жаратылыстану бакалавры
1. «6В05302 - физика» білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері
1.1 «6В05302 - физика» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 –кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті,жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, ғылыми-зерттеу ұжымдары, жоғары және орта білім беру жүйесі ұжымдарыжәне ұқсас профильдегі басқа да ұжымдарүшін кәсіби біліктілігі бар кадрларды даярлау келесі бағыттар бойынша: - физика саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру; - заманауи ғылыми деңгейде физикадағы тұтас ғылыми-педагогикалық үрдістерді ұйымдастыру; - ғылыми-зерттеу, жобалық жұмыстарды орындау.
1.1.2–кəсіби қызмет саласындағы қазіргі заманғы технологияларға иелік ететін іргелі білімді жəне үйлесімді дамыған мамандарға қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.3–еңбек нарығында және қоғамда сұраныста болуды, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті болуға мүмкіндік беретін әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерудегі жеке адамның қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.4–түлектің жалпымәдени әмбебап (жалпы ғылыми, әлеуметтік-тұлғалық, инструменталды) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
1.2«6В05302 - физика» білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1 –эксперименталды, теориялық және қолданбалы физика саласында, сондай-ақ кейінгі кәсіби қызметте оның тиімділігін қамтамасыз ететін білім беру саласында зерттеудің аналитикалық құралдарын қолдануда, шешімдер қабылдауда, бағыттар дайындауда және қажетті механизмдерді жетілдіруде және жұмыс істеудің жалпы және қолданбалы аспектілерді дамытуда білім алушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру;
1.2.2 –жаңа білім алу қабілетін қалыптастыру, кәсіби қызметінің түрін және сипатын өзгертуге психологиялық дайындығын қамтамасыз ету және түлекке білім беруді жалғастыру мүмкіндігін беру;
1.2.3 –білім алушыларға білім алудың әртүрлі мүмкіндіктерін, жеке білім беру бағдарламасын таңдау мүмкіндігінқамтамасыз ету;
1.2.4 –білім беру жүйесіндегі және ғылыми-зерттеу мекемелеріндегі құзыреттілікке қатысты қызмет салалары үшін заманауи өзгерістер жағдайында икемді және белсенді болуға қабілетті кадрларды даярлауды қамтамасыз ету.
Физика
6B05302
Математика, физика және информатика факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды меңгеру және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста деректерді өңдеу, бұлттық технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сондай-ақ, автоматтандырылған жүйелерді пайдалану, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері талданады. Пән заманауи АКТ құралдарын тиімді қолдануды үйретіп, цифрлық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ATС 1213 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AGLA 1302
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күн жүйесі және оның құрылысы; Уақытты есептеу жүйесі туралы; аспан денелерінің қозғалысы ерекшеліктері туралы; Астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, жұлдызды астрономия, космогония және космология туралы негізгі мәліметтер беру. Аспан денелерінің қозғалыс заңдары және есептің инерциялық жүйесі анықталады.<br/> Астрономиялық бақылау және жұлдызды аспан бойынша жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгерген. Күн жүйесінің шығу тегі мен эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктерді көрсету қабілеті мен дайындығын көрсету
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - әлемнің қазіргі физикалық бейнесі негізінде жатқан іргелі физикалық заңдар мен қағидаттар туралы білімді игеру; атом ядросының статикалық қасиеттерін, ядролардың үлгілерін, Радиоактивтілікті, изотоптарды зерттеу. Сонымен қатар студенттерге ядро физикасының негізгі заңдылықтары және элементар бөлшектер және оларды зерттеу әдістері туралы толық түсінік беру.<br/> кәсіби міндеттерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана алады;
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер атом ядроларының қасиеттерін теориялық сипаттаудың негіздерін үйренеді. Олар элементар бөлшектер мен өзара әрекеттесу қасиеттерін сипаттау әдістері туралы біледі. Болашақ мұғалімдер ғаламның қалыптасуы мен жұлдыздардың эволюциясының заманауи модельдерімен танысады. Олар атом ядролары мен бөлшектердің қасиеттерін есептеуде практикалық дағдыларға ие болады. Олар сондай-ақ атом және атом ядросының физикасы бойынша қарапайым практикалық есептеулерді зерттейді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді кеңістік пен уақыттың релятивистік қасиеттерімен таныстыру. Санаудың инерциалды емес жүйелеріндегі қозғалыс. Төрт өлшемді ток. Электромагниттік өріс тензоры. Энергия тензоры-электромагниттік өріс импульсі. Энергияның симметриялы тензоры-жүйенің импульсі. 4-импульс және энергия тензоры - еркін бөлшектердің импульсі. 4-өлшемді алуан түрлілік. Аффинды геометриядағы тензорлық есептеу. Риман Геометриясы. Әлемнің Құрылысы. Эйнштейн-Фридман бойынша космологиялық кеңею динамикасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері.Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MLDM 2303
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқу мақсаты студенттерді оқытылатын бөлімдермен таныстыру болып табылады-сандық реттілік шегі. Нақты айнымалы функциялар. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Тейлор Формуласы. Белгісіз интеграл. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. Қатарлар теориясы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр физикалық қасиеттің өлшемі. Оның ұзындығы, ауданы, көлемі, салмағы, уақыты, температурасы және энергиясы. Математикалық шамалар-бағытталған кесінділер немесе векторлар. Күрделі құбылыстардың қасиеттерін зерттеу үшін математикалық өрістер - кеңістіктегі аймақтар қарастырылады,оның әрбір нүктесінде кейбір физикалық шаманың белгілі бір мәніне сәйкес келеді. Стационарлы және стационарлы емес өрістер арасындағы айырмашылықты біледі. Математикалық аппаратты дифференциалдық теңдеулер жүйесі ретінде, сызықтық алгебра теориясын біледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
осы денелер арасындағы өзара әрекеттесуді көрсететін материалдық денелердің қозғалысы мен тепе-теңдігінің жалпы заңдылықтарын білу. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы: механиканың негізгі ұғымдары мен теоремаларын; тепе-теңдік заңдарын және материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалыс заңдарын; материалдық нүктені білуі тиіс, алған білімдерін механиканың типтік есептерін шешу үшін қолдана білуі; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік және қозғалыс теңдеулерін құра және шеше білуі;: материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдігі мен қозғалысын зерттеу әдістері; механика есептерін шешу әдістері мен принциптері
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нанотехнологиялар мен наноматериалдардан негізгі анықтамалары. Қасиеттерін зерттеу және алу әдістерімен таныстыру. пәнаралық мәселелерді анықтау. Нанотехнологияның ғылыми негіздері. Кванттық әсерлер. наноқұрылымдардың сипаттамаларын зерттеу үшін аппаратурамен таныстыру. нанобөлшектерді алу әдістерін білу және олардың қасиеттерін зерттеу. Көміртекті наноматериалдар. Наноматериалдарды қолдану.
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынаста сөздік қорын, ғылыми терминдерді, синтаксистік конструкцияларды дұрыс қолдану дағдылары; сөйлесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас жазу дағдылары, есептер, шолулар, эсселер үшін; мәтіндерді мағыналы оқу, ойларын жеткізу мүмкіндігі. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайында әр түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуді үйретіңіз, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыра аласыз.
8
Өндірістік тәжірибе
Pro
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім алушылардың электромагниттік өзара әрекеттесуі туралы негізгі түсініктерді алуы; электромагниттік құбылыстардың бөлімдері бойынша есептерді тұжырымдау, жазу және шешу болып табылады. Курста электр және магнетизмнің негізгі заңдары, кез келген физикалық есептерді оқу кезінде электромагниттік бөлікті қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Elc
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электроника" пәнін оқыту жартылай өткізгіш құрылғылар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен жасалатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда пәндер бойынша оқыту нәтижелерін білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жиындар теориясының элементтері. Алгебра матрицасы. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Бір айнымалыдан көп. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы сызықтар. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын, галактиканы, Метагалактиканы және біртұтас әлемді, астрономияның негізгі бөліктерін: астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, астрофизика, жұлдызды астрономия, космогония және космологияны зерттеу. Астрометрия, кеңістік пен уақыт мәселелері. Сфералық, іргелі және практикалық астрометрия. Теориялық астрономия аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын зерттейді және есептің инерциялық жүйесін анықтайды. Аспан механикасы аспан денелерінің траекториясы мен массасын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-астрофизика және космологиядан негізгі түсініктер беру. Қараңғы энергия мен қараңғы материяның мәселелері туралы алғашқы түсінік беру. Осы саладағы терминологиямен таныстыру, астрономиялық нысандар бойынша мәліметтер базасымен жұмыс істеуге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің бар болуы мен жалғыздығы туралы теоремасы. және шешу бірліктері. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушыларды радиациядан және радиациялық қауіпсіздіктен қорғауды қамтамасыз етудің заманауи жүйесінің негіздерімен таныстыру.
Тақырыптар (иондаушы сәулелену көздері. Негізгі дозиметриялық шамалар. Сәулеленудің биологиялық әсері. Ішкі сәулелену дозиметриясының негіздері. Иондаушы сәулеленуден қорғау. Радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы нормалау негіздері. Дозиметрияның физикалық негіздері.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке туынды теңдеулер теориясының негізгі ережелерін оқып білу; жеке туынды теңдеулер үшін негізгі есептерге шолу беру; физикалық құбылыстың математикалық моделін құру білігін қалыптастыру; студенттерге жеке туынды теңдеулер үшін есептерді шешудің стандартты әдістерінің жиынтығын қолдануды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Кванттық механика" курсының мақсаты-білім алушылардың микромирдегі кванттық процестер физикасының заңдылықтары мен негізгі принциптерін меңгеруі, атомдық, ядролық және молекулалық сипаттамадағы кванттық жүйелердің негізгі физикалық қасиеттерін оқып үйрену.
Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері.
Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - Оқушыларды қоршаған орта туралы негізгі ғылыми ұғымдармен таныстыру, классикалық механика заңдарының негізгі түсініктері мен тұжырымдары туралы түсінік беру; физикалық және математикалық білім жүйесіндегі классикалық механиканың орнын анықтау; классикалық, аналитикалық, статистикалық және релятивистік механиканың элементтерімен таныстыру; классикалық механиканың табиғат құбылыстарымен және қазіргі заманғы технологиялармен байланысын талдау; Математикалық физика және есептеу математикасы әдістерімен механикалық құбылыстарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құру кезінде зерттелген әдістер мен принциптерді қолдануға үйрету. Графиканың алгоритмдерін білу және пайдалану. Реалистік үшөлшемді суреттерді құру әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі бөлімдері бойынша күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешудің теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын меңгеру, сондай-ақ білім алушыларда есептерді шешу кезінде ойлаудың ғылыми стилін қалыптастыру болып табылады. "Жоғары қиындық мәселелерін шешу әдістемесі" пәнінің негізгі міндеттері Білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттіліктермен қатар пәндер бойынша білім алушылардың оқу нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады.
Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар.
физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Материалдарды өңдеу технологиясын игеру, материалдарды өңдеудің арнайы әдістерінің физикалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Материалдарды өңдеу түрлері. Қорытпаларды термиялық өңдеу. Термиялық өңдеу технологиясы. Химиялық-термиялық өңдеу. Болаттар мен шойындар. Түсті металдар мен қорытпалар. Материалдарды өңдеу бойынша жабдықтардың түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Материалдарды өңдеу әдістерін таңдау, ғылыми-техникалық ақпаратты, сондай-ақ технологиялық жабдықтың техникалық параметрлері туралы ақпаратты іздеу, талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Эртүрлі материалдармен таныстыру, сонымен қатар олардың құрылымы мен қолданылуын физика заңдары тұрғысынан түсіндіру. Күй диаграммаларын, солидус, ликвус оқу және құру қабілеті. Материалдардың қасиеттеріндегі физикалық, механикалық, химиялық қасиеттерді ажырата білу. кристалл құрылымын біледі және кристалдық құрылымдардың түрлерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектеп физикалық эксперимент теориясы мен практикасын зерттеу. Пәннің мазмұны: эксперимент түрлері туралы білімді жүйелеу, эксперименттің әдістемесі мен әдіснамасы (олардың айырмашылығы мен өзара байланысы); Студенттердің танымдық белсенділігін дамыту үшін физикалық эксперимент мүмкіндіктерін ашу; Эксперименттің әдістері мен әдістерін жасау және меңгеру бойынша студенттердің дағдыларын қалыптастыру; Оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолданумен мектеп физикасы экспериментінің технологиялары мен әдістерін дамыту перспективаларын білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мехатроникалық және робототехникалық жүйелерді қолдану саласы туралы мәлімет беру; оларды құру концепциялары және мехатроникадағы және робототехникадағы терминологиялар. робототехникалық және мехатрондық жүйелердің қажетті түрлерін таңдау; олар үшін басқару тәсілдері мен жүйелерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Молекулалық физика» пәні – молекулалық деңгейде заттың құрылымын, қасиеттерін және әрекетін зерттейтін физика бөлімі. Ол заттың макроскопиялық қасиеттерін оның бөлшектерінің микроскопиялық әсерлесуіне негізделген сипаттауға мүмкіндік беретін статистикалық көзқарас пен термодинамика заңдарына негізделген. «Молекулалық физика» студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруда және оларды физика, техника және технология саласындағы кәсіби іс-әрекетке дайындауда басты рөл атқарады. Ол іргелі теориялық білімді меңгеріп қана қоймай, ғылыми-техникалық салаларда жұмыс істеуге қажетті маңызды практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогикалық зерттеулер» курсы студенттердің педагогикалық зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге, педагогикалық зерттеудің логикасын, әдіснамасын, әдістерін меңгеруге, ғылыми дерек көздерінен білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдыларын қалыптастыруға, педагогикалық ойлау мен тәжірибені дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларға энергетикалық қондырғылардың энергетикасындағы негізгі перспективалық бағыттар, энергия алудың экологиялық қауіпсіз тәсілдері, энергетикалық және материалдық ресурстарды тиімді пайдалану туралы түсінік беру.
Тақырыптар (өркениеттің дамуындағы энергетиканың рөлі. Табиғи энергия ресурстарының потенциалдық энергиясын пайдалы қуатқа айналдыру мәселелері. Жаңартылатын және жаңартылмайтын энергия көздері. Энергия көздері және қоршаған ортаға әсерді азайту. Атом энергетикасы)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерді компьютердің бағдарламалық жабдықтарымен таныстыру. Жергілікті және жаһандық желілер түсінігін беру. Бағдарламалау тілдерімен, массивтермен, логикалық өрнектермен, цикл операторларымен танысады. Деректер түрлері мен типтері. Деректерді Енгізу-шығару. Алгоритмдер. Құрылымдық бағдарламалау принциптері. Компьютерлік анимация. Компьютерлік графика. Программалаудың заманауи әдістері. Компьютерде аналитикалық есептеулер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушыларға радиациялық физика саласында іргелі білім беру.
Тақырыптар (материалдардың радиациялық зақымдануы туралы жалпы түсініктер. Бастапқы радиациялық зақымданудың сипаттамалары : асулардың пайда болуының шекті энергиясы, энергия спектрлері. Радиациялық әсер кезінде пайда болатын әсерлер. Зарядталған бөлшектердің радиациялық ақауларының пайда болуы. Нейтронды сәулелену кезіндегі радиациялық зақымдану механизмдері. Иондаушы сәулеленуден қорғау.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтар үшін жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мехатроникалық және робототехникалық жүйелерді қолдану саласы туралы мәлімет беру; оларды құру концепциялары және мехатроникадағы және робототехникадағы терминологиялар. робототехникалық және мехатрондық жүйелердің қажетті түрлерін таңдау; олар үшін басқару тәсілдері мен жүйелерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Роботтар мен манипуляторлар теориясы" курсы роботтарды, манипуляторларды және икемді өндіріс жүйелерін зерттеу және функционалды жобалау болып табылады. "Роботтар мен манипуляторлар теориясы" робототехникалық жүйелерді зерттеуге және жобалауға қатысты барлық мүмкіндіктерді көрсетеді. Кинематика мен динамика мәселелерінің өзара әсерін, траекторияны жоспарлау мәселелерін ескере отырып, жетек реттегіштерін синтездеу мәселелері зерттеледі. Құрастыру операцияларын қарастыруға және сенсорлық жүйелердің рөлі мен орналасуына және Роботты бағдарламалау мәселелеріне көп көңіл бөлінеді. Сонымен қатар роботтар мен манипуляторларды кинематикалық талдау әдістері; Робот манипуляторларының динамикасы; машиналар мен робототехникалық жүйелердің динамикасын талдау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушыларды затпен өзара әрекеттесу процестерінен туындайтын құбылыстармен таныстыру. Иондаушы сәулеленуді тіркеудің заманауи әдістері мен құралдары туралы ақпарат беріңіз.
Тақырыптар (заттағы зарядталған бөлшектердің сәулеленуі. Электромагниттік сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Сәулелену түрлері. Іргелі өзара әрекеттесулер және олардың қасиеттері. Электромагниттік сәулеленудің затпен әрекеттесуі. Рентген және гамма - сәулеленудің затпен әрекеттесуіндегі негізгі процестер. Атомдардың орын ауыстыру процесі. Орын ауыстыру каскады. Бүрку.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты классикалық және кванттық статистика негізінде дамитын статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын зерттеу болып табылады. Студенттер жалпы статистикалық теорияны идеалды және идеалды емес газдар, қатты заттар, металдардағы электрондар үшін, тербеліс құбылыстары мен броундық қозғалыстарды зерттеу үшін қолдана алады. Негізгі бағыттар-Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші басталуын қолдану, тепе-теңдік күйлері, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Теорияда стационарлық үлестірулер қарастырылады функциясы, Максвелл-Больцман үлестірімдері, кинетикалық Гиббс үлестірімі. Қолдану таралу заңдары күйдің қасиеті, газдар мен қатты заттардың жылу өткізгіштігі зерттеледі. тербеліс теориясы макроскопиялық денелер үшін қолданылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тепе-теңдік үрдістер термодинамикасының негізгі заңдарын, макроскопиялық жүйелердің термодинамикалық қасиеттерін, термодинамика заңдарының негізінде жатқан негізгі экспериментальды заңдылықтарды, классикалық және кванттық макроскопиялық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдістерін, термодинамика заңдарының байланысын және сипаттаудың статистикалық әдістерін оқу, сондай-ақ студенттерде термодинамикалық құбылыстарды модельдеуге және сәйкес физикалық шамаларды сандық есептеуді жүргізуге мүмкіндік беретін білім мен біліктілігін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты денелердің механикалық қозғалысының жалпы заңдылықтарын және олардың тепе-теңдігін қарастыру болып табылады, осы қозғалыспен және тепе-теңдікпен байланысты мәселелерді шешудің жалпы тәсілдері мен әдістерін белгілейді. Қозғалысқа байланысты физикалық есептерді шешуде Теориялық механика әдістерін қолдануды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тепе-тең және тепе-тең емес процестердің термодинамикасының негізгі заңдарын, эксперименталды заңдылықтардың негіздерін беру, классикалық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдістеріне үйрету, термодинамика заңдарының және сипаттаманың статистикалық әдістерінің байланысын көрсету. Студенттерде термодинамикалық құбылыстарды моделдеуге мүмкіндік беретін білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физика тарихының пәні-физика ғылымының біртұтас, әлеуметтік құбылыс ретінде пайда болуы мен даму тарихы, адамдардың өмірінде белгілі бір орын алады және онда белгілі бір рөл атқарады. Физика тарихы, кез-келген тарих сияқты, тарихи фактілерді нақтылауды бірінші міндет ретінде қояды (физика ғылымының бүкіл даму барысын қайта құру үшін). Екінші міндет-даму процесінің барысын шартты түрде ашуға мүмкіндік беретін нақты материалды талдау, физика ғылымы неге басқаша емес, дәл осылай дамығанын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физикалық үрдістер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерін біледі, физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістерімен, жүргізілген есептер нәтижесінің қателігін бағалаумен, физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдылары бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс есептерді шешу арқылы физика курсын тереңірек зерттеуге, физикалық есептерді шешуде әдіснамалық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты зерттеу барысында олар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді, жаңа прогрессивті идеялар мен көзқарастармен, отандық ғалымдардың жаңалықтарымен, отандық ғылым мен техниканың жетістіктерімен, жаңа мамандықтармен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер орта мектеп бағдарламасындағы физика мазмұны туралы білімді және физика сабақтарын, оқыту және бағалау әдістерін әзірлеу үшін оқыту формалары, әдістері мен технологиялары туралы білімді біріктіруді, мектеп физикасы курсының тақырыптары мен бөлімдеріне ғылыми-әдістемелік талдау жүргізуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бығытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқыту формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттер оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын терең түсінеді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды / оқушыларды бағалауға тарта алады; бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, олардың білім саласын бағалау құралдарын (формативті және жиынтық бағалау мен өзін-өзі бағалауды және өзара бағалауды қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады, және т. б.). Олар бағалауға қатысты түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-физиканың негізгі идеяларының даму тарихы, табиғатқа механикалық көзқарастың пайда болуы, дүниенің құрылымы туралы физикалық идеялар, жаңа физикалық түсініктер мен теориялар, парадигмалардың өзгеруі, қазіргі физиканың дамуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның шаруашылық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғат пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдердегі тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экология, қоршаған ортаны қорғау, қоршаған ортаны тұрақты дамыту мәселелері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электродинамика" пәнін оқу мақсаты электрмагниттік өріс теориясының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйрену, электродинамика есептерін шешу дағдыларын меңгеру болып табылады.
Зарядтау тығыздығы және ток тығыздығы. Магнит өрісінің индукциясы. Лоренц Күші. Өріс суперпозициясы принципі. Электромагниттік индукция. Максвелл Теңдеулері. Магнит өрісінің теңдеуі. Электромагниттік потенциалдар. Потенциалдардың калибрлеу инварианттылығы. Пуассон Теңдеулері. Лаплас Теңдеулері. Максвелловский тензор натяжений (кернеу). Умов-Пойтинг Векторы. Мультипольді ыдырау. Заряд жүйесінің электрлік дипольді моменті. Векторлық потенциал. Энергия тығыздығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-электрмагниттік құбылыстарды сипаттау мен зерттеудің негізгі теориялық әдістерін меңгеру және классикалық электродинамика есептерін өз бетінше қою және шешу дағдыларын меңгеру. Электродинамиканың негізгі принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі жаратылыстану ғылымдары тұжырымдамалары шеңберіндегі Ғаламның құрылымы мен заңдары туралы толық түсінік беру. Үлкен жарылыс теориясы, Герцспрунг-Рассел диаграммасы, жұлдыздардың эволюциясы. толқындық астрономия. Хаббл заңы. Практикалық есептерді шешудегі теориялық және бақылау нәтижелерін талдай және олардың сенімділігін бағалай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-микроәлем объектілерінің, микробөлшектердің ерекшеліктерін, сақтаудың негізгі заңдылықтарын, иондаушы сәулеленудің негізгі түрлерін, ядролық және нейтрондық физика негіздерін оқыту, сондай-ақ ядролық қайта құру, энергия алу процестерін түсіну.
Тақырыптар (нейтрондардың қасиеттері, затпен әрекеттесуі, негізгі нейтрондық реакциялар. Жылулық нейтрондары, Ультра суық нейтрондар. Нейтрондарды сіңіру және шашырату ортасы. Серпімді шашырау кезінде нейтрондардың баяулауы.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерге әртүрлі типтегі ядролық реакторлар физикасының ерекшеліктерін және нейтрондық-физикалық есептеулер жүргізу әдістерін үйрету.
Тақырыптар ( негізгі құрылымдық ерекшеліктері, ядролық реакциялар, тізбекті реакция. Көбею коэффициенті, ядролық реактор. Белсенді аймақта энергия бөлу. Ядролық отынның жануы. Реактивтіліктің әсері.)
Тәжірибені қорғау
Тәжірибені қорғау
Теориялық білімді бекіту. Шығармашылық композицияны орындау үшін эскиз жасау. Материалда шығармашылық жұмыстарды орындау. Шикізат материалдарының технологиясы мен құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу; бұйымдарды технологиялық өңдеудің тәсілдерін, әдістерін меңгеру, практикалық жұмыста жүргізілген нәтижелерді орындау .
Өндірістік тәжірибе
Ғылыми-зерттеу өндірістік практикасы өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын алу;белгілі бір ғылыми бағыт бойынша зерттеу қызметінің жай-күйімен танысу; ғылыми проблеманы анықтау дағдыларын бекіту, оны шешу тәсілдерін іздеу;студенттерді негізгі құрылымдық бөлімшелерде жүргізілетін ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарымен таныстыру; материалды жинау және өңдеу; ұйымның тапсырмасы бойынша практика өткізу орны ретінде тапсырмаларды орындау; Жұмыс орнында міндеттерді орындау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу өндірістік практикасы өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын алу;белгілі бір ғылыми бағыт бойынша зерттеу қызметінің жай-күйімен танысу; ғылыми проблеманы анықтау дағдыларын бекіту, оны шешу тәсілдерін іздеу;студенттерді негізгі құрылымдық бөлімшелерде жүргізілетін ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарымен таныстыру; материалды жинау және өңдеу; ұйымның тапсырмасы бойынша практика өткізу орны ретінде тапсырмаларды орындау; Жұмыс орнында міндеттерді орындау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау