Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы білім беру стандартына сәйкес информатика және білім беруді ақпараттандыру саласында терең білімге ие және педагогикалық қызмет саласындағы маңызды міндеттерді сәтті шешетін, сонымен қатар жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие информатика бойынша педагогикалық кадрларды дайындау
Информатика ағылшын тілінде
7M01508
Математика, физика және информатика факультеті
Бейіндік бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Бейіндік бағыт )
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бейіндік бағыт )
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алгоритмдер теориясына кіріспе. Алгоритм ұғымы. Граф машинасы. Алгоритмдердің күрделілігін бағалау. Алгоритмнің уақыттық және кеңістіктік күрделілігі. Абстрактілі объектілерді ұсыну. Сұрыптау және іздеу. Оңтайландыру әдістерінің тиімділігі. Бағандардағы міндеттер. Графиктерді ұсыну. Динамикалық бағдарламалау, ашкөз Алгоритмдер, графиктердегі Алгоритмдер, күрделі деректер құрылымдары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AIS 5206 (Г)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; қызметтің әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: персоналдың ұйымдағы жұмысқа қанағаттанушылығын зерттеуді дайындау, ұйымдастыру және жүргізу негіздерін білу және оларды практикада қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру ортасындағы жасанды интеллект. Білім беруге арналған AI құралдары мен технологиялары. AI көмегімен оқытуды даралау. Білім берудегі ұсынымдық жүйелер. Интеллектуалды тьюторлар және виртуалды көмекшілер. Оқу процесінде чатботтарды құру және пайдалану. Білім беру деректерін талдау үшін AI қолдану. Білім беру нәтижелерін болжау және модельдеу. Білімді бақылау үшін AI қолдану. AI негізіндегі білімді бақылау жүйелерінің жұмыс принциптері. AI көмегімен білімді автоматты түрде бағалау әдістері мен тәсілдері. Тесттер мен тапсырмаларды құру және бейімдеу үшін AI қолдану. AI көмегімен білім беру мазмұнын құру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Интенсивті технологиялар ұғымы. Қарқынды технологияның түрлері. Виртуалды шындық (VR). Толықтырылған шындық (AR). Аралас шындық (MR). Иммерсивті технологияның техникалық аспектілері. VR, AR әзірлеу платформалары мен құралдары. Танымал платформалардың мысалдары (Unity, Unreal Engine және т.б.). Білім беру процестеріндегі иммерсивті технологиялар. Оқытудағы VR және AR мысалдары. Оқытудағы қарқынды технологиялардың артықшылықтары (түсінуді жақсарту, қатысуды арттыру және т.б.). Иммерсивті технологиялар үшін мазмұн жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Тарату ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желі протоколдарының сипаттамалары. JavaScript негіздері, JavaScript көмегімен HTML формаларын өңдеу. Dynamic HTML нысан моделі. Веб-беттер мен сайттарды құру. Мобильді қосымшаларды құру. Деректер базасы теориясының негізгі түсініктері. Деректер базасымен жұмыс істеу технологиялары. Деректер модельдерінің түрлері. Деректердің реляциялық моделі. Реляциялық алгебра. ДБ жобалаудың негізгі кезеңдері. Деректер базасын тұжырымдамалық жобалау. ДБ-ны қалыпқа келтіру. ДБ құрылымдарын жобалау құралдары. SQL тілінің негізгі түсініктері. Деректер базасын әзірлеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Обьектіге бағытталған программалауды дамытудағы қазіргі тенденциялар; жоғары мектепте OБП оқытуды реттейтін нормативтік құжаттар (IT мамандарын даярлау саласындағы кәсіби және корпоративтік стандарттар); жоғары мектепте OБП оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; OБП оқытудың педагогикалық негізделген формалары, әдістері, оқыту әдістемесі және технологиялары, оның ішінде электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Білім беруді цифрландыру контекстінде мектеп информатикасын оқытудың әдістемелік жүйесі» пәнінің мақсаты магистранттардың бастауыш және негізгі мектепте мектеп информатикасын тиімді оқытуға кәсіби даярлығын қалыптастыру болып табылады. Білім беруді цифрландыру жағдайында мектеп информатикасын оқытудың әдістемелік жүйесі негізгі компоненттерді қамтиды: мақсаттар, мазмұн, әдістер, форма, Оқыту құралдары және білім беру нәтижелерін бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Робототехникаға кіріспе. Роботтардың адам өміріндегі маңызы. Роботтарды қолданудың негізгі бағыттары. Робототехникалық конструкторлар. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пәнаралық байланыстары. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Жасанды интеллект элементтері бар өнеркәсіптік роботтар мен роботтар. Робототехниканың жалпы принциптері. LEGO Mindstorms EV3 роботының негізгі элементтері. Роботтарды басқару. Роботты бағдарламалау. Arduino микроконтроллері арқылы өз жобаларыңызды әзірлеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Тарату ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желі протоколдарының сипаттамалары. JavaScript негіздері, JavaScript көмегімен HTML формаларын өңдеу. Dynamic HTML нысан моделі. Желілік веб-беттер мен сайттарды құру. Мобильді қосымшаларды құру. Dynamic HTML (Dom) нысан моделі HTML құжатының құрылымын JavaScript веб-беттің мазмұнын, стилін және әрекетін динамикалық түрде өзгерту арқылы өзара әрекеттесе алатын нысан ағашы ретінде ұсынады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
KSIMT 5301
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі принциптері. Ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер. Әлеуметтік-экономикалық жүйелерде басқару үшін ғылыми зерттеулерде қолданылатын математикалық және компьютерлік модельдеудің принциптері, модельдері, әдістері мен құралдары MATLAB бағдарламалық ортасының көмегімен математикалық бағдарламалау есептерін шешу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Модельдерді құру кезеңдері және оларды жүзеге асыру әдістері. Нақты физикалық процестерді математикалық модельдеу есептерінің мысалдары. Математикалық модельдеудегі есептеу құралдары. Инструментальдық математикалық пакеттер. Дифференциалдық теңдеулермен сипатталатын физикалық құбылыстар мен процестердің кейбір математикалық модельдері. Оларды жүзеге асырудың компьютерлік технологиялары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орта мектепте информатиканы енгізу кезеңдері. Информатика ғылым және орта мектепте оқу пәні ретінде. «Информатиканы оқыту әдістемесі» курсының мақсаты мен міндеттері. Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшеліктері. Информатика бойынша оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту. Сындарлы оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия. Оқытудың белсенді әдістері. Оқу процесін жоспарлау. Критериалды бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық технологиялар, Компьютерлік модельдеу, мехатроника, робототехника және ғылыми-техникалық шығармашылық саласындағы білім беру жүйесін дамытуды, білім беруде робототехниканы дамытуды зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы бағдарламалаудың нақты міндеті үшін белгілі шешімдер алгоритмдерін қолдана алады, информатиканы оқыту процесінде Робот модельдерін қолдана алады, балалар, техникалық шығармашылығын ұйымдастыруда роботтарды қолдана алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының мәні, оның адам туралы басқа ғылымдармен қатар орны, университеттегі педагогикалық процестің заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы цифрлық құралдардың рөлі мен маңызы. Дәстүрлі бағалау әдістерімен салыстырғанда цифрлық құралдарды пайдаланудың артықшылықтары мен мүмкіндіктері. Арнайы платформалар мен бағдарламаларды қолдана отырып, электронды тесттер құру. Цифрлық құралдардың көмегімен жобалау жұмыстарын бағалау. Цифрлық құралдарды бағалауда қолданудың этикалық және қауіпсіз аспектілері. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жасанды интеллектті қолдану.
8
Магистрлік диссертация
OZMP
9
Өндірістік тәжірибе
Өндірістік практикасы – студенттердің өзіндік еңбек етуге теориялық дайындығының соңғы кезеңі және қажетті кезеңі болып табылады. Өндірістік практиканың мақсаты - теориялық оқу нәтижелерін бекіту, психологиялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру, білім алатын мамандық бойынша кәсіби қызметтің негізгі құзыреттілігі мен тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық зерттеулер. Педагогикалық зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеу логикасы. Зерттеудің теориялық әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі бойынша зерттеулерді талдау. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу. Зерттеу нәтижелерін апробациялау. Ғылыми басылымдар. Педагогикалық зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PWP 5205
8
М(Д)ҒЗЖ
EIR 2
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Сөздікпен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.
5
М(Д)ҒЗЖ