филология ғылымдары магистрі
Бәсекеге қабілетті білім беру жағдайында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи шетелдік филология мен әдебиет саласында терең білімі бар магистрлерді даярлау, лингвистика, батыс филологиясы саласындағы жүйелі білімді қазіргі ғылыми деңгейде қалыптастыру ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды жүзеге асыра алатын кәсіби маман дайындау.
Шет тілі (ағылшын тілі), әдебиет, медиа
7M02316
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттарда қазіргі жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттарды оқыту, дербес ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын игеру және дамыту кезінде алған теориялық білімдерін шоғырландыруға және тереңдетуге ықпал етеді.
9
М(Д)ҒЗЖ
Зерттеу жұмысын алгоритм түрінде қорытындылауға болады. Ол келесі тізімнен тұрады: § қазіргі ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліне ену; § қарапайым ерекше жағдайларды және төтенше жағдайларды, егер олар нашарлаған болса да, талдау; жетекшімен және әріптестерімен пікірталастар, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу.
8
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты тексеру және құрылымдау мүмкіндігі. Жаңа білім алу үшін ғылыми зерттеулер мен инновациялар жүргізу мүмкіндігі. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдану мүмкіндігі және дайындығы.
5
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика магистранттардың практикалық іс-әрекетімен теориялық дайындығын үйлестіруді қамтамасыз ететін оқу процесінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл сізге білім мен дағдыларды практикада қолдануға мүмкіндік береді және болашақ кәсіби қызметке магистранттарды сәтті дайындаудың тиімді құралдарының бірі болып табылады. Теориялық білім мен дағдыларды тереңдетеді және бекітеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста салыстырмалы лингвистиканың жекелеген салаларының (қарама-қарсы грамматика және лексикология, салыстырмалы фонетика мен фонология, дискурсты, мәтінді, коммуникацияны салыстырмалы зерттеу) және салыстырмалы лингвистика әдіснамасының мәселелерімен бірге оқыту мен аударма үшін тілдерді салыстырмалы зерттеу тарихымен байланысты негізгі проблемалар қарастырылған. Курстың құрамына контрастты фонетика, салыстырмалы лексикология және фразеология бөлімдері кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем шығармаларды тек бір өнердің шеңберімен шектелмей зерттеу, біздің жағдайда әдебиетті. Бұл филологиялық талдауды пәнаралық деңгейге шығаруға мүмкіндік береді, оны кинотану талдау әдістерімен сәтті үйлестіруге болады. Талдаудың бұл түрі өзара әсер мен алмасу мәселелерін, оның ішінде интертекстуалдылық мәселесін кеңірек контексте қарауға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жобаға қойылатын талаптарды қанағаттандыру үшін жоба жұмыстарына білімді, тәжірибені, әдістер мен құралдарды қосымша. Жобаларды басқару (project management) – көрсетілген шектеулер кезінде белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге бағытталған кейбір жобалар шеңберінде жұмыс көлемі, ресурстар - уақыт, сапа және тәуекелдер арасында теңгерімдеу кезінде нақты нәтижелер айқындалатын және қол жеткізілетін қызмет саласы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Филологияның әдістемесі негіздері мен оның объектілерімен әрекет ету әдістері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филологиялық зерттеулер. Ең маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты аймақ, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Когнитивтік лингвистика - бұл тіл мен сананың арақатынасы, әлемнің тұжырымдамасы мен санатталуындағы тілдің рөлі, таным процестері мен адам тәжірибесін жалпылау, адамның жеке танымдық қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара әрекеттесу формалары мәселелерін зерттейтін тіл біліміндегі бағыт. Когнитивтік лингвистика - тіл біліміндегі бағыт.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологизмдердің жалпы теориясын және жеке тілдер фразеологиясының ерекше мәселелерін дамытуға қызығушылық тудыратын бірқатар басқа фразеологиялық зерттеулердегі жас әрі келешегі зор бағыттардың бірі болып табылады. Фразеологиялық бірліктердің салыстырмалы талдауы туыстық және байланыссыз тілдердің фразеологизмдеріндегі әмбебап және идиометриалықты анықтауға мүмкіндік береді, жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тілінің әртүрлі бөлімдері бойынша теориялық материалды білу, оларды практикалық қолдану қабілеті сөйлеу байланысын құру дағдыларымен үйлесетін көркем мәтінді талдау филологиялық білімнің бір саласы болып табылады. Ағылшын тілі мен әдебиетінің көркем мәтінімен жүйелі және мақсатты жұмыс - лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Заманауи лингвистиканың өзекті мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі орыс және әлем тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен таныстыру. Пәннің құрылымы.Лингвистикалық бағыттар мен мектептердің жалпы сипаттамасы. Қазіргі тіл білімінің объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл құрылымының жүйелік принциптерін конструктивті тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін жасау және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-қиын бақыланатын және бақыланбайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік лингвистика Қолданбалы лингвистикадағы бағыт болып табылады, компьютерлік құралдарды — бағдарламаларды, деректерді ұйымдастыру мен өңдеудің компьютерлік технологияларын — белгілі бір жағдайларда, жағдайларда, проблемалық салаларда және т.б. тілдің жұмыс істеуін модельдеуге бағытталған. Компьютерлік оқыту бағдарламаларының дәстүрлі оқыту әдістерінен көптеген артықшылықтары бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психолингвистика - адамның сөйлеуінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін, тілді сөйлеу қарым-қатынасы мен жеке сөйлеу-танымдық іс-әрекет процесінде қолданудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттейтін ғылым. Сөйлеудің өндірісін қарастыра отырып, психолингвистика тіл жүйесі мен сөйлеуді құру ережелері адамға өз ойларын білдіруге мүмкіндік беретінін сипаттайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ең ежелгі лингвистикалық дәстүрлерден басталатын тіл туралы ғылымның дамуындағы негізгі бағыттар туралы түсінік. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл бірліктері мен талдау бірліктерін оқшаулау, оларды талдауды қолдану арқылы түсіндіру. Тілдік бірліктерді контексттік және компоненттік талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл білімінде келесі тілдік бірліктер бөлінеді: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөздердің құрылымдық модельдері, сөз тіркестері, сөйлемдер, сондай-ақ осындай бірліктердің семантикалық жағы болып табылатын мағынаның компоненттері, мысалы, семалар). Фонетика, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика сияқты тіл жүйесінің құрамдас бөліктері оқытудың аспектілерін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдің функциялары-сөйлеу коммуникациясының лингвистикалық моделі. Тілдің функцияларын тұтастай талдау үшін, сондай-ақ тілдің жекелеген бірліктерінің жұмыс істеуін, сөйлеу және мәтін өндірісін талдау үшін. Қазіргі социолингвистика, байланыс теориясы және байланыс әлеуметтануы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ағылшын тіліндегі мәтіндердің әр түрін жеткілікті түрде түсінетін және түсіндіретін зерттелетін тіл, оның ішінде олардың әдебиеттері туралы білімдер кешенін игеру. Оқытылатын тіл елдерінің әдеби тарихы. Әдеби процесті кезең-кезеңмен өрнектеу.Орта ғасыр әдебиеті.Жандануға дейінгі.Ренессанс әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті: барокко, классицизм 18 ғасыр әдебиеті: ағартушылық, романтизмге дейінгі XIX ғасыр әдебиеті: романтизм, реализм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз табиғаты, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамалық сипат жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және танымдық саламен біріктіреді Әдебиеттану әдісімен көркем шығарманы зерттеу принципі.