білім бакалавры
Пәндік, ақпараттық-коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттерге, инклюзивті білім беру дағдыларына ие көптілді педагог-психологты даярлау және психологиялық ағарту бойынша сабақтар өткізу, білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді диагностикалау және жүйелі ұйымдастыру
Педагогика және психология көптілділікпен
6B01105
Педагогика және психология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын ар-ождан ұғымын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғам дамуындағы АКТ рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеті. Мәліметтер базасының жүйелері. Деректер базасын талдау. Мәліметтер базасын басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялары. Мобильді технология. Мультимедиялық технологиялар. Ақылды технология. Электронды технология. Электронды оқыту. Электрондық үкімет. Кәсіби саладағы ақпараттық технологиялар. Өнеркәсіптік АКТ. АКТ дамуының болашағы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық ғылым ретінде әлеуметтік психология туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру мазмұны: әлеуметтік психологияның жалпы мәселелері. Әлеуметтік психология туралы идеялардың даму тарихы. Шағын топ ұйымның әлеуметтік-психологиялық сипаттамасы ретінде. Келіссөздер процесінің психологиялық аспектілері. Қарым-қатынастың ұлттық ерекшеліктері. Құзыреттер: тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары, оларды қалыптастыру тетіктері туралы білімдерін көрсетеді, психодиагностикалық және психокоррекциялық әдістемелерді таңдау критерийлерін меңгерген
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Заманауи сауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістемелері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдікке бағытталған, гимнастикалық, акробатикалық жаттығуларды орындау. Күш. Жалпы дамытушы жаттығулар. Арнайы дене дайындығы.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмыстың құрылымы, тақырыпты таңдау, зерттеу әдістері және әдебиетке шолу жасау қарастырылады. Студенттер жұмысты жазу мен оны қорғаудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы психотерапияның негізгі бағыттары бойынша студенттердің білімі мен идеяларын әдістемелік, теориялық, практикалық тұрғыдан игеру. Мазмұны: Білім және практика жүйесіндегі Психотерапия. Психотерапияның негізгі түрлері. Психотерапиялық жұмыстың принциптері мен стратегиялары. Психотерапияның тақырыбы мен объектісі. Психотерапияның этикалық аспектілері. Психотерапиядағы ұсыныс әдістері. Құзыреттіліктің мінез-құлық терапиясы:.жеке және топтық психотерапиялық процесті ұйымдастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IO 1108
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды.<br/> Мазмұны: әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтау, даму басымдықтарын анықтау, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлау (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу), барлық оқушыларды қолдау үшін ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану; мектеп қауымдастығындағы ынтымақтастықты дамыту (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Цель дисциплины: познание основных этапов отечественной истории с начала XX века до наших дней.<br/> Содержание: Путь к Независимости. Советская модель. Политика «перестройки». Казахстанская модель развития. Казахстан в современном мире. Н.А. Назарбаев – личность в истории. <br/> Формируемые навыки: работа с источниками, написание, подготовка и выступление с презентациями, ведение дискуссии и полемики.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым-қатынас психологиясының негізгі проблемалары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: қарым-қатынас психологиясы туралы түсінік. Қарым-қатынас тараптары. Қарым-қатынастағы тұлғааралық қабылдаудың механизмдері мен әсерлері. Кері байланыс. Психологиялық әсер және өзара әрекеттесудің негізгі стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік. Қарым-қатынастың психологиялық кедергілері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Оқу және тәрбие процесінде субъектілердің тиімді қарым-қатынас әдістері мен техникаларын біледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
2
Тәжірибені қорғау
Студенттерді әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарының педагог-психологтарының қызметімен және педагогикалық және психологиялық технологиялармен таныстыру. Білім беру ортасындағы тұлғалық қатынастар мен психологиялық климатты зерттеу. Көрнекті педагог-психологтардың жұмыс тәжірибесін зерделеу және қорытындылау.
2
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Мектеп әкімшілігінің, сыныпжетекшісінің, психологтың қызметімен таныстыру. Мазмұны: оқу процесінде жүзеге асырылады, психологиялық және педагогикалық білімдерді практикада қолдануғажәне оларды кеңейтуге мүмкіндік береді. Оқушылардың бақылауы және олардың сынып жетекшісі менмектеп психологының көмекшісі ретіндестуденттермен тәрбие жұмысын жүзеге асырудағы қатысуы. Құзіреттіліктер: психологтыңқызметін реттейтінқұқықтық актілердіанықтай алады./
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер:<br/> * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды;<br/> * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады;<br/> * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады;<br/> * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Студенттер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; оқытуға әсер ететін жағдайларды жоспарлай алады, болжай алады; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдана алады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдайды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Студенттер: оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсіне алады; оқытуға әсер ететін жағдайларды жоспарлай алады, болжай алады; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдана алады, оқушылардың қажеттіліктерін ескереді, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: онлайн оқытуда педагогикалық қызметті тиімді қамтамасыз ету негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: онлайн оқытудың интерактивті әдістерін жіктеу. онлайн оқытудың интерактивті әдістері. Онлайн оқытудың өзекті әдістері. Ойын әдістерін қолдану. Интерактивті әдістерді қолдану арқылы мектеп конференциясын өткізу. Кейс-әдіс. Ойлауды жүйелеу, ақпаратты интерактивті беру әдістері: Алгоритмдеу әдістері, компакт-блоктарды, интеллект-карталарды құрастыру, инфографика. Құзыреттіліктер: онлайн-оқыту әдістерін меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеу, жаңарту және қолдану қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыру.<br/> Студенттер мүмкін: зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы жеке оқыту дағдыларын дамыту; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолданыңыз;ғылыми зерттеулерге қатысу және / немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамыту; әр түрлі байланыс формаларын қолдана отырып, өзіңіздің зерттеу қызметіңізді құжаттаңыз және нәтижелеріңізді ұсыныңыз.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ped 1103
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
2
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесін тиімді ұйымдастыру тетіктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәні, міндеттері. Эмоционалдық қарым-қатынас түрлері, научения. Психологиядағы оқыту теориялары. Оқу іс-әрекетінің құрылымы мен психологиялық мазмұны. Мұғалімнің психологиясы. Тәрбие психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби міндеттерді шешеді, оқу-педагогикалық қызметтің құрылымы мен мазмұнын біледі, педагогикалық үдерісте психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ағартушылық қызмет арқылы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Мазмұны: "білім алушыларды толыққанды оқыту, тәрбиелеу, баланың құрдастарымен және ересектермен өзара іс-қимылы мен қарым-қатынасы, білім алушыларды әлеуметтендіру үшін жағдай жасау", "ұйымда психологиялық қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысу" және "білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық құзыреттілік деңгейін арттыру". Құзіреттілік: ағартушылық қызметтің әдістері мен тәсілдерін меңгерген
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Психология» пәні (модуль) студенттерде психология ғылымының негізгі ұғымдары, теориялары мен әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Студенттер кәсіби өзін-өзі анықтау психологиялық тұжырымдамаларын және әдістерін меңгереді. Өз-өзін реттеу мен эмоциялық интеллектті дамыту механизмдерін, әлеуметтік әрекеттесу дағдыларын, адамдарды және өзін түсіну тәсілдерін үйренеді, қақтығыс жағдайларындағы мінез-құлық үлгілері мен тиімді коммуникация техникасын меңгереді. Пән студенттерге психологиялық білімді күнделікті өмірде, тұлғааралық қатынастарда және болашақ кәсібінде қолдануға мүмкіндік береді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Мазмұны: Курс қалыптасудың өзекті мәселелерін, теориялық және әдіснамалық негіздерді дамытуды және адамның жеке басының жұмыс істеуі мен дамуының заманауи дамуын қамтиды. Құзыреттіліктер: барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нақты есептер үшін оларды тәжірибеде қолдану және шешу әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: алынған зерттеу нәтижелерінің объективтілігі, дәйектілігі. Сипаттамалық және индуктивті статистиканың негізгі ұғымдары. Статистикалық маңыздылығы және оның деңгейлері. Белгіні бөлу. Өлшемдер: параметрлік емес және параметрлік емес. Statistic (SPSS) бағдарламасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жеке психологиялық-педагогикалық зерттеу жоспарына сәйкес статистикалық фактілерді алудың математикалық әдістерін меңгерген
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, жаңғырту; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PL 2303
2
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы «Шет тілі» пәні шет тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ShT 1104
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: шетел тілінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ілгері шетел тілі (В 2)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PEPP 1205 (Г)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білім жүйесін қалыптастыру.Мазмұны: теориялық және қолданбалы міндеттер, әлеуметтік психологияның негізгі парадигмалары.Әлеуметтік психологияның пәні мен әдістері. Әлеуметтік-психологиялық диагностика және әлеуметтік мінез-құлықты болжау мәселесі.Шағын топтардағы көшбасшылық. Әлеуметтік психологияның пәні мен әдістері.Қарым-қатынас формалары, функциялары, түрлері және деңгейлері.Тұлғааралық өзара ықпалдастық. Құзыреттіліктер: әлеуметтік жобалау және болжау үшін әлеуметтік психология әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі
Студенттер, мүмкін:
* бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау)
* оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану
* оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әрпән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесінің сапасын бақылау саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі мониторингтің құрылымы мен мазмұны. Білім сапасының негізгі компоненттерінің динамикасын бағалау. Оқыту мен тәрбиелеу сапасын, оқушылардың денсаулық жағдайы мен психикалық дамуын мониторингілеу. Сапа мониторингінің жаңа үлгілерін жасау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесіндегі әдістер мен сапа дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру процесіне қатысушылардың педагогикалық өзара іс-қимылын тиімді басқаруға ықпал ететін білім беру саласындағы коммуникация саласындағы теориялық білімді, практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар студенттердің отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлерімен байланысуға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтастыққа қабілетті. Қалыптасқан құзыреттер: өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа қатынастар құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру.
Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Әдістеме оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ сандық білім беру ресурстары
Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологиялар әдістерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушыларда әртүрлі тарихи-педагогикалық фактілерді, ұғымдарды таңдап алынған салыстыру желісі бойынша талдау, салыстыру, салыстыру қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Ежелгі дүниедегі, орта ғасырлар мен Қайта өрлеу дәуіріндегі тәрбие, білім және педагогикалық ойлар. 17 – 21 ғасырдың басындағы Батыс Еуропадағы білім мен педагогикалық ойдың дамуы. Көне дәуірден ХХ ғасырға дейінгі тәрбие, білім және педагогикалық ойлар.
Құзыреттері: тарихи-педагогикалық фактілерді талдау, салыстыру, салыстыру әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқыту теориялары, заманауи дидактикалық тұжырымдамалар және оқытудың инновациялық технологиялары туралы білімді кеңейту және қалыптастыру: педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады.
Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады. Қалыптасқан құзыреттіліктер: оқытудың жан-жақты процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәні, міндеттері, даму психологиясының әдістері. Психикалық даму және жас кезеңі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, кіші оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жас, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мамандық шеңберінде әрбір жас кезеңінің теориялық және практикалық білімдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: жас психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас кезеңділігі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, бастауыш сынып оқушысының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жастық, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мамандық шеңберінде әр жас кезеңінің теориялық және практикалық білімін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру түрлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен және психологтармен қарым-қатынас. Қалыптасатын құзіреттіліктер: инклюзивтік практикада білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту, критериалды және формативті бағалау аясында ұғымдарды қалыптастыру. Мазмұны: мектепте білім берудің жаңартылған мазмұнын нормативтер мен әдістемелік, құқықтық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұны және ерекшеліктері. Оқу мақсаттары және күтілетін нәтижелер. Құндылықтар. Қалыптастырылатын құзыреттер: жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру кезінде қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесіненгізу контексінде ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Мазмұны: білімберудің жаңартылған мазмұнына көшуді нормативтік құқықтық және медодикалық қамтамасыз ету. Оқу бағдарламаларының құрылымы, мазмұныжәне ерекшеліктері. Оқыту мақсаты және күтілетін нәтижелер. "Мәңгілік ел" құндылықтары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жаңартылған білімберу бағдарламасын іскеасыру кезінде қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тренинг туралы идеяларды қалыптастыру, кәсіби білімдерін, біліктері мен дағдыларын бекіту.
Мазмұны: теориялық бағыттағы тренингтердің философиялық негіздері; жүргізушінің қателіктері, оларды жою тәсілдері, оның дамуының әртүрлі кезеңдерінде топ қызметін ұйымдастыру; тренинг тобын жүргізудің этикалық принциптері; тренингте рәсімдерді, мифтерді қолдану әдістері.
Құзыреттіліктер: тренинг тобының мақсаттарын, міндеттерін, тақырыбын және жұмыс істеуінің негізгі кезеңдерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде жалпы психотерапияның теориялық және әдіснамалық мәселелерінде берік білім қалыптастыру, оңтайлы психикалық денсаулықты сақтау және қалпына келтіру үшін жеке және топтық психотерапияның негізгі әдістерін қолдануға мүмкіндік беру.
Мазмұны: білім мен практика жүйесіндегі психотерапия. Психотерапияның негізгі түрлері. Психотерапиялық жұмыстың принциптері мен стратегиялары. Психотерапияның тақырыбы мен объектісі. Психотерапияның этикалық аспектілері. Психотерапиядағы суггестивті әдістер. Мінез-құлық терапиясы. Құзыреттіліктер: жеке және топтық психотерапияны ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың зерттеу қабілеттерін педагогикалық сүйемелдеудің психологиялық негіздерін оқу. Мазмұны: зерттеу мінез-құлқының феномені. Зерттеушініңжеке-тұлғалық сипаттамалары. Зерттеу қабілеттерінің теориялық моделі. Зерттеушілік оқыту технологиясы. Оқушылардың зерттеуіс-әрекетінің түрлері. Зерттеуқызметінің кедергілері (шығармашылық, ақпараттық, коммуникативтік).
Қалыптасатын құзыреттіліктер: зерттеу қызметін ынталандыру жәнежекелегензерттеу іскерліктерін дамыту әдістері мен тәсілдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: конфликтология саласындағы ғылыми-теориялық идеяларды қалыптастыру, педагогикалық қызметте конфликттерді басқарудың практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Конфликт туралы түсінік. Қақтығыстың құрылымы мен себептері. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік манипуляцияны жеңу стратегиясы ретінде. Оқу-тәрбие үрдісіндегі конфликттерді басқару. Қалыптасқан құзіреттіліктер: оқу процесінде талдау, модельдеу және жанжалдарды басқару дағдыларына ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қарым-қатынас психологиясының негізгі мәселелеріне тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Қарым-қатынас психологиясы туралы түсінік. коммуникация жақтары. Қарым-қатынастағы тұлғааралық қабылдаудың механизмдері мен әсерлері. Кері байланыс. Психологиялық әсер және негізгі өзара әрекеттесу стратегиялары. Коммуникативтік құзыреттілік. Қарым-қатынастағы психологиялық кедергілер. Қалыптасқан құзіреттіліктер: оқу-тәрбие процесінде субъектілердің тиімді қарым-қатынас жасау әдістері мен тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің медиапедагогика саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Медиа білім берудегі теориялық тәсілдер. «Протекционист» («инъекция», «протекторлық», «егу») медиабілім теориясы. Медиа білім берудің этикалық теориясы. Медиа білім беру теориясы «сыни ойлауды» дамыту ретінде. Медиа білім берудің «практикалық» және мәдени, эстетикалық теориясы. Медиа білім берудің семиотикалық теориясы. Медиа білім берудің әлеуметтік-мәдени теориясы. Бұқаралық ақпарат құралдарының мүмкіндіктерін пайдаланудағы тәрбиелік, тәрбиелік және шығармашылық тәсілдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: медиация рәсімдерін ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және әдістемелік негіздерін оқыту.
Мазмұны: Медиацияның психологиялық негіздері. Коммуникация – ақпарат алмасу. Медиатордың психологиялық құралдары. Сенімге қол жеткізудің психотехникасы. Мектептің медиация процесінде тұлғаның жеке типологиялық қасиеттерін ескере отырып, медиатор жұмысының ерекшеліктері. Қалыптасқан құзыреттер: конфликттің эмоционалды құрамдас бөлігі бар медиативтік кеңістікте жұмыс істеудің арнайы әдістерін меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отбасын психологиялық-педагогикалық қолдау қызметімен таныстыру. Қазіргі отбасының психологиялық құрылымы. Отбасы өмірінің функциялары: экзистенциалды-экономикалық, эмоционалды-этикалық, әлеуметтік-мәртебелік, әлеуметтену, рухани даму. Отбасылық өмір салты және отбасылық имидж. Отбасылық қатынастардың әлеуметтік-психологиялық моделі. Отбасының әлеуметтік-психологиялық климаты. Отбасылардың жіктелуі. Отбасылық бейімделу, әлеуметтік-рөлдік бейімделу, тұлғааралық (бастапқы, қайталама) бейімделу. Неке дағдарысы. Неке мен отбасының бұзылуы. Отбасылық кеңес беру бағыттары мен түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагог-психологтың тұлғалық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: Этикалық білімнің құрылымы. негізгі категориялар. Педагог-психолог мамандығын таңдаудағы құндылық-адамгершілік негіздері. Жеке және кәсіби құндылықтар жүйесі. Кәсіби шеберліктің моральдық-этикалық компоненттері. Педагогикалық адамгершіліктің негізгі принциптері. Педагогикалық этика категориялары. Психологияның негізгі этикалық парадоксы. Педагог-психологтың негізгі этикалық мәселелері. Қалыптасқан құзыреттіліктер: кәсіби қызметте кәсіби этиканы қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық-әдіснамалық құзыреттілікті және педагогикалық зерттеу жүргізуге дайындықты, облыстағы ғылым мен практиканың өзара байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру.
Мазмұны: қазіргі педагогика мен психология мен білім беру практикасының мәселелерін бөліп көрсетуге, ғылымның әдіснамалық мәселелерін талдауға және түсіндіруге мүмкіндік беретін теориялық білімді игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іздену дағдыларын меңгеру, әр түрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ой-өрісі мен тәжірибесін дамытуда пайдалану.
Оқушылар орындай алады:
• педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын білуі керек.
• педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын танып, күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің айырмашылығын түсіну.
• Адам табиғаты туралы мәдени наным-сенімдерді және олардың мұғалімнің жұмысына ықпалын ажырату.
• білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық психология, пәні, міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері, категориялары, негізгі концепциялары, білім берудегі оқытудың негізгі бағыттары. Оқыту психологиясы. Жалпы оқу теориясындағы оқу іс-әрекетінің теориясы. Мұғалім мен оқушылар – білім беру процесінің субъектілері ретінде. Педагог – педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі ретінде. Мотивация психологиялық категория ретінде. Өзіндік жұмыс – оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасы. Педагогикалық іс-әрекет: формалары, сипаттамалары, мазмұны. Сабақтың психологиялық талдауы педагогтың проективті-рефлексивті іскерліктерінің бірлігі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас білім беру процесі субъекттерінің өзара әрекеттесу формасы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық шеберлік және оны қалыптастыру жолдары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: педагогикалық шеберлік, оны қалыптастыру жолдары. Кәсіби білім, білік, дағды. Педагогикалық техника, әдептілік, қарым-қатынас. Жанжалдардың алдын алу және педагогикалық шешу. Оқушылардың оқу және оқудан тыс іс-әрекетін басқару шеберлігі. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу педагогикалық шеберлікті жетілдіру факторы ретінде. Құзыреттіліктері: педагогикалық шеберлік техникасын меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагог-психологтың іс-әрекеті ретіндегі түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: түзету-дамыту жұмыстарының теориялары, бағыттары, тәжірибелері. Түзету-дамыту жұмыстары туралы түсінік. Түзету-дамыту жұмыстарының принциптері, мақсаттары, міндеттері, формалары, әдістері, әдістері, әдістері. Педагог-психологтың, коррекциялық-дамыту жұмысындағы басқа мамандардың өзара әрекеттесуінің негізгі бағыттары. Түзету-дамыту жұмыстарының тиімділігін диагностикалау. Құзіреттілігі: терапиялық әдістерді қолдана отырып, түзету-дамыту жұмыстарын ұйымдастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арт-терапияның негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу. Мазмұны: қалыптасу тарихы және негізгі ұғымдары. Арт-терапия түсінігі және арт-терапияның заманауи әдістерінің жүйесі. Арт-терапияның түрлері мен формаларының алуан түрлілігі. Арт-терапия әдістерін қолдану арқылы психологиялық көмекті ұйымдастыру шарттары Арт-терапевт тұлғасына қойылатын талаптар. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мектеп оқушыларының арт-терапиялық іс-әрекетіндегі өнімді диагностика нәтижелерін түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагог-психологтың кәсіби қызметін игерудің мәнін, перспективалары мен жолдарын ашу.
Мазмұны: педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігін зерделеу негізінде және студенттердің кәсіби білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын игеруге деген көзқарасын қалыптастыру; студенттердің кәсіби өзін-өзі тануын, психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі белсенді педагогикалық және қоғамдық ұстанымын қалыптастыруға ықпал ету; студенттердің білім алушылармен жұмыста педагог-психологтың әртүрлі функцияларын іске асыру тәжірибесін зерделеуге жәрдемдесу, студенттерді психологиялық-педагогикалық қызметтердің практикалық қызметімен не таныстыру керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бейнені қалыптастырудың негізгі заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру
Мазмұны: Бейне психологиясы. Имиджология табиғи иерархиялар теориясы ретінде. Кескінді басқару. Әртүрлі контексттегі сурет. (PR) қоғаммен байланыс негіздері. бейнелеу стратегиялары. Бөлшектеу. Білім берудегі педагог-психолог бейнесі.
Құзыреттері: ұжымда қолайлы тұлғалық имиджді қалыптастыру үшін мектеп оқушыларының бірлескен, өз бетінше оқу әрекетін ұйымдастыру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нормативтік-құқықтық талаптарды сақтай отырып, психологиялық-педагогикалық қызметтің міндеттерін іске асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: педагог-психологтың қызметін реттейтін құжаттар. Педагог-психологтар қызметіндегі негізгі проблемалар мен қиындықтар, білім беру ұйымдарының ерекшеліктері. Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі проблемалар, тенденциялар. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагог-психологтың тұлғалық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: этикалық білімнің құрылымы. Негізгі категориялар. Педагог-психолог мамандығын таңдаудың құндылық-адамгершілік негіздері. Жеке және кәсіби құндылықтар жүйесі. Кәсіпқойлықтың адамгершілік-этикалық компоненттері. Педагогикалық моральдың негізгі принциптері. Педагогикалық этика категориялары. Психологияның басты этикалық парадоксы. Педагог-психологтың негізгі этикалық мәселелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте кәсіби этиканы қолдану қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелерін меңгеру. Мазмұны: психологиялық кеңес берудің қазіргі жағдайы, оның негізгі бағыттары мен тәсілдері. Кеңес берудің мақсаты, міндеттері, принциптерімен әдістері. Психологиялық тексеруді дайындау және жүргізу. Психологтың әртүрлі жұмыс кезеңдерінде консультациялармен өзара қарым-қатынасының ерекшеліктері. Психологиялық кеңес беру білім беру қызметін оңтайландыру тәсілі ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психокоррекцияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен танысу. Мазмұны: психологиялық түзету педагог-психологтың қызмет түрі ретінде. Психологиялық түзету мен психологиялық кеңес беру мен психотерапияның айырмашылығы. Психологиялық түзетудің ерекше белгілерінің сипаттамасы. Психокоррекциялық жұмыстың мақсаттары, түрлері. Психокоррекциялық бағдарлама, оның түрлері. Бағдарламаны құруға қойылатын негізгі талаптар. Бағдарламаны құрастыру алгоритмі.
Құзыреттіліктер: психологиялық түзету бағдарламаларын құра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде психологиялық білім жүйесін, психология тарихының әдіснамалық және теориялық аспектілерін дамыту туралы барабар идеяны қалыптастыру.
Мазмұны: психология тарихы ғылым ретінде. Психология тарихының пәні. Психология тарихының міндеттері. Психологиялық білімнің дамуын кезеңдеу. Психология тарихының әдістері мен көздері. Ежелгі Үндістанда философиялық және психологиялық көзқарастардың қалыптасуы. Ежелгі грек өркениеті. Ортағасырлық және Ренессанс кезеңдеріндегі психологияның дамуы Англиядағы ассоциативті және эмпирикалық психология. 17-19 ғасырлардағы неміс психологиялық ойы. Мінез-құлық психологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студентті педагогикалық мамандықтардың күрделі әлеміне енгізу. Мазмұны: мектепті демократияландыру және ізгілендіру жағдайында білім алушыда ойлаудың педагогикалық бағытын, кәсіби-педагогикалық ұстанымын қалыптастыру. жалпы мәдениетті кеңейту және болашақ мұғалімнің кәсіби мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға ықпал ету. Қалыптасатын құзыреттер: динамикалық ортада өмір сүру қабілетін дамыту, өз мүддесі үшін де, қоғам мүддесі үшін де өзін-өзі жүзеге асыруға дайын болу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық-педагогикалық білімді жүйелеу және жалпылау және кәсіби дағдыларды жетілдіру.
Мазмұны: психологиялық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздері, педагог тұлғасының кәсіби бағытын қалыптастыру; кәсіптің мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну, педагогикалық еңбек нәтижелері мен кәсіби қызметке деген қызығушылық үшін жауапкершілік сезімі; студенттерді өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, өзінің мақсатын түсінуге және өзін-өзі тануға және шығармашылық ізденіске қабілеттілікке баулу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің психологиялық алдын алу процесін ұйымдастыруға және адамдардың әртүрлі санаттарындағы суицидтік мінез-құлықты жеңуге дайындығын қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.
Мазмұны: қазіргі қоғамдағы суицидтік мінез-құлық мәселесін зерттеу. Суицидтік мінез-құлық, оның құрылымы және даму кезеңдері. Суицидті анықтаудың теориялық тәсілдері. Суицидтік мінез-құлықтың жас ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыниойлаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: сыни ойлау технологиясы: теориялық негіздері, "сыниойлау" түсінігі және оның сипаттамалары. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаттары, міндеттері, ерекшеліктері менфункциялары. Сыни ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік тәсілдері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: сыни ойлау технологиясын қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыни тұрғыдан ойлаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Сыни тұрғыдан ойлау туралы түсінік. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы: теориялық негіздері, «сын тұрғысынан ойлау» түсінігі және оның сипаттамасы. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мақсаты, міндеттері, ерекшеліктері мен қызметтері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік әдістері.
Қалыптасқан құзыреттіліктер: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын тәжірибеде қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруды ескере отырып, мансап жоспарын құруға үйрету. Мазмұны: "мансап" ұғымы, типологиясы, түрлері, мансаптық өсу стратегиялары; кәсіби және жеке дамуды жобалау негіздері; жұмысқа орналасу технологиясы; түйіндеме мен әңгімелесудің түрлері мен құрылымы, еңбек ұжымындағы қарым-қатынас этикасы, қалыптасқан құзыреттіліктің мінез-құлық ережелері: мансапты жоспарлауда және табысты жұмысқа орналасуда білімді қолдану дағдыларын меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отандық, шетелдік авторлардың тұлғалық теорияларымен, тұлғаның даму тұжырымдамаларымен, тұлғаның негізгі сипаттамаларымен таныстыру.
Мазмұны: тұтас тұлғаның даму психологиясы. Тұлға факторлық және құрылымдық-деңгейлік білім ретінде. Тұлға және қызмет. Шетелдік, отандық психологиядағы тұлғаның негізгі теориялары.
Құзыреттіліктер: кәсіби мәселелерді шешуде психологиялық білімді шығармашылық қолдану, кәсіби салада рефлексия жасау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психолог-педагогтың кәсіби қызметін орындауға дайындық және әртүрлі тұлғалық мәселелер бойынша түзету бағдарламаларын әзірлеу және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: тұлғаның дамуын диагностикалау мен түзетудің теориялық, әдіснамалық тәсілдері. Түзету-дамыту қызметінің құрылымы, мазмұны, ұйымдастырылуы. Түзету-дамыту сабақтарын әзірлеу, ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: Психодиагностика негізінде тұлғаны дамыту бойынша түзету жұмыстарын жүргізу процедурасын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық денсаулықтың табиғаты, оның оң даму механизмдері және психологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялық денсаулық тұлға дамуының негізі ретінде. Денсаулық модельдері, тұлғаның қорғаныс механизмдері. Стресс. Оқушылардың суицидтік әрекеті. Психологиялық денсаулық бұзылыстарының алдын-алу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: алған білімдерін мектеп оқушыларының денсаулығының теріс дамуын болдырмау процесінде қолдануға дайын
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді табиғи жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен (аут экология, популяция экологиясы, әлеуметтік экология), практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экология тұжырымдарымен таныстыру.
Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Қалыптасқан құзыреттер: тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эксперименттік психологиялық және диагностикалық зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыру тәжірибесін меңгеру. Эксперименттік ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері. Теория және оның құрылымы. Құбылыстар арасындағы себептік байланысты тіркеу: эксперименттік айнымалылар және гипотезалар эксперименттік зерттеулердің жіктелуі. Эксперименттік зерттеудің ұйымдастырушылық кезеңдері. Эксперименттік зерттеудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері.
Құзыреттіліктер: кәсіби қызмет үшін эксперименттік психология әдістерін меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этнопедагогиканың негізгі ұғымдарының жүйесін, әлем халықтарының этномәдени дәстүрлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: этнопедагогикадағы тәрбиенің мақсаты. Этнопедагогикадағы тәрбие әдістері мен құралдары. Халықтық педагогикадағы тәрбие әдістері, әдістері мен құралдары. Халық тәрбиесінің негізі ретінде ҚР халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері. Халықтық педагогикадағы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыста халықтық педагогиканың прогрессивті элементтерін қолдану.
Құзыреттіліктер: оқушылардың көп этникалық құрамы жағдайында педагогикалық қызметтің білімі мен әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің этнопсихология саласындағы құзыреттілігін арттыру және осы негізде оларды қоғам өмірінің білім беру саласындағы тұрақты этносаралық өзара іс-қимыл жағдайында оқу-тәрбие қызметіне дайындау. Мазмұны: этникалық психологияның ғылым ретіндегі міндеттері. Этнопсихология пәнінің ерекшелігі. Педагогикалық мәдениеттің түсінігі, мәні, мазмұны, компоненттері. Тәрбие, ұрпақтар сабақтастығы. Нәсілдер, таптар, этнос, ұлт, ұлт. Ұлттық сана, өзін-өзі тану, мүдделер, Мәдениет, тіл. Ұлттық психологияның мәні. Құзыреттіліктер: әртүрлі этностардың негізгі психологиялық ерекшеліктерін біледі, мәдени толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Далалық оқу практикасының негізгі мақсаты студенттердің өзіндік теориялық және тәжірибелік жұмыстар жүргізу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, тәжірибелік әдістермен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы жұмыс жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен танысу. Оқу практикасы студенттердің теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге, практикалық және зерттеу дағдыларын дамытуға, оларды заманауи қондырғылармен таныстыруға бағытталған
Тәжірибені қорғау
Шетел тілін оқытудағы теориялық білімді тәжірибеде бекіту және жүйелеу. Шетел тілдері мұғалімінің кәсіби дағдысын мектептің немесе педагогикалық колледждің оқу үрдісінде тікелей дамыту. Сонымен қатар олардың кәсіби қызметінің негізгі бағыттарын жүзеге асыру.
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты білім алушылардың қазіргі ақпараттық технологияларды меңгеру дағдыларын қалыптастыру, білім алушылардың ғылыми және техникалық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білуін қалыптастыру; практикалық міндеттерді өз бетінше шешу дағдыларын тереңдету; білім алушылардың теориялық дайындық нәтижелерін бекіту және тереңдету және оларға кәсіби қызмет саласында практикалық дағдылар мен құзыреттіліктерді меңгеру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
УП