(PhD) философия докторы
Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, өзінің шығармашылық және ғылыми әлеуетін іске асыруға және әлемдік білім беру жүйесіне ықпалдасуға қабілетті мамандарды даярлау
Тарих: Дүниежүзі тарихы
8D01608
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
Докторлық диссертация
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
Докторлық диссертация
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
4
М(Д)ҒЗЖ
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдіснама қызмет әдістері мен құралдары туралы ілім екендігі жайында мәлімет беру.<br/> Мазмұны: Ғылым әдіснамасының принциптері, ғылыми таным формалары мен әдістері. Ғылымдағы интеграция.. Индукция және дедукция. Эвристикалық әдістер. Сипаттау әдістері. Түсіндірмелі сипаттама. Қайта құру әдісі. Қарсылық әдісі. Таралуды талдау. Валенттілікті талдау. Компоненттік талдау. Зерттеудің метатілі.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық зерттеулерді меңгертудің әдіснамалық негіздерін саралайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмысының жекелеген бөліктерін апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылауға қатысу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Негізгі ұйым болып табылатын кафедрада докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми мақалаларды, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сараптамасын, диссертацияларды талқылау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама инновациялық технологиялар мен өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін серіктес жоғары оқу орындарында, ғылыми ұйымдарда және/немесе сәйкес сала ұйымдарында немесе ынтымақтастық туралы келісім аясындағы қызмет салаларында жүзеге асырылады. Ғылыми тағылымдамадан өту орны мамандықтың ғылыми бағыты мен докторлық диссертацияның тақырыбына сәйкес болуы тиіс
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
Докторлық диссертация
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
5
М(Д)ҒЗЖ
5
М(Д)ҒЗЖ
30
М(Д)ҒЗЖ
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
12
Докторлық диссертация
Теориялық және практикалық бөлімнен тұратын докторлық диссертацияны орындау. Диссертацияның рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Зерттеуші ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүниежүзілік-тарихи процесс шеңберінде еуропалық отаршылдық империялардың тарихи дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін түсіндіруге мүмкіндік беретін білімді контекстке келтіру; докторанттардың отаршылдық жүйенің пайда болған сәтінен ыдырауына дейінгі генезисі мен эволюциясын, еуропалық мемлекеттердің отарлау саясатының мәнін, формалары мен әдістерін өзгертуін талдау қабілетін дамыту; Еуропа империяларының тарихын талдаңыз..
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүниежүзілік-тарихи процесс шеңберінде еуропалық отаршылдық империялардың тарихи дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін түсіндіруге мүмкіндік беретін білімді контекстке келтіру; докторанттардың отаршылдық жүйенің пайда болған сәтінен ыдырауына дейінгі генезисі мен эволюциясын, еуропалық мемлекеттердің отарлау саясатының мәнін, формалары мен әдістерін өзгертуін талдау қабілетін дамыту; Еуропа империяларының тарихын талдаңыз..
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-психологиялық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: отандық, шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Алынған деректерді өңдеу, талдау, нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.<br/> Құзыреттіліктер: білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге қабілетті; заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде проблемаларды, мақсаттарды, зерттеу міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеу бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-психологиялық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: отандық, шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Алынған деректерді өңдеу, талдау, нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.<br/> Құзыреттіліктер: білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге қабілетті; заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде проблемаларды, мақсаттарды, зерттеу міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеу бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті.
5
Педагогикалық практика
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дамудың негізі болып табылатын тарихи процесті түсіндірудің негізгі ұғымдары бойынша докторанттарда терең ғылыми білімдерді қалыптастыру; тарихи процестің динамикасын зерттей отырып, докторанттар тарихтың концептуалды модельдерінің әртүрлі нұсқаларын (сызықтық, циклдік, толқындық модельдер) талдайды; тарихтың әдістемелік тәсілдерін зерттей отырып, докторанттар тарихтың формациялық және өркениеттік үлгілерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дамудың негізі болып табылатын тарихи процесті түсіндірудің негізгі ұғымдары бойынша докторанттарда терең ғылыми білімдерді қалыптастыру; тарихи процестің динамикасын зерттей отырып, докторанттар тарихтың концептуалды модельдерінің әртүрлі нұсқаларын (сызықтық, циклдік, толқындық модельдер) талдайды; тарихтың әдістемелік тәсілдерін зерттей отырып, докторанттар тарихтың формациялық және өркениеттік үлгілерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихнаманың теориялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру; шет елдердегі тарих ғылымының даму кезеңдерін және ұлттық тарихнамалардың ерекше белгілерін түсіндіру; тарих ғылымының рационалистік, гегельдік-маркстік, позитивистік, неокантиандық, өркениеттік, модернистік және постмодернистік парадигмаларының логикалық құрылымын талдау; тарихи ойдың эволюциясын, шетелдік тарихнама ғылымында пайда болған жаңа бағыттарды талдай білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихнаманың теориялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру; шет елдердегі тарих ғылымының даму кезеңдерін және ұлттық тарихнамалардың ерекше белгілерін түсіндіру; тарих ғылымының рационалистік, гегельдік-маркстік, позитивистік, неокантиандық, өркениеттік, модернистік және постмодернистік парадигмаларының логикалық құрылымын талдау; тарихи ойдың эволюциясын, шетелдік тарихнама ғылымында пайда болған жаңа бағыттарды талдай білу
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау, өңдеу дағдыларын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Зерттеу нәтижелерін жоспарлау, болжау. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалаларды жариялауды жоспарлау. Ғылыми басылымдарды таңдау. Мақалаларға арналған материалдар жинағы. Халықаралық конференция материалдарына мақалалар жазу және жариялау<br/> Құзреттіліктер: академиялық жазу және ғылыми қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу, шешендік сөйлеу дағдыларын игеру