педагогика ғылымдарының магистрі
1.1 «7М01501-математика мұғалімдерін даярлау» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 -іргелі ғылыми немесе кәсіби дайындығы бар, заманауи ақпараттық технологияларды меңгерген, зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсететін, ғылыми экспериментті шебер ұйымдастыратын, ұлттық немесе халықаралық деңгейдегі жарияланымдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін ресімдейтін магистрлерді даярлау;
1.1.2 -ғылымды табысты дамытуға мүмкіндік беретін, іргелі сапалы кәсіби білімді, математика саласы бойынша арнайы терең білімдерді меңгерту;
1.1.3 -теориялық математикалық модельдерді құру әдістерін және олардың математикалық формализациясы мен шешімдерінің негізгі тәсілдерін меңгеру;
1.1.4 - ғылыми және шығармашылық жұмыстарға, нәтижелерді сын тұрғысынан пайымдауға, еркін, демократиялық және құқықтық мемлекет жағдайында өзінің кәсіби қызметі үшін жауапкершілікті қалыптастыруға дайындық.
1.2 білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1-эксперименттік жұмыстар жүргізудің барлық түрлері мен дағдыларын меңгеру;
1.2.2-жаңа білім алу қабілетін, өзінің кәсіби қызметінің түрі мен сипатын өзгертуге психологиялық дайындығын қалыптастыру және бітірушіні жаңа білім алуға, өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға бейімделуге қабілетті кең білімді жастарды тәрбиелеу мүмкіндігін қамтамасыз ету;
1.2.3-қазіргі әлемде болып жатқан әлеуметтік-экономикалық процестерге сәйкес келетін білімді меңгеру;
1.2.4-докторантурада білім алуды одан әрі жалғастыру мүмкіндігін алу.
1.3 білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қойылатын талаптар:
1.3.1-қазіргі ғылымның негізгі заңдары мен ұғымдарын, сонымен қатар қазіргі ғылымдағы зерттеу әдістерін білу;
1.3.2-кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінің міндеттерін осы негізде шешуге қабілетті болу.
1.3.3-әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
1.3.4-жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану;
Математика
7M01501
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Менеджмент жүйесіндегі психологиялық жағдайларды қалыптастыру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін бағалайды; болжаудың жолдарын ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Басқару іс-әрекетінің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GTF5201
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысын алгоритм түрінде айтуға болады. Ол келесі тізбектен белгілі бір жұмыс түрлерін тәжірибелік қайталаудан тұрады:<br/> • қазіргі заманғы ғылыми әдебиеттерге, негізінен ағылшын тіліндегі;<br/> • теорияны шығару (жұмыс эксперименттік болса да, бұл әдісті түсінуге және оны өз міндетіне бейімдеуге көмектеседі);<br/> • эксперимент жүргізу (жұмыс теориялық болса да, бұл жаңа әсерлерді ашуға көмектеседі);<br/> • қарапайым жеке жағдайлар мен төтенше жағдайларды талдау, егер олар туған жағдай болып көрінсе де;<br/> • тапсырманы қоюдың өзін өзгерту және қарапайым жуық тапсырмаларды шешу;<br/> • тапсырманың қойылуын, мақалаларды шолуды немесе табылған ішінара шешімдерді жазбаша баяндау;<br/> • жетекшімен және әріптестерімен талқылау, ғылыми семинарлар мен конференцияларға қатысу<br/> Ғылыми-зерттеу жұмысын орындаудың мақсаты материалды зерттеу болып табылады. Магистрант өз инновацияларын жобалау және сынақтан өткізу дағдыларына ие болуы керек; оқу-тәрбие үрдісіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау. Оқытудың қолданылатын әдістері мен құралдарының дидактикалық мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігі дәрежесін анықтау.<br/> Білім базасын қалыптастыру, олардың толықтығы мен білімдерінің сапасын бағалай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Заманауи ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық қырлары. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық үрдістер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
8
Магистрлік диссертация
Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкес келу керек: өзектілігі, ғылыми жаңалықтың мазмұны және тәжірибелік маңызы, ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып іске асыру қарастырылады. Жетілдірілген ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қорғауға ұсынылған диссертацияның негізгі ережелеріне арналған тәжірибелік зерттеулердің (әдістемелік, практикалық) бөлімдері әзірленеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математиканы оқытуда қолданбалы есептердің экстремумын табудың әдіс-тәсілдері. <br/> Мазмұны: Қолданбалы есептердің экстремумы туралы жалпы ақпарат. 5-6 сыныптардағы математика курсында, 7–9 сыныптардың алгебра курсында және 10–11 сыныптарда алгебра және анализ бастамаларындағы қолданбалы есептер және оларды шешудің әдіс-тәсілдері. <br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: математикалық есептерде экстремум табуды үйретуді ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: стандарт емес есептерді шығару дағдысын қалыптастырып, студеннтерді табысты кәсіби-педагогикалық қызметке дайындау.<br/> Мазмұны: сандардың қасиеттері, Евклид алгоритмі, анықталмаған сызықтық теңдеулер, Дирихле принципі, симметриялық теңдеулер, пареметрлік теңдеулер, модульдері бар функциялардың графиктері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: керекті ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді пайдалана білу, алған ақпараттарын жүйелеп, қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MEShP 3314
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектеп математикасының курсында есептерді шешу үшін оқытудың теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Математиканы оқыту үдерісіндегі міндеттердің рөлі мен функциялары, есептердің жіктелуі, мектептегі математикалық есептерді шешудің теориялық негіздері, математикалық есептермен жұмыс істеу кезеңдері.<br/> Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқытуды ұйымдастыру дағдыларын мектеп математика курсының міндеттерін шешу үшін қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану және Психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды. Бұл модуль білім беруде қоғам мен әлеуметтік құрылымдарды, адамдардың өзара қарым-қатынасын түсінуді үйретеді. Курста әлеуметтік теориялар, әлеуметтік институттар мен топтар, қоғамдағы әлеуметтік өзгерістер мен процестер талданады. Әлеуметтану пәні студенттерге қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді түсінуге және оларды шешудің ғылыми әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Пәнде әлеуметтік әдістер мен зерттеу тәсілдері, соның ішінде сауалнамалар, сұхбаттар және деректерді талдау қарастырылады. Сондай-ақ, заманауи саяси билік пен оның институттарының жұмыс істеуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Саяси жүйелерді, билік механизмдерін және олардың әртүрлі елдердегі жұмыс істеуін талдауға дағдылар дамытылады. Мәдениетке баулу, мәдениет технологиясын меңгеру , мәдени процестерді басқару және болжау дағдыларын қалыптастырады. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастыру теориясы мен әдістемесін меңгерген мамандарды даярлау
Мазмұны: болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының міндеттері мен мәселелері. Қалыптастырылатын құзырлықтар: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың теориясы мен әдістемесін меңгерген; әдістемелік құзырлылықты қалыптастыру мақсатындағы білім алушылардың жұмысын ұйымдастыра алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастыру теориясы мен әдістемесін меңгерген мамандарды даярлау
Мазмұны: болашақ математика мұғалімінің әдістемелік дайындығының міндеттері мен мәселелері. Болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастыру әдістемесі.
Қалыптастырылатын құзырлықтар: болашақ математика мұғалімдерінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың теориясы мен әдістемесін меңгерген; әдістемелік құзырлылықты қалыптастыру мақсатындағы білім алушылардың жұмысын ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Геометрияны оқытудың қолданбалы бағытын жүзеге асыруды қарастыру және оны күшейту мүмкіндіктерін анықтау
Мазмұны: Геометрияны оқытудың қолданбалы бағытын жүзеге асырудың тәсілдері мен әдістері. Мектеп геометрия курсында математикалық модельдеу әдісі. Геометриядағы практикалық-бағытталған мәтіндік есептерді құру және шешуге үйрету. Практикалық мазмұны бар геометриялық есептерді шешу әдістемесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: геометрияны оқыту әдістемесінің теориялық аспектілерін біледі, геометриядан қолданбалы есептерді құру біліктілігі және геометриядан қолданбалы бағыттағы есептерді шығаруда оқытуды ұйымдастыру дағдылары қалыптасқан
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық білім беру тарихының мәліметтерін пайдаланумен байланысты кәсіби білімдер мен біліктерді қалыптастады. Математикалық білім берудің бастау-бұлақтары және оның қалыптасуы; математиканың алғашқы оқу-әдістемелік құралдары; математикалық терминологияның қалыптасуы; математикалық білім беру ісінің кеңес дәуіріндегі және тәуелсіз Қазақстандағы даму ерекшеліктері қарастырылады. Математикалық білім берудің тарихы бойынша алған білімдерін педагогикалық қызметте пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикадағы мәтіндік есептерді шешудің қолданбалы аспектілерімен таныстыру.
Мазмұны: Математиканы оқытуда практикалық қолдану тәсілдері мен әдістері. Мектеп математика курсында математикалық модельдеу әдісі. Математикадағы практикалық-бағытталған мәтіндік есептерді құру және шешуге үйрету. Практикалық мазмұны бар геометриялық есептерді шешу әдістемесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: қолданбалы бағыттағы математикадан мәтіндік есептерді шығаруда оқытуды ұйымдастырудағы дағдыларды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің білім мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: «Математиканың қосымшаларын қолданудағы тарихи және заманауи көзқарастар. Жалпы орта білім берудің мемлекеттік стандарттары, математикадан оқу бағдарламалары, оқулықтары мен оқу әдістемелік кешендеріне талдаулар. Математиканы оқытуда оның практикалық қосымшаларын қолдану мазмұны, әдістері мен тәсілдері. Мектептің математика курсында математикалық моделдеу әдістерінің элементтерін оқыту. Оқушыларды бейналды дайындауда қолданбалы математиканың қосымша тарауларын оқытудың бағдарламасын құрастыру. Мектеп математика курсындағы практикаға бағдарланған мәтінді есептерді құрастыру мен оларды шешуге үйрету. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері тапсырмаларының мазмұндық ерекшеліктері. Геометриялық практикалық мазмұнды есептерді шешуді оқыту әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: стандарт емес есептерді шығару дағдысын қалыптастырып, студеннтерді табысты кәсіби-педагогикалық қызметке дайындау.
Мазмұны: сандардың қасиеттері, Евклид алгоритмі, анықталмаған сызықтық теңдеулер, Дирихле принципі, симметриялық теңдеулер, пареметрлік теңдеулер, модульдері бар функциялардың графиктері.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: керекті ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді пайдалана білу, алған ақпараттарын жүйелеп, қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарды мемлекеттік тапсырысқа сәйкес келетін мектеп оқушыларының білім сапасын арттыруға ықпал ететін оқыту технологияларымен таныстырады. Заманауи білім беру стандарттары және оларға сәйкес оқыту нәтижелері; Математиканы оқытудағы модульдік технологиялар; Оқушы білімін портфолио арқылы бағалау қарастырылады. Білім беру процесінің сапасын бағалйды және диагностикалау үшін заманауи технологияларды қолдана біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математикалық білім берудің даму тарихымен таныстыру.
Мазмұны: математикалық білім берудің бастау-бұлақтары мен қалыптасуы. Қазақстанда математикалық білім беру ісінің пайда болуы және дамуы. Қазақ тіліндегі математиканың алғашқы оқу-әдістемелік құралдары. Математикалық білім беру ісінің тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы даму ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: әртүрлі елдердің математиканы оқыту жүйелеріне талдаулар жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық негіздерімен таныстыру.
Мазмұны: математиканы оқыту әдістемесі бойынша диссертациялардың ғылыми-әдістемелік тақырыптарына шолу; ғылыми-әдістемелік зерттеудің негізгі кезеңдері; диссертацияның ғылыми аппараты; ғылыми, әдістемелік және анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Зерттеудің әдістері мен формалары.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: педагогикалық іс-әрекетке шығармашылық, зерттеу тұрғысынан көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қандай да бір әдістемелік-математикалық мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерін көре білу біліктерін қалыптастыру арқылы ойлаудың диалектикалығын дамыту. Математика әдістемесінің бұлақ-бастаулары және қалыптасуы; оның Қазақстанда тамыр тарта бастауы; математика әдістемесінің кеңестік кезеңдегі және тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы даму ерекшеліктері қарастырылады. Тарихи-әдістемелік білімдерді математиканы оқыту үдерісін ұйымдастыруда пайдалану тәжірибелерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қандай да бір әдістемелік-математикалық мәселені шешудің әртүрлі тәсілдерін көре білу біліктерін қалыптастыру арқылы ойлаудың диалектикалығын дамыту.
Мазмұны: математика әдістемесінің бұлақ-бастаулары және қалыптасуы; оның Қазақстанда тамыр тарта бастауы; математика әдістемесінің кеңестік кезеңдегі және тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы даму ерекшеліктері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: тарихи-әдістемелік білімдерді математиканы оқыту үдерісін ұйымдастыруда пайдалану тәжірибелерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды математика пәнінен оқу нәтижелерін критериалды бағалау аясында теориялық даярлау.
Мазмұны: негізгі мектепте математикадан білім нәтижелерін тестілеу арқылы өткізу кезіндегі критериалды бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: білім алушылардың оқу нәтижелерін (ОН) бағалауда пәндік құзіреттіліктермен қатар қалыптасу; математикадан білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды математика пәнінен оқу нәтижелерін критериалды бағалау технологиясы бойынша теориялық даярлау.
Мазмұны: Негізгі мектепте математикадан оқу нәтижелерін тестілеу арқылы алуда критериалды бағалау.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер:
білім бағдарламасында білім алушылардың оқу нәтижелерінде (OН) пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру: математиканы оқытудың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарды математиканы саралап оқытудың заманауи теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттермен қаруландыру. Саралап және даралап оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері; Математиканы саралап және даралап оқытуды жүзеге асырудың ерекшеліктері; Математиканы саралап және даралап оқытудың әдістемесі қарастырылады. Математикадан білім беруде кездесетін проблемаларды кәсіби тұрғыдан шеше алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттардың орта мектепте геометрияны оқытуға және геометрия саласында өзіндік іс-әрекет жасауға әдістемелік дайындығын қамтамасыз ету.
Мазмұны: Жаңартылған мазмұндағы геометрия курсының логикалық құрылымы мен білім мазмұны. Геометрияны оқытудағы инновациялық әдістер мен құралдар. Оқушылардың білімін бағалау жүйесі.
Құзыреттілік: геометрияның жүйелі курсын оқыту әдістемесін меңгерген, ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи мектепте геометрияны оқытуға және ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.
Мазмұны: Геометриялық білім берудің тұжырымдамасы. Мектептегі геометрия курсының логикалық құрылымы мен білім мазмұны. Геометрияны оқытудың әдістері мен технологиялары. Критериалды бағалау жүйесі.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: заманауи жағдайда геометрияны оқытудың мазмұндық-әдістемелік бағыттарын игерген, ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізуге қабілетті болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың педагогикалық құбылыстарды зерттеу барысында статистикалық әдістердің қолданылу мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мазмұны: өлшеу және мәліметтерді сандық-мөлшерлік сипаттау негіздері; алғашқы сипаттамалы статистикалар; статистикалық критерийлер; номиналдық мәліметтерді талдау; корреляциялық анализ; педагогикалық зерттеулерде статистикалық әдістердің қолданылуының қазіргі жағдайы мен болашағы.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеудің нәтижелерін өңдеудің заманауи статистикалық әдістерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы аясындағы кәсіби құзіреттіліктерін дамыту.
Мазмұны: педагогикалық эксперимент және оны жүргізу әдістемесі; өлшеу шкалалары; педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің көрнекі, сипаттамалы, индуктивтік және корреляциялық әдістері; статистикалық критерийлер; регрессиялық анализ.
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер:
-білім беру саласындағы зерттеу мәселелерін қою және шешумен байланысты білімдерді, сондай-ақ математикалық статистиканың заманауи аппаратын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Mақсаты: математикалық модельдеу әдісін және экстремумға қолданбалы есептердің математикалық моделін шешудің әртүрлі әдістерін игеру.
Mазмұны: модель, модельдеу, математикалық модель, математикалық модельдеу. математикалық модельдеу схемасы, әр кезеңді жүзеге асырудың кейбір ерекшеліктері. математикалық модельді шешудің жеке әдістері. туындыны экстремумға қолданбалы есептердің математикалық моделін шешуге қолдану. экстремумға мәтіндік есептерді шешу жоспары. экстремумдағы қолданбалы есептерді шешудің әртүрлі тәсілдері.
Қалыптастырылатын құзыреттер: экстремумға қолданбалы есептердің математикалық моделін шешуге оқытуды ұйымдастыруға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық тәжірибе магистранттардың теориялық дайындығын олардың практикалық қызметімен біріктіруді қамтамасыз ететін оқу-тәрбие үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл алған білім мен іскерлікті практикада қолдануға мүмкіндік береді және магистранттарды болашақ кәсіби қызметке табысты даярлаудың тиімді құралдарының бірі болып табылады. Ол жалпы кәсіптік және арнайы пәндер бойынша магистранттардың теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдете және бекітеді. Педагогикалық тәжірибе магистранттарда жалпы орта білім беру мекемелерінің оқушыларымен оқу-тәрбие жұмысын өз бетінше жүргізу кәсіби және педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады.