс аясында тарихи антропология, менталитет тарихы, "Жылнамалар" мектебі, микро тарих, күнделікті өмір тарихы оқытылады. Магистранттар тарихи шығармаларды олардың тарихнамалық мәнмәтініне байланысты бағалап, өз көзқарастарын білдіре алады. Негізгі тарихнамалық мектептер мен бағыттарды сипаттауға көп көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Шығыстың негізгі діни-философиялық ілімдерін, сондай-ақ олардың аймақтағы тарихи-мәдени процестердің барысы мен мазмұнына әсерін зерттеуге арналған. Курстың негізгі мәселелері Шығыс елдерінің қоғамдық дамуының өзекті мәселелері призмасы арқылы қарастырылады. Бірінші кезекте дәстүрлі (оның ішінде діни) және қазіргі заманғы институттардың өзара іс-қимылы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жекелеген елдер ішінде де, әртүрлі мемлекеттер арасында да қазіргі заманғы қақтығыстардың себептері, түрлері мен салдары туралы және олардың аймақтар мен жалпы әлем деңгейіндегі қазіргі саяси жағдай тұрғысынан халықтың біртектес емес конфессиялық құрамымен байланысты ерекшеліктері туралы кешенді түсінік алуға бағытталған
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.