өнертану ғылымдарының магистрі
Бейнелеу өнері
7M02113
Өнер факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Қалыптасқан дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және орындау, өзіндік зерттеу қызметі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақтың дәстүрлі өнерінің басым экспрессивті құралдарының ерекшеліктерін зерттеу.<br/> Мазмұны: Қазақтың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтардың дәстүрлі музыкалық өнері. Қазақтың дәстүрлі фольклоры. Қазақ қолөнеріне талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Киіз.Қазақтың дәстүрлі костюмінің мифопоэтикасы.<br/> Қалыптасқан дағдылар: қазақтың дәстүрлі өнерінің бейнелік тіліне талдау жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің қазіргі заманғы парадигмасы. Педагогиканың әдіснамасы. Кәсіби құзіреттілік. Университет оқытушысын оқыту теориясы.<br/> Қалыптасқан дағдылар: педагогиканың негізгі категорияларын, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясын және педагогикалық шеберлікті әдіснамалық негізде қолдану дағдылары мен қабілеттерін білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Ғылыми-зерттеу тәжірибесінің негізгі мақсаты магистранттарды магистрлік диссертацияны аяқтау үшін өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау болып табылады. Тәжірибенің негізгі мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер жүргізуде тәжірибе жинақтау және келесідей дағдыларды меңгеру болып табылады: өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және шешу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық бағдарламаларды әзірлеу
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін, кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдениет саласындағы басқару негіздерін және мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы қағидаттарын зерделеу. Мазмұны: мәдени менеджменттің категориялары мен принциптері; мәдени процестерді басқарудың формалары мен әдістері. Қалыптасатын дағдылар: мәдени жобаларды басқару дағдыларын практикалық меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи шығармашылық индустриялар туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: шығармашылық кәсіпкерлік секторы: музыка, бейнелеу және орындаушылық өнер, кино, сән, қолөнер, баспа дело, Жарнама, дизайн, Сәулет, Интернет және компьютерлік технологиялар. Шығармашылық салалардың пәні. Шығармашылық Индустриялар және қалаларды дамыту.. Қалыптастырылатын дағдылар: шығармашылық индустриялар секторында жұмыс істеу үшін қажетті кәсіби құзыреттерді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: art-science әдістері мен тәсілдерін зерттеу
Мазмұны: ғылымның өнерге әсері, өнер эксперименттік ғылым алаңы ретінде, Art-science шығармаларын түсіндіру, Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері.
Қалыптасатын дағдылар: art-science туындыларын жасаудың практикалық дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнер және ғылым. Көркем және ғылыми. Шығармашылық және технологиялық. Ғылым шығармашылық үшін зерттеу базасы ретінде. Art-science шығармаларының концептуалды интерпретациясы. Art-science шығармашылық жұмыстарын жасау. Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері. Олардың шығармашылығын практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арт-педагогикада инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін зерттеу
Мазмұны: көркем білім берудегі инновациялық технологиялар. Қазіргі көркем білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану. Арт-педагогика және өнер технологияның эксперименттік саласы ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: арт-педагогикада инновациялық технологияларды қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ерекше мәдени құбылыс ретінде жинақтаудың қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу.
Мазмұны: коллекциялар ұғымы, әр түрлі дәуірдегі коллекциялар, ғылыми ақпарат жинау, жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша библиография жасау.
Қалыптасатын дағдылар: көркем галереяда жұмыс істей білу, суретшілермен, коллекционерлермен және өнер туындыларын сатып алушылармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркем білім берудегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттеу
Мазмұны: көркемдік білім беру әдістемесі ғылыми ізденіспен, әзірлеумен, бастапқы ережелерді, категорияларды, заңдылықтарды негіздеумен байланысты қызмет саласы ретінде, соның негізінде көркемдік білім беру мәселелері шешіледі.
Қалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім берудің мазмұндық аспектілерін ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру және пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арт-критика әдіснамасына заманауи көзқарастарды үйрену
Мазмұны: көркем сын дамуының ғылым ретінде эволюциясы, арт-сынның қазіргі теориялары, арт-сын өнердің қозғаушы құралы ретінде, атақты шетелдік арт-сыншылар, қазақстандық арт-сын
Қалыптасатын дағдылар: көркем сын әдістемесін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнерді заманауи ғылыммен зерттеу әдістерінің алуан түрлілігін зерттеу.
Мазмұны: заманауи өнертану зерттеуі: жанрлар, әдістер, тезаурус. Заманауи өнерді дамытудың өзекті мәселелері. Қазіргі заманғы көркем шығармашылық контекстіндегі көркем мәдениет. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі Қазақстан өнері.
Қалыптасатын дағдылар: қазіргі көрнекі өнердің мазмұндық мазмұнын талдау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шығармашылық. Эксперимент. Өнер. Шығармашылық эксперимент әдісі. Contemporary art. Перфомансты құру. Инсталляция құру. Шығу материалдарынан шығармашылық жұмыстар жасау. Фото инсталляцияларды және басқаларды жасау. Суретпен және фотосуреттермен эксперименттер. Қазақстандық суретшілер contemporary art өкілдері. Олардың шығармашылығын практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: галереялық істің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу
Мазмұны: галерея мен арт-кеңістіктің мақсатын анықтау мәселелері, сондай-ақ бастапқы және қайталама нарықтар галереяларының жұмыс істеуіндегі айырмашылық, қазақстандық галерея ісінің ерекшеліктері.
Қалыптасатын дағдылар: галереялық істі ұйымдастыру дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: өзекті өнер теориясын оқыту
Мазмұны: қазіргі өнердің дамуының өзекті мәселелері, өзекті өнердің генезисі. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі қазақстандық өзекті өнер, танымал суретшілер өзекті өнер өкілдері.
Қалыптасатын дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шығармашылық эксперименттің әдістері мен әдістерін өзекті түрде зерттеу Мазмұны: өзекті өнердегі шығармашылық эксперимент әдісі. Стандартты емес өнер түрлері. Қазақстандық суретшілер өзекті өнер өкілдері. Өзекті өнер туындыларын ұсыну формалары. Қалыптасқан дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау мен құрудың практикалық дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өнертану пәндері қатарында көркем сынның рөлін қарастырады; көркем сын ғылымының ғылым ретінде дамуының тарихи экскурсі, сонымен қатар қазіргі заманғы көркем сынның өзекті бағыттарын қарастырады. Арт-сынды білу және түсіну және оның өнертанудағы рөлі. Академиялық рейтинг дағдысы, копирайтинг, арт-менеджмент және мәдени жобаларды басқару саласында жұмыс істеу мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орнын зерттеу.
Мазмұны: өнер педагогикасы ғылым ретінде, дамудың тарихи аспектілері, әлемдік көркем педагогикадағы өнер педагогикасының ерекшеліктері, өнер педагогикасының Қазақстандық болмысы.
Қалыптасатын дағдылар: өнер педагогикасы дамуының тарихи ерекшелігіне талдау жасай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер теориясы мен оның жалпы заңдылықтарын терең зерттеу.
Мазмұны: Ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнерінің көркемдік теориясы. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнер классификациясының онтологиялық, семиотикалық және функционалды өлшемдері.
Қалыптастыратын дағдылар: әлемдік өнер теориясы туралы терең білім алу, өнер генезисінің жалпы және ерекше заңдылықтарын түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнердің теориялық аспектілерін тереңдете оқыту
Мазмұны: өнер теориясы ғылыми пән ретінде, өнер эволюциясы саласындағы атақты теориялар, өнер теориясының әдіснамасы, қазақстандық өнертану.
Қалыптасатын дағдылар: өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогикалық өнертануды және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу.
Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркемдік-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Өнер академияларының пайда болуы. Егеменді Қазақстанда өнер педагогикасын дамыту.
Қалыптасқан дағдылар: педагогикалық өнертану дамуының тарихи ерекшеліктерін түсіну қабілеті
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттарда заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді.
Педагогикалық практика
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.