Қазіргі заманғы формальды және бейресми көркемдік білім беру саласында кәсіби және ғылыми құзыреттері мен оларды іске асыру дағдылары бар педагог-зерттеушілерді даярлау
Кәсіптік оқыту
7M01418
Өнер факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPSD 5301 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет және өнер саласында білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүргізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, функциялары мен әдістері, көркем бейіндегі арнайы пәндер саласында оқыту процесінің объектісі мен субъектісі ретінде адамның дамуының негізгі көздері мен заңдылықтары. Мәдениет және өнер саласындағы арнайы пәндер әдістемесі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны және ұжымды басқару психологиясы туралы жүйелі білімді дамыту.<br/> Мазмұны: Басқару психологиясының теориялық негіздері. Басқару психологиясының пайда болуының алғышарттары және дамуының негізгі бағыттары. Басқару психологиясының пәні, мақсаты, міндеттері.Тұлға басқару объектісі және субъектісі ретінде. Құзыреттіліктер: командада жұмыс істеу дағдысы, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
9
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетімен жүзеге асыру қабілеттерін, практикалық дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семаинарлары, ғылыми конференцияларға қатысу; ҒЗЖ бойынша байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды әзірлеу және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: зерттеу әдістемесін меңгеру, әзірленген мәселелерді шешуде эксперимент жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Өнер психологиясы", "көркем шығармашылық психологиясы" және т. б. ұғымдардың мәні.<br/> Өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік тәсіл ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылық мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың өзара байланысы. Балалар көркем шығармашылығының психологиясы. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б. көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.
5
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OS 5207
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер педагогикасын және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу.<br/> Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Көркем академиялардың пайда болуы. Егемен Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: Тарихи ретроспективада өнер педагогикасының даму ерекшеліктерін түсіну.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арт-педагогикада инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін зерттеу
Мазмұны: көркем білім берудегі инновациялық технологиялар. Қазіргі көркем білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану. Арт-педагогика және өнер технологияның эксперименттік саласы ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: арт-педагогикада инновациялық технологияларды қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бейнелеу өнерінің көркем тілінің ерекшелігін зерттеу
Мазмұны: көркем тіл ғылыми анықтама ретінде, бейнелеу өнерінің тілі, қазақтардың дәстүрлі өнерінің тілі, образ және категория, ою-өрнек тіл ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: бейнелеу өнерінің көркем тілін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ дәстүрлі өнерінің басым мәнерлі құралдарының ерекшелігін зерттеу.
Мазмұны: қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтың дәстрлі музыка өнері. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Дәстүрлі қазақ киімінің мифопоэтигі.
Қалыптастырылатын дағдылар: дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: зияткерлік шығармашылықтың әдіснамасы мен философиясын зерттеу
Мазмұны: интеллектуалды шығармашылықтың әдістемесі мен философиясы. Интеллектуалды шығармашылық заманауи өнердің негізі ретінде. Интеллектуалды шығармашылықтың түсінігі мен формалары.
Қалыптасатын дағдылар: интеллектуалды шығармашылық әдіснамасы мен философиясы саласындағы білімді меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнге кіріспе. Кәсіби оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері кәсіби оқыту оқытушының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылым мен алғашқы әдістемелік қызметтің теориялық және әдіснамалық негіздері. Кәсіптік оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Орта білімнен кейінгі білім берудің құрылымы мен мазмұны. Кәсіптік оқыту әдістерінің жіктелуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркемөнер өндірісінің мәнін, бағыттары мен өлшемдерін зерттеу
Мазмұны: көркем өндіріс: өнеркәсіптік және қолмен. Қолдан жасалған және өнер нарығы. Өнер өндірісінің әлемдік көшбасшылары: тәжірибе.
Қалыптасатын дағдылар: көркемөнер өндірісі және оны жүзеге асыру саласындағы білімді меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: креативті индустриялар және заманауи өнер тәжірибелерінің мәнін зерттеу
Мазмұны: креативті индустриялар: ұйымның мәні мен мәселелері. Қазіргі заманғы өнер кеңістігінің теориясы мен практикасының мәселелері. Креативті индустриялар және өнер нарығы.
Қалыптасатын дағдылар: креативті индустрияларды дамытуда заманауи тәсілдерді меңгеру және пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ ою-өрнегін этникалық белгі коды ретінде зерттеу
Мазмұны: ою-өрнек код ретінде. Белгілер мен белгілер. Қазақ ою-өрнегінің коммуникативтік, эстетикалық, онтологиялық функциялары. Қазақ ою-өрнегінің тарихы мен теориясы.
Қалыптасатын дағдылар: қазақ ою-өрнегін бұл белгі коды ретінде түсіну және зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлем бейнесінің семантикалық құрылымы, белгі құрылымының мәселелері және символдық мәтінді түсіндіру туралы идеяларды қалыптастыру.
Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен, әдебиетпен және журналистикамен байланысы. Семиотиканың ғылыми пән ретінде тарихи қалыптасуының ерекшеліктері.
Қалыптасатын дағдылар: Семиотиканың тұжырымдамалық аппаратын қолдану
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін пайдалана отырып, диссертациялық жұмыстың тақырыбына байланысты ғылыми және тәжірибелік-эксперименталдық зерттеулер жүргізу
Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі мақсаттарды, міндеттерді анықтау, зерттеу әдіснамасы, гипотезаны қалыптастыру. Зерттеудің мазмұны.
Құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдени мұраны сақтау мен насихаттаудағы көркемдік білімнің рөлін зерттеу
Мазмұны: ЮНЕСКО-ның мәдени мұра Стратегиясы. Мәдени мұра Оқу материалы ретінде. Мәдени мұра және көркемдік білім. Көркем шығармашылық мәдени мұра ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: көркемдік білім беруде Мәдени мұра элементтерін қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдениет саласындағы кәсіби қызметтің құқықтық аспектілерін зерделеу
Мазмұны: мәдениет саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар. ҚР мәдени саясатының тұжырымдамасы: мәні мен негізгі ережелері. Мәдениет саласындағы кәсіби қызмет.
Қалыптасатын дағдылар: мәдениет саласындағы кәсіби қызметтің құқықтық аспектілері саласындағы білімді меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өзекті композицияларды құру әдістері мен әдістерін зерттеу
Мазмұны: Шығармашылық пән ретінде өзекті композиция. Кескіндеме кеңістігін ұйымдастыру. Көркемдік формасы, түсі, сызығы және т.б. әр түрлі стильдер мен бағыттарда өзекті композициялар жасау.
Қалыптасқан дағдылар: курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларымен және өзекті композициялар жасау әдістерімен жұмыс жасау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер семиотикасы туралы түсінік қалыптастыру
Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философия, эстетика, әдебиет және журналистикамен байланысы. Семиотика жұмысты, суреттерді, символдар мен категорияларды талдау әдісі ретінде.
Қалыптасқан дағдылар: өзінің кәсіби қызметінде Семиотиканың ұғымдық аппаратын қолдану білігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлық өндіріс пен көркем бұйымдардың дизайнын зерттеу
Мазмұны: көркем бұйымдардың цифрлық өндірісі. Цифрлық өндіріс дизайны. Цифрлық өндіріс пен көркем дизайнның өзара байланысы.
Қалыптасатын дағдылар: цифрлық өндіріс технологияларын меңгеру және көркем бұйымдарды жобалау мәселелерін түсінуҚалыптастырылатын дағдылар: көркемдік білім берудің мазмұндық аспектілерін ғылыми зерттеу әдістерін меңгеру және пайдалану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистрлерді шығармашылық композицияларды құру және талдау әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Көркем форма, түс, сызық және т.б. әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композицияларды құру.
Қалыптасатын дағдылар: курстың негізгі теориялық түсініктерін және шығармашылық композицияларды құру әдістерін қолдану
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: математика және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзіреттілігі: өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.