жаратылыстану ғылымдарының магистрі
1. «7М05302 – физика» білім беру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері
1.1 «7М05302 – физика» білім беру бағдарламасның мақсаттары:
1.1.1 – физиканың іргелі және тиісті салаларында терең, жүйелі теориялық білімі мен практикалық дағдылары магистранттарды ғылыми – зерттеу, аналитикалық және педагогикалық қызметте өзін-өзі дамытуға дайындау.
1.1.2 - ғылыми зерттеулерді жүйелі түрде түсініп, ғылыми тәжірибені шебер ұйымдастыруға, ұлттық және халықаралық деңгейде жарияланымдардағы зерттеулер нәтижелерін өңдеуге мүмкіндік беретін заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген магистранттарды даярлау.
1.2 БББ – ның басты көрсеткіштері
«7М05302 – физика» білім беру бағдарламасы бойынша магистратураның білім бағдарламасын меңгерудің нормативті мерзімі – 2 жыл (оқытудың ғылыми-педагогикалық бағыты). «7М05302 – физика» білім бағдарламасының еңбексыйымдылығы 120 сынақ бірлігін (ECTS) қамтиды. Бағдарлама бюджеттік және ақылы негізде салынған, тәжірибеге бағдарланған, қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде оқытылады. 7М053 Физикалық және химиялық ғылымдар (Физика) білім бағдарламасы бойынша жаратылыстану ғылымдарының магистр дәрежесі беріледі.
1.3 БББ-ның қысқаша мінездемесі
«7М05302 – физика» білім беру бағдарламасы, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жетекші әлемдік жоғары оқу орындарының, еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы дайындық бағыты бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды регламенттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Физика
7M05302
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Атомның физикалық теориясын физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде сәйкес математикалық деңгейде қойылған бақылау, практикалық тәжірибе мен экспериментті жалпылау ретінде ұсыну. Мазмұны: студенттердің ядролық физика саласындағы маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметіне қажетті идеяларын қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент кішкентай бөлшектердің негізгі заңдылықтары мен құбылыстарын; ядролық физиканы зерттеудің негізгі әдістері; ядролық реакциялардың түрлері және олардың заңдылықтары; радиацияның заттар арқылы өту заңдылықтарын; ядролық сәулелену көздері мен детекторларын, қатты дененің құрылымын, механикалық қасиеттерін, қатты денеде кездесетін электрлік және магниттік қасиеттерді, қатты денелердің негізгі жылу өткізгіштік қасиеттерін білуі керек. Тәжірибеде алған білімдерін қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
KM 1208 (Г)
12
Магистрлік диссертация
Қорытынды аттестаттаудың мақсаты магистратурада оқу кезінде алған құзыреттіліктерді игеруді анықтау болып табылады. ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбы бойынша диссертациялық жұмысты жазу. барлық қажетті құжаттар жиынтығымен көпшілік алдында қорғауға ұсыну. антиплагиат жүйесі арқылы тексеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
9
М(Д)ҒЗЖ
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық аппаратты физикалық құбылыстарға қолдануды үйрету. Әр физикалық қасиеттің өлшемі. Оның ұзындығы, ауданы, көлемі, салмағы, уақыты, температурасы және энергиясы. Математикалық шамалар-бағытталған кесінділер немесе векторлар. Күрделі құбылыстардың қасиеттерін зерттеу үшін математикалық өрістер - кеңістіктегі аймақтар қарастырылады,оның әрбір нүктесінде кейбір физикалық шаманың белгілі бір мәніне сәйкес келеді. Стационарлы және стационарлы емес өрістер арасындағы айырмашылықты біледі. Математикалық аппаратты дифференциалдық теңдеулер жүйесі ретінде, сызықтық алгебра теориясын біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс молекулалық қозғалыс пен тасымалдау құбылыстарын терең зерттеуден тұрады. Еркін жүріс ұзындығын анықтау, газ және сұйықтықтарда диффузия құбылысы. Вискозиметрия. Сиретілген газдардағы Тасымалдау құбылыстары. Молекулалық ағым. Сұйылтылған газдың эффузиясы. Ішкі үйкелісті да сұйықтықтарда. Қаттытұтқыр сұйықтық. Кнудсен әсері. аз қысымда газды жылу беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-табиғи және антропогендік аэродисперсті жүйелердің пайда болу, эволюциясы және ыдырауы туралы іргелі заңдылықтарды және қазіргі заманғы түсініктерді баяндау. Спутниктік және навигациялық жүйелер жұмысының физикалық негіздері. Полярлық жарқыл. Жер бетіндегі табиғи процестерге күн белсенділігінің әсері. Әртүрлі планеталардың атмосфераларын салыстыру. Жер ионосферасындағы электромагниттік толқындар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі замандағы космологиядан қысқаша мәліметтер, материяның таралуы туралы деректер, микротолқынды фон, Хаббл тұрақтысы, Әлемнің жасы, бастапқы нуклеосинтез, жұлдыздар мен галактиканың қалыптасуы, жұлдыздар энергиясы мен нуклеосинтез, протондар мен нейтрондарды басып алу, жұлдыздардағы ядролық реакциялар, астрофизикалық реакцияларды талдау әдістері, аса, жұлдыздардың эволюциясы, коллапс, ғарыштық сәулелер, атмосфераның жоғарғы қабатындағы процестер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты-жердің құрлысы, ғарыштық дене, Күн жүйесінің планетаталары, оның ішкі құрылысын Физикалық өрістер және басқа ғылым саласындағы жетістіктер бойынша зерттеу әдістері туралы білім алу болып табылады. Бұл барлау геофизикасының міндеттерін тереңірек шешуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғарыштық сәулелер бойынша мәліметтер мен тұжырымдар беру. Ғарыштық сәулелердің түрлері. Ғарыштық сәулелердің ядролық компоненті. Нейтрино. Күн нейтриндік осцилляция. Үлкен адронды коллайдер. Бозон Хиггса. ғарыштық сәулелер, атмосфераның жоғарғы қабатындағы процестер, нейтриндік астрономия. Қазіргі астрофизиканың ашық мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми білімнің мәні және оның дамуы. Физикалық принциптер мен заңдарды дамыту. Әлемнің қазіргі ғылыми көрінісі. Кванттық детерминизм. Бордың қосымша принципі. Электр әлсіз және күшті өзара әрекеттесудің ұлы бірлестігі. Кванттық физикалық құбылыстардың қазіргі мәселелері. Күрделі жүйелердің кванттық физикасы. Физиканың іргелі заңдары. Элементар бөлшектер және өрістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сабақтың мақсаты келесі тақырыбтарға түсінік беру; Координаттардың вариациясы. Виртуалды жылжыту. Босату принципі. Идеалды байланыс. Виртуалды орын ауыстыру принципі. Даламбер принципі. Ең аз мәжбүрлеу принципі (Гаусс принципі). Гамильтонның стационарлық әсер ету принципі. Остроградский принципі. Лагранждың тұрақты әрекет принципі.Мопертюяның тұрақты әрекет принципі. Якобияның стационарлық әсер ету принципі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты математикалық физика әдістерінің теориялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру; Математикалық физиканың қолдану саласымен және қазіргі жетістіктерімен танысу; қарапайым физикалық жүйелердің математикалық модельдерін құрастыру, алгебралық, дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу бойынша практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Тақырыптар: Математикалық физиканың заманауи жетістіктері. Жартылай туынды теңдеулер. Арнайы функциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты математикалық физика әдістерінің теориялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру; Математикалық физиканың қолдану саласымен және қазіргі жетістіктерімен танысу; қарапайым физикалық жүйелердің математикалық модельдерін құрастыру, алгебралық, дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу бойынша практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Тақырыптар: Математикалық физиканың заманауи жетістіктері. Жартылай туынды теңдеулер. Арнайы функциялар.Пәнді игерудің мақсаты математикалық физика әдістерінің теориялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру; Математикалық физиканың қолдану саласымен және қазіргі жетістіктерімен танысу; қарапайым физикалық жүйелердің математикалық модельдерін құрастыру, алгебралық, дифференциалдық және интегралдық теңдеулерді шешу бойынша практикалық дағдыларды дамыту болып табылады. Тақырыптар: Математикалық физиканың заманауи жетістіктері. Жартылай туынды теңдеулер. Арнайы функциялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларды заттар мен материалдарды зерттеудің жаңа әдістерімен таныстыру. Туннель және растрлық микроскопия туралы түсінік беру. Наноматериалдарды зерттеу мен алудың физикалық, химиялық және механикалық әдістері туралы түсініктері болуы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім алушыларды нанотехнологияның дамуымен таныстыру.Мазмұны: нанотехнологияны дамыту.Өлшемдік әсерлер. Көміртегі негізіндегі құрылымдар. Көміртекті наноқұрылымдарды алу. Наномирдегі көміртектің ерекше рөлі. Көміртектің аллотропты түрлері. Көміртекті нанотүтікшелер. Наноматериалдарды қолдану. Микроэлектроникадан наноэлектроникаға дейін. Кванттық нүктелер. Кванттық шұңқырлар. Кванттық сымдар. Арнайы физикалық қасиеттері бар наноматериалдар. Нанобъектілерге негізделген электронды аспаптар. Наноматериалдар және оларды өңдеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу-зерттеу қызметінің теориялық-әдіснамалық негіздері, зерттеу қызметі оқу объектісі ретінде, зерттеу міндеті оқу есебінің ерекше түрі ретінде, студенттердің оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру технологиясы, студенттердің зерттеу қызметінің түрлері, студенттердің зерттеу белсенділігін басқару тәсілдері, студенттердің оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру формалары мен әдістері, студенттердің оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыру практикумы, курстық және бітіру біліктілік жұмыстарын дайындау және қорғауды ұйымдастыру әдістемесі, студенттердің оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыруда заманауи технологияларды қолдану, студенттердің оқу-зерттеу қызметінің нәтижелерін бағалау тәсілдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заттың жылу және массасын тасымалдаудың негізгі түсініктері мен заңдарын беру. Термиялық өңдеу кезінде полифазалық жүйелерде өтетін фазалық және химиялық түрленулер. Изотермиялық режимдер кезіндегі диффузиялық процестер. Модельдік үлгілерге арналған диффузиялық физика-химиялық процестердің математикалық моделі. Күрделі параллель өтетін диффузиялық физика-химиялық процестер. Тәжірибелік есептерді шешу үшін диффузиялық процестердің кинетикасы бойынша аналитикалық нәтижелерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Молекулалық қозғалыс пен тасымалдау құбылыстарын терең зерттеуден тұрады. Еркін жүріс ұзындығын анықтау, газ және сұйықтықтарда диффузия құбылысы. Вискозиметрия. Сиретілген газдардағы Тасымалдау құбылыстары. Молекулалық ағым. Сұйылтылған газдың эффузиясы. Ішкі үйкелісті да сұйықтықтарда. Упруговязкие сұйықтық. Кнудсен Әсері. аз қысымда газды жылу беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – келесі бөлімдер бойынша түсінік беру: Гамильтон принципі және лагранж теңдеуі. Механиканың канондық теңдеулері. Қозғалыс теңдеулері және оларды интегралдау. Релятивистік гамильтонианның өрнектері. Физикадағы қозғалыс заңдары. Біркелкі және біркелкі емес қозғалыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді термодинамика, кванттық механика және статистикалық физика негіздерімен тереңдетіп таныстыру. Теориялық физика әдістерімен шешілетін қазіргі физика мәселелерінің физикалық жағы. Механика, термодинамика элементтері. Кванттық механиканың кейбір қолданбалары. Хартри және Фок бойынша кванттық механика есептерін шешудің жуықтау әдістері туралы. Тепе-теңдіктің ауытқуы және тұрақтылығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-әлемнің ғылыми бейнесін беру. Ньютон бойынша әлемнің ғылыми көрінісі. Эйнштейн бойынша әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми білімнің мәні және оның дамуы. Физикалық принциптер мен заңдарды дамыту. Әлемнің қазіргі ғылыми көрінісі. Кванттық детерминизм. Кванттық механиканың принциптері. Космология, Астрофизика мәселелері. Күрделі жүйелердің кванттық физикасы. Физиканың іргелі заңдары. Жоғары энергия физикасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эксперименттік физика саласындағы қазіргі заманғы кәсіби біліммен таныстыру, күрделі эксперименттік зерттеулерді қалай жүргізуге және түсіндіруге үйрету, өлшеу, диагностикалық жабдық, оның көмегімен алынған мәліметтердің дәлдігі мен дәлдігі туралы түсінікке ие болу. Физикалық ұқсастық. Ұқсастық өлшемдері. Өлшеу құралдары. Ультра жоғары вакуум. Эксперименттің температуралық жағдайын бақылау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: энергия түрлерімен, Атом энергетикасымен таныстыру. Ядролық реакторлар және ядролық технологиялар. Әлемнің эволюциясы мен дамуы туралы қазіргі мәліметтер мен теориялар. Күндегі энергетикалық процестер. Ядролық жүйелер, ыдырау, әлсіз өзара іс-қимыл. Термоядролық реакциялар. Атомдар мен молекулалардың сәулеленуі және спектрлері. Бөлшектер мен өрістердің өзара әрекеттесуі. Жерге тіркелетін ғарыштық сәулеленудің энергетикалық спектрі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәстүрлі және дәстүрлі емес энергия көздері туралы түсінік беру. Жел қондырғылары. Гидроэлектроустановки. Ядролық технологиялар. Термоядролық реакциялар. Басқарылатын термоядролық синтез мәселелері. Экология мәселелері. Болашақ энергиясын қолдану перспективалары. Энергия түрлері, атом энергетикасы-даму мәселелері мен перспективалары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді сәулеленуді тіркеудің физикалық негіздерімен, әсер ету принциптері мен сипаттамаларының негіздерін, ядролық сәулеленудің детекторы және спектрометрия әдістерін таныстыру. Студенттердің кейінгі жұмыста заманауи қондырғыларды қолдану дағдыларын дамыту.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Зерттеу практикасы-бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, оларға жоғары оқу орнының профессорлық-оқытушылық құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын олардың интеллектінің үздік қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. зерттеу тәжірибесі ғылыми зерттеу саласына жақын облыста жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Зерттеу практикасы-бұл магистранттардың өзін-өзі көрсету тәсілі, оларға жоғары оқу орнының профессорлық-оқытушылық құрамының жетекшілігімен ұсынылған тақырыптарға сәйкес жүзеге асырылатын олардың интеллектінің үздік қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік береді. зерттеу тәжірибесі ғылыми зерттеу саласына жақын облыста жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
ЖОО-дағы педагогикалық іс-тәжірибенің негізгі мақсаты-магистранттарды ғылыми-педагогикалық қызметке тарту, олардың зерттеу және педагогикалық әлеуетін ашу. Іс-тәжірибе барысында магистранттар жоғары оқу орнындағы білім беру үрдісінің мазмұны мен логикасымен, ЖОО - дағы ғылыми және оқу-әдістемелік жұмысымен, оқытушының педагогикалық қызметінің ерекшеліктерімен, жоғары мектепте оқытудың инновациялық технологияларымен танысады, студенттермен тәрбие жұмысының ерекшелігін, өзінің кәсіби "мен"даму ерекшеліктерін зерделейді.