әлеуметтік ғылымдар магистрі
Педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметте қолданбалы мәселелерді шеше отырып ойластыратын және белсенді азаматтық позициясы бар жаңа геосаяси жағдайларда халықаралық қатынастар саласындағы магистрлерді даярлау
Жаңа геосаяси жағдайдағы халықаралық қатынастардың трансформациясы
7M03119
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпараттық-талдау жұмыстарын жазуда халықаралық қатынастар саласындағы зерттеу дағдыларын қолдану<br/> Дамытылған дағдылар: жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін салыстырады; ақпараттық іздеу рейтингтерін жасайды<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеу, мәні және ерекшеліктері. Халықаралық қатынастардағы әдістеме және зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ақпаратты іздеу әдістері, дәйексөз келтіру ережелері. Жазбаша жұмыстардың құрылымы мен мазмұны.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындау үшін әдістемелік мәдениеттің дағдыларын дамыту<br/> Қалыптасқан дағдылар: тарихи-философиялық көзқарас принциптерін жалпылайды және жіктейді; тәуелсіз зерттеу қызметін жоспарлайды және бағалайды<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер.
9
ҒЗЖ қорғау
ҒЗЖ бойынша бекітілген және қорытынды конференцияға қатысу. Ұсынылған және бекітілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық тұжырымдамасының негізгі бағыттарын әзірлеу. Алынған нәтижелерді жинақтау. Орындалған зерттеу жұмысын толық талдау, ҒЗЖ бойынша ғылыми есеп түрінде теориялық және эмпирикалық материалдарды рәсімдеу
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық шеберлік пен жоғары оқу орындарындағы оқу процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогика категорияларын жіктейді, педагогикалық әдістер мен оқыту технологияларын бейнелейді; шеберлікке оқытудың принциптерін көрсетеді.<br/> Мазмұны: Педагогиканың негізгі категориялары. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысын оқыту теориясы.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғааралық және мәдениаралық өзара әрекеттесу үшін қарым-қатынас деңгейінде шет тілін ауызша және жазбаша түрде қолдану.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: халықаралық қатынастардағы білімдерін білдіреді; тілдік сауаттылықты қолдану барысында алған білімдерін ұсынады.<br/> Мазмұны: мамандыққа сәйкес тілдің лексико-грамматикалық ерекшеліктері. Кәсіби бағытталған мәтіндерді оқу және талдау. Кәсіби жағдай шеңберінде монолог және диалогтық сөйлеу. Ұжымдық жобалық іс-шаралар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастарға қатысушылардың теориялық құралдарын жинақтау және жүйелеу<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: халықаралық қатынастарды талдау үшін теориялық бастауларды жинақтайды және түрлендіреді; халықаралық қатынастардың теориялық бағаларын байланыстырады және жіктейді.<br/> Мазмұны: Халықаралық қатынастардың объектісі мен пәні. Халықаралық қатынастар теориясының теориялық және тұжырымдамалық бастаулары. Әлем халықаралық жүйе ретінде. Халықаралық қатынастарға қатысушылардың мақсаттары, құралдары және стратегиялары. Халықаралық қатынастарды құқықтық реттеу проблемасы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби салада шет тілінде коммуникативті дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: Магистранттардың кәсіптік саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін пайдалана білу.<br/> 6. Алған білім мен дағдыларды кәсіби іс-әрекетте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастарды зерттеуде компьютерлік технологияларды қолдану.
Қалыптастырылатын қабілеттер: ақпаратты іздеу, сақтау және өңдеуге арналған цифрлық технологиялар құралдары мен механизмдерін көрсету.
Мазмұны: Халықаралық қатынастардағы ақпараттық технологиялар. Компьютерлік желілердің мақсаты мен ерекшеліктері. Ақпаратты іздеу және өңдеу әдістері. Мәтінді редакциялау және пішімдеу әдістері. Ғаламдық ақпараттық қоғам жағдайында Интернеттің мүмкіндіктерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аймақтық интеграция жағдайында ұлттық мемлекеттің трансформациясы туралы идеяларды қалыптастыру
Қалыптасқан қабілеттер: мемлекеттер арасындағы өзара тәуелділік пен өзара байланыстың арту процестерін салыстыру, аймақтық экономикалық одақтарда саяси және экономикалық тенденциялардың қалыптасу жағдайларын көрсету.
Мазмұны: Мемлекет - халықаралық қатынастардың негізгі компоненті. Мемлекеттің ұйымдастырылуы. Мемлекет негіздерінің эрозиясы: шешімдерді іздеу. Интеграция кешенді ынтымақтастық нысаны ретінде. Ұлттық мемлекет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа халықаралық жағдайлардағы адамның саяси және әлеуметтік рөлін анықтау.
Қалыптасқан дағдылар: саяси процестерді саяси және антропологиялық позициялардан жалпылайды және білдіреді; әлемдік саясаттағы антропологиялық фактордың рөлін бағалайды.
Мазмұны: Халықаралық қатынастар антропологиясының проблемалық саласы. Халықаралық қатынастардың адам мәні эволюциясына әсері. Кадрлық ресурстар: демография және көші-қон. Адамның даму аспектілері және оның көрсеткіштері. Жақсы басқару және адамның дамуы. Жаһанданудың адамзат дамуына әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану жағдайындағы халықаралық ұйымдардың қызметін түсіну.
Қалыптасқан қабілеттер: халықаралық ұйымдар қызметінің тиімділігі мен заңдылығын анықтау, қазіргі заманғы халықаралық қатынастар жүйесіндегі іс-әрекеттердің мақсаттары мен әдістерін талдау
Мазмұны: Еуропалық Комиссия, Адам құқықтары лигаларының халықаралық федерациясы / Адам және адамдардың құқықтары жөніндегі Африка комиссиясы, Ирак үшін ҮЕҰ үйлестіру комитеті, Бен-Гендер / Бельгия платформасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның әлемдік билік орталықтарының мүдделер жүйесіндегі рөлін ашып көрсету.
Қалыптасқан дағдылар: сыртқы саяси ықпал ету субъектілерін ажыратады; әлемдік державалардың саяси мүдделерінің салаларын дамытады.
Мазмұны: Қазақстан сыртқы халықаралық күштер стратегиясында. Қазақстан және халықаралық қоғамдастық. Қазақстанның бейбітшілік пен қауіпсіздікті нығайтудағы рөлі. Халықаралық саясаттың геосаяси, экономикалық факторлары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастардың трансформациясы жағдайындағы қақтығыстың ерекшеліктерін анықтау.
Дамытылған дағдылар: халықаралық қақтығыстардың себептерін ажыратады және дәрежелейді; олардың халықаралық қатынастар жүйесіне әсері мен салдарын түсіндіреді.
Мазмұны: Халықаралық қақтығыс зерттеу нысаны ретінде. Қоғамдық және саяси ой тарихындағы соғыс және бейбітшілік мәселелері. Халықаралық қатынастар теориясындағы қақтығыстар мәселесі. Жаңа халықаралық қақтығыстар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа геосаяси ортадағы терроризмді зерттеу
Қалыптастырылатын дағдылар: терроризм типологияларын өркениеттік өлшемде жіктейді; әлемдік саясаттың факторы ретінде терроризмнің алдын алу әдістерінің нұсқаларын ажыратады.
Мазмұны: Терроризм феномені және оның маңызды сипаттамаларының проблемасы. Терроризм типологиялары, олардың күшті және әлсіз жақтары. Өркениеттік өлшемдегі терроризм. Күрес және зорлық-зомбылық этикасы. Терроризм әлемдік саясаттағы ұзақ мерзімді фактор ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастардың трансформациясы жағдайындағы саяси көшбасшылық рөлін анықтау.
Дамытылған дағдылар: жаһандық трансформация жағдайындағы көшбасшылардың рөлін салыстырады және бағалайды; халықаралық мәселелерді шешуде саяси көшбасшылық әлеуетін пайдалану жолдарын ұсынады
Мазмұны: Саяси көшбасшылықты зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазіргі әлемдік саясаттағы саяси көшбасшылық факторы. Саяси жүйелердің эволюциясындағы саяси басшылықтың рөлі. Трансформациялық көшбасшылық қазақстандық шындықтың феномені ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әлемнің жаһандық мәселелерін анықтау, жаңа шешімдерді іздеу және енгізу.
Мазмұны: Жаһандануды зерттеудің концептуалды негіздері. Жаһандану жағдайындағы әлемдік саясат және әлемдік экономика. Жаһандық модельдеу, жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастыру. Жаһандану жағдайындағы халықаралық қатынастардың эволюциясы.
Құзыреттер: жаһанданудың халықаралық қатынастардың өзгеруіне әсерін бағалайды; сыртқы саяси шешімдердің принциптерін жоспарлайды және әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі халықаралық қатынастардағы квазимемлекеттік құрылымдардың маңызды сипаттамасын анықтау. Қалыптастырылатын дағдылар: квазимемлекеттік құрылымдардың теориялық талдауын бағалайды; халықаралық қатынастардағы танылмаған мемлекеттердің феноменін талдауды біріктіреді. Мазмұны: қазіргі халықаралық қатынастардағы заңдылық мәселесінің эволюциясы. Квазимемлекеттік құрылымдардың түсінігі мен мәні. Посткеңестік кеңістіктегі танылмаған мемлекеттердің феномені. Қазіргі халықаралық қауіпсіздік жағдайындағы заңдылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа халықаралық жағдайда аймақтық және субаймақтық аспектілерді сыни тұрғыдан талдау.
Қалыптастырылатын дағдылар: әлемнің негізгі аймақтарын жіктейді және ажыратады; олардың саяси және ресурстық даму нұсқаларын ұсынады.
Мазмұны: Әлем аймақтарын зерттеудің әдістемелік тәсілдері. Интеграция теориясы және аймақтық өзара әрекеттесу мәселелері. Аймақтар жағдайында халықаралық қауіпсіздіктің жаңа жүйесін жобалау мәселелері. Стратегиялық одақтарды дамытудың мәселелері мен болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастардағы мемлекеттің сыртқы саясатын дамытудың негізгі міндеттері мен шарттарын зерттеу
Қалыптастырылатын дағдылар: халықаралық аренадағы ұлттық мүдделерді жіктейді; мемлекеттің сыртқы саяси доктринасын қалыптастырудың түрлі нұсқаларын әзірлейді.
Мазмұны: Сыртқы саясат: мемлекеттің мақсаттары, міндеттері. Мемлекеттің сыртқы және ішкі саясатының өзара тәуелділігі. Мемлекеттің сыртқы саяси доктринасын қалыптастыру механизмдері. Сыртқы саяси мақсаттарға жетудің әдістері мен құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия мемлекеттеріндегі жаңа геосаяси үрдістерді зерттеу.
Мазмұны: Геосаяси концепциялардағы Орталық Азия. Орталық Азиядағы әлемдік күш орталықтарының жаһандық мүдделерін анықтау. Аймақтың геосаяси дамуының проблемалары мен перспективалары.
Құзыреттер: геосаяси теориялардағы Орталық Азияның ерекшеліктерін бағалайды және дамытады; тарихи ортақтық пен аймақтық айырмашылықтарды салыстырады және түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобаларды халықаралық басқарудың құралдары мен әдістерімен танысу
Қалыптастырылатын қабілеттер: тәуелсіз және топтық жобаларды әзірлеу дағдыларын қамтиды, болжау, жоспарлау әдістерін ұсынады, жобаларды қаржыландырудың халықаралық институттарын таңдайды.
Мазмұны: менеджменттің негізгі қағидалары, басқару құралдары, жоспарлау, бақылауды ұйымдастыру, компьютерлік технологияларды қолдана отырып, халықаралық қатынастардағы әр түрлі жағдайларды модельдеу, жұмыс топтарының нәтижелерін шығару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық ұйымдардың құрылымдық-функционалдық талдауы.
Дамытылған дағдылар: аймақтық ынтымақтастық тәжірибесін бағалайды; халықаралық ұйымдардың жіктемесін біріктіреді және тұжырымдайды.
Мазмұны: Халықаралық ұйымдардың рөлі мен маңызы. Халықаралық ұйымдар көпжақты ынтымақтастықтың факторы ретінде. Орталық Азия халықаралық саяси және экономикалық аймақ ретінде. Жаһандану жағдайындағы халықаралық ұйымдардың негізгі қызметтері.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу тәжірибесінің мақсаты – оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және халықаралық қатынастар саласында өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Халықаралық қатынастар саласындағы зерттеулерді жоспарлау дағдыларын дамыту. Орындалған зерттеу нәтижелерінің ғылыми және практикалық маңыздылығын бағалау дағдыларын меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби шеберлігін дамыту.
Қалыптастырылатын дағдылар: педагогикалық шеберлік негіздерін игеру дағдыларын қолданады; оқу-тәрбие жұмысын дербес жүргізуді дамытады.
Мазмұны: жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтің маңызы. Жоғары оқу орындарындағы оқу процесінің практикалық дағдылары. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру. Ғылыми-әдістемелік жұмыс.