философия докторы (PhD)
1.1 «8D015-Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша мұғалімдерді даярлау» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 – ғылыми зерттеулердің жаңа бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру немесе қолданыстағы ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын дамыту, ғылым докторы ғылыми дәрежесін алу үшін білікті ғылыми жұмыстарды (диссертацияны) дайындауға мүмкіндік беретін ғылыми іскерлік нәтижелерін аналитикалық жалпылау дағдыларын меңгерген мамандарды дайындау;
1.1.2 - отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми мамандарды даярлау;
1.1.3 – ғылым саласын табысты дамытуға мүмкіндік беретіндей математиканың таңдаулы саласынан іргелі, сапалы, кәсіби, терең мамандандырылған білім алу;
1.2 Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1 - математика және математиканы оқыту әдістемесі саласында білім аумағын кеңейтуге үлес қосатын өзіндік тың зерттеу жүргізе алатын жоғары және жоғары білім беруден кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу саласы үшін жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық мамандар даярлау;
1.2.2 – ғылыми және шығармашылық жұмысқа дайындау, нәтижелерді сыни тұрғыдан талдауға үйрету, еркін, демократиялық және құқықтық мемлекеттегі өз кәсіби қызметіне деген жауапкершілікті қалыптастыру;
1.2.3 - нақты математикалық мәселелерді шешу үшін модельдеу іскерлігін меңгеру;
1.2.4 - теориялық математикалық моделдерді құру әдістерін және олардың математикалық шешімдерінің негізгі тәсілдерін меңгеру; математикалық процестерді компьютерлік модельдеу әдістерін және тәсілдерін игеру
Математика
8D01501
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді теориялық және әдіснамалық талдауға, сондай-ақ алынған тәжірибелік деректерге сәйкес докторанттар Thomson Reuters, Scopus деректер қорларына енгізілген журналдарда жарияланымдарды дайындайды.
5
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. Зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді теориялық және әдіснамалық талдауға, сондай-ақ алынған тәжірибелік деректерге сәйкес докторанттар Thomson Reuters, Scopus деректер қорларына енгізілген журналдарда жарияланымдарды дайындайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдістемелік ғылым және математикалық білім саласындағы қазіргі заманғы мәселелермен танысу.<br/> Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесіне қатысты өзекті мәселелер. Білім берудегі заманауи ғылыми технологияларға шолу. Математиканы оқытуда қазіргі ғылыми технологияларды қолдану жолдары.<br/> Құзыреттілік: оқу және зерттеу мәселелерін шешуге дайын болу.
5
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.
3
ҒЗЖ қорғау
Математиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша , зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша диссертациялық жұмыстың ғылыми аппаратын тұжырымдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Математиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша , зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша диссертациялық жұмыстың ғылыми аппаратын тұжырымдау
4
ҒЗЖ қорғау
Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен, физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері бойынша орындалған ғылыми-зерттеу жұмыстармен талдау жасау
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың кезеңдерін анықтау. Докторлық диссертацияның тақырыбы бойынша педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу жұмысы нәтижелерінің теориялық, ғылыми-практикалық маңызын анықтау.
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
7
ҒЗЖ қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
5
М(Д)ҒЗЖ
NIRD
5
М(Д)ҒЗЖ
NIRD
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертация - докторанттың дербес зерттеуі болып табылатын ғылыми жұмысы, онда теориялық ережелер әзірленген, олардың жиынтығын жаңа ғылыми жетістік ретінде саралауға болатын немесе ғылыми мәселе шешілген, немесе енгізілуі ел экономикасының дамуына елеулі үлес қосатын ғылыми негізделген техникалық, экономикалық немесе технологиялық шешімдер жазылған жұмыс.
20
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмысты орындаудың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады. Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Тәжірибелік-зерттеушілік (әдістемелік, практикалық) бөлімдерінің мазмұны қорғауға ұсынылатын диссертацияның негізгі ережелеріне сәйкестігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектеп математика курсының міндеттерін шешудің теориялық және әдіснамалық негіздерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Математикалық ұғымдар және оларды қалыптастыру әдістері. Математикалық есептер. Мектептегі және университеттегі математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері. Типтік тапсырмаларға әртүрлі әдіс-тәсілдер.<br/> Құзыреттілік: қазіргі жағдайда математикалық есептерді шешуде білім алушылар оқытудың әдіснамалық негіздерін пайдалануға дайын болу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту аясында математиканы оқыту процесін ұйымдастыруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.<br/> Мазмұны: Жаңартылған мазмұндағы математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері. Критериалды бағалау жүйесі. Мектеп пен ЖОО математиканы оқытудағы сабақтастық. <br/> Құзыреттілік: жаңартылған білім мазмұны бойынша педагогикалық қызметке, ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
2
ҒЗЖ қорғау
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарындағы жарияланымдар.Алыс және жақын шетел конференцияларының жинақтарында диссертациялық ғылыми зерттеу материалдарын ұсыну және апробациялау. Докторанттың ғылыми-зерттеу қызметінің бағытына сәйкес келетін конференцияларға белсенді қатысу.Шет тіліндегі басылымдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдістемелік ғылым және математикалық білім саласындағы қазіргі заманғы мәселелермен танысу.
Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесіне қатысты өзекті мәселелер. Білім берудегі заманауи ғылыми технологияларға шолу. Математиканы оқытуда қазіргі ғылыми технологияларды қолдану жолдары.
Құзыреттілік: оқу және зерттеу мәселелерін шешуге дайын болу.
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, сондай-ақ тәжірибелік дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
филология ғылымдары саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарына шоғырландыру арқылы кәсіби дайындық пәндерін меңгеру барысында пайда болатын ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдысының кешенін қалыптастыру, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту және ынталандыру, филология саласындағы өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және қалыптастыру, зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты іздеу, өңдеу, талдау және жүйелеу
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық іс-тәжірибе докторанттардың ЖОО-дағы ғылыми-педагогикалық әрекетке кәсіби дайындығының бір бөлшегі және арнайы пәндерді оқытуды, студенттердің оқу әрекетін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты, тәжірибелік оқытушылық дағдылар мен біліктерді меңгеруді қамтитын, жоғары мектепте оқу-тәрбиелік процессті іске асыру бойынша іс-тәжірибелік әрекетінің түрі болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Тәжірибе ғылыми, ғылыми, педагогикалық және кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі.
Докторантураның білім беру бағдарламасы оқу (педагогикалық) және ғылыми-практикалық тәжірибені қамтиды.
Педагогикалық практика кезеңінде докторанттар бакалавриат және магистратура бағдарламаларында сабақ өткізуге қатысады.