(PhD) философия докторы
Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, өзінің шығармашылық және ғылыми әлеуетін іске асыруға және әлемдік білім беру жүйесіне ықпалдасуға қабілетті мамандарды даярлау
Тарих: Дүниежүзі тарихы
8D01608
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
Докторлық диссертация
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
Докторлық диссертация
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
М(Д)ҒЗЖ
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әдіснама қызмет әдістері мен құралдары туралы ілім екендігі жайында мәлімет беру.<br/> Мазмұны: Ғылым әдіснамасының принциптері, ғылыми таным формалары мен әдістері. Ғылымдағы интеграция.. Индукция және дедукция. Эвристикалық әдістер. Сипаттау әдістері. Түсіндірмелі сипаттама. Қайта құру әдісі. Қарсылық әдісі. Таралуды талдау. Валенттілікті талдау. Компоненттік талдау. Зерттеудің метатілі.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер: лингвистикалық зерттеулерді меңгертудің әдіснамалық негіздерін саралайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Негізгі ұйым болып табылатын кафедрада докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми мақалаларды, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сараптамасын, диссертацияларды талқылау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама инновациялық технологиялар мен өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін серіктес жоғары оқу орындарында, ғылыми ұйымдарда және/немесе сәйкес сала ұйымдарында немесе ынтымақтастық туралы келісім аясындағы қызмет салаларында жүзеге асырылады. Ғылыми тағылымдамадан өту орны мамандықтың ғылыми бағыты мен докторлық диссертацияның тақырыбына сәйкес болуы тиіс
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 2
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 4
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
7
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
6
М(Д)ҒЗЖ
NIRD (Г2)Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстары университеттің білім беру бағдарламаларын меңгеруден алынған теориялық білімдер мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында осы білімдерді қолдану бойынша практикалық іс-әрекеттер арасындағы қатынасты қамтамасыз етуге бағытталған.<br/> Зерттеудің өтуі нәтижесінде докторанттар докторанттардың ғылыми мүдделерін есепке ала отырып, кәсіби салада тәуелсіз аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгеруі тиіс.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
9
Докторлық диссертация
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
8
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Теориялық және практикалық бөлімнен тұратын докторлық диссертацияны орындау. Диссертацияның рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Зерттеуші ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүниежүзілік-тарихи процесс шеңберінде еуропалық отаршылдық империялардың тарихи дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін түсіндіруге мүмкіндік беретін білімді контекстке келтіру; докторанттардың отаршылдық жүйенің пайда болған сәтінен ыдырауына дейінгі генезисі мен эволюциясын, еуропалық мемлекеттердің отарлау саясатының мәнін, формалары мен әдістерін өзгертуін талдау қабілетін дамыту; Еуропа империяларының тарихын талдаңыз..
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дүниежүзілік-тарихи процесс шеңберінде еуропалық отаршылдық империялардың тарихи дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін түсіндіруге мүмкіндік беретін білімді контекстке келтіру; докторанттардың отаршылдық жүйенің пайда болған сәтінен ыдырауына дейінгі генезисі мен эволюциясын, еуропалық мемлекеттердің отарлау саясатының мәнін, формалары мен әдістерін өзгертуін талдау қабілетін дамыту; Еуропа империяларының тарихын талдаңыз..
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Соңғы теориялық, әдістемелік және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері,зерттеудің заманауи әдістері. Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы аясында эксперименттік зерттеулер жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және ғылыми танымның басқа әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-психологиялық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: отандық, шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Алынған деректерді өңдеу, талдау, нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.<br/> Құзыреттіліктер: білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге қабілетті; заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде проблемаларды, мақсаттарды, зерттеу міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеу бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті.
12
Докторлық диссертация
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
5
Педагогикалық практика
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дамудың негізі болып табылатын тарихи процесті түсіндірудің негізгі ұғымдары бойынша докторанттарда терең ғылыми білімдерді қалыптастыру; тарихи процестің динамикасын зерттей отырып, докторанттар тарихтың концептуалды модельдерінің әртүрлі нұсқаларын (сызықтық, циклдік, толқындық модельдер) талдайды; тарихтың әдістемелік тәсілдерін зерттей отырып, докторанттар тарихтың формациялық және өркениеттік үлгілерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дамудың негізі болып табылатын тарихи процесті түсіндірудің негізгі ұғымдары бойынша докторанттарда терең ғылыми білімдерді қалыптастыру; тарихи процестің динамикасын зерттей отырып, докторанттар тарихтың концептуалды модельдерінің әртүрлі нұсқаларын (сызықтық, циклдік, толқындық модельдер) талдайды; тарихтың әдістемелік тәсілдерін зерттей отырып, докторанттар тарихтың формациялық және өркениеттік үлгілерін талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихнаманың теориялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру; шет елдердегі тарих ғылымының даму кезеңдерін және ұлттық тарихнамалардың ерекше белгілерін түсіндіру; тарих ғылымының рационалистік, гегельдік-маркстік, позитивистік, неокантиандық, өркениеттік, модернистік және постмодернистік парадигмаларының логикалық құрылымын талдау; тарихи ойдың эволюциясын, шетелдік тарихнама ғылымында пайда болған жаңа бағыттарды талдай білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тарихнаманың теориялық мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру; шет елдердегі тарих ғылымының даму кезеңдерін және ұлттық тарихнамалардың ерекше белгілерін түсіндіру; тарих ғылымының рационалистік, гегельдік-маркстік, позитивистік, неокантиандық, өркениеттік, модернистік және постмодернистік парадигмаларының логикалық құрылымын талдау; тарихи ойдың эволюциясын, шетелдік тарихнама ғылымында пайда болған жаңа бағыттарды талдай білу
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау, өңдеу дағдыларын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Зерттеу нәтижелерін жоспарлау, болжау. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалаларды жариялауды жоспарлау. Ғылыми басылымдарды таңдау. Мақалаларға арналған материалдар жинағы. Халықаралық конференция материалдарына мақалалар жазу және жариялау<br/> Құзреттіліктер: академиялық жазу және ғылыми қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу, шешендік сөйлеу дағдыларын игеру