әлеуметтік ғылымдар магистрі
Психологиялық диагностика және тұлғаны дамыту бағдарламаларын зерттеу, әзірлеу, жүзеге асыру және оқыту саласында терең кәсіби білімі, құзыреті бар әлеуметтік ғылымдар магистрлерін даярлау
Психологиялық диагностика және тұлғаның дамуы
7M03116
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту принциптерін, әдістерін меңгеру.<br/> Мазмұны:Дарындылық ұғымдары. Дарынды балалардың психологиялық сипаттамасы. Балалардың дарындылығын диагностикалаудың принциптері, әдістері. Айзенк, Дж.Гилфорд пен Е.П.Торренс, Дж.Равен, мәдени тәуелсіз интеллект тесті, Векслер интеллект шкаласы, Ф.Баррон тесті, жетістіктер тесті және т.б. <br/> Құзыреттіліктер: психикалық процестер мен қабілеттерді диагностикалау, сараптау және дамыту дағдыларын меңгерген; оқушылардың дарындылығын дамытудың жеке және топтық нысандарын жүзеге асыруға, психолог мамандығындағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялауға қабілетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттықпроцестер. Жаратылыстан ужәне әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектепте Педагогикалық шеберлік және оқу-тәрбие процесін басқару дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі.<br/> Құзыреттіліктері: ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. ЖЖМ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-психологиялық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру. <br/> Мазмұны: отандық, шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен танысу. Алынған деректерді өңдеу, талдау, нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында сөз сөйлеу.<br/> Құзыреттіліктер: білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге қабілетті; заманауи психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде проблемаларды, мақсаттарды, зерттеу міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеу бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:қабілеттерді диагностикалау теориясы мен практикасы туралы білімді игеру.<br/> Мазмұны:Қабілеттер–психологиялық диагностиканың пәні ретінде. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері, бағдарламалары, этикалық қағидаларды сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру. Заманауи оқушылардың қабілеттерін диагностикалау.<br/> Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
4
Педагогикалық практика
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбие жұмысында тәжірибе жинақтау.<br/> Мазмұны: алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Кәсіби деңгейде практикалық мәселелерді шешу тәжірибесін алу.<br/> Құзыреттіліктер: жоғары және қосымша білім беру жүйесінде оқытудың практикалық-бағдарланған әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі нысандарын дайындау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгереді, психолог мамандығы саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:психологиялық бағдарламаларды, әдістерді әзірлеу, жобалау дағдыларын игеру.<br/> Мазмұны:психологиялық бағдарламалардың, әдістердің мақсаттары, міндеттері, түрлері және жобалау принциптері. Заманауи психологиялық құралдарды қолдану. Психологиялық әдістердің талаптары, дамуы, бейімделуі, модификациясы.<br/> Құзыреттілігі:білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге, бейімдеуге; қазіргі заманғы психологиялық ғылым мен практика жетістіктерінің негізінде зерттеу проблемаларын, мақсаттарын, міндеттерін жүзеге асыруға, зерттеудің бағдарламасын, әдістемелік қамтамасыз етілуін әзірлеуге қабілетті
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға магистрлік бағдарлама деңгейінде академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуға көмектесу, соның ішінде ақпаратты талдау және сыни тұрғыдан бағалау, өз ойларын нақты және логикалық түрде тұжырымдау, дұрыс грамматика мен жазу стилін қолдану, дереккөздермен жұмыс істеу және оларды дұрыс келтіре білу.
Мазмұны: академиялық жазу дегеніміз не және оның негізгі сипаттамалары. Академиялық мәтіннің құрылымы: кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды. Дереккөздерге сілтеме жасау және пішімдеу ережелері. Өз ойларыңыз бен дәлелдеріңізді қалай дамытуға болады. Ғылыми мақалалармен және басқа академиялық көздермен жұмыс. Сыни шолулар мен аналитикалық мәтіндерді қалай жазуға болады. Академиялық жұмыстарда жазу тілі мен стилін қолдану. Ғылыми мақалалар мен эсселерді дайындау және ресімдеу.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулер немесе оқу орындарында жұмыс істеу кезінде магистрлік деңгейде және одан әрі академиялық жұмыстарды сәтті жазуға көмектесетін практикалық дағдылар мен білім алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және ресімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру.
Мазмұны:Коммуникативті дағдылардың құрылымы. Снайдер, Карманов,КОС-2, т.б. әдістемелер. Математикалық және статистикалық өңдеу, интерпретациялау, зерттеу нәтижелерін ұсыну. Балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту бойынша ата-аналарға, мұғалімдерге арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу.
Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: психологиялық ғылым мен практиканың проблемалары мен даму тенденцияларын талдау әдістерін меңгеру.
Мазмұны: отандық психологиялық ғылым мен практиканың сабақтастығы мен міндеттері. Қазіргі кезеңдегі отандық психологияның негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Қазақстандық психолог-ғалымдардың өзекті зерттеулері.
Құзыреттіліктер: зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінікті көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке психологиялық қасиеттерін диагностикалау әдістері мен әдістерін меңгеру
Мазмұны: мектеп жасындағы жеке дамудың факторлары мен ерекшеліктері. Г.Эйзенктің жеке тұлғаның маңызды компоненттері ретінде ұсынылған жеке психологиялық қасиеттерін зерттеуге арналған epq әдісі. Хоппе талаптарының деңгейін диагностикалау әдістемесі; Т. Лиридің тұлғааралық қатынастарды диагностикалау әдістемесі
Құзыреттіліктер: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылар тұлғасының мінез-құлықтық сипаттамаларын диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру
Мазмұны: Мінезді акцентуациялау ұғымы. Ч.Д.Спилбергердің жеке, ситуациялық мазасыздық деңгейлерін зерттеуге арналған сауалнамасы; К.Томастың жанжалды жағдайларға жауап беру тәсілдерін зерттеуге арналған жеке анкетасы; А.Ассинджер тесті; жасөспірімдердің мінез акцентуациясын диагностикалау.
Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерін, жағдайларын, психикалық процестерін диагностикалауға, қалыпты және ауытқу жағлайындағы адамның іс-әрекетінің әртүрін тексеруге, түзетуге дайын.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалау әдістері мен әдістерін меңгеру.
Мазмұны: Люшердің түс әдістемесі, оқушылардың мотивациялық саласын зерттеу, оқушының оқу мотивациясының құрылымын диагностикалау, қызығушылық құрылымы, дарынды оқушылардың таңдаулы іс-әрекеттерінің өзін-өзі анықтау тесті, танымдық қажеттілік деңгейін анықтау, оқушылардың танымдық белсенділігін зерттеу сауалнамасы, мотивацияны зерттеу әдістері.
Құзыреттіліктер: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектеп оқушыларының өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру
Мазмұны: С.А.Будаси өзін-өзі бағалаудың жалпы деңгейін зерттеу туралы; Т.Дембо-С.Я.Рубинштейн бойынша тұлғаның интегралды өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдісі; Р.Бернстің «Автопортрет» әдісі, Е.С.Романов пен С.Ф.Потемкиннің бейімделуі;
Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді, норма мен патологиядағы адам қызметінің әртүрлі түрлерін диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми психологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін меңгеру. Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің теориялық, эмпирикалық, диагностикалық әдістері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, түсіндіру және ресімдеу. Құзыреттіліктер: білімді басқарады, ғылыми тәсілмен зерттеу процесін жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті; инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:білімді тереңдету, дербес ғылым ретінде психология туралы тұтас көзқарасты дамыту
Мазмұны:психологияны тәуелсіз ғылым ретінде қалыптастыру. Психика мен тұлғаны зерттеудің негізгі бағыттары, теориялары, тұжырымдамалары мен тәсілдері. ХІХ-ХХ ғасырлардағы психологиялық мектептер.
Құзыреттілігі:олар зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді, психологиялық ғылым мен білім беру практикасының мәселелерін шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдай және қолдана алады, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істей алады, жаһандық сын-қатерлерді талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Б.Ф. Ломов әзірлеген психологиядағы жүйелік тәсілдің негізгі ережелері туралы білімді меңгеру.
Мазмұны: ғылыми білімнің қазіргі кезеңіндегі жүйелік тәсілді дамытудың жағдайы мен тенденциялары. ғалымның психологиялық ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі – жүйелілік принципі және оған психологиядағы жүйелі тәсілге жауап беретін. Осы қағидатқа сәйкес, кез келген зерттелетін зат ұйымшылдық тұрғысынан қарастырылады және оның фрагменттері мен бөліктерінен шығару мүмкін емес қасиеттерге ие. Жүйелі танымның ерекшелігі психика мен мінез-құлықтың интегралды құрылымдарын сипаттау, түсіндіру және түсіну мүмкіндіктерінен тұрады. Бұл тұтастық, синтез, өзара өту және өзара байланысу логикасына көзқарасты көздейді.
Құзыреттіліктер: адамның психикасы мен мінез-құлқын зерттеу кезінде жүйелі тәсілді меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаның диагностикасы мен дамуының теориясы мен практикасы туралы білімді игеру.
Мазмұны: тұлға психологиялық диагностиканың пәні ретінде. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері мен бағдарламалары, этикалық принциптерді сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау процедураларын жүзеге асыру. Балалар мен ересектердің жеке басының диагностикасы. Құзыреттіліктер: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық зерттеудің әдіснамалық және этикалық принциптері туралы білімді игеру.
Мазмұны: психологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психологиялық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері мен бағдарламалары, адамның психологиялық жағдайын бағалау процедураларын жүзеге асыру
Құзыреттіліктері: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістерді қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыни ойлауды психологиялық диагностикалаудың әдіснамасы мен дағдыларын игеру.
Мазмұны: Сыни ойлауды зерттеудің қазіргі тенденциялары, диагностикалық әдістері. Сыни ойлау диагностикасын жоспарлау, өз бетінше жүргізу, нәтижелерін өңдеу, түсіндіру. Балалардағы сыни ойлауды дамыту бойынша психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу.
Құзыреттіліктері: сыни ойлауды диагностикалау әдіснамасы мен дағдыларын меңгерген; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтас тұлғаны диагностикалау және дамыту әдістемесі мен әдістерін меңгеру.
Мазмұны: тұлғаның түсінігі мен құрылымы. Жеке басын диагностикалауға қойылатын талаптар. Жеке тұлғаның бағытын диагностикалау әдістері. Тұлғаның когнитивті саласын диагностикалау және дамыту әдістері. Тұлғаның мінез-құлық қасиеттері мен өзін-өзі тануын диагностикалау және дамыту әдістері. Эмоционалды интеллект түсінігі мен құрылымы. Диагностикаға қойылатын талаптар. Эмоционалды интеллект сынағы. Н. Холл сауалнамасы, к. Изардтың "эмоциялардың дифференциалды шкаласы" тесті. Тұлғаның эмоционалды бағытын диагностикалау. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Тұлғаны дамыту бойынша психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу.
Құзыреттіліктер: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, процестерді диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын меңгерген; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шығармашылық ұғымдарымен таныстыру, диагностикалау дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Шығармашылықтың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Шығармашылықты зерттеудегі қазіргі тенденциялар. Диагностикалық зерттеу әдістері. Шығармашылықты жоспарлау және өзін-өзі диагностикалау. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну.
Құзыреттілігі: жеке тұлғаның креативтілігін диагностикалау дағдыларын меңгерген; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дамып келе жатқан тұтас психологиялық формация ретінде тұлға туралы түсінік қалыптастыру, тұлға теорияларын меңгеру. Мазмұны: Психологиядағы тұлға мәселесі. Тұлға дамуының факторлары мен кезеңдері. Дамудың мәдени-тарихи теориясы Л.С. Выготский. Психикалық даму заңдылықтары. Тұлға құрылымы. Тұлғалық бағыт. Қабілеттер тұлғаның дамушы құрамдас бөлігі ретінде. Тұлға құрылымындағы қабілеттер мен дарындылық. Характерологиялық қасиеттер және тұлғаны басқару жүйесі. Құзыреттіліктер: Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде дамып келе жатқан, кеңейтілген білім мен оқу саласын түсінуді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың эмоционалды интеллектісін диагностикалау әдістерін меңгеру.
Мазмұны: Эмоционалды интеллект тесті, Н.Холлдың сауалнамасы, К.Изардтың «Эмоциялардың дифференциалды шкаласы», Тұлғаның эмоционалды бағдарының диагностикасы. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Эмоционалды интеллектті дамытуға арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу.
Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, күйлерді, процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады