білім бакалавры
«6В013 Мұғалімдерді пәндік мамандандырусыз даярлау (Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі)» білім беру бағдарламасының мақсаты:
– көпмәдениеттілікті, коммуникативтілікті меңгерген, педагогикалық қызметтегі әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және кәсіби түрде шешуге қабілетті, сонымен бірге жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті төмендегідей бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті бастауыш білім беру сатысы үшін жоғары білікті педагог кадрларды даярлау:
- жан-жақты дамыған оқушы тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру;
- бастауыш білім беру саласында жүйеленген білімді қалыптастыру;
- бастауышта оқыту үдерісін қазіргі заманғы ғылыми деңгейде ұйымдастыру;
- ғылыми зерттеулерді іске асыру.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
- қоғамның әлеуметтік тапсырысына және халықаралық білім беру стандарттарына сәйкес болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін мамандандырумен кәсіби сапалы дайындауды қамтамасыз ету (Мектепалды даярлықтың миноры; Инклюзивті білім беру миноры; Ағылшын тілі миноры; Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар миноры; Психология миноры; Музыка миноры);
- болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің түйінді құзыреттілік жүйесін, сондай-ақ жалпы ғылыми және арнайы білім, білік және дағдыларын қалыптастыру;
- физикалық, рухани және зияткерлік өзін-өзі дамыту әдістерін меңгеру, психологиялық сауаттылықты, мәдениетті, ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру.
Бастауыш білім (IP)
6B01308
Педагогика және психология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі жағдайда Қазақстанның білім беру жүйесінде құндылықтарды дүниетанымдық көзқарастарды дамытуға және Қазақстанның белсенді, саналы және құзыретті азаматтарын қалыптастыруға бағытталған оқушылармен жұмыстың әртүрлі нысандарын оқу-тәрбие процесіне кіріктіру қажеттілігі артып отыр. Бұл пән студенттердің әлеуметтік тәжірибесін қалыптастырады, волонтерлік қызметке қатысу арқылы гуманизмге, моральдықэтикалық құндылықтарға тәрбиелейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән цифрлық коммуникациялық технологиялар арқылы ақпаратты іздеу,сақтау, өңдеужәне беру процестерін, әдістерін сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модуль пәндері «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында анықталған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу <br/> контексінде білім алушылардың әлеуметтік-<br/> гуманитарлық дүниетанымын қалыптастырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану пәні білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, пәнде әлеуметтік теңсіздік, мәдениет, саясат, экономика және басқа да әлеуметтік факторлардың қоғамға әсері талқыланады. Әлеуметтану білім алушылардың қоғамды, әлеуметтік қатынастарды және әлеуметтік құрылымдарды түсінуге және оларды әлеуметтік процестерді зерттеуге қабілетін дамытуға бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі типтегі қала маңындағы лагерьлерде және мектеп жанындағы алаңдарда балалардың жазғы демалысы мен сауықтыруын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру Тапсырмалар: білім беру ұйымдарында жасөспірімдер балаларының демалысын, тәрбиесін және сауықтыруын ұйымдастырудың заманауи тәжірибесімен таныстыру; тәрбие жұмысының теориясы және балалардың бос уақытын ұйымдастыру технологиясы бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру; лагерь жағдайында балалар мен жасөспірімдердің біртұтас педагогикалық үдерісін және әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру туралы идеяларды әзірлеу; балалар лагеріндегі ісшаралар бағдарламаларын жобалауға дайындалу, балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздерін <br/> білу
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру ұйымдарын басқаруға жүйелі көзқарас. Бастауыш білім беруді басқарудың принциптері, функциялары мен әдістері. Нарықтық экономика жағдайында оқу орнының даму стратегиясы. Білім беруді басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының тілдік білім негіздерін меңгеруіне бағытталған. Курстың мазмұны бастауыш сынып оқушыларына ана тілін оқытудың әдістемесі мен технологияларын қарастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлауды танымдық дағды ретінде тұтас түсінеді, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын көрсетеді және әртүрлі пәндерде әртүрлі стратегиялар арқылы, сондай-ақ бастауыш сыныптардың сабақтан тыс әрекетінде сыни тұрғыдан ойлауды дамытады, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларының сабақтан тыс іс-шараларында
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста бастауыш мектеп педагогикасы, жалпы даму заңдылықтары, жастық кезеңдер, оның ішінде мектепке дейінгі және бастауыш мектеп оқушыларының кезеңдері, педагогикалық үдерістің ерекшеліктері, оқытудың мәні мен мазмұны, оқыту әдістері, түрлері мен нысандары, тәрбиелеу үдерісінің мәні, тұлғаға бағытталған тәрбиелеу, мектептегі оқу үдерісін диагностикалау мәселелері қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің ғылыми ізденіс әдістемесі бойынша теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Курстың оқу объектісі білім беру бағдарламасы бойынша бакалаврларды жалпы педагогикалық даярлау жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде ғылымипедагогикалық зерттеу әдістемесі болып табылады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесін игеруде жаратылыстану және дүниетану саласындағы теориялық білімдерін қолдануға бағытталған. Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер бастауыш сынып оқушылардың оқуы және тәрбие саласындағы дағдыларын жетілдіреді. Қоршаған ортаны танудың әмбебап әдістері мен қазіргі жаратылыстану заңдылықтары туралы ойлар қалыптасады. Болашақ мұғалімдер бастауыш сыныптарда дүниетану және жаратылыстану сабақтарын өткізудің әдістерін, нысандарын, амалдарын зерттейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мектептің тәрбие жүйесі балаларды әлеуметтендіру және дамыту факторы ретінде,сынып ұжымының өзара іс-қимылы, сынып жетекшісінің пән мұғалімдерімен, балалар бірлестіктерімен өзара іс-қимылы; жалпы сынып педпроцессінің жағдайын диагностикалау, оқушылардың тәрбиелілігін және сынып ұжымының даму деңгейін зерттеу, сыныптан тыс тәрбие жұмысының тиімділігін зерделеу; сыныптан тыс тәрбие жұмысын мақсат қою және жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; сыныптан тыс тәрбие жұмысын талдау және өзіндік талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектепте тәрбие жұмысы технологиясының теориялық негіздері, тәрбие үдерісінің мәні, оның нысандары мен әдістері ашылады, отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикада тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары және үлгілері ұсынылады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдердің теориялық және әдістемелік білім саласындағы пәндік құзыреттілігін арттыру. Мұғалімдер пәндерді бағалау және оқыту әдістемесі туралы, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларын оффлайн және онлайн, оның ішінде шағын жинақталған мектептерде оқыту технологиялары туралы білім алады. Олар инклюзивті және тұлғаға бағдарланған әдіспен онлайн оқыту үшін білім беру мазмұнын құрай алады және оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қолдау мен амандыққа бағытталған қашықтық режимінде интерактивті өзара әрекеттесу үшін пәнаралық білімді қалай пайдалану керектігін үйренеді
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттің ғылыми қызметі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері. Ғылыми ізденістің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесі мен тақырыбын анықтау. Ғылыми әдебиеттер мен жұмыс істеу және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Қорытынды эксперимент жүргізу әдістемесі. Педагогикалық эксперименттің қалыптасатын және бақылау кезеңдерін жүргізу әдістемесі. Ғылымипедагогикалық зерттеу әдістері. Студенттік стартап: түсінігі, мәні, келешегі. <br/> Академиялық жазу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу – студенттің зерттеу тақырыбын терең талдап, ғылыми жаңалығын дәлелдейтін қорытынды кезең. Жұмысты қорғау кезінде автор зерттеу нәтижелерін жүйелі түрде ұсыналып, ғылыми кеңестің сұрақтарына дәлелді жауап береді. Ал кешенді емтиханға дайындықта студент оқу барысында жинақтаған теориялық және практикалық білімін қайталап, емтихан күні интеграциялық тапсырмаларды орындайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс математиканы оқыту әдістемесі және есептерді шешу практикумы, математикалық ұғымдар мен фактілерді меңгеру, негізгі математикалық бағыттар бойынша теориялық және практикалық ақпаратты талдау, болашақ мұғалімдердің логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту, бастауыш сынып оқушыларының математикалық білімі мен функционалдық сауаттылығын дамыту саласында дағдыларды меңгеруге бағытталған
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VP 2218
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студент оқиды: онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесінде қалыптасуы. Сенсорлық жүйелерді дамыту. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-тамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Зат алмасу мен энергияның жас ерекшелік физиологиялық ерекшеліктері. Шығару жүйесі мен терінің жас ерекшеліктері балалар дамуының әлеуметтік факторлары. <br/> Мектепке бейімделу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялауға, инклюзивті білім берудің заманауи педагогикалық стратегиялары негізінде жаңартылған мазмұн бағдарламасын жүзеге асыруға бағытталған. Пән инклюзивті білім берудің түрлі модельдері бойынша іргелі білім қалыптастырады. жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздерін талдаумен интеграцияланатын (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер зерделенеді) ерекше білім беру қабілеті бар балалардың әртүрлі санаттарының инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Студент толеранттылық пен гуманизм қағидаттарына негізделген инклюзивті мектепте интеграцияланған оқыту жағдайында ЕБҚ балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері бойынша пікір білдіруге және тұжырымдауға дайын боладыв. Кәсіби және қоғамдық қызметті табысты жүзеге асыру үшін мәдени және моральдық құндылықтар негізінде тиімді қарым-қатынас жүзеге асырылады. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару қоғамдық сананы дамытудағы құндылық ретінде көрсетілген.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы кәсіби міндеттерді шешу бойынша практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіби және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және дамытады. Пән аясында қазіргі әлемдегі аудармашы мамандығы, ауызша және жазбаша аударма, транскреация, локализация және интернационализация саласындағы негізгі мәселелер қарастырылады. Пән белгілі аудармашылармен сұхбатты тыңдауды және талдауды қамтиды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазақ тілін шет тілі ретінде студенттерге тілді қолданудың барлық деңгейінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән Қазақстан тарихы дамуының негізгі кезеңдерін білу мен түсінуді көрсетуге, адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен тарихи өткен оқиғалар мен құбылыстарды байланыстыруға, қазіргі Қазақстанның тарихи үдерістері мен құбылыстарын зерттеуде аналитикалық және аксиологиялық талдау жасау дағдыларын меңгеруге, Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен процестеріне сыни баға беруге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пән Қазақстан тарихы дамуының негізгі кезеңдерін білу мен түсінуді көрсетуге, адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен тарихи өткен оқиғалар мен құбылыстарды байланыстыруға, қазіргі Қазақстанның тарихи үдерістері мен құбылыстарын зерттеуде аналитикалық және аксиологиялық талдау жасау дағдыларын меңгеруге, Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен процестеріне сыни баға беруге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста бастауыш сынып оқушыларына математиканы сауатты оқытуға қажетті математикалық материал берілген, математикалық ұғымдар мен фактілердің мәнін терең түсінуге ықпал етеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бала психологиясының бүкіл қалыптасуы мен дамуының іргелі жетістіктерін, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық дамуының әлемдік және отандық теорияларын талдауды қамтиды. Курс тек теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың психикалық әрекетінің әртүрлі салаларын және жеке тұлғасын зерттеу және диагностикалау әдістерін меңгеруге көмектеседі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жас студенттерді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдері. Бастауыш мектепте қашықтықтан оқытудың ерекшеліктері. Критериалды бағалау технологиясы. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Кәсіби қоғамдастықпен, ата-аналармен, студенттермен қарым-қатынас жасай білу. Модерация. Функционалдық сауаттылықты дамыту. Сыни ойлауды дамыту. Белсенді оқыту әдістері. Сабақты офлайн және онлайн режимінде жобалау. Рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізеді. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде мұғалімнің кәсіби қызметінің тұтас құрылымы, оның жеке тұлғасы туралы түсініктерді, педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен танысу, педагогикалық шеберліктің құрылымдық құраушы негіздерін: педагогикалық қабілеттерді, педагогикалық техниканы және педагогикалық әсер ету құралдарын, театр педагогикасы мен шешендік өнер элементтерін меңгерту. Педагогикалық процестің заңдылықтарына, принциптеріне, тәрбие тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыруға; оқушылармен оқу-тәрбие үрдісінің жағдайын диагностикалау және олардың одан әрі дамуын болжауға қабілетті.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған, <br/> "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру"мемлекеттік бағдарламасымен байланысты. Пән тұлға психологиясы, өзінөзі реттеу психологиясы, өмірдің мәні мен кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы, сондай-ақ тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы туралы негізгі ұғымдарды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән сауаттылыққа және көркем жазу негіздеріне оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста биология және экология, зоология, жертану, дүниетану салаларындағы білімдерді қамтитын тақырыптардың кең ауқымы берілген. Жертану мәселелері, географиялық заңдылықтар мен табиғат компоненттерінің арасындағы себеп-салдарлық байланыстар, ботаника мен зоология негіздері, жанды және жансыз табиғат пен адам арасындағы байланыстар қарастырылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде философия туралы, оның негізгі бөлімдері, мәселелері және оларды зерттеу әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Пән аясында студенттер философияның қоғамдық сананы жаңғыртудағы рөлін түсіну және қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешу контекстінде философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениеттің негіздерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде болашақ кәсіби іс-әрекет контекстінде философия туралы, оның негізгі бөлімдері, мәселелері және оларды зерттеу әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Пән аясында студенттер философияның қоғамдық сананы жаңғыртудағы рөлін түсіну және қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешу контекстінде философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениеттің негіздерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында шағын жинақталған мектепте сынып-толымдама жағдайында білім беруді ұйымдастырудың құзыреттіліктер блогын қалыптастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін шетел тілінде білім беру барысында жеткілікті деңгейде қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі жағдайда Қазақстанның білім беру жүйесінде құндылықтарды дүниетанымдық көзқарастарды дамытуға және Қазақстанның белсенді, саналы және құзыретті азаматтарын қалыптастыруға бағытталған оқушылармен жұмыстың әртүрлі нысандарын оқу-тәрбие процесіне кіріктіру қажеттілігі артып отыр. Бұл пән студенттердің әлеуметтік тәжірибесін қалыптастырады, волонтерлік қызметке қатысу арқылы гуманизмге, моральдық-этикалық құндылықтарға тәрбиелейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы педагогика педагогика саласы ретінде. Мақсаты. Арнайы педагогика және психология пәні. Мүмкіндігі шектеулі балалардың сипаттамасы. ЕББҚ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік-мәдени негіздері. Мүмкіндігі шектеулі балалармен психологиялықпедагогикалық жұмыс. Ата-аналармен жұмыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән балалар әдебиетінің негіздерін меңгеруге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс соңында студенттер бастауыш сыныптарда көркем шығарманы оқу және талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін біледі және тәжірибеде қолданады. Негізгі тақырыптар: көркем шығарма мен жұмыс істеу процесі. Әдеби шығарманы оқытудың әдістері мен тәсілдері. Көркем шығармаларды олардың рулық және жанрлық ерекшелігіндегі талдау
технологиясы. Мәнерлеп оқуға үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс соңында студенттер балалар әдебиетінің қалыптасу және даму тарихының ерекшеліктерін, тақырыптарды, кейіпкерлерді, балалар әдебиетінде қолданылатын бейнелі мәнерлілік құралдарын тәжірибеде қолдана алады. Негізгі тақырыптар: Балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балаларға арналған әдебиеттің қалыптасу және даму тарихы. Балалар фольклоры. Халық ертегісі және оның идеялық-көркемдік ерекшеліктері. Балаларға арналған Поэзияның тән ерекшеліктері. Балалар жазушыларының бейнесіндегі табиғат пен жануарлар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерді отандық және шетелдік балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерімен, осы пәннің ғылыми теориясының маңызды ережелерімен таныстырады. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арналған шығармаларды тәжірибеге бағытталған талдауға көп көңіл бөлінеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
7-10 жас аралығындағы оқушылардың жансыз табиғат (ауа, су, қар, мұз) және өсімдіктер саласындағы зерттеу және эксперименттік қызметінің нақты педагогикалық технологияларын ашу. Оқушылардың іздеу-танымдық іс-әрекетін дамытуға және диагностиканы көрсетуге бағытталған модельдер, диаграммалар мен диаграммалар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бастауыш сынып оқушыларын оқытудың әртүрлі технологияларын қолданумен байланысты пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, сондай-ақ бастауыш білім берудің заманауи тәсілдерін түсінуге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру саласындағы озық тәжірибелер мен ғылыми зерттеулерді зерделеу арқылы оқытудың технологияларымен, соның ішінде оқыту мен тәрбиелеудің баламалы тәсілдерімен танысады. Педагогикалық практикада және практикалық жаттығуларда кейбір зерттелген қазіргі білім беру технологияларының технологиялық үдерісін пайдалана отырып, кейбір стратегияларды қолдана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тьюторлық бастауыш сынып оқушыларының білімін дараландырудың педагогикалық іс-әрекеті ретінде. Тьютордың рөлі, міндеттері. ОПП бар балаларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау ерекшеліктері. Тьютор қызметінің бағыттары: қателерді сынақтан өткізу және түзету мүмкіндігі, олардың құнын тану; студентпен ООП-мен байланыс және қарымқатынас жағдайын құру; бірлескен қызмет жағдайында қарым-қатынастың болуы және қатысушылардың бір-біріне жағымды қатынасы; оқушының білім беру кеңістігінің ашықтығына бағдарлану, оны өзгерту, аяқтау, қайта құру мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қауіпсіздікке және баланың эмоционалдық, психикалық және физикалық әл-ауқатына ықпал ететін ақпараттық мәдениеттің бөлігі ретінде медиа сауаттылықты түсінуге ықпал етеді. Пән сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын оқыту үшін цифрлық дағдыларды дамытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларында STEAM дағдыларын оқытуға және қалыптастыруға дайындау.
Мазмұны: STEM пәндерін оқытудың принциптері, әдістері, мазмұны мен әдістемелері, ғылыми, технологиялық, инженерлік, математикалық білім мен дағдыларды оқу процесіне интеграциялау, STEM сабақтарын өткізуді ұйымдастыру, шығармашылық ойлауды, проблемалық шешімді және оқушылардың бірлескен жұмысын ынталандыру.
Құзыреттілігі STEM-пәндерді интеграциялау қағидаттарына негізделген әдістерді, тәсілдерді қолдануға, сабақтар мен жобаларды әзірлеуге, жүргізуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында болалшақ мұғалім бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық және зерттеушілік әрекетін ұйымдастыра алады; әртүрлі зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалап, бастауыш мектеп үшін оқу-әдістемелік мазмұнды құрастыра алады, топта жұмыс істеп, зерттеу дағдыларын көрсете алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастауыш мектептегі "жаратылыстану" заманауи оқу курсының сипаттамасы. "Жаратылыстану" пәнін құрудағы ұстанымдар мен тәсілдер. Бастауыш мектепте ғылыми жаратылыстану ұғымдары мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі. Түрлі елдер мен аймақтарда белгілі бір мәдени және шаруашылық маңызы бар табиғи объектілер мен құбылыстарды (мысалы, өсімдіктер, жануарлар; табиғи құбылыстармен және т.б. байланысты мерекелер) зерттеу және пайдалану әдістемесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: көркем еңбекті оқыту әдістемесінің қазіргі жағдайы әдістемелік ғылымның объектісі, пәні, міндеттері мен зерттеу әдістері, қолданыстағы оқу бағдарламасы, жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптарына арналған "Көркем еңбек" пәні бойынша оқулықтар, арнайы терминология, оны дұрыс қолдана білу, материалдармен жұмыс істеу кезінде қолданылатын қасиеттер "Көркем еңбек" сабақтарын өткізу кезінде қойылатын ең ұтымды технология, Қауіпсіздік техникасы және санитарлық-гигиеналық талаптар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бастауыш мектепте CLIL (Content and Language Integrated Learning) пәндік-тілді кіріктірілген оқытуды қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты, міндеттері бастауыш мектептегі математика әдістемесінің мазмұны. Математикаға оқытудың формалары, әдістері, құралдары. "Мәтіндік есеп" ұғымының даму тарихы, есептің құрылымы; міндеттерді шешудің негізгі әдістері; міндеттерді шешу кезінде қолданылатын дедуктивтік ақыл-ойдың қарапайым схемалары; нақты түрдегі есептерді шешу алгоритмдері; міндеттерді шешуді ресімдеудің негізгі тәсілдері және тексеру тәсілдері; мәтіндік есепті шешудің негізгі кезеңдері және оларды жүзеге асыру тәсілдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аяқталғаннан кейін студент оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту әдістемесін; бастауыш мектепте іске асырылатын негізгі вариативті бағдарламаларды; арифметикалық әрекеттерді оқу әдістемесін; есептеу тәсілдерін қалыптастыруды; шамаларды зерттеу әдістемесін; бастауыш сыныптарға арналған математика бойынша бағдарламалар мен оқулықтарды талдауды; алгебра мен геометрияны оқыту әдістемесін білетін болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән бастауыш мектепте шет тілін (ШТ) оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу үдерісінде болашақ мұғалімдер ұлттық және аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, өнердің әртүрлі түрлерін бастауыш мектепте пәндерді оқыту құралы ретінде пайдалана алады; баланың тұлғалық дамуын ескере отырып, оның дербестігін дамытуға қолдау көрсетеді. Бастауыш мектептің білім беру үрдісін зерттей және зерделей отырып, студенттер арт технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалана отырып, оқу-әдістемелік мазмұнды жасайды. Олар оқу үдерісін біріктіру және саралау үшін арт технологияларды пайдаланады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің шығармашылық қабілеттері мен көркемдік шеберліктерінің дамуын қамтамасыз ете отырып, бейнелеу өнері мен көркем шығарманы кіріктіруге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аяқталғаннан кейін студенттер заманауи білім беру технологияларының негізгі қасиеттерін, олардың жіктелуі мен мазмұнын білетін болады. Олар модульдік оқыту технологиясы, жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы, оқу ынтымақтастығы технологиясы және басқалары сияқты технологиялармен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың материалын зерттеу нәтижесінде студенттер Негізгі физика-географиялық ұғымдарды игеріп, географиялық қабықта болатын негізгі процестердің мәнін зерттеп, географиялық объектілердің, процестер мен құбылыстардың терең байланысы туралы нақты түсінікке ие болуы керек, экологиялық шаралардың қажеттілігін түсінуі керек. Сонымен қатар студенттер карталармен, атластармен, глобустармен, метеоприборлармен, минералдар мен тау жыныстарының коллекцияларымен практикалық жұмыс жасау дағдыларын игеруі тиіс. Студенттер тау жыныстары мен минералдарды анықтаудың қарапайым және қол жетімді әдістерін еркін игеріп, жыл бойы байқалған атмосфералық құбылыстарды талдауды үйренуі керек
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте, оқуда және күнделікті өмірде құрал ретінде пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Кіші мектеп оқушыларының әдеби білімі мен сөйлеу дамуының теориясы мен технологиялары" ғылым ретінде. "Әдеби даму" түсінігі. Әдеби оқудың білім беру, Тәрбиелік және дамытушылық маңызы. Оқу дағдысын қалыптастырудың психологиялық негіздері. Оқушылардың білікті оқу ісәрекетінің құралы ретінде оқу дағдысын (дұрыс, еркін сөйлеу, сана, мәнерлілік) қалыптастыру. Вариативті оқыту жағдайындағы бастауыш әдеби білім мазмұны. Танымдық кітаппен жұмыс істеу әдістемесі. "Сөйлеуді дамыту", "Әдеби шығармашылық" ұғымдары. Әдебиеттік оқу сабақтарында сөйлеуді дамытудың негізгі
тәсілдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аяқталғаннан кейін студенттер сыни ойлау теориясының технологиялары және олардың классифика-циялары туралы ұғымды, сыни ойлау технологиясында сабақ өткізу құрылымын, бастауыш сыныптардағы сабақтарда қолданылатын әдістер мен тәсілдерді білетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс соңында студенттер бастауыш мектепте орыс тілін оқытудың заманауи үрдістерін білетін болады; Академиялық хат негіздерін оқыту әдістерін меңгеру, бастауыш мектеп оқушыларының тілдік білім берудің құрылымдық компоненттерін, бастауыш мектепте орыс тілі сабақтарын өткізуге арналған тілдік оқу материалының мазмұнын таңдай білу; бастауыш мектеп оқушыларының тілін әр түрлі әдістемелік жағдайларда оқыту бойынша әртүрлі әдістемелік ұсынымдарды бейімдеу; белгілі бір әдістемелік тақырыпты оқыту үшін тілдік оқу материалын құрылымдау. Тілдік білім лингвометидикалық санат ретінде. Тілдік тұлға. Тілдік білім беру компоненттері. Орыс тілінің бастапқы курсы жүйе ретінде. Тілдік құбылыстарды зерттеудің функционалдықсемантикалық тәсілі. Сөйлеу негізіндегі теория элементтерімен практикалық танысу әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында олар бастауыш сынып оқушыларының қызығушылықтары мен қабілеттеріне сүйене отырып, оқытудың инклюзивті, интеграцияланған және белсенді тәсілдеріне назар аудара отырып, жеке және ұжымдық жобалық әрекеттерді құруға және басқаруға үйренеді, олардың зерттеу қажеттіліктерін шығармашылық өнім құруға бағыттай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бастауыш сынып оқушыларына көркемдік эстетикалық тәрбие беруді кәсіби түрде жүзеге асыра алатын Бастауыш оқытудың сауатты мамандарын даярлауға бағытталған. Онда студенттерге бейнелеу өнері мен бейнелеу сауаттылығының теориялық негіздерін хабарлау, сурет, кескіндеме, тақырыптық композиция және сәндік жұмыста экспрессивті бейнелеу құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру қарастырылған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың бос уақытын ұйымдастырумен таныстырады. Бұл қызметтің тарихи, мәдени, педагогикалық, құқықтық негіздері қарастырылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста қоғам мен экономиканың дамуындағы жаһандық тенденциялардың білімге, оның ішінде бастауыш мектепке әсері мәселесі, қазіргі қоғамдағы бастауыш мектептердің рөлі қарастырылады, бастауыш білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені және заманауи зерттеулерді салыстыру негізінде бастауыш білім берудің проблемалары мен тәуекелдері талданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастауыш мектептегі "сауаттылыққа оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін дағдыларды қалыптастыру негіздерімен қамтамасыз ету оқу және жазу, сондай-ақ оқушылардың сөйлеу әрекеті, бұл бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылық дағдыларын игеруінің алғышарты болып табылады. Ал бұл, өз кезегінде, оқушылардың білім, білік және дағдыларды толық меңгеру процесін қамтамасыз етеді әр түрлі білім беру салаларында, олардың жалпы және зияткерлік дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бастауыш мектептегі заманауи оқу курсының сипаттамасы. "Дүниетану" оқу пәнін құрудың принциптері мен тәсілдері. Бастауыш мектептегі жаратылыстану идеялары мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту әдістемесі. "Әлемді тану" курсы бойынша жұмыс әдістері мен тәсілдері. Әлемді тану бойынша оқу процесін ұйымдастыру формалары. Оқу бөлімдерін зерттеу: мен және қоғам, Менің елімнің табиғаты, тарих ағымында
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоршаған әлем туралы білім жүйесін, табиғат пен адамның өзара байланысы туралы идеяларды қалыптастыру. Әлемді тану әдістемесінің мақсаты, міндеттері. Оқыту әдістері, формалары, тәсілдері, құралдары. 1-4 сыныптар үшін әлемді тану сабақтарын жоспарлау және талдау әдістемесі. Бастауыш мектептегі өлкетану жұмысының негіздері. Пәннің оқуәдістемелік кешендерін және вариативтік компонентті, оның ішінде қашықтықтан оқытуды пайдалану үшін электрондық компонентті жобалау және құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі және өлі табиғат объектілері. Тірі организмдердің көбеюі туралы жалпы мәліметтер. Эволюцияның нәтижесі ретінде органикалық әлемнің алуан түрлілігі. Биосфера туралы қазіргі түсінік. Табиғат физикасы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу пәні болашақ мұғалімнің бастауыш мектепте педагогикалық процесті сәтті ұйымдастыруға қажетті кәсіби маңызды білімі, дағдылары мен дағдыларын арнайы дамытудың ажырамас және органикалық бөлігі болып табылады. Мақсаты: каллиграфиялық жазуды меңгеруге теориялық және практикалық дайындық. Студент: хаттың пайда болу және даму тарихын, жазу дағдысын қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктерін; хаттың санитарлық-гигиеналық жағдайларын білетін болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының жалпы және теориялық негіздері. Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық және дифференциалды диагностикасының әдістері. Бұл курс онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс жас динамикасын түсінуге, туғаннан бастап қарттыққа дейінгі өмір жолының әртүрлі кезеңдерінде жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторларын түсінуге мүмкіндік береді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс онтогенездегі адамның психикалық дамуының ерекшеліктері туралы түсінік береді. Курс Жас динамикасын түсінуге мүмкіндік береді, оның өмір жолының әр кезеңінде – туғаннан бастап қарттыққа дейін тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары мен факторлары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс соңында студенттер қазақ (орыс) тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің негізгі ерекшеліктерін, оның пәнін, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін біледі және тәжірибеде қолданады. Негізгі тақырыптар: қазақ (орыс) тілі бастауыш сыныптардағы оқу пәні ретінде. Сауатты оқытудың қазіргі жүйесінің ерекшеліктері. Емле дағдыларын қалыптастыру әдістемесі. Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу қызметін жетілдірудің лингвистикалық және әдістемелік негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аяқталғаннан кейін студенттер отандық және әлемдік мәдениет дамуының жалпы үрдістерін, сондай-ақ педагогикалық ойды бейнелейтін тарихи-әдеби феномен ретінде қазақ және шетел балалар әдебиетінің даму үрдістері туралы тұтас түсінікке ие болады. Түйінді тақырыптар: қазақ және шетел әдебиеті, қазақ әдебиетінің әртүрлі тарихи кезеңдердегі дамуына тән ерекшеліктер, шетел әдебиетіндегі бағыттар мен әдістердің пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейінгі проблемалары. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық проза: дамудың жалпы тенденциялары, негізгі өкілдері мен бағыттары. Балаларға арналған қазіргі заманғы отандық поэзия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты ана тілінде өзара әрекеттесу саласында коммуникативтік және лингвистикалық құзыреттілік пен бастауыш мектепте пәндерді оқыту саласындағы теориялық білімдерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімде ана тілі жайлы қарым-қатынас, ойлау, өзіндік ерекшелігін таныту құралы ретінде түсінік қалыптасады. Сондай-ақ ана тілінің бөлімдері туралы теориялық білімдерін жинақтап, коммуникативті дағдыларын кеңейтеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер мектеп ортасындағы амандық туралы тұтас көзқарасқа ие болады, бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу саласындағы нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын үлгілей алады. Курс инклюзивті және тұлғаға бағдарланған тәсілдерді ескере отырып, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістерін және технологияларын бастауыш мектепте тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бастауыш сынып оқушылары үшін күрделілігі жоғары міндеттерді шешу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Есептердің логикалық құрылымын талдау, оларды шешудің әртүрлі тәсілдерін табу; математикалық модельдеу тәсілдерін қолдану; арифметикалық, алгебралық, геометриялық және логикалық материалдары бар есептерді шешу дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жиындар теориясы, табиғи сандарды зерттеудің жалпы сұрақтары, көп мәнді сандар, арифметикалық әрекеттер және олардың қасиеттері, мәтіндік есептер және оларды шешу тәсілдері, шамалар және оларды өлшеу, алгебра элементтері, геометрия элементтері, әртүрлі деңгейлі жаттығулар, жаңа түсініктер мен іс-қимыл тәсілдерін зерттеу үшін оларды таңдау, логиканы дамытуға арналған жаттығулар, шығармашылық тапсырмалар, күрделілігі
жоғары жаттығулар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қолайлы орта қалыптастыру, болашақ мұғалімдер арасында ұжымдық сыйластық қарым-қатынасты дамыту, қолайлы ахуал туғызу. Болашақ мұғалімдер балалық шақтың құндылығын, сүйіспеншіліктің маңыздылығын, бастауыш сынып оқушыларының амандығына қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Олар әдептілік танытып, педагогикалық этиканы ұстанады. Олар буллингтің кез келген көріністерінің алдын алады және ата-аналармен де, оқушылармен де сенімді қарым-қатынас орната отырып, білім беру ортасында қолайлы психологиялық ахуал құрады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тілдік нормалардың мәнін, мұғалімнің тілдік мінезқұлық нормаларын, сөйлеу мінез-құлқын талдау тәсілдерін, қарым-қатынас жанрларын, олардың нақты педагогикалық іс-әрекетінде қолдану ерекшеліктерін, қарым-қатынас жағдайында бағдарлануды, кәсіби-маңызды пікірлерді талдау және құру, сөйлеу тәжірибесінде қалыптасқан пікірлерді жүзеге асыруды білуі тиіс. Негізгі тақырыптар: "мұғалімнің сөйлеу мәдениеті "ұғымының сипаттамасы. Сөйлеу мәдениетінің компоненттері. Қазіргі орыс әдеби тілінің стильдері. Тілдік норма, оның әдеби тілдің қалыптасуы мен қызмет етудегі рөлі. Сөйлеу әрекеттестігі. Қарым-қатынастың негізгі бірліктері. Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлау типологиясы. Жобалау қызметі және дизайн ойлау. Идеяларды қалыптастыру әдістері. Шығармашылық Алгоритмдер. Дизайн-ойлаудың технологиялық кезеңдері. Шығармашылықты диагностикалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визиткартасы: өлкетану деректер базасын құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қазіргі шешендіктің ерекшеліктерін біліп, қолдана алады; сөйлеу әрекетінің стратегиясы, көпшілік алдында сөйлеудің шеберлігі негіздері, сөйлеуде экспрессивтіліктің эмоционалды-бейнелі құралдарын қолдану; бастауыш мектепте шешендік өнерді оқытудың әртүрлі әдістері. Негізгі тақырыптар: Шешендік өнердің пәні және оның мұғалімдердің кәсіби қызметі үшін маңызы. Сөйлеудің дәлдігі. Шешендік өнердің лингвистикалық негіздері. Сөйлеу нормасы шешендіктің орталық концепциясы ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән болашақ мұғалімдердің сөйлеу әрекетін дамытуға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Театр педагогикасы" курсы студенттерді театрландырылған іс-әрекет ұғымымен таныстыруға мүмкіндік береді; мектепке дейінгі білім беру мекемесінде театрды ңәр түрліт үрлерін ұйымдастырудың технологиялары мен әдістемелерін зерделеу; зерттелетін пәнге шығармашылық қатынасты қалыптастыру; кәсіптік білім беру қажеттіліктерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шағын жинақталған мектепте жұмыс істеу кезінде студенттердің практикалық және теориялық дайындығына бағытталған. Оқу объектісі ШЖМ-де оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау болып табылады, шағын жинақты мектепте тәрбие үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән шет тіліне мәдениет арқылы және мәдениетке тіл арқылы оқыту негіздерін қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-
тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара ісқимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерді халықтық тәлім-тәрбие дәстүрлерінің шығу тегімен, мәнімен, ерекшеліктерімен және практикалық маңызымен, қазіргі тәрбие парадигмаларына халықтық педагогиканың әсерімен, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетімен таныстырады
Тәжірибені қорғау
Практиканың маңызды міндеттері: ҚР МЖМБС белгілеген белгілі бір қызмет түріндегі нақты кәсіби міндеттерді шешу кезінде қажетті терең кәсіби дағдыларды игеру болып табылады. Бітіру біліктілік жұмысын дайындау және жазу үшін қажетті практикалық материалдарды жинау, жалпылау және талдау.
Дипломдық жұмыс
Білім алушыларды қорытынды аттестаттау жалпы мемлекеттік/кешенді емтихан тапсыру, жекелеген бейіндік пәндер бойынша және дипломдық жұмысты қорғау нысанында өткізіледі
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды.
Тәжірибені қорғау
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды.
Өндірістік тәжірибе
Практиканың мақсаты-студенттің институтта оқу процесінде алған білімі негізінде кәсіби практикалық дағдыларды игеру; кәсіби білімді бекіту, кеңейту және жетілдіру; кәсіби және ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу.
Тәжірибені қорғау
болашақ мұғалімнің жоғары оқу орнында алған теориялық білімін мектептегі нақты оқу‑тәрбие үдерісімен ұштастыратын соңғы кәсіби сынағы. Практика барысында студент сабақ жоспарлап, өткізеді, сыныптан тыс іс‑шаралар ұйымдастырып, оқушылардың білімін бағалау мен талдау дағдыларын дамытады. Сондай‑ақ ол тәжірибелі жетекші‑педагогтың кеңесімен өзіндік әдістемелік портфолиосын толықтырып, кәсіби рефлексия жүргізеді.
Педагогикалық практика
Педагогикалық практиканың міндеттері: студенттерді нақты оқу орнында мұғалімнің жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау мәселелерін шешуге дайындау. Бастауыш сынып мұғалімі қызметінің әртүрлі бағыттары бойынша жұмыс дағдыларын игеру және пысықтау үшін жағдай жасау. Кәсіби коммуникация және ынтымақтастық дағдыларын дамыту: командада жұмыс істей білу, басқа мамандармен (педагогтар, заңгерлер, әлеуметтік. қызметкерлер және т.б.), әкімшілікпен өзара әрекеттесу. Процесті ұйымдастыруға және жұмыс нәтижелеріне кәсіби жауапкершілік дағдыларын қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Білім алушылар практика барысында сабақтарды дайындау мен өткізуді, сабақ құрылымын құруды, оқыту әдістерін таңдауды және бағалау жүргізуді жүзеге асырады. Оқушылармен жұмыс істеудің түрлі тәсілдерін байқап көріп, әріптестерімен және ата-аналармен қарым-қатынас дағдыларын дамытады. Мұндай тәжірибе педагогикалық шеберлікті шыңдауға, кәсіби бағдардың нақтылануына және өзін-өзі бағалау білігін арттыруға ықпал етеді. Нәтижесінде студенттер оқу-тәрбие үдерісін жетілдіруге бағытталған заманауи педагогикалық технологияларды тиімді қолдана білуге бейімделеді.