педагогика ғылымдарының магистрі
1.1 «7М01501-математика мұғалімдерін даярлау» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 -іргелі ғылыми немесе кәсіби дайындығы бар, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсететін, ғылыми экспериментті шебер ұйымдастыратын, ұлттық немесе халықаралық деңгейдегі жарияланымдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін ресімдейтін магистрлерді даярлау;
1.1.2 -ғылымды табысты дамытуға мүмкіндік беретін, іргелі сапалы кәсіби білімді, математика саласы бойынша арнайы терең білімдерді меңгерту;
1.1.3 -теориялық математикалық модельдерді құру әдістерін және олардың математикалық формализациясы мен шешімдерінің негізгі тәсілдерін меңгеру;
1.1.4 - ғылыми және шығармашылық жұмыстарға, нәтижелерді сын тұрғысынан пайымдауға, еркін, демократиялық және құқықтық мемлекет жағдайында өзінің кәсіби қызметі үшін жауапкершілікті қалыптастыруға дайындық.
1.2 білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1-эксперименттік жұмыстар жүргізудің барлық түрлері мен дағдыларын меңгеру;
1.2.2-жаңа білім алу қабілетін, өзінің кәсіби қызметінің түрі мен сипатын өзгертуге психологиялық дайындығын қалыптастыру және бітірушіні жаңа білім алуға, өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға бейімделуге қабілетті кең білімді жастарды тәрбиелеу мүмкіндігін қамтамасыз ету;
1.2.3-қазіргі әлемде болып жатқан әлеуметтік-экономикалық процестерге сәйкес келетін білімді меңгеру;
1.2.4-докторантурада білім алуды одан әрі жалғастыру мүмкіндігін алу.
1.3 білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптар:
1.3.1-қазіргі ғылымның негізгі заңдары мен ұғымдарын, сонымен қатар қазіргі ғылымдағы зерттеу әдістерін білу;
1.3.2-кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінің міндеттерін осы негізде шешуге қабілетті болу.
1.3.3-әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
1.3.4-жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану;
Математика
7M01501
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FVAGL 5301
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Менеджмент жүйесіндегі психологиялық жағдайларды қалыптастыру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін бағалайды; болжаудың жолдарын ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Басқару іс-әрекетінің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GTF5201
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Заманауи ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық қырлары. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық үрдістер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
12
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу керек: өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы, ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру қарастырылады. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері әзірленеді.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
TOOORMZ 6203 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математиканы оқытуда қолданбалы есептердің экстремумын табудың әдіс-тәсілдері. <br/> Мазмұны: Қолданбалы есептердің экстремумы туралы жалпы ақпарат. 5-6 сыныптардағы математика курсында, 7–9 сыныптардың алгебра курсында және 10–11 сыныптарда алгебра және анализ бастамаларындағы қолданбалы есептер және оларды шешудің әдіс-тәсілдері. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: математикалық есептерде экстремум табуды үйретуді ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: стандарт емес есептерді шығару дағдысын қалыптастырып, студеннтерді табысты кәсіби-педагогикалық қызметке дайындау.<br/> Мазмұны: сандардың қасиеттері, Евклид алгоритмі, анықталмаған сызықтық теңдеулер, Дирихле принципі, симметриялық теңдеулер, пареметрлік теңдеулер, модульдері бар функциялардың графиктері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: керекті ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді пайдалана білу, алған ақпараттарын жүйелеп, қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MOSTZMR 6215
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MRMZNS 5307
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MONIR 5206
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MOROKZ 5309
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MOKGSSh 5304
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектеп математикасының курсында есептерді шешу үшін оқытудың теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Математиканы оқыту үдерісіндегі міндеттердің рөлі мен функциялары, есептердің жіктелуі, мектептегі математикалық есептерді шешудің теориялық негіздері, математикалық есептермен жұмыс істеу кезеңдері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқытуды ұйымдастыру дағдыларын мектеп математика курсының міндеттерін шешу үшін қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MMORPE 6103
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MRZPS 5205
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
OKMZUUMSI 5101 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастыру теориясы мен әдістемесін меңгерген мамандарды даярлау
Мазмұны: болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының міндеттері мен мәселелері. Қалыптастырылатын құзырлықтар: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың теориясы мен әдістемесін меңгерген; әдістемелік құзырлылықты қалыптастыру мақсатындағы білім алушылардың жұмысын ұйымдастыра алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастыру теориясы мен әдістемесін меңгерген мамандарды даярлау
Мазмұны: болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының міндеттері мен мәселелері. Болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастыру әдістемесі.
Қалыптастырылатын құзырлықтар: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың теориясы мен әдістемесін меңгерген; әдістемелік құзырлылықты қалыптастыру мақсатындағы білім алушылардың жұмысын ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Геометрияны оқытудың қолданбалы бағытын жүзеге асыруды қарастыру және оны күшейту мүмкіндіктерін анықтау
Мазмұны: Геометрияны оқытудың қолданбалы бағытын жүзеге асырудың тәсілдері мен әдістері. Мектеп геометрия курсында математикалық модельдеу әдісі. Геометриядағы практикалық-бағытталған мәтіндік есептерді құру және шешуге үйрету. Практикалық мазмұны бар геометриялық есептерді шешу әдістемесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: геометрияны оқыту әдістемесінің теориялық аспектілерін біледі, геометриядан қолданбалы есептерді құру біліктілігі және геометриядан қолданбалы бағыттағы есептерді шығаруда оқытуды ұйымдастыру дағдылары қалыптасқан
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикадағы мәтіндік есептерді шешудің қолданбалы аспектілерімен таныстыру.
Мазмұны: Математиканы оқытуда практикалық қолдану тәсілдері мен әдістері. Мектеп математика курсында математикалық модельдеу әдісі. Математикадағы практикалық-бағытталған мәтіндік есептерді құру және шешуге үйрету. Практикалық мазмұны бар геометриялық есептерді шешу әдістемесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: қолданбалы бағыттағы математикадан мәтіндік есептерді шығаруда оқытуды ұйымдастырудағы дағдыларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің білім мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: «Математиканың қосымшаларын қолданудағы тарихи және заманауи көзқарастар. Жалпы орта білім берудің мемлекеттік стандарттары, математикадан оқу бағдарламалары, оқулықтары мен оқу әдістемелік кешендеріне талдаулар. Математиканы оқытуда оның практикалық қосымшаларын қолдану мазмұны, әдістері мен тәсілдері. Мектептің математика курсында математикалық моделдеу әдістерінің элементтерін оқыту. Оқушыларды бейналды дайындауда қолданбалы математиканың қосымша тарауларын оқытудың бағдарламасын құрастыру. Мектеп математика курсындағы практикаға бағдарланған мәтінді есептерді құрастыру мен оларды шешуге үйрету. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері тапсырмаларының мазмұндық ерекшеліктері. Геометриялық практикалық мазмұнды есептерді шешуді оқыту әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық білім берудің даму тарихымен таныстыру.
Мазмұны: математикалық білім берудің бастау-бұлақтары мен қалыптасуы. Қазақстанда математикалық білім беру ісінің пайда болуы және дамуы. Қазақ тіліндегі математиканың алғашқы оқу-әдістемелік құралдары. Математикалық білім беру ісінің тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы даму ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: әртүрлі елдердің математиканы оқыту жүйелеріне талдаулар жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық білім беру тарихының мәліметтерін пайдаланумен байланысты кәсіби білімдер мен біліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: математикалық білім берудің бастау-бұлақтары және оның қалыптасуы; математиканың алғашқы оқу-әдістемелік құралдары; математикалық терминологияның қалыптасуы; математикалық білім беру ісінің кеңес дәуіріндегі және тәуелсіз Қазақстандағы даму ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: математикалық білім берудің тарихы бойынша алған білімдерін педагогикалық қызметте пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта мектепте математиканы оқытуда функционалдық сауаттылықты дамытуға қабілетті, қолданбалы есептерді шығара білетін мамандарды даярлау.
Мазмұны: Функционалдық сауаттылық ұғымы және оның түрлері. Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері. Математикадан функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістері.
Құзыреттілік: Функционалдық сауаттылық ұғымын түсінеді, математикалық сауаттылықты дамыту деңгейлерін және әдістемесін біледі, қолданбалы есептерді шешуде математикалық білімді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MBOTT 5303
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық негіздерімен таныстыру.
Мазмұны: математиканы оқыту әдістемесі бойынша диссертациялардың ғылыми-әдістемелік тақырыптарына шолу; ғылыми-әдістемелік зерттеудің негізгі кезеңдері; диссертацияның ғылыми аппараты; ғылыми, әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Зерттеудің әдістері мен формалары.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: педагогикалық іс-әрекетке шығармашылық, зерттеу тұрғысынан көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қандай да бір әдістемелік-математикалық мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерін көре білу біліктерін қалыптастыру арқылы ойлаудың диалектикалығын дамыту.
Мазмұны: математика әдістемесінің бұлақ-бастаулары және қалыптасуы; оның Қазақстанда тамыр тарта бастауы; математика әдістемесінің кеңестік кезеңдегі және тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы даму ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тарихи-әдістемелік білімдерді математиканы оқыту үдерісін ұйымдастыруда пайдалану тәжірибелерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды математика пәнінен оқу нәтижелерін критериалды бағалау аясында теориялық даярлау.
Мазмұны: негізгі мектепте математикадан білім нәтижелерін тестілеу арқылы өткізу кезіндегі критериалды бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: білім алушылардың оқу нәтижелерін (ОН) бағалауда пәндік құзіреттіліктермен қатар қалыптасу; математикадан білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды математика пәнінен оқу нәтижелерін критериалды бағалау технологиясы бойынша теориялық даярлау.
Мазмұны: Негізгі мектепте математикадан оқу нәтижелерін тестілеу арқылы алуда критериалды бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер:
білім бағдарламасында білім алушылардың оқу нәтижелерінде (OН) пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру: математиканы оқытудың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи мектепте математиканы оқытуда оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға қабілетті мамандарды даярлау.
Мазмұны: Функционалдық сауаттылық ұғымы. Функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың әдістемелік негіздері. Математикалық сауаттылықты қалыптастыру деңгейлері мен ХСЗ тапсырмаларының ерекшеліктері.
Құзыреттілік: Функционалдық сауаттылық ұғымын түсінеді, математикалық сауаттылықты дамыту деңгейлерін және әдістемесін біледі, қолданбалы есептерді шешуде математикалық білімді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім беру мазмұнын жаңарту аясында математиканы оқыту процесін ұйымдастыруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
Мазмұны: Жаңартылған мазмұндағы математикалық білім берудің тұжырымдамалық негіздері. Математиканы оқытудың әдістері мен технологиялары. Критериалды бағалау жүйесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: жаңартылған білім мазмұны бойынша педагогикалық қызметке, ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттардың орта мектепте геометрияны оқытуға және геометрия саласында өзіндік іс-әрекет жасауға әдістемелік дайындығын қамтамасыз ету.
Мазмұны: Жаңартылған мазмұндағы геометрия курсының логикалық құрылымы мен білім мазмұны. Геометрияны оқытудағы инновациялық әдістер мен құралдар. Оқушылардың білімін бағалау жүйесі.
Құзыреттілік: геометрияның жүйелі курсын оқыту әдістемесін меңгерген, ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи мектепте геометрияны оқытуға және ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
Мазмұны: Геометриялық білім берудің тұжырымдамасы. Мектептегі геометрия курсының логикалық құрылымы мен білім мазмұны. Геометрияны оқытудың әдістері мен технологиялары. Критериалды бағалау жүйесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: заманауи жағдайда геометрияны оқытудың мазмұндық-әдістемелік бағыттарын игерген, ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың педагогикалық құбылыстарды зерттеу барысында статистикалық әдістердің қолданылу мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: өлшеу және мәліметтерді сандық-мөлшерлік сипаттау негіздері; алғашқы сипаттамалы статистикалар; статистикалық критерийлер; номиналдық мәліметтерді талдау; корреляциялық анализ; педагогикалық зерттеулерде статистикалық әдістердің қолданылуының қазіргі жағдайы мен болашағы.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеудің нәтижелерін өңдеудің заманауи статистикалық әдістерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы аясындағы кәсіби құзіреттіліктерін дамыту.
Мазмұны: педагогикалық эксперимент және оны жүргізу әдістемесі; өлшеу шкалалары; педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің көрнекі, сипаттамалы, индуктивтік және корреляциялық әдістері; статистикалық критерийлер; регрессиялық анализ.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер:
-білім беру саласындағы зерттеу мәселелерін қою және шешумен байланысты білімдерді, сондай-ақ математикалық статистиканың заманауи аппаратын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Mақсаты: математикалық модельдеу әдісін және экстремумға қолданбалы есептердің математикалық моделін шешудің әртүрлі әдістерін игеру.
Mазмұны: модель, модельдеу, математикалық модель, математикалық модельдеу. математикалық модельдеу схемасы, әр кезеңді жүзеге асырудың кейбір ерекшеліктері. математикалық модельді шешудің жеке әдістері. туындыны экстремумға қолданбалы есептердің математикалық моделін шешуге қолдану. экстремумға мәтіндік есептерді шешу жоспары. экстремумдағы қолданбалы есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экстремумға қолданбалы есептердің математикалық моделін шешуге оқытуды ұйымдастыруға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық тәжірибе магистранттардың теориялық дайындығын олардың практикалық қызметімен біріктіруді қамтамасыз ететін оқу-тәрбие үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл алған білім мен іскерлікті практикада қолдануға мүмкіндік береді және магистранттарды болашақ кәсіби қызметке табысты даярлаудың тиімді құралдарының бірі болып табылады. Ол жалпы кәсіптік және арнайы пәндер бойынша магистранттардың теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдете және бекітеді. Педагогикалық тәжірибе магистранттарда жалпы орта білім беру мекемелерінің оқушыларымен оқу-тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізу кәсіби және педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.