Философия ғылымдарының докторы
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік педагогикалық ғылымның дамуының қазіргі беталыстары мен заңдылықтарын білетін, когнитивтік, ғылыми және зияткерлік әлеует негізінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға, жаңа білім беру технологияларын әзірлеуге дайын PhD докторларын даярлау
Білім берудегі менеджмент (ағылшын тілінде)
8D01106
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
4
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзіреттілігі: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары.
3
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: диссертациялық жұмысының ғылыми аппаратын дайындауды игерту. Мазмұны: Жұмыс жоспарын жүзеге асырудың кезеңдерін белгілеуге, зерттеудің дереккөздерін таңдап, саралауға үйренеді. Құзіреттіліктер: компьютерлік технологияны пайдаланып, өңдеуге қажетті әдістерді іріктейді, жиналған ақпаратты интерпретациялайды. Диссертация тақырыбы бойынша соңғы еңбектерге (нормативті-құқықтық, шетелдік, отандық) талдау жасайды.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық зерттеудің теориялық бөлімінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша қорытынды эксперимент өткізу бойынша кеңес беру жұмыстарын жүргізу.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименталды бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Қорытынды эксперимент жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау.<br/> Құзыреттіліктер: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар ғылыми тағылымдамадан өту арқылы халықаралық ғылыми ортада тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Зерттеу әдістерін таңдау және қолдану. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Эксперимент жүргізу және мәліметтерді өңдеу. Ғылыми тағылымдаманың мазмұны, мақсаты және өту тәртібі. Шетелдік ғылыми мекемелермен тәжірибе алмасу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді жоспарлайды және орындайды;<br/> ғылыми тағылымдама барысында алған білімдерін зерттеу жұмысына қолданады;<br/> халықаралық ғылыми ортада кәсіби байланыс орнатады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
18
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
5
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
12
Докторлық диссертация
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.
Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім сапасын басқару мониторингі бойынша білімді қалыптастыру.
Мазмұны. Білім беру сапасын басқару және мониторинг жүйесі. Білім беру сапасын бағалау жүйесі, қоғамдық сараптама. Білім беру сапасының мониторингі. Білім беру сапасын тәуелсіз бағалау. Білім беру сапасын тәуелсіз бағалау рәсімдерінің, критерийлерінің кешені: ақпараттың қолжетімділігі. ББ сараптамасын жүзеге асыратын құрылымдар.
Құзыреттіліктер: білім беру бағдарламаларының сапасына сараптама жүргізеді, оларға баға береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары білім берудегі менеджменттің ерекшеліктері және қазіргі менеджердің кәсіби құзыреттілігі туралы жүйелік білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері және білім беруді басқарудың даму тенденциялары. Басқарудағы стратегиялық, тактикалық жоспарлау. Білім беруді цифрландыру контекстіндегі менеджменттің тұжырымдамалық тәсілдері. Басқару модельдері. Көшбасшылық теориялары.
Құзыреттіліктер: әр түрлі білім беру жүйелерін басқарудың принциптері мен стратегияларына ие
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттардың ақпараттық өзін-өзі қамтамасыз ету бойынша ББД тереңдету
Мазмұны: Ғылыми ақпараттармен жұмыс. Ақпараттық-библиографиялық ресурстар, жіктеулер, индекстер, ақпараттың мемлекеттік стандарттары. Лицензияланған электрондық ресурстар. Жұмыс нәтижелерін бағалау. Ғылымиометриялық өлшеу құралдары. Web of Science, Scopus, Ресейлік ғылыми дәйексөз индексі. Жұмыстардың библиографиялық дизайны.
Құзыреттіліктер: ғылыми ақпараттармен жұмыс жасай білу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттардың инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, әртүрлі оқу сабақтарын дайындау және өткізу бейініне сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін педагогикалық жобалауға дайындығын қамтамасыз ететін педагогикалық қызметке және кәсіби құзыреттілікке оң уәждемесін қалыптастыру.
Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу процесін регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу, ұсынылған пән бойынша дәрістер мен практикалық сабақтарды әзірлеу, Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау) және оқу жұмысын (жетекші оқытушылардың дәрістік және практикалық сабақтарына қатысу және басқа докторанттар өткізетін оқу сабақтарына өзара қатысу, оларға талдау жасауды жүзеге асыру және басқа докторанттардың, инновациялық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және өзін-өзі талдау).
Құзыреттілігі: - оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу);
- студенттердің оқу және өзіндік қызметін ұйымдастыру; - жоғары мектепте сабақ өткізу кезінде интерактивті әдістерді, білім беру, цифрлық технологияларды пайдалану.