жаратылыстану бакалавры
1. «6В05302 - физика» білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері
1.1 «6В05302 - физика» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 –кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті,жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, ғылыми-зерттеу ұжымдары, жоғары және орта білім беру жүйесі ұжымдарыжәне ұқсас профильдегі басқа да ұжымдарүшін кәсіби біліктілігі бар кадрларды даярлау келесі бағыттар бойынша: - физика саласындағы жүйелі білімді қалыптастыру; - заманауи ғылыми деңгейде физикадағы тұтас ғылыми-педагогикалық үрдістерді ұйымдастыру; - ғылыми-зерттеу, жобалық жұмыстарды орындау.
1.1.2–кəсіби қызмет саласындағы қазіргі заманғы технологияларға иелік ететін іргелі білімді жəне үйлесімді дамыған мамандарға қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.3–еңбек нарығында және қоғамда сұраныста болуды, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті болуға мүмкіндік беретін әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерудегі жеке адамның қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.4–түлектің жалпымәдени әмбебап (жалпы ғылыми, әлеуметтік-тұлғалық, инструменталды) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
1.2«6В05302 - физика» білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1 –эксперименталды, теориялық және қолданбалы физика саласында, сондай-ақ кейінгі кәсіби қызметте оның тиімділігін қамтамасыз ететін білім беру саласында зерттеудің аналитикалық құралдарын қолдануда, шешімдер қабылдауда, бағыттар дайындауда және қажетті механизмдерді жетілдіруде және жұмыс істеудің жалпы және қолданбалы аспектілерді дамытуда білім алушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру;
1.2.2 –жаңа білім алу қабілетін қалыптастыру, кәсіби қызметінің түрін және сипатын өзгертуге психологиялық дайындығын қамтамасыз ету және түлекке білім беруді жалғастыру мүмкіндігін беру;
1.2.3 –білім алушыларға білім алудың әртүрлі мүмкіндіктерін, жеке білім беру бағдарламасын таңдау мүмкіндігінқамтамасыз ету;
1.2.4 –білім беру жүйесіндегі және ғылыми-зерттеу мекемелеріндегі құзыреттілікке қатысты қызмет салалары үшін заманауи өзгерістер жағдайында икемді және белсенді болуға қабілетті кадрларды даярлауды қамтамасыз ету.
Физика
6B05302
Математика, физика және информатика факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Физика
Математика
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. <br/> Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IKT 1201
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AGLA 1228
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - әлемнің қазіргі физикалық бейнесі негізінде жатқан іргелі физикалық заңдар мен қағидаттар туралы білімді игеру; атом ядросының статикалық қасиеттерін, ядролардың үлгілерін, Радиоактивтілікті, изотоптарды зерттеу. Сонымен қатар студенттерге ядро физикасының негізгі заңдылықтары және элементар бөлшектер және оларды зерттеу әдістері туралы толық түсінік беру.<br/> кәсіби міндеттерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана алады;
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
12
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
8
Дипломдық жұмыс
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ауызша және жазбаша коммуникацияда лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу дағдысы. Іскери қарым-қатынас жасау үшін хаттарды, баяндамаларды, рецензияларды, эсселерді жазу дағдылары; мәтіндерді түсіну, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әр түрлі әңгімелесуде еркін қарым-қатынас жасауға үйрету
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық аппаратты физикалық құбылыстарға қолдануды үйрету. Әр физикалық қасиеттің өлшемі. Оның ұзындығы, ауданы, көлемі, салмағы, уақыты, температурасы және энергиясы. Математикалық шамалар-бағытталған кесінділер немесе векторлар. Күрделі құбылыстардың қасиеттерін зерттеу үшін математикалық өрістер - кеңістіктегі аймақтар қарастырылады,оның әрбір нүктесінде кейбір физикалық шаманың белгілі бір мәніне сәйкес келеді. Стационарлы және стационарлы емес өрістер арасындағы айырмашылықты біледі. Математикалық аппаратты дифференциалдық теңдеулер жүйесі ретінде, сызықтық алгебра теориясын біледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениеттану<br/> Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүріктердің мәдени мұрасы. Орта Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғ.аяғы - ХХ ғ. басындағы қазақ мәдениеті. Қазіргі әлемдік үдерістер контекстіндегі, жаһандану контекстіндегі қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кеңістіктегі денелердің салыстырмалы орын ауыстыруымен шартталған физикалық құбылыстармен танысу, механика заңдары және әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: физикалық модельдерді құру дағдыларын қалыптастыру, физикалық есептерді шешу және зертханада эксперименттер жүргізу, оқу барысында болашақ мұғалімдер механикада заманауи теориялық тұжырымдамаларды қолдана отырып құзыреттерін дамытады. Олар сондай-ақ алынған теориялық білімге негізделген дағдыларын қалыптастырады, бұл механикалық объектілердің қасиеттерін зерттеу мәселелерін шешу үшін физикалық модельдерді шығармашылықпен құруға және қолдануға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады, соның ішінде механика есептерін шешуге қажетті алгоритмдерді және құралдарды үйренеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кеңістіктегі денелердің салыстырмалы орын ауыстыруымен шартталған физикалық құбылыстармен танысу, студенттерде классикалық механиканың түсінігі, заңдары және әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, физикалық модельдерді құру дағдыларын қалыптастыру, физикалық есептерді шешу және зертханада эксперименттер жүргізу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін арттыру. Студенттер білім алушылардың дамуын бақылай отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлайды және енгізеді, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескереді, әртүрлі жағдайларда оқушылардың жалпыға бірдей оқуы мен әл-ауқатын шығармашылықпен қолдайды. Студенттер:<br/> * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін танып біледі<br/> * оқушыларды нақты қолдап, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастырады<br/> * нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстырады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары мен міндеттері – студенттерді инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерімен, тұжырымдамалық аппаратпен, ғылыми және әдіснамалық ережелермен таныстыру, модельдеу сызбаларын бөліп көрсету, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени құбылысы ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нанотехнологиялар мен наноматериалдардан негізгі анықтамалары. Қасиеттерін зерттеу және алу әдістерімен таныстыру. пәнаралық мәселелерді анықтау. Нанотехнологияның ғылыми негіздері. Кванттық әсерлер. наноқұрылымдардың сипаттамаларын зерттеу үшін аппаратурамен таныстыру. нанобөлшектерді алу әдістерін білу және олардың қасиеттерін зерттеу. Көміртекті наноматериалдар. Наноматериалдарды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нанотехнологиялар мен наноматериалдардан негізгі анықтамалары. Қасиеттерін зерттеу және алу әдістерімен таныстыру. пәнаралық мәселелерді анықтау. Нанотехнологияның ғылыми негіздері. Кванттық әсерлер. наноқұрылымдардың сипаттамаларын зерттеу үшін аппаратурамен таныстыру. нанобөлшектерді алу әдістерін білу және олардың қасиеттерін зерттеу. Көміртекті наноматериалдар. Наноматериалдарды қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның материямен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстармен танысады. Олар Оптиканың негізгі ұғымдары мен заңдары, сондай-ақ оптикалық зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар сонымен қатар қарапайым практикалық есептеу дағдыларын үйренеді. Болашақ мұғалімдер оптика мәселелерін шешуге байланысты өз бетінше және эксперименттік жұмыста өз дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынаста сөздік қорын, ғылыми терминдерді, синтаксистік конструкцияларды дұрыс қолдану дағдылары; сөйлесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас жазу дағдылары, есептер, шолулар, эсселер үшін; мәтіндерді мағыналы оқу, ойларын жеткізу мүмкіндігі. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайында әр түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуді үйретіңіз, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыра аласыз.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің уәжім. Эмоциялар, эмоциялық интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмір, кәсіби өзін-өзі анықтау, Денсаулық мәнінің психологиясы. Жеке тұлға мен топтардың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Қақтығыстағы мінез-құлық моделі. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім алушылардың электромагниттік өзара әрекеттесуі туралы негізгі түсініктерді алуы; электромагниттік құбылыстардың бөлімдері бойынша есептерді тұжырымдау, жазу және шешу болып табылады. Курста электр және магнетизмнің негізгі заңдары, кез келген физикалық есептерді оқу кезінде электромагниттік бөлікті қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электроника" пәнін оқыту жартылай өткізгіш құрылғылар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен жасалатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда пәндер бойынша оқыту нәтижелерін білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электроника" пәнін оқыту жартылай өткізгіш құрылғылар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен жасалатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда пәндер бойынша оқыту нәтижелерін білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықты теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.
Жиындар теориясының элементтері. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері.
Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра математикалық аппаратын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын, галактиканы, Метагалактиканы және біртұтас әлемді, астрономияның негізгі бөліктерін: астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, астрофизика, жұлдызды астрономия, космогония және космологияны зерттеу. Астрометрия, кеңістік пен уақыт мәселелері. Сфералық, іргелі және практикалық астрометрия. Теориялық астрономия аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын зерттейді және есептің инерциялық жүйесін анықтайды. Аспан механикасы аспан денелерінің траекториясы мен массасын анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Астрофизикаға кіріспе» пәнін оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі жаратылыстану ғылымдары тұжырымдамалары шеңберіндегі Ғаламның құрылымы мен заңдары туралы толық түсінік беру. Үлкен жарылыс теориясы, Герцспрунг-Рассел диаграммасы, жұлдыздардың эволюциясы. толқындық астрономия. Хаббл заңы.
Практикалық есептерді шешудегі теориялық және бақылау нәтижелерін талдай және олардың сенімділігін бағалай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-астрофизика және космологиядан негізгі түсініктер беру. Қараңғы энергия мен қараңғы материяның мәселелері туралы алғашқы түсінік беру. Осы саладағы терминологиямен таныстыру, астрономиялық нысандар бойынша мәліметтер базасымен жұмыс істеуге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді негізгі ұғымдармен, постулаттармен, теоремалармен және векторлық және тензорлық талдау әдістерімен таныстыру. Әртүрлі физикалық есептерді шешуде зерттелген постулаттарды, теоремалар мен әдістерді қолдану. Келесі бөлімдер зерттеледі: векторлық кеңістік, өлшемдік, базис. Векторлармен операциялар. Тензорды анықтау. Тензорлық Алгебра негіздері. Тензорные өріс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің бар болуы мен жалғыздығы туралы теоремасы. және шешу бірліктері. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты жай дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жасанды интеллект ерекшелігі. Білімді құрылымдық деректер, білімді ұсыну модельдері. Visual Prolog құралдары білім базасын және сараптамалық жүйелерді логикалық бағдарламалау мүмкіндіктері. Нейрокомпьютерлер негізінде сараптамалық жүйелерді енгізу. Жасанды интеллекттің дамуының негізгі бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке туынды теңдеулер теориясының негізгі ережелерін оқып білу; жеке туынды теңдеулер үшін негізгі есептерге шолу беру; физикалық құбылыстың математикалық моделін құру білігін қалыптастыру; студенттерге жеке туынды теңдеулер үшін есептерді шешудің стандартты әдістерінің жиынтығын қолдануды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Кванттық механика" курсының мақсаты-білім алушылардың микромирдегі кванттық процестер физикасының заңдылықтары мен негізгі принциптерін меңгеруі, атомдық, ядролық және молекулалық сипаттамадағы кванттық жүйелердің негізгі физикалық қасиеттерін оқып үйрену.
Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері.
Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - Оқушыларды қоршаған орта туралы негізгі ғылыми ұғымдармен таныстыру, классикалық механика заңдарының негізгі түсініктері мен тұжырымдары туралы түсінік беру; физикалық және математикалық білім жүйесіндегі классикалық механиканың орнын анықтау; классикалық, аналитикалық, статистикалық және релятивистік механиканың элементтерімен таныстыру; классикалық механиканың табиғат құбылыстарымен және қазіргі заманғы технологиялармен байланысын талдау; Математикалық физика және есептеу математикасы әдістерімен механикалық құбылыстарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құру кезінде зерттелген әдістер мен принциптерді қолдануға үйрету. Графиканың алгоритмдерін білу және пайдалану. Реалистік үшөлшемді суреттерді құру әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі бөлімдері бойынша күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешудің теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын меңгеру, сондай-ақ білім алушыларда есептерді шешу кезінде ойлаудың ғылыми стилін қалыптастыру болып табылады. "Жоғары қиындық мәселелерін шешу әдістемесі" пәнінің негізгі міндеттері Білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттіліктермен қатар пәндер бойынша білім алушылардың оқу нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады.
Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар.
физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұйымдарға көркемдік құндылықтар мен тұтынушылық қасиеттер беру мақсатында білім алушыларда металл және металл емес материалдарды өңдеуге арналған құралдар, әдістер мен әдістер туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі материалдарды өңдеу кезінде болатын процестердің мәнін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді әртүрлі материалдармен таныстыру, сонымен қатар олардың құрылымы мен қолданылуын физика заңдары тұрғысынан түсіндіру. Күй диаграммаларын, солидус, ликвус оқу және құру қабілеті. Материалдардың қасиеттеріндегі физикалық, механикалық, химиялық қасиеттерді ажырата білу. кристалл құрылымын біледі және кристалдық құрылымдардың түрлерін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мехатроникалық және робототехникалық жүйелерді қолдану саласы туралы мәлімет беру; оларды құру концепциялары және мехатроникадағы және робототехникадағы терминологиялар. робототехникалық және мехатрондық жүйелердің қажетті түрлерін таңдау; олар үшін басқару тәсілдері мен жүйелерін анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер молекулалық-кинетикалық теория және термодинамиканың негіздерімен танысады. Олар молекулалық физиканың негізгі модельдерін, идеалды және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ молекулалардың классикалық таралуын зерттейді. Олар сонымен қатар термодинамика әдістерін, негізгі термодинамикалық қатынастарды және термодинамика мен молекулалық физикадағы заманауи ұғымдарды зерттейді.
Аудит
Мұғалімдердің көшбасшылығына кіріспе. Көшбасшылық ұғымы және оның білім беру саласындағы рөлі.Табысты көшбасшы-мұғалімнің қасиеттері.Көшбасшылықтың оқу процесі мен оқушылардың жетістіктеріне әсері.Көшбасшылық қасиеттер, Дағдылар мен құзыреттер.Оқушылармен, әріптестермен және ата-аналармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары.Оқушыларды шабыттандыру және қолдау үшін мотивациялық стратегиялар.Қақтығыстарды басқару және қайшылықтарды шешу жолдары.Білім беру ортасындағы көшбасшылық стильдері. Мұғалімдердің көшбасшылығы бойынша істерді талдау.Оқушылардың жетістіктерін арттыру үшін көшбасшылық стратегияларды қолдану.Көшбасшылық жоспарларды дамыту.
Аудит
Білім берудің қазіргі тенденциялары оның дамуының стратегиялық бағыты ретінде. Инновациялық білім берудің мәні. Инновациялық үрдіс және оның негізгі сипаттамалары. Педагогтің инновациялық білім беру процесіне қатысуға дайындығы. Инновациялық және дәстүрлі оқыту. Оқытудың интерактивті әдістері мен формалары. Жаңашыл білім беру платформалары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты-студенттерді компьютердің бағдарламалық жабдықтарымен таныстыру. Жергілікті және жаһандық желілер түсінігін беру. Бағдарламалау тілдерімен, массивтермен, логикалық өрнектермен, цикл операторларымен танысады. Деректер түрлері мен типтері. Деректерді Енгізу-шығару. Алгоритмдер. Құрылымдық бағдарламалау принциптері. Компьютерлік анимация. Компьютерлік графика. Программалаудың заманауи әдістері. Компьютерде аналитикалық есептеулер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтар үшін жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Роботтар мен манипуляторлар теориясы" курсы роботтарды, манипуляторларды және икемді өндіріс жүйелерін зерттеу және функционалды жобалау болып табылады. "Роботтар мен манипуляторлар теориясы" робототехникалық жүйелерді зерттеуге және жобалауға қатысты барлық мүмкіндіктерді көрсетеді. Кинематика мен динамика мәселелерінің өзара әсерін, траекторияны жоспарлау мәселелерін ескере отырып, жетек реттегіштерін синтездеу мәселелері зерттеледі. Құрастыру операцияларын қарастыруға және сенсорлық жүйелердің рөлі мен орналасуына және Роботты бағдарламалау мәселелеріне көп көңіл бөлінеді. Сонымен қатар роботтар мен манипуляторларды кинематикалық талдау әдістері; Робот манипуляторларының динамикасы; машиналар мен робототехникалық жүйелердің динамикасын талдау әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқу.
Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші негізін қолдану, тепе-тең емес күй, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Максвелл-Больцман таралуы, Гиббстың кинетикалық таралуы. Классикалық және кванттық статистика негізінде дамып келе жатқан статистикалық физика негіздерін біледі. Идеалды және идеалды емес газдар, қатты денелер үшін, металдардағы электрондар үшін, флуктуация құбылыстарын және Броун қозғалысы үшін жалпы статистикалық теорияны қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты денелердің механикалық қозғалысының жалпы заңдылықтарын және олардың тепе-теңдігін қарастыру болып табылады, осы қозғалыспен және тепе-теңдікпен байланысты мәселелерді шешудің жалпы тәсілдері мен әдістерін белгілейді. Қозғалысқа байланысты физикалық есептерді шешуде Теориялық механика әдістерін қолдануды үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тепе-тең және тепе-тең емес процестердің термодинамикасының негізгі заңдарын, эксперименталды заңдылықтардың негіздерін беру, классикалық жүйелерді сипаттаудың статистикалық әдістеріне үйрету, термодинамика заңдарының және сипаттаманың статистикалық әдістерінің байланысын көрсету. Студенттерде термодинамикалық құбылыстарды моделдеуге мүмкіндік беретін білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физика тарихы пәні - бұл адамдардың өмірінде белгілі бір орын алатын және онда белгілі бір рөл атқаратын біртұтас, әлеуметтік құбылыс ретінде физика ғылымының пайда болуы мен даму тарихы. Физика тарихы сияқты қазақстан тарихы, алдына ретінде бірінші міндеті анықтау тарихи дерек (қайта құру үшін бүкіл даму барысына дене ғылым). Екінші міндет - нақты материалды талдау, бұл сізге даму процесінің барысын қажетті түрде ашуға, физикалық ғылымның неліктен осылай дамығанын көрсетуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Физикалық үрдістер мен құбылыстарды модельдеу міндеттерін біледі, физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістерімен, жүргізілген есептер нәтижесінің қателігін бағалаумен, физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Физикалық құбылыстарды моделдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдылары бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-физиканың негізгі идеяларының даму тарихы, табиғатқа механикалық көзқарастың пайда болуы, дүниенің құрылымы туралы физикалық идеялар, жаңа физикалық түсініктер мен теориялар, парадигмалардың өзгеруі, қазіргі физиканың дамуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Электродинамика" пәнін оқу мақсаты электрмагниттік өріс теориясының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйрену, электродинамика есептерін шешу дағдыларын меңгеру болып табылады.
Зарядтау тығыздығы және ток тығыздығы. Магнит өрісінің индукциясы. Лоренц Күші. Өріс суперпозициясы принципі. Электромагниттік индукция. Максвелл Теңдеулері. Магнит өрісінің теңдеуі. Электромагниттік потенциалдар. Потенциалдардың калибрлеу инварианттылығы. Пуассон Теңдеулері. Лаплас Теңдеулері. Максвелловский тензор натяжений (кернеу). Умов-Пойтинг Векторы. Мультипольді ыдырау. Заряд жүйесінің электрлік дипольді моменті. Векторлық потенциал. Энергия тығыздығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-электрмагниттік құбылыстарды сипаттау мен зерттеудің негізгі теориялық әдістерін меңгеру және классикалық электродинамика есептерін өз бетінше қою және шешу дағдыларын меңгеру. Электродинамиканың негізгі принциптерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі жаратылыстану ғылымдары тұжырымдамалары шеңберіндегі Ғаламның құрылымы мен заңдары туралы толық түсінік беру. Үлкен жарылыс теориясы, Герцспрунг-Рассел диаграммасы, жұлдыздардың эволюциясы. толқындық астрономия. Хаббл заңы. Практикалық есептерді шешудегі теориялық және бақылау нәтижелерін талдай және олардың сенімділігін бағалай біледі.
Оқу практикасы
Теориялық оқыту кезінде студенттер алған білімдерін бекіту және тереңдету; ақпаратты жинау, өңдеу және жинақтау, функционалдық және есептеу міндеттерін шешу, техникалық құжаттарды дайындау және инженерлік және ғылыми міндеттерді шешудің бағдарламалық құралдарын пайдалану үшін есептеуіш техника құралдарын қолдану саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру; оларды кейінгі арнайы пәндерді оқуға және өндірістік практикадан өтуге дайындау.
Тәжірибені қорғау
Теориялық оқыту кезінде студенттер алған білімдерін бекіту және тереңдету; ақпаратты жинау, өңдеу және жинақтау, функционалдық және есептеу міндеттерін шешу, техникалық құжаттарды дайындау және инженерлік және ғылыми міндеттерді шешудің бағдарламалық құралдарын пайдалану үшін есептеуіш техника құралдарын қолдану саласындағы міндеттерді шешу үшін қажетті білім деңгейін қалыптастыру; оларды кейінгі арнайы пәндерді оқуға және өндірістік практикадан өтуге дайындау.
Тәжірибені қорғау
Теориялық білімді бекіту. Шығармашылық композицияны орындау үшін эскиз жасау. Материалда шығармашылық жұмыстарды орындау. Шикізат материалдарының технологиясы мен құрылымын зерттеу. Практикадан өту орны бойынша ұйымда орындалатын негізгі жұмыстардың мазмұнымен танысу; бұйымдарды технологиялық өңдеудің тәсілдерін, әдістерін меңгеру, практикалық жұмыста жүргізілген нәтижелерді орындау .
Өндірістік тәжірибе
Ғылыми-зерттеу өндірістік практикасы: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын алу;белгілі бір ғылыми бағыт бойынша зерттеу қызметінің жай-күйімен танысу;ғылыми проблеманы анықтау дағдыларын бекіту, оны шешу тәсілдерін іздеу;студенттерді негізгі құрылымдық бөлімшелерде жүргізілетін ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарымен таныстыру;материалды жинау және өңдеу;ұйымның тапсырмасы бойынша практика өткізу орны ретінде тапсырмаларды орындау; Жұмыс орнында міндеттерді орындау мақсатында жүргізіледі.
Өндірістік тәжірибе
Ғылыми-зерттеу өндірістік практикасы өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын алу;белгілі бір ғылыми бағыт бойынша зерттеу қызметінің жай-күйімен танысу; ғылыми проблеманы анықтау дағдыларын бекіту, оны шешу тәсілдерін іздеу;студенттерді негізгі құрылымдық бөлімшелерде жүргізілетін ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарымен таныстыру; материалды жинау және өңдеу; ұйымның тапсырмасы бойынша практика өткізу орны ретінде тапсырмаларды орындау; Жұмыс орнында міндеттерді орындау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу өндірістік практикасы өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын алу;белгілі бір ғылыми бағыт бойынша зерттеу қызметінің жай-күйімен танысу; ғылыми проблеманы анықтау дағдыларын бекіту, оны шешу тәсілдерін іздеу;студенттерді негізгі құрылымдық бөлімшелерде жүргізілетін ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарымен таныстыру; материалды жинау және өңдеу; ұйымның тапсырмасы бойынша практика өткізу орны ретінде тапсырмаларды орындау; Жұмыс орнында міндеттерді орындау мақсатында жүргізіледі.
Тәжірибені қорғау