әлеуметтік ғылымдар магистрі
Педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқарушылық қызметте қолданбалы мәселелерді шеше отырып ойластыратын және белсенді азаматтық позициясы бар жаңа геосаяси жағдайларда халықаралық қатынастар саласындағы магистрлерді даярлау
Жаңа геосаяси жағдайдағы халықаралық қатынастардың трансформациясы
7M03119
Сорбонна-Қазақстан институты
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәндердің негізгі міндеттері: - студенттерді дипломатиялық құжаттардың түрлері мен түрлерімен таныстыру; - дипломатиялық практикадағы дипломатиялық құжаттардың рөлі мен функцияларын көрсету; - студенттерді дипломатиялық құжаттардың құрылымымен таныстыру; - студенттерде дипломатиялық құжаттарды жазу мен ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес дипломатиялық құжаттарды жасау дағдыларын қалыптастыру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
ҒЗЖ қорғау
ҒЗЖ бойынша бекітілген және қорытынды конференцияға қатысу. Ұсынылған және бекітілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық тұжырымдамасының негізгі бағыттарын әзірлеу. Алынған нәтижелерді жинақтау. Орындалған зерттеу жұмысын толық талдау, ҒЗЖ бойынша ғылыми есеп түрінде теориялық және эмпирикалық материалдарды рәсімдеу
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғааралық және мәдениаралық өзара әрекеттесу үшін қарым-қатынас деңгейінде шет тілін ауызша және жазбаша түрде қолдану.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: халықаралық қатынастардағы білімдерін білдіреді; тілдік сауаттылықты қолдану барысында алған білімдерін ұсынады.<br/> Мазмұны: мамандыққа сәйкес тілдің лексико-грамматикалық ерекшеліктері. Кәсіби бағытталған мәтіндерді оқу және талдау. Кәсіби жағдай шеңберінде монолог және диалогтық сөйлеу. Ұжымдық жобалық іс-шаралар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастарға қатысушылардың теориялық құралдарын жинақтау және жүйелеу<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: халықаралық қатынастарды талдау үшін теориялық бастауларды жинақтайды және түрлендіреді; халықаралық қатынастардың теориялық бағаларын байланыстырады және жіктейді.<br/> Мазмұны: Халықаралық қатынастардың объектісі мен пәні. Халықаралық қатынастар теориясының теориялық және тұжырымдамалық бастаулары. Әлем халықаралық жүйе ретінде. Халықаралық қатынастарға қатысушылардың мақсаттары, құралдары және стратегиялары. Халықаралық қатынастарды құқықтық реттеу проблемасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастарды зерттеуде компьютерлік технологияларды қолдану.
Қалыптастырылатын қабілеттер: ақпаратты іздеу, сақтау және өңдеуге арналған цифрлық технологиялар құралдары мен механизмдерін көрсету.
Мазмұны: Халықаралық қатынастардағы ақпараттық технологиялар. Компьютерлік желілердің мақсаты мен ерекшеліктері. Ақпаратты іздеу және өңдеу әдістері. Мәтінді редакциялау және пішімдеу әдістері. Ғаламдық ақпараттық қоғам жағдайында Интернеттің мүмкіндіктерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: аймақтық интеграция жағдайында ұлттық мемлекеттің трансформациясы туралы идеяларды қалыптастыру
Қалыптасқан қабілеттер: мемлекеттер арасындағы өзара тәуелділік пен өзара байланыстың арту процестерін салыстыру, аймақтық экономикалық одақтарда саяси және экономикалық тенденциялардың қалыптасу жағдайларын көрсету.
Мазмұны: Мемлекет - халықаралық қатынастардың негізгі компоненті. Мемлекеттің ұйымдастырылуы. Мемлекет негіздерінің эрозиясы: шешімдерді іздеу. Интеграция кешенді ынтымақтастық нысаны ретінде. Ұлттық мемлекет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа халықаралық жағдайлардағы адамның саяси және әлеуметтік рөлін анықтау.
Қалыптасқан дағдылар: саяси процестерді саяси және антропологиялық позициялардан жалпылайды және білдіреді; әлемдік саясаттағы антропологиялық фактордың рөлін бағалайды.
Мазмұны: Халықаралық қатынастар антропологиясының проблемалық саласы. Халықаралық қатынастардың адам мәні эволюциясына әсері. Кадрлық ресурстар: демография және көші-қон. Адамның даму аспектілері және оның көрсеткіштері. Жақсы басқару және адамның дамуы. Жаһанданудың адамзат дамуына әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа геосаяси жағдайда терроризмді зерттеу.
Дамытылатын дағдылар: өркениеттік өлшемдегі терроризм типологияларын жіктейді; әлемдік саясаттың факторы ретінде терроризмнің алдын алу әдістерінің нұсқаларын саралады.
Мазмұны: Терроризм феномені және оның маңызды сипаттамалары мәселесі. Терроризмнің типологиясы, олардың күшті және әлсіз жақтары. Өркениеттік өлшемдегі терроризм. Күрес және зорлық-зомбылық этикасы. Терроризм әлемдік саясаттың ұзақ мерзімді факторы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану жағдайындағы халықаралық ұйымдардың қызметін түсіну.
Қалыптасқан қабілеттер: халықаралық ұйымдар қызметінің тиімділігі мен заңдылығын анықтау, қазіргі заманғы халықаралық қатынастар жүйесіндегі іс-әрекеттердің мақсаттары мен әдістерін талдау
Мазмұны: Еуропалық Комиссия, Адам құқықтары лигаларының халықаралық федерациясы / Адам және адамдардың құқықтары жөніндегі Африка комиссиясы, Ирак үшін ҮЕҰ үйлестіру комитеті, Бен-Гендер / Бельгия платформасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның әлемдік билік орталықтарының мүдделер жүйесіндегі рөлін ашып көрсету.
Қалыптасқан дағдылар: сыртқы саяси ықпал ету субъектілерін ажыратады; әлемдік державалардың саяси мүдделерінің салаларын дамытады.
Мазмұны: Қазақстан сыртқы халықаралық күштер стратегиясында. Қазақстан және халықаралық қоғамдастық. Қазақстанның бейбітшілік пен қауіпсіздікті нығайтудағы рөлі. Халықаралық саясаттың геосаяси, экономикалық факторлары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастардың трансформациясы жағдайындағы қақтығыстың ерекшеліктерін анықтау.
Дамытылған дағдылар: халықаралық қақтығыстардың себептерін ажыратады және дәрежелейді; олардың халықаралық қатынастар жүйесіне әсері мен салдарын түсіндіреді.
Мазмұны: Халықаралық қақтығыс зерттеу нысаны ретінде. Қоғамдық және саяси ой тарихындағы соғыс және бейбітшілік мәселелері. Халықаралық қатынастар теориясындағы қақтығыстар мәселесі. Жаңа халықаралық қақтығыстар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастардың трансформациясы жағдайындағы саяси көшбасшылық рөлін анықтау.
Дамытылған дағдылар: жаһандық трансформация жағдайындағы көшбасшылардың рөлін салыстырады және бағалайды; халықаралық мәселелерді шешуде саяси көшбасшылық әлеуетін пайдалану жолдарын ұсынады
Мазмұны: Саяси көшбасшылықты зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Қазіргі әлемдік саясаттағы саяси көшбасшылық факторы. Саяси жүйелердің эволюциясындағы саяси басшылықтың рөлі. Трансформациялық көшбасшылық қазақстандық шындықтың феномені ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әлемнің жаһандық мәселелерін анықтау, жаңа шешімдерді іздеу және енгізу.
Мазмұны: Жаһандануды зерттеудің концептуалды негіздері. Жаһандану жағдайындағы әлемдік саясат және әлемдік экономика. Жаһандық модельдеу, жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастыру. Жаһандану жағдайындағы халықаралық қатынастардың эволюциясы.
Құзыреттер: жаһанданудың халықаралық қатынастардың өзгеруіне әсерін бағалайды; сыртқы саяси шешімдердің принциптерін жоспарлайды және әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі халықаралық қатынастардағы квазимемлекеттік құрылымдардың маңызды сипаттамасын анықтау. Қалыптастырылатын дағдылар: квазимемлекеттік құрылымдардың теориялық талдауын бағалайды; халықаралық қатынастардағы танылмаған мемлекеттердің феноменін талдауды біріктіреді. Мазмұны: қазіргі халықаралық қатынастардағы заңдылық мәселесінің эволюциясы. Квазимемлекеттік құрылымдардың түсінігі мен мәні. Посткеңестік кеңістіктегі танылмаған мемлекеттердің феномені. Қазіргі халықаралық қауіпсіздік жағдайындағы заңдылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Цифрлық дипломатия дәуіріндегі жаңа халықаралық қатынастардағы ақпараттық технологиялардың рөлі мен әсерін ашу
Мазмұны: Facebook халықаралық қатынастардағы цифрлық дипломатияның құралы ретінде. Twitter дипломатиясы ақпараттық технологияларды енгізу тәсілі ретінде. Цифрлық дипломатия саласындағы рөлі. Цифрлық дипломатия: әлемдік тәжірибе және Қазақстан.
Құзыреттер: сандық құралдарды қолдану және SMM ресурстарын талдау, халықаралық кеңістікте жаңа технологиялардың маңыздылығын көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа халықаралық жағдайда аймақтық және субаймақтық аспектілерді сыни тұрғыдан талдау.
Қалыптастырылатын дағдылар: әлемнің негізгі аймақтарын жіктейді және ажыратады; олардың саяси және ресурстық даму нұсқаларын ұсынады.
Мазмұны: Әлем аймақтарын зерттеудің әдістемелік тәсілдері. Интеграция теориясы және аймақтық өзара әрекеттесу мәселелері. Аймақтар жағдайында халықаралық қауіпсіздіктің жаңа жүйесін жобалау мәселелері. Стратегиялық одақтарды дамытудың мәселелері мен болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастардағы мемлекеттің сыртқы саясатын дамытудың негізгі міндеттері мен шарттарын зерттеу
Мазмұны: Сыртқы саясат: мемлекеттің мақсаттары мен міндеттері. Мемлекеттің сыртқы және ішкі саясатының өзара тәуелділігі. Мемлекеттің сыртқы саяси доктринасының қалыптасу тетіктері. Сыртқы саяси мақсаттарға жетудің әдістері мен құралдары.
Құзыреттері: халықаралық аренада ұлттық мүдделерді жіктейді; мемлекеттің сыртқы саяси доктринасын қалыптастырудың әртүрлі нұсқаларын әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия мемлекеттерінің әлемнің жаңа геосаяси архитектурасындағы рөлі мен орнын анықтау.
Мазмұны: Орталық Азия геосаяси концепциялардағы. Аймақ мемлекеттері және олардың сыртқы саяси сараптамалық бағасы: жағдайы мен болашағы. Аймақтың стратегиялық маңызы. Орталық Африка Республикасындағы әлемдік күш орталықтарының жаһандық мүдделерін анықтау.
Құзыреттері: халықаралық қатынастар жүйесіндегі аймақтағы мемлекеттердің ерекшеліктерін бағалайды және анықтайды; тарихи қауымдастықтар мен аймақтық ерекшеліктерді салыстырады және түсіндіреді, аймақтың даму проблемалары мен перспективаларын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия мемлекеттеріндегі жаңа геосаяси үрдістерді зерттеу.
Дамытылатын дағдылар: геосаяси теориялардағы Орталық Азияның ерекшеліктерін бағалайды және дамытады; тарихи ортақтық пен аймақтық айырмашылықтарды салыстырады және түсіндіреді.
Мазмұны: Орталық Азия геосаяси концепциялардағы. Орталық Африка Республикасындағы әлемдік күш орталықтарының жаһандық мүдделерін анықтау. Аймақтың геосаяси дамуының мәселелері мен келешегі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық жобаларды басқару құралдарымен және әдістерімен таныстыру
Дамыған дағдылар: тәуелсіз және топтық жобаларды әзірлеу дағдыларын қамту, болжау, жоспарлау әдістерін ұсыну және жобаларды қаржыландыру үшін халықаралық институттарды таңдау.
Мазмұны: басқарудың негізгі принциптері, басқару құралдары, жоспарлау, бақылауды ұйымдастыру, компьютерлік технологияны пайдалана отырып, халықаралық қатынастардағы әртүрлі жағдайларды модельдеу, жұмыс топтарының нәтижелерін қорытындылау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа геосаяси жағдайларда халықаралық терроризмнің сипаты мен қауіптерін анықтау.
Мазмұны: Терроризм феномені және оның маңызды сипаттамалары мәселесі. Терроризмнің типологиясы, олардың күшті және әлсіз жақтары. Өркениеттік өлшемдегі терроризм. Кибертерроризм. Терроризм әлемдік саясаттың ұзақ мерзімді факторы ретінде.
Құзіреттер: қазіргі геосаяси жағдайларда терроризмнің маңызды сипаттамаларын анықтайды; терроризмнің типологиясын жіктейді және анықтайды; әлемдік саясаттың факторы ретінде терроризмнің алдын алу әдістерінің нұсқаларын саралады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық ұйымдардың құрылымдық-функционалдық талдауы.
Дамытылған дағдылар: аймақтық ынтымақтастық тәжірибесін бағалайды; халықаралық ұйымдардың жіктемесін біріктіреді және тұжырымдайды.
Мазмұны: Халықаралық ұйымдардың рөлі мен маңызы. Халықаралық ұйымдар көпжақты ынтымақтастықтың факторы ретінде. Орталық Азия халықаралық саяси және экономикалық аймақ ретінде. Жаһандану жағдайындағы халықаралық ұйымдардың негізгі қызметтері.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби шеберлігін дамыту.
Қалыптастырылатын дағдылар: педагогикалық шеберлік негіздерін игеру дағдыларын қолданады; оқу-тәрбие жұмысын дербес жүргізуді дамытады.
Мазмұны: жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтің маңызы. Жоғары оқу орындарындағы оқу процесінің практикалық дағдылары. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру. Ғылыми-әдістемелік жұмыс.